Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.128
Reaction score
49.375
Λεωνίδα επειδή είμαι χρόνια αστικός ποδηλάτης.
Ο Έλλην δεν έχει ποδηλατική κουλτούρα και οι ελάχιστοι που θέλουν ή που μπήκαν στη διαδικασία αυτή το εγκατέλειψαν.
1. Γιατί είναι τρομερά επικίνδυνο.
2. Δεν υπάρχει καμία μέριμνα και υποδομή για το ποδήλατο.
3. Η Αθήνα είναι από τα δυσκολότερα τερέν για να αρχίσει κάποιος τη ποδηλασία, εχει πολλές ανηφόρες που αποθαρρύνουν τον αρχάριο.
4. Το να μετακίνησε με ποδήλατο θεωρείται κάποιος όχι και τόσο καλά στα μυαλά, γίνεσαι αποδέκτης συνέχεια αρνητικών σχολίων. Το φαινόμενο αυτό θα το συναντήσεις μόνο στη Αθήνα.
5. Στους δρόμους σε βρίζουν όλοι, στη εικόνα του ποδηλάτη μόνο, φτάνει να ανάψουν τα αίματα και να εξελιχτεί σε καυγά, με έχει βρίσει άσχημα γυναίκα οδηγός αυτοκινήτου και με είπε να πάω να πλύνω κάνα πχιάτο,αλήθεια :roflmao:
Με μια λέξη "ζούγκλα"
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Η αθήνα δεν είναι πόλη φιλική προς το ποδήλατο και δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Οι λόγοι είναι πρακτικοί και δεν έχουν να κάνουν μόνο με τη νοοτροπία και την παιδεία των κατοίκων. Η μορφολογία του εδάφους και το οδικό δίκτυο δε θα επιτρέψουν ποτέ την άνετη χρήση ποδηλάτου από όλους. Αντίθετα μικρές και σύγχρονες πόλεις όπως τα τρίκαλα, η καρδίτσα, το μεσολόγγι είναι ήδη ποδηλατουπόλεις και μπορούν εύκολα να βελτιωθούν σε αυτόν τον τομέα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.179
Reaction score
92.020
4. Το να μετακίνησε με ποδήλατο θεωρείται κάποιος όχι και τόσο καλά στα μυαλά, γίνεσαι αποδέκτης συνέχεια αρνητικών σχολίων. Το φαινόμενο αυτό θα το συναντήσεις μόνο στη Αθήνα.
Αυτό είναι χαρακτηριστικό πολλών μεγάλων πόλεων σε όλον τον κόσμο. Ο ποδηλάτης είναι παράταιρος στην κατάσταση της καθημερινής τρέλας των δρόμων, μαζί με όποιον διαφέρει από το στερεότυπο της πλειονότητας αλλά θέλει να μπλέκεται με αυτήν*. Ακόμα και σε πόλεις του Βορά, π.χ. Άμστερνταμ, που το ποδήλατο είναι θεσμός τα προβλήματα είναι πολλά κι ας είναι σε άλλο επίπεδο.

Προσωπικά είμαι ουδέτερος, με μόνη εφικτή λύση την απουσία από κάθε πεδίο που προσφέρεται για εντάσεις. Ευτυχώς, μπορώ και το κάνω.

