Ποδήλατο

Μηνύματα
23.256
Reaction score
17.433
Μάλλον για τα φωτοχρωματικά γυαλιά λέει... δε νομίζω να χρειάζεται κι ιδιαίτερη εξήγηση γιατί χρειάζονται τα γυαλιά στο ποδήλατο, αλλά και σε μηχανές βέβαια.

Παρεμπιπτόντως, και σε άλλο θέμα... για δώσε κάποια επιλογή για ζουμιά για tubeless (ή ό,τι άλλο πιστεύεις απαραίτητο) στο ΜΤΒ Χρήστο... βαρέθηκα τα τρύπια λάστιχα (τα άτιμα, επιδημία έχει πέσει).
 




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.520
Reaction score
50.329
Μόνο ο κουμπάρος κατάλαβε... Α ρε κομπάρ 😍
Άμα δεν ταιριάζετε δεν θα συμπεθεργιάζατε :roflmao:

Σώτο ενώ πολλοί πίνουν νερό στο stan's NoTubes εγώ κατέληξα στο Joe's eco sealant. Ο λόγος είναι επειδή μέσα το υγρό έχει κάτι μπιρμπιτσόλια που στη περίπτωση διάτρησης πάνε και κλείνουν άμεσα τη τρύπα. Έτσι δεν χάνεις ντίπ αέρα από το ελαστικό. Έχω παρατηρήσει επίσης ότι η τρύπα κλείνει μόνιμα, δεν θα δεις υγρασία σε τρύπα που έκλεισε, κάτι που συμβαίνει σε άλλα υγρά. Αρχικά είχα πάρει ένα 120ml για δοκιμή και αφού έμεινα ευχαριστημένος κατέληξα σε λίτρο.
IMG_20230911_111916.jpg
IMG_20230911_111745.jpg
 

Μηνύματα
23.256
Reaction score
17.433
Και κάθε πότε το αλλάζεις το υγρό; να μπαίνω σιγά σιγά στο κλίμα!

Το πρόβλημα μου είναι κυρίως μικρές τρυπίτσες, λιγότερο οι μεγάλες, που χάνει σιγά σιγά αέρα και έτσι δεν έχω αυτή τη στιγμή ούτε μια σαμπρέλα χωρίς patch, ή και 2 μερικές! Κι άντε κάθε φορά να κάνω όλη τη διαδικασία βάλε βγάλε, στα ανατσούμπαλα αυτά ελαστικά... :geek: :party:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.520
Reaction score
50.329
Δεν αλλάζεις υγρό ποτέ, προσθέτω 30 ml κάθε 3-4 μήνες. Τα υγρά αυτά μέσα στο ελαστικό έχουν τη τάση να στεγνώνουν και να γίνονται σαν τσίχλα. Του προσθέτεις αυτά τα 30ml ώστε να τσουλάει υγρό σε περίπτωση διάτρησης.
Όσο έχω το mtb δεν έχω μείνει στο δρόμο από φούιτ, γενικά δεν έχω ασχοληθεί ντίπ με τέτοια θέματα, αυτό κάτι σημαίνει!
Στη κούρσα δεν είμαι υποστηρικτής της ίδιας φιλοσοφίας διότι εκεί τα psi είναι τριπλάσια οπότε τα υγρά είναι λιγότερο αποτελεσματικά. Πάντως σε κάθε περίπτωση έχς μαζίς και μια σαμπρέλα ώστε άμα η τρύπα είναι μεγάλη και δεν μπορέσει να τη καλύψει το υγρό, βάζεις σαμπρέλα και συνεχίζεις
 

Μηνύματα
23.256
Reaction score
17.433
Ναι, για το MTB το σκέφτομαι μόνο, όχι για το road, και φυσικά μια σαμπρέλα μαζί είναι απαραίτητη (σκέφτομαι αυτές τις πολύ λεπτές, δεν θυμάμαι πως το λένε το υλικό τους - στυλ turbolito, κλπ, που πιάνουν και ελάχιστο χώρο)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.520
Reaction score
50.329
Προσωπικά δεν τις εμπιστεύομαι τις tpu σαμπρέλες, πολλά προβλήματα κυρίως στις βαλβίδες και στοιχίζουν και πολλές παράδες. Για ακόμη μια φορά κατέληξα στις σαμπρέλες της conti, πχιάνει ελάχιστο χώρο σε σχέση με μια κλασική σαμπρέλα και έχς και τη αξιοπιστία της conti. Αλήθεια ή conti είναι χαζή που δεν βγάζει tpu σαμπρέλες, ενώ όλοι οι άλλοι έχουν αυτή μένει σταθερή στις σαμπρέλες βουτυλίου.
IMG_20230911_120259.jpg
 

Μηνύματα
23.256
Reaction score
17.433
Καλά έτσι κι αλλιώς, προσωρινή λύση είναι κι η μια και η άλλη... για την επιστροφή σπίτι... Κι έχουν πέσει νομίζω κι οι τιμές, με την είσοδο κι άλλων εταιρειών στο 'παιχνίδι'.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.520
Reaction score
50.329
Ναι το αναφέρω για το θέμα όγκου, αυτό είναι που απασχολεί κυρίως και καταλήγουν στις tpu. Το θεμα είναι στο ξανά λέω ότι παρουσιάζουν αστοχίες στη βαλβίδα και πολλές φορές δεν μπορείς να επιστρέψεις ούτε σπίτι
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.691
Reaction score
8.339
Εμένα το ποδήλατο φορούσε σαμπρέλες της Schwalbe. Όταν τρύπησε η μία παρήγγειλα κι εγώ Conti για αντικατάσταση και αυτό που είδα ήταν πως ήταν πολύ πιο χοντρή από τις Schwalbe.

