Κακή συμπεριφορά αντιπροσωπου σε service ενισχυτή.


ika

News
Μηνύματα
20.104
Reaction score
17.717
Πάντως και ο gskar πολύ χαλαρά δείχνει να το έχει πάρει. Σαν να τρέχουν τα λ7 απ΄ τα μπατζάκια....
Ένα χρόνο δεν ακούει μουσική, αλλά πάνω απ' όλα μην εκτεθεί/προσβληθεί ο αντιπρόσωπος και ο κατασκευαστής.
Είμαι περίεργος σε πόσο καιρό παίρνει το αυτοκίνητο του από το service, όταν το πάει....
 
Last edited:

Μηνύματα
749
Reaction score
1.416
αλλά πάνω απ' όλα μην εκτεθεί/προσβληθεί ο αντιπρόσωπος και ο κατασκευαστής.
Δεν φοβάται μην εκθέσει τον αντιπρόσωπο. Ο αντιπρόσωπος τον έχει πείσει πως είναι ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να του φτιάξει το μηχάνημα , φοβάται μήπως παρεξηγηθεί ο μάστορας, πεισμώσει και δε του φτιάξει τίποτα.
Γιαυτο λέω πως είναι λάθος του που δεν αναφέρει λεπτομέρειες, δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύει το παραπάνω.
 

ika

News
Μηνύματα
20.104
Reaction score
17.717
Δεν φοβάται μην εκθέσει τον αντιπρόσωπο. ....
Στο #26 λέει πως του ζήτησε ο αντιπρόσωπος να μην επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή, για να μην εκτεθεί ο αντιπρόσωπος
 

Μηνύματα
828
Reaction score
1.617
Προ ετών είχε χρειαστεί να πάω το πικαπ μου σε γνωστό αθηναϊκό σέρβις για έλεγχο στον βραχίονα, μετά από ένα ατύχημα δικής μου κουλαμάρας.

Το βλέπει ο μάστορας, «α θα χρειαστούμε καινούργιο ανταλλακτικό, και αν το βρουμε, γιατί είναι σε έλλειψη. Αστο μου και θα σε ενημερώσω τηλεφωνικά».

Περνάει μήνας, ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το μαστορι, παίρνω τηλέφωνο, «άστο φίλε, ακόμα το ψάχνουμε, θα σε ειδοποιήσω».

Κλείνουμε δίμηνο, κάνω πάλι το εθιμοτυπικό τηλεφώνημα, παίρνω πάλι την εθιμοτυπική απάντηση «είμαστε ακόμα στο ψάξιμο».

Στο τρίμηνο αποφασίζω να πάω να το μαζέψω το μηχάνημα και να το πάω αλλού. Παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω τι ώρα βολεύει να περάσω την επομένη να το πάρω. «Δώσε μου μισό λεπτό», λέει ο μάστορας και επανέρχεται. «Λοιπόν, είσαι πολύ τυχερός, σήμερα μόλις μου το έφεραν το ανταλλακτικό, αύριο πρωί σε έχω ετοιμο».

Μα πόσο κ@λοφαρδος είμαι ο πστς τελικά.
 

ika

News
Μηνύματα
20.104
Reaction score
17.717
Προ ετών είχε χρειαστεί να πάω το πικαπ μου σε γνωστό αθηναϊκό σέρβις για έλεγχο στον βραχίονα, μετά από ένα ατύχημα δικής μου κουλαμάρας.

Το βλέπει ο μάστορας, «α θα χρειαστούμε καινούργιο ανταλλακτικό, και αν το βρουμε, γιατί είναι σε έλλειψη. Αστο μου και θα σε ενημερώσω τηλεφωνικά».

Περνάει μήνας, ούτε φωνή ούτε ακρόαση από το μαστορι, παίρνω τηλέφωνο, «άστο φίλε, ακόμα το ψάχνουμε, θα σε ειδοποιήσω».

