Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.823
Τα ζόρια είναι ανθρώπινα, εγώ ζοριζομαι καμιά φορά στη χέστρα.. 🤪😜😁😜🤪😜😁

Ευτυχώς έχω το κινητό ανά χείρας, και μαζί με συκώτι, φτιάχνω κι έντερο εκεί καθιστός, απελευθερώνομαι ένα πράμα! 🤪😜😁😜🤪😜😁


Άμα τα'χεις, ναι. Άμα δε τα'χεις, βρίσκεις ..δικαιολογίες. 🤪😜😜🤪😜😁

Άμα η γυναίκα έχει μαύρη ζώνη στο καράτε, ούτε δικαιολογίες σε χρειάζεται να βρεις, είναι στρωμένο το παιχνίδι! 🤪😜😁😜🤪😜😁
Χέστρα ?
Χέστρα ?

:rolleyes:

Έχω να τ' ακούσω απ' τα 16 μου που βρέθηκα σε ένα πάρτυ σε μια υπόγα.. Με πλησίασε ένας τύπος βαρύς, περίεργος, στα 30+ και σκιάχτηκα έτσι που ήμουν κι άβγαλτος κι άσφαλτος.. :biggrin:

-Φιλαράκ' μου λέει, ξέρ'ς πουν' η χέστρα?
-Να ρωτήσεις τον γκρούμ του λέω..
Και του δείχνω έναν κολλητό που ήταν ακόμα πιο ψαρωμένος από 'μένα.. :biggrin:


Ξαλάφρωσα.. :tongue:


Δεν μπορείς να πιστέψεις με τίποτα πως κάποιος μπορεί να μην θέλει πολλά ηχεία γύρω του ασχέτως του οικονομικού ε?
Anyway.. :idk:




Υ.Γ.
Η γυναίκα είναι μάλαμα ρέυ..
Πάντα μετά μ' φροντίζει τους μώλωπες.. :whistling: :lolsign:
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.039
Reaction score
85.400
Χθεσινό screenshot Αμερικάνου τρινοφικού, απο το Blu-ray Abbey Road Beatles

B952F2A8-C43C-4E3D-AA35-F84330F43D9A.png


9.1.6, active όλα, σήμα εισόδου (όχι εξόδου, το οποίο θα μπορούσε να είναι upmixed)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.512
Reaction score
138.459
Για ταινίες μιλούσα πριν, για τα front wide.
Στις ταινίες δεν έχουν φουλ στριμ, μόνον objects. Tουλαχιστον εγώ αυτή την εμπειρία έχω ως τώρα.

Στη μουσική, αν παίζουν, παίζουνε κανονικά, όχι μόνον objects, έχει φουλ στριμ. Παίζει μουσική, πωστολεν, objects δεν έχει στην μουσική σχεδόν ποτέ (μόνο σε ηλεκτρονική).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.039
Reaction score
85.400
Δεν έχει νόημα η συζήτηση.
Όσο πιο πολλά ηχεία έχεις, τόσο πιο ομαλά ακούγονται τα αντικείμενα που περνούν από εμπρός προς τα πίσω στις ταινίες (πχ ένα αυτοκίνητο δεν «πηδάει» από το Left στο Surround Left με ενδιάμεσο phantom, αλλά χρησιμοποιεί και το wide, αντιστοίχως με πιο περίπλοκη περιγραφή για ένα ελικόπτερο πάνω αριστερά όπου εμπλέκονται και τα ηχεια οροφής). Όποιος έχει καλή μνήμη θα τα θυμάται, τα είχε εξηγήσει και ο Τομ πολύ παραστατικά. 😉

Επίσης καλύτερα ακούγεται το upmixed μουσικό αρχείο, είτε δικάναλο είτε πεντακάναλο, διότι αυξάνεται το πραγματικό envelopment, και αυτό είναι πολύ πειστικό στο σύστημα του Έαρ.
Τέλος υπάρχουν Blu-ray μουσικής όπως αυτό που ανέβασα πριν, τα οποία χρησιμοποιούν περισσότερα από 7 beds. Όχι πολλά, αλλά υπάρχουν, και θα παραχθούν και άλλα.

