Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.002
Reaction score
49.016
Εγώ γαι εξαερωση πίσω είχα βάλει συρριγα κάτω και κεσεδακι πάνω. Τραβα ρουφα πολλές φορές και αλλαγή κλίσης στο σκελετό να φεύγει ο αέρας από παντού. Με το μπροστά αν και το κάνα αυτό και δείχνει πιο εύκολο δεν έκατσε το ίδιο καλά.
Τα έχω κάνει όλα αυτά, με σύριγγες, με πίεση στη μανέτα ώστε όταν ανοίγεις από τις δαγκάνες να φεύγει το υγρό με πίεση, μέχρι και αγιασμό έριξα, δεν δούλεψε τίποτα.
Κάνε τη μόντα σε λέω, δλέυει!
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.002
Reaction score
49.016
Ναι, με σύριγγα κάτω, το δοχείο πάνω, κλπ. Αλλά και πολλαπλό σφίξιμο στα φρένα την ώρα της εξαέρωσης (αφού κλείσεις την βαλβίδα που συνδέεις την σύριγγα - προσωρινά), με το πλαστικό εννοείται ανάμεσα στα τακάκια για να μην κλείσουν. Να το αφήσω πολλές ώρες πατημένο - όπως το δείχνει ο Χρήστος - δεν το έκανα ποτέ ως τώρα, αρκεί το σφίξιμο στα φρένα την ώρα της εξαέρωσης.
Μιας και το συζητάμε, έχω και ένα επίσης κόλπο ώστε να μένει ελάχιστο κενό στη επαφή των τακακίων με το δίσκο όταν σφιγγουμε τις δαγκάνες.
Για το κεντράρισμα στις δαγκάνες έχω επινοήσει ένα θκόμ κόλπο, βάζω ανάμεσα στα τακάκια αυτό
IMG_20241116_215955.jpg

Είναι ένα κομμάτι πλαστικό κομμένο ώστε να χωρά μέσα στη δαγκάνα και ανάμεσα στο δίσκο με αυτό το ενεπαισθητο πάχος
IMG_20241116_220122.jpg


Πατάς μανέτα, σφίγγεις δαγκάνα και μένει ένα κενό ώστε όταν υπερθερμανθεί και ζευλώσει ο δίσκος να μην ακουμπά στα τακάκια. Αυτό κυρίως στους shimano δίσκους που παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα επειδή είναι σάντουιτς με αλουμίνιο για καλύτερη ψύξη. Με τους campagnolo δίσκους δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα, αλλά το εφαρμόζω και κει.

Άλλα 50€ :lolsign:

Υπάρχουν και γκάτζετ για αυτή τη δλειά, εμείς είμαστε Έλληνες πολυμηχανοι και δεν νογάμε απαυτά :biggrin:
 
Last edited:



Μηνύματα
22.327
Reaction score
16.370
Υπάρχουν πολλά παρόμοια, απλά έβαλα κάποια στην τύχη με σχετικά χαμηλή τιμή.

ΥΓ. Δεν είχα δει το λινκ που έβαλες μάλλον μετά.
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.002
Reaction score
49.016
Ως προς την εξαέρωση που είχες ως τώρα προβλήματα... ναι, μάλλον μπρίκια! :roflmao:
Νάταν μόνο αυτό, οτι ξέχασα να σφίξω πάνω στο νύχι το ντεραγιέ και έβριζα τη σχιμάνο, που το πας? :biggrin:
 


Μηνύματα
1.454
Reaction score
1.221
Το tradeinn το έχετε δοκιμάσει; Αξιόπιστο;
Έχει απίστευτη τιμή το Direto XR-T.
Στην πρώτη μου αγορά από αυτούς το site έδειχνε ποδήλατο σε στοκ και δεν το είχαν. Η επικοινωνία μαζί τους παρότι συχνή ήταν προβληματική, τελικά το έστειλαν είκοσι μέρες μετά. Στην δεύτερη παραγγελία που είχα βάλει μικροπράγματα και θα τα έβρισκαν για να τα ταχυδρομήσουν αναγκάστηκα να αλλάξω κάποια γιατί βαρέθηκα να περιμένω.

