Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.008
Reaction score
14.860
Συνομιλήστε παρακάλώ..
300.000 θες για το οικοπεδο 4 στρεματα η 400.000 αναλογος την περιοχη μετα τα αλλα θα τα βρουμε να πεζ 130 ντιμπια νο προμπλεμ Δημητρη ;)
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.824
300.000 θες για το οικοπεδο 4 στρεματα η 400.000 αναλογος την περιοχη μετα τα αλλα θα τα βρουμε να πεζ 130 ντιμπια νο προμπλεμ Δημητρη ;)
Εμ, αυτά είναι που δεν ''βλέπει'' ο άλλος.. :rolleyes:
Εγώ είχα υπολογίσει οικόπεδο + χώρο πολύ πιο κάτω για να μην φανώ υπερβολικός..:tongue:
Ενώ η ''κλασσική'' χαιεντιά δουλεύει και σε διαμερισματάκι.. ;)
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.008
Reaction score
14.860
Κωστα: αν πεζ ενα κοντρα μπασσο την χαμηλοτερη νοτα η πιστικατο η να συρει το δοξαρι στη χορδη και το ηχογραφουμε απο οποια υποβαθυφωνα το ακουσουμε θα εχει μια μικρη παραμορφωση
εν αντιθεσει -το ιδιο οργανο- αν πεζ της μεσαιες του η της υψηλες;) οι χαμηλες στα σεταπια ειναι μεγα προβλημα
Εχεις δικιο για τα κρουστα ιδιαιτερα για την μεγαλη γκραν κασσα, και το γκονκ, πιατινια κλπ κλπ
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.555
Reaction score
2.152
Έχοντας σαμπ, πιστεύεις ότι ακούει κάποιος πιο δυνατά; Γιατί εγώ πιστεύω το αντίθετο.
Χωρίς σαμπ πιο δυνατά θα παίξει κανείς, για να αντισταθμίσει την έλλειψη στα χαμηλά.
Α, συμφωνώ παρεξήγηση.
Είχε πάει το μυαλό μου σε άλλες συζητήσεις, όπου κάποιοι "εκνευρίζονταν" όταν έβλεπαν τους ιατρικούς πίνακες μέγιστης επιτρεπτής έκθεσης ανάλογα με τα db, άλλοι ονειρεύονταν 130 από δαύτα, ένας (που σημειωτέον διέθετε όλη τη σχετική γνώση για το άκυρον του ισχυρισμού) δημοσίευσε σε στυλ μπλαζέ την φωτό μαέστρου χωρίς γραπτό σχόλιο - θεωρώντας ότι έτσι "καθάρισε", κλπ κλπ
 

Μηνύματα
7.456
Reaction score
4.825
Τυπογραφικό. 420.
Αυτά έχει ακούσει ο μαέστρος, και τα ερωτεύτηκε λέει.

Μην είσαι τέτοιος, θα σε βάλω στο γκαζάκι.

4 ξέρω να στήνουν σοβαρά ιμερσιβ σεταπ.

Άμα θες, σου λέω και ποιοι είναι.
Δέχομαι και πμ
Εάν δεν θες δημόσια να κατανομασεις τους 4
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Μηνύματα
16.639
Reaction score
19.609
1. Ο Costas Ear.
2. Ο Costas Ear.
3. Ο Costas Ear.
and yes you guessed it ο
4. Ο Costas Ear.

:D :D

Ευχαριστημένοι πελάτες μας ενδεικτικά : Elon Musk (private installation), Ricky Gervais, E. Toole (ξάδερφος του (Dr). F.Toole), Tesla Group, amongst many others. :D
 

Μηνύματα
2.722
Reaction score
4.122
Αντιθέτως, δικαναλο σεταπ στήνει κι η κουτσή Μαρία στην Ελλάδα, άρα εκεί δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον να μας παρουσιάσεις δουλειές σου, Χου Κέρς. 😎
Το θέμα είναι πως το στήνει Το επισήμανε κάπου ο Chris αλλά δεν το "πιάσατε". Ένα δικάναλο σύστημα και ειδικά με πικάπ δεν στήνεται μόνο by the book. Εκεί χρειάζεται η εμπειρία σε αντίθεση με τα ιμερσιβ που απλά στήνονται by the.. dsp.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.871
Reaction score
139.091
Ptana το κάνατε πάλι, ptana.

