Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.547
Reaction score
75.294
Re: Απάντηση: It's a kind of magic...

σιγα μην εβλεπες και τι φοραγαν απο κατω απο τα ρουχα τους
With Metric + NCore:



Without:




With tubes:


 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Re: They don't call me costas EAR for nothing...

sorry τωρα, αλλα εχεις ακουσεις ποτε χορωδια 20 ανθρωπων live και να μπορεις να ξεχωρισεις μια μια τις φωνες?αυτη η π@π@ρια του εαρ ειναι ο λογος που καποιος που θελει να ακουει μουσικουλα δεν πρεπει να παρει μια τετοια καρτα... ειναι πληροφορια που πιανουν τα mic αλλα δεν φταιμε εμεις σε τιποτα να ακουμε (αλλο ο ηχοληπτης...)
Έλα βρε βλαμένε! Θα βάλεις ένα λαμπάτο ΜΠΑΦ-ερ στην εξοδό της, και θα 'ρθεις στα ίσια σου. :116:

Κάπου έβλεπα μια εκπομπή για το LSD και την ιστορία του.

Κάτι που μου έκανε μεγάλη εντύπωση, είναι ότι όταν είσαι υπό την επήρεια, είναι σαν να φρενάρει ο χρόνος γύρω σου, ενώ εσύ όχι. ¨Η αντίληψη πολλαπλασιάζεται γιατί έχεις χρόνο.

Έδειχνε και ένα ζευγάρι ζογκλέρ (φωτιές και τέτοια), που το χρησιμοποιούσαν σαν βασικό εργαλείο στο training, για νέα κόλπα. Ισχυρίζονταν ότι είχαν χρόνο να δουν τις κινήσεις τους σε slow motion.....

Βέβαια αυτή η αυξημένη πληροφορία είναι που φρικάρει τους περισσότερους....δεν έχουμε μάθει να αντιδρούμε σε αυτή....
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Re: They don't call me costas EAR for nothing...

Η αντίληψη πολλαπλασιάζεται γιατί έχεις χρόνο.

.
Λάθος διατύπωση. Ο χρόνος φρενάρει γιατί έχεις αυξημένη αντίληψη.....οπότε μπορείς να ακούς και τις είκοσι τραγουδιάρες, μία-μία. :105:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Το έχω δει κι εγώ το συγκεκριμμένο ντοκυμαντέρ.
Πραγματικά ενδιαφέρον
 

Μηνύματα
27.817
Reaction score
26.149
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ζαπάντη για τους τράγους μαζί σου.




ΟΜΩΣ για ολα τα άλλα ταπεινά σκουλήκια που τυγχάνει να είναι μηχνάκηδες φιλόμουσοι η τέλος πάντων απλά στο ίδιο χόμπυ του hifi, εχω να σου πω οτι είτε εσκεμένα είτε άθελά σου τους χωρίζεις σε δυο κατηγορίες. Στούς σύμφωνους, με την γνώμη σου και τα πιστεύω σου , και στους διαφωνώντες.Τους μεν πρώτους τους έχεις στο απυρόβλητο.
Τους δεύτερους τους γ@μάς τα μάτια. Γιατί ρε μάστορα? Γιατί πρέπει όλοι , μα όλοι να συμφωνούμε και να συγχρωτιζόμαστε μαζί σου , η με τον ear η με τον κου φου?
Δλδ αν δεν ακούμε με n core ,αλλά με κάτι άλλο ΑΒ , είναι λάθος σώνει και καλά? Δεν το πλατιάζω , αλλά αυτή η εντύπωση μου έχει δημιουργηθεί.
Αν θες απαντάς.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

και τη διαφορά εσωτερικής αντίστασης του σταδίου τροφοδοσίας στις υλοποιήσεις που άκουσε ο back (τι τροφοδοτικό είχες back στα UCD;)
με την καμμια δε φταιη αυτο.ειχα του connexelectronic που ειναι και σταθεροποιημενα ενω τα hypex δεν ειναι αλλα εχω δοκιμαση και coldamp και Hypex, ειναι θεμα ενισχυτη και οχι τροφοδοτικου.το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι το df του 2k ειναι 800 ενω του Ncore 11.000.βεβαια καποιοι λενε οτι δεν εχει σημασια ο df απο μια τιμη και πανω αλλα εγω δεν το πιστευω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.049
Reaction score
127.757
Απάντηση: Re: Απάντηση: It's a kind of magic...

