Να παρουσιάσω και γω ρε παιδιά τον χώρο μου και τα μηχανήματά μου

Μηνύματα
16.603
Reaction score
19.553
Ο πάλαι ποτέ δοκιμαστής του Ήχου.
Τι σου είπα ; Πολύ διαβάζεις. όπως όλοι :D Εγώ ενα τεύχος του ήχου δεν έχω πάρει ή δαιβάσει ποτέ μου.

Εάν περιμένατε (και σας έμαθαν) το ενδιαφερον για τον ηχο και την ανάγκη επιλογής και χτισίματος ενος σύστηματος ή εύρεση της "αισθησης" σας να σας την δώσει και διαμορφώσει το διάβασμα ή η συμμετοχή σε ένα φόρουμ και τι conditioning περιλαμβάνει που οι ίδιοι μάλιστα το αποζητάτε ή τι λέει ο καθένας .... καταλαβάινω πλέον τους audio people και πως κατέληξαν εδώ που κατέληξαν και παρατηρώ τέτοιες συμπεριφορές και επίπεδο. :D

Κάτι σαν τα αμάξια, ρολόγια, γκάτζετ ως λατρεία και όχι σαν εργαλείο για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό κλπ. :D Τον σκοπό θα σας τον μάθουν οι άλλοι, αυτοί που δεν τον ξέρουν ή και στην καλύτερη να τον ξέρουν ... είναι ο δικός τους σκοπός όχι ο δικός σας. :D
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
2.666
Τι σου είπα ; Πολύ διαβάζεις. όπως όλοι :D Εγώ ενα τεύχος του ήχου δεν έχω πάρει ή δαιβάσει ποτέ μου.

Εάν περιμένατε (και σας έμαθαν) το ενδιαφερον για τον ηχο και την ανάγκη επιλογής και χτισίματος ενος σύστηματος ή εύρεση της "αισθησης" σας να σας την δώσει και διαμορφώσει το διάβασμα ή η συμμετοχή σε ένα φόρουμ και τι conditioning περιλαμβάνει που οι ίδιοι μάλιστα το αποζητάτε ή τι λέει ο καθένας .... καταλαβάινω πλέον τους audio people και πως κατέληξαν εδώ που κατέληξαν και παρατηρώ τέτοιες συμπεριφορές και επίπεδο. :D

Κάτι σαν τα αμάξια, ρολόγια, γκάτζετ ως λατρεία και όχι σαν εργαλείο για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό κλπ. :D Τον σκοπό θα σας τον μάθουν οι άλλοι, αυτοί που δεν τον ξέρουν ή και στην καλύτερη να τον ξέρουν ... είναι ο δικός τους σκοπός όχι ο δικός σας. :D
Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου στα παραπάνω.Τον ανέφερα διότι έχει γράψει μερικά από τα μεγαλύτερα ηχητικά παραμύθια.Καποιοι τα πηραν στα σοβαρά.
 

Μηνύματα
806
Reaction score
1.815
Εγώ πριν γραφτώ εδώ χαμό ησαντο νορμάλ άνθρωπάς....

Είστε κακή επιρροή κύριοι.


Μια σκάλα ρε μαλαααακες να το ισιαξω θα πέσει σε κάνα κεφάλι να τρέχουμε στα μπουρδέλα τα εφημερεύοντα

1000005848.jpg


Αυτά, καλό σας βράδυ
 

Μηνύματα
16.603
Reaction score
19.553
Εγώ πριν γραφτώ εδώ χαμό ησαντο νορμάλ άνθρωπάς....

Είστε κακή επιρροή κύριοι.


Μια σκάλα ρε μαλαααακες να το ισιαξω θα πέσει σε κάνα κεφάλι να τρέχουμε στα μπουρδέλα τα εφημερεύοντα

View attachment 355438

Αυτά, καλό σας βράδυ
Πολύ μεγάλη απόσταση έχεις αφήσει μεταξύ Αριθέρμ και πλάκας ταβανιού.

