Ηχητικές και γευστικές απολαύσεις στην Θεσσαλονίκη - To Kοτσιδόσπιτο

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

Κατανόηση των standards

Ανάλογα την εφαρμογή οι είσοδοι γραμμής μετριούνται σε voltage τα οποία αναλύονται σε db (decibels) . Οι μετρήσεις αυτές αναφέρονται σε διαφορετικές πρότυπα voltages που αναφέρονται σαν decibel ανα volts (dBV) η decibels unloaded (dBu).
Οι στάθμες γραμμής σε ῾σπιτικές῾ συσκευές ήχου μετριούνται σε dBV και η στάθμη αναφοράς είναι -10dBV που αντιστοιχεί σε 0.3162 Vrms. Στα επαγγελματικά μηχανήματα (balanced) οι στάθμες γραμμής μετριούνται σε dBu σε στάθμη αναφοράς +4dBu που αντιστοιχεί σε 1.228 Vrms.

Οι στάθμες γραμμής και η αντιστοιχία σε Voltage λοιπόν είναι :

Ratio VRMS
+4 dBu 1.228 V
−10 dBV 0.3162 V

Ρύθμιση στάθμης εγγραφής σε ψηφιακό μέσο

Η ρύθμιση των μηχανημάτων γίνεται συνήθως είτε στα +4dBu είτε στα - 10 dBV. Πρoσέξτε οτι το ένα το μετράμε σε dBu το άλλο σε dBV.

+4dbu = 1.23 Volt RMS
1 dBV = 2.2 dBu δηλαδή - 10dBv = - 7.8 dBu

Με άλλα λόγια η διαφορά ανάμεσα σε ένα σετάρισμα +4dBu και - 10dBV είναι 11.8 db και όχι 14 db !

Πρέπει ακόμα να γνωρίζουμε οτι το 0 dbFS είναι η μέγιστη δυνατή στάθμη σε ένα ψηφιακό εγγραφέα.

Ας έλθουμε τώρα σε ένα πραγματικό σενάριο όπου έχουμε μια αναλογική κονσόλα με ενδείξεις στάθμης σε VU meters , η οποία λειτουργεί στα +4dBu και θέλουμε να γράψουμε την έξοδό της σε ένα ψηφιακό εγγραφέα Ρυθμίζουμε το σύστημα ώστε δίνοντας ένα τόνο 1 kHz στήν έξοδο της κονσόλας να έχουμε : 0 VU = + 4 dBu =απο -12 dbFS έως -16 dbFS με απλά λόγια όταν τα Vu meters (analog) δείχνουν 0 ρυθμίζουμε την στάθμη εγγραφής του μετατροπέα A/D ώστε στο ψηφιακό εγγραφέα (digital) η στάθμη να είναι -12 έως -16 dbFS. Αν γράφουμε σε ψηφιακό πολυκάναλο ρυθμίζουμε την στάθμη εγγραφής των μετατροπέων A/D ώστε στο στο σταθμό εργασίας η στάθμη να είναι -18 έως -20 dbFS (Sony Standard).

Αυτά είναι τα standard που χρησιμοποιούνται διεθνώς και με τα οποία υπάρχει το απαιτούμενο headroom (εύρος δυναμικής περιοχής) για εγγραφές χωρίς κινδύνους απο ψηφιακές παραμορφώσεις ειδικά αν εγγράφουμε ταυτόχρονα πολλούς μουσικούς και κανάλια.

Ηχογραφόντας μάλιστα σε υψηλές αναλύσεις 24 bit μπορεί κάποιος να ηχογραφεί σε χαμηλότερες στάθμες χωρίς απώλειες στήν ποιότητα του ήχου γιατί στην περίπτωση αυτή στην πραγματικότητα ηχογραφούμε 18-22 bit και δεν έχουμε απώλειες . (Βέβαια δεν προτείνεται σε κάθε περίπτωση να ηχογραφούμε πολύ χαμηλά γιατί δεν έχουμε μεν απώλεις στο ψηφιακό domain , αλλά μπορεί τα αναλογικά μέρη των μετατροπέων να μην δουλεύουν σωστά και να έχουν χαμηλή δυναμική περιοχή, φυσήματα κλπ)
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.191
Reaction score
36.033
Xθες παντως μετα απο μια διωρη ακροαση , μπορω να πω πως εμεινα ευχαριστημενος κ εντυπωσιασμενος.

