D
Deleted member 50795
Guest
Ποτε έγινε αυτό ρε ..
Πριν 3 χρόνια, με πήγε πίσω σχεδόν ένα ολόκληρο χρόνο.Ποτε έγινε αυτό ρε ..
Χρήστο λυπάμαι για αυτό που σου συνεβει και χαίρομαι που δε το έβαλες κάτω. Πιστεύεις όμως πως έφταιγε το ποδήλατο; Εάν ήσουν με μηχανή θα το είχες αποφύγει πιστεύεις; Το να κυκλοφορείς στο δρόμο είναι επικίνδυνο είτε με αυτοκίνητο είτε με μηχανή είτε με ποδηλατο. Ο βαθμός επικινδυνότητας σίγουρα διαφέρει αλλά το κακό μπορεί να συμβεί ακόμα και στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται θάρρος για να μετακινηθεί με ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει... Εάν οι οδηγοί αυτοκινήτων συνηθίσουν τους ποδηλάτες ανάμεσα τους μάλλον θα γίνουν πιο προσεκτικοί. Επισης όσοι δοκιμάσουν έστω για μια φορά την μετακίνηση με ποδήλατο, μετα αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη προσοχή τους ποδηλάτες όταν οδηγουν αυτοκίνητο.Ρε σεις, μια βοήθεια θα ήθελα γιατί εδώ που είμαι δεν έχω pc, σε ποια σελίδα είναι οι φώτο από το μλκ που με πάτησε.
Θα ήθελα να δει ο Λεωνίδας τη ωμή αλήθεια.
Λεωνίδα εγώ είμαι μαζί σου, ειλικρινά, οι ρομαντισμοι όμως περισσεύουν όταν δει κάποιος τη κατάληξη.
Στις πιο ιδανικές συνθήκες, με πλήρη ορατότητα, έχοντας όλα τα διακριτικά και τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, ήρθε ένας μλκ με 100χλμ/ω και με εμβόλισε από πίσω, κέντρο ακριβώς στο αυτοκίνητο και στη άκρη του δρόμου.
Έβλεπαν βίντεο στο κινητό, ο οδηγός, η μάνα του, και η αδερφή του.
Εκείνη τη ώρα αυτό που έκανα ήταν πιο σημαντικό από τη οδήγηση. Αυτό πλέον είναι πολύ σύνηθες και είναι πολλοί αυτοί που το αντιλαμβάνονται κάπως έτσι, σαν να μη έφτανε αυτό, έχουμε και επιπλέον ερεθίσματα από οθόνες και διάφορα λαμπάκια που αναβοσβήνουν μέσα σε ένα αυτοκίνητο.
Το χειρότερο από όλα αυτά ήταν που ο άνθρωπος που με πάτησε δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τη εξέλιξη της υγείας μου, αυτό ήταν που μου στοίχισε περισσότερο και από το τραυματισμό μου.
…ντίπ χαζός
Σου έχω μια ακόμα ιστορία σε αυτό που λες.Χρήστο λυπάμαι για αυτό που σου συνεβει και χαίρομαι που δε το έβαλες κάτω. Πιστεύεις όμως πως έφταιγε το ποδήλατο; Εάν ήσουν με μηχανή θα το είχες αποφύγει πιστεύεις; Το να κυκλοφορείς στο δρόμο είναι επικίνδυνο είτε με αυτοκίνητο είτε με μηχανή είτε με ποδηλατο. Ο βαθμός επικινδυνότητας σίγουρα διαφέρει αλλά το κακό μπορεί να συμβεί ακόμα και στο αυτοκίνητο. Χρειάζεται θάρρος για να μετακινηθεί με ποδήλατο στους δρόμους της Αθήνας αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει... Εάν οι οδηγοί αυτοκινήτων συνηθίσουν τους ποδηλάτες ανάμεσα τους μάλλον θα γίνουν πιο προσεκτικοί. Επισης όσοι δοκιμάσουν έστω για μια φορά την μετακίνηση με ποδήλατο, μετα αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη προσοχή τους ποδηλάτες όταν οδηγουν αυτοκίνητο.
Να φανταστείς λοιπόν ότι ακόμα και στο ποινικό δικαστήριο που έγινε, κατόπιν δικής μου μήνυσης, είπαν ένα κάρο ψέματα.Όσο δεν έχουμε αφαίρεση διπλώματος από κάποια χρόνια έως δια παντός συν καποια χρονακια πραγματικά μεσα για τους επικινδυνους οδηγους, αυτά θα γινονται.... Ακου έβλεπε βίντεο όλη η χαρούμενη οικογένεια.