Αυτό είναι μόνο 5 εκατοστά πάχος. Δεν μπορείς να αφήσεις μεγαλύτερο κενό απο 5 εκ. Θα έχεις πτώση στα 120 ή/έως στα 200 Hz και θα ψάχνεις απο που είναι και δεν θα ξέρει κανένας να σου πεί απο που είναι. . Βάλε και άλλα Αριθέρμ μέχρι τουλάχιστον να καλύψεις την μισή απόσταση (ίση με αυτή που θα αφήσεις κενό). Καλύτερα βέβαια να το γεμίσεις μέχρι πάνω.

Δεν την βλέπω και πολύ στέρεα την κατασκευή. :D Αλλά φαντάζομαι είναι δοκιμαστική. Προσοχή με την σκάλα. ¨Εχεις και μια ηλικία και θα σπάσουν και τα 206 κοκαλάκια σου εάν πέσεις. Μέχρι τα 35 θα μπορούσες να πέσεις πιο άνετα -άφοβα. 😍
Δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου στα παραπάνω.Τον ανέφερα διότι έχει γράψει μερικά από τα μεγαλύτερα ηχητικά παραμύθια.Καποιοι τα πηραν στα σοβαρά.
Τον αναγνωρίζω εγώ σε εσένα. :D Κανένας audio people δεν μπορεί να αναγνωρίσει τον εαυτό του. Εάν ήταν έτσι θα είχαμε σωθεί όλοι και εγω δεν θα είχα λόγο να κάνω τα "τεστάκια" μου για να διασκεδάζω λίγο απο την βαρετότητα που μου προκαλούν. :D Οι άλλοι δεν γράφουν παραμύθια ; Μόνο αυτός εγραφε ; :D Για να λες εσύ παραμύθια , καλός θα ήταν ο άνθρωπος. Εσείς δεν καταλαβαίνατε. :D ¨Ετσι πρέπει να είναι το audio. Ένα ωραίο παραμύθι.
 
Last edited:

Μηνύματα
806
Reaction score
1.815
Πολύ μεγάλη απόσταση έχεις αφήσει μεταξύ Αριθέρμ και πλάκας ταβανιού.

Αυτό είναι μόνο 5 εκατοστά πάχος. Δεν μπορείς να αφήσεις μεγαλύτερο κενό απο 5 εκ. Θα έχεις πτώση στα 120 ή/έως στα 200 Hz και θα ψάχνεις απο που είναι και δεν θα ξέρει κανένας να σου πεί απο που είναι. . Βάλε και άλλα Αριθέρμ μέχρι τουλάχιστον να καλύψεις την μισή απόσταση (ίση με αυτή που θα αφήσεις). Καλύτερα βέβαια να το γεμίσεις μέχρι πάνω.

Δεν την βλέπω και πολύ στέρεα την κατασκευή. :D Αλλά φαντάζομαι είναι δοκιμαστική. Προσοχή με την σκάλα. ¨Εχεις και μια ηλικία και θα σπάσουν και τα 206 κοκαλάκια σου εάν πέσεις. Μέχρι τα 35 θα μπορούσες να πέσεις πιο άνετα -άφοβα. 😍
:D
Είναι τέλειως δοκιμαστικό βρε, απλά να δω τι κάνει και τι πιάνει, γενικά συμπεριφορά. Αύριο το πρωί θα τα κατεβάσω.
Αν δουλέψει θα την κάνω μεγαλύτερη 2χ2 με μια γυψοσανίδα να τελειώνω αντί για 1,2 χ1,2 που είναι τώρα.

Μεχρι ταβανι θα γεμίσει είναι 20 πόντοι περίπου.

Θα κόψει λες στα 120-200;;; Εγώ το κάνω για να μου δώσει τίποτα εκεί γιατί έχω ακυρώσεις....


Εεεεμ τα λέω εγώ πριν ησαντο νορμάλ ανθρωπας, μια ηχομπαρα και φυσαγα
 

Μηνύματα
16.603
Reaction score
19.553
Θα κόψει λες στα 120-200;;; Εγώ το κάνω για να μου δώσει τίποτα εκεί γιατί έχω ακυρώσεις....
Όχι εάν το γεμίσεις μέχρι πάνω (ή έστω ίδια κενό με πάχος υλικού) σε λέω. :D
 

Μηνύματα
2.584
Reaction score
5.506
Δεν έχει σημασία τι είδους αίσθηση.