Όλα τα ανωτέρω παίρνουν μια έξτρα δυναμική στα Trinnov με το remapping, όπου η χρήση πολλών ηχείων σε συνδυασμό με το software κάνει όλο και πιο σωστή την τοποθέτηση των ήχων στον χώρο, και επιπλέον πιο εύκολη την σωστή αναπαραγωγή διαφορετικών φορμάτ (πχ DTS X pro) μέ ένα υβριδικά στημένο σεταπ ηχείων.
Σε consumer επεξεργαστές δεν ξέρω πόσο αξία έχει.

Από την άλλη, το 7.Χ.4 είναι σίγουρα το sweet spot οικονομικά. Καλύπτει επαρκέστατα την πλειοψηφία των οικιακών χώρων στην Ελλάδα, την πλειοψηφία των ταινιών και την πλειοψηφία της διαθέσιμης μουσικής. Αναμφισβήτητα.

Αν όμως κάποιος έχει μεγαλύτερο χώρο, πχ με τρεις σειρές καθισμάτων, ή διαθέσιμο μπάτζετ (τι ψυχή έχουν ακόμα 5 χιλιάρικα όταν όλο το σύστημα κοστίζει 80 ήδη), ή είναι βλαμμένος σαν εμάς, σαφώς και μπορεί να βάλει περισσότερα ηχεια, μέχρι και 24.Χ.10. Ναι ρε, έτσι γουστάρουμε.
:p

Λάθος δεν είναι. Υπερβολή ίσως.
 

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Από την άλλη, το 7.Χ.4 είναι σίγουρα το sweet spot οικονομικά. Καλύπτει επαρκέστατα την πλειοψηφία των οικιακών χώρων στην Ελλάδα, την πλειοψηφία των ταινιών και την πλειοψηφία της διαθέσιμης μουσικής. Αναμφισβήτητα.

Αν όμως κάποιος έχει μεγαλύτερο χώρο, πχ με τρεις σειρές καθισμάτων, ή διαθέσιμο μπάτζετ (τι ψυχή έχουν ακόμα 5 χιλιάρικα όταν όλο το σύστημα κοστίζει 80 ήδη), ή είναι βλαμμένος σαν εμάς, σαφώς και μπορεί να βάλει περισσότερα ηχεια, μέχρι και 24.Χ.10. Ναι ρε, έτσι γουστάρουμε.
:p

Λάθος δεν είναι. Υπερβολή ίσως.
Ενας προβληματισμος ειναι ο παρακατω.
Εστω οτι εχουμε χωρο αποκλειστικα για το ηχοσυστημα. Διαθετουμε ενα Χ μπατζετ (χοντρικα μπορει να κανει καποιος μια υποθεση περιπου 10.000 ευρω). Πως τα διαθετει αυτα οσον αφορα τα ηχεια? Παιρνουμε ηχεια καλυτερα σε ποιοτητα αλλα κανουμε 5.Χ.4? Κατεβαινουμε καπως σε ποιοτητα και παμε σε 7.Χ.4? η κατεβαινουμε λιγο ακομη και παμε σε 9.Χ.4?

Ειμαι σιγουρος οτι η καθε περιπτωση εχει + & - . Αλλα υπαρχει κατι θεωρητικο που να λεει ποιο ειναι ιεραρχικα το πρωτο και ποιο το δευτερο?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.512
Reaction score
138.459
Δεν έχει νόημα η συζήτηση.

