Featured Ηχεία εταιρείας ή DIY

Μηνύματα
7.339
Reaction score
1.765
Το μικρόφωνο τοποθετημένο στο 1μ. και 2μ. απόσταση από το ηχείο (2 tests), σε ύψος που θα το επιλέξω μετα απο δοκιμές, ώστε το ημίτονο να είναι όσο το δυνατόν πιο σωστό, ως κυματομορφή, κάπου θα αρχίσει να ομοιάζει με ημίτονο.
Το μικρόφωνο θα τοποθετηθεί μέσα σε ένα κυλινδρικό σωλήνα, διαμέτρου 10 cm και μηκους 30 cm, από πετροβάμβακα, ώστε μόνο απο τη μπροστινή πλευρά του σωληνα να φαίνεται το ηχείο. Mε αυτό τον φτηνό τρόπο θα μειωθούν αρκετά οι ανακλασεις από τους τοίχους
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.052
Reaction score
21.413
Στην δεύτερη κατηγορία, των στουντιακων μόνιτορ, υπάρχει η υποκατηγορία των ηχείων με "ηχητική σφραγίδα", ώστε να "ξεχωρίζουν" από το πλήθος της ομοιότητας, δίνοντας κάτι "διαφορετικό" στον πελάτη τους και καλύπτοντας συγκεκριμένες ανάγκες, συνήθως ψυχολογικής φύσεως,
Εδώ για αυτές τις ''υποκατηγορίες'' δεν έχω πειστεί πως είναι ακριβώς έτσι.. (δηλ πως διαφέρουν για ψυχολογικής φύσεως λόγους).
Η διαφορετική προσέγγιση (ηχητική σφραγίδα όπως λες) νομίζω (εφόσον μιλάμε για επαγγελματικά μόνιτορ) δημιουργείται από κάποιες εταιρίες ως μέσο (κατά την οπτική τους) για την καλύτερη ανάλυση - βοήθεια στον επαγγελματία να κάνει τη δουλειά του πιο εύκολα + πως με αυτόν τον τρόπο μετά από χρήση ετών δημιουργούν το δικό τους φαν κλαμπ πελατών επαγγελματιών καθώς ''έχουν μάθει'' να δουλεύουν με αυτή την ''ηχητική σφραγίδα.'' ;)

Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω..

Sorry για το off topic.. 8-)
 

Μηνύματα
7.339
Reaction score
1.765
Το μικρόφωνο τοποθετημένο στο 1μ. και 2μ. απόσταση από το ηχείο (2 tests), σε ύψος που θα το επιλέξω μετα απο δοκιμές, ώστε το ημίτονο να είναι όσο το δυνατόν πιο σωστό, ως κυματομορφή, κάπου θα αρχίσει να ομοιάζει με ημίτονο.
Το μικρόφωνο θα τοποθετηθεί μέσα σε ένα κυλινδρικό σωλήνα, διαμέτρου 10 cm και μηκους 30 cm, από πετροβάμβακα, ώστε μόνο απο τη μπροστινή πλευρά του σωληνα να φαίνεται το ηχείο. Mε αυτό τον φτηνό τρόπο θα μειωθούν αρκετά οι ανακλασεις από τους τοίχους
Θα προσθεσω και άλλα ακουστικά φίλτρα μέσα στον σωλήνα, μην ανησυχείτε !

Τα tests θα επαναληφτούν με ηχεία πλαστικά της Creative των 100 € . Mην το γελάτε, μια χαρά παίζουν τα Creative με το δικό τους, το ενεργό sub.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.905
Reaction score
8.654
Για μένα στην 1η θέση είναι η αγορά ηχειων σοβαρής εταιρείας. Αν βρεθούν μεταχειρισμένα δεν λέω όχι, αρκεί να είναι οκ.
Ακόμη και τα στοιχεία που δίνουν από μετρήσεις οι εταιρίες, μπορούν πιο εύκολα να τσεκαριατουν από τρίτους, όπως Αμίρ κτλπ.
Επίσης μετράει η υποστήριξη, ακόμη και πρακτικές του στυλ πάρτο σπίτι σου για 30 μέρες και αν δεν σου κάνει στείλτο πίσω.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.011
Reaction score
41.809
.... εχει να κανει με τους περιορισμους το πραμα, ειτε χωροταξικους, ειτε οικονομικους , ειτε γνωσιακους....ειτε παντοφλας. :smoke:
 

