Featured Να επιλέξω την xlr σύνδεση;


Μηνύματα
4.563
Reaction score
7.924
Ναι έτσι απλά θέλω να μου τα λένε και μπορώ εγω. :D
Για να μην χαλάμε και το νήμα, σιγά το νήμα μεταξύ μας, (δεν βαρεθήκατε με τα καλώδια?) η ακρόαση μουσικής δημιουργεί συναισθήματα , εννοείται ότι μουσική που την βρίσκουμε ενοχλητική ως μουσική θα μας οδηγήσει στην μείωση της έντασης όπως ένας ενοχλητικός θόρυβος.
Από την στιγμή όμως που μας αρέσει τότε αναπόφευκτα ο εγκέφαλος θα δώσει εντολή για αύξηση της έντασης, σαν την ζάχαρη στην γλώσσα όπως λέει και ο Jürgen Strauss και αυτός είναι ο δρόμος προς την απόλαυσή της.
Βέβαια όπως ανέφερα υπάρχουν και κάποιοι άλλοι παράγοντες που καθιστούν την απόλαυση ελλειπή όπως η ακρόαση από ραδιοφωνάκι δλδ αμπαση ή μέσα στο μπάνιο ή σε έναν εντελώς ακατάλληλο χώρο ή σε χώρο με θόρυβο, παραμορφωση κτλπ.
Επομένως η απόλαυση σε απόλυτο βαθμό εξαρτάται πέραν της εντάσεως και από κάποιους άλλους παράγοντες. 🙂
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.992
Reaction score
55.291
Ξεκινούμε με την προϋπόθεση @thva ότι ένα κομμάτι μας αρέσει και αναρωτιομαστε τι προεκτάσεις έχει κάτι τέτοιο.
Θα αρκεστούμε σε χαμηλές εντάσεις εάν πρόκειται για σοβαρή μουσική ή κατάλληλο ηχοσυστημά?Διαφέρει από άτομο σε άτομο? Εάν ναι, τότε ο εγκέφαλος θα δίνει διαφορετικές εντολές για την ένταση.
Εγω υποστηρίζω ότι από την στιγμή που ένα κομμάτι μας αρέσει ο εγκέφαλος δίνει αυτόματα την εντολή για αύξηση της έντασης και αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη αληθοφάνεια διότι πλησιάζει τις ρεαλιστικές στάθμες και σε καμία περίπτωση δεν προκαλεί σύγχυση στον εγκέφαλο 😁
Ειπώθηκε και στα προηγούμενα, πρόσθετος παράγοντας που τείνει το ακουστικό μας σύστημα προς αύξηση της στάθμης είναι και η έμφυτη ανάγκη για πρόσληψη αυξανόμενης συχνοτικής πληροφορίας από τα άκρα του φάσματος.
 

sk

Μηνύματα
540
Reaction score
498
Γαιτί και τα δύο δεν μπορούν να συνυπάρξουν ; Μάλιστα το πρώτο βοηθά να κατανοήσεις καλύτερα το δεύτερο...
Και το προαπαιτούμενο για την κατανόηση του πρωτου ειναι η αποδοχή του οτι μιλαμε για φυσικά φαινόμενα, που διέπονται απο κανόνες καθολικής εφαρμογής.
Επίσης, αν αυτό που τελικά μετρά είναι η προσωπική μας ευχαρίστηση, ας γνωριζουμε οτι αυτή μπορεί να μην ταυτίζεται με την Υψηλή Πιστότητα. Σίγουρα οχι γιατί απλώς το πιστεύουμε ή έχουμε επενδυσει σοβαρό κεφάλαιο ή έχουμε χρόνια ενασχόλησης με το άθλημα - και μόνο!
 

