Ποδήλατο


Μηνύματα
16.427
Reaction score
23.187
Εγώ έβγαλα μια χαλαρή βόλτα το τρεκακι να δούμε τι ψωνίσαμε.
1) είχα πάρα πολύ καλά φρένα στο κανυον. Αυτά τα ρεζιν τακάκια είναι απαράδεκτα προοδευτικά για τα γούστα μου, περιμένω να δω διαφορά με τα μεταλλικά
2) η στήριξη των τροχών με thruaxle δημιουργεί ένα στιβαρό σύνολο που στέκεται ωραία στη στροφή.
3) είναι χαμηλότερος ο οριζόντιος κοντά στον κατακόρυφο, με αποτέλεσμα να έχει μια φυσικότητα το ορθοπεταλο και να μην βρίσκει το πόδι πουθενά σε όλη την κίνηση.
4) δεν το αισθάνομαι ευθυβολο (πως να το περιγράψω) στην ευθεία με πολλά χλμ. Σε συνδυασμό με την αίσθηση των φρένων δε με αφήνει να ανοίξω στις κατηφόρες. Υποψιάζομαι ότι έχει να κάνει με τον προορισμό του πλαισίου και μάλλον θα είναι κάτι που θα συνηθίσω με τον καιρό.
5) η di2 είναι τρομερή μαγκιά. Θέλει λίγη συνήθεια γιατί ακόμα προσπαθώ να ανεβάσω γρανάζι σπρώχνοντας την μανετα. Έχει όμως άλλη χάρη όταν την μάθεις και μπορείς να αλλάζεις σχέσεις σε σημεία που με μηχανική δεν γίνεται πχ φρενάρεις και ταυτόχρονα μπορείς να ανεβάσεις όλη την κασέτα με ελάχιστη προσπάθεια κάτι που η μηχανική στην καλύτερη σε αφήνει να κάνεις μέχρι με 3 γρανάζια και αυτό άπαξ με μία.
6) ο λαιμός 100 , το τιμόνι 400 με 100 reach , 125 drop. Με reach σκελετού περίπου 10χιλ μεγαλύτερο, βάζοντας τη σέλα σε σχέση με το ΒΒ στην ίδια ακριβώς θέση με πριν είχα απόσταση μπάρας τιμονιού απο σέλα ίδια ακριβώς με τον 110 λαιμό που είχα. Επειδή όμως το 400 πλάτος από το 420 που είχα δείχνει πιο φυσιολογικό στο άνοιγμα των ώμων μου υποψιάζομαι ότι χέρια σε αυτό το άνοιγμα φτάνουν πιο μακρυά. Θέλω σίγουρα μεγαλύτερο λαιμό, 110 μη πω για 120.
7) το ύψος του τιμονιού είναι αυτή τη στιγμή στο ίδιο ύψος με το κανυον με τη διαφορά ότι σε εκείνο είχα βγάλει όλους τους αποστάτες ενώ στο τρεκ έχει ακόμα 40χιλιοστα. Αν βρούμε το βάθος, με τον λαιμό το κοιτάμε με τον καιρό.
8)όταν έχεις να καβαλήσεις 2 μήνες σχεδόν ακόμα και αν τρέχεις και προπονείσαι, φαίνεται αμέσως.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.531
Reaction score
47.810
Τρελό αγόρι, η αίσθηση που έχς με τα φρένα δεν έχει να κάνει με το τακακι μαναχά. Όσο και να σκίζουν τα ιμάτια ορισμένοι για καλύτερα φρένα στις δίσκοι, η αλήθεια είναι ότι θέλουν μεγάλη συνήθεια ώστε να πατάς γενναία τη μανέτα γιά να έρθει η αποτελεσματική δύναμη. Δεν είναι σαν τα rim που έχει μεγάλη διάμετρο ο τροχός και σε συνδυασμό με τα γνωστά τακάκια σε πετάγονται τα μάτια όξω κατά τη πεδηση.
 


Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Άλεξ τα ξέρω όλα αυτά, παρόλο όμως που δεν είχα καθόλου βήχα όλο αυτό το διάστημα μόλις πήγα να ζορίσω ξεκίνησε ένας επίμονος βήχας. Τα ποδάρια είναι δυνατά, το αναπνευστικό όμως δεν ακολουθεί. Πάν-κάτ ήξερα πως δεν θα τα καταφέρω, ήθελα όμως να βγω λίγο από το σπίτι για χαλαρό πετάλι.
Δεν νομίζω όμως να αργήσω να επανέλθω, ξέρω κόζμο που η ατονία κράτησε έως και 6 μήνες.
Εμένα κράτησε 7 μήνες. Είχα βέβαια τον πρώτο τον ορθόδοξο αλλά είναι πως θα σε πάρει.

Εγώ δεν είχα φλεματα, αλλά είχα λαχάνιασμα για πλάκα σαν να αναπνέεις αέρα χωρίς οξυγόνο. Αν οι κυψέλες τα έχουν παίξει, θες χρόνο.

