costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Θενκς.
Τότε είναι όντως πολύ περίεργο το ότι υπήρξε διαφορά.
Ήταν επαναληψιμη; Με απόλυτη σαφήνεια; Και τυφλά;
 

stefanos604

Αρθρογράφος
Editor
Μηνύματα
870
Reaction score
1.204
Διακρίνω μια επιθετικότητα η οποία δεν χρειάζεται τουλάχιστον με τον τρόπο που προσπαθώ να γράψω . Το ότι έγραψα δεν κατοικώ στο Hi End το μεταφράστηκε αυθαίρετα ότι δεν έχω σχέση με αυτά τα μηχανήματα . Λοιπόν η σχέση μου μαζύ τους μου κόστισε αρκετά στο παρελθόν ( όντως ένα σπίτι ) και μετά από προσωπική επιλογή επέλεξα ότι δεν με γεμίζει ( επέλεξα άλλη κατεύθυνση και το ψάχνω αλλού - δικαίωμά μου - επίσης επειδή έπεσαν οι τιμές πήρα άλλο σπίτι ) . Ακουστικά γνωρίζω τόσα ώστε να προβλέψω το πιθανό ηλεκρονικό κύκλωμα από το οποίο προέρχεται το άκουσμα γιατί και σχεδιάσεις - κατασκευές έχω πραγματοποίησει και υπάρχει το θεωρητικό υπόβαθρο να τις στηρίξει ( και ώρες επί ωρών έχω σπαταλήσει σε ακούσματα ) . Οι μπόρνες εξόδου σε πρακτικό επίπεδο έχουν το ενδιαφέρον τους αλλά το αφήνω στους ειδικούς που τις εγκαθιστούν ή τις πλασσάρουν όπως και πολλά άλλα . Ξεφτέρι μπορεί να νομίζει κανείς ότι είναι ( δικαίωμά του ) αυτό που μετράει όμως είναι το τελικό αποτέλεσμα . Σε καμία περίπτωση δεν ανέφερα κάποιον ότι είναι αφελής ή ότι όσοι θεωρούν ότι ακούν διαφορά είναι αφελείς . Αναφέρθηκα σε κάποιες μετρήσεις που έκανα και μέχρι εκεί ( καλωδίωση τροφοδοσίας και μέσα στα όρια παροχής - σωστές διατομές και λοιπά - μη ζητάμε ρευματάκια 20Α και το καλώδιο δεν αντέχει ούτε για 5Α - εκεί θα δούμε διαφορές προφανώς αυτό το ξέρουμε ) , φαντάζομαι ότι και κάθε σοβαρή εταιρεία τις έχει κάνει και δίνει το καλώδιο που θεωρεί κατάλληλο ( αν και οι ποιό σοβαρές θα βάλουν σταθεροποιημένη τροφοδοσία οπότε δεν ασχολούνται με το θέμα καλώδιο ή ασχολούνται ........για άλλους λόγους ) . Άποψη μπορώ να έχω όπως και το δικαίωμα να εκφράζομαι ελεύθερα αρκεί να μην προσβάλω και να στηρίζω αυτό που πιστεύω . Αν δεν κάνω λάθος το site δεν έχει επιβάλλει να έχουν άποψη μόνο συγκεκριμένη μερίδα μελών - όλες οι απόψεις είναι σεβαστές . Το μόνο ίσως μεμπτό που ανέφερα κάπου ποιό πάνω ήταν για το χαμόγελο για να μην εκφραστώ αλλιώς ..... ( αν κάποιος συντονιστής το κρίνει υπερβολικό να το διαγράψει ) Πιστεύω ότι καλό είναι να έχουμε κατά νου και τις μετρήσεις μαζύ με το άκουσμα ( κανείς δεν έπαθε τίποτα με μία καλή μέτρηση - μόνο κάτι πωλητές ... και κάτι γκουρού ) Από την άλλη η εμμονή από ορισμένους μόνο στο άκουσμα έχει αδυναμίες αλλά είναι δικαίωμα του καθενός να λειτουργεί όπως νομίζει ( περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ... δεν με αφορά ) . Επειδή προσπαθώ να μην είμαι εριστικός θα παρακαλέσω να διαβάζεται ( ναι με -αι ) προσεκτικά αυτό που γράφω και όλο το κείμενο για να βγαίνει σωστό συμπέρασμα .
Τουλάχιστον για το άρθρο αυτό δέχθηκα αγενείς τοποθετήσεις πολλών πχ.
#36 (αν δεν ξερει να τον μπαναρουμε..)
#96 (Κλεινω λεγοντας οτι τα γραφομενα σας ειναι ενας θαυμασιος τροπος να πει κανεις πολλα, χωρις ομως να πει τιποτα!)
#376 στάζει φαρμάκι (Λοιπόν Μπάρμπα είναι η τελευταία φορά που συνομιλώ μαζί σου…)
#639 (οχι βρε κουτο)
#1076(αλανθαστος διδακτωρ)
#1319 Και η αλαζονεία καλά κρατεί

