Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.958
Reaction score
137.242
Θα ήθελα να συμπληρώσω (για ολοκληρωμένη τοποθέτηση επί των 310) πως τα ομοσταυλα σαμπ έχουν άριστη απόκριση έως τους 300 κύκλους, ίσως και παραπάνω.

Η εν λόγω δυνατότητα, μπορεί στα χέρια ενός λογικά σκεπτόμενου εγκαταστάτη, να δημιουργήσει ένα 4-δρομων ηχείο (σαμπ+ βάση) που να είναι ικανό για 3 έως και 3,5μ απόσταση ακρόασης, ανεβάζοντας αναλόγως απαιτούμενων SPL το σημείο κρος μεταξύ δορυφόρου και βάσης.

Βεβαίως, αναλόγως όγκου του χώρου, θα χρειαστεί επιπλέον αριθμός επιπρόσθετων σαμπ, ώστε να καλύψει τα αναγκαία SPL χαμηλά.

Ο εν λόγω δορυφόρος, είναι ικανός για απίστευτη στάθμη, αρκεί να αποφορτιστεί από το βάρος των χαμηλών συχνοτήτων.

Το ενσωματωμένο κρος στην πλάτη του ηχείου (80 κύκλους), σε συνδυασμό με το κρος των ομοσταυλων σαμπ (80 κύκλους) δεν έχει την αποκοπή ενός πραγματικού κρος 24 dB/Oct, όπως είδα στην πράξη, διότι αφήνοντας το σετ δορυφόρων - σαμπ με τα δικά τους κρος, ήταν πολύ πιο εύκολο να τερματίσω το δορυφόρο στην αρχή της 3ης οκταβας, από ότι με εφαρμογή κρος μέσω τρινοβ.

Ταυτόχρονα, μέσω τρινοβ, μπορείς να πας το κρος (για το σαμπ της βάσης του δορυφόρου) στους 85, 90, 95, 100, 105 κλπ έως ανετως στους 200 κύκλους, χωρίς κανένα πρόβλημα (ταυτόχρονα κόβεις την 1η οκτάβα από αυτά το σαμπ), και όλα τα υπόλοιπα σαμπ στο χώρο τα αφήνεις να έχουν κρος στους 80.

Έτσι, δημιουργείς ένα ηχείο 4 δρόμων, με 10" γουφερ, 8,25" μιντγούφερ, και μιντ και Τουίτερ, ικανό πρακτικά για οποιαδήποτε οικιακή απόσταση ακρόασης.

Ταυτόχρονα όμως, θα πρέπει ο χώρος να είναι ηχητικά "ζωντανός", δηλαδή να μην είναι τίγκα στα σφουγγάρια και λοιπά υλικά που "ρουφάνε" ήχο. Ναι μεν θέλει να επιτευχθεί RT 60 περί το 0.3" αλλά χωρίς εμφανή απορρόφηση, ώστε να είναι χρήσιμη η στάθμη του χώρου, που έτσι κι αλλιώς είναι χρήσιμη για το ιμερσιον του δικαναλου.

Ένας χώρος με πολύ απορρόφηση, θα χάσει σχεδόν 10% της στάθμης.

Όλοι ξέρετε πόσο "δυνατά" ακούγεται ένα ηχείο σε μη περιποιημένο χώρο, και πόσο "ηρεμεί" σε περιποιημένο ηχητικά χώρο. Εάν το παρακάνουμε όμως με την απορρόφηση, χάνουμε χρήσιμη ακουστική ενέργεια, έως 10%.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Σκεφτείτε ένα ηχείο να παίζει στα 108 dΒ, και με πιο ζωντανό ηχητικά χώρο να παίζει στα 120 dB. Σοβαρή διαφορά, όχι αστεία. 😎

(120-10%=108..)
 
