Ποδήλατο


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.810
Reaction score
21.687
Όσοι δεν το είδατε τότε, συνεχίστε την ανάγνωση 2-3 σελίδες μετά, έχει κι άλλες ενδιαφέρουσες φωτογραφίες...:oops:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.145
Reaction score
49.409
Ποτε έγινε αυτό ρε ..
Πριν 3 χρόνια, με πήγε πίσω σχεδόν ένα ολόκληρο χρόνο.
Έχασα σχεδόν τα πάντα σε όλα τα επίπεδα, έκανα πάνω από 6 μήνες να κοιμηθώ σε κρεβάτι και πάνω από ένα χρόνο να νιώσω ξανά όπως πριν.
Ωστόσο η αγάπη για το ποδήλατο ήταν τόσο μεγάλη που μετά από 1,5 σχεδόν μήνα, πήγα στο Σούνιο κρατώντας με το ένα χέρι το τιμόνι και σπάζοντας όλα τα ράμματα που είχα στο χειρουργείο, επειδή είμαι ντίπ χαζός :biggrin:

Και παραμένω ντίπ χαζός :biggrin:
 

Μηνύματα
137
Reaction score
118
Ρε σεις, μια βοήθεια θα ήθελα γιατί εδώ που είμαι δεν έχω pc, σε ποια σελίδα είναι οι φώτο από το μλκ που με πάτησε.
Θα ήθελα να δει ο Λεωνίδας τη ωμή αλήθεια.
Λεωνίδα εγώ είμαι μαζί σου, ειλικρινά, οι ρομαντισμοι όμως περισσεύουν όταν δει κάποιος τη κατάληξη.
Στις πιο ιδανικές συνθήκες, με πλήρη ορατότητα, έχοντας όλα τα διακριτικά και τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, ήρθε ένας μλκ με 100χλμ/ω και με εμβόλισε από πίσω, κέντρο ακριβώς στο αυτοκίνητο και στη άκρη του δρόμου.
Έβλεπαν βίντεο στο κινητό, ο οδηγός, η μάνα του, και η αδερφή του.
Εκείνη τη ώρα αυτό που έκανα ήταν πιο σημαντικό από τη οδήγηση. Αυτό πλέον είναι πολύ σύνηθες και είναι πολλοί αυτοί που το αντιλαμβάνονται κάπως έτσι, σαν να μη έφτανε αυτό, έχουμε και επιπλέον ερεθίσματα από οθόνες και διάφορα λαμπάκια που αναβοσβήνουν μέσα σε ένα αυτοκίνητο.
Το χειρότερο από όλα αυτά ήταν που ο άνθρωπος που με πάτησε δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τη εξέλιξη της υγείας μου, αυτό ήταν που μου στοίχισε περισσότερο και από το τραυματισμό μου.
Χρήστο λυπάμαι για αυτό που σου συνεβει και χαίρομαι που δε το έβαλες κάτω. Πιστεύεις όμως πως έφταιγε το ποδήλατο; Εάν ήσουν με μηχανή θα το είχες αποφύγει πιστεύεις; Το να κυκλοφορείς στο δρόμο είναι επικίνδυνο είτε με αυτοκίνητο είτε με μηχανή είτε με ποδηλατο. Ο βαθμός επικινδυνότητας σίγουρα διαφέρει αλλά το κακό μπορεί να συμβεί ακόμα και στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται θάρρος για να μετακινηθεί με ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει... Εάν οι οδηγοί αυτοκινήτων συνηθίσουν τους ποδηλάτες ανάμεσα τους μάλλον θα γίνουν πιο προσεκτικοί. Επισης όσοι δοκιμάσουν έστω για μια φορά την μετακίνηση με ποδήλατο, μετα αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη προσοχή τους ποδηλάτες όταν οδηγουν αυτοκίνητο.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.490
Reaction score
36.120
Όσο δεν έχουμε αφαίρεση διπλώματος από κάποια χρόνια έως δια παντός συν καποια χρονακια πραγματικά μεσα για τους επικινδυνους οδηγους, αυτά θα γινονται.... Ακου έβλεπε βίντεο όλη η χαρούμενη οικογένεια.

