Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Ντακ, προ, φονο στεητζ η Μετρικ.
ξέχασες την ισοστάθμιση χώρου, τον "αγώνα" του Χρήστου...

τελικά είναι φτηνό το ρημάδι, ε;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Στην παραπάνω φωτό φαίνονται κάποια πράγματα που θέλουν επειγόντως διόρθωση.

αυτό είναι το επόμενο που πρέπει να κάνεις, και μετά μιλάμε για άλλες "αναβαθμίσεις".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

αν και η μέτρηση είναι "πονηρή".... άκου κει Τ30...
 


Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Στην παραπάνω φωτό φαίνονται κάποια πράγματα που θέλουν επειγόντως διόρθωση.

αυτό είναι το επόμενο που πρέπει να κάνεις, και μετά μιλάμε για άλλες "αναβαθμίσεις".
Μίλαααα!!
 




JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.881
Reaction score
28.028
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Ανοίγει και ναι θες βρίσιμο:135:
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Kαλά και να ανοίξει θα με βρίσεις...:135:
Άνοιξε!!!!

Που να στείλω το κουτί με τα βρισίδια(αντρίκια..)???:116:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.516
Reaction score
21.923
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Άμα είναι να ανοίγουν τα λινκ με τη δεύτερη, να το πετάξεις το μακ-τέτχοιο ρε...
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

υσε πρωκαττταλιμαίνως μαι τα μακ-ντωνατσ καθωσων μωνων με λαποιτωποι δειαχοιρυζωμε το ινδαιρνετ αλλα τοι να πις σαι καπχυον που ψαχνοι HD Files Marinelas ts ts ts!
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.516
Reaction score
21.923
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Θα τι φέρο να τη ρηπάρουμαι με τη Μέτροικ. Άντε, να μάθις να ακούσ καναίνα σοστό λαικώ...
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.092
Reaction score
102.103
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Βρε σεις!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Που να στείλω το κουτί με τα βρισίδια(αντρίκια..)???:116:


(Aλίμονο σε όσους προσπάθησαν να τα γράψουν...απλούστερα:612:)
Bhutia/Ανατομία Ακουστικής Χώρων said:
...Τις περισσότερες φορές δεν γίνεται να μετρηθεί η πλήρης κλίμακα των 60dB επί της εξασθένησης ισχύος σε σχέση με την αρχική.Αυτό οφείλεται είτε στην εμφάνιση ποικίλων κλίσεων στην καμπύλη απόκρισης,είτε στην παρουσία θορύβου υποβάθρου του περιβάλλοντος μέτρησης.Η δεύτερη περίπτωση έχει αποτέλεσμα η εκπεμπόμενη ηχητική ενέργεια καθώς εξασθενεί να πέφτει σε επίπεδο κατώτερο από την ενέργεια του μόνιμα παρόντος θορυβικού υπολείμματος,οπότε και δε γίνεται να υπολογιστεί ο πραγματικός ρυθμός εξασθένησης.Ως ΄΄θόρυβος υποβάθρου΄΄ λογίζεται οποιαδήποτε ηχητική συνιστώσα είναι διαφορετική από το περιεχόμενο του εκπεμπομένου και μετρούμενου σήματος.Κατά τους Cremer & Muller(1982),"Το ύστατο κομμάτι στην εξασθένηση της αντήχησης-η οποία διεγείρεται από συγκεκριμένο παλμό στον τρέχοντα λόγο ή τη μουσική- είναι ήδη επικαλυπτόμενο από τα μεταγενέστερα σήματα,άπαξ κι έχει πέσει κατά 60dB σε στάθμη ηχητικής πίεσης". Εφόσον υφίσταται ομαλή καμπύλη εξασθένησης(ευθεία γραμμή σε λογαριθμική κλίμακα) η τιμή που θ'αντιστοιχούσε στα 60dB είναι ευθέως ανάλογη των προηγουμένων στα 40 & 30 dB οπότε δε θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.Εάν όμως η γραμμή αντί γιά ευθεία είναι τεθλασμένη(τούτο συμβαίνει σε περιπτώσεις όπου ορισμένες συνιστώσες της ηχητικής ενέργειας εξασθενούν γρηγορότερα αφήνοντας τις υπόλοιπες να επικρατήσουν στο πεδίο αντήχησης μέχρις ότου αποσβεστούν κι αυτές),η αναλογία διασπάται.Το αποτέλεσμα είναι ότι εξαιτίας της γρηγορότερης πρώιμης εξασθένησης,η αντήχηση γίνεται αντιληπτή ως βραχύτερη απ'ότι είναι στην πραγματικότητα.Το ψυχοακουστικό φαινόμενο που προκύπτει,είναι ν'ακούγεται ο χώρος λιγότερο ΄΄ζωντανός΄΄ απ'όσο θ'αναμενόταν με βάση τον υπολογισμό του RT60.Ο Χρόνος Πρώιμης Εξασθένησης απασχολεί έντονα τους σύγχρονους ακουστικούς μηχανικούς κατά τη σχεδίαση λυρικών αιθουσών.