Όποια αισθηση θες εσύ ...εσυ φτιάχνεις την "πραγματικότητα" στην αναπαραγωγή, όπως και στην τέχνη. Για αυτό ακόμη δεν είναι αντικειμενικά τα κριτήρια και ειναι audio people όποιος κυνηγάει μόνο κάτι τέτοιο απο το audio και την αναπαραγωγή.

Αλλά η αίσθηση αυτή δεν έχει σχέση με τα είδη μουσικής. ¨Εχει σχέση με όλη την μουσική. Όπως την έχεις εσύ στο "μυαλό" σου και στην καρδιά σου. Το θέμα είναι να βρείς την δικά σου "αισθηση". "Εφαρμόζεται" (ισχύει συνήθως) σε όλα τα είδη εάν το πετύχεις έστω για ένα δύο είδη.

Για αυτό εξάλλου το reference μας όταν ακούμε είναι η κλασική και η ακουστική μουσική. ¨Ωστε τουλάχιστον να αυξήσουμε τις πιθανότητες για αυτή την καθολικότητα ισχύος σε όλα τα είδη. Αλλά ΟΚ εάν είναι να μην την ξέριες καλά ...άκου όντως αυτά που ξέρεις , "κατανοείς" και αγαπάς καλύτερα και περισσότερο.

Εάν ένα συστημα δεν σε μάθει να ακούς και να εκτιμάς σχεδόν όλα τα είδη ... δεν είναι καλό σύστημα. Ή εάν είναι μέσα στις δυνατότητές του να το κάνει αλλά εσύ δεν το κατανοήσεις αυτό τότε εσυ δεν του αξίζεις.
Δεν είναι σωστή η άποψη ότι ένα ηχοσύστημα δεν χρειάζεται να στηθεί ώστε να ικανοποιεί μια υποκειμενική "αίσθηση" περί του πως πρέπει να σου ακούγεται η μουσική αλλά μόνο και μόνο να αναπαράγει με ακρίβεια την ¨αίσθηση¨ που θέλει να περάσει στον ακροατή ο κάθε συνθέτης, μουσικός ή παραγωγός;
Όπως ακριβώς γίνεται και με την ζωντανή μουσική. Δεν μπορεί να έχει οποιοσδήποτε την "απαίτηση" ή έστω την προσδοκία να ακούσει το μουσικό έργο όπως αυτός φανταζόνταν ότι θα έπρεπε να ακούγεται και όχι όπως ο συνθέτης ή ο μουσικός επιθυμούν.
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
2.666
Δεν είναι σωστή η άποψη ότι ένα ηχοσύστημα δεν χρειάζεται να στηθεί ώστε να ικανοποιεί μια υποκειμενική "αίσθηση" περί του πως πρέπει να σου ακούγεται η μουσική αλλά μόνο και μόνο να αναπαράγει με ακρίβεια την ¨αίσθηση¨ που θέλει να περάσει στον ακροατή ο κάθε συνθέτης, μουσικός ή παραγωγός;
Όπως ακριβώς γίνεται και με την ζωντανή μουσική. Δεν μπορεί να έχει οποιοσδήποτε την "απαίτηση" ή έστω την προσδοκία να ακούσει το μουσικό έργο όπως αυτός φανταζόνταν ότι θα έπρεπε να ακούγεται και όχι όπως ο συνθέτης ή ο μουσικός επιθυμούν.
Επειδή όμως κανείς δεν γνωρίζει τι επιθυμούν οι συντελεστές(+ οι τεχνικοί)καλά κάνει και απαιτεί η προσδοκά.Δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο.
Το hi-fi είναι σαν την αφηρημένη τέχνη.Ο καθένας την ερμηνεύει όπως θέλει.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.584
Reaction score
5.506
Επειδή όμως κανείς δεν γνωρίζει τι επιθυμούν οι συντελεστές(+ οι τεχνικοί)καλά κάνει και απαιτεί η προσδοκά.Δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο.
Το hi-fi είναι σαν την αφηρημένη τέχνη.Ο καθένας την ερμηνεύει όπως θέλει.
Οι συντελεστές επιθυμούν αυτό που είναι γραμμένο στο μέσο αναπαραγωγής. Το ηχοσύστημα οφείλει να δίνει μόνο αυτό και τίποτε άλλο-δηλαδή να είναι όσο το δυνατόν ουδέτερο. Ο,τιδήποτε άλλο προστεθεί στην αρχική εγγραφή-προσωπική πινελιά δηλαδή- είναι λάθος για εμένα.
Θα πήγαινες δηλαδή στο μέγαρο μουσικής να κάνεις παρατήρηση για το πως θα παίξει το φλάουτο ή ο βιολιστής κατά την δική σου άποψη;
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
2.666
Οι συντελεστές επιθυμούν αυτό που είναι γραμμένο στο μέσο αναπαραγωγής. Το ηχοσύστημα οφείλει να δίνει μόνο αυτό και τίποτε άλλο-δηλαδή να είναι όσο το δυνατόν ουδέτερο. Ο,τιδήποτε άλλο προστεθεί στην αρχική εγγραφή-προσωπική πινελιά δηλαδή- είναι λάθος για εμένα.
Θα πήγαινες δηλαδή στο μέγαρο μουσικής να κάνεις παρατήρηση για το πως θα παίξει το φλάουτο ή ο βιολιστής κατά την δική σου άποψη;
Μην συγχέεις τις δύο περιπτώσεις.Στην πρώτη περίπτωση δεν περνάς καν απ' έξω ενώ στη δεύτερη είσαι εκεί.Και ακούς χωρίς ν' απλώσει κανείς(τεχνικός)το χέρι του.
Οι συντελεστές η μέρος τους δεν έχουν ιδέα η ανάμειξη στις περισσότερες περιπτώσεις.
 