Ούτε 200 ούτε 700.000 ευρώ δε θέλει.

Κάνουμε λίγη οικονομία, και παίρνουμε σαμπ.

Οικονομία λέμε.

714.jpg

Δέχομαι και πμ
Εάν δεν θες δημόσια να κατανομασεις τους 4
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιατί νομίζεις ότι είναι κρυφό;

1. Βαγγέλης Λάμπρου. Μεγάλη εμπειρία, άπειρα σεταπ. Νομίζω ο πιο παλιός.

2. Καστρουνης, ο Μανώλης μας.

3. Ζαπαντης, ο ένας και μοναδικός.

4. Χατζησταμος, όπως είπε ο ίδιος.

Άλλον, εγώ τουλάχιστον, δε ξέρω. Όπως είπα, τους μετράω στα δάχτυλα ενός χεριού, και μου περισσεύει ένα. Κι όχι το 3ο, κακοηθέστατε blue767 με τις κρυάδες σου. 🔥



Σε δικαναλο, η λίστα είναι τρελά ατελείωτη. Πολλοί οι παλιοί, με μεγάλη εμπειρία, πολλά χρόνια στην πλάτη όλοι τους, ανεξαιρέτως.
 
Last edited:


Μηνύματα
16.639
Reaction score
19.609
Εάν πάντως αυτός ο Τούλ είναι σαν άνθρωπος (πόσο μάλλον σαν επιστήμονας) έτσι όπως τον προβάλλουν ή καθερμηνεύουν εδώ μέσα κάποιοι ή και ο ίδιος με τυχόν δηλώσεις του σίγουρα σε κάνενα βιβλίο του ή αρθρογραφία του ή σε forum κλπ έντυπα καθώς σίγουρα στις εργασίες του δε νομίζω να τολμά να χρησιμοποιεί την άποψη του με τόσο μεγάλη ευκολία , (εάν και όλα είναι δυνατά σε τέτοιους κλάδους της επιστήμης και μάλιστα coorporate driven και funded απο ότι έχω καταλάβει που ο ρόλος του επιστήμονα έχει και αποτελεί ή αποκτά και ένα είδους σταριλίκι ανάμεσα σε συγκεκριμένους περιορισμένους κύκλους αναγαγόντας τον σε star status που συνήθως παρατηρούνται σε αμφισβητούμενα και εμβρυακής κατάστασης ερευνητικά πεδία) ..... έχει αφήσει τέτοια εντύπωση λόγω ισχυρισμών του για τυχόν διαφωνίες του (ή έστω και απλό εκφραζόμενο dismissal ή casting doubt στις ικανότητες τους) με ηχολήπτες, mixing & mastering engineers και άρα αφού υπάρχει εκφρασμένη διαφωνία με αυτούς πόσο μάλλον με τους reviewers και τους απλους ανθρώπους ή πρωτοετείς φοιτητές μουσικών σχολών που πιθανόν χρησιμοποιεί ως υποκείμενα (subjects) για να βγάλει διάφορα συμπεράσματα στις κατά τα άλλα "αντικειμενικές¨ μελέτες που χαρακτηρίζουν τον κλαδο στον οποίο δραστηριοποιείται που η κρίση αυτών αποτελεί πειραματικά την επιβεβαίωση της αρχικής του υπόθεσης - επιλογής των πρός εξέταση παραμέτρων που εξετάζει η όποια εργασία του ..... τότε να μην τους ξαναχρησιμοποιήσει ή να χρησιμοποιεί μόνο υποκείμενα με μόνο immersive προσανατολισμό / αποψη στον ήχο. Αυτό και εάν θα εξασφαλίσει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα σε ένα ήδη υποκειμενικό πρός εξέταση θέμα. :) Χάρη του κάνουν συμμετέχοντας και μοιραζόμενοι την εμπειρία τους σε ένα υποτίθεται κοινό σκοπό για καλύτερο αναπραγόμενο μάλιστα οικιακό ήχο. Αυτά φυσικά αφορούν μόνο κάθε και όποια εργασία του για την οποία έχει χρησιμοποιήσει την εμπειρία τους που και πάλι η ευθύνη της ανάλυσης των όποιων αποτελεσμάτων τους είναι δική του.
 
