Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Ένα μήνα σε καθημερινές προπονήσεις με το bmc προέκυψε ένα θέμα προς διερεύνηση για αλλαγές στο αρχικό bike fit.
Ξαφνικά άρχισα να νιώθω άβολα, μετά από αρκετές αποτυχημένες αλλαγές στις ρυθμίσεις κατέληξα ότι το αρχικό στήσιμο ήταν λάθος, μου διέφυγε εντελώς στο υπολογισμό και στη επιλογή εξαρτημάτων η συνολική στοίβα του σκελετού.
Παρασύρθηκα από το μεγαλύτερο οριζόντιο και reach και κατέληξα σε 100mm με - 6° λαιμό, αυτό εντέλει είχε ως αποτέλεσμα να νιώθω συνέχεια στριμωγμένος, η κακή στάση του κορμού είτε στα drops είτε στα hoods γίνονταν μετά από ώρες πιεστικά ανυπόφορη για το αυχενικό και στο τέλος της μέρας όλο αυτό κατέληγε σε πόνο.
Γενικά δεν είμαι και ο πχιο ευλύγιστος σκελετός ανατομικά και για αυτό το λόγο αποφεύγω επιθετικούς σκελετούς με χαμηλή στοίβα και μπόλικες αρνητικές μοίρες σε λαιμό τιμονιού, επίσης ο κορμός μου είναι ελάχιστα μεγαλύτερος σε σχέση με τα ποδάρια, οπότε με αυτά τα δεδομένα κατέληξα σε 110mm λαιμό αλλά το ζητούμενο παρέμενε, με τα παραπάν δεδομένα τι μοίρες να επιλέξω? 🤔
Αρχικά κοιτούσα λαιμούς με -8°, οι μοίρες αυτές είναι πολύ διαδεδομένες στους racing σκελετούς, το θκόμ όμως ποδήλατο είναι endurance οπότε θα ήταν ελάχιστη η διαφορά σε σχέση με πριν, έτσι κατέληξα στους -10° λαιμούς.
Κάπου εδώ προέκυψε νέο πρόβλημα, λαιμοί σε αυτές τις μοίρες σιάχνουν μαναχά 3 εταιρίες, η giant για τα δικά της ποδήλατα με 1 1/4" με αντάπτορας για 1 1/8" άρα άκυρο, υπάρχουν κάτι πανάκριβοι Carbon με μεταβλητές μοίρες, άρα άκυρο, μένουν ο σχιμάνος και ο ritchey.
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως κατέληξα στον ritchey, πληρουσε όλες τις προδιαγραφές και δεν στοίχιζε μια περιουσία, σκάει ο λαιμός από Γερμανία μεριά και τι αντικρίζω?
Ο λαιμός είναι στραβός, τόσο στραβός που δεν μπαίνουν κάν οι βίδες στο σφιγκτήρα του τιμονιού, λέω δεν μπορεί να είμαι τόσο κατσίκι, κατευθείαν έρχομαι σε επαφή με τους Γερμανούς, αφού τους στέλνω φωτογραφίες διαπιστώθηκε το πρόβλημα και άρχισαν τα συγγνώμη κλπ.
Μην έχοντας καμία εμπιστοσύνη στο ποιοτικό έλεγχο του βλακοritchey και έχοντας χεσμένη τη φωλιά τους οι Γερμανοί τους προτείνω να με στείλουν τη τελευταία επιλογή στα δεδομένα που ήθελα, pro vibe και ο θεός βοηθός.
Ανέλαβαν τα έξοδα για next day delivery για τον ακριβότερο pro vibe λαιμό χωρίς να ζητήσουν πίσω τον λαιμό με τη αστοχία, έμεινα τελείως μ@λ@κας με τη κατανόηση και άμεση εξυπηρέτηση... Εδώ στο Ελλάντα δεν ξέρω τι μεταχείριση θα είχα, σίγουρα όχι αυτή...