Όσο πιο πολλά ηχεία έχεις, τόσο πιο ομαλά ακούγονται τα αντικείμενα που περνούν από εμπρός προς τα πίσω στις ταινίες (πχ ένα αυτοκίνητο δεν «πηδάει» από το Left στο Surround Left με ενδιάμεσο phantom, αλλά χρησιμοποιεί και το wide, αντιστοίχως με πιο περίπλοκη περιγραφή για ένα ελικόπτερο πάνω αριστερά όπου εμπλέκονται και τα ηχεια οροφής). Όποιος έχει καλή μνήμη θα τα θυμάται, τα είχε εξηγήσει και ο Τομ πολύ παραστατικά. 😉



Επίσης καλύτερα ακούγεται το upmixed μουσικό αρχείο, είτε δικάναλο είτε πεντακάναλο, διότι αυξάνεται το πραγματικό envelopment, και αυτό είναι πολύ πειστικό στο σύστημα του Έαρ.

Τέλος υπάρχουν Blu-ray μουσικής όπως αυτό που ανέβασα πριν, τα οποία χρησιμοποιούν περισσότερα από 7 beds. Όχι πολλά, αλλά υπάρχουν, και θα παραχθούν και άλλα.



Όλα τα ανωτέρω παίρνουν μια έξτρα δυναμική στα Trinnov με το remapping, όπου η χρήση πολλών ηχείων σε συνδυασμό με το software κάνει όλο και πιο σωστή την τοποθέτηση των ήχων στον χώρο, και επιπλέον πιο εύκολη την σωστή αναπαραγωγή διαφορετικών φορμάτ (πχ DTS X pro) μέ ένα υβριδικά στημένο σεταπ ηχείων.

Σε consumer επεξεργαστές δεν ξέρω πόσο αξία έχει.



Από την άλλη, το 7.Χ.4 είναι σίγουρα το sweet spot οικονομικά. Καλύπτει επαρκέστατα την πλειοψηφία των οικιακών χώρων στην Ελλάδα, την πλειοψηφία των ταινιών και την πλειοψηφία της διαθέσιμης μουσικής. Αναμφισβήτητα.



Αν όμως κάποιος έχει μεγαλύτερο χώρο, πχ με τρεις σειρές καθισμάτων, ή διαθέσιμο μπάτζετ (τι ψυχή έχουν ακόμα 5 χιλιάρικα όταν όλο το σύστημα κοστίζει 80 ήδη), ή είναι βλαμμένος σαν εμάς, σαφώς και μπορεί να βάλει περισσότερα ηχεια, μέχρι και 24.Χ.10. Ναι ρε, έτσι γουστάρουμε.

:p



Λάθος δεν είναι. Υπερβολή ίσως.
D0aSxsTW0AAxHlD.jpg


Προσυπογράφω τα ανωτέρω που έγραψε ο ντιμιφουτ, λέξη προς λέξη.

Ταύτιση απόψεων 110%.

Πραγματικά δεν έχει νόημα η συζήτηση..
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Μιλάτε για διαφορετικά πράγματα. Ο ένας είπε ζμπουμ κι ο άλλος ζβουμπ.
Έ, δεν έχουν την ίδια αξία...
Ίσως μια χειροβομβίδα κρότου-λάμψης ενεργοποιημένη στην κατάλληλη περίσταση να είχε καλύτερο value for money... :roflmao:
Ενας προβληματισμος ειναι ο παρακατω.
Εστω οτι εχουμε χωρο αποκλειστικα για το ηχοσυστημα. Διαθετουμε ενα Χ μπατζετ (χοντρικα μπορει να κανει καποιος μια υποθεση περιπου 10.000 ευρω). Πως τα διαθετει αυτα οσον αφορα τα ηχεια? Παιρνουμε ηχεια καλυτερα σε ποιοτητα αλλα κανουμε 5.Χ.4? Κατεβαινουμε καπως σε ποιοτητα και παμε σε 7.Χ.4? η κατεβαινουμε λιγο ακομη και παμε σε 9.Χ.4?