Πιο "γεματος" ηχος, πληρης συχνοτικα, στακατος κ ρωμαλεος.

Βεβαια, η το μυαλο μου ειναι εκει ακομα η οι μεσαιες, φωνες , πνευστα, σαξοφωνα, καραμουζες κλπ ειναι λιγο πιο πισω, πι οφλατ.

Το καταλαβε αμεσως κι η Λενα.

ΕΠισης σε ενα σχετικα γρηγορο Α-Β τεστακι πικαπ-dac , στο ιδιο βεβαια κοματι , χ3 φορες σε διαφορετικα κομματια, καταλαβα πως πλεον η το ψηφιακο μου τμημα ειναι πολυ πολυ καλο κ παιζει αριστα, η το πικαπ μου δε ματσαρει , δεν ταιριαζει να το πω με την προενισχυση στη μετρικ.

Με λιγα λογια το ψηφιακο επαιξε αρκετα καλυτερα.

Περιεργο, διοτι αυτο ποτε δεν ειχε συμβει εως σημερα..

Θα το ερευνησω παντως.

Σημερα προγραματιζω μια Α-Β συγκριση ας πουμε, με τα 2 συστηματα, Ice-Metric και ψηφιακα αρχεια απ τη μια , και μετα atma τελικοι-προενισχυτης και Πλατω, οπως παλια δηλαδη.
Μονο τα καλωδια ηχειων θ αλλαζω..

Ετσι θα εχω μια πιο εμπεριστατωμενη ισως αποψη, αν κ νομιζω πως ξεκιναει να μ αρεσει το νεο ακουσμα!

Αυτα, καλημερα σας!
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

-6db στα peak μάλιστα πρέπει να αφήσεις Κώστα, αλλιώς θα έχεις πιθανό κλιπαρισμα.

δυσκολεύεσαι να σκεφτείς "ψηφιακά", ε; :dance2:

Το στάδιο εισόδου του A/D μετατροπέα έχει μια ευαισθησία "Χ". (γνωστή μεν, δε μας ενδιαφέρει τώρα δε.)

Το ζητούμενο δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ άλλο, παρά ΜΟΝΟ το να δώσεις τόσο κέρδος στην τάση εισόδου του A/D ώστε να φτάνεις μέχρι τα 0 db (και ΠΟΤΕ να μη τα ξεπερνάς) κατά τις απολύτως μέγιστες στιγμιαίες στάθμες του προγράμματος που θα ψηφιοποιήσεις. Καλύτερα να αφήσεις και 1 db περιθώριο δηλαδή, ώστε η στάθμη να φτάνει μέχρι τα -1db, παρά να ξεπεράσεις το σημείο των 0db.

Αν μπορεί να δεχθεί απροβλημάτιστα μέχρι +6db, ας μας ενημερώσει ο Χατζηστάμος, οπότε δε θα έχω και τόσο "άγχος" για τα 0 db στάθμης.

Από κει και πέρα, δηλαδή μετά την ψηφιοποίηση του αναλογικού σήματος της κεφαλής του πικάπ μας, έρχεται ως απλό "eq" φίλτρο η ισοστάθμιση RIAA, ενώ ταυτόχρονα, ακολουθώντας της οδηγίες κατά IEC για φίλτρο rumble, μια επιπλέον ρύθμιση eq για αποκοπή από τους 20 κύκλους και κάτω είναι ό,τι πρέπει.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

-6db στα peak μάλιστα πρέπει να αφήσεις Κώστα, αλλιώς θα έχεις πιθανό κλιπαρισμα.
-6dbFS οπωε λεει το manual δηλαδή...
 

