- Μηνύματα
- 4.960
- Reaction score
- 8.785
Είναι όμως για γέλια και για κλάματαΝα σημειωθεί ότι οι τελευταίες 3-4 σελίδες είναι off-topic.
Είναι όμως για γέλια και για κλάματαΝα σημειωθεί ότι οι τελευταίες 3-4 σελίδες είναι off-topic.
Το να ζητάς γνώμες χωρίς μετρήσεις για κάτι που μπορεί να φανεί πρακτικά μόνον με μετρήσεις, μου θυμίζει ασθενείς που ζητάνε γνώμες στο Facebook, χωρίς να πάνε στο γιατρό για "διάγνωση".Εάν βάλω το sub στην μέση ακριβώς του δωματίου είναι καλή θέση ;
- Τιιι λες , να λυπηθούμε τον αγαπημένο μας Ν.Κ. ;μπράβο @Bhutia, πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις και με τα παρακάτω.
Ας υποθέσουμε ότι παίρνουμε 2 ηχεία διαφορετικής αρχιτεκτονικής ένα Geithain και ένα B&W και τα τοποθετούμε όσο καλύτερα γίνεται σε ένα τυπικό σαλόνι με σκοπό να επιλέξουμε ένα απ αυτά.
Αυτό που θα ακούσουμε είναι ένας συνδυασμό άμεσης ακτινοβολίας λόγω του ηχείου και έμμεσης λόγω του χώρου. Τι είδους όμως άμεση και έμμεση θα προκύψει από τα 2 αυτά ηχεία?
Πιστεύει κανείς ότι οι ιδιότητες ή και ικανότητες των ηχειων θα ακυρωθούν από τον χώρο? Θα ακουστούν ίδια? Σε καμία περίπτωση και ας παραμένει ο χώρος ίδιος.
Εάν κάποιος κοιτάξει μετά στα χαρτιά και διαθέτει το γνωστικό υπόβαθρο τότε μπορεί να καταλάβει γιατί ακούγονται διαφορετικά.
Δεν υπάρχει πουθενά γραμμένο ότι ένα ηχειο χάνει τις ιδιότητες του όταν μεταφερθεί στο σαλόνι.
Πιθανόν η διαφορά μεταξύ των 2 σε ένα στούντιο να γίνει εντονότερα αισθητή. Ξέρετε όμως ποιο είναι το πρόβλημα?
Δεν θα έχουμε ποτέ έναν χώρο στουντιακο επομένως δεν μας ενδιαφέρει πόσο καλά παίζουν αυτά εκεί.
Αν φροντίσουμε τον χώρο θα βελτιωθεί το άκουσμα ανεξαρτήτως ηχείου.
Ας πάρουμε ένα μικρό ηχειο και ένα σαφώς μεγαλύτερο βάζοντάς τα στο σαλόνι. Ποιος άραγε θα προτιμήσει το μικρό? Ο Κογιας ίσως
Δεν βλέπω δηλαδή κάποιον λόγο που να απαγορεύει την ακρόαση ηχειων στον χώρο μας, εφόσον αυτή τηρεί κάποιους κανόνες.
Πες και συ Μπούτχια κατι, δεν με λυπάσαι?
Τι εννοείς ; Τα μέτρησα. Δύο είναι, δύο αγόρασα, όλα εντάξει.Μέτρα και τα ηχεία σου. Το πιο πιθανό είναι να εκπλαγείς
Εσένα δεν σε διέγραψε ακόμα ο Πρόεδρος ;Αν δεν πιστοποιηθούν δεν....
Μόνο ένας οντιοφίλ (σαν τον Ear) θα ισχυριζόταν ότι αυτός ή εγώ ή οποισδήποτε άλλος οντιοφίλ μπορεί να μετρήσει με μεγαλύτερη ακρίβεια απο τον κατασκευαστή που σου δίνει και πιστοποίηση καθώς είναι ως γνωστόν της πάση όλοι ¨απατεώνες". Ξέρει να τις ερμηνεύσει και καλύτερα χα χα. Στο δωματιάκι του με ένα μικρόφωνο στο χέρι κοντά στο ηχείο πάιρνει καλύτερες μετρήσεις, ιδίως στα χαμηλά χα χα.Αν δεν πιστοποιηθούν δεν....