Τώρα που έχει θεσμοθετεί η κοινωνική εργασία, να επιβάλλεται οπωσδήποτε, χωρίς αναστολή κλπ, εργασία στα νοσοκομεία, να αλλάζουν τα καθίκια των θυμάτων τροχαίων.

Άντε και τα έχω πάρει.... Παω να αλλάξω το λάστιχο στης γυναικας μου που - φυσικά - ξαναεπαθε φουιτ.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.145
Reaction score
49.409
Χρήστο λυπάμαι για αυτό που σου συνεβει και χαίρομαι που δε το έβαλες κάτω. Πιστεύεις όμως πως έφταιγε το ποδήλατο; Εάν ήσουν με μηχανή θα το είχες αποφύγει πιστεύεις; Το να κυκλοφορείς στο δρόμο είναι επικίνδυνο είτε με αυτοκίνητο είτε με μηχανή είτε με ποδηλατο. Ο βαθμός επικινδυνότητας σίγουρα διαφέρει αλλά το κακό μπορεί να συμβεί ακόμα και στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται θάρρος για να μετακινηθεί με ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει... Εάν οι οδηγοί αυτοκινήτων συνηθίσουν τους ποδηλάτες ανάμεσα τους μάλλον θα γίνουν πιο προσεκτικοί. Επισης όσοι δοκιμάσουν έστω για μια φορά την μετακίνηση με ποδήλατο, μετα αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη προσοχή τους ποδηλάτες όταν οδηγουν αυτοκίνητο.
Σου έχω μια ακόμα ιστορία σε αυτό που λες.
Η καταγωγή μου είναι από τη Λάρισα, είναι μια πόλη φλάτ και ανέκαθεν υπήρχαν αστικοί ποδηλάτες. Αν ποτέ βρεθείς στο κέντρο της πόλης θα δεις εκατοντάδες ποδήλατα στους δρόμους και αμέτρητα παρκαρισμένα αριστερά και δεξιά.
Ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες κατά καιρούς άκουγες για διάφορα μικροατυχήματα, μέχρι που μια μέρα μια νταλίκα έβαλε στους πίσω τροχούς μια κοπέλα σε ένα κομβικό σημείο.
Η κοπέλα ήταν πολύ αγαπητό και γνωστό πρόσωπο στη μικρή κοινωνία της Λάρισας και το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις.
Όπως με είπαν, ποδήλατο και άνθρωπος έγιναν ένα με τη άσφαλτο, χρειάστηκαν να τη ξεκολλήσουν τη κοπέλα από το δρόμο...
Τεσπα, γιατί το ανέφερα όλο αυτό, μετά το ατύχημα συνετίστηκαν όλοι, ξεκίνησε ένας αλληλοσεβασμός. Ήταν από τις λίγες φορές που οπότε ήμουν με ποδήλατο στους κεντρικούς αλλά και στους περιφερειακους δρόμους της πόλης ένιωθα σεβασμό προς τον ποδηλάτη. Δυστηχως έπρεπε να φύγει ένας άνθρωπος με αυτό το μακάβριο τρόπο όμως για να αλλάξουν νοοτροπία.
Στη Αθήνα αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ, όλοι γινόμαστε μάρτυρες καθημερινά με διαφορά ατυχήματα, τη σπλατεριά που βλέπω καθημερινά σε βάθος χρόνων μπορώ να τη συγκρίνω με πολεμική ταινία. Δεν αγγίζει τίποτα, κανέναν.
Προσέχω όσο μπορώ στους δρόμους καθημερινά, γνωρίζω όμως ότι είναι πολύ πιθανόν να περάσω τις πύλες του νοσοκομείου ή τις πύλες του νεκροταφείου.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.145
Reaction score
49.409
Όσο δεν έχουμε αφαίρεση διπλώματος από κάποια χρόνια έως δια παντός συν καποια χρονακια πραγματικά μεσα για τους επικινδυνους οδηγους, αυτά θα γινονται.... Ακου έβλεπε βίντεο όλη η χαρούμενη οικογένεια.
Να φανταστείς λοιπόν ότι ακόμα και στο ποινικό δικαστήριο που έγινε, κατόπιν δικής μου μήνυσης, είπαν ένα κάρο ψέματα.
Ο πρόεδρος διάβασε καθαρά και δυνατά το ιατρικό μου φάκελο και ο υπαίτιος συνέχισε να λέει ανακρίβειες αρκεί να τη γλυτώσει.
Δεν ήταν κάτι που δεν περίμενα, απλά συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν πολλά παλιοτόμαρα δίπλα μας.
Μετα τη καταδικαστική απόφαση και αφού του έβαλαν χειροπέδες έβαλε τα κλάματα και με παρακαλούσε να τα βρούμε με τη ασφαλιστική του. Μετά από 3 χρόνια όλα
,μεσα σε αυτό το διάστημα ούτε ένα τηλ.
Εγώ συνεχίζω να ζω με τα κινητικά προβλήματα και ο άλλος έβαλε τα κλάματα για να πέσει στα μαλακά. Υπό άλλες συνθήκες θα τον κανονίζα διαφορετικά αλλά... Ήμαστε και πολιτισμενοι άνθρωποι :biggrin:

Άντε και τα έχω πάρει.... Παω να αλλ
άξω το λάστιχο στης γυναικας μου που - φυσικά - ξαναεπαθε φουιτ.
Βάλε μέσα στη σαμπρελα το ζουμί που λέμε, μας έχεις σκάσει!!
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.490
Reaction score
36.120
Να φανταστείς λοιπόν ότι ακόμα και στο ποινικό δικαστήριο που έγινε, κατόπιν δικής μου μήνυσης, είπαν ένα κάρο ψέματα.
Ο πρόεδρος διάβασε καθαρά και δυνατά το ιατρικό μου φάκελο και ο υπαίτιος συνέχισε να λέει ανακρίβειες αρκεί να τη γλυτώσει.
Δεν ήταν κάτι που δεν περίμενα, απλά συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν πολλά παλιοτόμαρα δίπλα μας.
Μετα τη καταδικαστική απόφαση και αφού του έβαλαν χειροπέδες έβαλε τα κλάματα και με παρακαλούσε να τα βρούμε με τη ασφαλιστική του. Μετά από 3 χρόνια όλα
,μεσα σε αυτό το διάστημα ούτε ένα τηλ.
Εγώ συνεχίζω να ζω με τα κινητικά προβλήματα και ο άλλος έβαλε τα κλάματα για να πέσει στα μαλακά. Υπό άλλες συνθήκες θα τον κανονίζα διαφορετικά αλλά... Ήμαστε και πολιτισμενοι άνθρωποι :biggrin:



Βάλε μέσα στη σαμπρελα το ζουμί που λέμε, μας έχεις σκάσει!!
Δηλαδή δεν έκανε ούτε δήλωση στην Ασφαλιστική του αυτός αλλά ούτε και εσύ εδώ και τρία χρόνια αγωγή στα πολιτικά δικαστήρια.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Δεν έχετε προσέξει πως μια σοβαρή μερίδα των αυτοκινητιστών βλέπει τα ποδήλατα? Δεν κυκλοφορείτε ποσοι στην Αθήνα και δεν τα βλέπετε? Μου φαινετε περίεργο πως ζούμε στην ίδια πόλη και λεγονται κάποια πράγματα σαν να υπάρχει μια αφέλεια. Ήρεμα το λέω να εξηγουμε.

Όσο υπάρχει το κινητο στο χέρι του κάθε ενός σχεδόν όλη την ώρα μέσα σε όλα, το ποδήλατο είναι το ενοχλητικό μέσο που απλά σε αγχώνει και πρέπει να προσέξεις ποιο καλά, όποτε θα καθηστερησεις να πάρεις την δόση σου, δηλαδή την ντοπαμίνη σου. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με αυτό το τομέα στην κοινωνία μας, πολύ σοβαρό και η επέκταση είναι το κινητο.