D

deleted user 10898

Guest
Xθες παντως μετα απο μια διωρη ακροαση , μπορω να πω πως εμεινα ευχαριστημενος κ εντυπωσιασμενος.

Πιο "γεματος" ηχος, πληρης συχνοτικα, στακατος κ ρωμαλεος.

Βεβαια, η το μυαλο μου ειναι εκει ακομα η οι μεσαιες, φωνες , πνευστα, σαξοφωνα, καραμουζες κλπ ειναι λιγο πιο πισω, πι οφλατ.

Το καταλαβε αμεσως κι η Λενα.

ΕΠισης σε ενα σχετικα γρηγορο Α-Β τεστακι πικαπ-dac , στο ιδιο βεβαια κοματι , χ3 φορες σε διαφορετικα κομματια, καταλαβα πως πλεον η το ψηφιακο μου τμημα ειναι πολυ πολυ καλο κ παιζει αριστα, η το πικαπ μου δε ματσαρει , δεν ταιριαζει να το πω με την προενισχυση στη μετρικ.

Με λιγα λογια το ψηφιακο επαιξε αρκετα καλυτερα.

Περιεργο, διοτι αυτο ποτε δεν ειχε συμβει εως σημερα..

Θα το ερευνησω παντως.

Σημερα προγραματιζω μια Α-Β συγκριση ας πουμε, με τα 2 συστηματα, Ice-Metric και ψηφιακα αρχεια απ τη μια , και μετα atma τελικοι-προενισχυτης και Πλατω, οπως παλια δηλαδη.
Μονο τα καλωδια ηχειων θ αλλαζω..

Ετσι θα εχω μια πιο εμπεριστατωμενη ισως αποψη, αν κ νομιζω πως ξεκιναει να μ αρεσει το νεο ακουσμα!

Αυτα, καλημερα σας!
Και τώρα η ώρα της αλήθειας.
πες του να σου κάνει τις μεσαίες με την μετρικ όπως του otl.
Αν δεν τα καταφέρει, να αυτό μπαναριστει....
Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.455
Reaction score
138.386
Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

όταν κλιπάρει η μέρικ, κάνει "μπαμ", φωτίζουν με κόκκινο χρώμα περιμετρικά τα κουμπιά στην πρόσοψη που αντιστοιχούν στα κανάλια που κλιπάρουν, είναι μεγάλη βοήθεια αυτό και σε "προστατεύει" από το να κλιπάρει και να μη το παίρνεις χαμπάρι (άντε τα αυτιά δε το καταλαβαίνουν, δε μπορεί να είσαι όμως και τυφλός!).

ο Χρήστος ξεκαθάρισε πως το 0db είναι η μέγιστη στάθμη εγγραφής. Εκεί είχα μια απορία, μήπως τυχόν μπορούσε να διαχειριστεί η μέτρικ κάτι παραπάνω, το οποίο βέβαια δεν πολυστέκει, αλλά αν δε ξέρεις, ρωτάς, ε, να, ρώτησα.

η ρύθμιση στον τόνο 1 kHz στα -12 db έως -16 db στην ψηφιακή εγγραφή, εγγυάται πως σε μουσικά "peaks" (που δε περιορίζονται στο 1 kHz) η στάθμη εγγραφής θα παραμείνει στο εύρος 0 db έως -4 db. Ανάλογοι "τόνοι" στο "0" των VU υπάρχουν και στην αρχή από μπομπίνες, οπότε με αυτούς ρυθμίζεις τη στάθμη εγγραφής. Τέλος πάντων, ο Χρήστος ξεκαθάρισε πως και πιο χαμηλά να είναι η μέγιστη στάθμη εγγραφής, δεν τίθεται θέμα άγχους, αρκεί βέβαια να μη το παρακάνεις, καθώς στα -80 db έχουμε THD 3% ενώ στα -20db η THD είναι 0,003% ενώ σε ακόμα υψηλότερη στάθμη η THD φτάνει το 0,001%.