Από την επικοινωνία μου μαζί τους κατάλαβα ότι είναι super market, δηλαδή δεν εξειδικεύονται στο ποδήλατο και το προσωπικό είναι άσχετο. Δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί τους εκτός και η έκπτωση που προσφέρουν είναι extreme.
 

Μηνύματα
950
Reaction score
1.124
Ακολουθεί tip για λίγους και καλούς!!

Όσο καλή εξαέρωση να κάνεις στα φρένα της shimano δεν θα καταφέρεις ποτέ να βγάλεις όλο τον αέρα μέσα από το κύκλωμα. Δεν ξέρω που οφείλεται το πρόβλημα, είναι όμως γεγονός.
Εγώ τώρα επειδή είμαι λίγο ψυχάκιας στο θέμα φρένου (αλλά και γενικότερα) ψάχνω εδώ και καιρό λύση.
Θα με πεις τώρα, δεν λειτουργούν τα φρένα?
Λειτουργούν κανονικά, αλλά πάντα στα πρώτα πατήματα η διαδρομή των μανετώνε έχουν πολύ αυξημένη διαδρομή, κάποιες φορές αν το ποδήλατο μείνει καιρό στάσιμο στα πρώτα πατήματα οι μανέτες πλησιάζουν το τιμόνι.
Το εναρκτήριο λάκτισμα για όλο αυτό ήρθε ένα πρωινό που κατέβαινα το βουνό για να πάω στη δλειά, κατεβαίνω ένα τσιμεντόδρομο με αρνητική κλίση 16% και στο πρώτο stop βγαίνω πάνω σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, βλέπω έρχετε λεωφορείο, έρχομαι με ταχύτητα, τσιμπάω αρχικά τα φρένα και περνάει η πρώτη μαχαιριά, τα πατάω τέρμα και ενώ το λεωφορείο έρχετε τα φρένα δεν έχουν ακόμα πίεση, οι μανέτες έχουν φτάσει στο τιμόνι και εγώ έχω ξεκινήσει το πάτερ υμών.
Ο οδηγός (μέγα γάτα) με βλέπει, πέφτει στα φρένα και στρίβει λίγο τη πορεία του λεωφορείου ώστε να μου δώσει χώρο να χωθώ και εγώ στη πορεία, ετσι και έγινε. Αφού με γαμωστάυρισε, συνεχίσαμε όλοι τη πορεία μας, εγώ βέβαια με μια ικανοποιητική ποσότητα κακάκια στο pad...
Η λύση εντέλει είναι πολύ απλή, για ένα ολόκληρο βράδυ θα πρέπει να μείνουν οι μανέτες καλά πατημένες, βάλε φαντασία πως θα το κάνεις, εγώ έκανα αυτό View attachment 349588

Τη επόμενη μέρα κάνε εξαέρωση and the problem solved.

50€ :biggrin:
Αυτό είναι "γνωστό" σε όσους ασχολούνται με μηχανές και εξαερώνουν τα φρένα μόνοι τους (οι μηχανικοί δεν ασχολούνται τόσο με τις μηχανές μας). Καλό είναι να καθαρίζουμε και λίγο τα έμβολα όταν αλλάζουμε τακάκια ή πιο τακτικά.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.002
Reaction score
49.016
Σε μένα δεν ήταν γνωστό, παρόλο που συντηρώ δγιό μοτοσυκλέτες. Στις μοτό όταν αλλάζω υγρά ή κάνω εξαέρωση τέτοιο θέμα δεν αντιμετώπισα ποτέ. Μιάς και το ανέφερες, τα έμβολα στις δαγκάνες του ποδηλάτου είναι από κεραμικό υλικό (για λόγους βάρους και ως μονωτικό για τις θερμοκρασίες) όταν αλλάζουμε τακάκια και θέλουμε να ανοίξουμε τα έμβολα δεν χρησιμοποιούμε ποτέ μεταλλικά αντικείμενα γιατί σπάνε για πλάκα (ο Σώτος είναι παθών)
Εγώ συνήθως για αυτή τη δλειά χρησιμοποιώ τους πλαστικούς λεβιέδες εξαγωγής ελαστικών.
 