Μηνύματα
16.603
Reaction score
19.553
Δεν είναι σωστή η άποψη ότι ένα ηχοσύστημα δεν χρειάζεται να στηθεί ώστε να ικανοποιεί μια υποκειμενική "αίσθηση" περί του πως πρέπει να σου ακούγεται η μουσική αλλά μόνο και μόνο να αναπαράγει με ακρίβεια την ¨αίσθηση¨ που θέλει να περάσει στον ακροατή ο κάθε συνθέτης, μουσικός ή παραγωγός;
Όπως ακριβώς γίνεται και με την ζωντανή μουσική. Δεν μπορεί να έχει οποιοσδήποτε την "απαίτηση" ή έστω την προσδοκία να ακούσει το μουσικό έργο όπως αυτός φανταζόνταν ότι θα έπρεπε να ακούγεται και όχι όπως ο συνθέτης ή ο μουσικός επιθυμούν.
Ναι μπορεί κάποιος να προσπαθήσει για έναν τέτοιο στόχο.

Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος.

Απλώς κατά την άποψη μου α) δεν ισχύει να κυνηγάς τέτοιο στόχο για τους λόγους που προσπάθησα να εξηγήσω αλλά και αυτούς που λέει σωστά ο ΠΑΗ β) η ζωντανή μουσική δεν έχει καμιά σχέση με την αναπαραγωγή (γι αυτό και την εξαίρεσα εαν προσεξες και μίλησα και χρησιμοποιησα τν λέξη στν "αναπαραγωγή") αντίθετα όπως προσπαθεί η βιομηχανία του audio να μας πείσει γ) όποιου κατασκευαστή - ή αυτού που επιδίδεται σε θέματα audio - είναι αυτός ο στόχος ή λέει ότι είναι ... είναι άσχετος ή δουλεύει τον κόσμο δ) δεν είναι ακριβώς ότι προσπαθείς να κάνεις δικές σου αλλαγές και ερμηνείες στη σύνθεση (εάν και καλό θα ήταν εάν μπορούσες χα χα) αλλά ότι προσπαθείς να βρείς ένα δικό σου υποκειμενικό άκουσμα (αίσθηση, "πραγματικότητα", παραμύθι , ερμηνεία, στόχος κλπ όπως θες ονόμασε το) που πιστεύεις ότι σε ακουμπάει και σε ανεβάζει ψυχικά, αισθητικά, πνευματικά, συναισθηματικά και έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο σε εσένα σε αυτούς τους τομείς. Με λίγα λόγια πως θα φανταζόσουν εσύ, ότι θα ήταν "σωστή" η ερμηνεία. Το μετράς απο τον αντίκτυπο που έχει πανω σε αυτά που ανέφερα περί ανάτασης σου.
 

