Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

Μηνύματα
2.446
Reaction score
3.731
Άλλο ένα τέτοιο, κι επιτυχώς φτάνουνε Πάσχα.
Μάλιστα οι ηχογραφήσεις Dolby Atmos δημιουργούν ένα ύψος και έναν 3D στον ήχο αλλά ο ήχος σαν ήχος είναι εμφανώς κατώτερος απο ένα stereo playback για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
 

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
πειραματικά
Πειραματικά ; Ψεκ δηλαδή ; :D Πειραματικά έχει αποδειχθεί οτι ακκούγονται και τα καλώδια αλλά αυτό δεν το εξετάζουμε ή αποδεχόμαστε. :D

Κοίτα δεν κατάλαβες, εγω είχα πεί για την ενέργεια που υπάρχει στην ηχογράφηση μετα την μίξη. Όχι τι ακούνε τα αυτιά μας. Άξιο απορίας είναι να μας εξηγήσετε εσείς βέβαια πως (εαν ισχύει αυτό) ακούτε flat. (δίως στις υψηλές συχνότητες). Και μάλιστα και σε πληροφορία που ούτε καν υπάρχει at the first place. Νόμιζα ότι δεν παρεμβαίνει κάτι σε αυτές τουλάχιστον. Magic. Εξίσου δε τι τονική ισορροπία υπάρχει όταν αυξάνεις μάλιστα μόνο τις χαμηλές σε ήδη τέτοιο περιεχόμενο ;

Απίσης εάν ισχύουν αυτά δεν είναι δύσκολο να υποθέσει κανείς ή να εξηγήσει λογικά ... ότι δεν είναι ανάγκη τα ικανά συστήματα για να ευχαριστηθείς το περιεχόμενο.

Να βρώ μια λογική προσπαθώ και να συγκεράσω διαφωνίες και απόψεις που εκφράζονται. Δεν μπορεί με άλλες αρχικές υποθέσεις να βγαίνουν τα ίδια συμπεράσματα. Μπορεί δηλαδή αλλά θέλει άλλη ανάλυση τότε το θέμα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
τι τονική ισορροπία υπάρχει όταν αυξάνεις μάλιστα μόνο τις χαμηλές σε ήδη τέτοιο περιεχόμενο ;
Άριστη, τέτοια, ώστε όλες οι νότες του παρακάτω έγχορδου προσφιλούς οργάνου, να διακρίνονται σε ίση στάθμη μεταξύ τους:



Την αίσθηση της στάθμης, εύκολα την κατανοεί οποιοσδήποτε, καθώς οι γραμμές ακουστοτητας (Φον) είναι πλέον ευδιάκριτες στο ανθρώπινο αισθητήριο όργανο, αντιλαμβάνεσαι δηλαδή πολύ εύκολα εάν ένας ήχος είναι πιο δυνατός από έναν άλλο.

Το εν λόγω όργανο, συμμετέχει σχεδόν σε κάθε μουσικό είδος.
Είναι δε, χαρακτηριστικό παράδειγμα οργάνου, που δεν αναπαράγεται από ανήλικα μεγάφωνα.

Καλά, δε μιλάμε για νήπια μεγάφωνα (5,5-αρια κι 6-αράκια, που από προνήπια πας νήπια). Θέλει πλήρως ενήλικα, να μη πω και σιτεμένα, και παρεξηγηθώ με κάτι σιτεμένα παππούδια, δε λέω.

Τέλος πάντων, να έχουν μπει λύκειο τουλάχιστον. Να ψηφίζουν. Μτστκη γμσαι.
 
Last edited:


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.541
Reaction score
2.123
Μερικές παρατηρήσεις