Αφού στην ενεργή πολυενίσχυση η δουλειά του κάθε ενισχυτή είναι πολύ πιο εύκολη, γιατί συγκεκριμένα να χρειάζεται σε αυτή τη πρακτική ένας (πολλοί) ncore?
διότι με την ενεργή πολυενίσχυση γίνεται δυνατό να αποδώσει ένα κορυφαίο μεγάφωνο αυτό που πραγματικά μπορεί (ή και ακόμα περισσότερα - υπάρχουν και γι'αυτό λύσεις διαθέσιμες, είτε ενεργές είτε παθητικές).

και αν δε "στίψεις" κορυφαία σύγχρονα μεγάφωνα, δε μπορείς να "ακούσεις" (ή καλύτερα να μετρήσεις από αυτά τα μεγάφωνα) κάποια πράγματα τα οποία όντως μπορεί να βγάλει κάποια εξαιρετική ενισχυτική βαθμίδα.

η ύπαρξη του παθητικού κρος, έχει πολύ σημαντικά αντικειμενικά και απόλυτα χειροπιαστά μειονεκτήματα σε κάθε δρόμο της υλοποίησης ενός 2-δρομου ή 3-δρομου ή 4-δρομου ηχείου. Αυτά τα μειονεκτήματα είναι πέραν από "αρκετά" ώστε να μην έχει ουσιαστικό και αντικειμενικό ενδιαφέρον ένα τόσο εξαιρετικό ενισχυτικό όπως το ενκορ.

ακόμα και κορυφαίες παθητικές υλοποιήσεις, με εφαρμοσμένες λύσεις που φτάνουν στα όρια της υπάρχουσας γνώσης και εμπειρίας, αδυνατούν να συγκριθούν με ενεργές. Βέβαια, όσο πιο "πετυχημένη" είναι μια παθητική υλοποίηση, τόσο πιο έντονα παίρνεις μια "μυρουδιά" από το τι μπορεί να κάνει το όποιο ενκόρ, αλλά δε παύει να είναι μόνο μια "μυρουδιά". Αντίθετα, όταν το τοποθετήσεις εκεί που όντως μπορεί να δείξει τις αρετές του, τότε η διαφοροποίηση που θα φας θα είναι άνευ προηγουμένου, θα σου τσαλακώσει τα μούτρα με τη μία.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: It's a kind of magic...

διότι με την ενεργή πολυενίσχυση γίνεται δυνατό να αποδώσει ένα κορυφαίο μεγάφωνο αυτό που πραγματικά μπορεί (ή και ακόμα περισσότερα - υπάρχουν και γι'αυτό λύσεις διαθέσιμες, είτε ενεργές είτε παθητικές).

και αν δε "στίψεις" κορυφαία σύγχρονα μεγάφωνα, δε μπορείς να "ακούσεις" (ή καλύτερα να μετρήσεις από αυτά τα μεγάφωνα) κάποια πράγματα τα οποία όντως μπορεί να βγάλει κάποια εξαιρετική ενισχυτική βαθμίδα.

η ύπαρξη του παθητικού κρος, έχει πολύ σημαντικά αντικειμενικά και απόλυτα χειροπιαστά μειονεκτήματα σε κάθε δρόμο της υλοποίησης ενός 2-δρομου ή 3-δρομου ή 4-δρομου ηχείου. Αυτά τα μειονεκτήματα είναι πέραν από "αρκετά" ώστε να μην έχει ουσιαστικό και αντικειμενικό ενδιαφέρον ένα τόσο εξαιρετικό ενισχυτικό όπως το ενκορ.