* Είναι σχεδόν αδύνατο να συντηρηθεί μία σχετική αρμονία σε μεγάλες πόλεις. Πλήθος ανθρώπων με διαφορετικούς στόχους, συμπεριφορά και ταπεραμέντο, αναγκάζονται να συνυπάρχουν σε μικρές εκτάσεις γης κυρίως για οικονομικούς λόγους. Μία παγκοσμιοποίηση μικρής κλίμακας.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.128
Reaction score
49.375
Αυτό είναι χαρακτηριστικό πολλών μεγάλων πόλεων σε όλον τον κόσμο. Ο ποδηλάτης είναι παράταιρος στην κατάσταση της καθημερινής τρέλας των δρόμων, μαζί με όποιον διαφέρει από το στερεότυπο της πλειονότητας αλλά θέλει να μπλέκεται με αυτήν*. Ακόμα και σε πόλεις του Βορά, π.χ. Άμστερνταμ, που το ποδήλατο είναι θεσμός τα προβλήματα είναι πολλά κι ας είναι σε άλλο επίπεδο.
Στο Ελλάδα είναι παράταιρος και για έναν ακόμα λόγο.
Οσοι είναι στους δρόμους με αυτοκίνητο είναι για δουλειά ,μέσα στο άγχος κλπ, ενώ η εικόνα του ποδηλάτη δίνει τη αίσθηση ότι έχει λυμένα όλα τα προβλήματα και βρίσκεται εκεί για αναψυχή και άθληση.
Αυτό από μόνο του οξύνει επιπλέον τα πνεύματα και σε συνδυασμό με τις παραβάσεις που γίνονται συνήθως από τη μεριά του ποδηλάτη, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα συναισθημάτων από τους αυτοκινητιστές.
 

Μηνύματα
16.788
Reaction score
23.819
Μια ιδέα είναι όλα, εγώ έχω βολευτεί, προσοχή θέλει , χρήση εμπειρίας που μαζεύεις από αυτά που βλέπεις και μυαλό μέσ'το κεφάλι (το κατά δύναμιν).
Σε πόλη όπως η Αθήνα το αν θα μετακινείται κάνεις με ποδήλατο είναι ένα θέμα με πολλά δεδομένα, αν η εναλλακτική είναι κάτι που διαρκεί περισσότερο όπως στην περίπτωσή μου και ο παραπάνω χρόνος δεν περισσεύει εξοπλίζεται και δρόμο.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.489
Reaction score
36.114
"να μην πιάνει το τιμόνι όποιος εύκολα... ιδρώνει";
Στο Ελλάδα είναι παράταιρος και για έναν ακόμα λόγο.
Οσοι είναι στους δρόμους με αυτοκίνητο είναι για δουλειά ,μέσα στο άγχος κλπ, ενώ η εικόνα του ποδηλάτη δίνει τη αίσθηση ότι έχει λυμένα όλα τα προβλήματα και βρίσκεται εκεί για αναψυχή και άθληση.
Αυτό από μόνο του οξύνει επιπλέον τα πνεύματα και σε συνδυασμό με τις παραβάσεις που γίνονται συνήθως από τη μεριά του ποδηλάτη, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα συναισθημάτων από τους αυτοκινητιστές.

Εκεί που έχει πιάσει η πίεση το 20, τσουπ να σε προσπερνάει αερατος ο Μπρετσος και ο Κρόκος.
Άλλοι σκοτώνουν άνθρωπο για λιγότερα.
 

Μηνύματα
16.788
Reaction score
23.819
Και να σου λέει "δε θα φτάσεις ποτέ" , το κάνω αυτό να ξες
Εγώ πάντως όταν είμαι στ αμάξ μαζεύω λίγα νευρακια και μου μένουν για αρκετή ώρα, με το ποδήλατο είμαι πιο χαλαρός ακόμα και τις ελάχιστες φορές που έχω ανταλλάξει μπινελίκια σε 3 δευτερόλεπτα σβήνουν όλα , δεν τα θυμάμαι, προφανώς αναγκάζομαι για να συγκεντρωθώ στον δρόμο μη με περάσει κανείς από πάνω
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.179
Reaction score
92.020
Στο Ελλάδα είναι παράταιρος και για έναν ακόμα λόγο.
Οσοι είναι στους δρόμους με αυτοκίνητο είναι για δουλειά ,μέσα στο άγχος κλπ, ενώ η εικόνα του ποδηλάτη δίνει τη αίσθηση ότι έχει λυμένα όλα τα προβλήματα και βρίσκεται εκεί για αναψυχή και άθληση.
Αυτό από μόνο του οξύνει επιπλέον τα πνεύματα και σε συνδυασμό με τις παραβάσεις που γίνονται συνήθως από τη μεριά του ποδηλάτη, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα συναισθημάτων από τους αυτοκινητιστές.
" Όλα τα 'χαμε, έχουμε κι εσένα με το ποδήλατο..." :biggrin:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.128
Reaction score
49.375
Βαρώνε, παλιά έκανα πολύ χαβαλέ μέσα στη κίνηση, είτε με το ποδήλατο, είτε με τη μοτοσυκλέτα.
Πλέον το έχω κόψει γιατί είναι όλοι στα νύχια. Στη παλιά εθνική Αθηνών-Κορίνθου έκανα φλερτ σε ένα γκομενακι που είχε μέσα στο αμάξι ένα λυκόσκυλο. Το τετράποδο είχε βγάλει τη κεφάλα και μας γάυγιζε με λύσσα.
Πάω κάποια στιγμή από τη μεριά της οδηγού και της λέω, "έτσι άγρια είσαι και εσύ, σαν το σκυλάκι"
Δεν με μιλάει ντίπ, τη προσπερνάμε και φεύγουμε, μετά από λίγο ήρθε δίπλα, μας έκλεισε το δρόμο και μας πέταξε μέσα στο χαντάκι... Τελικά ήταν πχιο άγρια απ'το σκυλάκι :roflmao:
Ευτυχώς δεν χτυπήσαμε.
" Όλα τα 'χαμε, έχουμε κι εσένα με το ποδήλατο..." :biggrin:
Αυτό ακριβώς :thumbsup:

Έχω γενικά να διηγηθώ απίστευτες ιστορίες - ευτράπελα που μου έχουν συμβεί, όχι μόνο στη κίνηση. Βρίσκω καμένους ακόμα και στη μέση του πουθενά.
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
πάντως αν εμένα κει κάτω…ποδήλατο ντιπ για ντιπ..με τίποτα :confused:
εδω πάνω κάτι γίνεται..:geek:

(για καθημερινές μετακινήσεις πάντα)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.128
Reaction score
49.375
πάντως αν εμένα κει κάτω…ποδήλατο ντιπ για ντιπ..με τίποτα :confused:
εδω πάνω κάτι γίνεται..:geek:

(για καθημερινές μετακινήσεις πάντα)
Ένα θα σε πω, έρχονται φίλοι με όχημα από επαρχεία και στη Αθήνα όταν βγαίνουμε οδηγώ εγώ, αυτοί φοβούνται.
Και δεν αναφέρομαι σε τίποτα κουλάδια, απλά είναι πολύ περισσότερες οι πληροφορίες και άλλη η οδηγική νοοτροπία και δυσκολεύονται να τη διαχειριστουν, νιώθουν μεγάλη ανασφάλεια.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Δε ξέρω τι με λες εσυ..αλλά εγω ποδήλατο , δε καβαλώ κει κατ.
εχει μεγάλο ρίσκο και δεν είμαστε για τέτοια :geek:
 

Μηνύματα
137
Reaction score
118
Είναι μεγάλο θέμα με πολλαπλές παραμέτρους.

Πρώτος και βασικός παράγοντας είναι η μη δημοφιλία του ποδηλάτου στους Έλληνες. Μετά ακολουθούν όλα τα άλλα, τα χιλιοειπωμένα, για τη νοοτροπία στην κυκλοφοριακή αγωγή, το οδικό δίκτυο, την κίνηση, την απουσία φυσικής κατάστασης κλπ

Επίσης, έχει μεγάλη διαφορά η ποδηλασία ως άθλημα με το ποδήλατο ως εναλλακτικό/κύριο μέσου μετακίνησης.
Για παράδειγμα, σε όλη μου την αγωνιστική περίοδο στα νιάτα μου, μετά την προπόνηση το ποδήλατο έμπαινε στην άκρη. Η μετακίνηση γινόταν με όλα τα υπόλοιπα διαθέσιμα μέσα.
Αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα και εξαρτάται από το πώς αξιολογεί την καθημερινότητά του ο καθένας μας και ποιες είναι οι προτεραιότητές του, όπως και οι κοινωνικές τους συναναστροφές.