Κλείνουμε δίμηνο, κάνω πάλι το εθιμοτυπικό τηλεφώνημα, παίρνω πάλι την εθιμοτυπική απάντηση «είμαστε ακόμα στο ψάξιμο».

Στο τρίμηνο αποφασίζω να πάω να το μαζέψω το μηχάνημα και να το πάω αλλού. Παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω τι ώρα βολεύει να περάσω την επομένη να το πάρω. «Δώσε μου μισό λεπτό», λέει ο μάστορας και επανέρχεται. «Λοιπόν, είσαι πολύ τυχερός, σήμερα μόλις μου το έφεραν το ανταλλακτικό, αύριο πρωί σε έχω ετοιμο».

Μα πόσο κ@λοφαρδος είμαι ο πστς τελικά.
Για να του την σπάσεις, κανονικά θα έπρεπε να περάσεις μετά από 3 μήνες να το πάρεις.
:gamer::dance2::boast::lol:
 

Μηνύματα
225
Reaction score
482
Πέρα από την οποια πλακα , χαβαλέ ή τι θα καναμε ή τι βιώσαμε εμείς , καλο θα ειναι να μαθουμε καποια στιγμή για ποιον προκειται ώστε να προφυλαχθούν και τα υπόλοιπα μέλη και πόσο μαλον οι έχοντες ιταλικούς ενισχυτες.

Σκεψου αυτούς at least ώστε να έχει και κάποια αξία και νόημα η έναρξη αυτού του ποστ...αλλιώς τι νοημα εχει να γραψεις εδώ...εκτός αν ηθελες ψυχολογική υποστηριξη και το απαραιτητο boostarisma !!🙂

Έστω και με ενα π.μ. σε οποιον ενδιαφερεται και καίγεται να μάθει τηρώντας φυσικά απόλυτη εχεμύθεια αν ειμαστε αντρακλες κ σωστοί.

Εξάλλου δεν λες και ψέματα για κατι ...

Ολοι καποια στιγμή έχουμε έρθει αντιμετώποι με αναλογες της περιπτωσης αυτης καταστάσεις. Ειτε με σερβις αμαξιων σε no names service centers που κάθονται μια αιωνιότητα , ειτε με καθυστερηση παραλαβης κινητου απο σερβις γερμανού , είτε καθυστερηση ενεργοποιησης ιντερνετ στο σπιτι , απειρα παραδειγματα τελοσπαντων.

Μετά από 4 σελίδες πιστεύω θα εχες βαλει σε μια σειρά τις σκεψεις σου για το πως πρεπει να δράσεις...

Προσωπικά επειδή ταυτίζομαι , θα είχα στείλει ο ίδιος email στην εταιρια εξω (χρησιμοποιώντας email αλλο φυσικά) αν εχει τα ανταλλακτικα που ψαχνω και ποσο χρόνο κανει η αποστολή αυτών για Ελλάδα ωστε να εχω μια ενδειξη χρονική κυρίως , ενδειξη διαθεσιμότητας αλλά και ως αποδεικτικό για αργότερα....

Έπειτα ξενερωμένος με την απάντηση που θα έπαιρνες , πας μπροστα στην πορτα του , του ζητάς ευγενικά να στον δώσει πίσω γιατι ειναι δικό σου και το θες τελικά χαλασμένο να το βλέπεις γιατι ετσι "φτιάχνεσαι" , παιρνεις και τα χρήματα για τα ανταλλακτικά που εχεις πληρώσει και του λες καλες γιορτές με υγεία !!!

Θα εχεις τετοια χαρά φεύγοντας που δεν θα σε ένοιαζε καν αν ακομα ειναι χαλασμένο!!!!!Τουλάχιστον θα είναι στα χέρια σου🥳🥳🥳
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
7.251
Δε διάβασα όλες τις απαντήσεις αλλά έχω την εντύπωση οτι κάποιος ακούει εδώ και μήνες μουσική με τον ενισχυτή σου.....σπίτι του,στο μαγαζί του δεν ξέρω.
 