........................
Δεν ζήτησα ευχαριστίες αλλά διαφωνίες κόσμιες με όσους (και εδώ είναι η μέγιστη πλειοψηφία) έχουν την αντίθετη άποψη (υποκειμενική προσέγγιση που στηρίζεται στο ‘’αυτί’’ και όχι στο αδιαμφισβήτητο που είναι οι μετρήσεις) ενώ η ακοή δεν αφορά μόνο τα αυτιά – ο εγκέφαλος μας και η όραση παίζουν ρόλο σε ό, τι ακούμε ( ή νομίζουμε ότι ακούμε )

Τις απόψεις αυτές των μελών τις σεβάστηκα απόλυτα. Το ύφος μου σε σχόλια που θεώρησα επικίνδυνα ήταν λίγο αυστηρό αλλά ποτέ προσβλητικό

‘’Αν όμως , σαν ανημέρωτος καταναλωτής έχετε ήδη αγοράσει τέτοια ‘μαγικά’ προϊόντα και υποκειμενικά σας ικανοποιούν τότε σέβομαι την υποκειμενική άποψη σας, μη προσπαθείτε όμως να πείσετε άλλους στηριζόμενος απλώς σε υποκειμενικότητα και σε διαφημιστικά αβανταδόρικα reviews.....’’

Σ’ αυτό που έδωσα έμφαση ήταν ότι δεν αναφέρονται καν από Reference Data , επιστημονικά περιοδικά, ή έστω την Wikipedia, ή τουλάχιστον κάποια γνωστή εταιρεία να τα χρησιμοποιεί ή έστω να τα προτείνει προς αντικατάσταση των πάμφθηνων δικών της;;;;;

Δεν είναι κάτι που έπρεπε να σας κάνει εντύπωση!! Αν υπήρχε και το παραμικρό πλεονέκτημα να είστε σίγουροι ότι θα είχε υιοθετηθεί άμεσα και φυσικά θα μετακυλούσαν το κόστος στον καταναλωτή… Αν υπήρχε επιστημονική τεκμηρίωση για τη σχέση: ‘’’Μαγικό’ καλώδιο τροφοδοσίας vs ποιοτική ηχητική αναβάθμιση του high end’’ να είστε σίγουροι ότι θα είχε καταγραφεί σε επιστημονικά data.

Φυσικά δεν είναι ψέματα όλα αυτά που μας σερβίρουν, απλά η χρήση τέτοιων υλικών που χρησιμοποιούν είναι ΜΟΝΟ για εξεζητημένες εφαρμογές όχι όμως στα audio και μάλιστα σε καλώδιο τροφοδοσίας.