Last edited:

Μηνύματα
339
Reaction score
547
Εάν πάντως αυτός ο Τούλ είναι σαν άνθρωπος (πόσο μάλλον σαν επιστήμονας) έτσι όπως τον προβάλλουν ή καθερμηνεύουν εδώ μέσα κάποιοι ή και ο ίδιος με τυχόν δηλώσεις του σίγουρα σε κάνενα βιβλίο του ή αρθρογραφία του ή σε forum κλπ έντυπα καθώς σίγουρα στις εργασίες του δε νομίζω να τολμά να χρησιμοποιεί την άποψη του με τόσο μεγάλη ευκολία , (εάν και όλα είναι δυνατά σε τέτοιους κλάδους της επιστήμης και μάλιστα coorporate driven και funded απο ότι έχω καταλάβει που ο ρόλος του επιστήμονα έχει και αποτελεί ή αποκτά και ένα είδους σταριλίκι ανάμεσα σε συγκεκριμένους περιορισμένους κύκλους αναγαγόντας τον σε star status που συνήθως παρατηρούνται σε αμφισβητούμενα και εμβρυακής κατάστασης ερευνητικά πεδία) ..... έχει αφήσει τέτοια εντύπωση λόγω ισχυρισμών του για τυχόν διαφωνίες του (ή έστω και απλό εκφραζόμενο dismissal ή casting doubt στις ικανότητες τους) με ηχολήπτες, mixing & mastering engineers και άρα αφού υπάρχει εκφρασμένη διαφωνία με αυτούς πόσο μάλλον με τους reviewers και τους απλους ανθρώπους ή πρωτοετείς φοιτητές μουσικών σχολών που πιθανόν χρησιμοποιεί ως υποκείμενα (subjects) για να βγάλει διάφορα συμπεράσματα στις κατά τα άλλα "αντικειμενικές¨ μελέτες που χαρακτηρίζουν τον κλαδο στον οποίο δραστηριοποιείται που η κρίση αυτών αποτελεί πειραματικά την επιβεβαίωση της αρχικής του υπόθεσης - επιλογής των πρός εξέταση παραμέτρων που εξετάζει η όποια εργασία του ..... τότε να μην τους ξαναχρησιμοποιήσει ή να χρησιμοποιεί μόνο υποκείμενα με μόνο immersive προσανατολισμό / αποψη στον ήχο. Αυτό και εάν θα εξασφαλίσει μεγαλύτερη αντικειμενικότητα σε ένα ήδη υποκειμενικό πρός εξέταση θέμα. :) Χάρη του κάνουν συμμετέχοντας και μοιραζόμενοι την εμπειρία τους σε ένα υποτίθεται κοινό σκοπό για καλύτερο αναπραγόμενο μάλιστα οικιακό ήχο. Αυτά φυσικά αφορούν μόνο κάθε και όποια εργασία του για την οποία έχει χρησιμοποιήσει την εμπειρία τους που και πάλι η ευθύνη της ανάλυσης των όποιων αποτελεσμάτων τους είναι δική του.
Πρώτη πρόταση 239 λέξεις.
Μας έκαψες πρωινιάτικα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.871
Reaction score
139.091
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, κάνεις ένα πρόλογο 3 στρέμματα, με παραθέσεις και σχόλια και και και, για να καταλήξεις στο:
τότε να χρησιμοποιεί μόνο υποκείμενα με μόνο immersive προσανατολισμό / αποψη στον ήχο.
Έτσι είναι όλο το χιούμαν σπίσις.

Γουελκαμ του ερθ.

Γουερ Αρ γιου Φρομ?

Γουι αρ όλ μέιντ οφ σταρς. (Μόμπι)

που πιθανόν χρησιμοποιεί ως υποκείμενα (subjects) για να βγάλει διάφορα συμπεράσματα στις κατά τα άλλα "αντικειμενικές¨ μελέτες που χαρακτηρίζουν τον κλαδο στον οποίο δραστηριοποιείται που η κρίση αυτών αποτελεί πειραματικά την επιβεβαίωση της αρχικής του υπόθεσης - επιλογής
Δεν έχεις διαβάσει το βιβλίο του παππού, Ε;

Πες αλήθεια. Έλα πες.

