Featured Να επιλέξω την xlr σύνδεση;

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.406
Reaction score
135.382
Βλέποντας τη διαφορά από 100 Φον μέχρι τα 10 Φον:

(Ας ξεπεράσουμε προς ώρας το αναμφισβήτητο γεγονός πως αυτά τα διαγράμματα αφορούν αποκλειστικά και μόνον νέους ενήλικες αρίστης ακοής)

1000012425.png


Και σε χώρο που η ουδός θορύβου δε ξεπερνάει τα 10 Φον (δύσκολο, αλλά εφικτό), έχουμε στην πραγματικότητα ένα χρήσιμο (ακροάσιμο) δυναμικό εύρος στα μεσαία της τάξης των 90 dB.

Και για αυτά τα 90 dB, χρειάζεται πολύ μάχη, ενώ το μπάσο θα πρέπει να μπορεί να φτάσει περί τα 120 dB SPL στις κορυφές..

Οι μουσικές, λόγω φόρτου στις χαμηλές και μεσοχαμηλές συχνότητες, παρουσιάζουν εκεί κάτω τις μέγιστες στιγμιαίες στάθμες, συνήθως μεταξύ 2ης και 3ης οκταβας, αν και παίζει και από 1η έως 4η οκτάβα να κορυφώνονται.

Δηλαδή, εάν ένα μουσικό κομμάτι παίζει έως 130 dB στιγμιαία κορύφωση στα μπάσα, είναι πολύ πιθανό να μην ξεπεράσει ποτέ (ούτε στιγμιαία) τα 100 dB στον 1 χιλιοκυκλο. Δείτε συχνοτικό περιεχόμενο μουσικής, έτσι είναι η περισσότερη μουσική που έχουμε διαθέσιμη.

Αυτό σημαίνει πως με 120-130 dB max SPL στα μπάσα, και ουδό θορύβου 10-20 dB στο φάσμα, για 90 έως 100 dB χρήσιμο ακροάσιμο δυναμικό εύρος έχουμε ανάγκες για δυναμικό εύρος στα μηχανήματα έως 110-115 dB (χρήσιμο sinad) που από μελέτες λένε πως σε ακουστικά μπορεί να φτάσει η χρησιμότητα έως τα 117 dB (σε στάθμες αδιανόητες, το θεωρώ απίθανο σενάριο, απλώς θεωρητική τιμή είναι).

Πάνω από 100 Φον, σε οποιαδήποτε συχνότητα, δεν είναι ανεκτό από την ανθρώπινη ακοή. Μην το συζητάτε καν.
Απλώς τα 100 Φον στα μπάσα, αντιστοιχούν σε πολύ υψηλά dB SPL (C).

Τες πα. Red book audio μπορούμε να ακούσουμε. Χαμηλές οι προσδοκίες.
 


Μηνύματα
1.093
Reaction score
986
Ναι. Αυτή είναι η απόσταση ακρόασης. Αντί να ντρέπεται ο άλλος (ο κάθε άλλος) που ακούει στα 3, 4 ή 5 μέτρα, θα ντραπώ εγώ;
Ρε φιλε τωρα ερχεσαι να μου πουλησεις πνευμα με τα creative megaworks επειδη εχεις sub? Ελα τωρα...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.535
Reaction score
27.324
Βλέποντας τη διαφορά από 100 Φον μέχρι τα 10 Φον:

(Ας ξεπεράσουμε προς ώρας το αναμφισβήτητο γεγονός πως αυτά τα διαγράμματα αφορούν αποκλειστικά και μόνον νέους ενήλικες αρίστης ακοής)

View attachment 339977

Και σε χώρο που η ουδός θορύβου δε ξεπερνάει τα 10 Φον (δύσκολο, αλλά εφικτό), έχουμε στην πραγματικότητα ένα χρήσιμο (ακροάσιμο) δυναμικό εύρος στα μεσαία της τάξης των 90 dB.

Και για αυτά τα 90 dB, χρειάζεται πολύ μάχη, ενώ το μπάσο θα πρέπει να μπορεί να φτάσει περί τα 120 dB SPL στις κορυφές..