Τα γραφήματα αυτά, δείχνουν πως σε όλα τα είδη μουσικής, η στάθμη των 20 κύκλων είναι όμοια με τη στάθμη στους 2 χιλιοκυκλους, με μόνη εξαίρεση τη ροκ, που η στάθμη των μεσαιοπρίμων ισούται με τη στάθμη στους 30 κύκλους.
Εχω σοβαρές επιφυλάξεις για τα 20Hz στα γραφήματα αυτά. Ο νηματοθέτης δεν δίνει αρκετή πληροφορία για τις πηγές αναπαραγωγής και την προέλευση των ηχογραφήσεων που χρησιμοποίησε. Δες πχ το περιεχόμενο στα 20Ηz στα κομμάτια της Οπερας . . . δεν μπορεί. Και στα υπόλοιπα είδη, τα γραφήματα πολύ χαμηλά μοιάζουν πολύ.
Υποψιάζομαι λοιπόν οτι εκεί κυριαρχεί το περιεχόμενο περιβάλλοντος/βάθους/πηγής και όχι το μουσικό. Ας αγνοήσουμε καλύτερα τα 20Hz, και ας αρχίσουμε από τα 30, όπου βέβαια τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά[/QUOTE]
Σημείωσε δε, πως οι βασικές αρχές ψυχοακουστικής, λένε πως για να ακούγεται ισορροπημένα το σύνολο, ότι κόβεις στην αναπαραγωγή (λόγω αδυναμίας απόκρισης των ηχείων) από τη μια πλευρά του φάσματος θα πρέπει να το κόβεις κι από την άλλη..
Άρα, εάν δεν έχεις απόκριση χαμηλά, άρχισε να κόβεις μεσαιοπρίμα, και χωρίς σαμπ, ξεβιδωσε το Τουίτερ και ριχτο στα σκουπίδια.
Αυτό είναι... κλασική υπερβολή Κώστα'sEAR speak (και δεν νομίζω οτι το κυριολεκτεί).
Χωρίς σαμπ, κυρίως υποβαθμίζεις ή χάνεις (αναλόγως μέην ηχείων) την βασική συχνότητα μόνο του μπάσου/κοντραμπάσου/συνθ και υποβαθμίζεις την τρίτη οκτάβα (ΑΝ τα μέην υστερούν εκεί) ιδίως στα δυνατά περάσματα.
Το μεν πρώτο αποτελεί συμβιβασμό που καταπίνεται (... αν δεν σου κάτσει στο λαιμό :) ), καθώς και πάλι λόγω ψυχοακουστικής, ο εγκέφαλος έχει τρόπον τινα την ικανότητα να "φαντάζεται" την βασική συχνότητα. Το δε δεύτερο (ΑΝ τα μέην υστερούν εκεί) άααντε το δεχόμαστε και αυτό, δεν θα πεθάνουμε.
Η έλλειψη τουίτερ όμως θα αλλοιώσει τις αρμονικές του συνόλου των υπολοίπων οργάνων ακόμα και της φωνής
. . .
Ταυτόχρονα, φαίνεται σε όλα τα μουσικά είδη, σε ποια σημεία του φάσματος βρίσκονται οι υψηλές στάθμες.
Φαίνονται και ... άλλα πολλά, που είναι οφφ-τόπικ στο συγκεκριμένο νήμα, αλλά δεν τολμώ να συνεχίσω γιατί θα τσακωθώ με τα 2/3 του αβουσάιτ που ονειρεύονται 3Κ βάττ :tongue::tongue:

Τέλος, οι λάτρεις της κλασικης που "ξέρουν να ακούνε μουσική" και δεν θέλουν σαμπ γιατί "δεν είναι για μουσική και τους την βρωμίζει", ας προσέξουν το περιεχόμενό της χαμηλά σε σχέση με την θεϊκή μεσαία περιοχή.
ΟΚ, γουστάρουν τα έργα του Μπερλιόζ, του Μάλλερ, του Μουσόργκσκι . . . χωρίς το δεξύ τμήμα της συμφωνικής ορχήστρας. Δικαίωμά τους και καπέλο τους
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Άσε τα τύμπανα, είναι πολύ πονεμένη ιστορία.

Πονεμένη κυρίως γιατί η κρουστική τους, εμπεριέχει απίστευτο εύρος φάσματος, ενώ η στιγμιαία στάθμη τους, σε κάνει να αναρωτιέσαι αν χάλασε ο μετρητικος σου εξοπλισμός.
Αυτό είναι... κλασική υπερβολή Κώστα'sEAR speak
Ναι, φυσικά υπερβάλλω, αλλά η ιστορία που λέω, εμπεριέχει την αλήθεια της ψυχοακουστικής, που όντως προβλέπει εκατέρωθεν κούρεμα, εάν θες το άκουσμα να προσλαμβάνεται ως ισορροπημένο.