Το λοιπόν, ξεκόλλα λίγο από τη λογική των ακροάσεων καβλωδίων, που όντως οι χαϊεντάδες ψάχνουν για επιβεβαίωση των επιλογών τους, και κατάλαβε πως τα τυφλά τεστ της ψυχοακουστικής, δεν έχουν καμία αρχική υπόθεση - επιλογή που να χρειάζεται επιβεβαίωση.

Έχουν ένα ερώτημα.

Πχ ακούγεται 5% παραμόρφωση στους 100 κύκλους;

Κάνουμε blind test να δούμε καταρχήν σε πρώτο στάδιο εάν ξεχωρίζει το κοινό το 0% παραμόρφωσης με το 5% παραμόρφωσης. Εάν ξεχωρίζει, μετά υπάρχει δεύτερο στάδιο, αλλά σταματάει το blind test στο πρώτο στάδιο διότι (Ω τι έκπληξη) δε το ξεχωρίζουν, είναι εντός στατιστικού σφάλματος οι απαντήσεις, τυχαίες.

Και προχωράς, σε άλλες συχνότητες, σε άλλα ποσοστά παραμόρφωσης.

Απλώς μαθαίνεις πως λειτουργεί το αυτί.

Συλλογή δεδομένων κάνει η ψυχοακουστική.

Καταγράφει τις δυνατότητες του ανθρώπινου αισθητηρίου οργάνου, ας πούμε στην αντίληψη ίσης στάθμης.

Καταγραφή δεδομένων. Παίζει ένα τόνο 1 kHz στα 80 dB SPL, και μετά παίζει κι ένα τόνο 500 κύκλων στα ίδια ντεσιμπέλ, το ερώτημα στο πλήθος είναι πως ακούγεται; ακούγεται σε υψηλότερη στάθμη από τον άλλο τόνο, ή σε χαμηλότερη; πατάνε το ανάλογο κουμπάκι. Πάμε πάλι. Κλπ κλπ κλπ κι έτσι φτιάχνουν τη γραμμή ακουστοτητας των 80 Φον:

4454.jpg


Όπου ανακαλύπτουν πως το ανθρώπινο αυτί έχει μια αυξημένη ευαισθησία κατά 5-8 dB SPL στους 2-3-4 χιλιοκυκλους σε σχέση με τον 1 χιλιοκυκλο, καλό; 🤣

Κι έτσι, καταλαβαίνεις γιατί σε ενοχλεί η υψηλή στάθμη εκεί, στους 2-3-4 χιλιοκυκλους, γιατί το αυτί σου έχει αυξημένη ευαισθησία σε αυτές τις συχνότητες.

Επίσης, ανακαλύπτουν ότι το ανθρώπινο αυτί, θεωρεί ίση στάθμη τα 80 dB SPL στον 1 χιλιοκυκλο, με τα 120 dB SPL στους 20 κύκλους. Και οι δύο αυτοί τόνοι, ακούστηκαν από νεαρούς υγιείς ανθρώπους (ακοή 18-ρη) σε ίση στάθμη!
Καλό; 💋

Το αφτί ακούει σε Φον, δε ξέρει από dB SPL, τα dB SPL είναι για τα μετρητικά εργαλεία χρήσιμα, αλλά δε συμβαδίζουν με τα δεδομένα του αυτιού.

Άκου ένα τόνο 1 χιλιοκυκλο στα 80 dB SPL, να αντιληφθείς τι στάθμη είναι τα 80 Φον, να καταλάβεις τι λέμε. Να καταλάβεις πόσο χαλαρή είναι η στάθμη των 120 dB SPL στους 20 κύκλους, γιατί δεν μπορείς να την ακούσεις σπίτι σου, δεν έχεις ενσωμάτωση ισχυρών σαμπ. Απλώς φαντάσου το, δε μπορείς να κάνεις τίποτε άλλο.