Περαστικά Χρήστο!!!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.531
Reaction score
47.810
Τότε τον ήπιαμε
Θα τα συνηθίσεις βρε γκρινιάρη, είπαμε κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Φαντάς τι έπαθα με τα αρχικά άθλια φρένα που ήρθε το scale, σε σχέση με τα xt που έβαλα αργότερα είχα σχεδόν 40% περισσότερη δύναμη, καλύτερη αίσθηση. Παρόλα αυτά και έχοντας εμπειρία συνεχίζω να διαβάζω διάφορες κρητικές που εκθειάζουν τους δίσκους σε σχέση με τα rim. Κάθε φορά λέω "τι λένε αυτοί?
 

Μηνύματα
16.427
Reaction score
23.187
Ναι αλλά είναι σχεδόν μονόδρομος ο δίσκος πλέον.
Διαφορετικά ψάχνεις πλαίσια Κινέζος κλπ και ελάχιστα "επώνυμα" αν τα βρεις στην πράξη. Ααα άκουσα και το τικιτικι να σου πλάκα έχει ακόμα δε μου σπάει τα νεύρα.
Μια απορία πάντως γενική είναι γιατί δεν έχει γίνει καθεστώς το thru axle και στα rim. Πολύ στιβαρό δέσιμο του τροχού και πάντα ίσιο.
 

Μηνύματα
21.660
Reaction score
15.678
Τι ακριβώς κάνεις με τα φρένα και χρειάζεσαι κάτι άλλο από τους δίσκους; να τα μπλοκάρεις θέλεις;
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.531
Reaction score
47.810
Μια απορία πάντως γενική είναι γιατί δεν έχει γίνει καθεστώς το thru axle και στα rim. Πολύ στιβαρό δέσιμο του τροχού και πάντα ίσιο.
Το rim πέθανε αγαπητέ, σιγά μη κάτσουν να εξελίξουν τους άξονες.
Πάντως να ξέρς ότι η στιβαρότητα που νιώθς οφείλεται εκτός από τους άξονες και στα carbon στεφάνια
 

Μηνύματα
16.427
Reaction score
23.187
Τι ακριβώς κάνεις με τα φρένα και χρειάζεσαι κάτι άλλο από τους δίσκους; να τα μπλοκάρεις θέλεις;
Έχω απαίτηση με το που ακουμπάει το τακάκι στο δίσκο να φρενάρει και ένα δάχτυλο απαλό πάτημα να μπλοκάρει (υπερβολή) , έχω συνηθίσει να ελέγχω τα φρένα έτσι σε κάθε κατάσταση και με μικρές δυνάμεις να έχω μεγάλη δύναμη πέδησης απότομα, γλυτώνει πολύ χρόνο και μέτρα στο δρόμο αυτό.
Τώρα πρέπει να το πλανταξω στο πάτημα , πες ότι το συνηθίζω βέβαια αλλά σίγουρα χάνω χρόνο σε περίπτωση ανάγκης
 

Μηνύματα
21.660
Reaction score
15.678
Χμ... θέμα συνήθειας είναι, οκτώ χρόνια με δισκόφρενα δεν μου χρειάστηκε πουθενά κάτι πιο άμεσο, ακόμα και όταν μερικές φορές το μπλόκαρα σε περίπτωση ανάγκης...
 


Μηνύματα
21.660
Reaction score
15.678
Καμιά πατέντα 'pankrok' δεν παίζει; Υδραυλικά... rim ας πούμε; ή μήπως μηχανικά δισκόφρενα, να μοιάζει η αίσθηση με rim (είδες τι παθαίνουμε... όταν είναι περίεργος ο... πελάτης! ) :roflmao:

Παρεμπιπτόντως, το ποδήλατο και τα φρένα είναι καινούρια, θέλουν κι αυτά στρώσιμο (τακάκια, αλλά και δίσκος) για να αποδίδουν όπως πρέπει, μην περιμένεις από την πρώτη βόλτα να είναι στο 100% τους...
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.531
Reaction score
47.810
Και εγώ είμαι ντίπ βλαμμένο με τα φρένα και τον καταλαβαίνω τον κροκάκο, θέλω πολύ δυνατά φρένα με αίσθηση και όλα αυτά με λίγη δύναμη στη μανέτα. Με έχουν σώσει άπειρες φορές οι απαιτήσεις αυτές. Στους δίσκους λόγο διαμέτρου όλα αυτά δεν υπάρχουν, επίσης δεν υπάρχουν περιθώρια βελτιώσεις όπως συμβαίνει στα rim, στα rim μόνο με ντίζα από τεφλον βλέπει κανείς διαφορά στη αίσθηση, το ίδιο στα τακάκια, στη επιλογή ζάντας που ανάλογα τη επιφάνεια τριβής θα δεις διαφορά κλπ.
Στους δίσκοι είναι πχιο φιξ τα πράματα και ελάχιστα τα περιθώρια βελτιώσεις
 
Last edited:




Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.586
@pankrok & @bretsos πραγματικά δε σας καταλαβαίνω, έχω την ακριβώς αντίθετη άποψη-αίσθηση με τα δισκόφρενα. Μάλιστα με τους 10δες χρήστες που έχω μιλήσει έχουν την ίδια άποψη με μένα εκτός από έναν "παππού" ποδηλάτη που ενώ έχει πιο πολλά ποδήλατα με δισκόφρενα προτιμά να κυκλοφορεί με ριμ. Πλην του βάρους και της εύκολης (μηδενικής) συντήρησης δεν μπορώ να βρω τίποτα υπέρ των ριμ.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.338
Μηνύματα
2.937.318
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top