Περί καλωδίων ρεύματος

Μηνύματα
342
Reaction score
1
Όλα παίζουν ρόλο με κυρίαρχα στοιχεία τον χώρο και την τοποθέτηση των ηχείων.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Εγώ από όλο αυτό το νήμα κατάλαβα 3 πράγματα.

Κάποιον-κάποιους που επιμένει μέχρι τέλους ότι διαφορες υπάρχουν (δεν λέει καλύτερα η χειρότερα, απλά διαφορες), που όλοι ξέρουμε ότι εαν υπάρχουν-βρεθούν κτλ διαφορες η κουβέντα πάει αυτόματα στο ποιο θα έχει τις καλύτερες διαφορες, όσο και αν θέλει τώρα να μην υποθεί ευθέως για τους οποίους λογους..
-Κάποιους που λένε ότι no difference (me too) και κατά κάποιο τρόπο I do not care less, ίσως υπό άλλες συνθήκες να πήγαιναν στο τεστ αλλά πολλές παράμετροι είναι λίγο καπως (οχι σίγουρα blind test, προκατάληψη από αλλά μέλη, εχθρική στάση όποτε σιγά μην πάει.. λογικό μην τρελαθούμε) όποτε δεν θα γίνει ποτέ..
-και για τέλος κάποια λίγα μέλη που έχουν την περιέργεια όπως και να έχει να δουν τι παίζει με τα αυτιά τους. Έτσι για την εμπειρία βρε αδελφέ και ποιο πολύ για τα Σουβλακια και τις μπυρες..

Αυτά, μετά από πολύ διάβασμα που ίσως θα προτιμούσα να το έχω ρίξει άλλου, αλλά είχε και τις καλές στιγμές του. Περάστε καλά στο τεστ και η κουβέντα θα συνεχιστεί με αλλά δεδομένα :acute:
 
Last edited:


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Όλα παίζουν ρόλο με κυρίαρχα στοιχεία τον χώρο και την τοποθέτηση των ηχείων.
..στα κυρίαρχα στοιχεία, όπως πολύ σωστά αναφέρεις, έχει θέση και η στήριξη. Θα προσέθετα και αυτό..
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
..και το ρεύμα!
..ασφαλώς. Όπως και η σωστή γείωση της οικοδομής.

Κορωνίδα όμως είναι ο χώρος, σε συνδυασμό με τη σωστή επιλογή, αλλά και τοποθέτηση των ηχείων. Αναφέρεται άλλωστε συχνά εδώ.

Σε καμία περίπτωση βέβαια δε θα πρέπει να παραλείπονται και τα υπόλοιπα αναφερθέντα..
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.202
Reaction score
6.112
Μην επιμένεις για τον Χαράλαμπο, λειτουργεί μέσω "γραμμης". Ότι είναι εκτός γραμμής απορρίπτεται! Ίσως κιόλας να φοβάται μήπως του κλονισετε την πίστη στην "γραμμη".

Προσωπικά είμαι αντικαλωδιας και αυτές τις ημέρες εκτός Αθηνών, αλλιώς θα ερχόμουν έστω και για ακούσω κάτι που θεωρώ ότι δεν πρέπει να ακούγεται.