Εγώ στηλίτευσα διαφημιστικά και οφθαλμοφανή στημένα reviews των εταιρειών που ‘’βγάζουν μάτι’’
Όπως πχ τα Furutech (1μ – 1.157 ευρώ) που φτιάχνονται με την τεχνική που φτιάχνοταν το σπαθί των Σαμουράϊ και άλλα τέτοια ευτράπελα. ………….
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Θενκς.
Τότε είναι όντως πολύ περίεργο το ότι υπήρξε διαφορά.
Ήταν επαναληψιμη; Με απόλυτη σαφήνεια; Και τυφλά;
Δεν ημουν παρων στις δοκιμες του WIZZY.Στις δικες μου δοκιμες στο συστημα μου οι διαφορες ηταν σαφεις αλλα οχι σε τυφλο τεστ.Παντως για οσο χρονο το κρατουσε ο WIZZY,ηταν αισθητη η απουσια του για μενα.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.439
Reaction score
4.808
Κύριε Στέφανε ,
Η δοκιμη σύγκριση έγινε με τα ηχεία που βάλατε στην φωτογραφία πάνω στην βιβλιοθήκη ?
Εννοω οπως ειναι τώρα ?
Η ηταν στο δάπεδο πάνω σε βάσεις σε ίση απόσταση ηχειων ακροατή ?
Εννοω τρίγωνο ισοσκελες ηχειων ακροατή .
Ευχαριστω εκ των προτέρων για την ειλικρινή σας απάντηση ...
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.804
Reaction score
21.679
Θενκς.
Τότε είναι όντως πολύ περίεργο το ότι υπήρξε διαφορά.
Ήταν επαναληψιμη; Με απόλυτη σαφήνεια; Και τυφλά;
Ρε φιλαράκι, ποια τυφλή δοκιμή; :) Μοναχός ήμουν, άκουσα το τραγούδι με το καλώδιο της τοστιέρας, άλλαξα το καλώδιο με αυτό του PURETONE, άκουσα ξανά το τραγούδι κι άκουσα κάτι διαφορετικό. Δεν μπορώ να το εξηγήσω ή, με άλλα λόγια, μου προκαλεί έντονη απορία, όχι τόσο λόγω της δικής μου έλλειψης τεχνικών γνώσεων, αλλά επειδή υποθέτω (τουλάχιστον, υπέθετα) ότι το ρεύμα άπαξ και διέλθει από το UPS και οδηγηθεί προς τις εξόδους του για να τροφοδοτήσει συσκευές "ουδετεροποιείται" (αδόκιμος όρος, αλλά τώρα, δεν βρίσκω άλλον). Συνεπώς, υπέθετα ότι δεν θα έπρεπε να υπάρξει διαφορά, αλλά υπήρξε. Τι να πω;:idk:

Πάντως, μην νομίζεις ότι πολυ-ασχολήθηκα. Άφησα το κομμάτι να τελειώσει τη δεύτερη φορά, έβαλα το καλώδιο της τοστιέρας στη θέση του και συνέχισα να ακούω και να απολαμβάνω τη μουσική μου.:) Αυτό δεν είναι το ζητούμενο, άλλωστε;
 


Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Κατ'αρχάς, καλημέρα σας. Πάμε:


Είχαν και τα δύο καλώδια γείωση; Τα τσεκαρεις;
Μήπως το πουροκαλώδιο ειχε κάποιο παθητικό υλικο;


Θα ήθελα πολύ να μάθω ποια σύνολα τα θεωρείτε ως ηχοσυστήματα αξιώσεων.
Παρακαλώ πολύ, αν δε σας κάνει κόπο, να μου περιγραψετε 4-5 τέτοια "ηχοσυστήματα αξιώσεων", κι αν είναι δυνατόν και με κοστολογιο για καθένα τους. Ιδανικά θα ήθελα να μάθω ποιά είναι τα ηχοσυστήματα αξιώσεων σε διαφορετικά κοστολόγια, πχ ας πούμε από 3.000€ (αν γίνεται τόσο οικονομικά να υπάρχει ηχοσύστημα αξιώσεων) μέχρι 50.000€, παραπάνω δε βλέπω ιδιαίτερο νόημα.