Οι μουσικές, λόγω φόρτου στις χαμηλές και μεσοχαμηλές συχνότητες, παρουσιάζουν εκεί κάτω τις μέγιστες στιγμιαίες στάθμες, συνήθως μεταξύ 2ης και 3ης οκταβας, αν και παίζει και από 1η έως 4η οκτάβα να κορυφώνονται.

Δηλαδή, εάν ένα μουσικό κομμάτι παίζει έως 130 dB στιγμιαία κορύφωση στα μπάσα, είναι πολύ πιθανό να μην ξεπεράσει ποτέ (ούτε στιγμιαία) τα 100 dB στον 1 χιλιοκυκλο. Δείτε συχνοτικό περιεχόμενο μουσικής, έτσι είναι η περισσότερη μουσική που έχουμε διαθέσιμη.

Αυτό σημαίνει πως με 120-130 dB max SPL στα μπάσα, και ουδό θορύβου 10-20 dB στο φάσμα, για 90 έως 100 dB χρήσιμο ακροάσιμο δυναμικό εύρος έχουμε ανάγκες για δυναμικό εύρος στα μηχανήματα έως 110-115 dB (χρήσιμο sinad) που από μελέτες λένε πως σε ακουστικά μπορεί να φτάσει η χρησιμότητα έως τα 117 dB (σε στάθμες αδιανόητες, το θεωρώ απίθανο σενάριο, απλώς θεωρητική τιμή είναι).

Πάνω από 100 Φον, σε οποιαδήποτε συχνότητα, δεν είναι ανεκτό από την ανθρώπινη ακοή. Μην το συζητάτε καν.
Απλώς τα 100 Φον στα μπάσα, αντιστοιχούν σε πολύ υψηλά dB SPL (C).

Τες πα. Red book audio μπορούμε να ακούσουμε. Χαμηλές οι προσδοκίες.
Λίγο - πολύ αυτά που γράφεις , και έχεις δίκιο είναι νούμερα εξωπραγματικά , ακόμα και για τα CORAL , JBL , και και και .
 

Μηνύματα
375
Reaction score
251
Κανεις δε ζημιώθηκε δοκιμάζοντας και ουχί αγοράζοντας στα τυφλά.
Τελικα ποιο το συμπερασμα της δοκιμης θα ενημερωθουμε ? Υπαρχουν και καποιοι old school που νοιαζονται
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.406
Reaction score
135.382
Το Neumann 310, με ένα 8,25" γουφερ, προδιαγράφεται με απόκριση συχνότητας από 30 κύκλους στα -6dB και από 34 κύκλους στα -3dB.

Τίμιες προδιαγραφές, είναι εκπληκτικά ακριβής η φίρμα.

Η απόκριση συχνότητας μετρήθηκε από την Neumann ως εξής:

1724248941853.png


Και από τον Αμίρ ως εξής (στα 97-98 dB) :

1724249015464.png


1724249138655.png


1724249156079.png


Όλα τα σχεδιαγράμματα, είτε του Αμίρ είτε της Neumann, συμφωνούν πως από 40 κύκλους πέφτει η απόκριση. Φυσιολογικό πράγμα, μιλάμε για 8,25" μεγάφωνο.

Εν ολίγοις, η προδιαγραφή απόκρισης από 30 κύκλους στα -6dB, και από 34 κύκλους στα -3dB, σημαίνει λίαν επιεικώς πως από 40 κύκλους και πάνω παίζει το ηχείο, αλλά λόγω περιορισμών στο εύρος 40-80 Hz στο max SPL, στην πράξη, αυτό το ηχείο παίζει από 80 κύκλους και πάνω, όπως προβλέπεται για οποιοδήποτε τίμιο 8" ηχείο.

Δεν γίνονται θαύματα.

Δεν υπάρχουν θαυματουργά 5" ούτε 8".

Μετρήσεις θα βρείτε σε άπειρα ηχεία πλέον. Δεν μπορούμε να λέμε χαζομάρες για απόκριση στην 1η και 2η οκτάβα χωρίς σαμπ όταν έχουμε 8" μεγάφωνο στο ηχείο, δε βγαίνει, δε γίνεται ρε παιδιά, είναι αδύνατο.