Σημασία έχει τι απόκριση θα προκύπτει για τα επιμέρους κανάλια σε δεδομένη θέση ακρόασης και υπό τυπικές οικιακές συνθήκες, δηλαδή όχι υπό την nearfield μέτρηση κατά το ματσάρισμα των ηχείων από τον κατασκευαστή.Τι εννοείς ; Τα μέτρησα. Δύο είναι, δύο αγόρασα, όλα εντάξει.
Υ.Γ. : Τι λες βρε γάτάκι ; Εμένα ρε συ τα ηχεία μου είναι μετρημένα και ματσαρισμένα στο - δεν θυμάμαι τώρα ξερωγω 0.1 db - και έχουν και τα διαγράμματα των μεγαφώνων. Και με το αυτί που το είχα αναλογίσει και με τα προβλήματα του χώρου ακόμη δεν είναι συνολικά πάνω απο 0.4 db . Τόσο αντιστοιχεί στο ύψος τους και η μετακίνηση τους έστω και 2 χιλιοστών πιο πίσω το ένα απο το άλλο και μετακινείται το κεντρικό είδωλο. Εϊναι εργαλεία, δεν είναι μπακατέλες. Και αφού είναι έργαλεία πανεύκολο (αλλά δύσκολο χρονικά μόνο) να στηθούν γιατί σου "μιλάνε" μόνα τους. Δεν χρειάζονται μικρόφωνο. Δεν αφήνουν αμφιβολία παρά μόνο σε κουφούς. χα χα
Έτσι είναι τα καλά εργαλεία ακριβείας. Εχουν περιορισμούς και στενό εύρος απόδοσης και λειτουργίας.Σημασία έχει τι απόκριση θα προκύπτει για τα επιμέρους κανάλια σε δεδομένη θέση ακρόασης και υπό τυπικές οικιακές συνθήκες, δηλαδή όχι υπό την nearfield μέτρηση κατά το ματσάρισμα των ηχείων από τον κατασκευαστή.
Σκέπτομαι κιόλας πως αν με δύο χιλιοστά απόκλιση στην απόσταση μεταξύ των καναλιών προκύπτει τόσο αισθητή ακροαματική διαφοροποίηση τότε όταν κάνεις τις λεγόμενες σοβαρές ακροάσεις πρέπει η κεφαλή σου να μην έχει το παραμικρό περιθώριο κίνησης. Ελπίζω να μη προσδένεσαι με τίποτα ιμάντες πάνω σε προσκέφαλο ώστε να έμενε σταθεροποιημένη με ακρίβεια χιλιοστού...
Ελπίζω να μη προσδένεσαι με τίποτα ιμάντες
Για άλλα και καλύτερα στον Αμίρ.
Αυτό το βασανιστήριο της σταγόνας το έχω κόψει εδώ και 5-6 χρόνια..όταν κάνεις τις λεγόμενες σοβαρές ακροάσεις πρέπει η κεφαλή σου να μην έχει το παραμικρό περιθώριο κίνησης.
Αυτά βρε τα έκανα όταν πρωτοέστηνα. Σιγά μην κάθομαι έτσι επειδή φτιάχνουν τέτοιο αφήγημα κάποιοι. Αλλά εντάξει να πάω στην κουζίναι ή να φεύγω απο το δωμάτιο δεν φεύγω αλλά πάλι για άλλους λόγους. Τώρα στα τεράστια sweet spot εγώ δεν τα ξέρω ούτε τα πιστεύω... μαγικά είναι χα χα. Θα το έχουν ταράξει στην διάχυση απο ότι βλέπω και διαβάζω χα χα.Αυτό το βασανιστήριο της σταγόνας το έχω κόψει εδώ και 5-6 χρόνια..
Στην αρχή είχα ψαρώσει και καθόμουν προσοχή κι εγώ..
Πως μπορείτε και κάθεστε ''κόκκαλο'' για πάνω από 3 λεπτά δεν το καταλαβαίνω..
Χάνεται η όποια χαρά προσφέρει η μουσική, λες και είμαι τιμωρία ένα πράγμα..
Γι' αυτό δεν συχνάζω Μέγαρο
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, τι πλάκα που έχεις!η μετακίνηση τους έστω και 2 χιλιοστών πιο πίσω το ένα απο το άλλο και μετακινείται το κεντρικό είδωλο.
Κατάλαβες ότι σε δουλέυω ε ;Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, τι πλάκα που έχεις!
A bit, a bit. Νετανιάχου.
Ηρέμησε.Έχω αλλεργία. Πάω για ύπνο γιατί δε με βλέπω καλά.