Βάλε ότι ο κάθε ένας είναι πιεσμένος από μια οικονομική κρίση, από έναν σοβαρότερο εγκλεισμό, από τα τα δικά του σοβαρά θέματα, την έλλειψη παιδείας και το ποιος είμαι εγώ, και θα καταλάβεις πολλά. Δηλαδή το πρόβλημα είναι για εμένα με το ποδήλατο αν μπω σε ένα μονόδρομο με προσοχη μια φορά στο τόσο, ουσιαστικά σαν πεζός δηλαδή, αλλά όχι το αυτοκίνητο που θα περάσει δίπλα μου στο χιλιοστό χωρίς κανένα λόγο, ενώ είμαι απολυτα σωστός και προσέχω απολυτα, γιατί παίζετε η ζωή μου?

Φταίω μετά εγώ να πιάσω όλη την δεξιά λουρίδα για να έχω ασφάλεια? Όχι, όμως και αυτό τσαντίζει καποιους.. ο Χρήστος τα είπε ωραία και σωστα. Εκνευρίζονται όταν τους προσπερνάς, πολύ!! Δεν έχει σημασία αν έχει ζέστη, αν κάνει κρύο, αν έχεις γίνει παπί από την προσπάθεια και είσαι κύριος δεξιά και προσεκτικός. Τρελένονται να τους προσπερνάς και εννοιοτε να τους χαλάς την συγκέντρωση στο κινητο γιατί πρέπει να σε προσέξουν. Πολλά μπορομε να πούμε. Αλλά δεν θέλω να ακούω ότι φταίμε και εμείς οι ποδηλάτες, χάνουμε το νόημα έτσι και η συζητήση δεν οδηγεί κάπου. Διότι προφανος, παντού υπάρχουν κουλοί, τη μάζα κοιτάμε ομως για να βγει έχουμε μια συζήτηση με κάποιο νόημα
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.201
Reaction score
92.061
Φίλε xfader σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την απάντηση σου. Ο στόχος μου είναι να καταλάβω ακριβώς αυτόν τον διαχωρισμό που κανεις. Γιατί αφού μας αρέσει τόσο να κάνουμε ποδήλατο για ψυχαγωγία δεν εκμεταλλευομαστε τον χρόνο της μετακίνησης μας για αυτόν το σκοπό; Μήπως οι περισσότεροι από μας δεν το έχουν καν δοκιμάσει; Μήπως βρίσκουμε κάθε είδους δικαιολογία για να μην ξεβολευτουμε από τις καθημερινες συνήθειές μας; Μήπως ζητάμε την αλλαγή αλλά θέλουμε να γίνει από κάποιους άλλους; Και στην τελική.....ποια θα είναι η κόκκινη γραμμή που πρέπει να φτάσουμε για να κάνουμε την στροφή; Μήπως είναι καλύτερα να κάνουμε από τώρα την αρχή ώστε να μας βρει έτοιμους εκείνη η ώρα; Πώς θα φτιάξουμε οδηγική παιδεία όταν εμείς ως ποδηλάτες δεν δείξουμε αυτήν την επιλογή που αναφέρεις στους υπολοιπους; Στις χώρες τις Ευρώπης αυτή η στροφή έχει ήδη ξεκινήσει χρόνια τώρα. Εμείς ποτε θα αναλάβουμε δράση; Όλες αυτές οι ερωτήσεις γίνονται ώστε να δημιουργηθεί μια πλήρης εικόνα για το τι θα μπορούσε να βοηθήσει και να προτείνουμε ιδέες προς αυτήν την κατεύθυνση.
Σε βλέπω κεφάτο και δυστυχώς ό,τι και να γράψω θα σε ξενερώσει.