Υ.Γ. Μιλώντας γενικότερα, ο μόνος τρόπος για να πετύχει έως έναν βαθμό η οποιαδήποτε προσπάθεια "αλλαγής" είναι να μπαίνουμε στη θέση των "αντιπάλων", αυτών που θα θέλαμε να αλλάξουμε. Αν η προώθηση γίνει με επιθετικό τρόπο, το μόνο που θα κερδίσουμε είναι να ξεκινήσουμε με ένταση και αντιπαλότητα.
Αυτό το τελευταίο, το πιο φιλοσοφικό, το αναφέρω γιατί όλες οι ενέργειες σήμερα ξεκινούν με το μότο ότι όλοι είναι λάθος εκτός από αυτούς που "ξύπνησαν" πρώτοι και θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο. Ας συμφωνήσουμε πρώτα για τον κόσμο που θέλουμε και μετά βρίσκουμε τις δράσεις. Θέλω να πω ότι η λογική είναι να παρουσιάζουμε νέες επιλογές όχι να επιβάλλουμε τη δική μας (μέσα κι εγώ).
Φίλε xfader σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την απάντηση σου. Ο στόχος μου είναι να καταλάβω ακριβώς αυτόν τον διαχωρισμό που κανεις. Γιατί αφού μας αρέσει τόσο να κάνουμε ποδήλατο για ψυχαγωγία δεν εκμεταλλευομαστε τον χρόνο της μετακίνησης μας για αυτόν το σκοπό; Μήπως οι περισσότεροι από μας δεν το έχουν καν δοκιμάσει; Μήπως βρίσκουμε κάθε είδους δικαιολογία για να μην ξεβολευτουμε από τις καθημερινες συνήθειές μας; Μήπως ζητάμε την αλλαγή αλλά θέλουμε να γίνει από κάποιους άλλους; Και στην τελική.....ποια θα είναι η κόκκινη γραμμή που πρέπει να φτάσουμε για να κάνουμε την στροφή; Μήπως είναι καλύτερα να κάνουμε από τώρα την αρχή ώστε να μας βρει έτοιμους εκείνη η ώρα; Πώς θα φτιάξουμε οδηγική παιδεία όταν εμείς ως ποδηλάτες δεν δείξουμε αυτήν την επιλογή που αναφέρεις στους υπολοιπους; Στις χώρες τις Ευρώπης αυτή η στροφή έχει ήδη ξεκινήσει χρόνια τώρα. Εμείς ποτε θα αναλάβουμε δράση; Όλες αυτές οι ερωτήσεις γίνονται ώστε να δημιουργηθεί μια πλήρης εικόνα για το τι θα μπορούσε να βοηθήσει και να προτείνουμε ιδέες προς αυτήν την κατεύθυνση.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
137
Reaction score
118
Λεωνίδα επειδή είμαι χρόνια αστικός ποδηλάτης.
Ο Έλλην δεν έχει ποδηλατική κουλτούρα και οι ελάχιστοι που θέλουν ή που μπήκαν στη διαδικασία αυτή το εγκατέλειψαν.
1. Γιατί είναι τρομερά επικίνδυνο.
2. Δεν υπάρχει καμία μέριμνα και υποδομή για το ποδήλατο.
3. Η Αθήνα είναι από τα δυσκολότερα τερέν για να αρχίσει κάποιος τη ποδηλασία, εχει πολλές ανηφόρες που αποθαρρύνουν τον αρχάριο.
4. Το να μετακίνησε με ποδήλατο θεωρείται κάποιος όχι και τόσο καλά στα μυαλά, γίνεσαι αποδέκτης συνέχεια αρνητικών σχολίων. Το φαινόμενο αυτό θα το συναντήσεις μόνο στη Αθήνα.
5. Στους δρόμους σε βρίζουν όλοι, στη εικόνα του ποδηλάτη μόνο, φτάνει να ανάψουν τα αίματα και να εξελιχτεί σε καυγά, με έχει βρίσει άσχημα γυναίκα οδηγός αυτοκινήτου και με είπε να πάω να πλύνω κάνα πχιάτο,αλήθεια :roflmao:
Με μια λέξη "ζούγκλα"
Κοίτα συμφωνώ πως οι συνθήκες είναι δύσκολες αλλά σε μένα εδώ και καιρό δεν έχει συμβεί κάποιο περιστατικό μπουλινκ. Πριν χρόνια είχα κι εγώ αντίστοιχη εμπειρία όχι πρόσφατα όμως. Πράγμα που σημαίνει πως οι οδηγοί αρχίζουν να συνηθίζουν την ύπαρξη ποδηλάτων και άλλου είδους οχημάτων στο δρόμο. Βέβαια κι εγώ βλέπω πολύ συχνά αστικούς ποδηλάτες που κινούνται όπως να ναι στους δρόμους. Τρώνε τα κόκκινα μπαίνουν ανάποδα σε λεωφόρους και σε μονόδρομους. Κινούνται χωρίς φώτα και διακριτικά.... Κανείς δε γεννιέται με ποδηλατική κουλτούρα. Χρειάζεται προσπάθεια για να την χτίσουμε βήμα βήμα.
Επίσης το ανάγλυφο της Αθήνας ενώ δεν βοηθά όπως στα Τρίκαλα μάλλον δεν είναι και ιδιαίτερο πρόβλημα. Αυτό αποδείχτηκ στο freeday αφού χιλιάδες ποδηλάτες διέσχιζαν όλη την πόλη με ότι ποδήλατο είχε ο καθένας. Χωριά ότι υπάρχουν και τα ηλεκτρικά πλέον για όποιον ζοριζεται.
 