Έχει πάντως πλάκα που οι υποτιθέμενοι ορθολογιστές του φόρουμ κολωνουν σε ορθολογιστικό κάλεσμα των αν-ορθολογιστων :)
Μιας και δε μπορείς να έλθεις σήμερα, μπορείς όποτε θες να μου στείλεις πμ και να κανονίσουμε μια άλλη ακρόαση με πολλές μουσικές και σύγκριση καλωδίων.
Τώρα, όντως είναι εντυπωσιακό ότι κανένας από το δόγμα των αντικαλωδιάδων, άλλοι για λόγους ¨αμφισβήτισης της μεθοδολογίας¨, άλλοι γιατί έχουν ¨κατασταλλάξει στα πιστεύω τους¨, ΄΄αλλοι γιατί το ¨pdf το λέει ξεκάθαρα¨, άλλοι γιατί ¨αυτά είναι εργαλεία του σατανά¨, δεν έρχονται.
Πιστεύοντας έτσι, ότι η μη παρουσία τους αυτοδικαίως μηδενίζει και την αξία της ακρόασης!
Δε πειράζει, άλλωστε θα είναι και η μόνη δοκιμή καλωδίων re;ymatow μέσω μελών του site.
Ας κάνουν μετά δική τους ακράση, με τη δική τους μέθοδο και εμένα καλεσμένο:):) να επαναλάβουμε τα αποτελέσματα!
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Λίγο δύσκολο να ακούσουμε με τα μάτια ως προς τα καλώδια. Συνήθως δεν τα βλέπουμε. Βέβαια, όταν περνάω δίπλα απο τα ηχεία μου και βλέπω τα 8TC, τα φτύνω μη τα ματιάσω. :p
Κι όμως, ακούμε και με τα μάτια! Το οπτικό αποτέλεσμα, η γνώση ότι κάτι είναι ακριβό ή ότι είναι αποδεκτό από πολλούς ή ειδικούς, μας κάνει να νομίζουμε ότι ηχεί και καλύτερα. Παραδείγματα σε αυτό το φόρουμ η θεοποίηση της απόδοσης συγκεκριμένων επωνυμιων ενεργών ηχείων, ενισχυτων και........καλωδίων! Ποιος εδώ μπορεί να αμφισβητήσει για παράδειγμα οτιδήποτε προέρχεται από την Μπελντεν ή Μογκαμι;
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
12.228
Κι όμως, ακούμε και με τα μάτια! Το οπτικό αποτέλεσμα, η γνώση ότι κάτι είναι ακριβό ή ότι είναι αποδεκτό από πολλούς ή ειδικούς, μας κάνει να νομίζουμε ότι ηχεί και καλύτερα. Παραδείγματα σε αυτό το φόρουμ η θεοποίηση της απόδοσης συγκεκριμένων επωνυμιων ενεργών ηχείων, ενισχυτων και........καλωδίων! Ποιος εδώ μπορεί να αμφισβητήσει για παράδειγμα οτιδήποτε προέρχεται από την Μπελντεν ή Μογκαμι;
Εγώ χτυπιέμαι να πάρω για δοκιμή belden ή mogami και να τα κοντράρω στα 8tc μου, αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω ούτε σεντ επιπλέον απλά για να κάνω μια δοκιμή. Ίσως να είναι best value for money, αλλά με απασχολεί πιο πολύ το τί ακούω ( μέχρι ενός ορίου βέβαια ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Για να ανακαλύψει κανείς την αξία των καλωδιωσεων σε ένα σύνολο ηχοσυστήματος-χώρου, και να ξεφύγει από αυθαιρεσίες του τύπου 50% είναι το ρεύμα και 39% τα καλώδια επειδή κάποιος το είπε κάπου κάποτε, πρέπει πραγματικά να το αναλύσουμε, και να απαντηθούν τα βασικότερα ερωτήματα.

Στο βασικότερο ερώτημα που τίθεται, είναι αν στο τελικό αποτέλεσμα παίζει (ως ποσοστό) μεγαλύτερο ρόλο ο χώρος ή τα ηχεία.

Νομίζω πως όλοι γνωρίζουν περιπτώσεις που εξαιρετικά ηχεία έπαιζαν χάλια, λόγω χώρου.

Άρα, ο χώρος είναι ο "άρχοντας". Αξίωμα.

Είναι εμφανές και το έχουμε εξηγήσει επαρκώς πως ο χώρος παίζει περισσότερο ρόλο στο τι θα ακούσεις τελικά, από ότι τα ίδια τα ηχεία, που παράγουν τον ήχο, όσο "περίεργο" κι αν ακούγεται εκ πρώτης όψεως αυτό.

Αν το πάμε σε ποσοστό, για να προσπαθήσουμε να τα βάλουμε σε μια σειρά, θα έλεγα ο χώρος είναι υπεύθυνος για το 60% του τελικού αποτελέσματος, με όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους να πιάνουν συνολικά ένα 40%.

Σε αυτό το σημείο, να κάνουμε μια διαπίστωση: δεν είναι σύνηθες φαινόμενο να βλέπει κανείς μια δημιουργία ηχοσυστήματος-χώρου όπου το κοστολόγιο περί χώρου να έχει απορροφήσει το 60% του συνολικού κόστους. Ενώ θα έπρεπε. ;)

Το ακριβότερο πράγμα στο χόμπι, είναι ο χώρος. Ιδίως ο χώρος που διατίθεται μόνο και αποκλειστικά για αυτό το σκοπό. Αν απορροφήσει ένα σημαντικό εμβαδό της οικίας, είναι ένα τρέχον έξοδο, που κοστίζει κατ'αντιστοιχιαν τετραγωνικών, του ενοικίου του σπιτιού.