Θεωρώ ότι αναφέρεσαι στον διαχωρισμό που έγραψα μεταξύ "ποδήλατο-άθλημα" και "ποδήλατο-μετακίνηση".
Είναι εντελώς άλλος κόσμος. Εκτός από το μέσο, όλα τα άλλα ερεθίσματα είναι διαφορετικά. Κάλλιστα μπορεί ένας αθλητής ποδηλάτης να γουστάρει την μετακίνηση με το ποδήλατο χωρίς όμως αυτό να είναι όσο σύνηθες νομίζουμε.
Είναι λίγο πιο εύκολο από το να πηγαίνει ένας δρομέας στη δουλειά του με χαλαρό τρέξιμο. Πόσοι το κάνουν;

Μη σου πω ότι από τα παλιά τα χρόνια υπήρχε σχετική έχθρα μεταξύ αθλητών και commuters. Θεωρούν ότι οι δεύτεροι είναι οι κυρίως υπεύθυνοι για την κακή φήμη των ποδηλατών στο ευρύ κοινό.

Ο αθλητής ενδιαφέρεται για τον ανταγωνισμό, τα νούμερα, τη βελτίωση. Ο commuter απλά κυκλοφορεί και χαίρεται για άλλους λόγους.

Μη νομίζεις ότι υπάρχουν πολλοί που επιθυμούν τις αλλαγές που προτείνεις. Οι συνήθειες που αναφέρεις, είναι επιλογή για τους περισσότερους. Σε παραξενεύουν όπως παραξενεύουν κάποιους άλλους οι δικές σου συνήθειες. Αυτό που προέχει είναι να υπάρχει μία συνεννόηση όλων των πολιτών μέσω υποτυπώδους σεβασμού.

Βάζω και δύο παλιά ποστ που βρήκα στα γρήγορα. 1 2
 

Μηνύματα
137
Reaction score
118
Σε βλέπω κεφάτο και δυστυχώς ό,τι και να γράψω θα σε ξενερώσει.

Θεωρώ ότι αναφέρεσαι στον διαχωρισμό που έγραψα μεταξύ "ποδήλατο-άθλημα" και "ποδήλατο-μετακίνηση".
Είναι εντελώς άλλος κόσμος. Εκτός από το μέσο, όλα τα άλλα ερεθίσματα είναι διαφορετικά. Κάλλιστα μπορεί ένας αθλητής ποδηλάτης να γουστάρει την μετακίνηση με το ποδήλατο χωρίς όμως αυτό να είναι όσο σύνηθες νομίζουμε.
Είναι λίγο πιο εύκολο από το να πηγαίνει ένας δρομέας στη δουλειά του με χαλαρό τρέξιμο. Πόσοι το κάνουν;

Μη σου πω ότι από τα παλιά τα χρόνια υπήρχε σχετική έχθρα μεταξύ αθλητών και commuters. Θεωρούν ότι οι δεύτεροι είναι οι κυρίως υπεύθυνοι για την κακή φήμη των ποδηλατών στο ευρύ κοινό.

Ο αθλητής ενδιαφέρεται για τον ανταγωνισμό, τα νούμερα, τη βελτίωση. Ο commuter απλά κυκλοφορεί και χαίρεται για άλλους λόγους.

Μη νομίζεις ότι υπάρχουν πολλοί που επιθυμούν τις αλλαγές που προτείνεις. Οι συνήθειες που αναφέρεις, είναι επιλογή για τους περισσότερους. Σε παραξενεύουν όπως παραξενεύουν κάποιους άλλους οι δικές σου συνήθειες. Αυτό που προέχει είναι να υπάρχει μία συνεννόηση όλων των πολιτών μέσω υποτυπώδους σεβασμού.