Οι ερευνητές της ψυχοακουστικής, συνέλεξαν λοιπόν αυτά τα δεδομένα, και μας τα δείχνουν. Δεν είχαν καμία υπόθεση εκ των προτέρων που να ήθελε επιβεβαίωσης, σα τους χαϊεντάδες με τα καβλώδια.

Αυτό είναι σημαντικό να το καταλάβεις.

Μόνον συλλογή δεδομένων κάνει η ψυχοακουστική.

Τίποτε άλλο. Μηδέν.

Τα δεδομένα αυτά, είναι μετά στο χέρι οποιουδήποτε, να τα χρησιμοποιήσει κατά το δοκούν, διότι του δίνουν με αντικειμενικό τρόπο να καταλάβει τι ακούν οι άνθρωποι.

Εμείς ξέρουμε ότι η λογική στάθμη αναφοράς, όπως εξήγησε και προ λίγων ημερών ο Χατζησταμος, είναι τα 85 dB SPL, μέτρηση με τόνο στον 1 χιλιοκυκλο.

Αυτή η στάθμη είναι ασφαλής για μακρόχρονες ακροάσεις.

Αυτή η στάθμη αντιστοιχεί σε γραμμή ακουστοτητας 85 Φον.

Τα 85 Φον λοιπόν, στους 20 κύκλους, αντιστοιχούν σε στάθμη 125 dB SPL.

Τιδεγκαταλαβαίνεις.

Και συ, και όλοι σας οι δικαναλοι. 🤪😂😁🤣

Η στάθμη των 125 dB SPL στους 20 κύκλους, γίνεται αντιληπτή από το ανθρώπινο αυτί να βρίσκεται σε στάθμη 85 Φον, και είναι απολύτως ασφαλής για μακρόχρονες ακροάσεις.

Ιδίως όταν πρόκειται για μέγιστη στιγμιαία στάθμη, και όχι συνεχή. 💋

Όπως σας έχω ξαναπεί, το ανθρώπινο αυτί είναι πρακτικά κουφό στην αρχή της πρώτης οκταβας, και από το ανωτέρω σχεδιάγραμμα των γραμμών ακουστοτητας φαίνεται ξεκάθαρα πως τα 20 Φον, δηλαδή πρακτικά το κατώφλι αντίληψης ενός τόνου σε απόλυτη ησυχία σπιτιού από υγιή 18-χρονο άνθρωπο με άριστη ακοή, βρίσκεται σε μετρήσιμη στάθμη 90 dB SPL.

Στα 90! Πάνω από την SPL στάθμη του 1 χιλιοκυκλου σε στάθμη αναφοράς (85)!

Και μόλις που θα το ακούσεις, οριακά. Που δε θα το ακούσεις, γιατί θα χαθεί μέσα στο θόρυβο περιβάλλοντος (δες σχεδιάγραμμα θορύβου ηρεμίας σε οικιακούς χώρους).

Μη περιμένει κανείς σας να ακούσει 20 Φον στάθμες μέσα στο σπίτι, σα να μην υπάρχουν είναι.

Οι μίνιμουμ καλά διακριτές στάθμες που αντιλαμβάνεται νορμάλ το αυτί, είναι στα 60 Φον.

Τα 60 Φον, όπως μπορείτε να δείτε, αντιστοιχούν στους 20 κύκλους σε 110 dB SPL!

Πρέπει κάποτε να καταλάβετε πως όταν λέω πως ακούω μουσική (ΜΟΥΣΙΚΗ) δηλαδή Μόμπι, σε στάθμες 125 dB, εννοώ την μέγιστη στιγμιαία μετρήσιμη στάθμη, η οποία βρίσκεται στους 20 κύκλους, δηλαδή μιλάω για 85 dB SPL μέγιστη στιγμιαία στάθμη στον 1 χιλιοκυκλο, (μουσική χαμηλού δυναμικού εύρους) δηλαδή μιλάω για κάτω από στάθμη αναφοράς, για χαλαρή, υγιή στάθμη για πολύωρες ακροάσεις, στάθμη να μιλάμε μεταξύ μας χωρίς να φωνάζουμε, ακούγοντας μουσική.

Απλώς, σε 32τμ κλειστό χώρο, έχω 4 ικανά σαμπ, που εκεί κάτω, σηκώνουν άντερα, μαζί με τη βοήθεια του χώρου. Χωρίς πρόβλημα.