Μηνύματα
7.339
Reaction score
1.765
Ζητείται αυθεντικό ηχείο LS3/5A για την παραπάνω δοκιμή, Rogers, ή άλλο πιστοποιηένο από το BBC (KEF , Audiomaster,
Για μένα στην 1η θέση είναι η αγορά ηχειων σοβαρής εταιρείας. Αν βρεθούν μεταχειρισμένα δεν λέω όχι, αρκεί να είναι οκ.
Πως θα το καταλάβει κάποιος που δεν είναι έμπειρος ότι το μεταχειρισμένο ηχείο είναι ΟΚ ;
Σε αυτό θα μπορούσες να εστιάσεις τις συμβουλές σου ,προς στον υποψήφιο αγοραστή (νηματοθέτη), ο οποίος πιθανόν δεν διαθέτει εργαλεία και μικρόφωνα στη διαθεσή του
.... εχει να κανει με τους περιορισμους το πραμα, ειτε χωροταξικους, ειτε οικονομικους , ειτε γνωσιακους....ειτε παντοφλας. :smoke:
με όλα τα παραπάνω, AND (A) AND(B) AND (C)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.521
Reaction score
135.852
H αποκριση συχνοτήτων δεν λαμβάνει υποψη της τις χροιές των οργάνων,
Λάθος είναι αυτό.

Οι χροιές των οργάνων, αποτυπώνονται πλήρως στην απόκριση συχνοτήτων, ασχέτως αριθμού συνιστωσών (πρώτη, δεύτερη, κλπ αρμονική κάθε οργάνου).

Όταν δεν υφίσταται παραποίηση στην απόκριση συχνοτήτων, δεν υφίσταται τονική αλλοίωση.

Η έλλειψη τονικών αλλοιώσεων σημαίνει "σωστές χροιές".

Οι εμπλεκόμενες λοιπές παραμορφώσεις, είναι άλλη ιστορία, όπως άλλη ιστορία είναι και τα μικρόφωνα, η ηχογράφηση, κλπ.

Στην προκειμένη συζήτηση, μιλάμε για σωστή αναπαραγωγή ενός ηχογραφημενου υλικού και των χροιών που έχουν αποτυπωθεί σε αυτή την ηχογράφηση.

Το πώς γίνεται η ηχογράφηση, ποιες αρμονικές περνάνε και ποιες όχι, τι αλλοιώσεις εισάγει κάθε μικρόφωνο κλπ, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Αναφέρθηκα στα monitors της B&W, της ATC και της Genelec .
Έχουν τον δικό τους ηχητικό χαρακτήρα, τα μεγάφωνα και τα κουτιά.
Δεν διαφωνούμε.

Το λες και ιδιοσυντονισμό κάθε μεγαφώνου, που προσδίδει μια έστω μικρή διαφοροποίηση απόκρισης.

Όλα είναι μετρήσιμα μεγέθη.

Σε καμία περίπτωση δεν παίζουν ακριβώς όμοια δύο ηχεία με διαφορετικά μεγάφωνα και διαφορετικές καμπίνες.

Άλλο όμως να λες αυτό "ακριβώς όμοια" κι άλλο να λες πως δε μπορεί να ομοιάζει πολύ ο ήχος που βγάζουν.

Μπορεί να ομοιάζει πάρα πολύ, κι αυτό το έχει επιδείξει κατ'επαναληψιν η τζενελεκ παραθέτοντας με κάθε ευκαιρία όλη τη σειρά των ηχείων "the ones" που έχουν όντως πολύ παρόμοια ηχητική υπογραφή, παρότι έχουν διαφορετικά μεγάφωνα και διαφορετικού μεγέθους καμπίνες.

Ακόμα κι αυτά μεταξύ τους, δεν παίζουν "ακριβώς όμοια", τα έχω ακούσει.

Αλλά παίζουν τόσο πολύ παρόμοια, που είναι ασήμαντη η διαφορά.