Συνεχίζεται, πείνασα, πάω να φάω :biggrin:
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
27.709
Reaction score
21.645
Όπως τα έλεγα κι χθες, ό,τι κάνεις το κάνεις συνέχεια πιο... περίπλοκο! :roflmao: :party:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Όπως τα έλεγα κι χθες, ό,τι κάνεις το κάνεις συνέχεια πιο... περίπλοκο! :roflmao: :party:
Ρε φίλε, δεν φταίω γω, κάποια άγνωστη δύναμη το προκαλεί αυτό, δεν εξηγείται αλλιώς... :biggrin:

Μήπως λες επειδή βρίζω τον Κούλη? 🤔
Πχιός ξέρει!! :lolsign:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Γιάννο έσιαξα ένα μπαμπάτσικο τοστ με ψωμί χαμηλού γλυκαιμικού με gouda και λίγες μπάμιες. :biggrin:
Το ψωμί ψήθηκε σε φριγανιέρα μέχρι να τραγανίσει και τα υλικά μπήκαν μέσα ζωντανά, δοκιμασέ το, θα πάθεις γευστικό ντελίριο ;)
Όντως κάτι δεν πάει καλά, τραβάει χρόνια αυτή η κολόνια, στο παρελθόν έσκασαν τροχοί του χιλλιάρικου από Αγγλία που είχαν και αυτοί σοβαρή αστοχία, με τη βοήθεια των παιδιών εδώ κατάφερα να τους επιστρέψω πίσω και να πάρω τα λεφτάμ, μόνος δεν θα τα κατάφερνα ποτέ γιατί τα αγγλικάμ είναι χειρότερα από τα ελληνικάμ:biggrin:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Σκάει που λέτε τη επομένη το πρωί ο νέος λαιμός, αυτή τη φορά ευτυχώς όλα ήταν μια χαρά, μια ανησυχία τη είχα να πω τη αλήθεια, με τόσες αστοχίες που έχω αντιμετωπίσει στα ποδηλατικά είμαι πολύ επιφυλακτικός, ο ποιοτικός έλεγχος έχει πολλά προβλήματα, κακά τα ψέματα, όσοι έχουν μια υποτιθέμενη γνώση μπορούν να τις εντοπίσουν, οι υπόλοιποι ζουν με τα προβλήματα και είναι και ευτυχισμένοι.
Τέσπα, μαζί με το λαιμό είχαν έρθει ήδη και οι νέοι δίσκοι της shimano, έπρεπε να ασχοληθώ και με αυτό, λόγο ασφάλειας ήταν πολύ σημαντικότερο.
Με τη πρώτη ευκαιρία τα έβαλα όλα απάνω, έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις και στο καπάκι δοκιμή στο τετράγωνο της γειτονιάς.
Η πρώτη αίσθηση ήταν πολύ θετική, ο κορμός άπλωσε με το νέο λαιμό, οι αρνητικές μοίρες δίνουν μια επιθετική στάση και οι γωνίες στα χέρια άλλαξαν, απέκτησαν πιο φυσική και ξεκούραστη θέση, στα drops τα δάχτυλα βρίσκουν τις μανέτες ακριβώς πάνω στη χυτευτή καμπυλότητα όπου έχεις καλύτερη πληροφορία στη πίεση της αντλίας.
Τώρα το μόνο που έμενε ήταν να ντυθώ με τα ποδηλατικά και να γίνει μια καταδρομική δοκιμή, αυτό συνέβη σήμερα το πρωί στη συνήθη διαδρομή για τη δλειά.
Κατέφκα το βουνό και ήδη ένα πλατύ χαμόγελο έσκασε στα χείλη από τα άστρωτα ακόμα φρένα, δίνοντας μια ωραία αίσθηση, πληροφορία και δύναμη.
Για δοκιμή έβαλα καινούρια resin τακάκια, το ίδιο set up έχω στο mtb και είπα να το δοκιμάσω και στο bmc, είμαι πολύ ευχαριστημένος και είπα να αποφύγω τα μεταλλικά, τουλάχιστον για αρχή.
Μη τα πολυλογώ, τα φρένα μεταμορφώθηκαν, στη κατάβαση πάτησαν τα τακάκια και στο ίσιωμα έδειξαν κατευθείαν τα δόντια τους , οι δίσκοι δεν τους άκουσα από τις θερμοκρασίες και τη παραμόρφωση να ξύνουν τα τακάκια, στα φανάρια ερχόμουν με 50km/h και τραβούσα τη τελευταία στιγμή φρένα πανικού βάζοντας τα φρένα στα όρια.
Ακόμα δεν αποδίδουν στο 100%, με μια κατάβαση 1km και 8km ίσιωμα θέλουν επιπλέον στρώσιμο, ωστόσο μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι δεν έχουν καμία σχέση με τους AFS 03 της campagnolo, υπάρχει ήδη τριβή με resin τακάκια και με ελάχιστη πίεση στη αντλία , όταν πατήσουν καλύτερα θα δώσουν επιπλέον δύναμη.
Όσο για το λαιμό, όπως έγραψα και παραπάν, όλα ήρθαν εκεί που έπρεπε, κακή αρχική εκτίμηση λόγου υψηλής στοίβας που δεν υπολογίστηκε και δεν μου το συγχώρησε, το σώμα μίλησε και ήθελε επιπλέον χώρο για άνεση και για καλύτερο χειρισμό.
Αύριο πρωί πρωί σχολάω απ'τη δλειά και η δοκιμή συνεχίζεται, θα πάω μια γνωστή προπόνηση γύρω στα 60-70 km, αν δεν με πατήσει κανένας βλαμμένος στους δρόμους της Αττικής (είμαι γκαντέμης και σε αυτό) θα έχω καλύτερη εικόνα :biggrin:

Και μια εικόνα από το νέο στήσιμο
1000013174.jpg
 

Μηνύματα
209
Reaction score
168
Πάνω που λέω να κάτσω στα αυγά μου γιατί βγήκαν θεματάκια με το αμάξι και το σπίτι της μητέρας, πετυχαίνω αυτή τη διαφήμιση. Ε δεν θέλουν να με αφήσουν να ηρεμήσω. Προσπαθώ να την παλέψω με το παλιό μου ποδηλατάκι και όλο και κάτι εμφανίζεται...
1000012828.jpg


Πάω για ύπνο, μπας και δεν βλέπω διάφορα.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Εντέλει το πρόβλημα ήταν στους δίσκους της campagnolo, με τα τακάκια της shimano δεν λειτουργούν οι AFS 03, με τους RT-CL 900 και resin τακάκια έχω πολύ καλύτερα φρένα και απόλυτη ησυχία, δεν τρίζει, δεν τσιρίζει το σύστημα, επίσης δεν υπάρχει καμία παραμόρφωση.
Πάθαμε και μάθαμε, τέλος τα πειράματα!!
 

Μηνύματα
18.158
Reaction score
26.242
εντωμεταξύ το εντυπωσιακό είναι οτι για κάθε 10 χρήστες Shimano δίσκων, παίζει να υπάρχει ένας- δυο χρήστες campagnollo
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
εντωμεταξύ το εντυπωσιακό είναι οτι για κάθε 10 χρήστες Shimano δίσκων, παίζει να υπάρχει ένας- δυο χρήστες campagnollo
Δύο?
Πολλούς λες, ένας με το ζόρι, στη προκειμένη περίπτωση είμαι μόνο εγώ :roflmao:
Εντωμεταξύ εγώ παρασυρθηκα από έναν μπούφο που έχει κανάλι στο γιου τούμπ, είχε δοκιμάσει το συνδυασμό και έλεγε ότι βρήκε τη υγειάτ σε σχέση με τους ice Tech δίσκους. Ας πρόσεχα...
Τώρα που το σκέφτομαι ίσως φταίω και γω, αν αρχικά έβαζα στους campagnolo μεταλλικά τακάκια πιθανόν να μη αντιμετωπίζα προβλήματα, με τα resin και τις καταβάσεις που έκανα μάλλον τους έκαψα και άλλαξαν βαφή, οπότε μετά έπαψαν να έχουν τριβή.
Δεν ξέρω, μια σκέψη κάνω...
 