ακόμα και κορυφαίες παθητικές υλοποιήσεις, με εφαρμοσμένες λύσεις που φτάνουν στα όρια της υπάρχουσας γνώσης και εμπειρίας, αδυνατούν να συγκριθούν με ενεργές. Βέβαια, όσο πιο "πετυχημένη" είναι μια παθητική υλοποίηση, τόσο πιο έντονα παίρνεις μια "μυρουδιά" από το τι μπορεί να κάνει το όποιο ενκόρ, αλλά δε παύει να είναι μόνο μια "μυρουδιά". Αντίθετα, όταν το τοποθετήσεις εκεί που όντως μπορεί να δείξει τις αρετές του, τότε η διαφοροποίηση που θα φας θα είναι άνευ προηγουμένου, θα σου τσαλακώσει τα μούτρα με τη μία.
Συμφωνώ και επαυξάνω....ΑΛΛΑ....με τον Bryston άκουσα τα παθητικά ATC καλύτερα από τα ενεργά.

Που θα βρούμε εν μέσω κρίσης άλλα δύο ενισχυτάκια για ενεργή τριενίσχυση?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.049
Reaction score
127.757
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ζαπάντη ...

...με την γνώμη σου και τα πιστεύω σου

Κάνεις ένα ΠΟΛΥ σημαντικό λάθος.

Πάνω στα στέρεα, ΠΟΤΕ δεν εξέφρασε ο Ζαπάντης τη "γνώμη" του ή τα "πιστεύω" του.

Συνεχώς εκφράζει το "επιστημονικά ορθό", αντικειμενικά, και ΜΟΝΟ αυτό.

Όσο για την ουσία του ερωτήματός σου, αν και μια χαρά ξέρω την απάντηση:126:, δεν είναι δουλειά μου να την πω, άλλον ρώτησες.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: It's a kind of magic...

διότι με την ενεργή πολυενίσχυση γίνεται δυνατό να αποδώσει ένα κορυφαίο μεγάφωνο αυτό που πραγματικά μπορεί (ή και ακόμα περισσότερα - υπάρχουν και γι'αυτό λύσεις διαθέσιμες, είτε ενεργές είτε παθητικές).

και αν δε "στίψεις" κορυφαία σύγχρονα μεγάφωνα, δε μπορείς να "ακούσεις" (ή καλύτερα να μετρήσεις από αυτά τα μεγάφωνα) κάποια πράγματα τα οποία όντως μπορεί να βγάλει κάποια εξαιρετική ενισχυτική βαθμίδα.

η ύπαρξη του παθητικού κρος, έχει πολύ σημαντικά αντικειμενικά και απόλυτα χειροπιαστά μειονεκτήματα σε κάθε δρόμο της υλοποίησης ενός 2-δρομου ή 3-δρομου ή 4-δρομου ηχείου. Αυτά τα μειονεκτήματα είναι πέραν από "αρκετά" ώστε να μην έχει ουσιαστικό και αντικειμενικό ενδιαφέρον ένα τόσο εξαιρετικό ενισχυτικό όπως το ενκορ.

ακόμα και κορυφαίες παθητικές υλοποιήσεις, με εφαρμοσμένες λύσεις που φτάνουν στα όρια της υπάρχουσας γνώσης και εμπειρίας, αδυνατούν να συγκριθούν με ενεργές. Βέβαια, όσο πιο "πετυχημένη" είναι μια παθητική υλοποίηση, τόσο πιο έντονα παίρνεις μια "μυρουδιά" από το τι μπορεί να κάνει το όποιο ενκόρ, αλλά δε παύει να είναι μόνο μια "μυρουδιά". Αντίθετα, όταν το τοποθετήσεις εκεί που όντως μπορεί να δείξει τις αρετές του, τότε η διαφοροποίηση που θα φας θα είναι άνευ προηγουμένου, θα σου τσαλακώσει τα μούτρα με τη μία.
Τα delay lines των quad τα θεωρείς ότι κάνουν την ¨ζημιά¨ του κρος και αυτα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.049
Reaction score
127.757
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

με την καμμια δε φταιη αυτο.ειχα του connexelectronic που ειναι και σταθεροποιημενα ενω τα hypex δεν ειναι αλλα εχω δοκιμαση και coldamp και Hypex, ειναι θεμα ενισχυτη και οχι τροφοδοτικου.το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι το df του 2k ειναι 800 ενω του Ncore 11.000.βεβαια καποιοι λενε οτι δεν εχει σημασια ο df απο μια τιμη και πανω αλλα εγω δεν το πιστευω.