Ο γνωστός Λόγος Σήματος προς Θόρυβο αντιπροσωπεύει το λογάριθμο ενός κλάσματος με αριθμητή την ισχύ του σήματος και παρονομαστή την ισχύ του θορύβου.Μεγάλη τιμή αυτού αυξάνει το βαθμό αξιοποίησης οποιασδήποτε επιτελούμενης μέτρησης.Προκειμένου γιά τις μετρήσεις κρουστικής απόκρισης,εισάγεται επιπλέον το μέγεθος του Λόγου Κρουστικής Απόκρισης προς Θόρυβο(Impulse to Noise Ratio-INR) ως μέτρο της αποτελεσματικότητας του συστήματος και της εκάστοτε μεθόδου μέτρησης.Αποτελεί το λογάριθμο του κλάσματος που έχει αριθμητή τη μέγιστη ισχύ της κρουστικής απόκρισης και παρονομαστή την ισχύ του θορύβου υποβάθρου.Μετριέται όπως και ο κλασικός Λόγος σε dB.Ο τυπικός INR λαμβανόμενος κατά μέσο όρο επί των ζωνών οκτάβας από 125 Hz έως 4000 Hz είναι της τάξης των 60 dB γιά στούντιο ηχοληψίας και 50dB γιά αίθουσες συναυλιών.

Επειδή ακριβώς σπάνια έχουμε την ευκαιρία ν'ακούσουμε μιά ανόθευτη εξασθένηση αντήχησης της τάξης των 60 dB,η ακουστική μας αντίληψη-προσαρμοσμένη στα πραγματικά ερεθίσματα- είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένη στις επιδράσεις των πρώτων 20-30dB από την καμπύλη εξασθένησης γιά την αντήχηση.Πραγματοποιείται επομένως μέτρηση γιά διάστημα 40 ή 30 ή 20 dB και ανάγεται ακολούθως στην τιμή που θ'αντιστοιχούσε στα 60dB.Οι δείκτες αυτοί αποτελούν προϊόν επιλεκτικής δειγματοληψίας συγκεκριμένου τμήματος της ολικής καμπύλης απόκρισης και η χρησιμότητά τους έγκειται στο γεγονός ότι το κατώτερο τμήμα της καμπύλης που αναπαριστά τη μείωση της στάθμης αντιστοιχεί σε ενέργεια τόσο μικρή ώστε να μην επηρεάζει ουσιαστικά την ακουστική συμπεριφορά του χώρου.Οι επιμέρους χρόνοι υπολογίζονται από αντίστοιχα ρυθμισμένα προγράμματα ή αναλυτές φάσματος κι επισημαίνονται με τον κατάλληλο αριθμό(Τ40,Τ30,Τ20 κ.ο.κ).Απαραίτητη προϋπόθεση γιά την ακρίβεια της μεθόδου,ο Λόγος Κρουστικής απόκρισης προς Θόρυβο να είναι τουλάχιστον κατά 15dB υψηλότερος του επιλεγόμενου διαστήματος.Οφείλει λ.χ. να ισούται τουλάχιστον με 35dB και 45dB γιά τις μετρήσεις των Τ20 και Τ30 αντίστοιχα.Ενδεικτικά,ο χρόνος RΤ10 αναφέρεται στο τμήμα της καμπύλης που εκτείνεται μεταξύ των στάθμεων -5 και -10dB κάτω της αρχικής και υπολογίζεται με μεθόδους ελαχίστων τετραγώνων.Kατ'αυτόν τον τρόπο,ως RΤ10 ορίζεται το εξαπλάσιο του απαιτούμενου χρόνου γιά την ελάττωση της ενεργειακής στάθμης από τα -5 στα -15 dB της αρχικής μετά το μηδενισμό εκπομπής της πηγής.Η αναγωγή σε συνθήκες RT60 πραγματοποιείται προεκτείνοντας το διάγραμμα που προκύπτει.Οι πλέον πρακτικές τιμές του Τ10 κυμαίνονται μεταξύ 0.005-10 δευτερολέπτων και χρησιμοποιείται ο συγκεκριμένος γιά μετρήσεις ταλαντώσεων και δεικτών απωλειών σε οικοδομικές κατασκευές.Ομοίως,ο RΤ20 ορίζεται ως το τριπλάσιο του απαιτουμένου χρόνου(Τ20) γιά ελάττωση της στάθμης από τα -5 στα -25dB της αρχικής και ο RΤ30 ως το διπλάσιο του απαιτουμένου χρόνου(Τ30) γιά μείωση από τα -5 στα -35dB της αρχικής στάθμης μετά το μηδενισμό της.Οι πλέον πρακτικές τιμές τους κυμαίνονται μεταξύ 0,1-10 δευτερολέπτων και σε αναλογία με τον RT60 του οποίου αποτελούν προσέγγιση,αναφέρονται κάθε φορά σε μία μόνο δεδομένη συχνότητα.Οι χρόνοι δύνανται να λαμβάνουν διαφορετικές τιμές εντός του χώρου (συνεπεία της ατέλειας του πεδίου διάχυσης).Επιπλέον είναι δυνατόν να υφίστανται διαφορετικές τιμές γιά το χρόνο σε διαφορετικά σημεία τοποθέτησης του μετρητικού μικροφώνου εντός του εξεταζομένου χώρου,σε συνάρτηση με το είδος των πεδίων που επικρατούν και τις σχετικές θέσεις των απορροφητικών/ανακλαστικών υλικών.Γι αυτούς τους λόγους,ο υπολογισμός ενός ενδεικτικού χρόνου αντήχησης βασίζεται στη λήψη μετρήσεων σε διαφορετικά σημεία εντός του χώρου και την εξαγωγή του μέσου όρου αυτών.