Βάζω και δύο παλιά ποστ που βρήκα στα γρήγορα. 1 2
Ούτε με ξενερώνεις ούτε με αποθαρρύνεις αυτή είναι η δική σου προσωπική άποψη την οποία ζήτησα και μου είναι χρήσιμη για αυτό και σε ευχαριστώ. Εγώ βλέπω πως όλοι εδώ μέσα συμφωνούμε σε κάτι. Στο ότι δεν μας αρέσει η εικόνα στους δρόμους. Εάν λοιπόν δεχτούμε ότι συμφωνούμε σε αυτό και θέλουμε κάτι να γίνει τότε προτάσεις θα εμφανιστούν. Και εάν δεν αρέσουν σε κάποιον οι δικές μου ας προτείνει εκείνος κάτι καλύτερο τοτε
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.145
Reaction score
49.409
Θέτε να κάνουμε μια γυμνή διαμαρτυρία στο κέντρο της Αθήνας πάνω στα ποδήλατα?
Θα κάνει αίσθηση πιστεύω, όχι μαγιό και τέτοια, όλα όξω!! :biggrin:

Πέραν της πλάκας, με το παραλογισμό που παίζει τα τελευταία χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας δεν νομίζω να υπάρχουν προτάσεις ή μάλλον δεν μπορώ να φανταστώ μια εφικτή πρόταση που θα μπορούσε να βελτιώσει τη κατάσταση
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.201
Reaction score
92.061
Ούτε με ξενερώνεις ούτε με αποθαρρύνεις αυτή είναι η δική σου προσωπική άποψη την οποία ζήτησα και μου είναι χρήσιμη για αυτό και σε ευχαριστώ. Εγώ βλέπω πως όλοι εδώ μέσα συμφωνούμε σε κάτι. Στο ότι δεν μας αρέσει η εικόνα στους δρόμους. Εάν λοιπόν δεχτούμε ότι συμφωνούμε σε αυτό και θέλουμε κάτι να γίνει τότε προτάσεις θα εμφανιστούν. Και εάν δεν αρέσουν σε κάποιον οι δικές μου ας προτείνει εκείνος κάτι καλύτερο τοτε
Μια χαρά είναι οι προτάσεις σου. Με ξενίζει η αισιοδοξία σου. :)

Πάλι προσωπική θέση:

Η κατάσταση στους δρόμους της Αθήνας δεν έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Όλα εξαρτώνται από την οικονομική δραστηριότητα. Είναι συγκεντρωμένη σε πυκνοκατοικημένη επιφάνεια που διαμορφώθηκε άναρχα σε περιόδους μεγάλων αλλαγών και φτώχειας, τότε που δεν ήξερες αν θα βγάλεις τη σημερινή ημέρα για να σκεφτείς το αύριο.

Από την άλλη, όποιος αυξάνει το εισόδημα του προσπαθεί να γίνει πιο αυτόνομος και να προσθέσει ευκολίες στη ζωή του. Δεν ξέρω πολλούς που να θεωρούν ευκολία ή πρόοδο τη μετακίνηση με ποδήλατο, πόσω μάλλον όταν το πρώτο μέλημα είναι να βρουν κατοικία σε πιο όμορφο προάστιο, άρα πιο μακριά από τη δουλειά τους.

Και το πολύ βασικό (για μένα και τους φίλους μου), το θέμα της καθαριότητας/υγιεινής. Θέλω καθαρούς ανθρώπους, φρεσκοπλυμένους με ελαφρύ ωραίο άρωμα. Αν ο άλλος πάει στη δουλειά με το ποδήλατο και έχει ιδρώσει, έχει φάει σκόνη και καυσαέριο, έχει λιγδώσει το μαλλί του, βρέχει κλπ κάποιοι θα πρέπει να τον υποστούν για τη διάρκεια της εργασίας. Έλεος! Αυτό είναι κι ένα θέμα που κανείς δεν το αναφέρει όταν μιλάει για τις χώρες του Βορά. Να μη σου τύχει να μυρίσεις Ολλανδό commuter ή Άγγλο που φοράει αδιάβροχο και μέσα τσακώνεται ο ιδρώτας με την απλυσιά. Καλύτερα να πάρω αγκαλιά κουνάβι.

