- Μηνύματα
- 2.599
- Reaction score
- 4.587
Όχι, αυτά παίζουν μέχρι 50Hz -3db, άλλα είναι.
Όχι, αυτά παίζουν μέχρι 50Hz -3db, άλλα είναι.
μάλλον δε ξέρεις τι λες Νίκο!Nαι, αν ήταν ένας ενιαίος και ελεύθερος χώρος. Επίσης, υπολογίζεις τα ηχεία τοποθετημένα εκεί που υπάρχει κλιμακοστάσιο. Μάλλον δεν στα είπε όλα ο Λέανδρος, ο πονηρούλης!!!
Τί εννοείς ZaBBalos, ότι αυτά παίζουν μέχρι 50Hz -3db; Θες να πεις ότι αυτά τα ηχεία δεν παίζουν πιο δυνατά από 50Hz -3db; Και τότε πόσο παίζουν στα 25 Hz;Όχι, αυτά παίζουν μέχρι 50Hz -3db, άλλα είναι.
Άσχιετοι. Αφού είναι στα ιταλικά το ριβιού, πως βγάλατε τα συμπεράσματά σας;Όχι, αυτά παίζουν μέχρι 50Hz -3db, άλλα είναι.
Ε, είπα γιατί διαφωνώ. Καλώς ή κακώς έχω επισκεφτεί το χώρο και γνωρίζω ότι εκεί που υπολογίζει ο Γιάννης, βρίσκεται το κλιμακοστάσιο ( λεπτομέρειες δεν λέμε ). Επομένως, κάποιος υπολογίζει χωρίς τον ξενοδόχο ή κάνει τα στραβά μάτια! Απο'κει και πέρα, είπα! Αν μέσω μέτρησης αποδειχτεί ότι κάνω λάθος, φυσικά και θα ζητήσω συγνώμη!! Be my guest!!!μάλλον δε ξέρεις τι λες Νίκο!
Με φωτογραφίες απ το χώρο και ακριβείς διαστάσεις έγινε η προσομοίωση.
τώρα..γιατί ντε και καλά δε θες ο ΄χωρος μου να μη "μετράει" είναι ένα θέμα προς διερεύνηση!!
ίσως γιατί είμαι απ αυτούς που είναι "έξω απ το μαντρί"...ίσως..
Αν ειναι αυτα,βλεπω οπη ανακλασης συντονισμενη στα 25hz και γεωμετρια για αποκριση και οχι εντυπωσιασμο.
Ωχ ωχ ωχΞέρουμε τη γλώσσα. Ειδικά το διάγραμμα 8 δείχνει ενδιαφέροντα πράγματα για τη μέγιστη στάθμη.
Ναι μπορούν να παίξουν πιο χαμηλά υπό προϋποθέσεις..Αν ειναι αυτα,βλεπω οπη ανακλασης συντονισμενη στα 25hz και γεωμετρια για αποκριση και οχι εντυπωσιασμο.
άμα βάλεις τον ακροατή πάνω στο ηχείο θα βγει ακόμα "καλύτερο" το διάγραμμαΠρος ολους:
View attachment 166302
Οι διαστασεις ειναι απο τον χωρο του Λεανδρου.
Οποιος δεν μπορει να διαβασει το διαγραμμα,ξεκιναει απο το Δημοτικο.Και δεν μετραει αν μεινει σε καθε ταξη απο μια χρονια για να τα μαθει καλυτερα!
Να το παιξουμε και λιγο Ντοκτορς!
Ο μόνος διαθέσιμος τρόπος για να λυθούν τα προβλήματα ιδιοσυντονισμού του χώρου, δηλαδή όλα τα μπουμαρισματα και οι ακυρώσεις, τα αλλεπάλληλα βουναλακια στην απόκριση λόγω sbir, για τις 2 πρώτες οκτάβες, είναι πολλαπλά σαμπ.Υπ'οψιν πως τα modes του χώρου, είναι απλώς "προβλήματα" προς επίλυση, κι όχι χρήσιμη απόκριση..
Είναι ιδιοσυντονισμός. Μπουμαρισμα άσχετο με ωραίο στακάτο κι ελεγχόμενο μπάσο, γρήγορης απόσβεσης.
Επιπλέον γίνεται και με Eq, αλλά για μια μόνο θέση και τεράστια θυσία σε HeadroomΟ μόνος διαθέσιμος τρόπος για να λυθούν τα προβλήματα ιδιοσυντονισμού του χώρου, δηλαδή όλα τα μπουμαρισματα και οι ακυρώσεις, τα αλλεπάλληλα βουναλακια στην απόκριση λόγω sbir, για τις 2 πρώτες οκτάβες, είναι πολλαπλά σαμπ.
Δεν υπάρχει άλλη λύση, δεν γίνεται με κανένα άλλο τρόπο.
Μόνο με πολλαπλά σαμπ λύνονται αυτά τα προβλήματα.
Από την τρίτη οκταβα και πάνω, χρειάζονται τυπικές μπασοπαγιδες με απορρόφηση και διάχυση.
Δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος. Μηδέν.
Να υποθέσω ότι το cross over εσύ το άλλαξες , μαζί με κάποιον που υποτίθεται ότι ξέρει.View attachment 166308
το εν λόγω ηχείο που δοκιμάστηκε είναι είτε απ τα πρώιμα ηχεία της proac και είχε αυτό το cross είτε ο ιταλός ριβιούερ δε ξέρει τι γράφει και τι μετράει, το ζευγάρι που έχω έχει αυτό το crossover με πηνίο 1,25mh αντί για 2,19mh που εμφανίζεται στο σχέδιο του ιταλού ριβιούερ.
Επίσης το πηνίο του tweeter είναι 0,45mh αντί για 0.5mh που αναφέρεται.
Η αντίσταση επίσης είναι 1,5Ω αντι 4,7Ω που εμφανίζεται στο σχέδιο του εν λόγω τύπου που έχει βάλει και τις μετρήσεις. επίσης, τα woofer είναι διαφορετικά απ τα παρουσιαζόμενα στο ριβιού και συγκεκριμένα είναι αυτά:
εντελώς διαφορετικοί λοιπόν οι κωδικοί των γούφερ, άλλες τιμές στα πηνία και την αντίσταση, οκ, πέτυχε τους πυκνωτές και τη κάσα του ηχείου!
View attachment 166308 View attachment 166309 View attachment 166310 View attachment 166315 View attachment 166317
Και (το σημαντικότερο) θυσία στην κρουστική απόκριση.Επιπλέον γίνεται και με Eq, αλλά για μια μόνο θέση και τεράστια θυσία σε Headroom