δεν έχει σημασία τι πιστεύεις.


αν θες, ρίξε μια φωτό από τα UDC σου, όπως είναι τώρα, και πες μας και τα στοιχεία της τροφοδοσίας.

και επαναλαμβάνω, μίλησα για εσωτερική αντίσταση της τροφοδοσίας, δε ξέρω αν έγινα κατανοητός. σύνδεσέ το με την αντίσταση των πυκνωτών τροφοδοσίας για να καταλάβεις τι εννοώ, και επίσης σκέψου πως το καλώδιο της τροφοδοσίας (από την πλακέτα τροφοδοσίας μέχρι την πλακέτα των ενισχυτικών σταδίων) είναι τμήμα του καλωδίου ηχείων σου.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Κάνεις ένα ΠΟΛΥ σημαντικό λάθος.

Πάνω στα στέρεα, ΠΟΤΕ δεν εξέφρασε ο Ζαπάντης τη "γνώμη" του ή τα "πιστεύω" του.
Ε! όσο να 'ναι τα αλατοπιπερώνει λίγο τα επιστημονικά του με διάφορα κοσμητικά....:107:
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
3.332
Συμφωνώ και επαυξάνω....ΑΛΛΑ....με τον Bryston άκουσα τα παθητικά ATC καλύτερα από τα ενεργά.

Που θα βρούμε εν μέσω κρίσης άλλα δύο ενισχυτάκια για ενεργή τριενίσχυση?
Ncore κοντρα στην κριση γιαννακη !!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.049
Reaction score
127.757
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: It's a kind of magic...

Τα delay lines των quad τα θεωρείς ότι κάνουν την ¨ζημιά¨ του κρος και αυτα;
πηνία είναι απ'όσο ξέρω. σε μερικά μόνο θέματα κάνουν ζημιά, αλλά όχι όπως ενός τυπικού παθητικού κρος, καμιά σχέση, γι'αυτό άλλωστε και τα 63 ακόμα και σήμερα μερικά πράγματα τα βγάζουν με κορυφαίο τρόπο, αν και συνολικά είναι "κακό ηχείο" ως επιλογή για να αναπαράγει ρεαλιστικά το ακουστό φάσμα, ενώ αντίθετα κάποια ενισχυτικά είναι ιδανικά για την αναπαραγωγή του ακουστού φάσματος, οπότε βλέπεις πως είναι διαφορετικοί κόσμοι.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

δεν έχει σημασία τι πιστεύεις.


αν θες, ρίξε μια φωτό από τα UDC σου, όπως είναι τώρα, και πες μας και τα στοιχεία της τροφοδοσίας.

και επαναλαμβάνω, μίλησα για εσωτερική αντίσταση της τροφοδοσίας, δε ξέρω αν έγινα κατανοητός. σύνδεσέ το με την αντίσταση των πυκνωτών τροφοδοσίας για να καταλάβεις τι εννοώ, και επίσης σκέψου πως το καλώδιο της τροφοδοσίας (από την πλακέτα τροφοδοσίας μέχρι την πλακέτα των ενισχυτικών σταδίων) είναι τμήμα του καλωδίου ηχείων σου.
τελος πουληθηκαν τα εχει ο Flash πλεον
οσο για τα καλωδια και τα αλλα ομορφα τα ncore που εφερε ο κουφος ηταν συνδεδεμενα με καλωδια 1mm.

καταλαβα τι ειπες αλλα εχω δοκιμαση και hypex switching.

αυτα ηταν τα τροφοδοτικα http://connexelectronic.com/product_info.php/products_id/110 τοτε ενω τωρα εχουνε αυτα .http://connexelectronic.com/product_info.php/products_id/120
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ncore κοντρα στην κριση γιαννακη !!!
Δεν μου βγαίνουν και πολύ φτηνά...θέλω 3 χιλιάρικα, ενώ άλλοι δύο 4ΒSST2 μτχ, θα μου βγουν γύρω στα 4,5.