Μηνύματα
625
Reaction score
467

"...
Στις μικρές όμως και...΄΄τριανταφυλλένιες΄΄ καμπίνες,το μικρότερο μεγάφωνο θα χρειαζόταν έτσι και αλλιώς ανώτερη μάζα για ν'αυξήσει τη δομική σταθερότητα του κώνου καθώς εκείνος θα ήταν επιφορτισμένος με τη διαχείριση ανώτερων μεταβολών στις εσωτερικές τιμές πίεσης,οπότε η ευαισθησία θα κατερχόταν περαιτέρω.Και η εφαρμογή ισχυρότερου μαγνήτη δεν είναι εφικτή σε όλες τις περιπτώσεις,αφού οι δικές του μεγαλύτερες διαστάσεις μπορεί υπό τη στενότερη εσωτερική διαρρύθμιση είτε να παρεμπόδιζαν την ελεύθερη ροή του αέρα,είτε να μείωναν υπέρμετρα το διαθέσιμο εσωτερικό όγκο κι έτσι να κατέβαινε περισσότερο η ενδοτικότητα.Κι εφόσον ο αέρας θα αποκτούσε σκληρότερη ελατηριακή ιδιότητα,τότε θα...αυξανόταν πάλι η συχνότητα συντονισμού με το κάτω όριο απόκρισης,θα χρειαζόταν επιπλέον προσθήκη μάζας για την αντιστάθμιση και τότε ακόμα περισσότερη ισχύς και κατόπιν μεγαλύτερο και βαρύτερο πηνίο φωνής για τη διαχείριση της ισχύος οπότε ακόμα ανώτερη παροχή ισχύος και...φαύλος κύκλος.

Υπάρχει όμως και συνέχεια...Μικροί κώνοι με μεγάλες διαδρομές παράγουν μεγαλύτερες τιμές παραμόρφωσης από φαινόμενο Doppler που υποβάλλει σε διαμόρφωση τις εκπεμπόμενες συχνότητες και αυτό εντείνεται ιδίως σε μικρά mid-woofer προορισμένα να καλύπτουν εύρος ζώνης από τις χαμηλές μέχρι τις κατώτερες υψηλές οκτάβες.Κατά την αναπαραγωγή σύνθετων σημάτων οι ανώτερες συχνοτικές συνιστώσες θα έπρεπε τότε να εκπέμπονταν από κώνους παλλόμενους ταυτόχρονα με τις κατώτατες συχνότητες.

Μεγαλύτερες διαδρομές συνεπάγονται επίσης και μικρότερη γραμμικότητα ως προς τις ελαστικές ιδιότητες της ανάρτησης,αφού οι δυνάμεις επαναφοράς δεν μένουν σταθερές με την απόσταση εκτροπής.Αυτό οδηγεί σε ανώτερες τιμές παραμόρφωσης,αρμονική κι ενδοδιαμόρφωσης,συγκρινόμενες προς μεγαλύτερα μεγάφωνα που θα εκτελούσαν μικρότερες διαδρομές.Οι μεγαλύτερες διαδρομές επίσης σημαίνουν ανάλογες μετακινήσεις για το πηνίο φωνής μέσα στο πεδίο από τον ακίνητο μαγνήτη,κάτι που αυξάνει παραμορφώσεις από ανομοιομορφία μαγνητικής ροής και τη μη γραμμική τους συμπεριφορά.

Το μεγαλύτερο ποσό αποδιδόμενης ισχύος σε μικρό κώνο για να έβγαζε την ίδια στάθμη σε σχέση μ'έναν μεγαλύτερο σημαίνει επίσης παραγωγή περισσότερης θερμότητας που θα γινόταν και πιο δύσκολη στην απαγωγή λόγω των περιορισμένων διαστάσεων σε μικρή καμπίνα.Καθώς θα αυξανόταν η θερμοκρασία στο πηνίο φωνής,εκείνο θα παρουσίαζε μεγαλύτερη αντίσταση στη μετάδοση ισχύος από τον ενισχυτή για δεδομένη τάση στους ακροδέκτες.Η προκύπτουσα δυναμική συμπίεση στο σύστημα θα εντείνει τους μηχανισμούς παραμόρφωσης ,κ.ο.κ. Η μεγάλη ταχύτητα των μικρών κώνων καθώς ωθούν τον εφαπτόμενο σε αυτούς θύλακα αέρα μπορεί επίσης να προξενήσει παρασιτικούς θορύβους από στροβιλισμούς του αέρα στις παρυφές του κώνου.Υπάρχει λοιπόν σωρεία δεδομένων που συνωμοτούν ενάντια στην ικανότητα των μικρών κώνων να παράγουν ποιοτικές χαμηλές συχνότητες έναντι των μεγαλύτερων που θα είχαν κιόλας μικρότερες διαδρομές.Facts of (Transducer's) Life...