Αντιγράφω από τις μετρήσεις του Σταματάκου:

Το σύνολο αρμονικής παραμόρφωσης και θορύβου της συσκευής είναι συνολικά χαμηλό. Σε ρυθμό λειτουργίας d/a και a/d είδαμε παρόμοιες τιμές (0.003% και 0.004%) για σήματα στάθμης -20dBFS ενώ για σήματα υψηλότερης στάθμης οι αντίστοιχες μετρήσεις ήταν 0.003% και 0.001%).

Σε ρυθμό λειτουργίας a/d/a οι τιμές εμφανίστηκαν αυξημένες, στο 0.0055% για σήματα -20dBFS και στο 0.003% για σήματα στάθμης -1dBFS. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, το γεγονός ότι η μέτρηση με υψηλότερη στάθμη οδηγεί σε καλύτερο αποτέλεσμα υποδηλώνει ότι το στάδιο εξόδου έχει σημαντικά περιθώρια υπερφόρτωσης. Αυτό είναι κάτι που φαίνεται καλύτερα στην μέτρηση της παραμόρφωσης σε συνάρτηση με την στάθμη. Σε ρυθμό λειτουργίας d/a ο LIO-8 συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, προσεγγίζοντας το 3% για στάθμη -80dBFS και επιδεικνύοντας ιδιαίτερα ομαλή συμπεριφορά καθώς η στάθμη αυξάνεται.

Ανάλογη μορφή έχει και το διάγραμμα με την μέτρηση σε ρυθμό a/d/a αλλά, εδώ, η παραμόρφωση σε στάθμη -80dBFS είναι λίγο υψηλότερη του 4%. Η απόκριση συχνότητας της συσκευής είναι, πρακτικώς, απολύτως επίπεδη στο φάσμα που ορίζεται από το sample rate. Για τον λόγο αυτό περιλαμβάνονται μόνο οι καμπύλες σε ρυθμό a/d/a και συχνότητα δειγματοληψίας 176.4kHz, όπου φαίνεται αυτή η συμπεριφορά. Η αποκοπή ξεκινά από τα 40kHz περίπου και δεν ξεπερνά το -1dB στα 65kHz. Οι διαφορές μεταξύ των δυο καναλιών είναι ανύπαρκτες (δώστε προσοχή στην κατακόρυφη κλίμακα) και δεν ξεπερνούν το 0.1dB σε συχνότητες πολύ μεγαλύτερες των 20kHz.
από εδώ:

http://avmentor.gr/reviews/metric_halo_lio8_2.htm

Αυτό που δεν είδα αν ρυθμίστηκε σωστά στον Γιάννη είναι η συχνότητα δειγματοληψίας στην είσοδο του πικάπ. Αν τυχόν είναι ξεχασμένη στα 16/44 πρέπει να αλλάξει στα 24/192.
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.706
Απάντηση: Re: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

Και τώρα η ώρα της αλήθειας.
πες του να σου κάνει τις μεσαίες με την μετρικ όπως του otl.
Αν δεν τα καταφέρει, να αυτό μπαναριστει....
Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις
Ετσιιιιιιιι....μπραβο Νικολα......του το ειπα του Γιανναρου στο τηλ.........

Γιαννακο απο 650 εως 1000 δωσε 1-1,5 dbs αγορακλα μου........και ελα μετα να μιλησουμε για λαμπες!!!!!!!

δοκιμασμενα πραματα φιλαρακι με μαγικα αποτελεσματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.706
Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

όταν κλιπάρει η μέρικ, κάνει "μπαμ", φωτίζουν με κόκκινο χρώμα περιμετρικά τα κουμπιά στην πρόσοψη που αντιστοιχούν στα κανάλια που κλιπάρουν, είναι μεγάλη βοήθεια αυτό και σε "προστατεύει" από το να κλιπάρει και να μη το παίρνεις χαμπάρι (άντε τα αυτιά δε το καταλαβαίνουν, δε μπορεί να είσαι όμως και τυφλός!).