Για δική σας διευκόλυνση, πχ θα πρότεινα τα εξής 5 κοστολόγια:
1) 3.000€
2) 6.000€
3) 12.000€
4) 24.000€
5) 48.000€

Και πάλι δε ξέρω αν είναι εφικτό σε αυτά τα κοστολόγια. Αν δεν είναι, προσαρμόστε τα ελεύθερα κατά το δοκούν.

Προφανώς σε κάθε κοστολογιο θα πρέπει να συμπεριληφθούν τα πάντα όλα, πηγή, καλώδια, ενισχυτικά, ηχεία, βάσεις, όλα μα όλα, συν εκουαλαιζερ, ντιρακ, οτιδήποτε άλλο κρίνεται απαραίτητο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Έχω πάρα πολύ καιρό να ασχοληθώ με τη νέα τεχνολογία, που δεν είμαι σε θέση να αναφέρω μάρκες, πόσο μάλλον κόστη. Όταν όμως αναφέρω την έννοια του συστήματος αξιώσεων, δεν το κάνω απο τη σκοπιά του κόστους, αλλά απο τις δυνατότητες που έχει το εκάστοτε σύστημα να αναλύει το πρόγραμμα που θα του δώσουμε, άρα και τις μεταβολές που τυχόν προκύψουν απο τις αλλαγές που συζητάμε. Δεν είμαι αυτός που θα σνομπάρει τα φτηνά συστήματα ( γι'αυτό και δεν αναφέρθηκα ποτέ στις τιμές ). Αν όμως θέλουμε να λέμε ότι δεν υπάρχουν ακουστές διαφορές, καλό είναι να κάνουμε ακροάσεις σε συστήματα που είναι σε θέση να εμφανίσουν λεπτομέρειες.

Τουλάχιστον για το άρθρο αυτό δέχθηκα αγενείς τοποθετήσεις πολλών πχ.
#36 (αν δεν ξερει να τον μπαναρουμε..)
#96 (Κλεινω λεγοντας οτι τα γραφομενα σας ειναι ενας θαυμασιος τροπος να πει κανεις πολλα, χωρις ομως να πει τιποτα!)
#376 στάζει φαρμάκι (Λοιπόν Μπάρμπα είναι η τελευταία φορά που συνομιλώ μαζί σου…)
#639 (οχι βρε κουτο)
#1076(αλανθαστος διδακτωρ)
#1319 Και η αλαζονεία καλά κρατεί

........................
Δεν ζήτησα ευχαριστίες αλλά διαφωνίες κόσμιες με όσους (και εδώ είναι η μέγιστη πλειοψηφία) έχουν την αντίθετη άποψη (υποκειμενική προσέγγιση που στηρίζεται στο ‘’αυτί’’ και όχι στο αδιαμφισβήτητο που είναι οι μετρήσεις) ενώ η ακοή δεν αφορά μόνο τα αυτιά – ο εγκέφαλος μας και η όραση παίζουν ρόλο σε ό, τι ακούμε ( ή νομίζουμε ότι ακούμε )

Τις απόψεις αυτές των μελών τις σεβάστηκα απόλυτα. Το ύφος μου σε σχόλια που θεώρησα επικίνδυνα ήταν λίγο αυστηρό αλλά ποτέ προσβλητικό

‘’Αν όμως , σαν ανημέρωτος καταναλωτής έχετε ήδη αγοράσει τέτοια ‘μαγικά’ προϊόντα και υποκειμενικά σας ικανοποιούν τότε σέβομαι την υποκειμενική άποψη σας, μη προσπαθείτε όμως να πείσετε άλλους στηριζόμενος απλώς σε υποκειμενικότητα και σε διαφημιστικά αβανταδόρικα reviews.....’’