Αλλά δε βλέπω να συννενοούμαστε ποτέ.
Γιατί;
Να:

7840.jpg
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.234
Reaction score
85.973
Επιπλέον:
Οι ασφαλείς στάθμες θορύβου έχουν μετρηθεί με a-weighting ή με z-weighting ;) ???????
ΟΕΟ;;;;;

Διότι, όπως βλέπετε παρακάτω, εχουν τεράστια διαφορά στο μπάσο:

C5726FA1-2896-4506-BD17-C2B2BB7CB4C1.jpeg


Και:
Frequency weightings are used when describing sound levels. For example, maximum noise levels at work, as recommended by the World Health Organization (WHO), are LAeq = 85 dB and LCpeak = 135 dB. The letters A and C indicate which frequency weighting filter should be applied to the measured sound.


Αυτά τα έχω ξαναγράψει επανειλλημένως....αλλά δεν γίνονται αντιληπτά. Λυπάμαι.
Είναι που οι σπουδές μου δεν εχουν σχέση με τον ήχο. Αλλά αυτοί οι κανόνες βγαίνουν απο την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας. Απο γιατρούς δηλαδή.

Ρε δεν πάτε να δείτε αν έρχομαι;

:p
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.871
Reaction score
139.091
Οι ασφαλείς στάθμες θορύβου έχουν μετρηθεί με a-weighting ή με z-weighting ;) ???????
Με Α.

Τα'χουμε πει και ξαναπεί, αλλά μπαινάκης βγαινάκης.

Εν ολίγοις, η ασφαλής στάθμη για 8-ωρη έκθεση είναι 85 dB SPL στον 1 χιλιοκυκλο, και ισοδυναμεί στους 20 κύκλους με 135 dB SPL.

Η διαφορά στο Α weighting μεταξύ 1 kHz και 20 Hz είναι 50 ολόκληρα γεμάτα και χορταστικά ντεσιμπέλ.

Εξηγούν τα δεδομένα αυτά, την εγγενή ημικόφωση του χιούμαν σπίσις στις χαμηλές συχνότητες.

Επίσης στους 400 χιλιοκυκλους, είμαστε εντελώς κουφοί, όπως και στις συχνότητες του wi-fi, του φούρνου μικροκυμάτων, κλπ. Λέω γω τώρα...
 



Μηνύματα
7.456
Reaction score
4.825
Μια ερώτηση
Μετράς 130 η 110 db πχ
Μετράς την ένταση του μπάσου κ δίνει αυτά τα νούμερα στιγμιαία η τα πρίμα ?
Τι ανέβασε την ένταση ?
Διότι λες πχ το μπάσο δεν ενοχλεί την ακοή λόγω κατασκευή του αυτιού ενώ τα πρίμα σε ενοχλούν.
Από τι χάνει την ακοη του κάποιος ?
Παράδειγμα οι καγκουρες με τα αυτοκίνητα...
Δεν ξέρω εάν έγινε κατανοητό τι θέλω να ρωτήσω
 

Μηνύματα
16.639
Reaction score
19.609
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, κάνεις ένα πρόλογο 3 στρέμματα, με παραθέσεις και σχόλια και και και, για να καταλήξεις στο:
¨Ετσι κάνουν οι σοβαροί άνθρωποι και επιστήμονες. Θέτουν αυστηρό πλαίσιο και συνθήκες κάτω απο το οποίο και πρίν εκφράσουν και την πιο απλή άποψη και για το πως κατέληξαν λογικά σε αυτήν , ώστε μάλιστα η λογική επεξεργασία με την οποία κατέληξαν να είναι εμφανής και να μπορεί ο άλλος να κάνει κριτική στην λογική που χρησιμοποιήθηκε για το όποιο συμπέρασμα και να την υιοθετήσει ή απορρίψει. Ιδίως όταν διαπιστώνουν ότι αυτή λείπει ή μπορεί να παρεξηγηθεί η όποια χρησιμοποιούμενη λογική απο και σε αυτούς που απευθύνονται αλλά είναι και καλσική φόρμα / μορφή / frame και για "επιστήμες" που αφορούν τέτοια φλού θέματα που έχουν μια αυξημένη υποκειμενικότητα και απαιτούν προσπάθεια συγκερασμού διαφορετικών απόψεων . Κάτι σαν τον Jordan Petersοn τον πρήχτη πρίν πεί κάτι. :D ΟΚ καλός σχετικά επικοινωνός pop επιτήμης στον τομέα του. Οι πολιτικοί βέβαια συσχετισμόι του με αυτήν θέλουν δουλίτσα πολύ χα χα.
Δεν έχεις διαβάσει το βιβλίο του παππού, Ε;