Βάλε μέσα στη σαμπρελα το ζουμί που λέμε, μας έχεις σκάσει!!Άντε και τα έχω πάρει.... Παω να αλλ
άξω το λάστιχο στης γυναικας μου που - φυσικά - ξαναεπαθε φουιτ.
Δηλαδή δεν έκανε ούτε δήλωση στην Ασφαλιστική του αυτός αλλά ούτε και εσύ εδώ και τρία χρόνια αγωγή στα πολιτικά δικαστήρια.Να φανταστείς λοιπόν ότι ακόμα και στο ποινικό δικαστήριο που έγινε, κατόπιν δικής μου μήνυσης, είπαν ένα κάρο ψέματα.
Ο πρόεδρος διάβασε καθαρά και δυνατά το ιατρικό μου φάκελο και ο υπαίτιος συνέχισε να λέει ανακρίβειες αρκεί να τη γλυτώσει.
Δεν ήταν κάτι που δεν περίμενα, απλά συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν πολλά παλιοτόμαρα δίπλα μας.
Μετα τη καταδικαστική απόφαση και αφού του έβαλαν χειροπέδες έβαλε τα κλάματα και με παρακαλούσε να τα βρούμε με τη ασφαλιστική του. Μετά από 3 χρόνια όλα
,μεσα σε αυτό το διάστημα ούτε ένα τηλ.
Εγώ συνεχίζω να ζω με τα κινητικά προβλήματα και ο άλλος έβαλε τα κλάματα για να πέσει στα μαλακά. Υπό άλλες συνθήκες θα τον κανονίζα διαφορετικά αλλά... Ήμαστε και πολιτισμενοι άνθρωποι
Βάλε μέσα στη σαμπρελα το ζουμί που λέμε, μας έχεις σκάσει!!
Σε βλέπω κεφάτο και δυστυχώς ό,τι και να γράψω θα σε ξενερώσει.Φίλε xfader σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την απάντηση σου. Ο στόχος μου είναι να καταλάβω ακριβώς αυτόν τον διαχωρισμό που κανεις. Γιατί αφού μας αρέσει τόσο να κάνουμε ποδήλατο για ψυχαγωγία δεν εκμεταλλευομαστε τον χρόνο της μετακίνησης μας για αυτόν το σκοπό; Μήπως οι περισσότεροι από μας δεν το έχουν καν δοκιμάσει; Μήπως βρίσκουμε κάθε είδους δικαιολογία για να μην ξεβολευτουμε από τις καθημερινες συνήθειές μας; Μήπως ζητάμε την αλλαγή αλλά θέλουμε να γίνει από κάποιους άλλους; Και στην τελική.....ποια θα είναι η κόκκινη γραμμή που πρέπει να φτάσουμε για να κάνουμε την στροφή; Μήπως είναι καλύτερα να κάνουμε από τώρα την αρχή ώστε να μας βρει έτοιμους εκείνη η ώρα; Πώς θα φτιάξουμε οδηγική παιδεία όταν εμείς ως ποδηλάτες δεν δείξουμε αυτήν την επιλογή που αναφέρεις στους υπολοιπους; Στις χώρες τις Ευρώπης αυτή η στροφή έχει ήδη ξεκινήσει χρόνια τώρα. Εμείς ποτε θα αναλάβουμε δράση; Όλες αυτές οι ερωτήσεις γίνονται ώστε να δημιουργηθεί μια πλήρης εικόνα για το τι θα μπορούσε να βοηθήσει και να προτείνουμε ιδέες προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ούτε με ξενερώνεις ούτε με αποθαρρύνεις αυτή είναι η δική σου προσωπική άποψη την οποία ζήτησα και μου είναι χρήσιμη για αυτό και σε ευχαριστώ. Εγώ βλέπω πως όλοι εδώ μέσα συμφωνούμε σε κάτι. Στο ότι δεν μας αρέσει η εικόνα στους δρόμους. Εάν λοιπόν δεχτούμε ότι συμφωνούμε σε αυτό και θέλουμε κάτι να γίνει τότε προτάσεις θα εμφανιστούν. Και εάν δεν αρέσουν σε κάποιον οι δικές μου ας προτείνει εκείνος κάτι καλύτερο τοτεΣε βλέπω κεφάτο και δυστυχώς ό,τι και να γράψω θα σε ξενερώσει.
Θεωρώ ότι αναφέρεσαι στον διαχωρισμό που έγραψα μεταξύ "ποδήλατο-άθλημα" και "ποδήλατο-μετακίνηση".
