Θα μας πεις μια ιστορία??

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Τάσο,
αν η συνδεσμολογία είναι true balanced η χρήση XLR είναι αναμφισβήτητα η ενδεδειγμένη .
Αν είναι ψευδοbalanced μαϊμού για το πουλ-μουρ τότε είναι άνευ σημασίας.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Τάσο,
αν η συνδεσμολογία είναι true balanced η χρήση XLR είναι αναμφισβήτητα η ενδεδειγμένη .
Αν είναι ψευδοbalanced μαϊμού για το πουλ-μουρ τότε είναι άνευ σημασίας.
Σε αυτό δεν θα διαφωνήσω. Φυσικά εάν η σχεδίαση του μηχανήματος είναι true balanced σαφώς και η ενδεδειγμένη σύνδεση είναι τα XLR. Διαφορετικά, αν μη τι άλλο, αφήνουμε εκτός τα μισά κυκλώματα. Τα οποία φυσικά τα έχουμε πληρώσει. Αρα αν έχουμε true balanced μηχανήματα θα βάλουμε XLR, δεν το συζητάμε αυτό.
Αν είναι μαϊμού balanced τότε στην ουσία είναι η ίδια είσοδος των RCA απλώς με άλλο βύσμα. Την ξεχνάμε αυτή την περίπτωση. Σοβαροί κατασκευαστές δεν κάνουν τέτοιες μαϊμουδιές.

Η διαφωνία μου όμως είναι άλλη: Κατά πόσον είναι απαραίτητη για οικιακή χρήση μία full balanced σχεδίαση;
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Ας μας πει ο GeoVaz, τι του ειπα οτι θα κερδισει απο την χρηση ενος On-Line UPS που πηρε για δοκιμη.
Οπως επισης να πει για τις δυσκολιες εγκαταστασης και χρησης ενος τετοιου σε εναν οικιακο χωρο (μεγεθος - θορυβος ανεμιστηρων κ.λ.π).
Το κοστος του ειναι πολυ μεγαλυτερο απο τυπικες λυσεις καποιων καλωδιων.
Του εφτασαν τα 3 Kw για το συστημα του?

Το εχω κανει κι εγω Κωστα το πειραμα, μην ανησυχεις.....αλλα πολυ φασαρια.....
Η περιοχή μου έχει πρόβλημα γενικά με το δικτύου. Σε ώρες αιχμής μετράω 215-218 VAC ενώ πάνω από 224VAC δεν το έχω δει. Είναι ακριβό, μεγάλο, κάνει θόρυβο και τα 3Κw είναι λίγα (ελέω του τελικού μου), αλλά σε χαμηλές στάθμες δεν κάνει overload.
Για την περιοχή μου είναι ΟΚ.
Δίνω 230VAC 50Ηz sine wave σε ηχεία, προ, τελικό και phono stage.
ΙΜΗΟ αναβάθμιση δικτύου (εάν και εφόσον υπάρχουν προβλήματα). Τώρα εάν μαζί με αυτή έρχεται και αναβάθμιση στον ήχο είναι δεκτή αλλά όχι το ζητούμενο για ένα τέτοιο μηχάνημα.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Χειροτερα ρευματα απο την Βουλα δυσκολο να υπαρχουν........
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.967
Reaction score
28.159
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Χειροτερα ρευματα απο την Βουλα δυσκολο να υπαρχουν........
Ναι καλά !! κουβέντιαζε εσυ. Τα χειρότερα τα εχω εγω εδω. Το εχω ξαναγράψει άλλωστε, απο 190vac εως 270vac. Ελεος. Τέτοια διακύμανση τάσης δεν παίζει πουθενά.Μα πουθενά. Αστο αντωνάκη μην μιλάς για χειρότερα στο σπίτι του καμένου απο την ΔΕΗ.Δεν μπορώ να δουλέψω audio μηχάνημα χωρίς regulator. Αυτό είναι κατάρα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.967
Reaction score
28.159
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Σε αυτό δεν θα διαφωνήσω. Φυσικά εάν η σχεδίαση του μηχανήματος είναι true balanced σαφώς και η ενδεδειγμένη σύνδεση είναι τα XLR. Διαφορετικά, αν μη τι άλλο, αφήνουμε εκτός τα μισά κυκλώματα. Τα οποία φυσικά τα έχουμε πληρώσει. Αρα αν έχουμε true balanced μηχανήματα θα βάλουμε XLR, δεν το συζητάμε αυτό.
Αν είναι μαϊμού balanced τότε στην ουσία είναι η ίδια είσοδος των RCA απλώς με άλλο βύσμα. Την ξεχνάμε αυτή την περίπτωση. Σοβαροί κατασκευαστές δεν κάνουν τέτοιες μαϊμουδιές.