Πες αλήθεια. Έλα πες.
Αυτό το έχω πεί εκατοντάδες φορές. Σιγά μην κάθομαι να διαβάζω βιβλία για κάτι που έχω innate άποψη και γνώση.

Μία , δύο εργασίες του (απο τις πόσες έχει γράψει ειδικά για το home audio αναπαραγωγή εννοώ , όχι συνολικά για παρεμφερή αυτού θέματα και συμβολή του που δεν με ενδιαφέρει να λατρεύω μεσσίες ) ... δεν μου γέμισε το μάτι ιδιαίτερα και συγκριτικά με άλλες πολύ καλύτερες αλλών "αγνώστων" επιστημόνων που έχω δεί γιατα ίδια θέματα.

Προτιμώ και το έχω κάνει όπως πάλι έχω ξαναπεί , να καλέσω ηχολήπτες (κάτι σαν τον Chrihat πως τον λέν το άνθρωπο , δεν τον γνωρίζω, απο εσάς τον έμαθα) που είναι ηχολήπτες ή mix eng ή μουσικούς στο σπίτι μου όταν κάποια φορά θέλησα κάποια γνώμη για κάποια θέματα. Αυτούς εγώ προτιμάω αντί του Τούλ. Που να τον βρώ κιόλας εκεί στο Μαιάμι αλλά και να το εύρισκα πάλι αυτούς που σου είπα θα προτιμούσα. :D

Α, και κάποιες δηλώσεις και προσωπικές του απόψεις δίαβασα κάποτε σε ένα forum που μου μοιάσανε περισσότερο σαν indoctornation με τον τρόπο και το πλαίσιο μέσα στο οποίο εκφραζόνταν πάρα με δηλώσεις ή ήθος επιστήμονα.

Αυτά όμως που έγραψα δεν προκύπτουν όπως είπα απο τον ίδιο αλλά απο το πως τον ερμηνεύουν. Τώρα βέβαια εάν ένας επιστήμονας είναι λίγο "περίεργος" και στάρ δικαιολογημένα το ευρύ κοινό στο οποίο απευθύνεται να του δημιουργούνται και τέτοια συναισθήματα. Αυτά ισχύουν για όλους αυτούς τους τύπους επιστήμονα. Δεν ξέρω σε ποιό ποσσοτό έχουν καλλιεργηθεί σε αυτούς είναι συμβολή δική του και της προσωπικότητας του, wishfull thinking αυτών που τυχαίνει να συμφωνούν με τις απόψεις του ή καθαρή παρερμηνεία των λεγομένων του και στο πνεύμα και πλαίσο μεσα στο οποίο τις εκφράζει. Εγώ πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις δεν προτείνω να διαβάζει κάποιος βιβλία αλλά μόνο τος εργασίες. Ανάλογα βέβαια και πως έχει γραφτέεί το βιβλίο. Βιβλία έχουν γράψει πολλοί.

Συνήθως πάντως είναι παρεμηνείες των αναγνωστών και followers, εντύπων MME, cult νοοτροπιών κλπ. Βέβαια πολλές φορές δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, πέραν των όποιων υπερβολών και πολλοί εξ αυτών απολαμβάνουν την δημοσιοότητα καθώς τους αποφέρει διάφορα ωφέλη.

