Μετρήσεις με REW

Μηνύματα
2.002
Reaction score
4.712
.. αρκει να μη σε φοραει το κουστουμι ή αντιστοιχα ο χωρος που ακους μουσικη σπιτι .. γιατι τοτε δε σε σωζει καμμια ποιοτητα ....... προτιμω να ειμαι με το μερος της μουσικης

Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
Τα πιο συχνα λαθη στο σπιτι ειναι το καταχωνιασμα των ηχειων σε γωνιες,
η /και οι μεγαλες γυμνες επιφανειες. τοιχοι, υαλοπινακες, δαπεδα κλπ.
Με καλη θεση ακροασης και αυτοσχεδια διαχυση αν δεν ζητας τρελλες σταθμες εισαι μια χαρα.
Ισως καποιοι λιγοι χωροι ειναι πολυ δυστροποι και χρειαζονται μετρημα και ειδικες επεμβασεις.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.206
Reaction score
42.401
... ειμουν εκτος ολη μερα.
Οσοι εχουν προβληματα μπορουν να τα λυσουν, αν δεν λυνονται μηπως...καπου δεν ειναι προβλημα ?
Μπορω να κατανοησω μεχρι ενα βαθμο την υποθεση, ομως μου ειναι αδιανοητο να κυνηγαει ο εκαστοτε χρηστης την ουρα του.
Εχει υποδεικτει εντως φορουμ ποιο και γιατι ειναι το ιδανικο για αναπαραγωγη συστημα -αναπαραγωγη πληρους φασμα στις ρεφερενζ σταθμες- και βεβαια την αντιστοιχη φροντιδα του χωρου. Αν για οποιο λογο ειναι αδυνατο η πληρης υλοποιηση αυτου, ας κανει ο καθενας οτι μπορει μεχρι εκει που ειναι δυνατο.
Οι μετρησεις σου υποδεικνειουν το μεγεθος του προβληματος. Και σημερα οι μετρησεις ειναι προσβασημες στον καθενα μας. Ο καθενας ας πραξει κατα περισταση.
Για να μην παρερμηνευτω θα πω οτι κατα την γνωμη μου εχω κανει μονο εσφαλμενες επιλογες στα μηχανηματα, εχω κανει πολυ χειροτερες επιλογες στο βιο μου , και που να δεις τη δισκοθηκη μου.... Μαντεπσε ποσο με νοιαζει.
Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
ναι, δεν θα το ονομαζα ποιοτητα, ειναι αρκετα αυθαιρετη εννοια και καπου εχει εκφυλιστει, νομιζω.
ενδεχομενως να ειναι και ετσι οπως χρησιμοποιειται στο παραδειγμα, αλλωστε γεννηθηκα σε ενα κοσμο που ολοι ηταν χαρωποι μες το μπαχαλο τους, οταν καταλαβαν οτι ηταν μπαχαλο σταματησαν να ειναι χαρωποι (μεταφραση, δεν πιστευω στις λεξεις, τεινω μαλλον να αντιλαμβανομαι την εννοια τους).
 
Last edited:

Μηνύματα
16.604
Reaction score
19.553
Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
Τα πιο συχνα λαθη στο σπιτι ειναι το καταχωνιασμα των ηχειων σε γωνιες,
η /και οι μεγαλες γυμνες επιφανειες. τοιχοι, υαλοπινακες, δαπεδα κλπ.
Με καλη θεση ακροασης και αυτοσχεδια διαχυση αν δεν ζητας τρελλες σταθμες εισαι μια χαρα.
Ισως καποιοι λιγοι χωροι ειναι πολυ δυστροποι και χρειαζονται μετρημα και ειδικες επεμβασεις.
Στην αναπαραγωγή έχουμε την ηχητική ποιότητα και την μουσική ποιότητα. Καλά είναι να υπάρχουν και τα δύο ή μάλλον η πρώτη να υπάρχει μόνο σε τέτοιο βαθμό που να μην κινδυνεύεις να χαθεί η δεύτερη ακούγοντας μόνο "ηχους". Η πρώτη δεν εξασφαλίζει την δεύτερη. Ο προσανατολισμός όλης της audio βιομηχανίας σε κύριο λόγο και προτεραιότητα έχει την πρώτη. Την ορίζει και την μπερδεύει με την ακρίβεια της αναπαραγωγής ενω δεν έχει καμιά σχέση. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο και τις συνθήκες του και για αυτό την αναγνωρίζεις όπως σωστά λές σε κάθε χώρο. Εάν ξέρεις πρώτα απο όλα να την αναγνωρίσεις και να την εκτιμήσεις .... καθώς επιπλέον πολλες φορές την ανταγωνίζεται η ηχητική ποιότητα όταν τυχαίνει να είναι καλύτερη και λανθασμένα σε αμφιταλλαντεύει βάζοντας σε να διαλέξεις μεταξύ τους.

Το πόσο ανόητοι είναι οι μηχανικοί ¨παραγωγοί -μουσικοί" που τα έχουν "σπουδάσει" και εχουν προτιμήσει την ευκολία τους και καλά κάνανε στην ουσία είναι καθαρό όταν βλέπεις να χρησιμοποιούν τα συγχρονα εργαλεία (Pro Tools, Logic) και τις δυνατότητες που τους δίνουν για εγγραφή και μίξη με άθλιο τρόπο. Απο την στιγμή που έχουν καταργηθεί οι ζωντανές εγγραφές στο στούντιο με παρουσία των μουσικών ή τουλάχιστον με την φυσική παρουσία τους και τέλειωμα με τέσσερα το πολύ πέντε takes και κάνουν copy paste ολόκληρα κομμάτια μιας σύνθεσης επαναλαμβανόμενα, πανομοιότυπα ακόμη και τα ίδια τα φωνητικά ή τα δεύτερα φωνητικά, ή τιουνάρουν όλα τα όργανα τόσο τέλεια παίζοντας πάνω στην ίδια νότα και δεν καταλαβαίνουν ότι το αποτέλεσμα είνα αφύσικο και ας είναι τεχνικά τέλειο και ουδέτερο ενώ live o άνθρωπος ποτέ δεν μπορεί να παίξει τέλεια in tune και τα κενά μεταξύ των νοτών αποτελούν όχι μόνο την φυσικότητα αλλά και τον "χώρο" των οργάνων που αποτυπώνεται στην εγγραφή κανονικότατα όταν πληρώνονται και καταντάει ένα βαρετό πράγμα που μαζί με τα δυναμικά (συναισθήματος) αλλά και τα κανονικά τεχνικά δυναμικά με compression τα ξεσκίζουνε .... περίμενε να ακούσεις ποιότητα έστω και εάν την έχει το σύστημα σου (λίγη ή πολύ). Και μετά κάτσε να αναρωτιέσαι ακόμη και γιατί ο κόσμος προτιμάει τις παλιές εγγραφές αλλά ακόμη και το βινύλιο που (αναγκαστικά) δεν τα κάνανε αυτά. Σόρρυ για το "off topic". Δεν θα συνεχίσω.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.604
Reaction score
19.553
Την ορίζει και την μπερδεύει με την ακρίβεια της αναπαραγωγής ενω δεν έχει καμιά σχέση.
Την μουσική ποιότητα (εννοώ σε αυτή την πρόταση) η βιομηχανία την ορίζει και την ταυτίζει με την ακρίβεια της αναπαραγωγής ενω δεν έχει καμία σχέση.