Στο 40% που απομένει για τα στέρεα, προφανώς το ηχείο κατέχει ηγετική θέση ως ποσοστό, διότι αυτό είναι που παράγει τον ήχο. Δηλαδή, ένα 30% αντιστοιχεί στο σύνολο ηχείων και σαμπ, που θα γεμίσουν με συχνότητες το χώρο, και εμπεριέχει αυτό το ποσοστό την ακρίβεια τοποθέτησης για δημιουργία των αποστάσεων ακρόασης όπως προβλέπεται κατά τας γραφάς του Hi-Fi.

Οι ενισχυτές που θα τα οδηγήσουν, είναι το επόμενο σημαντικό κομμάτι, που θα είναι αποφασιστικής σημασίας για το αν θα γίνει σοβαρή δουλειά, η αν θα πάνε όλα στραφι.
Οπότε, δικαίως ένα ποσοστό 7-8% ανήκει στα ενισχυτικά στάδια, και προστιθέμενο στο ποσοστό των ηχείων (30%), μας δίνει την συμμετοχή ενός ενεργού ηχείου στην αλυσίδα του audio (37-38%).


Έμειναν 2-3% για το σύνολο. Λογικά, η πηγή αποτελεί μια σταθερή αξία, και οφείλει να είναι υψηλών επιδόσεων ώστε αντίστοιχο να είναι και το τελικό αποτέλεσμα. Στο 2-3% που έμεινε, πρέπει να χωρέσει και η ισοσταθμιση χώρου για το επιθυμητό τάργκετ κερβ, καθώς σε ένα υψηλών προδιαγραφών και πιστότητας αναπαραγωγής σύστημα, θα πρέπει ντεφάκτο να αποδίδεται το φάσμα ως προβλέπεται.

Δίνω λοιπόν ένα 2% στην ισοσταθμισμένη πηγή, ενώνοντας τρόπον τινά σε ένα μηχάνημα το Ντακ και το σύστημα ισοσταθμισης, ως συνηθίζεται με τους σύγχρονους προενισχυτές.

Μένει λοιπόν ένα 0-1% να μοιραστεί σε

- στήριξη καλωδίων
- αντικραδασμικά ράκ
- βάσεις ηχείων
- ρεύμα παροχής
- καλώδια ηχείων
- καλώδια ιντερκονεκτ
- κεφαλή πικάπ
- βραχίονας
- πλυντήριο δίσκων
- φίλτρο ρεύματος
- καλώδια ρεύματος
- καμπανάκια του τάδε
- απομαγνητιστικα χώρου
- φιδολαδα
- παρθένες που κατουράνε αγιασμό
- εξορκιστές του τζιτερ
- υπερυψηλής ανάλυσης αρχεία
- κολοκύθια τούμπανα
- κολοκυθάκια τηγανητά
- φέτα Κόγια.

Αυτά.
 


Μηνύματα
7.465
Reaction score
12.228
Κάπου μου τα χαλάει η αναλογία. Εξηγούμαι ( ξανά ) : Σέβομαι το ότι ο χώρος έχει μεγάλη επίδραση στο πως θα ακουστεί ένα σύστημα. Ακόμα και μια μοίρα να αλλάξω στο ηχείο προς τη θέση ακρόασης, έχει διαφορά. Πόσο μάλλον όταν όλος ο χώρος "ρυθμίζεται" για να μην επηρρεάζει το σύστημα. Απο την άλλη όμως, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν παίζουν όλοι οι ενισχυτές το ίδιο, ούτε οι πηγές. Γνωρίζουμε επίσης ότι πέραν των επιδράσεων στις συχνότητες ( π.χ. προβολικότητα ), τα καλώδια επηρρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα ως προς την ανάλυση, τις πληροφορίες που περνάνε για ανάλυση απο το επόμενο μηχάνημα που συνδέουν στην αλυσίδα του συστήματος. Πως λοιπόν είναι δυνατόν να έχει τη μεγαλύτερη επίδραση ο χώρος και μάλιστα σε δεκαπλάσιο βαθμό απο αυτή του συστήματος; Δηλαδή, αν εγώ βάλω ένα αρκετά αναλυτικό σύστημα, με φλατ απόκριση σε ένα τιουναρισμένο χώρο, θα ακούσω το ίδιο που με ένα λιγότερο αναλυτικό σύστημα; Ναι, θα πειράξεις τη καμπύλη, αλλά τί θα γίνει με την ανάλυση και τις πληροφορίες; Θα πάρεις ενεργά. Το σέβομαι. Όλα τα ενεργά παίζουν το ίδιο; αν ναι, γιατί υπάρχουν μάρκες και μοντέλα και δεν υπάρχει μια μάρκα και ένα μοντέλο;
 