Ειμαι σιγουρος οτι η καθε περιπτωση εχει + & - . Αλλα υπαρχει κατι θεωρητικο που να λεει ποιο ειναι ιεραρχικα το πρωτο και ποιο το δευτερο?
Χρυσή τομή κατά τη γνώμη μου το 5.Χ.4 και με φθηνότερα ηχεία έναντι των ακριβότερων για να έβγαινε το πλήθος σε δεδομένο budget.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.039
Reaction score
85.400
Διαθετουμε ενα Χ μπατζετ (χοντρικα μπορει να κανει καποιος μια υποθεση περιπου 10.000 ευρω). Πως τα διαθετει αυτα οσον αφορα τα ηχεια? Παιρνουμε ηχεια καλυτερα σε ποιοτητα αλλα κανουμε 5.Χ.4? Κατεβαινουμε καπως σε ποιοτητα και παμε σε 7.Χ.4? η κατεβαινουμε λιγο ακομη και παμε σε 9.Χ.4?
Σε αυτό το μπατζετ το 9. αποκλείεται από τα αποδυτήρια.
Το 7. έχει εφαρμογή εάν υπάρχει αρκετός χώρος πίσω από την θέση ακρόασης.

Εάν δεν υπάρχει αρκετός χώρος, δηλαδή εάν είμαστε στο πίσω 1/3 του δωματίου (πολύ συχνό) το 5.Χ.4 είναι μια χαρά
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.512
Reaction score
138.459
Διαθετουμε ενα Χ μπατζετ (χοντρικα μπορει να κανει καποιος μια υποθεση περιπου 10.000 ευρω). Πως τα διαθετει αυτα οσον αφορα τα ηχεια?
Το βασικό σεταπ, 7.Χ.4 πάσει θυσία.
 

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Στην ουσια λεμε οτι ο κορμος ενος συστηματος ειναι 3 εμπρος, 2 πισω και δυο στο πλαι. Σ αυτα προσθετουμε και 4 οροφη. Παμε για περισσοτερα εφοσον υπαρχει αρκετα μεγαλος χωρος, και ανεση οικονομικη. Με τα 5 ηχεια επειδη επιβιωσα καποιο διαστημα ξερω σιγουρα οτι ειναι μια εκπτωση που αν ειναι δυνατον μπορει να αποφευχθει. Ωστοσο για μικρους χωρους μια χαρα ειναι.
 


Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Ωστοσο Κωστα, καλως η κακως η ζωη ειναι γεματη συμβιβασμους, κι αν θελουμε να βλεπυμε το ποτηρι μισογεματο πρεπει να μενουμε ικανοποιημενοι μ αυτο που μπορουμε ν αποκτησουμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.512
Reaction score
138.459
Δεν διαφωνώ διόλου.
Απλώς λέω τα πράγματα με το όνομά τους.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
Επί της ουσίας της υλοποίησης ενός σεταπ, είπα.

Αυτό που είπα, είναι μακάρι να μπορούσε ο καθένας σας να πάρει τον 32-αρι τρινοβ και να βάλει 8 σαμπ και 24 δορυφόρους, εκ των οποίων 6 στο ταβάνι και 18 στο bed layer.

Εσύ αυτό που λες επί του θέματος, είναι πως ακόμα κι αν σου έτρεχαν τα λεφτά από τα μπατζάκια, κι αν είχες dedicated 40τμ και αν σου χάριζαν τον 32-αρη τρινοβ και όσους δορυφόρους θες, πρακτικά υποστηρίζεις πως δεν θα έβαζες πάνω από 7 στο bed layer και 4 στο ταβάνι, γιατί ούτε αυτά δε χρειάζονται, αρκούν και 5 - 2.

Δηλαδή εμείς από τη μια πλευρά είμαστε έξτρα θετικοί σε όσο το δυνατόν περισσότερα ηχεία μπορούμε ο καθένας μας να βάλουμε στο σεταπ, ενώ εσύ φαίνεται να μη τα θες, για όσους λόγους λες, οκ.


Άρα λέμε κάτι διαφορετικό.
Εκτός κι αν δε κατάλαβα καλά.

