Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.889
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Αντροπη σου!!!!! αλλα με ελεγες!!!!!!!! και σε ειχα πιστεψει!!:411: το δικο μου ελεγες !!!!!:411:
μη κλαις, το δικό σου είναι καλό στο....τσακ-μπαμ....τι άλλο θές?:116:
 


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.841
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Το χέρι του Χατζηστάμου

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.503
Reaction score
135.795
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Μη μου λες τέτοια και τελειώνει το Κτήμα Άλφα... Δεν το έχω σε τίποτα να το γυρίσω σε μπύρες...
βρε κρητικιά σουπχιά,
δε θά'ρθεις στα μέρη μας;
θα σε κάνω σταφίδα μωρέ, δε θα μου τηνε κσαναγλυτώσεις εύκολα με δικαιολογίες για γάμους και βαφτίσχια...:116:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

βρε Κωστάκη έλεγα να πάω για ύπνο...αλλά τσάμπα καίει η λάμπα βρε αγοράκι μου?

Τι σχέση έχει το τρεις το λάδι τρείς το ξύδι απ τη μνιά και ο καλός μεταχειρισμένος απ την άλλη??

Για εξέλιξη μιλάμε, για όπεν μαηντ, για τυρί γάλα καμπά, όχι, έχουμε.

Μη με τρελλαίνεις ρε φίλε κ έχω χτυπήσει κ ενα στεντονάκι να ηρεμήσω για νάνι.

Και που θα τον ακούσεις τον ενκορ αγοράκι μου?

Υπάρχει κανα σύστημα ρεφερενς σε κανα χώρο της προκοπής στην παρέα μας κ δεν τόχουμε πάρει χαμπάρι??
Καλα_ς ντε..... !!!
Αμα δεν παιξει σε ρεφερενς δεν τον ακους δηλαδη?
Ναι γενικα στο open mind και στην εξελιξη, αλλα στην μουσικη απολαυση προτιμω το open mid. :126:

Αφου με ξερεις βρε Γιωργο....!!
 


Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Του Αντώνη (Antkots) το σύστημα είναι από τα καλύτερα.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

εγώ που δεν τον άκουσα τον ενκόρ, και ούτε θέλω να τον ακούσω, έχω δικαίωμα "άποψης" για το "πως παίζει"; Ναι ή όχι;
Δικαίωμα άποψης έχει μόνο η Ευγενία Μανωλίδου. Οι υπόλοιποι έχουμε δικαίωμα γνώμης :116:

PS congrats που έτρεξες για φίλαρακι :444:
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περί ακουστικών εντυπώσεων...

Είχα σκοπό να γράψω τα επόμενα εδώ και πολύ καιρό, αλλά μια η αφηρημάδα, μια η βαρεμάρα, μια το ότι δεν το 'φερνε και τόσο η κουβέντα (συν κανα δυο άλλοι παράγοντες, οι οποίοι δεν το έκαναν και τόσο αναγκαίο για αυτούς στους οποίους απευθυνόταν - δείτε παρακάτω...) όλο το ανέβαλα...

Με αφορμή όμως τα σχόλια του φίλου μας του Μάνου σχετικά με τους Ncore (για τα οποία τον ευχαριστούμε πολύ - η ειλικρίνεια και το ήθος δεν κρύβονται), βρίσκω πια πως "ο καιρός γαρ ώριμος", οπότε ας πούμε κανα δυο λογάκια.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περί ακουστικών εντυπώσεων...

Τόσα χρόνια στο avsite (στο οποίο δεν είμαι και κανας πάλιουρας, άλλοι βγάζαν μόνοι τους το φίδι από την τρύπα τόσα χρόνια...) οι αναίσθητοι, αριθμολάγνοι, μετρησιομανείς σας έχουμε "φάει τα συκώτια" τονίζοντας συνεχώς το πόσο επικίνδυνες είναι οι κρίσεις μηχανημάτων όταν βασιζόμαστε αποκλειστικά σε ακουστικές εντυπώσεις.