Στα γράφω, όχι για να σου πάω κόντρα, αλλά για να σου δείξω ότι υπάρχουν πολλές γωνίες για να εξετάσουμε το θέμα ποδήλατο-μετακίνηση. Τα καλά τα ξέρουμε. Τα άλλα μας εμποδίζουν.
 

Μηνύματα
137
Reaction score
118
Φίλε διαφωνώ σχεδόν με όλα αυτά που γράφεις αλλά δεν έχει και πολύ σημασία. Είναι η δική σου οπτική για τα πράγματα και δεν επιμένω να θέλω να την αλλάξω. Για μένα είναι χρήσιμο να γνωρίζω ότι υπάρχει και αυτή η οπτική που από μόνος μου δεν μπορώ να την δω. Ίσως μια μέρα ασχοληθώ σε κάποιο βίντεο και να μιλήσω για το πώς η αστική ποδηλασία είναι πολιτισμός και πως η καθαριότητα είναι θέμα επιλογής και προσωπικότητας δεν έχει να κάνει ούτε με το πώς μετακίνησε ούτε με το πού πας ούτε με το επάγγελμα που κανείς.
Προσπαθώ λοιπόν να εξετάσω το θέμα όπως λες και να αντιληφθώ την λογική πίσω από την ατολμία που έχουμε να δοκιμάσουμε κάτι νεο
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.184
Reaction score
42.348
... κουλτουρα ειναι και αυτο που κανει η αλλη με το φρυδι της...?! ολοι οι κουλτουργιαρηδες εδω μαζευτηκαμε?! 🐒
-> δεν ειχαμε και δεν θα αποκτησουμε τωρα στα γεραματα οπχοιαδηποτε μορφης κουλτουρα (περα απο κουλτουρα βιαζμου κτλ) .-
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.594
Reaction score
8.139
Προσπαθώ λοιπόν να εξετάσω το θέμα όπως λες και να αντιληφθώ την λογική πίσω από την ατολμία που έχουμε να δοκιμάσουμε κάτι νεο
Έχε υπόψιν πάντως ότι εδώ μιλάς κυρίως με ανθρώπους που είναι ήδη ποδηλάτες. Δεν τίθεται θέμα "ατολμίας για να δοκιμάσουμε κάτι νέο" όπως λες. Έχουμε περάσει ήδη τα πρώτα barriers του (νεο)Έλληνα του τύπου "παιδάκι είμαι να πάω με το ποδήλατο;", "θα έχει και γιατρό όταν φτάσω;", "έχω μηχανάκι, βλαμένος είμαι να πάω με το ποδήλατο;" κ.ο.κ. Και παρόλα αυτά, με εξαίρεση τον @pankrok και τον @Abessalom που κάνουν commuting, οι υπόλοιποι δεν νομίζω ότι το βλέπουμε πολύ θετικά.

Για μένα ο νούμερο ένα λόγος είναι η επικινδυνότητα λόγω έλλειψης υποδομών. Όσες (ελάχιστες) φορές έχω βγει σε δρόμους με κίνηση, είτε έχει γίνει, είτε έχει πάει να γίνει μ@λ@κί@. Μιλάμε για σχεδόν 100% ποσοστά επιτυχίας :O_o:. ΟΚ, μαθαίνεις να προσέχεις, να προβλέπεις και να προφυλάγεσαι, αλλά προσωπικά δεν το χρειάζομαι αυτό το άγχος και το ρίσκο.

Και όσο για τις "λύσεις" στο παραπάνω; Στην Αθήνα πολύ απλά δεν υπάρχουν και ούτε πρόκειται να υπάρξουν, αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές.