Δηλαδή, για να το ξεκαθαρίσουμε, άμα εσένα σου χαρίσουν έναν dedicated χώρο με 150" οθονη, και σου χαρίσουν ένα τρινοβ 32-άρη, και σου χαρίζουν όσα σαμπ θες κι όσους δορυφόρους θες, πόσα θα έβαζες και που;

Για πες! Για να λυθεί η όποια παρεξήγηση.
Το βασικότερο λάθος που κάνει αυτός που δεν ξέρει είναι που μπλέκει το Post Production μιας ταινίας, μια καθαρά στουντιακή διαδικασία δημιουργίας, με έναν επεξεργαστή αναπαραγωγής για luxury home installations. Δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Δεν υπάρχει καμία σύνδεση μεταξύ τους. Ανήκουν σε διαφορετικά τμήματα της αλυσίδας, που λέγεται ψυχαγωγία.

Τα 16 ή 32 ή 48 ή 60 κανάλια του Trinnov υπάρχουν για άλλους λόγους. Όχι επειδή υπάρχουν 16 ή 32 ή 60 κανάλια στο Home Master. Δεν υπάρχει αυτό. Είτε έχεις επεξεργαστή των 1000€ είτε των 30.000€ και στους δύο δίνεις το ίδιο σήμα. 7.1.2 + objects.

Τα έχω πει. Δεν θέλετε να καταλάβετε. Άσε τι λέω εγώ με μερικές δεκάδες ταινίες στην πλάτη. Τα videos που ακολουθούν με απαντήσεις από επαγγελματία του Hollywood και μάλιστα των Skywalker Studios - κάτσε καλά, είναι μεταγενέστερα των περσινών δικών μου κειμένων στο θέμα του Auro3D.
John Traunwieser: Mastering Engineer των Star Wars, Jason Born, The Hunger Games, Fast and Furious, Ice Age, X-Men και άλλων, όπως του νέου Indiana Jones and the Dial of Destiny.

Για να δούμε λοιπόν.

Ποια είναι η διάταξη ηχείων για οικιακά masters;

Tι είναι το Dolby Atmos Bed Layer?

Τελειώσαμε με αυτό, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ. ΟΙΚΙΑΚΟ MASTER 7.1.2. + Objects._
Όχι 7.1.4. Το 7.1.4 είναι speaker layout. Δεν υπάρχει master 7.1.4. Διαφορετικά πράγματα. Άλλο το speaker layout και άλλο το audio master.

Πάμε τώρα στο αν υπάρχουν διαφορετικά masters, γιατί, αν γίνονται γενικά και αν γίνονται αυτόματα ή χρειάζεται δουλειά.

Η κινηματογραφική μίξη διαφέρει από το οικιακή;

Όταν μιξάρετε για κινηματογράφο, η οικιακή μίξη είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία ή εργάζεστε πάνω σε αυτή;

Τι γίνεται με τα μεγαλύτερα δωμάτια και τις πολλές θέσεις;

Σχετικά με αυτό, υπάρχει διαφορά μεταξύ του κινηματογραφικού master σε σχέση με το οικιακό;

Τελειώσαμε με αυτό, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ.
Κινηματογραφικό speaker layout 9.1.6 με master 9.1.2 + objects.
Οικιακό speaker layout 7.1.4 με master 7.1.2 + objects.


Να δούμε τώρα τι στην ευχή ακούμε σε ένα οικιακό 9.1.6 speaker layout με 7.1.2 master.

Αν έχετε ένα stream 7.1.2, τι ακούτε από διάταξη ηχείων 9.1.6;

Μπορούμε να έχουμε έναν ήχο να κινείται εμπρός-πίσω και να παραλείπουμε ηχεία ενώ βλέπουμε ταινία;

Τι γίνεται με την προσθήκη περισσότερων ηχείων στo bed layer για καλύτερη τοποθέτηση αντικειμένων;

Τελικά, Is it about having as many speakers as you want?

Ναι αλλά όταν ακούω τα soundtracks με τα 16 ηχεία είναι φανταστικά.