Αυτή η στάση έχει παρερμηνευθεί σκόπιμα από διάφορους ανόητους ή (και) κακοπροαίρετους (και δε μιλάω εδώ για τα πειράγματα και τις υπερβολές που γράφονται στα πλαίσια του χαβαλέ μεταξύ μια παρέας φίλων).

Κουτσά στραβά όμως, καίτοι δεν έχει γίνει ακόμα συνείδηση (τουλάχιστον στο βαθμό που θα έπρεπε), ο χομπίστας που συχνάζει στο avsite (εκτός και εαν είναι ντιπ ηλίθιος) αρχίζει να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του το ότι π.χ. ένα ζευγάρι ηχείων ενδέχεται να ακουστεί σε δύο διαφορετικούς χώρους πολύ διαφορετικά (σε συνάρτηση βέβαια με το πόσο σωστά έχει γίνει η τοποθέτησή τους, ώστε π.χ. να επιδιώκεται το να επιτευχθεί στοιχειώδης στερεοφωνία σε μεγάλο μέρος του φάσματος κλπ.), υποψιάζεται ότι όταν αναζητά ενισχυτή για να οδηγήσει τα ηχεία του πρέπει πρώτα να ξεκινά από την επάρκεια οδήγησης και μετά να ψάχνει τις "χροιές" κλπ.


Αυτό όμως που δυστυχώς δεν έχει γίνει ακόμα κατανοητό στο βαθμό που θα έπρεπε όσον αφορά στις ακουστικές εντυπώσεις, είναι η διασαφήνιση και η αξιολόγηση της έννοιας της πληροφορίας.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περί ακουστικών εντυπώσεων...

Τι εννοούμε όμως με τον όρο "πληροφορία";


Έχει αναφερθεί πολλάκις το ότι με δεδομένο πως ενας απλός χομπίστας είναι σχεδόν αδύνατον (πολύ δύσκολο) να γνωρίζει το πώς ακριβώς ακούγεται το πρωτογενές υλικό όταν αυτό φεύγει από το mastering (το οποίο μαζί με την ηχογράφηση και τη μίξη συναποτελούν με το μουσικό έργο αυτό καθεαυτό μέρη της καλλιτεχνικής δημιουργίας), παράγοντες όπως η τονική ισορροπία, η χωρική κατανομή ([ChrisHat mode on]: Ξέχασες τα μικροδυναμικά! [/ChrisHat mode off]) αν εξεταστούν μεμονωμένα, δε μπορούν να αποτελέσουν απόλυτα ασφαλή στοιχεία της αξιολόγησής μας.

Καταλαβαίνουμε συνεπώς, πως προσπαθώντας να αξιολογήσουμε π.χ. δυο ενισχυτές με βάση τα μπάσα / μεσαία / υψηλά, (ειδικά αν και οι δύο είναι από ένα επίπεδο και πάνω) μπορούμε να καταλήξουμε σε αδιέξοδο μια και τα συμπεράσματά μας ενδέχεται να διαφοροποιούνται ανάλογα με την εγγραφή που χρησιμοποιούμε, ακόμα μάλιστα και αν όλες οι εγγραφές θεωρούνται "καλές"!


Εδώ ακριβώς έρχεται να μας δώσει "χείρα βοηθείας" η καταταλαιπωρημένη έννοια της πληροφορίας.

Και λέω "καταταλαιπωρημένη" διότι τείνει να συγχέεται είτε με τονισμούς στην απόκριση πλάτους, είτε με αυξημένη αρμονική παραμόρφωση σε συγκεκριμένες περιοχές του φάσματος, ή (και αυτό το σημείο είναι πολύ πονηρό αλλά δυστυχώς δε μπορώ να το αναλύσω εύκολα σε βαθμό που να καταστεί ευχερώς κατανοητό) με έντονες ανομοιομορφίες στο λοβό ακτινοβολίας ενός ηχείου που στις περισσότερες περιπτώσεις συνοδεύονται και από τρύπες στην απόκριση ισχύος του σε συγκεκριμένα σημεία του φάσματος, δίνοντας πολλές φορές μια αίσθηση "ψεύτικης καθαρότητας" (κάτι που μπορεί να εξηγεί το πώς ένα ηχείο που δεν παρουσιάζει έξαρση στην on-axis απόκριση πλάτους στα πρίμα αλλά ούτε υψηλή αρμονική παραμόρφωση στην ίδια περιοχή ενδέχεται να "ξύνει") ή, ή, ή...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περί ακουστικών εντυπώσεων...