Μηνύματα
1.218
Reaction score
1.334
Δύο?
Πολλούς λες, ένας με το ζόρι, στη προκειμένη περίπτωση είμαι μόνο εγώ :roflmao:
Εντωμεταξύ εγώ παρασυρθηκα από έναν μπούφο που έχει κανάλι στο γιου τούμπ, είχε δοκιμάσει το συνδυασμό και έλεγε ότι βρήκε τη υγειάτ σε σχέση με τους ice Tech δίσκους. Ας πρόσεχα...
Τώρα που το σκέφτομαι ίσως φταίω και γω, αν αρχικά έβαζα στους campagnolo μεταλλικά τακάκια πιθανόν να μη αντιμετωπίζα προβλήματα, με τα resin και τις καταβάσεις που έκανα μάλλον τους έκαψα και άλλαξαν βαφή, οπότε μετά έπαψαν να έχουν τριβή.
Δεν ξέρω, μια σκέψη κάνω...
Είχαν πάρει άλλο χρώμα σε κάποια σημεία; Πιθανόν αν υπερθερμανθούν αρκετές φορές να τροποποιηθούν κάποια από τα χαρακτηριστικά τους.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Το χαρακτηριστικό μπλέδιασμα όπου αλλάζει τη σκληρότητα του μετάλλου, όχι δεν τη παρατήρησα, και πως θα μπορούσα άλλωστε όταν για 15km κατέβαινα με υψηλή ταχύτητα πατώντας δυνατά τα φρένα στις φουρκέτες που έπρεπε να μειώσω αρκετά τη ταχύτητα. Όταν όμως η πεδηση αλλάζει συμπεριφορά ανάλογα των συνθηκών και υπάρχει σχεδόν υπό όλες τις συνθήκες θόρυβος, σημαίνει ότι τα τακάκια γλιστράνε πάνω στους δίσκους ψάχνοντας να βρουν τριβή. Άρα έχει αλλάξει η σύνθεση σε ένα από τα 2 υλικά.
Τα φρένα πρέπει να έχουν σταθερή απόδοση σε όλες τις συνθήκες, όταν ξεπερνούν το λειτουργικό όριο θερμοκρασιών συνήθως πρέπει να ασκήσεις περισσότερη δύναμη στη αντλία ώστε να παραχθεί έργο, εμένα αυτό ήταν πολύ συνηθισμένο, πατούσα με πολύ δύναμη αρχικά τις μανέτες και όσο πλησίαζα τη κορυφή της στροφής όπου σε εκείνο το σημείο αφήνεις τα φρένα ώστε να διαγράψεις τη στροφή, ασκούσα πολύ περισσότερη δύναμη για να φτάσω στη ταχύτητα που θα μου επέτρεπε να κρατήσω τη γραμμή της στροφής.
Όλα τα παραπάνω αρχικά με resin τακάκια, όταν έβαλα μεταλλικά είχα λίγο καλύτερα φρένα αλλά με πολύ φασαρία, αρχικά άκουγες που τα μέταλλα είχαν τριβή και στο καπάκι συντονισμό των υλικών επειδή χάνονταν η τριβή μεταξύ τους, σε αυτή τη φάση εγώ ασκούσα περισσότερη δύναμη στις μανέτες.
Πιθανόν ο campagnolos στη σύνθεση από τα οργανικά τακάκια να χρησιμοποιεί περισσότερο μέταλλο, και αυτό επειδή ο δίσκος είναι όλος μεταλλικός, ενώ τα οργανικά τακάκια της shimano έχουν ελάχιστα μεταλλικά στοιχεία στη πάστα επειδή οι δίσκοι έχουν ελάχιστο μέταλλο στις επιφάνειες τριβής και το γνωστό αλουμίνιο στο ενδιάμεσο (τύπου σάντουιτς) για τη επαγωγή θερμοκρασιών.
Πιθανόν κάπου εκεί και υπό αυτές τις συνθήκες να έκαψα τους δίσκους της campagnolo με τα τακάκια της shimano.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Το φουρφούρι της wahoo ήταν εντέλει η καλύτερη αγορά για τις in door προπονήσεις, κακός είχα αμφιβολίες τόσο καιρό, μαζί με το trainer παίρνεις υποχρεωτικά πακέτο και ένα τέτοιο φουρφούρι.
Πολύτιμος σύμμαχος αποδείχτηκε στους αγώνες με πάτημα, η διαφορά εκτός από τη ακατάσχετη ροή ιδρώτα είναι και στη απόδοση, αλλά και στο καρδιακό παλμό. Άνετα μπορώ να σκαρφαλωσω και να παραμείνω στους 180HR όταν απαιτείται, ενώ πριν καιγόμουν και το γαλατικό οξύ έφτανε έως το μυαλό.
 