Last edited:

Μηνύματα
6.870
Reaction score
5.410
Δεν άφησες και τίποτα, σε λίγο μόνο το tweeter θα αφήσεις να παίζει. :)
Που και πάλι θα βρεθεί κάποιος που μπορεί να θελήσει άλλου τύπου tweeter.

Στο πολυκάναλο, τέτοια περίπτωση είναι απειροελάχιστη.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.828
Reaction score
14.525
2ο: θες 20 χιλιάρικα μόνον για μηχανήματα, κι επιπρόσθετο κόστος για το χώρο, δηλαδή κοστολόγιο δύσκολο έως ανέφικτο για την συντριπτική πλειοψηφία.
20 χιλιαρικα;; ξεχασες τα 680 χιλιαρικα Χερ Ντοκτορ :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.958
Reaction score
137.242
Κοίτα, αντικειμενικά, η Neumann, εάν θες περισσότερο SPL, έχει το 420, το οποίο όμως πάει 5-χιλιαρο. Οκ, σκοτώνει κυριολεκτικά.


Ωστόσο, και πάλι μιλάμε για 10" γουφερ, οπότε (σύμφωνα και με όσα σας έχω πει) δεν είναι για πολύ πάνω από 3μ απόσταση ακρόασης, εγώ στα 3μ θα το έβαζα.

Υπερβολικός; μάλλον όχι.

Δείτε λιγάκι τι λέει η μαμά Neumann στο site της για το εν λόγω αριστούργημα:

THE GOLD STANDARD IN THE MIDFIELD RANGE
The KH 420 is designed for a working distance of 1.5 to 3 m (5’ to 9’). It handles this space effortlessly

Δείτε το και σε φωτογραφία

1000009845.png


Δείτε το και στο site της φίρμας:



Κάποτε πρέπει όλα αυτά να γίνουν κατανοητά.

Η ίδια η φίρμα το πρώτο πρώτο πράγμα που λέει στο site του ηχείου της, είναι πως σχεδιάστηκε για χρήση σε απόσταση ακρόασης 1,5 έως 3 μέτρων.
Ναι, για το 420 λέει.
Τιδεγκαταλαβαίνεις.😎

Μπορεί να έχει μαλλιασει η γλώσσα μου να τα λέω, αλλά μπαινακης βγαινακης.

Σημειωτέον, πως και το 420 θέλει σαμπ.
Δεν έπεσε στο βαρέλι με το μαγικό ζωμό, μόνον ο Οβελίξ. 😜🤣😁

Ως εκ τούτου, κάποτε θα πρέπει να καταλάβετε πως το 310, με 8,25" μεγάφωνο, είναι για απόσταση ακρόασης έως 2,3μ, πάντα με ενσωμάτωση σαμπ. Αυτή είναι η απόσταση που "σκοτώνει", φυσικά με σωστή ενσωμάτωση σαμπ, και επιλογή σημείου κρος αναλόγως απαιτήσεων σε SPL. Είτε σε δικαναλο, είτε σε πολυκάναλο και ιμερσιβ, καμία διαφορά.

Άλλωστε το δικαναλο είναι υποσύνολο του ιμερσιβ, με τους ίδιους όρους στήνονται όλα.
Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε.👍👍👍👍

Δυστυχώς ή ευτυχώς, τα αντικειμενικά δεδομένα δεν είναι διαπραγματεύσιμα, και κάθε παρέκκλιση από αυτά, θα είναι εμφανής στο (υποδεέστερο) τελικό αποτέλεσμα.

Θα είναι ένας συμβιβασμός. Κυρίως, εξ'αιτιας του κοστολογίου.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.972
Reaction score
8.821
Σύμφωνοι, σε ιδανικές συνθήκες ένα ζεύγος 310 θα σκοτώνει. Αλλά αφήνω μεγάλο περιθώριο πιθανότητας να θελήσει κάποιος ζεύγος ηχείων που να σκοτώνουν ακόμα περισσότερο, ή καλύτερα, ή έστω διαφορετικά.
Ας προσγειωθουμε όμως λίγο στην πραγματικότητα. Δεν υπάρχει οικιακό σινεμά - πολυκαναλο με τέτοιους δορυφόρους, τουλάχιστον απ αυτά που έχω χαλβαδιασει στο ίντερνετ μέχρι σήμερα, ακόμη και σε στούντιο για πολυκαναλες μίξεις δεν είναι ο κανόνας.