Άσε που θα τα κοιτάει με μισό μάτι το αγόρι μου......θα γυρίσω σπίτι και θα έχουν γίνει μαλλιά-κουβάρια.:107:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.049
Reaction score
127.757
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ε! όσο να 'ναι τα αλατοπιπερώνει λίγο τα επιστημονικά του με διάφορα κοσμητικά....:107:
για δες "κοσμητικά":

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?85473-KRELL-FPB-400-CX/page17

1. Εμπέδηση εξόδου προ σε σχέση με την εμπέδηση εισόδου του τελικού. Π.χ. όσο λιγότερο ικανός είναι ο προ να "οδηγήσει" τον τελικό τόσο περισσότερο το αποτέλεσμα θα καταντάει να επηρεάζεται από τα καλώδια.
2. Συνολικό κέρδος τάσης (Voltage Gain).

Τα παραπάνω τεχνικά στοιχεία για τα μηχανήματα του Βλάσση μας έχουν ως εξής:

1. Πηγή AMR CD 77

Output voltage ( Digital Full Scale) : >2V
Output Impedance: < 100ohm


2. Προενισχυτής Mod Wright 36.5

Gain: ~12dB
Input Impedance: 50Kohm
Output Impedance: 110ohm


3. Τελικός ενισχυτής PERRAUX PRISMA 350 Stereo Power Amplifier

Gain: 30.7dB
Input Impedance:
Unbalanced: 22kΩ
Balanced: 3.3kΩ
Input Sensitivity:
Unbalanced: 1.5Vrms
Balanced: ±0.78Vrms


4. Τελικός ενισχυτής KRELL Full Power Balanced 400cx Stereo Amplifier

GAIN: 26.4 dB
INPUT IMPEDANCE: 100 kOhms
INPUT SENSITIVITY: 2.71 Vrms
OUTPUT VOLTAGE:
Peak to Peak 170 V
RMS 60 V
Ας προσπαθήσουμε να αποκρυπτογραφήσουμε τώρα μερικά στοιχεία.

Στα παρακάτω ορίζουμε ως:

P την ισχύ σε Watt RMS
V την τάση σε Volt RMS
R την αντίσταση
VG (dB) το κέρδος τάσης (Voltage Gain) σε dB
VG το κέρδος τάσης (Voltage Gain) αριθμητικά
PG (dB) το κέρδος ισχύος (Power Gain) σε dB
PG το κέρδος ισχύος (Power Gain) αριθμητικά


Ισχύουν οι παρακάτω σχέσεις:

P = (VxV)/R (Τάση στο τετράγωνο προς αντίσταση)

VG = Vout/Vin (Τάση εξόδου προς τάση εισόδου)

VG (dB) = 20log(Vout/Vin) dB όπου log είναι ο λογάριθμος με βάση το 10

Η τελευταία σχέση συνεπάγεται πως

VG=Vout/Vin = 10^[VG (dB)/20] δηλαδή πως το κέρδος τάσης ισούται με το 10 υψωμένο στη δύναμη που είναι το πηλίκο του κέρδους τάσης σε dB δια του 20.


Το κέρδος τάσης μεταξύ δύο σταδίων είναι

VGint = Vout2/Vin1

Όμως

Vout2/Vin1 = (Vout2/Vin2) x (Vin2/Vin1)

Αλλά Vin2=Vout1 (η έξοδος του ενός σταδίου αποτελεί είσοδο για το επόμενο στάδιο).

Συνεπώς

VGint = (Vout2/Vin2) x (Vout1/Vin1) = VG1 x VG2

Δηλαδή το (αριθμητικό) κέρδος τάσης μεταξύ δύο σταδίων ισούται με το γινόμενο του κέρδους τάσης των δύο σταδίων.


Από της ιδιότητες των λογαρίθμων έχουμε πως

log(a x b) = loga + logb
log(a x a) = loga + loga = 2loga
log(a/b) = loga - logb
log(b/a) = logb - loga = - log(a/b)
log(a/a) = log1 = loga - loga = 0

Συνεπώς,

VGint (dB) = 20log(VG1 x VG2) = 20logVG1 + 20logVG2 = VG1 (dB) + VG2 (dB)

Δηλαδή το κέρδος τάσης σε dB μεταξύ δύο σταδίων ισούται με το άθροισμα του κέρδους τάσης σε dB των δύο σταδίων.