Υ.Γ. : Άσε που αφού η αναπαραγωγή δεν αποτελεί αποτύπωση ή στόχος της πραγματικότητας (άλλο ένα βολικό αφήγημα αυτό για να ρίξει και αυτό στάχτη στα μάτια) αλλά και η τεχνική αρτιότητα δεν έχει συσχετισμό κατ' ανάγκην (ή δεν εχει βρεθεί μέχρι τώρα) με την μουσική ποιότητα ... τότε αναγκαστικά την ορίζεις (και έχεις χρέος να την βρείς εσύ) βάση της δικής σου αισθητικής και η επιλογή σου να είναι και αυτή αναγκαστικά υποκειμενική για να την επιτύχεις. Ή να ταιριάξει με αυτή του κατασκευαστή. Τέτοιοι κατασκευαστές που την κυνηγάνε σύμφωνα με την δική τους αισθητική είναι λίγοι ...οπότε μόνο κατά τύχη εάν πέσεις πάνω της. Και εάν προλάβεις να την αναγνωρίσεις.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.812
Reaction score
16.615
Το πόσο ανόητοι είναι οι μηχανικοί ¨παραγωγοί -μουσικοί" που τα έχουν "σπουδάσει" και εχουν προτιμήσει την ευκολία τους και καλά κάνανε στην ουσία είναι καθαρό όταν βλέπεις να χρησιμοποιούν τα συγχρονα εργαλεία (Pro Tools, Logic) και τις δυνατότητες που τους δίνουν για εγγραφή και μίξη με άθλιο τρόπο. Απο την στιγμή που έχουν καταργηθεί οι ζωντανές εγγραφές στο στούντιο με παρουσία των μουσικών ή τουλάχιστον με την φυσική παρουσία τους και τέλειωμα με τέσσερα το πολύ πέντε takes και κάνουν copy paste ολόκληρα κομμάτια μιας σύνθεσης επαναλαμβανόμενα, πανομοιότυπα ακόμη και τα ίδια τα φωνητικά ή τα δεύτερα φωνητικά, ή τιουνάρουν όλα τα όργανα τόσο τέλεια παίζοντας πάνω στην ίδια νότα και δεν καταλαβαίνουν ότι το αποτέλεσμα είνα αφύσικο και ας είναι τεχνικά τέλειο και ουδέτερο ενώ live o άνθρωπος ποτέ δεν μπορεί να παίξει τέλεια in tune και τα κενά μεταξύ των νοτών αποτελούν όχι μόνο την φυσικότητα αλλά και τον "χώρο" των οργάνων που αποτυπώνεται στην εγγραφή κανονικότατα και καταντάει ένα βαρετό πράγμα που μαζί με τα δυναμικά (συναισθήματος) αλλά και τα κανονικά τεχνικά δυναμικά με compression τα ξεσκίζουνε .... περίμενε να ακούσεις ποιότητα έστω και εάν την έχει το σύστημα σου (λίγη ή πολύ). Και μετά κάτσε να αναρωτιέσαι ακόμη και γιατί ο κόσμος προτιμάει τις παλιές εγγραφές αλλά ακόμη και το βινύλιο που (αναγκαστικά) δεν τα κάνανε αυτά. Σόρρυ για το "off topic". Δεν θα συνεχίσω.
+ η έλλειψη προσπάθειας για καλό performance των μουσικών... και να γίνει κάνα λαθάκι, το διορθώνουμε στο post production....
+ το ότι πολλές φορές η μπάντα δεν παίζει σαν μπάντα, με ότι ενέργεια κ έκφραστικότητα αυτό κουβαλάει, αλλά ο καθένας όποτε βολεύεται...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.703
Reaction score
58.396
Η ποιοτητα και η αναζητηση της ειναι με το μερος της μουσικης,
ειναι εφικτη, οχι παντα απροσιτη οικονομικα και γινεται αντιληπτη σε ολους τους χωρους.
Αυτα ειναι τα καλα νεα.
Τα πιο συχνα λαθη στο σπιτι ειναι το καταχωνιασμα των ηχειων σε γωνιες,
η /και οι μεγαλες γυμνες επιφανειες. τοιχοι, υαλοπινακες, δαπεδα κλπ.
Με καλη θεση ακροασης και αυτοσχεδια διαχυση αν δεν ζητας τρελλες σταθμες εισαι μια χαρα.
Ισως καποιοι λιγοι χωροι ειναι πολυ δυστροποι και χρειαζονται μετρημα και ειδικες επεμβασεις.
Τα πιο συχνά λάθη στο σπίτι είναι να υιοθετούνται αποστάσεις ακρόασης πολύ ανώτερες από τις πραγματικές δυνατότητες των ηχείων ή την ακουστική συμπεριφορά από τον χώρο και να μη μπαίνει τουλάχιστον ζεύγος sub.

