- Μηνύματα
- 2.421
- Reaction score
- 5.436
Ξούρισε ποδάρι?
Δεν τον είδες αρέ στο στράβα?Ξούρισε ποδάρι?
Το μάτι της υπηρεσία όμως τα είδε και τα ανέλυσε όλα!!Δε δίνω σημασία στις λεπτομέρειες....
Αρχίδι@, άμα με δεις στο βουνό με το mtb θα γελάσεις με τη ψυχή σου...το του κράταγα για έκπληξη για να πάθει ζημιά αλλά πήρε τα βνα...
Η διαδρομή αυτή είναι όλη ασφάλτινη ή έχει χώμα και κακοτεχνίες?
Ιγώ έχω παλουκοσελο με offset, κάνει καλύτερη δλειά και είναι φυσικά πιο αποτελεσματικό....σέλα τουλάχιστον χρησιμοποιείτε ή βουρ κατευθείαν πάνω στο παλουκόσελο όνομα και πράμα?
Τα 2/3 άψογη άσφαλτος και το 1/3 κροκάλα του κερατά.Η διαδρομή αυτή είναι όλη ασφάλτινη ή έχει χώμα και κακοτεχνίες?
Όπως στο είπε ο Brets. Σε 2 σημεία έχει και μπάρα αλλά περνάς από τα πλαγιά με τα χέρια.Η διαδρομή αυτή είναι όλη ασφάλτινη ή έχει χώμα και κακοτεχνίες?
Όπως στις μοτοσυκλέτες, στη πχιο Light μορφή όμως, μόνο με ελατήρια.Όπως στο είπε ο Brets. Σε 2 σημεία έχει και μπάρα αλλά περνάς από τα πλαγιά με τα χέρια.
Απορία για το KIS και μη βαράτε! Τι ακριβώς κάνει δηλαδή, είναι κάτι σαν stabilizer που έχουν οι street ή είναι καθαρά θέμα έξτρα απόσβεσης κραδασμών? Δεν το επιασα στο βίντεο τι εννοεί
ΑνμπιφακινγκλίβαμπλΚαλά δεν είναι δυνατόν.
Κινάμε να φύγουμε από το γραφείο, πάλι το πίσω λάστιχο της συζύγου. Ούτε 10 μέρες αυτή τη φορά.
Όταν στο δικό μου (700 35c) δεν έχω πάθει 12 χρόνια ούτε μια φορά (φτου φτου). Αμάν τα φατ τάιρς. Και δεν μπορώ να το επιδιορθώσω στο γραφείο.
Τελείωσε, θα βάλω λεπτότερο και θα φάω την τρούπα της ζάντας να χωράει βαλβίδα AV και να πάει στο διάολο.
Εμένα τώρα γιατί μου κάνει ότι στα road θα ήταν πιο χρήσιμο, εκεί που κατεβαίνεις... με 1000 ( ) σε μεγάλες κατηφόρες, και έχεις και τον πλάγιο άνεμο κάποιες φορές. Με το road καταλαβαίνω αστάθεια σε τέτοιες περιπτώσεις, με το MTB σα να οδηγώ μηχανάκι!Όπως στις μοτοσυκλέτες, στη πχιο Light μορφή όμως, μόνο με ελατήρια.
Στις μοτοσυκλέτες είναι με υδραυλική ρυθμιζόμενη απόσβεση, όσο πιο βίαιες οι ταλαντώσεις τόσο σκληρότερη γίνεται η απόσβεση.
Στο ποδήλατο προφανώς δεν χρειάζεται υδραυλική απόσβεση, έχει απλά ελατήριο ώστε να δώσει μια παραπάνω σταθερότητα και αυτοπεποίθηση στο αναβάτη
Τι, πάλι;Ανμπιφακινγκλίβαμπλ
Σώτο η ταλάντωση στα road ποδήλατα ξεκινάει από τους τροχούς και κυρίως από το μπροστά τροχό όπου έχει και τις λιγότερες ακτίνες.Εμένα τώρα γιατί μου κάνει ότι στα road θα ήταν πιο χρήσιμο, εκεί που κατεβαίνεις... με 1000 ( ) σε μεγάλες κατηφόρες, και έχεις και τον πλάγιο άνεμο κάποιες φορές. Με το road καταλαβαίνω αστάθεια σε τέτοιες περιπτώσεις, με το MTB σα να οδηγώ μηχανάκι!
Μπορεί, αν και στο ΜΤΒ δεν έχω νιώσει κάτι τέτοιο ακόμα... στο road δεν ξέρω αν ειναι μόνο οι τροχοι, αλλά και το κοντύτερο μεταξόνιο και η γωνία του τιμονιού, και προφανώς και τα στενά λάστιχα παιζουν ρόλο (από την άλλη στα MTB, μεγαλύτερη διάμετρος συνολικά, πολύ πιο βαριά λάστιχα, το γυροσκοπικό φαινόμενο που δίνει και σταθερότητα ενισχύεται).Σώτο η ταλάντωση στα road ποδήλατα ξεκινάει από τους τροχούς και κυρίως από το μπροστά τροχό όπου έχει και τις λιγότερες ακτίνες.
Με τους carbon τροχούς το φαινόμενο ελαχιστοποιείται αρκετά άμα δεν το παρακάνεις με το προφίλ.
Στο χώμα όμως οι πληροφορίες από το τερέν έρχονται κατά ριπάς, κάτι να σου ξεφύγει, έρχεται το σύστημα αυτό, να στο κάνει λίγο πιο εύκολο