Επιπλέον, με δεδομένο πως

P = (VxV)/R

VG (dB) = 20log(Vout/Vin)

και

log(a x a) = loga + loga = 2loga

προκύπτει λογικά πως

PG (dB) = 10log(Pout/Pin)


Επειδή τώρα,

log2=0,301 (περίπου)
log10=1 (ακριβώς)

όταν έχουμε Vout/Vin = 2 και Pout/Pin = 2 έχουμε

VG (dB) = 20 x 0,301 = 6dB (περίπου), δηλαδή διπλασιασμός της τάσης αντιστοιχεί σε αναγκαίο κέρδος τάσης +6dB περίπου
PG (dB) = 10 x 0,301 = 3dB (περίπου), δηλαδή διπλασιασμός της ισχύος αντιστοιχεί σε αναγκαίο κέρδος ισχύος +3dB περίπου

ενώ όταν έχουμε Vout/Vin = 10 και Pout/Pin = 10 έχουμε

VG (dB) = 20 x 1 = 20dB (ακριβώς), δηλαδή δεκαπλασιασμός της τάσης αντιστοιχεί σε αναγκαίο κέρδος τάσης +20dB ακριβώς
PG (dB) = 10 x 1 = 10dB (ακριβώς), δηλαδή δεκαπλασιασμός της ισχύος αντιστοιχεί σε αναγκαίο κέρδος ισχύος +10dB ακριβώς.
Ας μεταφράσουμε τώρα μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μηχανημάτων του Βλάσση.

Προενισχυτής Mod Wright 36.5:

Gain: ~12dB δηλαδή περίπου δύο διπλασιασμοί τάσης.
Άρα αριθμητικό κέρδος περίπου 4.
Πράγματι
VG = 10^[VG (dB)/20] = 10^[12/20] = 10^(0,6) = 3,98 περίπου


Τελικός ενισχυτής PERRAUX PRISMA 350 Stereo Power Amplifier

Continuous Power Ouput (per channel):
350Wrms into 8Ω
600Wrms into 4Ω
όπου επειδή P = (VxV)/R
V8 = Τετρ. Ρίζα(350 x 8) = Τετρ. Ρίζα(2800) = 52,91Vrms περίπου
V4 = Τετρ. Ρίζα(600 x 4) = Τετρ. Ρίζα(2400) = 48,99Vrms περίπου (λόγω των περιορισμών του τροφοδοτικού ή και των ημιαγωγών εξόδου - καταλαβαίνετε τι εννοούμε όταν λέμε ότι τα ηχεία οδηγούνται από τάση και όχι από ισχύ;)

Gain: 30.7dB δηλαδή πολύ χοντρικά ένας δεκαπλασιασμός και δύο διπλασιασμοί τάσης.
Άρα αριθμητικό κέρδος πολύ χοντρικά κοντά στο 40.
Πράγματι
VG = 10^[VG (dB)/20] = 10^[30,7/20] = 10^(1,535) = 34,28 περίπου.

Συνεπώς, για έξοδο 52,91Vrms απαιτείται είσοδος 34,28 φορές μικρότερη.
Ίση δηλαδή με 1,54Vrms περίπου.

Βρε βρε βρε...
Input Sensitivity:
Unbalanced: 1.5Vrms
Balanced: ±0.78Vrms (διαφορικό σήμα - αντιστοιχεί σε 1,56Vrms)