ο Χρήστος ξεκαθάρισε πως το 0db είναι η μέγιστη στάθμη εγγραφής. Εκεί είχα μια απορία, μήπως τυχόν μπορούσε να διαχειριστεί η μέτρικ κάτι παραπάνω, το οποίο βέβαια δεν πολυστέκει, αλλά αν δε ξέρεις, ρωτάς, ε, να, ρώτησα.

η ρύθμιση στον τόνο 1 kHz στα -12 db έως -16 db στην ψηφιακή εγγραφή, εγγυάται πως σε μουσικά "peaks" (που δε περιορίζονται στο 1 kHz) η στάθμη εγγραφής θα παραμείνει στο εύρος 0 db έως -4 db. Ανάλογοι "τόνοι" στο "0" των VU υπάρχουν και στην αρχή από μπομπίνες, οπότε με αυτούς ρυθμίζεις τη στάθμη εγγραφής. Τέλος πάντων, ο Χρήστος ξεκαθάρισε πως και πιο χαμηλά να είναι η μέγιστη στάθμη εγγραφής, δεν τίθεται θέμα άγχους, αρκεί βέβαια να μη το παρακάνεις, καθώς στα -80 db έχουμε THD 3% ενώ στα -20db η THD είναι 0,003% ενώ σε ακόμα υψηλότερη στάθμη η THD φτάνει το 0,001%.

Αντιγράφω από τις μετρήσεις του Σταματάκου:



από εδώ:

http://avmentor.gr/reviews/metric_halo_lio8_2.htm

Αυτό που δεν είδα αν ρυθμίστηκε σωστά στον Γιάννη είναι η συχνότητα δειγματοληψίας στην είσοδο του πικάπ. Αν τυχόν είναι ξεχασμένη στα 16/44 πρέπει να αλλάξει στα 24/192.
Βρε Κωστα....ο Γιαννακης μας εχει παρει την Lio με ψηφιακη riaa ???????δεν νομιζω βρε συ........σκετη χωρις phono απο οτι ξερω την εχει αγορασει..............
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.191
Reaction score
36.033
εν το μεταξυ, το character , εχει μπει ΜΟΝΟ στο main out, πουθενα αλλου, ουτε στα καναλια του πλατω, (1+2) , ουτε στο DAW out του MacBookPro στα ψηφιακα. Πρεπει να μπει ΚΑΙ στα εκαστοτε καναλια? η μονο στο main out?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.455
Reaction score
138.386
Απάντηση: Re: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

Και τώρα η ώρα της αλήθειας.
πες του να σου κάνει τις μεσαίες με την μετρικ όπως του otl.
Αν δεν τα καταφέρει, να αυτό μπαναριστει....

είναι πανεύκολο! γι'αυτό και μέτρησα τι ακριβώς έβγαζε ο άτμα.

(δεν έχει σημασία η ακρίβεια του μετρητικού, καθώς με το ίδιο μετρητικό, αν το φέρω να δείχνει τα ίδια, θα παίζει και τα ίδια.)

είναι πάντως λίγο "κακό" να κάνω την απόκριση όπως του άτμα. "κακό", αλλά πολύ εύκολο με τη μέτρικ, τραγικά εύκολο δηλαδή!

με 1 ώρα ενασχόλησης, μπορώ να τον κάνω τον Γιαννάκη να μη μπορεί να καταλάβει αν παίζουν οι άτμα ή τα άις. (θα αλλάζω τα καλώδια ρεύματος πίσω από τα ηχεία και δε θα βλέπει τι παίζει, θα πέσει γέλιο!)