Εκνευριστικό είναι να συζητάμε για πολυκάναλο και να προτείνεται συνέχεια η λύση των Νιούμαν ή Τζενελεκ για οικιακή χρήση. Εκτός εάν θέλουμε να ζούμε σε παράλληλο σύμπαν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.958
Reaction score
137.242
Εγώ έχω δει τουλάχιστον άλλους 3-4 στου Αμίρ που έχουν ιμερσιβ ή 5-καναλο με Νιούμαν. Και αρκετούς με τζενελεκ.

Στην Ελλάδα δεν είμαι ο μόνος με Νιούμαν... Ίσα ίσα, είμαστε τουλάχιστον 3.

Κανόνας σίγουρα δεν είναι, όπως κανόνας δεν είναι να έχουν όλοι τα φοκαλ των 500.000 ευρώ...

Κανόνας δεν είναι να έχουν όλοι λουματζεν, ή να έχουν όλοι τους ακριβούς JVC προβολείς.

Αλλά ξέρω 3-4 που τους έχουν.

Κανόνας επίσης δεν είναι να έχουν όλοι τρινοβ. Αλλά στην Ελλάδα, καμιά 15-αρια τρινοβ υπάρχουν, ξέρω τους 6-7...

Τι α κάεις..


ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση, όταν μιλάμε για τι βλέπουμε βάσει προδιαγραφών να πληρεί όλα τα κριτήρια για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγή, τόσο σε δικαναλο όσο και σε πολυκάναλο έως ιμερσιβ, λογικό είναι να ξεφεύγουν οι προτάσεις από τον "κανόνα", αλλά παρόλα αυτά, τουλάχιστον προσωπικά, κάνω κάθε δυνατή προσπάθεια να προτείνω τα πιο vfm μηχανήματα, και όχι ενισχυτές των 200.000€... Από κει και πέρα, ο καθένας αναλόγως αναγκών και δυνατοτήτων, ας κάνει ότι θέλει.

Επίσης, όλοι σας είστε ελεύθεροι να κάνετε τις δικές σας προτάσεις για χτίσιμο σεταπ, είτε δικαναλου είτε πολυκαναλου, με τα ανάλογα τεκμηριωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. 😎






ΥΓ. 👋👋👋👋
Ούτε είναι σωστό επιχείρημα αυτό που λέει π.χ. ο Κώστας "όσοι έχουν ακούσει και σε δικάναλο και σε πολυκάναλο" (εννοεί στον δικό του χώρο) προτιμάνε πάντα το πολυκάναλο. Προφανώς, γιατί ο χώρος και το σύστημα έχει στηθεί με αυτή τη στόχευση.
Εδώ έχω αντίρρηση. (Στα υπόλοιπα συμφωνώ 100%).

Ο χώρος και οι δορυφόροι, στήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (αναλόγως των δυνατοτήτων μου, είτε οικονομικών είτε γνώσεων) για οποιοδήποτε σεταπ.

Θεωρώ πως οι κανόνες είναι κοινοί.

Ένας είναι ο σωστός ήχος, δεν υπάρχει άλλος σωστός για δικαναλο κι άλλος σωστός για πολυκάναλο.

Δεν θα έκανα τίποτα διαφορετικό για δικαναλο, ακριβώς τα ίδια θα έκανα, τόσο στην περιποίηση του χώρου, όσο και στην επιλογή δορυφόρων και σαμπ.