Σ’ αυτό που έδωσα έμφαση ήταν ότι δεν αναφέρονται καν από Reference Data , επιστημονικά περιοδικά, ή έστω την Wikipedia, ή τουλάχιστον κάποια γνωστή εταιρεία να τα χρησιμοποιεί ή έστω να τα προτείνει προς αντικατάσταση των πάμφθηνων δικών της;;;;;

Δεν είναι κάτι που έπρεπε να σας κάνει εντύπωση!! Αν υπήρχε και το παραμικρό πλεονέκτημα να είστε σίγουροι ότι θα είχε υιοθετηθεί άμεσα και φυσικά θα μετακυλούσαν το κόστος στον καταναλωτή… Αν υπήρχε επιστημονική τεκμηρίωση για τη σχέση: ‘’’Μαγικό’ καλώδιο τροφοδοσίας vs ποιοτική ηχητική αναβάθμιση του high end’’ να είστε σίγουροι ότι θα είχε καταγραφεί σε επιστημονικά data.

Φυσικά δεν είναι ψέματα όλα αυτά που μας σερβίρουν, απλά η χρήση τέτοιων υλικών που χρησιμοποιούν είναι ΜΟΝΟ για εξεζητημένες εφαρμογές όχι όμως στα audio και μάλιστα σε καλώδιο τροφοδοσίας.

Εγώ στηλίτευσα διαφημιστικά και οφθαλμοφανή στημένα reviews των εταιρειών που ‘’βγάζουν μάτι’’
Όπως πχ τα Furutech (1μ – 1.157 ευρώ) που φτιάχνονται με την τεχνική που φτιάχνοταν το σπαθί των Σαμουράϊ και άλλα τέτοια ευτράπελα. ………….
Κύριε Στέφανε, όσο αγενής μπορεί να σας φαίνεται η τοποθέτησή μου, εξίσου ασταθής μου φαίνεται και η δική σας. Αυτός είναι και ο λόγος που επιμένω ( όχι για πολύ όμως ). Και διαφωνώ μαζί σας όχι στο μέρος των μετρήσεων, αλλά στη γενίκευση που κάνετε πως δεν υπάρχουν ακουστές διαφορές όταν δεν έχετε κάτσει να ακούσετε εσείς ο ίδιος. Θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σας αν αντί της γενίκευσης, μας λέγατε ότι το όποιο όφελος προκύπτει ( ε, τι να κάνουμε, έχω ακούσει διαφορές ανάμεσα στο απλό καλώδιο τροφοδοσίας και το supra lorad για παράδειγμα που το θεωρώ τίμιο καλωδιάκι ) δεν αξίζει τις εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες ευρώ που καλείται κάποιος να πληρώσει για να αποκτήσει ένα τέτοιο καλώδιο, πόσο μάλλον ένα σετ καλωδίων. Όσο για τη κριτική μου στο σύστημά σας, όπως είπα και στην απάντηση που έδωσα στο παραπάνω στον Costas EAR, δεν σνομπάρω τα φτηνά αλλά ούτε και τα απλά ηχοσυστήματα. Ο καθένας μπορεί να απολαμβάνει τη μουσική του ακόμα και απο τρανζιστοράκι. Επειδή όμως το ηχοσύστημά σας προφανώς χωλαίνει στο τομέα της ανάλυσης, προφανώς και δεν είστε σε θέση να προβείτε σε μια κριτική ακρόαση. Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν ακούγατε αυτές τις λεπτομέρειες και αρχίζατε να ψάχνατε την αιτία τους. Και τότε θα είχατε όλη τη προσοχή μου και με τον αμέριστο σεβασμό μου. Τέλος και όσον αφορά στο μάθημα που είπα πως μου κάνατε περί της τεχνολογίας των 80's, αναφερθήκατε στα B&O, τα οποία κακά τα ψέμματα, περισσότερο είχαν να κάνουν με το design ( κοσμήματα χώρου ) και όχι τόσο πολύ με τη λεπτομέρεια στον ήχο. Μπήκατε λοιπόν στη διαδικασία να μου περιγράψετε το ηχείο, πως ήταν στημένα τα μεγάφωνά του και εκεί πια έκρινα σκόπιμο να αναφέρω την εμπειρία μου απο κάτι σαφώς καλύτερο που μπορεί να μην ήταν επιλογή μου ή να το πλήρωσα εγώ, αλλά με έμαθε απο μικρό να ακούω όχι μόνο το σύνολο της μουσικής, αλλά και τις λεπτομέρειες του προγράμματος. Το σχόλιο περί αλαζονείας, έχει να κάνει με τη γενικότερη στάση σας και καλό θα είναι να την επανεξετάσετε, πως εσείς γνωρίζετε τα πάντα, εσείς έχετε τα μηχανήματα μετρήσεων κι εμείς είμαστε οι άσχετοι που ακούμε, αναφέροντας διαρκώς ότι τα αυτιά δεν είναι μετρικά όργανα. Δυστυχώς, έχετε αυτό το ύφος και είναι ενοχλητικό. Δεν είμαστε τάξη εδώ, είμαστε μια παρέα που κάνουμε συζήτηση. Σας ζητάμε επίμονα λοιπόν να κάνετε μια καλή ακρόαση και αντί να αρκεστείτε στο ότι δεν έχετε τη δυνατότητα ( λόγω της περιοχής που βρίσκεστε, σεβαστό ), απαξιώνετε τη διαδικασία της ακρόασης.
 



Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Ναι και να βαλει κανενα δακτυλο στην πριζα και τον βρουμε κολλημενο σε κανενα τοιχο :p

Ε, ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗΣ, τί είναι?
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Μοναχός ήμουν, άκουσα το τραγούδι με το καλώδιο της τοστιέρας, άλλαξα το καλώδιο με αυτό του PURETONE, άκουσα ξανά το τραγούδι κι άκουσα κάτι διαφορετικό
Εντάξει ρε, να σε πω όμως ένα μυστικό;
Αν κάνεις την ίδια διαδικασία και αλλάξεις το καλώδιο της τοστιέρας με τον εαυτό του, δηλαδή το βγάλεις και το ξαναβάλεις, πάλι θα ακούσεις την ίδια διαφορά. Δες το. ;)

Για αποτέλεσμα με βεβαιότητα, πάρε ένα φίλο σου να σου αλλάζει το καλώδιο χωρίς να ξέρεις ποιο βάζει, να ακούς 1 λεπτό και να σημειώνεις Α ή Β. Σε 20 λεπτά θα γίνουν 20 αλλαγές και θα έχεις αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα. Να ακολουθήσει ένα μοτίβο αλλαγών σαν αυτό ο φίλος σου:
ΑΑΒΒΒΑΒΑΑΒΑΑΑΒΒΒΒΑΒΑ
Και κάθε φορά να ακολουθεί την ίδια διαδικασία, είτε αλλάζει καλώδιο είτε όχι, κλείνει μηχάνημα, βγάζει βύσμα, βάζει βύσμα, ανοίγει μηχάνημα, play.

Επίσης, προσοχή στη φάση.
Καταρχήν κάνε ένα τεστ μόνος σου στη φάση της τροφοδοσίας, και αργότερα κάνε και τυφλό τεστ στη φάση με το ίδιο καλώδιο και με την ίδια μεθοδολογία που περιέγραψα. Θα εκπλαγείς.