Timbre matching το ονομάζει η trinnov, και διαθέτει κατάλληλο λογισμικό προς αυτή την κατεύθυνση.
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.424
Reaction score
21.671
Έχει ερευνήσει κάποιος αναλυτικά το ποια ηχεία είναι πλέον συμφέροντα, όχι από οικονομικής απόψεως μόνο, αλλά και σαν απόδοση + ενσωμάτωση σε συγκεκριμένο χώρο.
Προτιμητέα είναι γνωστά, ας πούμε καταξιωμένα εμπορικά ηχεία παθητικά ή ενεργά, ή στα ίδια χρήματα υπερτερούν αντίστοιχης κατασκευής χειροποίητα ηχεία; Και αν η ζυγαριά κλίνει προς τα DIY, πως επιλέγει κάποιος το υπεύθυνο άτομο που θα τα κατασκευάσει; Το αποτέλεσμα ενός DIY είναι εγγυημένο (μετρήσεις κ.λ.π);
Μετά όλην αυτήν τη συζήτηση, πήρε απάντηση ο άνθρωπος;
 

Μηνύματα
1.157
Reaction score
1.053
Λάθος είναι αυτό.

Οι χροιές των οργάνων, αποτυπώνονται πλήρως στην απόκριση συχνοτήτων, ασχέτως αριθμού συνιστωσών (πρώτη, δεύτερη, κλπ αρμονική κάθε οργάνου).

Όταν δεν υφίσταται παραποίηση στην απόκριση συχνοτήτων, δεν υφίσταται τονική αλλοίωση.

Η έλλειψη τονικών αλλοιώσεων σημαίνει "σωστές χροιές".

Οι εμπλεκόμενες λοιπές παραμορφώσεις, είναι άλλη ιστορία, όπως άλλη ιστορία είναι και τα μικρόφωνα, η ηχογράφηση, κλπ.

Στην προκειμένη συζήτηση, μιλάμε για σωστή αναπαραγωγή ενός ηχογραφημενου υλικού και των χροιών που έχουν αποτυπωθεί σε αυτή την ηχογράφηση.

Το πώς γίνεται η ηχογράφηση, ποιες αρμονικές περνάνε και ποιες όχι, τι αλλοιώσεις εισάγει κάθε μικρόφωνο κλπ, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Δεν διαφωνούμε.

Το λες και ιδιοσυντονισμό κάθε μεγαφώνου, που προσδίδει μια έστω μικρή διαφοροποίηση απόκρισης.

Όλα είναι μετρήσιμα μεγέθη.
Καθε συχνοτητα και καθε συνιστωσα της οταν αναπαραγεται απο τα ηλεκτρονικα και μετα απο τα ηχεια εχει διαφορετικο προφιλ παραμορφωσης αναλογα τα ηλεκτρονικα και τα ηχεια. Αρα πιστευεις οτι σε καθε περιπτωση η παραμορφωση ανεξαρτητως προφιλ ειναι μη εντοπισιμη? Διαφορετικα δεν μπορει η αποκριση συχνοτητας μονο να καθοριζει τον τονο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.521
Reaction score
135.852
Εδώ για αυτές τις ''υποκατηγορίες'' δεν έχω πειστεί πως είναι ακριβώς έτσι.. (δηλ πως διαφέρουν για ψυχολογικής φύσεως λόγους).
Η διαφορετική προσέγγιση (ηχητική σφραγίδα όπως λες) νομίζω (εφόσον μιλάμε για επαγγελματικά μόνιτορ) δημιουργείται από κάποιες εταιρίες ως μέσο (κατά την οπτική τους) για την καλύτερη ανάλυση - βοήθεια στον επαγγελματία να κάνει τη δουλειά του πιο εύκολα + πως με αυτόν τον τρόπο μετά από χρήση ετών δημιουργούν το δικό τους φαν κλαμπ πελατών επαγγελματιών καθώς ''έχουν μάθει'' να δουλεύουν με αυτή την ''ηχητική σφραγίδα.'' ;)
Μάρκετινγκ το λένε.

Χαλάρωσε.
Αρα πιστευεις οτι σε καθε περιπτωση η παραμορφωση ανεξαρτητως προφιλ ειναι μη εντοπισιμη?
Δεν πιστεύω σε τίποτα.

Όλα είναι μετρήσιμα.
 