Είναι εντελώς άλλος κόσμος. Εκτός από το μέσο, όλα τα άλλα ερεθίσματα είναι διαφορετικά. Κάλλιστα μπορεί ένας αθλητής ποδηλάτης να γουστάρει την μετακίνηση με το ποδήλατο χωρίς όμως αυτό να είναι όσο σύνηθες νομίζουμε.
Είναι λίγο πιο εύκολο από το να πηγαίνει ένας δρομέας στη δουλειά του με χαλαρό τρέξιμο. Πόσοι το κάνουν;
Μη σου πω ότι από τα παλιά τα χρόνια υπήρχε σχετική έχθρα μεταξύ αθλητών και commuters. Θεωρούν ότι οι δεύτεροι είναι οι κυρίως υπεύθυνοι για την κακή φήμη των ποδηλατών στο ευρύ κοινό.
Ο αθλητής ενδιαφέρεται για τον ανταγωνισμό, τα νούμερα, τη βελτίωση. Ο commuter απλά κυκλοφορεί και χαίρεται για άλλους λόγους.
Μη νομίζεις ότι υπάρχουν πολλοί που επιθυμούν τις αλλαγές που προτείνεις. Οι συνήθειες που αναφέρεις, είναι επιλογή για τους περισσότερους. Σε παραξενεύουν όπως παραξενεύουν κάποιους άλλους οι δικές σου συνήθειες. Αυτό που προέχει είναι να υπάρχει μία συνεννόηση όλων των πολιτών μέσω υποτυπώδους σεβασμού.
Βάζω και δύο παλιά ποστ που βρήκα στα γρήγορα. 1 2
Μια χαρά είναι οι προτάσεις σου. Με ξενίζει η αισιοδοξία σου.Ούτε με ξενερώνεις ούτε με αποθαρρύνεις αυτή είναι η δική σου προσωπική άποψη την οποία ζήτησα και μου είναι χρήσιμη για αυτό και σε ευχαριστώ. Εγώ βλέπω πως όλοι εδώ μέσα συμφωνούμε σε κάτι. Στο ότι δεν μας αρέσει η εικόνα στους δρόμους. Εάν λοιπόν δεχτούμε ότι συμφωνούμε σε αυτό και θέλουμε κάτι να γίνει τότε προτάσεις θα εμφανιστούν. Και εάν δεν αρέσουν σε κάποιον οι δικές μου ας προτείνει εκείνος κάτι καλύτερο τοτε
Έχε υπόψιν πάντως ότι εδώ μιλάς κυρίως με ανθρώπους που είναι ήδη ποδηλάτες. Δεν τίθεται θέμα "ατολμίας για να δοκιμάσουμε κάτι νέο" όπως λες. Έχουμε περάσει ήδη τα πρώτα barriers του (νεο)Έλληνα του τύπου "παιδάκι είμαι να πάω με το ποδήλατο;", "θα έχει και γιατρό όταν φτάσω;", "έχω μηχανάκι, βλαμένος είμαι να πάω με το ποδήλατο;" κ.ο.κ. Και παρόλα αυτά, με εξαίρεση τον @pankrok και τον @Abessalom που κάνουν commuting, οι υπόλοιποι δεν νομίζω ότι το βλέπουμε πολύ θετικά.Προσπαθώ λοιπόν να εξετάσω το θέμα όπως λες και να αντιληφθώ την λογική πίσω από την ατολμία που έχουμε να δοκιμάσουμε κάτι νεο
Το θέμα της καθαριότητας το έβαλα γιατί αυτός που είναι οριακά βρωμιάρης (μεγάλο ποσοστό) αν μετακινηθεί με το ποδήλατο θα γίνει επίσημα βρωμιάρης. Δεν φταίει το ποδήλατο, απλά επιδεινώνει την κατάσταση.Φίλε διαφωνώ σχεδόν με όλα αυτά που γράφεις αλλά δεν έχει και πολύ σημασία. Είναι η δική σου οπτική για τα πράγματα και δεν επιμένω να θέλω να την αλλάξω. Για μένα είναι χρήσιμο να γνωρίζω ότι υπάρχει και αυτή η οπτική που από μόνος μου δεν μπορώ να την δω. Ίσως μια μέρα ασχοληθώ σε κάποιο βίντεο και να μιλήσω για το πώς η αστική ποδηλασία είναι πολιτισμός και πως η καθαριότητα είναι θέμα επιλογής και προσωπικότητας δεν έχει να κάνει ούτε με το πώς μετακίνησε ούτε με το πού πας ούτε με το επάγγελμα που κανείς.
Προσπαθώ λοιπόν να εξετάσω το θέμα όπως λες και να αντιληφθώ την λογική πίσω από την ατολμία που έχουμε να δοκιμάσουμε κάτι νεο