Μηνύματα
209
Reaction score
168
Money well spent.

Καθόμουν χθες και κοιτούσα μερικά βίντεο του rouvy, λες κι έκανα window-shopping στην Τσιμισκή, στην περίπτωση που τακτοποιηθούν τα προβλήματα (μαζί με το σωματικό που μου βγήκε τραυματισμός στην μέση εδώ και ~3 βδομάδες...) και τσιμπήσω έστω το direto xr-t αν δεν πάω για νέο ποδήλατο.
Γενικά φαίνεται πολύ καλή η δουλειά, όπως το λες κι εσύ. Είδα επίσης πως έχουν το route creator, που τραβάς με go-pro την διαδρομή και μετά με λίγη επεξεργασία την έχεις στο πρόγραμμά σου να την τρέχεις όποτε θες! Καλή φάση. Δεν είδα βέβαια αν μπορείς να την κάνεις share με άλλους ή/και αν μπορείς να την "ανεβάσεις" σε κάποια κατηγορία user created πχ. Έχει καλές προοπτικές πάντως από ό,τι φαντάζομαι.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Να γνωρίζεις ότι αν το ποδήλατο έξω είναι μια φορά δύσκολο, οι in door ποδηλασία είναι 5 φορές πχιο δύσκολο.
Έτσι πληροφοριακά :biggrin:
Ωστόσο είναι πολύ αποτελεσματικό εφόσον κάνεις δομημένες προπονήσεις χωρίς τη εναλλακτική της έξω ποδηλασίας
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.833
Reaction score
22.946
Μέρος της ιστορίας του Γύρου της Γαλλίας, είναι και κάποιες τραγικές ιστορίες...

Τομ Σίμπσον, το ραντεβού με τον θάνατο στο Μον Βαντού

"Ο φετινός Γύρος Γαλλίας “ανεβαίνει” σήμερα (22/7) στο θρυλικό Mont Ventoux και το NEWS 24/7 θυμάται τον Τομ Σίμπσον, τον κορυφαίο Βρετανό ποδηλάτη του 20ου αιώνα. Το ολυμπιακό μετάλλιο, τα τρία “μνημεία”, το παγκόσμιο πρωτάθλημα, τα ατελείωτα criteriums, οι αμέτρητοι τραυματισμοί και το τραγικό τέλος στο “βουνό των ανέμων”, στο 13ο ετάπ του Tour το 1967."
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.833
Reaction score
22.946
@bretsos

Δεν βρήκα τη φωτογραφία που είχα υπόψη μου (μπορεί και να θυμάμαι λάθος), βρήκα μία άλλη, όπου ο τύπος έχει δύο (2) σαν τον δικό σου και δύο (2) Elite Aria.

8500786b3ef66b7b4523433c734626947c99673e_2_375x499.jpg


Υπερβολές. :)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
19.401
Reaction score
56.263
Επειδή θα το πάρεις το φουρφούρι (με ευχαριστείς αργότερα) θα δεις και μόνος ότι δεν απαιτείται και δεύτερος, θα με πεις δεν θα προσφέρει, και βέβαια θα προσφέρει αλλά θεωρώ πως θα πρέπει να παίξεις σε άλλες rpm ώστε να μη είναι ενοχλητικό.
Το εργαλείο είναι έτσι κατασκευασμενο ώστε να σπρώχνει πολύ αέρα, το νιώθεις συνέχεια, ειδικά στο πάτημα που γκαζώνει αντιλαμβάνεσαι αντίσταση, σηκώνω τη πετσέτα και μου τη κολλά στη μάπα, έχει δύναμη σε λέω.
Σε σχέση με τους κλασικούς ανεμιστήρες είναι 5 φορές δυνατότερο, τουλάχιστον!!
Το r2 το έχει αυτή τη στιγμή με μια μικρή έκπτωση, έτσι πληροφοριακά ;)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
177.066
Μηνύματα
3.070.700
Members
38.643
Νεότερο μέλος
venar
Top