Για παράδειγμα, γράφει ο γελοίος ο Fremer κατά τη δοκιμή του σκουπιδιού των 350.000$ (Wavac SH-833):

Bass presentation was equally sensational, if unusual: bigger and warmer than I was used to—which it needed to be to match the voluptuous midband—but not sloppy or weak or incoherent. In fact, listening to the Weavers' Reunion at Carnegie Hall 1963 (45rpm LPs, Vanguard/Classic), I heard something for the first time that amazed me. Pete Seeger can be heard tapping his foot at the right of the stage during "Guantanamera." I've heard those foot-taps for decades, but through the SH-833s, for the first time I could hear—and clearly—that Seeger was accentuating the third beat in each bar. I could also make out how far the vibration spread across the floorboard before dissipating.

Παρατηρώντας τώρα τις μετρήσεις του εν λόγω χαϊεντόσκατου:




Fig.1 Wavac SH-833, 8 ohm tap, frequency response at 2.83V into (from top to bottom at 80Hz): simulated loudspeaker load, 16 ohms, 8 ohms, 4 ohms, 2 ohms (1dB/vertical div.).




Fig.2 Wavac SH-833, 4 ohm tap, frequency response at 2.83V into (from top to bottom at 80Hz): simulated loudspeaker load, 16 ohms, 8 ohms, 4 ohms, 2 ohms (1dB/vertical div.).




Fig.5 Wavac SH-833, 8 ohm tap, distortion (%) vs 1kHz continuous output power into (from bottom to top at 10W): 16 ohms, 8 ohms, 4 ohms, 2 ohms.




Fig.6 Wavac SH-833, 4 ohm tap, distortion (%) vs 1kHz continuous output power into (from bottom to top at 10W): 16 ohms, 8 ohms, 4 ohms, 2 ohms.



(συνεχίζεται...)
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περί ακουστικών εντυπώσεων...

(εξέτασης κοπράνων συνέχεια):





Fig.9 Wavac SH-833, 4 ohm tap, THD+N (%) vs frequency (from bottom to top): 2.83V into 16 ohms, 8 ohms, 4 ohms, 2 ohms.




Fig.10 Wavac SH-833, 8 ohm tap, THD+N (%) vs frequency (from bottom to top): 2.83V into 16 ohms, 8 ohms, 4 ohms, 2 ohms.



καταλαβαίνουμε εύκολα (ελπίζω...) το ότι η διακριτότητα του foot-tapping και του "τριξίματος της σανίδας", δεν είναι αποτελέσματα της "διαφάνειας" της λαμποκουράδας, αλλά συνέπειες (συμπτώματα) χαμηλού damping factor, συγκεκριμένων τονισμών στην απόκριση πλάτους και συχνοτικής κατανομής της αρμονικής παραμόρφωσης.


Με άλλα λόγια, η ανάδειξη των παραπάνω λεπτομερειών, η οποία προκάλεσε "ερωτικούς σπασμούς" στο ορθό του Fremer, δε σηματοδοτεί υψηλή αναλυτικότητα, αλλά μια λειτουργία "παραμορφωτικού φακού" που φέρνει δευτερεύοντα στοιχεία μιας ηχογράφησης σε πρώτο πλάνο.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περί ακουστικών εντυπώσεων...

Για να καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ με τα παραπάνω, όσοι έχετε δει την ταινία The Good Shepherd (όσοι δεν την έχετε δει δείτε την!) φέρτε στη μνήμη σας τις σκηνές ανάλυσης του ήχου της μαγνητοταινίας στα εργαστήρια της CIA. (Spoiler Alert!)


Η ηχητική επεξεργασία της ταινίας ώστε να αναδειχθούν κρυμμένες λεπτομέρειες, καίτοι εντυπωσιακή, δεν είναι ακριβώς αυτό που ζητάμε από μια HiFi συσκευή, έτσι δεν είναι; :126:
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Περί ακουστικών εντυπώσεων...