Στην περιποίηση χώρου, πρακτικά όμοιες λύσεις είχα εφαρμόσει με το δικαναλο που είχα (μαγκνεπαν). Τα περισσότερα υλικά από εκείνο το χώρο τα μετέφερα. Πρόσθεσα λίγα ακόμα, διότι ήταν λίγο μεγαλύτερος ο νέος χώρος. Αυτά.

Και για δικαναλο θα έστηνα τα 310 στα 2,3μ και θα χρησιμοποιούσα 4-αδα σαμπ ώστε να έχω την αναγκαία στάθμη στις πρώτες 2 οκτάβες.

Αρκετά "ζωντανές" είναι οι επιφάνειες του δωματίου μου, χωρίς εμφανή απορρόφηση, χωρίς σφουγγάρια πουθενά, ιδανικός και για δικαναλο.

Ειλικρινά, καμία απολύτως αλλαγή δεν θα έκανα για στήσιμο δικαναλου, πλην της αγοράς μικρότερου μοντέλου τρινοβ.

Το σοφτγουερ της τρινοβ είναι ιδιαίτερο, τόσο στο bass management όσο και στην ισοστάθμιση, και το θεωρώ αναντικατάστατο, προσωπικά εκτιμώ πως δεν μπορείς να κάνεις καλύτερη ενσωμάτωση σαμπ από αυτή που θα κάνεις με το σοφτγουερ της τρινοβ.
 
Last edited:

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.746
Reaction score
16.395
Εδώ έχω αντίρρηση. (Στα υπόλοιπα συμφωνώ 100%).

Ο χώρος και οι δορυφόροι, στήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (αναλόγως των δυνατοτήτων μου, είτε οικονομικών είτε γνώσεων) για οποιοδήποτε σεταπ.

Θεωρώ πως οι κανόνες είναι κοινοί.

Ένας είναι ο σωστός ήχος, δεν υπάρχει άλλος σωστός για δικαναλο κι άλλος σωστός για πολυκάναλο.

Δεν θα έκανα τίποτα διαφορετικό για δικαναλο, ακριβώς τα ίδια θα έκανα, τόσο στην περιποίηση του χώρου, όσο και στην επιλογή δορυφόρων και σαμπ.

Στην περιποίηση χώρου, πρακτικά όμοιες λύσεις είχα εφαρμόσει με το δικαναλο που είχα (μαγκνεπαν). Τα περισσότερα υλικά από εκείνο το χώρο τα μετέφερα. Πρόσθεσα λίγα ακόμα, διότι ήταν λίγο μεγαλύτερος ο νέος χώρος. Αυτά.

Και για δικαναλο θα έστηνα τα 310 στα 2,3μ και θα χρησιμοποιούσα 4-αδα σαμπ ώστε να έχω την αναγκαία στάθμη στις πρώτες 2 οκτάβες.

Αρκετά "ζωντανές" είναι οι επιφάνειες του δωματίου μου, χωρίς εμφανή απορρόφηση, χωρίς σφουγγάρια πουθενά, ιδανικός και για δικαναλο.

Ειλικρινά, καμία απολύτως αλλαγή δεν θα έκανα για στήσιμο δικαναλου, πλην της αγοράς μικρότερου μοντέλου τρινοβ.

Το σοφτγουερ της τρινοβ είναι ιδιαίτερο, τόσο στο bass management όσο και στην ισοστάθμιση, και το θεωρώ αναντικατάστατο, προσωπικά εκτιμώ πως δεν μπορείς να κάνεις καλύτερη ενσωμάτωση σαμπ από αυτή που θα κάνεις με το σοφτγουερ της τρινοβ.
όμως το ερώτημα που κυρίως βασανίζει είναι "να στήσω δικάναλο ή πολυκάναλο?"
και όχι
"...τώρα που έστησα δικαναλο/πολυκάναλο .... να ακούσω δικάναλο ή πολυκάναλο?"
:p
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.636
"Ό,τι ευχαριστεί τον καθένα"

"Πρώτα απ' όλα η ΜΟΥΣΙΚΗ" (με κεφαλαία)

"Πάνω απ' όλα η οικογένεια, όχι τα μηχανάκια"

"Εμείς να είμαστε καλά. Την υγειά μας να'χουμε, κι όλα τα άλλα..."