Last edited:

Μηνύματα
137
Reaction score
118
Και να σου λέει "δε θα φτάσεις ποτέ" , το κάνω αυτό να ξες
Εγώ πάντως όταν είμαι στ αμάξ μαζεύω λίγα νευρακια και μου μένουν για αρκετή ώρα, με το ποδήλατο είμαι πιο χαλαρός ακόμα και τις ελάχιστες φορές που έχω ανταλλάξει μπινελίκια σε 3 δευτερόλεπτα σβήνουν όλα , δεν τα θυμάμαι, προφανώς αναγκάζομαι για να συγκεντρωθώ στον δρόμο μη με περάσει κανείς από πάνω
Κράτα τα αυτά να τα πεις στην συνέντευξη που θα κανουμε χαχαχα
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.128
Reaction score
49.375
Ρε σεις, μια βοήθεια θα ήθελα γιατί εδώ που είμαι δεν έχω pc, σε ποια σελίδα είναι οι φώτο από το μλκ που με πάτησε.
Θα ήθελα να δει ο Λεωνίδας τη ωμή αλήθεια.
Λεωνίδα εγώ είμαι μαζί σου, ειλικρινά, οι ρομαντισμοι όμως περισσεύουν όταν δει κάποιος τη κατάληξη.
Στις πιο ιδανικές συνθήκες, με πλήρη ορατότητα, έχοντας όλα τα διακριτικά και τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, ήρθε ένας μλκ με 100χλμ/ω και με εμβόλισε από πίσω, κέντρο ακριβώς στο αυτοκίνητο και στη άκρη του δρόμου.
Έβλεπαν βίντεο στο κινητό, ο οδηγός, η μάνα του, και η αδερφή του.
Εκείνη τη ώρα αυτό που έκανα ήταν πιο σημαντικό από τη οδήγηση. Αυτό πλέον είναι πολύ σύνηθες και είναι πολλοί αυτοί που το αντιλαμβάνονται κάπως έτσι, σαν να μη έφτανε αυτό, έχουμε και επιπλέον ερεθίσματα από οθόνες και διάφορα λαμπάκια που αναβοσβήνουν μέσα σε ένα αυτοκίνητο.
Το χειρότερο από όλα αυτά ήταν που ο άνθρωπος που με πάτησε δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τη εξέλιξη της υγείας μου, αυτό ήταν που μου στοίχισε περισσότερο και από το τραυματισμό μου.
 





Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.973
Μηνύματα
2.957.812
Members
38.274
Νεότερο μέλος
spani1
Top