Η διαφωνία μου όμως είναι άλλη: Κατά πόσον είναι απαραίτητη για οικιακή χρήση μία full balanced σχεδίαση;

Αστο Τάσο , μην το συζητάς ! Δεν συγκρίνεται η ησυχία ενος balanced με ενα single ended καλώδιο. Το ενα είναι inherantly noiseless , ενω το άλλο inherantly noisefull. Εξ ορισμού δεν υπάρχει περίπτωση καλώδιο με rca να είναι λιγότερο θορυβώδες απο καλώδιο με xlr.Λόγω της φύσης τους τα xlr οτι θόρυβο και αν τσιμπήσουν στην πορεία τους απλά αλληλοαναιρείται στο τέλος αφού είναι δυο σήματα , +, - , τα οποία ενώνονται στο τέλος και βγαίνει η κοινή συνιστώσα.
Σε πλήρη αντίθεση με το rca που οτι θόρυβο τσιμπήσει τον περνάει σαν σήμα, χωρίς να μπορεί να γίνει απόρριψή του με κανέναν τρόπο , αφού δεν υπάρχει καν κύκλωμα που να ξέρει και να μπορεί να κάνει αυτήν την δουλειά.
Αστο σου λεω , φρίκη.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Μια που θα τον έχεις τον ενισχυτή από την πηγή κανένα ...χιλιόμετρο απόσταση, ναι όντως φρίκη!!!!!!!!!!:tongue:
Οι XLR συνδέσεις δεν αφορούν το θέμα θορύβων σε οικιακό χώρο (είναι το λιγότερο και το τελευταίο που απασχολεί), αλλά καθαρά το θέμα της ηχητικής πχιότητας!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.967
Reaction score
28.159
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Δεν πας να σε δεί κανάς οφθαλμίατρος λεω εγω βασιλάκη?
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Οι XLR συνδέσεις δεν αφορούν το θέμα θορύβων σε οικιακό χώρο (είναι το λιγότερο και το τελευταίο που απασχολεί), αλλά καθαρά το θέμα της ηχητικής πχιότητας!
Η οποια ειναι καλυτερη η χειροτερη?
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777


Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Bρε...ξεφυγατε απο το θεμα του συγκριτικου,τοση προσπαθεια κανατε και δεν εχετε παραθεσει αποψεις (ειδικες και γενικες).
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Απάντηση: Re: Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Εγω το διάβασα , αλλά το είχα διαβάσει και παλιά.
Το θέμα είναι να επεκτείνεται η απλή αυτή γνώση, σε πιο σύνθετες σκέψεις, πχ ας πούμε δηλαδή πως αποκόπτουμε (θεωρητικά) την εσωτερική αντίσταση του τελικού σταδίου ενίσχυσης από αυτόν καθεαυτόν τον ενισχυτή, τον οποίο θεωρούμε ως άριστο ενισχυτή τάσης, και συμπεριλαμβάνουμε την αντίσταση εξόδου του στο "θεωρητικό ανάλογο" μεγαφώνου, το οποίο θεωρούμε πως συνδέεται στον άριστο "θεωρητικό ενισχυτή" τάσης, πράγμα που σε πολλές παραμέτρους δεν απέχει διόλου από την πραγματικότητα, ασχέτως αν οι αντιστάσεις αυτές είναι εν μέρει παράλληλα και εν μέρει σε σειρά με την πηγή τάσης, αυτό το μικρό σφάλμα μπορούμε να το υπολογίσουμε σε δεύτερο χρόνο και λίγο ενδιαφέρει στο σκεπτικό που αναφέρω. Στο παραπάνω "θεωρητικό ανάλογο" του μεγαφώνου, ομοίως μπορούμε να συμπεριλάβουμε την αντίσταση των καλωδίων διασύνδεσης των μεγαφώνων (υπολογίζοντας και τις μεταβολές της αντίστασης κατά το εύρος του ακουστού φάσματος), καθώς και τις αντιστάσεις των υλικών του κρος, είτε πρόκειται για πηνία, είτε πρόκειται για αντιστάσεις πυκνωτών, είτε για καθαρά ωμικά φορτία αντιστάσεων ισοστάθμισης στάθμης μεγαφώνων (τα οποία φυσικά στην πράξη είναι μιγαδικά φορτία, αλλά ας μη το μπλέκουμε κι άλλο). Έτσι, μπορούμε να κατανοήσουμε πλήρως πχ τις ακουστές αλλαγές απόκρισης στις χαμηλές συχνότητες λόγω μεταβολής του απαιτούμενου όγκου καμπίνας για σταθερή απόκριση σε διαφορετικά αθροίσματα αυτών των αντιστάσεων (επειδή ο όγκος καμπίνας για συγκεκριμένη απόκριση εξαρτάται ακριβώς από το τετράγωνο του συνολικού Qts, το οποίο μεταβάλλεται σημαντικά από τις προαναφερθείσες αντιστάσεις που αθροίζονται στο παραπάνω θεωρητικό ανάλογο του απλουστευμένου μεγαφώνου μας σε κύκλωμα ιδανικού θεωρητικού ενισχυτή τάσης) και με αυτόν τον τρόπο να βρούμε άλλο ένα σημαντικό και χειροπιαστό θεωρητικό τρόπο εξήγησης της διαφοροποίησης της ποσότητας, της έκτασης, αλλά και του ελέγχου των χαμηλών συχνοτήτων από το ηχείο μας, πέραν της απλουστευμένης και "πεπατημένης" οδού του γνωστού "υποελέγχου" των χαμηλών συχνοτήτων λόγω χαμηλού DF, το οποίο ναι μεν ισχύει ως ένα βαθμό (αναλόγως του τρόπου ρύθμισης λειτουργίας της καμπίνας ως συντονισμένο ελατήριο υποβοήθησης της ανάρτησης του μεγαφώνου) αλλά δεν εξηγεί πλήρως το σαφέστατα ακουστό αποτέλεσμα, αν και μέσα στο μυαλό μας, η έννοια του DF οφείλει να συνδέεται και με όλες αυτές τις παραμέτρους, κοιτάζοντας το θέμα ολιστικά και όχι κοιτάζοντας (σα χαζός) το δέντρο, ασχέτως αν αποτελεί η έννοια αυτή του DF ένα απλό γινόμενο αντιστάσεων, ένα απλό εργαλείο. Δηλαδή, και για να επανέλθω στην πρώτη πρόταση, απαιτούνται πιο σύνθετες σκέψεις για την κατανόηση μερικών πολύ απλών και συνηθισμένων - καθημερινών μεταβολών των ακουσμάτων, αλλά δυστυχώς το θεωρητικό υπόβαθρο που χρειάζεται είναι αρκετά "βαρύ" και μάλλον εκτός των δεδομένων ενός καφενείου-φόρουμ.