Δεν μας τα λες καλά αγαπητέ. Τότε ποια είναι η χρήση των objects;

Μάλιστα. Να σε ρωτήσω τώρα που σε βρήκα, πόσο σημαντική είναι η σωστή τοποθέτηση των ηχείων στα studios για οικιακό Atmos Μastering;

OK, και για να ακούσω στο σπίτι;

Μάλιστα. Και για πες μου πάλι, πού μπορούν να τοποθετηθούν objects;

Και αν γεμίσω το bed με ηχεία σε μικρό χώρο δεν θα είναι καλύτερα τότε;

Μάλιστα.
Αυτααααααααααααααααααααα.......... :):drinks:

Μα καλά ρε φίλε, και εκεί στην TRINNON άσχετοι είναι;

OXI, Δεν είναι άσχετοι, απλά εσύ έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου αγαπητέ. :drinks:

O 32άρις απευθύνεται σε μεγάλα δωμάτια οπότε θα μπουν πολλά ηχεία και subwoofers. Θα βάλει μέχρι και 8 ή και 10 subs. Θα βάλει 3-4 side surrounds σε κάθε πλευρά, 6-8 Atmos, μπορεί και 2-3 κεντρικά. Θα μοιράσει ηχεία για να καλύψει τις τρύπες των θέσεων και των objects. Να είναι ομαλό το transition από θέση σε θέση. Στα custom installations μπορεί να θες 3 θύρες για κάθε ηχείο και τα cross θα τα κάνει ο Trinnov.

Το βασικό layout που θα σου δώσει κάθε μηχάνημα είναι αυτό.
Με μπλε linear source/ mono sound και με κόκκινο τo Object.
Με χρώμα στο κάθε ηχείο, τι μπορεί να παίξει σε 7.x.4 σε ένα δωμάτια με μια σειρά θέσεων.
20230409_113048.jpg



Σε αυτό το μεγαλύτερο δωμάτιο έχουμε 3 σειρές θέσεων και ένα σύστημα 11.x.6. Βάλτε όσα subs θέτε. Aν δεν είχαμε TRINNOV, που θα τα έκανε όλα αυτός, για να κάνουμε σωστή δουλειά θα έπρεπε για κάθε έξοδο side surround να βάλουμε ένα Mini DSP. Να πάρει την μια και μοναδική είσοδο και να μας δώσει 3 ηχεία αριστερά και αλλά 3 δεξιά με άλλο Μini DSP. Nα τα φτιάξουμε με σωστό delay σε κάθε ηχείο γιατί αλλιώς θα είχαμε ένα "μεγάλο stereo image" με λάθος phantoms. Kαι να έχουμε και τα DSPιά μας να διορθώσουμε το comb filtering. Παλιά, σε όλους τους Cinema THX Processors το decorallization ήταν ενσωματωμένο.
20230409_113327.jpg


Δεν τελειώσαμε όμως. Όπως βλέπεις όλα τα Side Surrounds είναι με δύο χρώματα. Δηλαδή παρόλο που με μια είσοδο έχουμε πάρει 3 ηχεία με διαφορετικά delay, στον TRINNOV τα objects θα περάσουν και αυτά με delay (επειδή μπορεί), ενώ με το Mini DSP δεν θα συμβεί αυτό. Θα περνάνε το ίδιο και στα 3 ηχεία επειδή μεσολαβεί το εξωτερικό DSP. O processor που θα κάνει το decoding των metadata θα βλέπει ένα ηχείο, ενώ στον TRINNOV θα βλέπει 3. Όπως μπορώ να καταλάβω αυτό γίνεται από εδώ. Δηλώνεις τι θέλεις να κάνει η κάθε έξοδος. Οπότε για να μπορεί να έχει 2-3 κεντρικά χωρίς πρόβλημα, κάπου κάνει routing. Μάλλον εδώ.
Screenshot_20230408_105151_Drive.jpg