Ο φίλος μας ο Γιάννης, πολύ καλά κατάλαβε τις "διαφορές" στο άκουσμα, ασχέτως αν το εξήγησε λίγο λάθος (πιο "μπροστά" τα μεσαία στους άτμα) ενώ στην πραγματικότητα είναι "πιο κάτω τα άκρα του φάσματος" στους άτμα, καθώς αυτά τα δυό έχουν το ίδιο ψυχοακουστικό αποτέλεσμα (όταν κόβεις τα άκρα, "σηκώνονται" συγκριτικά τα μεσαία). Εν ολίγοις, η "διόρθωση" που χρειάζεται να γίνει στη μέτρικ ώστε τα άις να παίζουν σα τους άτμα, δεν είναι να ανέβουν τα μεσαία, αλλά να κατέβουν τα άκρα του φάσματος, διότι όσο και να σηκώσεις τα μεσαία, τέτοια άκρα δεν υπήρχαν με τίποτα και θα "χαλάν τη συνταγή". Ιδίως η απόκριση στις χαμηλές συχνότητες, είναι απίστευτα πιο εκτεταμένη στους άις, κάτι που σε τόσο βαθμό, για να πω την αμαρτία μου, δε το περίμενα. Φυσικά, αν κόψεις το "εκεί κάτω", τότε το "εκεί πάνω" θα έχει ως άμεσο ψυχοακουστικό αποτέλεσμα να ακούς κάτι "τσιριχτό", οπότε αυτά "παν πακέτο" και με την κατάλληλη "συνταγή", ασχέτως αν είναι ολίγον τι χαμηλότερα του αναμενόμενου, δεν γίνονται ιδιαίτερα "αντιληπτά" και ως εκ τούτου ακούγονται και "υπέροχα"... και να με λίγα λόγια ο ήχος της λάμπας.:thumbsup:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.455
Reaction score
138.386
Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

Βρε Κωστα....ο Γιαννακης μας εχει παρει την Lio με ψηφιακη riaa ???????δεν νομιζω βρε συ........σκετη χωρις phono απο οτι ξερω την εχει αγορασει..............
κάποια πράγματα τα έχεις καταλάβει λάθος Βλάση μου, καλέ μου φίλε.

η "ψηφιακή ρία" είναι μια ρύθμιση στο εκουαλάιζερ, στο μίο-στριπ, το οποίο υφίσταται στην λίο, όπως και σε κάθε λίο, χωρίς τα έξτρα πακέτα των +DSP.

Αυτό που δεν έχει η λίο είναι προενισχυτές μικροφώνου, οι οποίοι μπορούν να δώσουν 91,5 db κέρδος. Με κεφαλές υψηλής εξόδου ή με χρήση στεπ-άπ, αυτές οι προενισχυτικές βαθμίδες δεν είναι απαραίτητες.

άλλο όμως η προενισχυτική βαθμίδα, και άλλο η ισοστάθμιση ρία.

ΟΚ φιλαράκο;
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.191
Reaction score
36.033
Κωστα μου, αρεστηκα τωρα στα ωραια ακρα....μη μου τα κοψεις τα φτερααααα!!!

(δεν μπορουμε να τσιμπησουμε λιγο τη μεσαια? κανα ντεσιμπελακι, αντε εναμιση?? ελααα.....)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.455
Reaction score
138.386
Απάντηση: Re: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

εν το μεταξυ, το character , εχει μπει ΜΟΝΟ στο main out, πουθενα αλλου, ουτε στα καναλια του πλατω, (1+2) , ουτε στο DAW out του MacBookPro στα ψηφιακα. Πρεπει να μπει ΚΑΙ στα εκαστοτε καναλια? η μονο στο main out?

θα παραγίνει το κακό αν το βάλεις το ίδιο κάρακτερ 2 φορές σε σειρά.

όλα περνάνε από το μέιν άουτ, οπότε ότι βάζεις στο μέιν άουτ ακούγεται για όλες τις πηγές.

αν θες οι πηγές να ακούγονται διαφορετικά, τότε πχ βάζεις κάποιο κάρακτερ στην μια πηγή και κάποιο άλλο στην άλλη πηγή, ενώ αφήνεις κενό το μέιν άουτ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.455
Reaction score
138.386
Απάντηση: Re: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

Κωστα μου, αρεστηκα τωρα στα ωραια ακρα....μη μου τα κοψεις τα φτερααααα!!!

(δεν μπορουμε να τσιμπησουμε λιγο τη μεσαια? κανα ντεσιμπελακι, αντε εναμιση?? ελααα.....)

χαχχαχαα, ναι ρε, όλα γίνονται, αλλά δε θα ακούσεις αυτό που νομίζεις.