Κάτι τέτοιο μας οδηγεί στο τελειωτικό λάθος να μη γίνονται λήψεις κατά την εγκατάσταση του setup και να βασιζόμαστε αποκλειστικά στο πώς θα μας ακουγόταν κάθε φορά.
 

Μηνύματα
2.002
Reaction score
4.712
μηχανικοί ¨παραγωγοί -μουσικοί" που τα έχουν "σπουδάσει" και εχουν προτιμήσει την ευκολία τους και καλά κάνανε στην ουσία είναι καθαρό όταν βλέπεις να χρησιμοποιούν τα συγχρονα εργαλεία (Pro Tools, Logic) και τις δυνατότητες που τους δίνουν για εγγραφή και μίξη με άθλιο τρόπο.
+ η έλλειψη προσπάθειας για καλό performance των μουσικών... και να γίνει κάνα λαθάκι, το διορθώνουμε στο post production....
+ το ότι πολλές φορές η μπάντα δεν παίζει σαν μπάντα, με ότι ενέργεια κ έκφραστικότητα αυτό κουβαλάει, αλλά ο καθένας όποτε βολεύεται...
Σοβαροι λογοι για να προτιμησει κανεις παλαιοτερες ηχογραφησεις..

Κάτι τέτοιο μας οδηγεί στο τελειωτικό λάθος να μη γίνονται λήψεις κατά την εγκατάσταση του setup και να βασιζόμαστε αποκλειστικά στο πώς θα μας ακουγόταν κάθε φορά.
Ειλικρινα δεν βλεπω τον λογο να προτιμησω την κοπιωδη και αεναη διαδικασια των μετρησεων
και να μη βασιστω αποκλειστικα στο πως μου ακουγεται.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.703
Reaction score
58.396
...
Ειλικρινα δεν βλεπω τον λογο να προτιμησω την κοπιωδη και αεναη διαδικασια των μετρησεων
και να μη βασιστω αποκλειστικα στο πως μου ακουγεται.
Διότι η δεύτερη μέθοδος που προκρίνεις είναι πιο επίπονη με τα πλέον αμφίβολα αποτελέσματα...
 

Μηνύματα
16.604
Reaction score
19.553
Σοβαροι λογοι για να προτιμησει κανεις παλαιοτερες ηχογραφησεις..



Ειλικρινα δεν βλεπω τον λογο να προτιμησω την κοπιωδη και αεναη διαδικασια των μετρησεων
και να μη βασιστω αποκλειστικα στο πως μου ακουγεται.
Τα πάντα είναι χρήσιμα εργαλεία για να φτάσεις κάπου. Το θέμα είναι πού θες να φτάσεις ;

Επίσης αφού "κατέχεις" (εχεις κάνει mastered) τα όποια εργαλεία .... σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να κολλήσεις σε αυτά και να ξεφύγεις (ή ξεχάσεις εάν αρχικά ήξερες ή εστω εάν το ανακαλύπτεις σταδιακά στην πορεία) απο την αναζήτηση του "που" σου. Αυτό είναι το δύσκολο με τα εργαλεία ΚΑΘΕ είδους ακόμη και τα αυτιά. α) Η μετάβαση απο τα εργαλεία στο "που" και β) πως θα κάνεις ή εκτιμήσεις τον όποιο συσχετισμό μεταξύ αυτών των δύο. Συνήθως οι περισσότεροι κολλάνε στα εργαλεία.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.703
Reaction score
58.396
Τα πάντα είναι χρήσιμα εργαλεία για να φτάσεις κάπου. Το θέμα είναι πού ;