Οπότε έχουμε ένα σύστημα 11.x.6, με ξεχωριστά sides για κάθε σειρά, αλλά με τα Atmos τι γίνεται; Επειδή το Bed είναι 7.1.2, τα δύο μπροστινά Atmos θα παίζουν συνέχεια και τα υπόλοιπα όταν περάσει κανένα object. Αυτό είναι πρόβλημα για τις πίσω θέσεις, δεν θα ακούνε σωστά, μπορεί και καθόλου. Η λύση είναι η ίδια με την από πάνω των Mini DSPs. Άλλα δύο δηλαδή, με τα delay και τα φίλτρα τους. Και με το ίδιο πρόβλημα στα objects. Aυτά δεν είναι προβλήματα για τον TRINNOV καθώς θα μπορεί να δώσει το .2 σήμα και στα υπόλοιπα Atmos, μαζί με τα objects.

Όπως εδώ.
20230409_113449.jpg



Η ΤRINNOV μια χαρά τα φτιάχνει. Φτάνει να ξέρουμε τι κάνουν και σε ποιους απευθύνονται.
Πιστεύω πλέον να καταλαβαίνεις τι λέω. Στο 99%, άντε να το κάνω 97%, των Ελλήνων ακόμα και ο 16άρις είναι ένα μηχάνημα που δεν θα αξιοποιήσουν ποτέ.

Extra tips:
Should we have multiple calibrations for different formats?
Kaleidescape vs Streaming

Όποιος θεωρεί ότι ξέρει περισσότερα από τον μαστερά, πάνω στο mastering και σε θέματα δημιουργίας, να μου το πει να σταματήσω να ασχολούμαι μαζί του. :) :drinks:
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.039
Reaction score
85.400
Επειδή έκατσα και είδα δυο από τα λινκ, μάλλον δε ξερεις καλά αγγλικά για να διαφωνείς με αυτά που έγραψα. Δεν πρόκειται να δω άλλα, γιατί αυτά που λένε είναι γνωστά.
  1. Μας ενδιαφέρει η ομαλή κίνηση των objects στον χώρο. Αυτό τουλάχιστον στα μουλωχτά το παραδέχεσαι. Και δεν μας ενδιαφέρει αν τα objects στο οικιακό μιξ είναι εκατοντάδες ή διψήφια. Και 4 να ήταν χρειαζόμαστε ομαλή μετάβαση από το ένα ηχείο στο άλλο. Ούτε το bitrate τους μας ενδιαφέρει. Νομίζω πως αυτό αρκεί για να κλείσει η συζήτηση. Αλλά υπάρχουν και άλλα θέματα ως μπόνους:
  2. Δεν υπάρχουν μόνο 7.1.2 beds+objects στο Atmos. Υπάρχει και 9.1+objects. Λιγότερο συχνά, αλλά υπάρχει.
  3. Υπάρχουν και άλλα φορμάτς, όχι μόνο το Atmos και για να τα παίξεις όλα σε ένα σύστημα χρειάζεσαι περισσότερα ηχεία, remapping, και υβριδική τοποθέτηση.
  4. Υπάρχει το upmixing της μουσικής δικάναλης ή πεντακάναλης. Σε όποιο upmixer αρέσει στον καθένα
Μάλλον πρέπει να ζήσεις μερικά χρόνια με immersive setup για οικιακή χρήση για να καταλάβεις τα υπόλοιπα.
Και να σταματήσεις να νομίζεις πως οι περιορισμοί που επιλέγεις για τον εαυτό σου είναι το σωστό, και όλα τα παραπάνω είναι λάθος.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
:lolsign:

"Έλα να σου δείξω που είναι τα χωράφια σου." :roflmao:

:lolsign:
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.039
Reaction score
85.400
:lolsign:

"Έλα να σου δείξω που είναι τα χωράφια σου." :roflmao:

:lolsign:
Δεν βλέπω να έχεις χωράφια. Σόρι δηλαδή.
Μάθε καλύτερα αγγλικά για αρχή.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.029
Μηνύματα
2.959.655
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top