Τι είναι όμως πραγματικά η "πληροφορία";

Ε, λοιπόν ένα audio μηχανάκι αποδίδει περισσότερη πληροφορία από ένα άλλο, όταν π.χ. μπορείς να διακρίνεις ευκολότερα το πιο σιγανό όργανο στο βάθος μιας ηχογράφησης χωρίς ωστόσο να αλλάζουν ούτε η θέση του, ούτε ο όγκος του.
Όταν π.χ. μπορείς να ξεχωρίσεις καλύτερα τις επιμέρους νότες στο χαμηλό παίξιμο ενός κοντραμπάσου δίχως όμως να "ισοπεδώνονται" τα διαφορετικά επίπεδα έντασης ωσάν το σήμα να περνάει μέσα από έναν compressor.


Κάτι τέτοιο, στην περίπτωση που έχουμε να κάνουμε με ψηφιακές πηγές οι οποίες διαθέτουν επίπεδη απόκριση πλάτους και χαμηλή αρμονική παραμόρφωση σε ΠΟΛΛΑ επίπεδα στάθμης (συνδεόμενες στο ίδιο στάδιο ισχύος) μπορεί να οφείλεται π.χ. στη διαφορετική συμπεριφορά των φίλτρων τους στο πεδίο του χρόνου (μη μου πει κανείς πως ακούει τη διαφορά ανάμεσα στο 0,3% και 0,6% THD+N στα -60dBFS...).
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Δε σίκρετ ιζ του χολντ ολ δε τάιμ του θέρτυ...

Δυστυχώς, δυστυχέστατα, όπως έχω διαπιστώσει επανειλημμένα, το ποσοστό των χαϊφιντελάδων (δε γράφω χαϊεντάδων γιατί αυτό έχει καταντήσει βρισιά) που προβαίνει σε ακουστική αξιολόγηση συσκευών με όρους αποδιδόμενης πληροφορίας είναι λιγότερο από 1% - ποσοστό σαφώς μικρότερο από αυτό που θα συναντήσει κανείς αν πάρει σε ακροάσεις τυχαίους ανθρώπους που ακούνε μεν μουσική αλλά δεν "την ψάχνουν" καθόλου με τα μηχανήματα (ενδεικτικό της διαστροφής που έχει "χτυπήσει" το χόμπι).


Δυστυχώς, δυστυχέστατα, οι περισσότεροι μηχανάκηδες χομπίστες ακούνε με όρους "πρίμα - μεσαία - μπάσα" σαν τον κύριο στο παρακάτω βίντεο (12:15 - 12:45):


Greek Audiophile

[YOUTUBE]xs1aUws0Lrs[/YOUTUBE]
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
They don't call me costas EAR for nothing...

Και τώρα που είδατε το παραπάνω βίντεο (το οποίο, οφειλω να τονίσω, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΔΕΙΓΜΑ του σημερινού ACA), δείτε και το τι σημαίνει ακουστική περιγραφή με όρους αποδιδόμενης πληροφορίας:


γιατί παίζει "τραγικοαπίστευτα - απιστευτογαμημένα καλά η διαολομπουρδελόκαρτα"?


διότι, η πραγματική της ανάλυση (και δε μιλάω για την γνωστή φαινομενική "υπερανάλυση" κάποιων μηχανών) είναι ικανή (σε ανάλογο σύστημα φυσικά) να ξεχωρίσει πλήρως τις φωνές από αρκετά πολύπλοκες χορωδίες 20 ανθρώπων, σε τέτοιο βαθμό, ώστε να γίνονται ακουστές πεντακάθαρα η καθεμιά ξεχωριστά και να μπορούν να παρακολουθηθούν με απόλυτη σαφήνεια η καθεμιά, χωρίς ίχνος "μπερδέματος" μεταξύ τους, κάτι που μέχρι τώρα θεωρούσα πως μάλλον δεν μπορούσε να υπάρχει καταγεγραμμένο στο μέσο, ιδίως σε τόσο πολύπλοκα θέματα όπως τα μεγάλα χορωδιακά - εντάξει, δε μιλάμε για 5-6 φωνές, εκεί είναι σα να είναι δίπλα σου....