Ο δεύτερος λόγος είναι η μη πρακτικότητα που προκύπτει από τα θέματα με την καθαριότητα, τον καιρό κλπ. Συμφωνώ πως η καθαριότητα είναι θέμα επιλογής και έχω κάνει την επιλογή να είμαι καθαρός 😁.
Σε ένα τερέν με ανηφόρες όπως το Αθηναϊκό, με πολύ μεγάλες αποστάσεις (σε σχέση με μια μικρή επαρχιακή πόλη), σε ένα κλίμα με αρκετή ζέστη αρκετές μέρες του χρόνου, δεν μπορείς να εγγυηθείς ότι θα φτάσεις καθαρός. Άρα μετά μιλάμε για επιπλέον υποδομές (ντουζιέρες και αποδυτήρια στη δουλειά), επιπλέον χρόνο (που δεν υπάρχει) κλπ., για να μπορείς να πας με το ποδήλατο.

Αν μιλήσουμε για ηλεκτρικά ποδήλατα (για να φτάσεις "κύριος"), τότε γιατί να πας με το ποδήλατο; Για να πεις ότι έκανες και 5 πεταλιές; Κοροϊδία. Για περιβαλλοντικούς λόγους; Πάρτε ηλεκτρικά (αυτοκίνητα και μηχανάκια). Άσε που και καθόλου πετάλι να μην κάνεις, μόνο και μόνο αν φοράς κράνος σε μέρα με ζέστη σημαίνει (για μένα τουλάχιστον) πως μετά θέλεις λούσιμο. Άρα;

Συμπερασματικά, αν έμενα σε μια άλλη πόλη χωρίς ανηφόρες, με πολύ μικρότερες αποστάσεις και με λιγότερη κίνηση (ή επιλογές για ποδηλατόδρομους, πεζόδρομους κλπ.), ναι, 100% θα έκανα commuting με το ποδήλατο. Και τώρα αν μπορώ, όπου μπορώ εδώ κοντά για διάφορες δουλειές πάω με το ποδήλατο. Αλλά για πιο μακριά και για τη δουλειά όχι, δεν θα ήταν καθόλου καλή ιδέα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.201
Reaction score
92.061
Φίλε διαφωνώ σχεδόν με όλα αυτά που γράφεις αλλά δεν έχει και πολύ σημασία. Είναι η δική σου οπτική για τα πράγματα και δεν επιμένω να θέλω να την αλλάξω. Για μένα είναι χρήσιμο να γνωρίζω ότι υπάρχει και αυτή η οπτική που από μόνος μου δεν μπορώ να την δω. Ίσως μια μέρα ασχοληθώ σε κάποιο βίντεο και να μιλήσω για το πώς η αστική ποδηλασία είναι πολιτισμός και πως η καθαριότητα είναι θέμα επιλογής και προσωπικότητας δεν έχει να κάνει ούτε με το πώς μετακίνησε ούτε με το πού πας ούτε με το επάγγελμα που κανείς.
Προσπαθώ λοιπόν να εξετάσω το θέμα όπως λες και να αντιληφθώ την λογική πίσω από την ατολμία που έχουμε να δοκιμάσουμε κάτι νεο
Το θέμα της καθαριότητας το έβαλα γιατί αυτός που είναι οριακά βρωμιάρης (μεγάλο ποσοστό) αν μετακινηθεί με το ποδήλατο θα γίνει επίσημα βρωμιάρης. Δεν φταίει το ποδήλατο, απλά επιδεινώνει την κατάσταση.

Πολιτισμός για μένα είναι ο σεβασμός στην συνύπαρξη ανθρώπων με ίδιο ή διαφορετικό τρόπο σκέψης, όσο δεν ενοχλούν τους άλλους με τις συνήθειές τους. Μεγάλη κουβέντα.

Δεν είναι ατολμία το να μη γουστάρεις να κάνεις κάτι. Μία απλή ενημέρωση χρειάζεται, αραιά και πού, και αυτός που θέλει θα "έρθει". Με το ζόρι αλλαγές δεν γίνονται.

Σου απαντώ ως μεγάλος θαυμαστής της αγωνιστικής ποδηλασίας αλλά και ως ουδέτερος/αρνητικός προς το ποδήλατο- μέσο μετακίνησης.

Χαίρομαι όμως για τον ζήλο και την προσπάθειά σου. :thumbsup:
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.998
Μηνύματα
2.958.349
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top