Μηνύματα
7.339
Reaction score
1.765
Η απόκριση συχνοτήτων δεν μας λέει τίποτα για τις χροιές των οργάνων, πχ τη διαφορά της ανθρώπινης φωνής. Πιο απλά δεν γίνεται να σας το πω.
Άλλες είναι οι μετρήσεις που χρησιμοποιούν για να αντιγράψουν τον ηχο π.χ ενός βιολιού του Antonio Stradivari αυθεντικό.
Στα περισσότερα οικιακά συστήματα το πιο πιθανό είναι να μην ακουστεί η διαφορά σε σχέση με το αντίγραφο.
Με τα 4 subs στο χώρο το πιο πιθανό είναι να ακουστεί σαν βιόλα ντ αμούρ το βιολί
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.052
Reaction score
21.413
Μάρκετινγκ το λένε.

Χαλάρωσε.
:cry::tongue::rolleyes:

Ναι καλέ χαλαρό ύπτιο έκαμα πριν λίγο, με συχνές στάσεις για τζούρες καφέ.. :biggrin:

Το είπα κι εγώ για το μάρκετινγκ + άποπση + ''εκπαιδεύουμε'' κρατάμε πελατεία μ' αυτήν.. ;)
Δεν είναι κακό και πιστεύω (εις έναν Θεόν.. 8-)) πως ισχύουν ούλα τα παραπάν..

'συ όχι..?

Νταξ' :idk:

Συνεχίζουμε τον καιφέ.. :tongue:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.521
Reaction score
135.852
Η απόκριση συχνοτήτων δεν μας λέει τίποτα για τις χροιές των οργάνων, πχ τη διαφορά της ανθρώπινης φωνής. Πιο απλά δεν γίνεται να σας το πω.
Λάθος κάνεις.

Δες δύο φωνές που να μοιάζουν μεταξύ τους, πόσο σημαντικές διαφορές έχουν αν τις αποτυπώσεις στο φάσμα.

Διαφορετικές φωνές, εντελώς διαφορετικά φαίνονται στο φάσμα.

Η ίδια φωνή, αλλάζει τόνο, αλλάζει στο φάσμα.

Συχνότητες είναι ο ήχος, δεν είναι καμιά μαύρη μαγεία ανεξήγητη.

Συχνότητες. Τέλος. Ούτε υγρασίες ούτε μετάξια. Ηχητικά κύματα.
ενός βιολιού του Antonio Stradivari αυθεντικό.
Στα περισσότερα οικιακά συστήματα το πιο πιθανό είναι να μην ακουστεί η διαφορά σε σχέση με το αντίγραφο.
Όχι στο δικό μου. Όλα ακούγονται. Και η κλανιά του κουνουπιού αν είναι βρωμερή.
Με τα 4 subs στο χώρο το πιο πιθανό είναι να ακουστεί σαν βιόλα ντ αμούρ το βιολί
Λάθος.

Τα 4 σαμπ στο χώρο, εάν ενσωματωθούν σωστά, δεν ακούγονται καθόλου, σα να μην υπάρχουν είναι.

Απλώς ακούς φουλ φάσμα να έρχεται από τα ηχεία σου.

Μια χαρά ακούγεται το βιολί, ποια βιόλα... Τώρα σοβαρά δηλαδή.
 

Μηνύματα
7.339
Reaction score
1.765
Λάθος είναι αυτό.

Οι χροιές των οργάνων, αποτυπώνονται πλήρως στην απόκριση συχνοτήτων, ασχέτως αριθμού συνιστωσών (πρώτη, δεύτερη, κλπ αρμονική κάθε οργάνου).

Όταν δεν υφίσταται παραποίηση στην απόκριση συχνοτήτων, δεν υφίσταται τονική αλλοίωση.

Η έλλειψη τονικών αλλοιώσεων σημαίνει "σωστές χροιές".

Οι εμπλεκόμενες λοιπές παραμορφώσεις, είναι άλλη ιστορία, όπως άλλη ιστορία είναι και τα μικρόφωνα, η ηχογράφηση, κλπ.

Στην προκειμένη συζήτηση, μιλάμε για σωστή αναπαραγωγή ενός ηχογραφημενου υλικού και των χροιών που έχουν αποτυπωθεί σε αυτή την ηχογράφηση.

Το πώς γίνεται η ηχογράφηση, ποιες αρμονικές περνάνε και ποιες όχι, τι αλλοιώσεις εισάγει κάθε μικρόφωνο κλπ, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Δεν διαφωνούμε.