Μηνύματα
1.584
Reaction score
657
Για να ανακαλύψει κανείς την αξία των καλωδιωσεων σε ένα σύνολο ηχοσυστήματος-χώρου, και να ξεφύγει από αυθαιρεσίες του τύπου 50% είναι το ρεύμα και 39% τα καλώδια επειδή κάποιος το είπε κάπου κάποτε, πρέπει πραγματικά να το αναλύσουμε, και να απαντηθούν τα βασικότερα ερωτήματα.

Στο βασικότερο ερώτημα που τίθεται, είναι αν στο τελικό αποτέλεσμα παίζει (ως ποσοστό) μεγαλύτερο ρόλο ο χώρος ή τα ηχεία.

Νομίζω πως όλοι γνωρίζουν περιπτώσεις που εξαιρετικά ηχεία έπαιζαν χάλια, λόγω χώρου.

Άρα, ο χώρος είναι ο "άρχοντας". Αξίωμα.

Είναι εμφανές και το έχουμε εξηγήσει επαρκώς πως ο χώρος παίζει περισσότερο ρόλο στο τι θα ακούσεις τελικά, από ότι τα ίδια τα ηχεία, που παράγουν τον ήχο, όσο "περίεργο" κι αν ακούγεται εκ πρώτης όψεως αυτό.

Αν το πάμε σε ποσοστό, για να προσπαθήσουμε να τα βάλουμε σε μια σειρά, θα έλεγα ο χώρος είναι υπεύθυνος για το 60% του τελικού αποτελέσματος, με όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους να πιάνουν συνολικά ένα 40%.

Σε αυτό το σημείο, να κάνουμε μια διαπίστωση: δεν είναι σύνηθες φαινόμενο να βλέπει κανείς μια δημιουργία ηχοσυστήματος-χώρου όπου το κοστολόγιο περί χώρου να έχει απορροφήσει το 60% του συνολικού κόστους. Ενώ θα έπρεπε. ;)

Το ακριβότερο πράγμα στο χόμπι, είναι ο χώρος. Ιδίως ο χώρος που διατίθεται μόνο και αποκλειστικά για αυτό το σκοπό. Αν απορροφήσει ένα σημαντικό εμβαδό της οικίας, είναι ένα τρέχον έξοδο, που κοστίζει κατ'αντιστοιχιαν τετραγωνικών, του ενοικίου του σπιτιού.

Στο 40% που απομένει για τα στέρεα, προφανώς το ηχείο κατέχει ηγετική θέση ως ποσοστό, διότι αυτό είναι που παράγει τον ήχο. Δηλαδή, ένα 30% αντιστοιχεί στο σύνολο ηχείων και σαμπ, που θα γεμίσουν με συχνότητες το χώρο, και εμπεριέχει αυτό το ποσοστό την ακρίβεια τοποθέτησης για δημιουργία των αποστάσεων ακρόασης όπως προβλέπεται κατά τας γραφάς του Hi-Fi.

Οι ενισχυτές που θα τα οδηγήσουν, είναι το επόμενο σημαντικό κομμάτι, που θα είναι αποφασιστικής σημασίας για το αν θα γίνει σοβαρή δουλειά, η αν θα πάνε όλα στραφι.
Οπότε, δικαίως ένα ποσοστό 7-8% ανήκει στα ενισχυτικά στάδια, και προστιθέμενο στο ποσοστό των ηχείων (30%), μας δίνει την συμμετοχή ενός ενεργού ηχείου στην αλυσίδα του audio (37-38%).