Ειδάλλως, τσιριζοξυρίζει.
Φακτς, οφ ακούστικς.
Σάικο-ακούστικς μάλιστα.
Ο μπάρμπα Τουλ και το τσούρμο του, της αες.

Εδώ πλεονεκτούν οι λάμπες, οι οποίες δε βγάζουν το μπάσο που θα έπρεπε, διότι ταυτόχρονα δε βγάζουν και τα πρίμα που θα έπρεπε, άρα γίνονται αντιληπτές ως πιο "ισορροπημένες", πιο κοντά στην "πραγματικότητα".

Βεβαίως δεν είναι πιο κοντά, ίσα ίσα πιο μακριά είναι, αλλά ο εγκέφαλος αυτό λέει.
Άμα τα έχεις διαβάσει αυτά, κατανοείς το γιατί λέει όσα λέει ο εγκέφαλος.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Λες... Να πάρω λάμπες και να πετάξω τα τουίτερ ;;
Το ανάποδο.

Άμα πάρεις λάμπες, δε χρειάζεται να πετάξεις τα Τουίτερ.
Θα υπολειτουργούν.

Κανένας μετασχηματιστής εξόδου δεν ισούται με έλλειψη μετασχηματιστή εξόδου, και κανένα πηνίο εξόδου δεν έχει μηδενική επαγωγικότητα. Καμία λυχνία δεν μπορεί να αποδώσει ανώτερα πρίμα με την αμεσότητα και αρτιότητα solid υλοποιήσεων, είναι εντελώς αδύνατο, και να μη μπούμε σε περαιτέρω λεπτομέρειες και αρχίσουμε πάλι για νταμπινγκ φακτορ..
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.828
Reaction score
14.531
Ας έρθουμε λοιπόν στο θέμα, ο ήχος ως γνωστόν διαδίδεται στον χώρο πράγμα που σημαίνει ότι ο σημαντικότερος παράγοντας επίδρασης στον χαρακτήρα ενός ηχοσυστήματος είναι ο χώρος που είναι τοποθετημένος.
:hi:
 


Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
την αλήθεια της ψυχοακουστικής
Της ποιάς ; Μάλιστα όταν τελειώνουν τα τεχνικά επιχειρήματα το ρίχνουμε στην ψυχολογία. Ψεεεεκ. :D :D

Υ.Γ. : Πλημμύρα στην Αν. Θεσσαλονίκη οδήγησε τους ανθρώπους στο δρόμο. Ο τρόμος των κατοίκων μιας συγκεκριμένης περιοχής ήταν ακόμη μεγαλύτερος καθώς στο δρόμο εντόπισαν πέρα απο τις συνήθεις και γνωστές σε αυτούς οικιακές συσκευές πλήθος σχετικά μικρών τετράγωνων κουτιών που πρώτη φορά έβλεπαν και δεν γνωρίζαν την χρήση τους. Κλήθηκε η αντιτρομακρατική και έχει στείλει ρομπότ να εξετάσει μήπως κα επροκειται για κάποια επικίνδυνα αντικείμενα ή και πιθανόν κρύβοντα εκρηκτικο΄μηχανισμό στο εσωτερικό τους. Κατά δήλωση του Υπεύθυνου της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας ούτε αυτός είχε ξαναδεί τέτοια περίεργα αντικείμενα. Ήταν όλα μαύρα. Αυτό και η ομοιομορφια τους σε διαστάσεις αύξησε τους φόβους για κάτι πιθανά επικίνδυνο. Ο μόνος κάτοικος που φαινόταν να έχει μια υποψία για το τι αυτά μπορεί να είναι ήταν γνωστός ακτινολόγος της γειτονιάς που ισχυρίστηκε ότι ήταν κάποιου είδους μηχανισμοί εκπομπής χαμηλών συχνοτήτων. Ο ισχυρισμός του κρίθηκε το λιγότερο αστείος έως παραπλανητικός και οι αρχές προέβησαν σε σύλληψή του. Επίσης το γεγονός ότι φωνάζε Μητστκ γμσ δεν βοήθησε καθώς νόμιζαν ότι πρόκειται για κάποιο διαταραγμένο άτομο και όχι για τον γνωστό και μη εξαιρετέο ακτινολόγο. Θα μας μιλήσει με αλλοιωμένη φωνή στο κανάλι μας κάποιος thva που λέει ότι τον ξέρει και ότι είναι τρομοκρατικό στοιχείο. Όλα αυτά τα διαψεύδει ο δικηγόρος του alleged τρομοκράτη ο Κος Αβεσσαλώμ. Το βράδυ στα νέα του Truth channel. :D:D:D