έβαλα το καλώδιο της τοστιέρας στη θέση του και συνέχισα να ακούω και να απολαμβάνω τη μουσική μου.:) Αυτό δεν είναι το ζητούμενο, άλλωστε;
Ναι ρε, φυσικά.
Χαϊεντοκωλοβάρεμα είναι αυτό.;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Όταν όμως αναφέρω την έννοια του συστήματος αξιώσεων, δεν το κάνω απο τη σκοπιά του κόστους, αλλά απο τις δυνατότητες που έχει το εκάστοτε σύστημα να αναλύει το πρόγραμμα που θα του δώσουμε, άρα και τις μεταβολές που τυχόν προκύψουν απο τις αλλαγές που συζητάμε.
Είναι απολύτως σε συνάρτηση με το κόστος η αναφορά του "συστήματος αξιώσεων", κι ας αποφεύγεται αυτή η παραδοχή. Οι αντικειμενικές δυνατότητες ανάλυσης ενός μουσικού προγράμματος από ένα μικρό και πολύ φτηνό μόνιτορ ηχείο (των 150-200€ πχ), είναι δεδομένες, καθώς η χρήση του εν λόγω ηχείου αποδεικνύει αυτήν ακριβώς την δυνατότητα. Πολύ αμφιβάλλω όμως αν η αλλαγή του καλωδίου ρεύματος του εν λόγω ενεργού μόνιτορ θα έχει ακουστή διαφορά.

Μάλιστα, για να εναντιωθώ 1000% στο σκεπτικό αυτό που περιγράφεται, θεωρώ ότι όσο πιο καλοσχεδιασμένο και άριστα υλοποιημένο είναι ένα μηχάνημα, τόσο λιγότερο ακούγονται οι αλλαγές που συζητάμε, δηλαδή στο κορυφαίο μηχάνημα δε θα ακούγεται καμία μεταβολή ακριβώς γιατί είναι κορυφαίο το μηχάνημα. ;)

Δεν είμαι αυτός που θα σνομπάρει τα φτηνά συστήματα
Τέλεια.
Βρείτε μου όμως ένα φτηνό σύστημα που θεωρείτε ως ηχοσύστημα αξιώσεων, έτσι για δείγμα.

Αν όμως θέλουμε να λέμε ότι δεν υπάρχουν ακουστές διαφορές, καλό είναι να κάνουμε ακροάσεις σε συστήματα που είναι σε θέση να εμφανίσουν λεπτομέρειες
Υποθέτω ότι έγινε κατανοητό ότι τα συστήματα που είναι στη δυσάρεστη θέση να ακούγονται διαφορετικά από πχ αλλαγή φάσης στην τροφοδοσία, είναι χειρότερα σχεδιασμένα από αυτά που αλλάζουν από μόνα τους τη φάση με ρελεδακια στο τροφοδοτικό τους και δεν ακούγονται διαφορετικά όπως κι αν βάλεις την μπριζα.
Δηλαδή αυτο που θεωρείτε πλεονέκτημα στα συστήματα που έχετε στο μυαλό, εγώ το θεωρώ κατασκευαστικό σφάλμα. ;)
 


Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Αυτός εδώ ο << άσχετος>>, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, πριν λίγα χρόνια δαπάνησε αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να αποκτήσει, πιθανότατα, το ποιο προηγμένο σύστημα μετρήσεων στην Ελλάδα.
Σε αυτήν εδώ λοιπόν τη δοκιμή μετράει τα ψηφιακά καλώδια και κάνει ακουστική δοκιμή και ωω του θαύματος ακούει διαφορές.
Που θα πάει θα μάθει εεε.
E, προφανώς «ακούει» διαφορές στο καλώδια που μεταφέρουν ψηφιακό σήμα (δεν υπάρχουν ψηφιακά καλώδια) γιατί αν δεν «άκουγε» διαφορές δεν θα του ξανάδιναν προϊόντα τους οι εταιρείες για δοκιμή! :p