Μηνύματα
2.584
Reaction score
5.506
Ναι μπορεί κάποιος να προσπαθήσει για έναν τέτοιο στόχο.

Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος.

Απλώς κατά την άποψη μου α) δεν ισχύει να κυνηγάς τέτοιο στόχο για τους λόγους που προσπάθησα να εξηγήσω αλλά και αυτούς που λέει σωστά ο ΠΑΗ β) η ζωντανή μουσική δεν έχει καμιά σχέση με την αναπαραγωγή (γι αυτό και την εξαίρεσα εαν προσεξες και μίλησα και χρησιμοποιησα τν λέξη στν "αναπαραγωγή") αντίθετα όπως προσπαθεί η βιομηχανία του audio να μας πείσει γ) όποιου κατασκευαστή - ή αυτού που επιδίδεται σε θέματα audio - είναι αυτός ο στόχος ή λέει ότι είναι ... είναι άσχετος ή δουλεύει τον κόσμο δ) δεν είναι ακριβώς ότι προσπαθείς να κάνεις δικές σου αλλαγές και ερμηνείες στη σύνθεση (εάν και καλό θα ήταν εάν μπορούσες χα χα) αλλά ότι προσπαθείς να βρείς ένα δικό σου υποκειμενικό άκουσμα (αίσθηση, "πραγματικότητα", παραμύθι , ερμηνεία, στόχος κλπ όπως θες ονόμασε το) που πιστεύεις ότι σε ακουμπάει και σε ανεβάζει ψυχικά, αισθητικά, πνευματικά, συναισθηματικά και έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο σε εσένα σε αυτούς τους τομείς. Με λίγα λόγια πως θα φανταζόσουν εσύ, ότι θα ήταν "σωστή" η ερμηνεία. Το μετράς απο τον αντίκτυπο που έχει πανω σε αυτά που ανέφερα περί ανάτασης σου.
Εντάξει συμφωνούμε για την εκδοχή με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον καθένα. Για αυτό άλλωστε προτιμούμε μια εκτέλεση έναντι μιας άλλης ή μια διασκευή έναντι του πρωτοτύπου!
 

Μηνύματα
7.514
Reaction score
2.288
Οι συντελεστές επιθυμούν αυτό που είναι γραμμένο στο μέσο αναπαραγωγής. Το ηχοσύστημα οφείλει να δίνει μόνο αυτό και τίποτε άλλο-δηλαδή να είναι όσο το δυνατόν ουδέτερο. Ο,τιδήποτε άλλο προστεθεί στην αρχική εγγραφή-προσωπική πινελιά δηλαδή- είναι λάθος για εμένα.
Θα πήγαινες δηλαδή στο μέγαρο μουσικής να κάνεις παρατήρηση για το πως θα παίξει το φλάουτο ή ο βιολιστής κατά την δική σου άποψη;
Εγώ στο μέγαρο μουσικής, κάνω παρατηρήσεις στις γριές που φορούν αληθινές γούνες και πολύ βαριά αρώματα, βήχουν από το πολύ τσιγάρο και από τα κολλημένα στον ουρανίσκο φλόκια του παππού. Και δεν φτάνει μόνο αυτό, τους βγαίνει η μασέλα, εκτοξεύεται στον μπροστινό τους, επειδή δεν χρησιμοποούν τη σωστή κόλλα.

Κόλλα μασέλας Corega , για να είστε πάντα ασφαλείς .
 

Μηνύματα
16.603
Reaction score
19.553
Εντάξει συμφωνούμε για την εκδοχή με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον καθένα. Για αυτό άλλωστε προτιμούμε μια εκτέλεση έναντι μιας άλλης ή μια διασκευή έναντι του πρωτοτύπου!
Ακριβώς αυτό ... κάπως έτσι ... αυτή είναι η λογική που και πάνω στην οποία θα στήσεις και το σύστημα σου.