Διαβάστε εάν θέλετε την κριτική του Αμίρ, είναι διδακτική:

 

Μηνύματα
1.093
Reaction score
986
Το Neumann 310, με ένα 8,25" γουφερ, προδιαγράφεται με απόκριση συχνότητας από 30 κύκλους στα -6dB και από 34 κύκλους στα -3dB.

Τίμιες προδιαγραφές, είναι εκπληκτικά ακριβής η φίρμα.

Η απόκριση συχνότητας μετρήθηκε από την Neumann ως εξής:

View attachment 339978

Και από τον Αμίρ ως εξής (στα 97-98 dB) :

View attachment 339979

View attachment 339980

View attachment 339981

Όλα τα σχεδιαγράμματα, είτε του Αμίρ είτε της Neumann, συμφωνούν πως από 40 κύκλους πέφτει η απόκριση.

Εν ολίγοις, η προδιαγραφή απόκρισης από 30 κύκλους, με -6dB, και από 34 κύκλους με -3dB, σημαίνει λίαν επιεικώς πως από 40 κύκλους παίζει το ηχείο, αλλά λόγω max SPL, στην πράξη, παίζει από 80 κύκλους, όπως προβλέπεται για οποιοδήποτε τίμιο 8" ηχείο.

Δεν γίνονται θαύματα.

Δεν υπάρχουν θαυματουργά 5"..

Μετρήσεις θα βρείτε σε άπειρα ηχεία πλέον. Δεν μπορούμε να λέμε χαζομάρες για απόκριση στην 1η και 2η οκτάβα χωρίς σαμπ όταν έχουμε 8" μεγάφωνο στο ηχείο, δε βγαίνει, δε γίνεται ρε παιδιά, είναι αδύνατο.

Διαβάστε εάν θέλετε την κριτική του Αμίρ, είναι διδακτική:

Εαν το θεμα ειναι τα max spl μπορουν να χρησιμοποιηθουν πολλαπλες μοναδες σε ηχειο
δαπεδου.


1724250146919.png
 
Last edited:

Μηνύματα
4.878
Reaction score
8.600
Μ αυτό το dB(A) και dB(C) θα συμφωνήσουμε ή θα λέει ο καθένας τα δικά του? :biggrin:
Σας έχω event ηλεκτρονικής μουσικής, με τα ηχεία που χρησιμοποίησαν, όμοια για κάθε stage και μια πρόβλεψη της στάθμης στον χώρο.
1724250471172.png

Καταλάβατε κύριοι? :biggrin:
 


Μηνύματα
1.093
Reaction score
986
Υπαρχει και το borrensen m6 το οποίο πάλι έχει μόνο 5ιντσα (4.5 ιντσες) και ξεκινάει από τα 20hz.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.312
Reaction score
56.758
Δεν υπαρχει τηρουμένων των αναλογιών . Μπορείς να έχεις 5 ίντσες που αναπαράγουν πιο καθαρά και πιο δυνατά ένα συχνοτικο φάσμα λόγω υλικού του κώνου και μαγνητων από ότι ένα 8ιντσο. Απλώς θα είναι πιο ακριβό το ηχείο από τα αλλά 5ιντσα . Οσο για τα 40-80 hz είναι αστείο να λες ότι δεν μπορεί ένα πενταιντσο να βγάλει χρήσιμες και καθαρές στάθμες για μια μέση απόσταση ακρόασης γύρω στα 2μ στα 75db που είναι μια μέση στάθμη ακρόασης