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Re: Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Το θέμα είναι να επεκτείνεται η απλή αυτή γνώση, σε πιο σύνθετες σκέψεις, πχ ας πούμε δηλαδή πως αποκόπτουμε (θεωρητικά) την εσωτερική αντίσταση του τελικού σταδίου ενίσχυσης από αυτόν καθεαυτόν τον ενισχυτή, τον οποίο θεωρούμε ως άριστο ενισχυτή τάσης, και συμπεριλαμβάνουμε την αντίσταση εξόδου του στο "θεωρητικό ανάλογο" μεγαφώνου, το οποίο θεωρούμε πως συνδέεται στον άριστο "θεωρητικό ενισχυτή" τάσης, πράγμα που σε πολλές παραμέτρους δεν απέχει διόλου από την πραγματικότητα, ασχέτως αν οι αντιστάσεις αυτές είναι εν μέρει παράλληλα και εν μέρει σε σειρά με την πηγή τάσης, αυτό το μικρό σφάλμα μπορούμε να το υπολογίσουμε σε δεύτερο χρόνο και λίγο ενδιαφέρει στο σκεπτικό που αναφέρω. Στο παραπάνω "θεωρητικό ανάλογο" του μεγαφώνου, ομοίως μπορούμε να συμπεριλάβουμε την αντίσταση των καλωδίων διασύνδεσης των μεγαφώνων (υπολογίζοντας και τις μεταβολές της αντίστασης κατά το εύρος του ακουστού φάσματος), καθώς και τις αντιστάσεις των υλικών του κρος, είτε πρόκειται για πηνία, είτε πρόκειται για αντιστάσεις πυκνωτών, είτε για καθαρά ωμικά φορτία αντιστάσεων ισοστάθμισης στάθμης μεγαφώνων (τα οποία φυσικά στην πράξη είναι μιγαδικά φορτία, αλλά ας μη το μπλέκουμε κι άλλο). Έτσι, μπορούμε να κατανοήσουμε πλήρως πχ τις ακουστές αλλαγές απόκρισης στις χαμηλές συχνότητες λόγω μεταβολής του απαιτούμενου όγκου καμπίνας για σταθερή απόκριση σε διαφορετικά αθροίσματα αυτών των αντιστάσεων (επειδή ο όγκος καμπίνας για συγκεκριμένη απόκριση εξαρτάται ακριβώς από το τετράγωνο του συνολικού Qts, το οποίο μεταβάλλεται σημαντικά από τις προαναφερθείσες αντιστάσεις που αθροίζονται στο παραπάνω θεωρητικό ανάλογο του απλουστευμένου μεγαφώνου μας σε κύκλωμα ιδανικού θεωρητικού ενισχυτή τάσης) και με αυτόν τον τρόπο να βρούμε άλλο ένα σημαντικό και χειροπιαστό θεωρητικό τρόπο εξήγησης της διαφοροποίησης της ποσότητας, της έκτασης, αλλά και του ελέγχου των χαμηλών συχνοτήτων από το ηχείο μας, πέραν της απλουστευμένης και "πεπατημένης" οδού του γνωστού "υποελέγχου" των χαμηλών συχνοτήτων λόγω χαμηλού DF, το οποίο ναι μεν ισχύει ως ένα βαθμό (αναλόγως του τρόπου ρύθμισης λειτουργίας της καμπίνας ως συντονισμένο ελατήριο υποβοήθησης της ανάρτησης του μεγαφώνου) αλλά δεν εξηγεί πλήρως το σαφέστατα ακουστό αποτέλεσμα, αν και μέσα στο μυαλό μας, η έννοια του DF οφείλει να συνδέεται και με όλες αυτές τις παραμέτρους, κοιτάζοντας το θέμα ολιστικά και όχι κοιτάζοντας (σα χαζός) το δέντρο, ασχέτως αν αποτελεί η έννοια αυτή του DF ένα απλό γινόμενο αντιστάσεων, ένα απλό εργαλείο. Δηλαδή, και για να επανέλθω στην πρώτη πρόταση, απαιτούνται πιο σύνθετες σκέψεις για την κατανόηση μερικών πολύ απλών και συνηθισμένων - καθημερινών μεταβολών των ακουσμάτων, αλλά δυστυχώς το θεωρητικό υπόβαθρο που χρειάζεται είναι αρκετά "βαρύ" και μάλλον εκτός των δεδομένων ενός καφενείου-φόρουμ.
Thanks man, πολύ καλό το θρεντ για τις βελτιώσεις των cross!
Aλλά...
1) Δεν διαθέτωμεν (εγώ δηλαδή) Magnepan και προβλέπω οτι δε μου είναι αναγκαία στο χώρο μου.
2) Μελετώντας τη σαφέστατη εξήγησή σου και τη συμπερασματική σου πρόταση, με "τελεία" μετά από 190 (!!) λέξεις, κατανόησα πλήρως πως πρέπει να πατήσω το "ON" για μουσική ηρεμία και απόλαυση με τον Stevie Ray Vaughan!:thumbsup:
 



Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Εγώ πάντως λέω στην επόμενη .."ιστορία μου" να αλλάξω ρότα και να ασχοληθώ με πιο βαρβάτη ΑΒ σχεδίαση ενισχυτή...
Πως είπατε??

Εεεε ναι ρε παίδες! Γυρίζω την πλάτη μου στο μέλλον της ψηφιακής σχεδίασης, αφού με ξέρετε!
Είμαι κλασσικός σε όλα!
Και βεβαίως ...σταθερά Τζαπανέζος!!





Είναι ευκαιρία! Να τώρα ...που λεφτά υπάρχουν!!!
http://www.ebay.de/itm/Accuphase-M2000-Monoblocks-neuwertig-/281058054307?pt=DE_Elektronik_Computer_TV_Video_Elektronik_Verst%C3%A4rker&hash=item41705d90a3
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Κώστα όταν ξαναπαραγγείλεις......
θέλω κι εγώ από αυτό που πίνεις .:prankster:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.146
Μηνύματα
2.963.209
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top