Το καλό νέο είναι ότι εάν το επιτύχεις έστω και σε δύο τομείς μόνο που εντόπισες ελλείψεις.... θα δείς ότι "εφαρμόζεται" μόνο του και "αυτόματα" σχεδόν παντού (και σε άλλους τομείς της αναπαραγωγής που μέχρι τότε δεν ήσουν έτοιμος καν να καταλάβεις ότι χρειαζόσουν παρέμβαση). Συγχρόνως μαθαίνεις και ανακαλύπτεις και την δική σου "έκφραση" και "αισθηση" και τι αποζητάς εσύ προσωπικά απο την αναπαραγωγή του συστημτος σου. Το βοηθας λίγο εσύ και σε βοηθάει και αυτό back. Αυτή είναι μια τέλεια σμυμφωνία και ¨ομιλία" μεταξύ σας (του συστήματος σου και εσένα προσωπικά). Είναι σίγουρα πάντως οτι βρίσκεσαι στο "σωστό" - δικον μου σωστό και προτεινόμενο τρόπο εννοώ- δρόμο.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.703
Reaction score
58.395
Ναι μπορεί κάποιος να προσπαθήσει για έναν τέτοιο στόχο.

Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος.

Απλώς κατά την άποψη μου α) δεν ισχύει να κυνηγάς τέτοιο στόχο για τους λόγους που προσπάθησα να εξηγήσω αλλά και αυτούς που λέει σωστά ο ΠΑΗ β) η ζωντανή μουσική δεν έχει καμιά σχέση με την αναπαραγωγή (γι αυτό και την εξαίρεσα εαν προσεξες και μίλησα και χρησιμοποιησα τν λέξη στν "αναπαραγωγή") αντίθετα όπως προσπαθεί η βιομηχανία του audio να μας πείσει γ) όποιου κατασκευαστή - ή αυτού που επιδίδεται σε θέματα audio - είναι αυτός ο στόχος ή λέει ότι είναι ... είναι άσχετος ή δουλεύει τον κόσμο δ) δεν είναι ακριβώς ότι προσπαθείς να κάνεις δικές σου αλλαγές και ερμηνείες στη σύνθεση (εάν και καλό θα ήταν εάν μπορούσες χα χα) αλλά ότι προσπαθείς να βρείς ένα δικό σου υποκειμενικό άκουσμα (αίσθηση, "πραγματικότητα", παραμύθι , ερμηνεία, στόχος κλπ όπως θες ονόμασε το) που πιστεύεις ότι σε ακουμπάει και σε ανεβάζει ψυχικά, αισθητικά, πνευματικά, συναισθηματικά και έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο σε εσένα σε αυτούς τους τομείς. Με λίγα λόγια πως θα φανταζόσουν εσύ, ότι θα ήταν "σωστή" η ερμηνεία. Το μετράς απο τον αντίκτυπο που έχει πανω σε αυτά που ανέφερα περί ανάτασης σου.
Διαβάζω για ΄΄σωστές΄΄ ερμηνείες και μου σηκώνεται η τρίχα - υπό την έννοια ότι φρικάρω. Μια ερμηνεία καλλιτέχνη στη σκηνή μπορεί να είναι ολόσωστη δηλαδή να μη φεύγει ούτε νότα φάλτσα και παράλληλα ολότελα αδιάφορη - και αντιστρόφως. Κατά την αναπαραγωγή όμως επειδή δεν θ'ακούγαμε απευθείας καλλιτέχνες αλλά θα μεσολαβούσε το ηχοσύστημα με το χώρο ακρόασης γυρεύουμε μια ορθότητα απόκρισης από το δεύτερο για να εκτιμούσαμε πληρέστερα όσες ερμηνείες στη δική τους '΄ορθότητα΄΄ θα έκαναν οι πρώτοι.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις εναλλαγές σε παρελκόμενα. Εάν όσα θα έψαχνε κάποιος σ'εκείνα δεν είναι μετρήσιμα όπως συχνά υποστηρίζεται, τότε σε αυτό έγκειται ένας ακόμα λόγος να είχε τακτοποιημένα αντί χύμα όσα γνωρίσματα του setup μπορούν να μετρηθούν.
 