Διαφορές μεταξύ καλωδίων που μεταφέρουν ψηφιακό σήμα είναι το μεγαλύτερο παραμύθι που μπορεί να υπάρξει για να το φάνε οι χαλιεντάδες!!! :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Σωστά τα λέει ο παππούς στο βίντεο.
Συμπαθής.
Αν και μάλλον κομματάκι αργός, αλλά νταξ.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Μάλιστα, για να εναντιωθώ 1000% στο σκεπτικό αυτό που περιγράφεται, θεωρώ ότι όσο πιο καλοσχεδιασμένο και άριστα υλοποιημένο είναι ένα μηχάνημα, τόσο λιγότερο ακούγονται οι αλλαγές που συζητάμε, δηλαδή στο κορυφαίο μηχάνημα δε θα ακούγεται καμία μεταβολή ακριβώς γιατί είναι κορυφαίο το μηχάνημα. ;)
Αυτό ακριβώς είχα πει και εγώ σε παλιότερο post μου που ανέφερα ότι ο diy ενισχυτής που έχω φτιάξει και έχει ο γιος μου στο δωμάτιό του επηρεάζεται από τα 12V σποτάκια του μπάνιου όταν ανάβουν ή σβήνουν και κάνει τσικ-τσακ.
Αντίθετα ο Accuphase που βρίσκεται στο σαλόνι δεν «καταλαβαίνει» τίποτα από τα ίδια 12V σποτάκια του σαλονιού και της κουζίνας.

Αρα τι σημαίνει αυτό για τους χαλιεντάδες; Οτι ο diy που έχω φτιάξει είναι καλύτερος από τον Accuphase; Χα χα χα! :D
Και ποιος από τους δύο έχει μεγαλύτερη ανάγκη για φίλτρο και για καθαρό ρεύμα; Προφανώς ο diy που είναι ιδιοκατασκευή και σχεδίαση κουκουρούκου και περνάνε τα πάντα μέσα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.400
Reaction score
138.277
Διαφορές μεταξύ καλωδίων που μεταφέρουν ψηφιακό σήμα είναι το μεγαλύτερο παραμύθι που μπορεί να υπάρξει για να το φάνε οι χαλιεντάδες!!
Έχω ακούσει όλες αυτές τις διαφορές.
Τις 9 στις 10 τις έχω εξηγήσει στον εαυτό μου, μου μένει ένα 10% ακατανοητο ακόμα. Για όλα υπάρχει "θεραπεία" πάντως.

Στο απλό ψηφιακό καλώδιο, η θωράκιση ποτέ δεν είναι τόσο επαρκής ώστε να μην επηρεάζεται καθόλου από ηλεκτρομαγνητικους θορύβους και άρα να αυξάνεται το τζιτερ. Το δε σήμα δεν είναι διαφορικό, μόνο στο AES EBU είναι, οπότε πάρε λίγο τζιτερ ακόμα.
Στο οπτικό τοσλινκ οι επιφάνειες απόληξης δεν είναι σχεδόν ποτέ τέλειες, όπως και οι οπτικοί μετατροπείς, που έχουν μία ανοχη, ένα τζόγο στο ον οφ, με μεταβαλλόμενη ουδο για αναγνώριση του 1, άρα φάε τζιτερ. Μετά παράγουν τάση στην έξοδο, και η τάση που παράγουν έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, ρυθμό ανύψωσης, άλλους τζόγους, πάρε τζιτερ. Η όλη διαδικασία γίνεται συνήθως από ένα φιξ πραγματακι, κινεζια. Τζιτερ. Και η τροφοδοσία για το εν λόγω κινεζοδημιουργημα είναι άλλη μία πηγή τζιτερ.

Οπότε κάθε καβλωδιο ακούγεται διαφορετικά, και στα ψηφιακά. Πως θεραπεύεται αυτό; Με σωστή σχεδίαση των μηχανών, όχι με ακριβά ή χοντρά καλώδια.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.970
Μηνύματα
2.957.661
Members
38.272
Νεότερο μέλος
xardavelas89
Top