"...
Στις μικρές όμως και...΄΄τριανταφυλλένιες΄΄ καμπίνες,το μικρότερο μεγάφωνο θα χρειαζόταν έτσι και αλλιώς ανώτερη μάζα για ν'αυξήσει τη δομική σταθερότητα του κώνου καθώς εκείνος θα ήταν επιφορτισμένος με τη διαχείριση ανώτερων μεταβολών στις εσωτερικές τιμές πίεσης,οπότε η ευαισθησία θα κατερχόταν περαιτέρω.Και η εφαρμογή ισχυρότερου μαγνήτη δεν είναι εφικτή σε όλες τις περιπτώσεις,αφού οι δικές του μεγαλύτερες διαστάσεις μπορεί υπό τη στενότερη εσωτερική διαρρύθμιση είτε να παρεμπόδιζαν την ελεύθερη ροή του αέρα,είτε να μείωναν υπέρμετρα το διαθέσιμο εσωτερικό όγκο κι έτσι να κατέβαινε περισσότερο η ενδοτικότητα.Κι εφόσον ο αέρας θα αποκτούσε σκληρότερη ελατηριακή ιδιότητα,τότε θα...αυξανόταν πάλι η συχνότητα συντονισμού με το κάτω όριο απόκρισης,θα χρειαζόταν επιπλέον προσθήκη μάζας για την αντιστάθμιση και τότε ακόμα περισσότερη ισχύς και κατόπιν μεγαλύτερο και βαρύτερο πηνίο φωνής για τη διαχείριση της ισχύος οπότε ακόμα ανώτερη παροχή ισχύος και...φαύλος κύκλος.

Υπάρχει όμως και συνέχεια...Μικροί κώνοι με μεγάλες διαδρομές παράγουν μεγαλύτερες τιμές παραμόρφωσης από φαινόμενο Doppler που υποβάλλει σε διαμόρφωση τις εκπεμπόμενες συχνότητες και αυτό εντείνεται ιδίως σε μικρά mid-woofer προορισμένα να καλύπτουν εύρος ζώνης από τις χαμηλές μέχρι τις κατώτερες υψηλές οκτάβες.Κατά την αναπαραγωγή σύνθετων σημάτων οι ανώτερες συχνοτικές συνιστώσες θα έπρεπε τότε να εκπέμπονταν από κώνους παλλόμενους ταυτόχρονα με τις κατώτατες συχνότητες.

Μεγαλύτερες διαδρομές συνεπάγονται επίσης και μικρότερη γραμμικότητα ως προς τις ελαστικές ιδιότητες της ανάρτησης,αφού οι δυνάμεις επαναφοράς δεν μένουν σταθερές με την απόσταση εκτροπής.Αυτό οδηγεί σε ανώτερες τιμές παραμόρφωσης,αρμονική κι ενδοδιαμόρφωσης,συγκρινόμενες προς μεγαλύτερα μεγάφωνα που θα εκτελούσαν μικρότερες διαδρομές.Οι μεγαλύτερες διαδρομές επίσης σημαίνουν ανάλογες μετακινήσεις για το πηνίο φωνής μέσα στο πεδίο από τον ακίνητο μαγνήτη,κάτι που αυξάνει παραμορφώσεις από ανομοιομορφία μαγνητικής ροής και τη μη γραμμική τους συμπεριφορά.

Το μεγαλύτερο ποσό αποδιδόμενης ισχύος σε μικρό κώνο για να έβγαζε την ίδια στάθμη σε σχέση μ'έναν μεγαλύτερο σημαίνει επίσης παραγωγή περισσότερης θερμότητας που θα γινόταν και πιο δύσκολη στην απαγωγή λόγω των περιορισμένων διαστάσεων σε μικρή καμπίνα.Καθώς θα αυξανόταν η θερμοκρασία στο πηνίο φωνής,εκείνο θα παρουσίαζε μεγαλύτερη αντίσταση στη μετάδοση ισχύος από τον ενισχυτή για δεδομένη τάση στους ακροδέκτες.Η προκύπτουσα δυναμική συμπίεση στο σύστημα θα εντείνει τους μηχανισμούς παραμόρφωσης ,κ.ο.κ. Η μεγάλη ταχύτητα των μικρών κώνων καθώς ωθούν τον εφαπτόμενο σε αυτούς θύλακα αέρα μπορεί επίσης να προξενήσει παρασιτικούς θορύβους από στροβιλισμούς του αέρα στις παρυφές του κώνου.Υπάρχει λοιπόν σωρεία δεδομένων που συνωμοτούν ενάντια στην ικανότητα των μικρών κώνων να παράγουν ποιοτικές χαμηλές συχνότητες έναντι των μεγαλύτερων που θα είχαν κιόλας μικρότερες διαδρομές.Facts of (Transducer's) Life...