Μηνύματα
16.603
Reaction score
19.553
Διαβάζω για ΄΄σωστές΄΄ ερμηνείες και μου σηκώνεται η τρίχα - υπό την έννοια ότι φρικάρω. Μια ερμηνεία καλλιτέχνη στη σκηνή μπορεί να είναι ολόσωστη δηλαδή να μη φεύγει ούτε νότα φάλτσα και παράλληλα ολότελα αδιάφορη - και αντιστρόφως. Κατά την αναπαραγωγή όμως επειδή δεν θ'ακούγαμε απευθείας καλλιτέχνες αλλά θα μεσολαβούσε το ηχοσύστημα με το χώρο ακρόασης γυρεύουμε μια ορθότητα απόκρισης από το δεύτερο για να εκτιμούσαμε πληρέστερα όσες ερμηνείες στη δική τους '΄ορθότητα΄΄ θα έκαναν οι πρώτοι.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις εναλλαγές σε παρελκόμενα. Εάν όσα θα έψαχνε κάποιος σ'εκείνα δεν είναι μετρήσιμα όπως συχνά υποστηρίζεται, τότε σε αυτό έγκειται ένας ακόμα λόγος να είχε τακτοποιημένα όσα γνωρίσματα του setup μπορούν να μετρηθούν.
Ερμηνεία έγραψα ; Έκφραση ηθελα να γράψω (δική σου - του καθενός έκφραση). Είμαι και κουρασμένος και απαντάω και σε πολλα και "δυσκολα" να εκφραστούν πράγματα σαν έννοιες και αφηρημένα. Εάν είναι να στεκεσαι σε μια λέξη και όχι σε όλο το νόημα πίσω απο τα γραφόμενα κάποιου ... δεν έχει νόημα αυτό που κάνεις και είναι και λίγο κακόβουλο πθανόν.

Για τα άλλα που λές περί ορθότητας ....απάντησα .... δεν υπάρχουν (σε σχέση με την έκφραση). Η όποια ορθότητα και να πείς να (ότι) την επιτύχεις πρέπει να υπάρχει, αλλά πληρεί άλλα πράγματα.

Τα ηχοσυστήματα .... ο χώρος ... η τοπολογία .... ο σχεδιασμός ... κλπ .... τα πάντα "ερμηνεύουν". Το θέμα είναι να βρείς εσύ τι εκφρασή έχει σημασία και αξία για εσένα (ωστε) να ερμηνευτεί.

Να επιτυχεις την ερμηνεία της "πραγματικής' πρόθεσης του καλλιτέχνη με αναπαραγωγή είναι ένας απατηλός , ψευτικος , παραπλανητικός στόχος και όποιος τον κυνηγάει ή προτρέπει σε αυτόν είναι παραπλανημένος και παραπαλανεί ηθελημένα ή άθελα και τους άλλους ισχυριζόμενος κάτι τέτοιο. Συνήθως για να πουλάει μόνο.

Εδω δεν εξασφαλίζεται ούτε live σε αίθουσες εκ ευρώ.

Ουτε αυτά που λέτε π.χ.ν για το χαμηλό που ε΄σιτε και "ειδικοί" ισχύουν. Τίποτε δεν ισχύει ή υπάρχει κάποιο στναταρντ. Ούτε το decay και πόσο πρέπει να είναι , ούτε το transient ούτε τίποτε. Ούτε καν η ταχύτητα του και τόσο σφιχτό είναι. Εάν εσύ δεν το θες έτσι .... δεν πρέπει να είναι έτσι.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.703
Reaction score
58.395
Ερμηνεία έγραψα ; Έκφραση ηθελα να γράψω (δική σου - του καθενός έκφραση). Είμαι και κουρασμένος και απαντάω και σε πολλα και "δυσκολα" να εκφραστούν πράγματα σαν έννοιες και αφηρημένα. Εάν είναι να στεκεσαι σε μια λέξη και όχι σε όλο το νόημα πίσω απο τα γραφόμενα κάποιου ... δεν έχει νόημα αυτό που κάνεις και είναι και λίγο κακόβουλο πθανόν.

Για τα άλλα που λές περί ορθότητας ....απάντησα .... δεν υπάρχουν (σε σχέση με την έκφραση). Η όποια ορθότητα και να πείς να (ότι) την επιτύχεις πρέπει να υπάρχει, αλλά πληρεί άλλα πράγματα.