Τον έφαγα τον Τζερβέζ. :D
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.281
Καλά, αν πληρώνει ο πελάτης έξτρα για τις υπηρεσίες τοποθέτησης - ρύθμισης λογικά δεν θα πρέπει να υπάρχει χώρος για παράπονο (από τον τεχνικό - πωλητή).
Παλιά δεν ήταν δωρεάν με την αγορά ( ανάλογα και με την τιμή του προιόντος φυσικά) η τοποθέτηση?
Και αυτό είναι μεγάλη συζήτηση.

Εχουν συνηθίσει οι Έλληνες να πληρώνουν την υπηρεσία, ή το θεωρούν αυθαιρέτως δωρεάν; Και πόσο είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν;
Από την άλλη μεριά, εάν πληρώσουν θα έχουν και απαίτηση να παίζει καλά. Και αν κρίνουμε από όσα έχουμε ακούσει σε dsp-ελεγχόμενα συστήματα σε ελληνικές εκθέσεις, τα αποτελέσματα των ρυθμίσεων των εμπόρων είναι κάποιες φορές καλά και κάποιες φορές άθλια.
Στην δεύτερη περίπτωση ο πελάτης θα είναι διπλά δυσαρεστημένος, θα του φταινε και τα μηχανήματα και η πληρωμένη υπηρεσία.

Στις υπάρχουσες συνθήκες, τα συστήματα αναπαραγωγής μουσικής με σαμπ είναι πονοκέφαλος για τους εμπόρους (δεν αναφέρομαι στα συστηματα που έχουν ως μοναδική χρήση την προβολή blockbusters), και μάλιστα έχουν και πολυ χαμηλό profit margin αν συνδυαστούν με ηχεία-δορυφόρους που “δεν παίζουν ΜΟΥΣΙΚΗ”.
 
Last edited:


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.828
Reaction score
14.531
ΟΚ, γουστάρουν τα έργα του Μπερλιόζ, του Μάλλερ, του Μουσόργκσκι . . . χωρίς το δεξύ τμήμα της συμφωνικής ορχήστρας. Δικαίωμά τους και καπέλο τους
:dance2::dance::lol::prankster:
Άσε τα τύμπανα, είναι πολύ πονεμένη ιστορία.

Πονεμένη κυρίως γιατί η κρουστική τους, εμπεριέχει απίστευτο εύρος φάσματος, ενώ η στιγμιαία στάθμη τους, σε κάνει να αναρωτιέσαι αν χάλασε ο μετρητικος σου εξοπλισμός.
:hi::drinks:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.032
Reaction score
30.254
Έχει διαπιστωθεί πειραματικά ότι έστω και αν δεν ακούμε άμεσα υπερυψηλές συχνότητες , η απουσία ή παραμορφώσεις κατά την εκπομπή τους από το ηχοσύστημα γίνονται αντιληπτές με δυσάρεστο συνήθως τρόπο. Η δε θεωρητική θεμελίωση σε τέτοιο φαινόμενο έχει τεθεί συχνά υπ'όψιν παντός αμφισβητία.
Αν είναι όντως έτσι, προς τί η ειρωνεία για τα σούπερ τουίτερς και τα καλαμπούρια με νυχτερίδες και έντομα?
 

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
με νυχτερίδες και έντομα?
:D :D :D

Σταματήστε ρε παιδιά, δεν αντέχω άλλο, θέλω να αστειευθώ με κάθετι που λέτε, .... φεύγω φεύγω γιατί δεν αντέχω στον πειρασμό και ο Ολύμπιος θα βρίζει ότι χαλάμε το νήμα και θα έχει δίκιο. Είναι ένα critical σημείο που όταν με πιάσει μου φαίνονται όλα αστεία ...και δεν μπορώ να σταματήσω. :D:D

Νυχτερίδες και έντομα και κατσαρίδες. :D:D
 





Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.649
Μηνύματα
2.947.667
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top