"First world problems. Εδώ άλλοι δεν έχουν να φάνε" κ.ο.κ.

Αυτονόητα είναι αυτά, δεν χρειάζεται να τα επαναλαμβάνουμε κάθε τρεις και λίγο, για να φανούμε οι cool και οι υπεράνω. Συνήθως ποστάρεται κι ένα youtube τραγουδάκι στο καπάκι, εκείνο ανάθεμα αν ξέρω για ποιο λόγο γίνεται.
Αγαπημένε μας και συμπαθή flash, παρέλειψες εντέχνως το επίσης τετριμμένο ... ΄΄Πάρτε Sonos΄΄. :sneaky:

Επειδή συμφωνώ πως τα πυροσβεστικά σχόλια μοιάζουν τόσο τετριμμένα όσο και τα κάθε λογής εμπρηστικά, καταθέτω ένα επεισόδιο από τη δημοφιλή σειρά South Park , κάθε άλλο παρά κατάλληλο δι ανηλίκους που δημιουργεί θρεπτικούς για τη σκέψη συνειρμούς προς την όλη κατάσταση - χωρίς την παραμικρή υπόνοια προς συγκεκριμένα μέλη αφού όλα παίζονται στη συλλογική συνείδηση :



Επίσης χωρίς συγκεκριμένα quotes σχολιάζω ότι κρίνεται άτοπο να πάει κάποιος σε πολυκαναλικό με δορυφορικά κανάλια (ηχεία+ενισχυτικά) που δεν θα του άρεσαν ήδη υπό δικαναλικό format και με την προσδοκία ν'αποκαθιστούσαν την απόλαυση μόνο και μόνο χάρη στα προτερήματα που συνεπάγονται από την πολυκαναλική αρχιτεκτονική setup.... Σε παραλληλισμό με καθημερινές μας εκδηλώσεις, για να διαπιστώσουμε πόσο καλό παγωτό ή pizza φτιάχνει κάποιο μαγαζί δοκιμάζουμε τη σκέτη γεύση κρέμα και τη margarita αντίστοιχα. Από την αρχική επιλογή και πέρα όλα τα υπόλοιπα θα είναι ζήτημα ορέξεως κι ευχέρειας προς την ικανοποίησή της.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.031
Reaction score
30.253
Γιατι δεν φτιάχνετε ένα διαδικτυακό Group chat να τα λέτε εκεί να καβλαντίζετε,
ούτως ή άλλως κανένας δεν ασχολείται με τα όσα γράφονται στο παρόν νήμα.
Δεν έχει κανείς υποχρέωση να παρακολουθεί νήματα που δεν τον ενδιαφέρουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.958
Reaction score
137.242
κρίνεται άτοπο να πάει κάποιος σε πολυκαναλικό με δορυφορικά κανάλια (ηχεία+ενισχυτικά) που δεν θα του άρεσαν ήδη υπό δικαναλικό format και με την προσδοκία ν'αποκαθιστούσαν την απόλαυση μόνο και μόνο χάρη στα προτερήματα που συνεπάγονται από την πολυκαναλική αρχιτεκτονική setup....
Πολύ μεγάλη αλήθεια. 👍👍👍
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.164
Reaction score
21.779
αν δεν τις τηρησεις κατά γράμμα και αποκλίνεις δεν σημαίνει ότι θα είσαι λυπημένος και δεν θα απολαμβάνεις την μουσική σου.
Μαρή γι' αυτό δεν διαφωνούσαμε 'μεις τσι προάλλες ? :rolleyes:
Μπράβο που το λες, αλλά θα μας ζουρλάνεις.. :tongue:
 