Τα ηχοσυστήματα .... ο χώρος ... η τοπολογία .... ο σχεδιασμός ... κλπ .... τα πάντα "ερμηνεύουν". Το θέμα είναι να βρείς εσύ τι εκφρασή έχει σημασία για εσε΄να να ερμηνευτεί.
Εκτιμώ ότι το να διευκρινίζονται στοιχεία πάνω στην έκφραση καθενός είναι απαραίτητο και αδίκως θα κρινόταν με γνώμονα τις βουλές όποιου το κάνει.
...

Ουτε αυτά που λέτε για το χαμηλό που ε΄σιτε και "ειδικοί" ισχύουν. Τίποτε δεν ισχύει ή υπάρχει κάποιο στναταρντ. Ούτε το decay και πόσο πρέπει να είναι , ούτε το transient ούτε τίποτε. Ούτε καν η ταχύτητα του και τόσο σφιχτό είναι. Εάν εσύ δεν το θες έτσι .... δεν πρέπει να είναι έτσι.
Ειδικώς για τις χαμηλές το επιχείρημά σου αποδέχεται εμμέσως ότι δεν γίνεται να μας καθορίζουν το πώς θ'ακούγονταν η ανεξέλεγκτη ανταπόκριση από δεδομένο χώρο συνδυασμένη με πλημμελή τοποθέτηση ηχείων και διαχείριση σήματος.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.603
Reaction score
19.553
Εκτιμώ ότι το να διευκρινίζονται στοιχεία πάνω στην έκφραση καθενός είναι απαραίτητο και αδίκως θα κρινόταν με γνώμονα τις βουλές όποιου το κάνει.
Οκ Οκ no problem ..... απλώς ότι και να πω ....εσύ το πάς σε αυτα που ξέριες ώς "σωστά" και απο μια λέξη βασίζεις ολόκληρο σκεπτικό δικό σου (δικής σου αντίληψης και γνώσης των πραγμάτων).

Σωστά όλα αυτά που λές και κάνεις. Δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησης. Είπαμε όλα σωστά όλων. εγώ απλώς λέω το δικό μου σωστό. Είπαμε να συμπληρωθούν και να αποκρυπτογραφηθούν οσον αφορά τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν στον καθένα και τι σκοπούς εχει αυτός να εκπληρώσει για τον εαυτό του όσον αφορά την αναπαραγωγή και πως (μην φοβάσαι τόσο πολύ την έκφραση και σου σηκώνεται η τρίχα) την θέλει.

Εφόσον δεν μου παρέχεται ένα στάνταρντ η αυτό που μου παρέχεται δεν είναι σωστό ή δεν το θεωρώ εγώ τόσο σωστό ώστε να αξίζει να εππνδύσω σε αυτό, ούτε με συγκινούν τα αποτελέσματά του .... θα φτιάξω το δικό μου.

Μην σου σηκώνεται η τρίχα γιατί αυτό που επιδιώκεις εσύ και θεωρείς σωστό, ο άλλος .... δεν μπήκε στο θέμα audio για να το θεωρήσει σαν άξιο και δικός του σκοπός να έχει (επιδιώξει) μόνο. Και λέω "μόνο" γαιτί μπορεί να υπάρχουν οι συνθήκες που λές αλλά να μην παράγεται ένα επιθυμητό και επιδιωκόμενο για αυτόν αποτέλεσμα.

Δεν πείθονται όλοι ή είναι επαρκές για αυτούς .... αυτό που τους προσφέρεται απο την audio βιομηχανία ώς έτοιμη έκφραση. Εχουν και διατηρούν το δικαίωμα να την διαμορφώσουν απο μόνοι τους (με μικρές ή μεγάλες παρεμβάσεις) και να μην χάφτουν ότι θα εξασφαλιστεί απο τους παράγοντες μόνο. που άλλοι εχουν ορίσει για αυτόν ως σωστές. Και μιας και δεν την εξασφαλίζουν και στάνταρντ δεν υπάρχουν .... έχουν το δικαίωμα να πειραματιστούν.
 
Last edited:


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.047
Μηνύματα
2.960.456
Members
38.285
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top