Το γκρουπ δεν καταλαβαίνει που πάνε τα 4, και έχει γεμίσει "πριμιουμ" μάρκες. Πάρε Maserati (Ok premium), πάρε Alfa, πάρε Lancia, πάρε DS, πάρε και Peugeot και Opel ως ημιπρίμιουμ (οι ίδιοι τα έλεγαν στην συγχώνευση) και απομένει μία FIAT και μία Citroen να αντιστοιχούν ποιοτικώς στα πάλαι ποτέ Lada, Zastava, FSO, μία Jeep να βγάζει αυτοκίνητα ποιότητας FIAT και τα αμερικάνικα.
Υπόψιν το DS4 είναι ένα C segment αυτοκίνητο (όχι C-SUV, C), στην κατηγορία που παίζουν τα Golf, Astra, 308. Θέλεις να του αναγνωρίσεις την ποιότητα; Πες ότι παίζει μπάλα με την BMW σειράς 1 και το Α3. Τι Α3 αγοράζει κανείς με 50-60Κ που εύκολα φτάνουν οι ενδιαφέρουσες εκδόσεις του DS4?
Πανέμορφο, αλλά εκτός πραγματικότητας.
Δυστυχώς ίδια τιμολογιακή πολιτική έχουν και τα υπόλοιπα του ομίλου, το νέο 3008 ξεκινάει από 37Κ, η Tonale για να είναι αξιοπρεπώς σβέλτη θέλει πάνω από 50Κ, και πάει λέγοντας.
Υπόψιν το DS4 είναι ένα C segment αυτοκίνητο (όχι C-SUV, C), στην κατηγορία που παίζουν τα Golf, Astra, 308. Θέλεις να του αναγνωρίσεις την ποιότητα; Πες ότι παίζει μπάλα με την BMW σειράς 1 και το Α3. Τι Α3 αγοράζει κανείς με 50-60Κ που εύκολα φτάνουν οι ενδιαφέρουσες εκδόσεις του DS4?
Πανέμορφο, αλλά εκτός πραγματικότητας.
Δυστυχώς ίδια τιμολογιακή πολιτική έχουν και τα υπόλοιπα του ομίλου, το νέο 3008 ξεκινάει από 37Κ, η Tonale για να είναι αξιοπρεπώς σβέλτη θέλει πάνω από 50Κ, και πάει λέγοντας.