Έμειναν 2-3% για το σύνολο. Λογικά, η πηγή αποτελεί μια σταθερή αξία, και οφείλει να είναι υψηλών επιδόσεων ώστε αντίστοιχο να είναι και το τελικό αποτέλεσμα. Στο 2-3% που έμεινε, πρέπει να χωρέσει και η ισοσταθμιση χώρου για το επιθυμητό τάργκετ κερβ, καθώς σε ένα υψηλών προδιαγραφών και πιστότητας αναπαραγωγής σύστημα, θα πρέπει ντεφάκτο να αποδίδεται το φάσμα ως προβλέπεται.

Δίνω λοιπόν ένα 2% στην ισοσταθμισμένη πηγή, ενώνοντας τρόπον τινά σε ένα μηχάνημα το Ντακ και το σύστημα ισοσταθμισης, ως συνηθίζεται με τους σύγχρονους προενισχυτές.

Μένει λοιπόν ένα 0-1% να μοιραστεί σε

- στήριξη καλωδίων
- αντικραδασμικά ράκ
- βάσεις ηχείων
- ρεύμα παροχής
- καλώδια ηχείων
- καλώδια ιντερκονεκτ
- κεφαλή πικάπ
- βραχίονας
- πλυντήριο δίσκων
- φίλτρο ρεύματος
- καλώδια ρεύματος
- καμπανάκια του τάδε
- απομαγνητιστικα χώρου
- φιδολαδα
- παρθένες που κατουράνε αγιασμό
- εξορκιστές του τζιτερ
- υπερυψηλής ανάλυσης αρχεία
- κολοκύθια τούμπανα
- κολοκυθάκια τηγανητά
- φέτα Κόγια.

Αυτά.
Συμφωνώ στα ποσοστά όσον αφορά το home theater.

Για το Hi-Fi δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα
 

Μηνύματα
13.577
Reaction score
11.118
τα καλώδια επηρρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα ως προς την ανάλυση, τις πληροφορίες που περνάνε για ανάλυση απο το επόμενο μηχάνημα που συνδέουν στην αλυσίδα του συστήματος
Μη ξεχνάτε το θέμα: Μιλάμε για καλώδια ρεύματος.
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
12.228
Μη ξεχνάτε το θέμα: Μιλάμε για καλώδια ρεύματος.
Σαφώς. Αλλά στη τοποθέτηση του Κώστα, τόσο τα καλώδια ρεύματος, όσο και τα υπόλοιπα περιφερειακά κατατάσσονται στο 2-3%, με τη μεγαλύτερη έμφαση να δίνεται αρχικά στον χώρο, στη συνέχεια στα ηχεία και μετά όλα τα άλλα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.542
Reaction score
84.028
Συμφωνώ στα ποσοστά όσον αφορά το home theater.

Για το Hi-Fi δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα
To HiFi είναι υποδεέστερο και παρωχημένο φορμάτ με πολλούς συμβιβασμούς, μπροστά στο πολυκάναλο immersive.
 

Μηνύματα
1.584
Reaction score
657
To HiFi είναι υποδεέστερο και παρωχημένο φορμάτ με πολλούς συμβιβασμούς, μπροστά στο πολυκάναλο immersive.
Ναι αλλά το συγκεκριμένο νήμα στο οποίο συμμετέχουμε είναι στην κατηγορία AUDIO, HIFI...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.542
Reaction score
84.028
Ναι αλλά το συγκεκριμένο νήμα στο οποίο συμμετέχουμε είναι στην κατηγορία AUDIO, HIFI...
Και ποιος είπε πως το HiFi και το Audio περιορίζεται στην χρήση δυο ηχείων;
Γιατί να μην είναι 5.2, 7.4, 7.4.4, 9.6.6 κτλ κτλ; Δεν έχουμε Υψηλή Πιστότητα στα πιο σύγχρονα φορμάτ; 'Η μήπως δεν έχουμε Audio?
Τι αλλάζει λοιπόν με τον αριθμό των ηχείων, τα πιο σύγχρονα φορμάτ, και τα καλώδια ρεύματος;
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.202
Reaction score
6.112
Για γέλια είναι μια άλλη κατηγορία ανθρώπων, που ενώ έχει διαβάσει διεξοδικώς επεξηγήσεις για την επίδραση που εχει ο χώρος στον ήχο, προσπαθεί να διορθώσει τα προβλήματα του χώρου του αλλάζοντας καλώδια. Σαν να λέμε πως εχει σπάσει το πόδι του και για να γίνει καλά παίρνει αντιβίωση (ή μήπως ομοιοπαθητικά ;)) για αμυγδαλίτιδα :gotcha:
Θυμίζω ότι το νήμα τιτλοφορείται ¨περί καλωδίων ρεύματος¨ κι όχι ¨περί χώρου ακρόασης¨.
Απόλυτα δεκτή η άποψη σας για το χώρο, και κατά βάσει σωστή, αλλά εδώ εκθέτουμε απόψεις περί των καλωδίων τροφοδοσίας ρεύματος:) και την όποια επίδραση έχουν ή δεν έχουν στον ήχο.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
4.960
Reaction score
4.156
Θα σας περιγραψω τρεις προσωπικες περιπτώσεις.