Τελικός ενισχυτής KRELL Full Power Balanced 400cx Stereo Amplifier


OUTPUT POWER EACH CHANNEL DRIVEN
8 Ohms 400 W
4 Ohms 800 W
2 Ohms 1600 W
όπου επειδή P = (VxV)/R
V8 = Τετρ. Ρίζα(400 x 8) = Τετρ. Ρίζα(3200) = 56,57Vrms περίπου
V4 = Τετρ. Ρίζα(800 x 4) = Τετρ. Ρίζα(3200) = 56,57Vrms περίπου
V2 = Τετρ. Ρίζα(1600 x 2) = Τετρ. Ρίζα(3200) = 56,57Vrms περίπου
(καταλαβαίνετε τι εννοούμε όταν λέμε ότι ο ιδανικός ενισχυτής πρέπει να διπλασιάζει την ισχύ οδήγησης για κάθε υποδιπλασιασμό της αντίστασης του φορτίου ώστε να διατηρεί την τάση οδήγησης σταθερό;)


Gain: 26.4dB δηλαδή χοντρικά ένας δεκαπλασιασμός και ένας διπλασιασμός τάσης.
Άρα αριθμητικό κέρδος χοντρικά κοντά στο 20.
Πράγματι
VG = 10^[VG (dB)/20] = 10^[26,4/20] = 10^(1,32) = 20,89 περίπου.

Συνεπώς, για έξοδο 56,57Vrms απαιτείται είσοδος 20,89 φορές μικρότερη.
Ίση δηλαδή με 2,71Vrms περίπου.

Βρε βρε βρε...
INPUT SENSITIVITY: 2.71 Vrms
Ξεκινώντας να γράφω τα παρακάτω, είχα σκοπό να πω πέντε πραγματάκια για τα διάφορα μοντέλα ενισχυτών (ενισχυτές τάσης, ενισχυτές ρεύματος, ενισχυτές διαγωγιμότητας και ενισχυτές διαντίστασης).
Στην πορεία διαπίστωσα ότι:
α. θα περιέπλεκα πολύ το ζήτημα, ειδικά σε ένα thread που αφορούσε σε συγκεκριμένο θέμα
β. βαριόμουν (είναι και καλοκαίρι...)


Οι ενισχυτές που χρησιμοποιούμε είναι βασικά ενισχυτές τάσης.

Περιορίζομαι εδώ να σημειώσω τα εξής:
1. Ένας σωστός ενισχυτής τάσης πρέπει να έχει αντίσταση εισόδου πολύ μεγαλύτερη από την αντίσταση της πηγής του σήματος, ώστε να ελαχιστοποιούνται κατά το δυνατόν οι απώλειες ζεύξης του με την πηγή. Σε μια τέτοια περίπτωση, το ρεύμα εισόδου σε αυτόν είναι πολύ μικρό.
2. Ένας σωστός ενισχυτής τάσης πρέπει να έχει αντίσταση εξόδου πολύ μικρότερη από την αντίσταση του φορτίου του.
Σε (μερικούς τουλάχιστον) λαμπάτους τελικούς ενισχυτές ειδικά, λόγω των κατασκευαστικών περιορισμών τους, τα πράγματα είναι λίιιγο πιο περίπλοκα, οπότε για λόγους μεγιστοποίησης της μεταβιβαζόμενης ισχύος χρησιμοποιούμε διαφορετικές εξόδους ανάλογα με την ονομαστική αντίσταση του ηχείου μας, με τους ανάλογους συμβιβασμούς βέβαια.

Ένας σωστός ενισχυτής ρεύματος από την άλλη, πρέπει να έχει αντίσταση εισόδου πολύ μικρότερη από την αντίσταση της πηγής του σήματος, και αντίσταση εξόδου πολύ μεγαλύτερη από την αντίσταση του φορτίου του.

Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι τα 4 μοντέλα ενισχυτών είναι ισοδύναμα μεταξύ τους.
Επίσης ότι π.χ. μερικοί μετατροπείς, λόγω της πολύ υψηλής αντίστασης εξόδου που παρουσιάζουν είναι πιο σωστό να μοντελοποιηθούν ως πηγές ρεύματος.
ΤΣΑΚ!
ΤΣΟΥΚ!

Στην εν λόγω περίπτωση, αν τα στοιχεία των εμπεδήσεων εισόδου και εξόδου ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει ζήτημα λάθος προσαρμογής.

Χώρια που η ηχητική υπογραφή της λάθος προσαρμογής αντιστάσεων είναι συνήθως διαφορετική από το "δεν έχω αρκετό τσαμπουκά και γκάζι".