Οπότε έβαλα την Conti στο ποδήλατο και μπάλωσα την Schwalbe που δεν πιάνει πολύ όγκο και την έχω μαζί μου ως ρεζέρβα.

Αυτό που θέλω να πω όμως είναι πως δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα TPU για να μην έχει όσο όγκο έχουν οι Conti, υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσεις.

Η Schwalbe π.χ. έχει πολλά υλικά/μεγέθη:

1694424772789.png


συν τις Aerothan (TPU) που δεν τις έχει στο πινακάκι για κάποιον λόγο. Οι δικές μου δεν ξέρω ποιος τύπος είναι, μπορώ να κοιτάξω αργότερα να δω αν γράφουν κάτι πάνω. Είναι πάντως βολικό μέγεθος για να την έχεις μαζί σου, καμία σχέση με τις Conti.
 

Μηνύματα
23.256
Reaction score
17.433
Είχα πάρει και λεπτες, και Conti και Schwalbe και κανονικές, τις έβαζα σε μια πολύ μικρή τσαντούλα κάτω από τη σέλα. Αλλά με το να έχουν όλες τρύπες, έχω μείνει μια σχετικά χοντρή ή μέσου πάχους για ανταλλακτικό, και χωράει με το ζόρι στο τσαντάκι αυτό (που δεν θέλω να αλλάξω, γιατί μου αρέσει το μέγεθος και δεν καταχτυπά κι όλας όπως το έχω περάσει).
 

Μηνύματα
1.474
Reaction score
1.260
Να προσθέσω ότι η Maxxis προειδοποιεί, τουλάχιστον για τα δικά της λάστιχα, να μην χρησιμοποιούμε υγρά που περιέχουν αμμωνία. Μου είχαν κάνει δώρο ένα τέτοιο και μόλις το μύρισα πήγα να λυποθυμίσω, αντίθετα αυτό που μου έβαλε ο μάστορας στο μαγαζί μύριζε φρούτα. Μου είπε και ο ίδιος ότι έχει δει διαβρωμένα λάστιχα από τέτοια υγρά.
 




wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.892
Reaction score
21.818
Είπαμε ότι ψάχνω για δισκοβραχίωνα (crankset) Ultegra 52-36 στα 170mm, σωστά; Σωστά.

Είχα προσθέσει το προϊόν στο wishlist του bike24 και προχθές ήμουν έτοιμος να κάνω click στην αγορά. Ενστικτωδώς, θυμήθηκα ότι ο @pankrok μου είχε αναφέρει το marketplace του Facebook, το οποίο το είχα απορρίψει επειδή δεν έχω λογαριασμό εκεί. Έχει όμως ένας φίλος, οπότε πριν να πατήσω το click, του ζήτησα να ρίξει μια ματιά μπας και φανώ τυχερός.

Ε, λοιπόν, φάνηκα! Βρέθηκε ένας τύπος ο οποίος αναβάθμισε σε Di2 και πουλούσε αυτό που έψαχνα σε πολύ καλή κατάσταση! Με λίγο παζάρι στην τιμή (€110 τελική, ενώ στο bike24 €260 + μεταφορικά), τσουπ! Να το!

IMG_20230912_112737.jpg


Επόμενο βήμα: ραντεβού για ξήλωμα του υφιστάμενου κι εφαρμογή του νέου. Μεθεπόμενο βήμα: ραντεβού για bike fit!

Ειλικρινά, έχω μεγάλη απορία ως προς την ποδηλατική συμπεριφορά μου με το νέο crankset. Μεγαλύτεροι δίσκοι, μικρότερος βραχίωνας, κάποιος είπε ότι θα αυξηθεί (~ αναγκαστικά!) το cadence μου. Για να δούμε.
 


Μηνύματα
23.256
Reaction score
17.433
Εγώ από το 172,5 που ειχε αρχικά το road, πήγα 175 (νομίζοντας ότι ειναι καλύτερα...) και μετά από 1-2 χρόνια το γύρισα στο 165, και δε νομίζω ούτε να το μετάνιωσα, ούτε θέλω να το αλλάξω (και όντως αυξάνεται το cadence)! Το MTB εχει κλασικά 175, και μου φαίνεται πολύ πιο άβολο από το 165, και μάλλον θα το κατεβάσω κι αυτό σε πρώτη ευκαιρία...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.352
Μηνύματα
2.972.573
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top