Πρωτη περιπτωση. Σε κατάστημα που ακουγα με τους ενισχυτες μου καποια αξιολογα ηχεια, για να με πεισει ακομη περισσοτερο ο πωλητης, λεει, ας βαλουμε κι ένα καλωδιο τωρα πολύ καλυτερο (ξερεται, απ αυτά τα πολύ χοντρα) για ν ακούσουμε ακομη καλυτερα το συστημα. Όταν το εβαλε αυτος αρχισε να εκθειαζει τον ηχο και πως εγινε ακομη καλυτερος. Εγω δεν καταλαβα διαφορά, αλλα συμφωνουσα μαζι του για να μην του το χαλασω το ονειρο. Τα συμπερασματα ούτως η αλλως για τα ηχεια τα ειχα βγαλει και δεν αλλαξαν στο παραμικρο από την αλλαγη καλωδιων.

Δευτερη περιπτωση. Πηρα στο σπιτι για δοκιμη από εταιρια δυο καλωδια (ιδια μαρκα) το ένα κοστιζε 100 ευρω και το άλλο 400 ευρω. Φωναξα κι ένα φιλο μου και ξεκινήσαμε τις δοκιμες. Στην αρχη μας φανηκαν ιδια. Μετα αρχισαμε να δινουμε ένα ελαφρυ προβαδισμα στο ακριβο. Σε καποια φαση μπηκε και η κορη μου στο δωματιο, οποτε της λεμε για πες κι εσυ την γνωμη σου. Λενε ότι οι γυναικες ακουνε καλυτερα! Αυτή παλι ηταν τελειως σιγουρη ότι το φτηνο επαιζε καλυτερα. Όπως καταλαβαίνεται δεν ψωνισα!

Τριτη περιπτωση. Ειχα αγορασει ένα χοντρο καλωδιο ηχειων αξιας 1.500 ευρω. Μου ειπαν ότι εχει πιο μαλακο ηχο κι ένα σωρο κολακευτικα λογια. Ειχα προηγουμενως ένα καλωδιο που εκανε 6 ευρω το μετρο. Δεν καταλαβα κατι σημαντικο (ισως και καθολου) αλλα η αισθηση που εχεις όταν παιρνεις ένα ακριβο καλωδιο είναι ότι τελειωσες μ αυτό το ζητημα πας γι αλλα. Δεν σε νοιαζει μετα το καλωδιο. Μεχρι που βρεθηκα μ αυτό τον τρελλο τον ανατρεπτικο (EAR). Μου λεει σε τονο προστακτικης, παρε αυτά (Belden) κοψτα να είναι στην τσιτα με τους ενισχυτες σου και τ αλλα πουλατα, να παρεις λεφτα. Μουταλεγε δυνατα κι αργα (Π Ο Υ Λ Α Τ Α - Α Κ Ο Υ Σ Ε Σ?? Ν Α Π Α Ρ Ε Ι Σ Λ Ε Φ Τ Α!) για να καταλαβω λες κι ημουν Αλμπανό :lol:. Χατηρι δεν χαλαω, πηρα το δωρο τα εκοψα όπως ειπε, εκανα κι ένα δοκιμαστικο, γι άλλη μια φορα δεν καταλαβα τιποτα σαν διαφορά και κερδισα καποια χρηματα από την πωληση των καλωδιων (300 - τοσο πιασανε).
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.544
Μηνύματα
2.943.554
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top