Έστω όμως ότι καταφέρναμε να φέρουμε σε βέλτιστο συμβιβασμό τα χαρακτηριστικά μιας σχεδίασης και ρυθμίζαμε μάλιστα την ευθυγράμμιση χαμηλού σε τιμή κοντά στην κρίσιμη απόσβεση (Qtc=0,5) προκειμένου να εισπραχθεί ομοιογενής απόδοση των μεταβατικών.Τότε θα προκύψει απόκριση με χαμηλότερη κλίση υποχώρησης κάτω από το σημείο συντονισμού,αλλά η υποχώρηση θα ξεκινούσε - έστω και με μικρή κλίση - από συχνότητα αρκετά ανώτερη συγκρινόμενη προς την τιμή 0,707.Λιγότερο στιβαρό μαγνητικό σύστημα θα έφερνε κέρδη πλάτους στο κάτω όριο απόκρισης και ανώτερη τιμή Qtc,αλλά θα συνέβαινε αυτό σε βάρος της μεταβατικής απόκρισης και το μπάσο θα έχανε σε πιστότητα περιγραφής.

Είναι φανερό λοιπόν ότι κάθε ηχείο ξεκινά από ένα χορό αλληλοσυγκρουόμενων δεδομένων με σκοπό την εύρεση ενός βέλτιστου συμβιβασμού ανταποκρινόμενου προς συγκεκριμένα σχεδιαστικά κριτήρια.
..."

Συμπληρώνεται κιόλας ότι οι αναφερόμενες τιμές στον ανωτέρω σύνδεσμο περιορίζονται προφανώς στην αρμονική παραμόρφωση , αφού άλλοι τύποι - λ.χ. ενδοδιαμόρφωση ή από θερμική καταπόνηση - γίνονται πολύ ευχερέστερα αντιληπτοί από συνήθεις για οικιακή ακρόαση συνεχόμενες στάθμες .
Συμφωνούμε ότι ο σχεδιασμός έχει προκλήσεις για να ξεπεράσεις και συμβιβασμούς.

Υπάρχουν λύσεις στην αγορά . Υλικά κώνου όπως συνθετικά αλουμινίου τα οποία έχουν μάζα, αντοχή και ταυτόχρονα είναι ελαφριά .

Σύστηματα ελεγχόμενης ανάρτησης ακόμα και για μεγάλες διαδρομές ταλάντωσης που κρατούν γραμμικότητα .

Προχωρημένα μαγνητικα κυκλώματα που διατηρουν σταθερό μαγνητικό πεδίο ώστε το πηνίο φωνής να βρίσκεται σε γραμμικό πεδίο με χαμηλές παραμορφώσεις .

Συστήματα θερμικής διαχείρισης όπως ψύκτρες, και υλικά για γρήγορη απαγωγή θερμότητας

Σχεδιασμός καμπινας με γεωμετρία και εσωτερικό τέτοιο που να διαχειρίζονται σωστά τη ροη αέρα, ώστε να αποσβένουν φαινόμενα που προκαλούν παραμόρφωση όπως port turbulence .

Αν μιλάμε γιατί κάποιος να επιλέξει 5ιντσο 2δρομο αντί 8ιντσο για μια μικρομεσαία απόσταση ακρόασης θα πω ότι το 5ιντσο προφέρει πιο καθαρές μεσαίες και υψηλές συχνότητες λόγω καλύτερων χρόνων απόκρισης και μικρότερου cone break up στις υψηλότερες συχνότητες που θα ανεβεί πριν αναλάβει το τουιτερ. Επίσης προσφέρει ευρύτερη διασπορά και άρα ευρύτερο sweet spot .

Θυσιάζοντας την ευαισθησία του και έχοντας προηγμένη κατασκευή και υλικά θα αποδώσει ικανοποιητικά και το χαμηλό που βρίσκεται στην πλειοψηφία τον ηχογραφήσεων με εξαίρεση το εκκλησιαστικό όργανο και την χαμηλότερη νότα του πιάνου . Εκτός αν μιλάμε για πολλά 5ιντσα τύπου borrensen.