Επίσης αφού "κατέχεις" (εχεις κάνει mastered) τα όποια εργαλεία .... σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να κολλήσεις σε αυτά και να ξεφύγεις απο την αναζήτηση του "που" σου. Αυτό είναι το δύσκολο με τα εργαλεία ΚΑΘΕ είδους ακόμη και τα αυτιά. α) Η μετάβαση απο τα εργαλεία στο "που" και β) πως θα κάνεις ή εκτιμήσεις τον όποιο συσχετισμό μεταξύ αυτών των δύο. Συνήθως οι περισσότεροι κολλάνε στα εργαλεία.
Μάλλον παρερμηνεύεις το ρητό ΄΄ μετράμε δύο φορές και τεμαχίζουμε μόνο μια΄΄... Το κάνουμε αυτό αποκλείοντας το ενδεχόμενο να χρειαζόταν νέος τεμαχισμός και σπατάλη πόρων. Όλοι για ένα... ΄΄πού΄΄ καβάλα είμαστε, καθένας μπορεί να διατυπώνει τη δική του εκδοχή, η δική μου είναι ότι άμα δεν μας ΄΄κάθεται΄΄ κάποιος γάιδαρος να μη μας φταίει το σαμάρι.
 

Μηνύματα
16.604
Reaction score
19.553
Μάλλον παρερμηνεύεις το ρητό ΄΄ μετράμε δύο φορές και τεμαχίζουμε μόνο μια΄΄... Το κάνουμε αυτό αποκλείοντας το ενδεχόμενο να χρειαζόταν νέος τεμαχισμός και σπατάλη πόρων. Όλοι για ένα... ΄΄πού΄΄ καβάλα είμαστε, καθένας μπορεί να διατυπώνει τη δική του εκδοχή, η δική μου είναι ότι άμα δεν μας ΄΄κάθεται΄΄ κάποιος γάιδαρος να μη μας φταίει το σαμάρι.
Κοίτα ... τα εργαλεία να φταίνε σαν εργαλεία ; Εργαλεία είναι, οπότε ποτέ δεν φταίνε.

Απλώς ήθελα να πω ότι μπορεί α) να φταίει τι περιμένουμε απο αυτά β) να νομίζουμε ότι κατέχουμε τι ακριβώς κάνουν ή/και να μην το κάνουν αυτό που θέλουμε ή να τους αποδώσαμε δύναμη agent (ξεχνώντας οτι αυτός είμαστε εμείς) και οτι αυτά θα το επιτύχουν ή εξασφαλίσουν για εμάς το όποιο επιθυμητό αποτέλεσμα που θέλουμε γ) εάν είναι να μην τα κατέχεις απόλυτα και τι ακριβώς κάνουν, πως και γιατί ... καλύτερα να μην τα χρησιμοποιείς ή να χρησιμοποιείς άλλα (ακόμη και "κατώτερα") που όμως γνωρίζεις πως ακριβώς λειτουργούν.

Επειδή δε , είναι πλέον πολλά, το εγχείρημα μπορεί να αποβεί κουραστικό, χρονοβόρο και χωρίς και καλό (επιθυμητό) αποτέλεσμα.

Άλλα ναι ... και τα δύο μπορεί να συμβούν. Οπότε συμφωνώ και με τα δύο ότι μπορεί να συμβούν και ότι μπορεί το θέμα να "στραβώσει" και να παρεξηγηθούν ως αποδιοπομπαιος τράγος.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.047
Μηνύματα
2.960.463
Members
38.285
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top