Έστω όμως ότι καταφέρναμε να φέρουμε σε βέλτιστο συμβιβασμό τα χαρακτηριστικά μιας σχεδίασης και ρυθμίζαμε μάλιστα την ευθυγράμμιση χαμηλού σε τιμή κοντά στην κρίσιμη απόσβεση (Qtc=0,5) προκειμένου να εισπραχθεί ομοιογενής απόδοση των μεταβατικών.Τότε θα προκύψει απόκριση με χαμηλότερη κλίση υποχώρησης κάτω από το σημείο συντονισμού,αλλά η υποχώρηση θα ξεκινούσε - έστω και με μικρή κλίση - από συχνότητα αρκετά ανώτερη συγκρινόμενη προς την τιμή 0,707.Λιγότερο στιβαρό μαγνητικό σύστημα θα έφερνε κέρδη πλάτους στο κάτω όριο απόκρισης και ανώτερη τιμή Qtc,αλλά θα συνέβαινε αυτό σε βάρος της μεταβατικής απόκρισης και το μπάσο θα έχανε σε πιστότητα περιγραφής.

Είναι φανερό λοιπόν ότι κάθε ηχείο ξεκινά από ένα χορό αλληλοσυγκρουόμενων δεδομένων με σκοπό την εύρεση ενός βέλτιστου συμβιβασμού ανταποκρινόμενου προς συγκεκριμένα σχεδιαστικά κριτήρια.
..."

View attachment 339974
Συμπληρώνεται κιόλας ότι οι αναφερόμενες τιμές στον ανωτέρω σύνδεσμο περιορίζονται προφανώς στην αρμονική παραμόρφωση , αφού άλλοι τύποι - λ.χ. ενδοδιαμόρφωση ή από θερμική καταπόνηση - γίνονται πολύ ευχερέστερα αντιληπτοί από συνήθεις για οικιακή ακρόαση συνεχόμενες στάθμες .
 
Last edited:


Μηνύματα
4.878
Reaction score
8.600
'γω αν έρθεις γυμνός πεζός από Γερμανία (με βιντεοληπτικό υλικό φυσικά) σ' αφήνω να κάψεις τα 5'' που έχω (και τα 2 ζευγάρια, έτσι 'πειδή είμαι large.. :biggrin:)
Αν δεν φτάσουν στο απέναντι μπαλκόνι όμως τα γούφερ θα κάμεις γυμνός και την επιστροφή ε? (αν θες στην επιστροφή πάρε κι αεροπλάνο, δεν με νοιάζ') :smoke:
Θα έρθω @Δημητρης 777 και θα βάλω ηλεκτρονική μουσική σε ρεαλιστικές στάθμες σαν να βρίσκεσαι μπροστά. 😁
Ξέρεις με τι ταχύτητα θα φύγουν τα γουφερακια?

Λοιπόν όπως βλέπεις στο παρακάτω λαιβ event open air μιλάμε για στάθμες 99dB(A) και 119dB(C) μπροστά. (Εντάξει το βράδυ αργα πέφτει στα 94dB(A) απ οτι διάβασα.) Εσύ που ακούς σε χαμηλές στάθμες είναι σαν να βρίσκεσαι στο οικισμό 3 με τα 67dB(C).Για ποια απόλαυση μου μιλάς λοιπόν? 😛:lolsign:
1724255692296.png
 

Μηνύματα
1.279
Reaction score
1.466
Αφού κανείς δε θυμάται πως θα βρω το νήμα Ποιος Είναι Ποιος και αναφερόμαστε σε xlr,σας παρουσιαζω μια διχασμένη προσωπικότητα.Μεταξυ μας, ο εξ αριστερών είναι πιο όμορφος!
IMG_20240821_081550~3.jpg
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.020
Reaction score
21.329
Θα έρθω @Δημητρης 777 και θα βάλω ηλεκτρονική μουσική σε ρεαλιστικές στάθμες σαν να βρίσκεσαι μπροστά. 😁
Ξέρεις με τι ταχύτητα θα φύγουν τα γουφερακια?