Η ηχητική υπογραφή της λάθος προσαρμογής αντιστάσεων, όταν έχουμε να κάνουμε με νορμάλ καλώδια, αρκετές φορές εκδηλώνεται με ένα roll-off στα άκρα του φάσματος (μπορεί να το παρατηρήσουμε σα "μειωμένη διαύγεια" στα πρίμα).

Από την άλλη, όταν έχουμε να κάνουμε με χάλιεντ καλώδια, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι από ασυνάρτητα ("Γιατί το τάδε 'σκληρό' καλώδιο 'σκοτώνει' στο χαμηλό αλλά 'θολώνει' τα πρίμα" - "Άσε, δεν 'κάθεται' στο σύστημα") εως αρκετά σταθερά (!!!!!) (ιδίως αν τα λόγω καλώδια αλλοιώνουν από πρόθεση κάποιο μέρος του φάσματος - εξαιρετικά υψηλή χωρητικότητα ή αυτεπαγωγή π.χ.).
Τι σχέση έχει άραγε μια κόρνα με ένα μετασχηματιστή;

Ποιό είναι το ηλεκτρικό ανάλογο ενός κιβωτίου ταχυτήτων;

Κλικ!

Κλακ!

Ευχαριστώ Zonepress - Rdoherty!

Από το Journal Club του Avmentor.
αυτά από τον Άλεξ, περί "μάτσινγκ". Το δολοφόνησε με μανία, έσκαψε λάκκο και το έθαψε, του έκανε και τρισάγιο, κι εννιάμερα, τα πάντα όλα, ζωή σε λόγου μας. :116:
 

Μηνύματα
7.367
Reaction score
2.556
Εγώ ο άσχετος το διάβασα μόλις όλο το νήμα και σας ευχαριστώ όλους που μας ανοίγετε τα μάτια. :442:

Back εκείνος ο Hypex που μου είχες δώσει παλιά να δοκιμάσω ακουγόταν πολύ καλύτερα από τον Sanyo Plus P55 σε όλα τα ταπεινά μου ηχεία (και ιδίως έκανε τα BOSE 901 IV να ακούγονται υπέροχα). Μου μπαίνει η ιδέα να αντικαταστήσω ένα ταπεινό 5-κάναλο που έχω με κάτι σε HYPEX για να οδηγεί τα 3 μπροστινά κανάλια (L+C+R) πού είναι B&W 602 S2.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Εγώ ο άσχετος το διάβασα μόλις όλο το νήμα και σας ευχαριστώ όλους που μας ανοίγετε τα μάτια. :442:

Back εκείνος ο Hypex που μου είχες δώσει παλιά να δοκιμάσω ακουγόταν πολύ καλύτερα από τον Sanyo Plus P55 σε όλα τα ταπεινά μου ηχεία (και ιδίως έκανε τα BOSE 901 IV να ακούγονται υπέροχα). Μου μπαίνει η ιδέα να αντικαταστήσω ένα ταπεινό 5-κάναλο που έχω με κάτι σε HYPEX για να οδηγεί τα 3 μπροστινά κανάλια (L+C+R) πού είναι B&W 602 S2.
ucd400 πρεπη να ηταν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.049
Reaction score
127.757
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

για δες "κοσμητικά":

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?85473-KRELL-FPB-400-CX/page17

αυτά από τον Άλεξ, περί "μάτσινγκ". Το δολοφόνησε με μανία, έσκαψε λάκκο και το έθαψε, του έκανε και τρισάγιο, κι εννιάμερα, τα πάντα όλα, ζωή σε λόγου μας. :116:
τα παραπάνω ποστ του Άλεξ, ας τα "καρφιτσώσει" κάποιος να τα βρίσκουν όλοι εύκολα. άντε καλά, εγώ θυμάμαι που τά'γραψε, όμως ο νέος που μπαίνει πως θα ψάχνει στις περιπέτειες του Βλάση κάποιο καλοκαίρι;
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.149
Μηνύματα
2.890.498
Members
37.994
Νεότερο μέλος
JimmyVas1978
Top