http://www.purebits.com/appnote11.html

http://zx81.isl.uiuc.edu/camilleg/jasa03.pdf
...
Μίλα...
Η ανοδική τάση τιμών στις οκτάβες κάτωθεν εκείνης που αντιστοιχεί σε συχνότητα 500Hz είναι αναμενόμενη, αφού η αντήχηση υποστηρίζεται από την ενέργεια στασίμων κυμάτων.Είναι όμως χαρακτηριστική η αντιπαράθεση της πολύ χαμηλής τιμής των 20 msec στα 1000 Ηz με την κορυφαία τιμή των 680 msec στα 4000 Ηz (ζώνες επί των οποίων το ακουστικό μας σύστημα παρουσιάζει υψηλή ευαισθησία) ακολουθούμενη από τιμή 240 msec στην αμέσως ανώτερη οκτάβα.Υποτίθεται φυσικά ότι οι δεδομένες μετρήσεις ανήκουν στη θέση ακρόασης.
Η οπτική αταξία των φωτογραφιών του χώρου δείχνει να συνοδεύεται και από ακουστική τοιαύτη...:142:
Δεν συντρέχει βέβαια λόγος πανικού.Εξάλλου η συχνοτική κατανομή των χρόνων αντήχησης-όπως εμφανίζεται στην οθόνη- θυμίζει απόκριση ηχείων(καμία σχέση με τα Ταχυπαλμίνσκι) τα οποία είναι δυνατόν ΄΄ν'αρέσουν΄΄ σε αρκετούς ακροατές...
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!



(Aλίμονο σε όσους προσπάθησαν να τα γράψουν...απλούστερα:612:)


Η ανοδική τάση τιμών στις οκτάβες κάτωθεν εκείνης που αντιστοιχεί σε συχνότητα 500Hz είναι αναμενόμενη, αφού η αντήχηση υποστηρίζεται από την ενέργεια στασίμων κυμάτων.Είναι όμως χαρακτηριστική η αντιπαράθεση της πολύ χαμηλής τιμής των 20 msec στα 1000 Ηz με την κορυφαία τιμή των 680 msec στα 4000 Ηz (ζώνες επί των οποίων το ακουστικό μας σύστημα παρουσιάζει υψηλή ευαισθησία) ακολουθούμενη από τιμή 240 msec στην αμέσως ανώτερη οκτάβα.Υποτίθεται φυσικά ότι οι δεδομένες μετρήσεις ανήκουν στη θέση ακρόασης.
Η οπτική αταξία των φωτογραφιών του χώρου δείχνει να συνοδεύεται και από ακουστική τοιαύτη...:142:
Δεν συντρέχει βέβαια λόγος πανικού.Εξάλλου η συχνοτική κατανομή των χρόνων αντήχησης-όπως εμφανίζεται στην οθόνη- θυμίζει απόκριση ηχείων(καμία σχέση με τα Ταχυπαλμίνσκι) τα οποία είναι δυνατόν ΄΄ν'αρέσουν΄΄ σε αρκετούς ακροατές...
Eίσαι απίστευτος!!

Άκου ...Ταχυπαλμίνσκι!!!!!