Μηνύματα
225
Reaction score
482
Δε διάβασα όλες τις απαντήσεις αλλά έχω την εντύπωση οτι κάποιος ακούει εδώ και μήνες μουσική με τον ενισχυτή σου.....σπίτι του,στο μαγαζί του δεν ξέρω.
Δυστυχώς φιλε μου δεν ειναι μόνο ένας...τι ανθρωποι κυκλοφορουν αναμεσα μας...ουτε τον κωλο μας δεν εμπιστευομαστε πια😂
 

Μηνύματα
174
Reaction score
111
Εγώ πάντως θα πρότεινα να μας πει στα ίσα ποιος είναι αυτός ο τύπος… αν και είμαι σχεδόν βέβαιος…
 

gid

Μηνύματα
9.152
Reaction score
10.434
Ζητάτε αποκάλυψη, αλλά ο τύπος αυτός έχει τον ενισχυτή του φίλου όμηρο... Μην το ξεχνάτε... ;)
 

Μηνύματα
114
Reaction score
177
Δυστυχώς είναι λίγοι οι σωστοί επαγγελματίες. Το after sale service στην Ελλάδα τις πιο πολλές φορές είναι για κλάματα. Με λίγες βέβαια εξαιρέσεις.
Αν θες την γνώμη μου κι ο άγιος φοβέρα θέλει.
 

ika

News
Μηνύματα
20.104
Reaction score
17.717
Ζητάτε αποκάλυψη, αλλά ο τύπος αυτός έχει τον ενισχυτή του φίλου όμηρο... Μην το ξεχνάτε... ;)
Λογικά πρέπει να έχει δελτίο παραλαβής στα χέρια του ο gskar.
Όμηρος είναι ο άλλος. ;)

Αν δεν έχει δελτίο παραλαβής, είναι όμηρος ο gskar.
 

gid

Μηνύματα
9.152
Reaction score
10.434
Δεν έχεις λάβει υπόψη τα δικηγορικά έξοδα... Ούτε την ταλαιπωρία για Ν χρόνια... Άκου που σου λέω...
 

Μηνύματα
225
Reaction score
482
Σίγουρα δεν θα πας έτσι στο μαγαζί..σε ένδυση και στυλ....


Αλλά έτσι...


Και στο τέλος εαν κανει νερά... έτσι...


Γιατι Μονο έτσι...:showingbiceps:
 

Μηνύματα
174
Reaction score
111
Δεν έχεις λάβει υπόψη τα δικηγορικά έξοδα... Ούτε την ταλαιπωρία για Ν χρόνια... Άκου που σου λέω...
Με μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή θα ισιώσουν όλα. Βέβαια το καλύτερο είναι να μας ανεβάσει το δελτίο παραλαβής… εκεί η ξεφτίλα θα είναι μεγαλη
 

Μηνύματα
63
Reaction score
15
Μην περιμένεις να το βρείς εύκολα.
Αν το βρείς , από άλλο μηχάνημα δότη . Οχι καινούριο έτοιμο.
Εχουν σταματήσει σίγουρα την παραγωγή , και δεν θα την ξαναξεκινήσουν , για κανένα λόγο.
Αυτό είναι το πιθανότερο. Γιατί γράφονται πολλά εδώ μέσα.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
15
Σαν να τρέχουν τα λ7 απ΄ τα μπατζάκια....
Αυτή τη στιγμή δεν έχω λεφτά ούτε για να κατέβω Αθήνα (για να πάρω τον ενισχυτή) αλλά ούτε και για να πάρω μεταχειρισμένο μηχάνημα πάνω από 100-150 ευρώ. Μάλλον σκέφτεστε από την δική σας σκοπιά. Λίγο ψυχραιμία δεν βλάπτει.
Δεν φοβάται μην εκθέσει τον αντιπρόσωπο. Ο αντιπρόσωπος τον έχει πείσει πως είναι ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να του φτιάξει το μηχάνημα , φοβάται μήπως παρεξηγηθεί ο μάστορας, πεισμώσει και δε του φτιάξει τίποτα.
Γιαυτο λέω πως είναι λάθος του που δεν αναφέρει λεπτομέρειες, δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύει το παραπάνω.
Ναι. Είναι ο μόνος πριν από την εταιρεία. Είχα απευθυνθεί και σε εμπειροτατο μάστορα στην επαρχία ο οποίος δεν τα κατάφερε καν να βρει τι έχει γιατί είναι αυτό το κ... εξάρτημα.
 