Μηνύματα
4.972
Reaction score
8.821
ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση, όταν μιλάμε για τι βλέπουμε βάσει προδιαγραφών να πληρεί όλα τα κριτήρια για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγή, τόσο σε δικαναλο όσο και σε πολυκάναλο έως ιμερσιβ, λογικό είναι να ξεφεύγουν οι προτάσεις από τον "κανόνα",
Αυτό είναι το θέμα, ποια είναι τα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται στο πολυκαναλο. Σαφώς υπάρχουν κριτήρια αλλά δεν θεωρώ ότι όλα τα κριτήρια είναι εξίσου σημαντικά.
Για παράδειγμα θεωρώ πολύ πιο σημαντικό να τοποθετηθούν τα ηχεία στις σωστές θέσεις - γωνίες απ το να έχω παντού την ίδια απόσταση ως ακροατης απ αυτά.

Σε γενικές γραμμές θα ελεγα.
Φροντίδα του χώρου.
Τοποθέτηση των ηχειων στις προβλεπομενες γωνίες, για τα περιφερειακα υπάρχουν έτσι και αλλιώς ανοχές.
Ευνοϊκή επιλογή της θέσης ακρόασης.
Σαμπ και σωστή ενσωμάτωση.
Βασικά όλα αυτά θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν και για το δικάναλο.

Επιλογή κατάλληλων ηχείων με ομοιογένεια όχι βέβαια απαραίτητα ίδια και κατόπιν επιλογή καταλληλων ενισχυτικων.
Σωστή επιλογή απμιξινγκ ή και πολυκαναλικων μιξεων.

Βάλε αν θέλεις τις δικές σου προδιαγραφές με σειρά προτεραιοτητας:tongue:
Δεν ρωτάω τον Μπούτχια γιατί θα μου αρχίσει πάλι με την Τρίτη οκτάβα και θα εκνευριστω :tongue::biggrin:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.612
Reaction score
84.279
αν στα 2-2,5 μέτρα
Να υπενθυμίσουμε ξανά και ξανά, πως το ακριβότερο πράγμα στο δικάναλο αλλά και στο πολυκάναλο είναι η απόσταση ακρόασης. Όταν περνάμε τα 3 μέτρα αρχίζει το ξύλο, αν θέλουμε να παίζουμε καλά.

Με λίγα λόγια, μπορείς να έχεις μόνο 2 από τα εξής 3:
  1. Ποιοτικό σεταπ
  2. Οικονομικό σεταπ
  3. Απόσταση ακρόασης πάνω από 3 μέτρα
Δηλαδή ή θα έχεις το 1 και το 2 αλλά όχι το 3, ή το 1 και το 3 αλλά όχι το 2, ή το 2 και το 3 αλλά όχι το 1.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.636
Πολύ μεγάλη αλήθεια. 👍👍👍
Η έμφαση αφορά σε μια διαδεδομένη τάση που διακρίνει όσους παραδοσιακούς δικαναλικούς δομούν πολυκαναλικά setup με κανάλια (ηχεία+ενισχυτικά) που θα ενέκριναν πολύ λιγότερο σε σχέση με τα ΄΄καλά΄΄ τους από το δικαναλικό και μετά συγκρίνουν λέγοντας ότι το πολυκαναλικό είναι μεν καλό για οικιακό κινηματογράφο αλλά υστερεί σε σχέση με το δικαναλικό για τις αγαπημένες τους μουσικές...:wink:

Μπορεί δε να λειτουργεί και ανάδρομα, για όσους θα έχουν δομήσει απευθείας πολυκαναλικό με επιμέρους κανάλια βεληνεκούς που θα επέτρεπε το δικό τους budget και δοκιμάζοντας κατόπιν με τα δύο μπροστινά μονάχα να λένε πόσο... καθόλου θ'απολάμβαναν τη μουσική στη δεύτερη περίπτωση... :sneaky:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.612
Reaction score
84.279
Θεωρώ πως οι κανόνες είναι κοινοί.