Το λες και ιδιοσυντονισμό κάθε μεγαφώνου, που προσδίδει μια έστω μικρή διαφοροποίηση απόκρισης.

Όλα είναι μετρήσιμα μεγέθη.

Σε καμία περίπτωση δεν παίζουν ακριβώς όμοια δύο ηχεία με διαφορετικά μεγάφωνα και διαφορετικές καμπίνες.

Άλλο όμως να λες αυτό "ακριβώς όμοια" κι άλλο να λες πως δε μπορεί να ομοιάζει πολύ ο ήχος που βγάζουν.

Μπορεί να ομοιάζει πάρα πολύ, κι αυτό το έχει επιδείξει κατ'επαναληψιν η τζενελεκ παραθέτοντας με κάθε ευκαιρία όλη τη σειρά των ηχείων "the ones" που έχουν όντως πολύ παρόμοια ηχητική υπογραφή, παρότι έχουν διαφορετικά μεγάφωνα και διαφορετικού μεγέθους καμπίνες.

Ακόμα κι αυτά μεταξύ τους, δεν παίζουν "ακριβώς όμοια", τα έχω ακούσει.

Αλλά παίζουν τόσο πολύ παρόμοια, που είναι ασήμαντη η διαφορά.

Timbre matching το ονομάζει η trinnov, και διαθέτει κατάλληλο λογισμικό προς αυτή την κατεύθυνση.
Και θα τους πετάξουμε όλους τους δίσκους μας που δεν ρυθμίστηκαν στο studio με τα μεγάλα ηχεία Genelec One ?
Οι Pink Floyd προτιμούσαν τα B&W και με αυτά έκαναν όλες τις ρυθμίσεις , λιγο το λες εσύ αυτό;
Το ίδιο και πολλά σοβαρά studios στον κόσμο.
Αν το μάθει η Tidal θα ζητήσει νέα remasters που έχουν δουλευτεί με Genelec.
Εδώ που τα λέμε ένα B&W 805 Nautilus μεταχειρισμένο θα ηταν μια πολύ καλή επιλογή για τον άνθρωπο που άνοιξε αυτό εδώ το νήμα. Ενα πανέμορφο ηχείο με υπέροχες χροιές και μουσικότητα .
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.521
Reaction score
135.852
Και θα τους πετάξουμε όλους τους δίσκους μας που δεν ρυθμίστηκαν στο studio με τα μεγάλα ηχεία Genelec One ?
Οι Pink Floyd προτιμούσαν τα B&W και με αυτά έκαναν όλες τις ρυθμίσεις , λιγο το λες εσύ αυτό;
Το ίδιο και πολλά σοβαρά studios στον κόσμο.
Αν το μάθει η Tidal θα ζητήσει νέα remasters που έχουν δουλευτεί με Genelec.
Εδώ που τα λέμε ένα B&W 805 Nautilus μεταχειρισμένο θα ηταν μια πολύ καλή επιλογή για τον άνθρωπο που άνοιξε αυτό εδώ το νήμα. Ενα πανέμορφο ηχείο με υπέροχες χροιές και μουσικότητα .
Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα...
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο ηχείο , είναι από τα χειρότερα ηχεία που έχω ακούσει .
Οποιος το έχει τον προκαλώ να τα φέρει εδώ ή σε ένα άλλο χώρο γνωστού μου να το συγκρίνουμε με αντίστοιχα ηχεία .
Ο πέλεκυς θα πέσει πολύ βαρύς.
 

Μηνύματα
7.339
Reaction score
1.765
Το είχα παλαιότερα αλλά οχι πλέον.
Εμένα μου αρεσε πολύ καθως και σε χιλιάδες ευτυχισμένους κατόχους του ανά τον κόσμο.
Επίσης μου άρεσαν πολύ και όσα Rehdeko είχα ακούσει. Ποτέ δεν απέκτησα ένα
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
E ! καλά περί ορέξεως , σουβλάκια , μπριζόλες , μέχρι και μπάμιες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το συγκεκριμένο ηχείο παίζει , έστω καλούτσικα. Οχι καλά , απλά παραδεκτά.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.342
Μηνύματα
2.937.636
Members
38.173
Νεότερο μέλος
LSC
Top