ika

News
Μηνύματα
20.104
Reaction score
17.717
Αυτή τη στιγμή δεν έχω λεφτά ούτε για να κατέβω Αθήνα (για να πάρω τον ενισχυτή) αλλά ούτε και για να πάρω μεταχειρισμένο μηχάνημα πάνω από 100-150 ευρώ. Μάλλον σκέφτεστε από την δική σας σκοπιά. Λίγο ψυχραιμία δεν βλάπτει.
....
Λυπάμαι αν φάνηκα προσβλητικός. Όπως και οι περισσότεροι συμφορουμίτες (χωρίς να ξέρουμε πολλές λεπτομέρειες) απόρησα με τη ψυχραιμία σας. Όλοι γράψαμε αυτό που θα κάναμε/έχουμε κάνει οι ίδιοι, χωρίς να σημαίνει πως θα έφερνε απαραίτητα και το επιθυμητό αποτέλεσμα σ' αυτή την περίπτωση.
Πιστεύω λοιπόν πως αν από την αρχή είχατε γράψει για τις όποιες οικονομικές δυσκολίες, θα ήταν και διαφορετικές οι τοποθετήσεις όλων.
Πιθανά παρερμηνεύτηκε το έχω αφήσει έναν ακριβό ενισχυτή για επισκευή 12 μήνες και επειδή αργεί ο μάστορας σκέφτομαι να αγοράσω ένα άλλο να κάνω την δουλειά μου προσωρινά. Τουλάχιστον από εμένα.
Και πάλι ζητώ ταπεινά συγνώμη.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
15
Λυπάμαι αν φάνηκα προσβλητικός. Όπως και οι περισσότεροι συμφορουμίτες (χωρίς να ξέρουμε πολλές λεπτομέρειες) απόρησα με τη ψυχραιμία σας. Όλοι γράψαμε αυτό που θα κάναμε/έχουμε κάνει οι ίδιοι, χωρίς να σημαίνει πως θα έφερνε απαραίτητα και το επιθυμητό αποτέλεσμα σ' αυτή την περίπτωση.
Πιστεύω λοιπόν πως αν από την αρχή είχατε γράψει για τις όποιες οικονομικές δυσκολίες, θα ήταν και διαφορετικές οι τοποθετήσεις όλων.
Πιθανά παρερμηνεύτηκε το έχω αφήσει έναν ακριβό ενισχυτή για επισκευή 12 μήνες και επειδή αργεί ο μάστορας σκέφτομαι να αγοράσω ένα άλλο να κάνω την δουλειά μου προσωρινά. Τουλάχιστον από εμένα.
Και πάλι ζητώ ταπεινά συγνώμη.
Κανένα πρόβλημα αγαπητέ ειλικρινά. Ούτε συγνώμη δεν χρειάζεται. Ευχαριστώ πάντως. Παραμένω ψύχραιμος γιατί τρέχουν πολλά ταυτόχρονα στην καθημερινότητά μου και επίσης γιατί δεν μου ελειψε η μουσική αυτό το χρόνο καθώς είμαι και μουσικός, οπότε ακούω λιγότερο - παίζω περισσότερο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.877
Μηνύματα
3.066.112
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top