διότι σε πολύ υψηλές στάθμες ανάλογα χορωδιακά δεν ενοχλούν μέχρι που το αυτί φτάνει στο όριο του πόνου... ανμπιλίβαμπλ!

διότι η πραγματική ανάλυσή της και ο εντυπωσιακός της έλεγχος και περιγραφικότητα σε όλο το συχνοτικό φάσμα (μέχρι τα κατώτερα χαμηλά, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο) σε σύνθετα ορχηστρικά δίνει τη δυνατότητα διάκρισης με ακρίβεια του σβησίματος των οργάνων και της απόσβεσης των τυμπάνων σε αλλεπάλληλα χτυπήματα πολλών μεγάλων τυμπάνων μαζί, χωρίς καμιά αλληλοεπικάλυψη, χωρίς κανένα ίχνος "μπερδέματος".

διότι ο έλεγχος, η ατάκα και η απόλυτη περιγραφή, με πλούτο αρμονικό, στην τελευταία οκτάβα κάτω, είναι μάλλον από άλλο πλανήτη.

καταλαβαίνω γιατί σε πολλούς μπορεί να μην "αρέσει".

Η "ταχύτητά της" θα είναι το ουσιαστικό "πρόβλημα" σε πολλούς, είναι σα να αλλάζουν ενισχυτή που ξαφνικά να έχει αποκτήσει damping factor πάνω από 100.000.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.503
Reaction score
135.795
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Εγώ πιστεύω πως ο κογιας με τα ενκορ θα ακούει διαφορά ακόμα μικρότερη, αρκεί να παίζει κόρνα.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
It's a kind of magic...

Λοιπόν, το σκέφτηκα και βρήκα τη λύση!

Πάρε ένα Arm Hair Erection Measuring Device, και κρατάς όποιο μηχανάκι κερδίσει.
Και ένα E-meter! :614:



Mark Super VII Quantum E-meter



http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology


Και μια και πιάσαμε τους Thetans, μην ξεχάσουμε και τις πέτρες εξαγνισμού:

...

Βλέπετε, το να είσαι μέλος σε αυτό το club σου εξασφάλιζε ορισμένες δυνατότητες που θα ήταν εξόχως δυσκολότερο (και πολύ δαπανηρότερο...) να έχεις αλλού...

Π.χ. το να μπορείς (σε προνομιακή τιμή) να αποκτήσεις μαγικές πέτρες εξαγνισμού που "καθαρίζουν την ψυχή των συσκευών" (από τους Thetans άραγε;) - μην ξεχνάτε πως και τα καλώδια είναι συσκευές - κάνοντάς σε ικανό να ξεκινήσεις την εκπαίδευσή σου ως Jedi Knight ερχόμενος σε επαφή με τις απόκρυφες ιδιότητες της Δύναμης η οποία διοχετεύεται σωστά μόνο από τα κατάλληλα καλώδια με ερμαφρόδιτο σήμα και μυστηριακά ονόματα σε μια αρχαία γλώσσα...


Επικά προνόμια πράγματι...


...

Πού ξέρεις φίλε Μάνο... όλο και κάποια μπορεί θα βρεις να δανειστείς, δίχως να αναγκαστείς να τρέχεις μέχρι τα Πέρατα του Σύμπαντος σαν το Ριάλτο τον Θαυμαστό... :114:

"Morreion"

Rhialto and his associates journey to the edge of the Universe to seek their erstwhile colleague Morreion, sent away in the distant past to locate the source of the valuable, magic-annulling IOUN stones.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.503
Reaction score
135.795
Απάντηση: Περί ακουστικών εντυπώσεων...

(εξέτασης κοπράνων συνέχεια):

πως τα λες ρε παιδάκι μου, σκέτος καβάφης!

μου θύμισες λιγάκι ντόχερτη, και μου'φτιαξες τη μέρα!!!!!!

θενκς μαν!!!:126:

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.335
Μηνύματα
2.937.034
Members
38.170
Νεότερο μέλος
Jargy@
Top