για να ακούσεις αυτό που νομίζεις, χρειάζεται να φαγωθούν τα άκρα, τα οποία προφανώς σου αρέσουν, δε τίθεται θέμα.

μπορείς και μόνος σου να παίξεις, να, δοκίμασε αυτό που σου είπε ο βλάσσης! φιλ φρι!
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.191
Reaction score
36.033
δηλωση "ευγενειας" απο Λενα προς ΚωσταΕΑΡ, live , μολις τωρα,

" αντε, εμενα οι λαμπατοι μ αρεσουν , ο Κωστας ολο κολπα σου κανει, οτι κ να κανει δε μπορει να τα κανει να παιζουν σα τα λαμπατα, εγω εκεινα αγαπαω να ξερεις..."

ααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαα!!!!

ΘΕΑΑΑ !!

:king:
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

-6dbFS οπωε λεει το manual δηλαδή...
Γιες, ο μέσος όρος των κορυφών στα -6 αλλοιώς τσιρίζει όπως τσιρίζει κ το στεπ απ όταν είναι κουκουρούκου.

Μάκηα:drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.455
Reaction score
138.386
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

οι προενισχυτές μικροφώνου, που είναι στάνταρ 8 στην ULN και μπορούν να αγοραστούν ανα 4-άδες προαιρετικά στην LIO, έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:


Input Impedance3.3 kΩ
Dynamic Range (-60 dB, flat 0-22.05 kHz, typ)115 dB
Dynamic Range (-60 dB, A-weighted, typ)118 dB
Noise Floor (flat 0-22.05 kHz, typ)115 dB
Noise Floor (A-weighted, typ)117.9 dB
Gain Range-22 dB to +91.5 dB
Gain Precision±0.05 dB
Gain Step0.5 dB
THD D/A/A/D loop @ -12 dBFS0.0007 %
THD D/A/A/D loop @ -12 dBFS +12 dB Gain0.0015 %
THD D/A/A/D loop @ -0 dBFS0.0023 %
Crosstalk @ 1kHz-110dB
IMD 1k component (19 kHz/20kHz @ +8dBu)-104 dBu
EIN @ 60 dB Gain (150Ω Source Impedance)-130.50 dBu
EIN @ 60 dB Gain (0Ω Source Impedance)-133.25 dBu
Analog Send Calibration (ADC = 0 dBFS)+21.5 dBu
Phantom Power (Switchable Per Channel)+48 Volts


αυτά τα χαρακτηριστικά, (κυρίως η αντίσταση εισόδου και η ρύθμιση του gain) μπορούν να "μετατραπούν" ώστε να "ματσάρουν" άριστα με κάποια συγκεκριμένη κεφαλή. Αυτό αποτελεί ένα εντελώς τυπικό "phono stage", χωρίς την ισοστάθμιση RIAA, η οποία και πάλι θα μπει ως ψηφιακό φίλτρο από το MIO STRIP, όπως ακριβώς και στην περίπτωση του Γιάννη, που δε χρησιμοποιεί προενισχυτικό στάδιο μικροφώνων, αλλά το προενισχυτικό στάδιο της εισόδου DI.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.455
Reaction score
138.386
Απάντηση: Re: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

δηλωση "ευγενειας" απο Λενα προς ΚωσταΕΑΡ, live , μολις τωρα,

" αντε, εμενα οι λαμπατοι μ αρεσουν , ο Κωστας ολο κολπα σου κανει, οτι κ να κανει δε μπορει να τα κανει να παιζουν σα τα λαμπατα, εγω εκεινα αγαπαω να ξερεις..."

ααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαα!!!!

ΘΕΑΑΑ !!

:king:

χαχαχαχαχαχαχα, φιλιά Λένααααααααααα!!!!!!!!!!!:party:
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Re: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

Γιάννη θα μπορείς κ μόνος σου -σε λίγο- να χρησιμοποιείς τα καρακτερς και απο την καναπεδιά σου με ένα αηπαντη να κοτσάρεις το κάτι τις σου κ στην πηγή.