Ναι, στη θέση ακρόασης είναι η μέτρηση που ανέβασα. Έγιναν μετρήσεις και σε άλλες θέσεις πέριξ αυτής με υποδεέστερα αποτελέσματα.

Η τελευταία σου παράγραφος απαντά στις ερωτήσεις πολλών φίλων "πως ακούγεται στο σπίτι σου?" που το έχουν ακούσει μόνο στο στούντιο.

Έχω συζητήσει με τον Χρήστο για τοποθέτηση μπασοπαγίδων-διαχυτών και οι κινήσεις θα γίνουν υπό την προυπόθεση ότι δεν θα αλλάξει ο χώρος φιλοξενίας τους.

Σε ευχαριστώ πάντως ξεπερνώντας την ασύμμετρη απειλή του spoiler σου!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Μίλαααα!!
The ideal RT60 must have the same value at all frequencies from 30 to 12,000 Hz.

http://en.wikipedia.org/wiki/Room_acoustics
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

για αληθή μέτρηση του γνωστού αρ-τι σίξτι μάλλον πρέπει να φτάσουν τα λιπίνσκι στα όριά τους, πράγμα που σημαίνει 65db+(θόρυβος ηρεμίας) - και υπέθεσε πως ο ηρεμίας δε πέφτει εύκολα κάτω από τα 30...

τες πα, με το αρ-τι θέρτι γίνεται αναγωγή (χ2 οι χρόνοι) στο αρ-τι σίξτι και βγάζεις άκρη.

μου αρέσει (και σου αρέσει) η άνοδος του χρόνου αντήχησης στους 32 κύκλους (και κάτω), αλλά η πικρή αλήθεια είναι πως οριακά ο χρόνος στους 63 κύκλους είναι σωστός (0,6 δευτερόλεπτα).

το πρόβλημα είναι πως πρέπει να γίνουν διαχυτές-μπασοπαγίδες που να κάνουν δουλειά ΜΟΝΟ πολύ χαμηλά, κάτω πχ από τους 50 κύκλους. και κατασκευαστικά, αυτό είναι ένα "θέμα", θα το δεις στην πράξη.

από 250 κύκλους έως 2 χιλιόκυκλους έχεις υπεραπόσβεση. οι χρόνοι αντήχησης 0,1 δευτερολέπτου και κάτω δεν είναι αποδεκτοί, πρέπει να ανέβουν. είναι σα να "φιμώνεις μεσαία" και να έχεις ένα άκουσμα με το τυπικό παλιό εκουαλάιζερ σε σχήμα "V".

ο χρόνος 1,2 δευτερόλεπτα στους 4 χιλιόκυκλους είναι απογοητευτικός, αν και μπορεί να φχαριστιέσαι κάτι πχιατίνια. εδώ η λύση με εστιασμένους διαχυτές είναι εύκολη, έχουν πολύ μικρό μέγεθος και θα πρέπει να πιάσεις τις πρώτες αντανακλάσεις.

συνολικά, είσαι ιδιαίτερα "τυχερός" με αυτούς τους χρόνους αντήχησης. Παρ'όλα αυτά θα πρέπει να καταλάβεις πως στόχος είναι σε όλο το συχνοτικό εύρος να έχεις ίδιους χρόνους αντήχησης, και μια καλή τιμή είναι 0,5-0,6 δευτερόλεπτα, δηλαδή στο τ-30 το μισό (0,25-0,3 δευτερόλεπτα). Προσωπικά δε με ενοχλεί καθόλου να υφίσταται και υψηλότερος χρόνος αρ-τι σίξτι, ας είναι και 0,8 δευτερόλεπτα (0,4 στη δική σου κλίμακα) αρκεί να είναι ίδιος σε όλο το συχνοτικό εύρος.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.985
Reaction score
11.442
Re: Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Το επιθυμητό RT60 (ή RT30) είναι συνάρτηση του όγκου του δωματίου. Παραθέτω τα γενικά αποδεκτά standards του European Broadcasting Union για critical listening rooms:

The recommended reverberation time (RT60 - the time it takes for sound to decay 60 dB from its initial level) T0 is:

0.2 < T0 < 0.4 seconds

This is for a reference room with volume V0 of 100 cubic meters.

The reverberation time is adjusted for other room sizes with the following formula:

T = T0 (V/V0)^(1/3) seconds

where:
V = room volume in cubic meters
V0 = reference room volume of 100 m3

These reverberation times are for the range 200 Hz to 2 kHz. Below 200, the maximum reverberation time is allowed to rise, according to a graph given in the standard. Above 2kHz, the minimum reverberation time is allowed to fall, again given by a graph in the standard.

To convert from cubic feet to cubic meters, multiply by 0.0283.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.997
Μηνύματα
2.958.330
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top