Άλλο ένα τέτοιο, κι επιτυχώς φτάνουνε Πάσχα.
Μάλιστα οι ηχογραφήσεις Dolby Atmos δημιουργούν ένα ύψος και έναν 3D στον ήχο αλλά ο ήχος σαν ήχος είναι εμφανώς κατώτερος απο ένα stereo playback για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Άλλο ένα τέτοιο, κι επιτυχώς φτάνουνε Πάσχα.
Μάλιστα οι ηχογραφήσεις Dolby Atmos δημιουργούν ένα ύψος και έναν 3D στον ήχο αλλά ο ήχος σαν ήχος είναι εμφανώς κατώτερος απο ένα stereo playback για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Πειραματικά ; Ψεκ δηλαδή ;πειραματικά
Άριστη, τέτοια, ώστε όλες οι νότες του παρακάτω έγχορδου προσφιλούς οργάνου, να διακρίνονται σε ίση στάθμη μεταξύ τους:τι τονική ισορροπία υπάρχει όταν αυξάνεις μάλιστα μόνο τις χαμηλές σε ήδη τέτοιο περιεχόμενο ;
Εχω σοβαρές επιφυλάξεις για τα 20Hz στα γραφήματα αυτά. Ο νηματοθέτης δεν δίνει αρκετή πληροφορία για τις πηγές αναπαραγωγής και την προέλευση των ηχογραφήσεων που χρησιμοποίησε. Δες πχ το περιεχόμενο στα 20Ηz στα κομμάτια της Οπερας . . . δεν μπορεί. Και στα υπόλοιπα είδη, τα γραφήματα πολύ χαμηλά μοιάζουν πολύ.Τα γραφήματα αυτά, δείχνουν πως σε όλα τα είδη μουσικής, η στάθμη των 20 κύκλων είναι όμοια με τη στάθμη στους 2 χιλιοκυκλους, με μόνη εξαίρεση τη ροκ, που η στάθμη των μεσαιοπρίμων ισούται με τη στάθμη στους 30 κύκλους.
Αυτό είναι... κλασική υπερβολή Κώστα'sEAR speak (και δεν νομίζω οτι το κυριολεκτεί).Σημείωσε δε, πως οι βασικές αρχές ψυχοακουστικής, λένε πως για να ακούγεται ισορροπημένα το σύνολο, ότι κόβεις στην αναπαραγωγή (λόγω αδυναμίας απόκρισης των ηχείων) από τη μια πλευρά του φάσματος θα πρέπει να το κόβεις κι από την άλλη..
Άρα, εάν δεν έχεις απόκριση χαμηλά, άρχισε να κόβεις μεσαιοπρίμα, και χωρίς σαμπ, ξεβιδωσε το Τουίτερ και ριχτο στα σκουπίδια.
Φαίνονται και ... άλλα πολλά, που είναι οφφ-τόπικ στο συγκεκριμένο νήμα, αλλά δεν τολμώ να συνεχίσω γιατί θα τσακωθώ με τα 2/3 του αβουσάιτ που ονειρεύονται 3Κ βάττ. . .
Ταυτόχρονα, φαίνεται σε όλα τα μουσικά είδη, σε ποια σημεία του φάσματος βρίσκονται οι υψηλές στάθμες.
Ναι, φυσικά υπερβάλλω, αλλά η ιστορία που λέω, εμπεριέχει την αλήθεια της ψυχοακουστικής, που όντως προβλέπει εκατέρωθεν κούρεμα, εάν θες το άκουσμα να προσλαμβάνεται ως ισορροπημένο.Αυτό είναι... κλασική υπερβολή Κώστα'sEAR speak
Το ανάποδο.Λες... Να πάρω λάμπες και να πετάξω τα τουίτερ ;;
Ας έρθουμε λοιπόν στο θέμα, ο ήχος ως γνωστόν διαδίδεται στον χώρο πράγμα που σημαίνει ότι ο σημαντικότερος παράγοντας επίδρασης στον χαρακτήρα ενός ηχοσυστήματος είναι ο χώρος που είναι τοποθετημένος.
Ευκολάκι. Προς όποιον δεν τα καταφέρνει: είναι επειδή φωνάζει ΩΜ και βρίσκει αντίσταση.Έλα καλό μου χερτζ, ελαααααα
Ωμμμμμμμμμμμμ
Της ποιάς ; Μάλιστα όταν τελειώνουν τα τεχνικά επιχειρήματα το ρίχνουμε στην ψυχολογία. Ψεεεεκ.την αλήθεια της ψυχοακουστικής
Και αυτό είναι μεγάλη συζήτηση.Καλά, αν πληρώνει ο πελάτης έξτρα για τις υπηρεσίες τοποθέτησης - ρύθμισης λογικά δεν θα πρέπει να υπάρχει χώρος για παράπονο (από τον τεχνικό - πωλητή).
Παλιά δεν ήταν δωρεάν με την αγορά ( ανάλογα και με την τιμή του προιόντος φυσικά) η τοποθέτηση?
ΟΚ, γουστάρουν τα έργα του Μπερλιόζ, του Μάλλερ, του Μουσόργκσκι . . . χωρίς το δεξύ τμήμα της συμφωνικής ορχήστρας. Δικαίωμά τους και καπέλο τους
Άσε τα τύμπανα, είναι πολύ πονεμένη ιστορία.
Πονεμένη κυρίως γιατί η κρουστική τους, εμπεριέχει απίστευτο εύρος φάσματος, ενώ η στιγμιαία στάθμη τους, σε κάνει να αναρωτιέσαι αν χάλασε ο μετρητικος σου εξοπλισμός.
Αν είναι όντως έτσι, προς τί η ειρωνεία για τα σούπερ τουίτερς και τα καλαμπούρια με νυχτερίδες και έντομα?Έχει διαπιστωθεί πειραματικά ότι έστω και αν δεν ακούμε άμεσα υπερυψηλές συχνότητες , η απουσία ή παραμορφώσεις κατά την εκπομπή τους από το ηχοσύστημα γίνονται αντιληπτές με δυσάρεστο συνήθως τρόπο. Η δε θεωρητική θεμελίωση σε τέτοιο φαινόμενο έχει τεθεί συχνά υπ'όψιν παντός αμφισβητία.
με νυχτερίδες και έντομα?