Ένας είναι ο σωστός ήχος, δεν υπάρχει άλλος σωστός για δικαναλο κι άλλος σωστός για πολυκάναλο.
Υπάρχει όμως μια σημαντική παράμετρος, το RT60, που διαφέρει.
Γενικά οι πολυκάναλοι χώροι έχουν στόχο χαμηλότερο RT, αν και ο δικός σου επειδή στηρίζεται στην διάχυση/απορρόφηση και όχι σε σκέτη απορρόφηση οπότε είναι καλός και για τα δυο.
 

Μηνύματα
4.972
Reaction score
8.821
Μαρή γι' αυτό δεν διαφωνούσαμε 'μεις τσι προάλλες ? :rolleyes:
Μπράβο που το λες, αλλά θα μας ζουρλάνεις.. :tongue:
Για την ένταση μιλούσαμε, έτσι λειτουργεί ο εγκέφαλος, άσχετα πόσο σωστό είναι κατά την αναπαραγωγή.
Όταν βάζω τσίτα τα γκάζια δεν σημαίνει ότι ειμαι και εντός προδιαγραφών.
Με την ένταση χαμηλά είμαι και ντεκαβλε και εκτός προδιαγραφων:tongue::biggrin:
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.164
Reaction score
21.779
Λέτε για ''ψυχολογικά'' και ''αγαπούληδες'' που γράφουν ''ανούσια πυροσβεστικά σχόλια'' και θα συμφωνήσω πως είναι συχνά τετριμμένα ή και κουραστικά, αλλά το ίδιο ίσως και περισσότερο τετριμμένα και κουραστικά είναι τα καυστικά - εμπρηστικά που είναι και πολύ πιο συχνά ή η μη ελαστκότητα που επιδεικνύεται γενικώς όσο αφορά τα ''ευαγγέλια'' ακόμα κι αν κάποιος δεν ισχυρίζεται πως αυτό που λέει είναι καλύτερο.. (δηλ. δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού) :whistling:
Χαρακτηριστικό βρίσκω πως υπάρχει ''τριβή'' με κάποιον που ενώ υπάρχει συμφωνία στο τεχνικό κομμάτι κατά τεράστιο ποσοστό καθώς είναι οπαδός του πολυκάναλου και γνώστης όπως έχει φανεί απ' τα γραπτά του επειδή απλά γράφει τέτοια..

ο στόχος δεν είναι ο τρόπος αλλά η απόλαυση. Ο δρόμος για να επιδεχθεί ο στόχος είναι διαφορετικός για τον καθένα. Οπότε δεν υπάρχει λάθος τρόπος. Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στον ήχο αλλά παντού.
Δηλαδή απλά επειδή έχει πιο ''soft'' αντιμετώπιση.. :idk:

Για την ένταση μιλούσαμε, έτσι λειτουργεί ο εγκέφαλος, άσχετα πόσο σωστό είναι κατά την αναπαραγωγή.
Όταν βάζω τσίτα τα γκάζια δεν σημαίνει ότι ειμαι και εντός προδιαγραφών.
Με την ένταση χαμηλά είμαι και ντεκαβλε και εκτός προδιαγραφων:tongue::biggrin:
Άει μαρή ξινή.. :cry:

:lolsign:
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.612
Reaction score
84.279
Μπορούμε να ανοίξουμε ένα θέμα να γράφουμε πως την βρίσκει ο καθένας με τα audio-visual και να απαγορεύεται να γράψεις οτιδήποτε τεχνικό. Θα γράφουμε σχόλια ψυχολογικά, παντοφλικά, διακοσμητικά, ρομαντικά, "στα αυτιά μου και στον χώρο μου με τα συνοδά μου", βελούδινες μεσαίες, έχεις ακούσει το τάδε καλώδιο, κτλ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.648
Μηνύματα
2.947.636
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top