Πάντως ότι και να είναι ο ανιθρωπος αποτυπώνει απλώς την εμπειρία των ανθρώπων που λέω και εγω εμπιστεύομαι αλλά και του ίδιου του εαυτού μου. Δεν είναι ο παραγωγός αυτός της γνώσης η οποία υπήρχε πολύ πρίν και απλώς αυτός έρχεται να την αποτυπώσει, οργανώσει και ελπίζω να την διαχειριστεί σωστά. Αυτό είναι καλό όντως καθώς πολλά γεγονότα ιστορικά, είναι πιο πλήρη όταν γίνεται αυτό και παύουν να είναι αποσπασματικά και κατακερματισμλενα ώς μερική γνώση. Απλώς αναρωτιέμαι και επιστώ την προσοχή στο ποιά απο αυτά είναι ή αποδειχθεί ότι θα είναι στο μέλλον "μύθος" και ποιά έχουν μια πραγματική "βάση", ιδίως ξαναλέω σε υποκειμενικά θέματα όπως ο ήχος, η αντίληψη του κλπ με την έννοια ότι είναι ακόμη πολλά θέματα ανεξερεύνητα ή και απιτούν την συμβολή πολλών επιστημονικών κλάδων και την συνεργασία τους , μεγάλο μειονέκτημα της επιστήμης λόγω κατηγοριοποίησης, και χιλιάδων άλλων λόγων που δεν είναι της παρούσης να αναφερθούν αλλά αναφέρονται για να έχει μια εντύπωση ο αναγνώστης περί της πολυπλοκότητας εξέτασης τέτοιων θεμάτων απο την επιστήμη όπως είναι διαρθρωμένη δομικά και τα οποία δεν γνωρίζουν οι αναγνώστες καταλήγοντας πολλές φορές σε λάθος συμπεράσματα για την όποια αξιοπιστία που βραχυπρόθεσμα μπορεί να αποφέρει. Για αυτό και βλέπεις ανακτεύονται πολλές επιστήμες και κλάδοι αυτών. Δεν είναι τυχαίο και έχει οριστεί απο την φιλοσοφία της επιστήμης.

Οπότε μαγκιές, βιαστικά συμπεράσματα, περίεργο ήθος και ύφος, υπέρμετρος ζήλος πρός μια ή άλλη άποψη είναι λίγο καμπανάκια (ντιγν ντόγκ) ως φαινόμενα και εκτος ότι δεν συμβάλλουν πουθενά στην εξέλιξη του audio αλλά και της μουσικής έκφρασης που είναι και κοινωνικής υφής, διάδοσης, εκτίμησης, ευχαρίστησης, ωριμότητας, εμπειριών κλπ άρρηκτα συνδεδεμένο φαινόμενο με κοινωνικά ζητήματα και την πορεία και βαθύτερες ανάγκες του ανθρώπου στον χρόνο.

Η αποκωδικοποίηση τους αποδεικνύεται ακόμη δύσκολη αντίθετα απο ότι μπορεί να περίμεναν ή να έχουν την υπομονή ή την ιδεά στο μυαλό τους μερικοί ότι είναι εύκολη. Για να μην μιλήσουμε και πιθανόν κατευθυνόμενη ως πρός τις δαιθέσιμες επιλογές και πληθώρα αυτών .Εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες.

Εγώ πρσωπικά δεν έχω και δεν θέλω να διαθέσω τόσο πολύ απαιτούμενο χρόνο στο θέμα. Και εάν είναι και να διαθέσω θα καταλήξω να το σιχαθώ εάν το αποτελεσμα δεν είναι αυτό που μου "πουλάνε" ως ιδανικό. Για αοποιοδήπουε λόγο αποτυχίας του. Πλατσούρισα λίγο και κατάλαβα τον "μύθο" του όποιου αποτελέσματος και ειδικά τα economics που απαιτούνται για να αποκτήσεις κάτι αξιόλογο.

Τα άλλα που λες δεν τα διάβασα. Εξάλλου φαντάοζμια τα γράφεις και για άλλους. Εγώ φτάνει η όποια επένδυση μου στο θέμα της ανπαραγωγής. Δεν είμαι διατεθειμένος να πάω παραπάνω ή πλάγια εξελισσόμενος. Και απο "χόμπι" χωρίς να μου έχει προκύψει πρακτική ή ακοσυτική ανάγκη για βελ΄τιωση, εγω δεν διαβάζω.
 
Last edited:


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.183
Μηνύματα
2.965.262
Members
38.301
Νεότερο μέλος
giorgosfs90
Top