Άρα λοιπόν μπορούμε να έχουμε υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις ένα συνολικά πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα στην ποιότητα του ήχου έχοντας βέβαια και τα κατάλληλα ποιοτικά ηλεκτρονικά να συνοδεύουν …
 

Μηνύματα
129
Reaction score
78
Συμφωνούμε ότι ο σχεδιασμός έχει προκλήσεις για να ξεπεράσεις και συμβιβασμούς.

Υπάρχουν λύσεις στην αγορά . Υλικά κώνου όπως συνθετικά αλουμινίου τα οποία έχουν μάζα, αντοχή και ταυτόχρονα είναι ελαφριά .

Σύστηματα ελεγχόμενης ανάρτησης ακόμα και για μεγάλες διαδρομές ταλάντωσης που κρατούν γραμμικότητα .

Προχωρημένα μαγνητικα κυκλώματα που διατηρουν σταθερό μαγνητικό πεδίο ώστε το πηνίο φωνής να βρίσκεται σε γραμμικό πεδίο με χαμηλές παραμορφώσεις .

Συστήματα θερμικής διαχείρισης όπως ψύκτρες, και υλικά για γρήγορη απαγωγή θερμότητας

Σχεδιασμός καμπινας με γεωμετρία και εσωτερικό τέτοιο που να διαχειρίζονται σωστά τη ροη αέρα, ώστε να αποσβένουν φαινόμενα που προκαλούν παραμόρφωση όπως port turbulence .

Αν μιλάμε γιατί κάποιος να επιλέξει 5ιντσο 2δρομο αντί 8ιντσο για μια μικρομεσαία απόσταση ακρόασης θα πω ότι το 5ιντσο προφέρει πιο καθαρές μεσαίες και υψηλές συχνότητες λόγω καλύτερων χρόνων απόκρισης και μικρότερου cone break up στις υψηλότερες συχνότητες που θα ανεβεί πριν αναλάβει το τουιτερ. Επίσης προσφέρει ευρύτερη διασπορά και άρα ευρύτερο sweet spot .

Θυσιάζοντας την ευαισθησία του και έχοντας προηγμένη κατασκευή και υλικά θα αποδώσει ικανοποιητικά και το χαμηλό που βρίσκεται στην πλειοψηφία τον ηχογραφήσεων με εξαίρεση το εκκλησιαστικό όργανο και την χαμηλότερη νότα του πιάνου . Εκτός αν μιλάμε για πολλά 5ιντσα τύπου borrensen.

Άρα λοιπόν μπορούμε να έχουμε υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις ένα συνολικά πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα στην ποιότητα του ήχου έχοντας βέβαια και τα κατάλληλα ποιοτικά ηλεκτρονικά να συνοδεύουν …
Μα υπαρχουν συγκεκριμενες υπολοιησεις με 6ιντσα που κατεβαινουν στους 30 στα -1.5db παθητικα και στους 20 στις ενεργες εκδοσεις. Με custom μεγαφωνα βεβαια που αντιπαρερχονται αυτα που γραφει σωστα σε γενικες γραμμες ο buhtia αλλα η τεχνολογια προχωρα και βρισκει λυσεις. Εδω βαζουν sub σε δικαναλα εκει θα κολλησουν? ;) :lolsign:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.279
Reaction score
7.359
Μα υπαρχουν συγκεκριμενες υπολοιησεις με 6ιντσα που κατεβαινουν στους 30 στα -1.5db παθητικα και στους 20 στις ενεργες εκδοσεις.
Για πες ένα 6ιντσο που κατεβαίνει στους 20 κύκλους και πες μας και σε τι ένταση το καταφέρνει αυτό στο 1 μέτρο.
 

Μηνύματα
625
Reaction score
467
Για πες ένα 6ιντσο που κατεβαίνει στους 20 κύκλους και πες μας και σε τι ένταση το καταφέρνει αυτό στο 1 μέτρο.
85db 25hz Bouchard a10. Αν ακούς από 85db και πάνω όμως ξεκινάει το compression στο μπάσο

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.499
Μηνύματα
2.906.806
Members
38.053
Νεότερο μέλος
Hustler69
Top