Λοιπόν όπως βλέπεις στο παρακάτω λαιβ event open air μιλάμε για στάθμες 99dB(A) και 119dB(C) μπροστά. (Εντάξει το βράδυ αργα πέφτει στα 94dB(A) απ οτι διάβασα.) Εσύ που ακούς σε χαμηλές στάθμες είναι σαν να βρίσκεσαι στο οικισμό 3 με τα 67dB(C).Για ποια απόλαυση μου μιλάς λοιπόν? 😛:lolsign:
View attachment 339991
Έχεις φάει κόλλημα με την απόλαυσήμ' εσύ.. :rolleyes:
Εγώ θα απολαύσω το ποτάκιμ' με άπλα τριγύρω στον οικισμό 3 και θα κάμω χάζι τα κοντά σορτσάκια ρέυ..
Χάιντε 'συ μεσ' τη νεραιδόσκονη στους μπροστινούς να σου 'ρχονται τα ντιμπιά στο κούτελο μαζί με τις καθιερωμένες by mistake φάπες (ουπς, sorry φιλαράκ' :tongue:).
Θα σηκωθώ και το πρωί με ένα οέο controlled buzzzzz απ' τα ξίδια, όχι με βουλωμέν' αυτιά για το τριήμερο.. :whistling:
Θα ''πεταχτώ'' ρε παιδίμ' και στα μπροστινά έτσι για το ντου (και να δω τι νεραιδόσκονες παίζνε) αλλά όχι για ώρες..
Έλεος κάμει ζέστα λέμε.. :smoke:


Άσε τα πολλά, γδύσου 'συ και ξεκίνα βίντεο και περπάτημα.. :biggrin:
Χαλάλι τα γουφεράκιαμ' το βίντεο δεν θα γίνει viral για το πέταγμα των γούφερ.. :tongue::rolleyes:
 
Last edited:

Μηνύματα
4.878
Reaction score
8.600
Έχεις φάει κόλλημα με την απόλαυσήμ' εσύ.. :rolleyes:
Εγώ θα απολαύσω το ποτάκιμ' με άπλα τριγύρω στον οικισμό 3 και θα κάμω χάζι τα κοντά σορτσάκια ρέυ..
Χάιντε 'συ μεσ' τη νεραιδόσκονη στους μπροστινούς να σου 'ρχονται τα ντιμπιά στο κούτελο μαζί με τις καθιερωμένες by mistake φάπες (ουπς, sorry φιλαράκ' :tongue:).
Θα σηκωθώ και το πρωί με ένα οέο controlled buzzzzz απ' τα ξίδια, όχι με βουλωμέν' αυτιά για το τριήμερο.. :whistling:
Θα ''πεταχτώ'' ρε παιδίμ' και στα μπροστινά έτσι για το ντου (και να δω τι νεραιδόσκονες παίζνε) αλλά όχι για ώρες..
Έλεος κάμει ζέστα λέμε.. :smoke:


Άσε τα πολλά, γδύσου 'συ και ξεκίνα βίντεο και περπάτημα.. :biggrin:
Χαλάλι τα γουφεράκιαμ' το βίντεο δεν θα γίνει viral για το πέταγμα των γούφερ.. :tongue::rolleyes:
Δεν θα κάνω τόσο ταξίδι για 2 πενταιντσα γουφερακια, να δηλώσουν συμμετοχή και άλλοι. 😂
Η μουσική θέλει ένταση, επειδή όμως ζούμε σε πολυκατοικία και θα μας μαζέψουν, αναγκαζομαστε να ακούμε σε στάθμες μη ρεαλιστικές.
Βέβαια ο Μπουτχιας είχε εκφράσει την άποψη ότι ακόμη και σε χαμηλότερες εντάσεις μπορουμε να νιώσουμε όχι απλά ευχαρίστηση αλλά ακόμη και ψήγματα απόλαυσης.
Εγω πάλι πιστεύω ότι μας χρυσωνει το χάπι ο μπαγάσας 😛😁
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.020
Reaction score
21.329
Δεν θα κάνω τόσο ταξίδι για 2 πενταιντσα γουφερακια, να δηλώσουν συμμετοχή και άλλοι. 😂
Δεν σε αδικώ, είναι και φτηνιάρικα τα θκάμ' δεν θα ''πονέσω'' πολύ.. :smoke:

Εγω πάλι πιστεύω ότι μας χρυσωνει το χάπι ο μπαγάσας 😛😁
Χρυσό ή επίχρυσο το θέμα είναι στο μυαλό και στη στιγμή κυρίως (αυτό όσο αφορά εμένα) αλλά είμαστε ''εκτός'' εδώ και υπάρχει το άλλο θρέντ..
Αν θες γράψε ΄κει για τις εντάσεις και την απόλαυση στα λαγόνια.. :biggrin::rolleyes:
 

Μηνύματα
4.878
Reaction score
8.600
Χρυσό ή επίχρυσο το θέμα είναι στο μυαλό και στη στιγμή κυρίως (αυτό όσο αφορά εμένα) αλλά είμαστε ''εκτός'' εδώ και υπάρχει το άλλο θρέντ..
Αν θες γράψε ΄κει για τις εντάσεις και την απόλαυση στα λαγόνια.. :biggrin::rolleyes:
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει περιθώριο αντίθετης άποψης, αν η απόλαυση στην μουσική δεν εξαρτιοταν απ την ένταση τότε γιατί μπαίνουν στον κόπο όλοι αυτοί στα λαιβ να πιάσουν εντάσεις 99 και 119 ντιμπι? 🙂
 

Μηνύματα
1.093
Reaction score
986
Δεν θα κάνω τόσο ταξίδι για 2 πενταιντσα γουφερακια, να δηλώσουν συμμετοχή και άλλοι. 😂
Η μουσική θέλει ένταση, επειδή όμως ζούμε σε πολυκατοικία και θα μας μαζέψουν, αναγκαζομαστε να ακούμε σε στάθμες μη ρεαλιστικές.
Βέβαια ο Μπουτχιας είχε εκφράσει την άποψη ότι ακόμη και σε χαμηλότερες εντάσεις μπορουμε να νιώσουμε όχι απλά ευχαρίστηση αλλά ακόμη και ψήγματα απόλαυσης.
Εγω πάλι πιστεύω ότι μας χρυσωνει το χάπι ο μπαγάσας 😛😁
Κοίταξε δυνατά ακούνε και στα πανηγύρια η κάτι πανηγυρτζηδες κάγκουρες με ανοιχτά παράθυρα στα αμάξια 😂
 

Μηνύματα
15.659
Reaction score
18.176
Δεν σε αδικώ, είναι και φτηνιάρικα τα θκάμ' δεν θα ''πονέσω'' πολύ.. :smoke:



Χρυσό ή επίχρυσο το θέμα είναι στο μυαλό και στη στιγμή κυρίως (αυτό όσο αφορά εμένα) αλλά είμαστε ''εκτός'' εδώ και υπάρχει το άλλο θρέντ..
Αν θες γράψε ΄κει για τις εντάσεις και την απόλαυση στα λαγόνια.. :biggrin::rolleyes:
Να πάμε απο τον @Ν.Κ. να μας πλακώσει εκεί στα ηλεκτρονικά που κατεβαίνουν 20 Hz και υψηλά ντίμπια, να μας κάνει το κεφάλι καζάνι. :D

Άσε που απο τότε που έφτιαξε αυτό το σύστημα τον κάνει αυτό ότι θέλει και παράτησε την πάνκ που του αρέσει γιατί λέει άκουσον - άκουσον αυτή δεν έχει πληροφορία κάτω απο 50 Hz. :D Προδότηςςςς. :D 😍
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.252
Μηνύματα
2.934.421
Members
38.163
Νεότερο μέλος
hliasA79
Top