Τα υπόλοιπα θέλουν πολύ προσοχή για να μη διαταραχτούν οι ισορροπίες στο φάσμα, δηλαδή με μέτρο τα ντιμπιά.

Είναι τόσο διάφανη η μετρικ και τόσο διευρυμένο το αποτέλεσμα στην αναπαραγωγή των ψηφιακών αρχείων που σίγουρα -σε συνδυασμό με τα αης- βρίσκεσαι σε κάποιο διαφορετικό σύμπαν πλέον.

Κάτι τέτοιο εισέπραξα την πρώτη φορά που άκουσα τη Μετρικ με την υπόλοιπη παρέα της.

Η αίσθησή μου ήταν κάτι σαν απογαλακτισμός...ναι ρε π@υστη μου πολύ σπέσιαλ αλλά θέλω και λίγες στρογγυλάδες, ξυγκάκια, αγκαλίτσες (εγώ μην ξεχνάς ξεκίνησα τις αλλαγές απο τα Λιπίνσκι, μετά μέτρικ+μακ και τέλος μονομπλόκ Λιπίνσκι) απο τα Μαρτιν λογκαν.

Έ, τώρα απλά δεν μπορώ να ακούσω κάτι άλλο.
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αtmasphere M60 otl - Verity Audio Paarsifal Ovation

οι προενισχυτές μικροφώνου, που είναι στάνταρ 8 στην ULN και μπορούν να αγοραστούν ανα 4-άδες προαιρετικά στην LIO, έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:


Input Impedance3.3 kΩ
Dynamic Range (-60 dB, flat 0-22.05 kHz, typ)115 dB
Dynamic Range (-60 dB, A-weighted, typ)118 dB
Noise Floor (flat 0-22.05 kHz, typ)115 dB
Noise Floor (A-weighted, typ)117.9 dB
Gain Range-22 dB to +91.5 dB
Gain Precision±0.05 dB
Gain Step0.5 dB
THD D/A/A/D loop @ -12 dBFS0.0007 %
THD D/A/A/D loop @ -12 dBFS +12 dB Gain0.0015 %
THD D/A/A/D loop @ -0 dBFS0.0023 %
Crosstalk @ 1kHz-110dB
IMD 1k component (19 kHz/20kHz @ +8dBu)-104 dBu
EIN @ 60 dB Gain (150Ω Source Impedance)-130.50 dBu
EIN @ 60 dB Gain (0Ω Source Impedance)-133.25 dBu
Analog Send Calibration (ADC = 0 dBFS)+21.5 dBu
Phantom Power (Switchable Per Channel)+48 Volts


αυτά τα χαρακτηριστικά, (κυρίως η αντίσταση εισόδου και η ρύθμιση του gain) μπορούν να "μετατραπούν" ώστε να "ματσάρουν" άριστα με κάποια συγκεκριμένη κεφαλή. Αυτό αποτελεί ένα εντελώς τυπικό "phono stage", χωρίς την ισοστάθμιση RIAA, η οποία και πάλι θα μπει ως ψηφιακό φίλτρο από το MIO STRIP, όπως ακριβώς και στην περίπτωση του Γιάννη, που δε χρησιμοποιεί προενισχυτικό στάδιο μικροφώνων, αλλά το προενισχυτικό στάδιο της εισόδου DI.
Μπράβο μικρέ, η δουλειά που έχεις κάνει ΚΑΙ με τη Μέτρικ εικάζω ότι πιθανό να είναι παγκόσμια 1η σε κοινότητα μη επαγγελματιών και όχι μόνο.

Θάθελα την εξής διευκρίνηση: βάζοντας στις αναλογικές εισόδους της Μέτρικ μου άλλες 2,3,4 κεφαλές (όταν μεγαλώσω θα γίνω Μάνος ή Βασίλης με τριβραχιόνια πικάπια..) που έχω, μπορώ ΔΙΧΩΣ προ-μικροφώνων να κάνω δουλειά?
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.012
Μηνύματα
2.958.918
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top