Μηνύματα
22.327
Reaction score
16.370
Τι καιρό έχετε πάνω; εδώ είναι άστατος από χθες, κυρίως το βράδυ. Πότε ψιχαλίζει, πότε βρέχει... δε λέει και πολύ για βολτίτσα! :geek:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.002
Reaction score
49.016
Εδώ σαπάν Σώτο έπεσε για δγιό μέρες καλή βροχή, είχε και μπόλικο αέρα. Από τα ψές το βράδυ έπεσε σημαντικά η θερμοκρασία για τα δεδομένα της Αθήνας. Σήμερα ξύπνησα με 10°c και ψιλόβροχο, μη φανταστείς ότι βγήκα για προπόνηση, με τέτοιες συνθήκες είμαι λίγο νερόκοτα :biggrin:
Δλέυω σήμερα, ήρθα στη δλειά με το ποδήλατο και αύριο το πρωί που θα σχολάσω και θα έχει καλύτερο καιρό (σύμφωνα με τη ΕΜΥ) θα πάω για προπόνηση να μας δει λίγο και ο ήλιος, συνέχεια trainer βαράω τελευταία
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.002
Reaction score
49.016
Μετά από αρκετό καιρό κατάφερα να κουμπώσω πάνω στο bmc, πολύ με δυσκόλεψε αυτό το ποδήλατο, πλέον όμως νιώθω πολύ άνετα και αρκετά αποδοτικά.
Screenshot_2024-11-18-17-28-19-402_com.strava-edit.jpg


Με κάνει όμως νερά το 1040 πσόλαρ, κάτι δεν πάει καλά με αυτό το πράμα. Αργεί απίστευτα να συγχρονίσει, δεν ανεβάζει τις προπονήσεις, χάνει τους αισθητήρες στα καλά καθούμενα, δεν συνδέεται στο WiFi, λογικά το firmware φταίει, θα τα σιάξει όλα η garmin...
Εντωμεταξύ άλλα βάτ καταγραφεί, άλλο ανεβάζει στο στράβα, ότι να ναι...
Screenshot_2024-11-18-17-35-01-393_com.garmin.android.apps.connectmobile-edit.jpg
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.782
Reaction score
21.632
Συ θα μας πεις πως πήγε το areti grand prix?

Σε είδα στο στραβάδι.
Ναι ρε, θα σας πω, στο thread του ποδηλάτου, αύριο.
Το "αύριο" ήρθε και πέρασε. Βασικά, περίμενα να δημοσιευθούν οι φωτογραφίες από το event, για να γράψω κάτι, αλλά φευ, μέχρι σήμερα δεν έχουν δημοσιευθεί. Τέλος πάντων...

Γενικά, ήταν ωραία διαδρομή. Μελετώντας τη διαδρομή εκ των προτέρων και διακρίνοντας κάποιες ανηφόρες, περίμενα να δυσκολευτώ περισσότερο, όμως δεν συνέβη ποτέ. Δεν θα πω ότι ήταν εύκολη διαδρομή, αν κρίνω όμως από την μέση ωριαία ταχύτητα μου, την έκανα πιο εύκολα από ότι περίμενα.

Μοναδικό "μελανό" σημείο είναι αυτή η εμμονή να βάζουν το σημείο τερματισμού σε ανηφόρα! Δηλαδή, ρε καριόληδες, έχουμε 64χλμ στα πόδια μας, γιατί πρέπει να ανέβουμε τα τελευταία 500 μέτρα σε κλίση 10% με 13%; Δηλαδή, "την βρίσκεται" έτσι;;; Τέλος πάντων...

Κατά τα άλλα, πολλή "γυαλάδα", ρε παιδιά. "Τρόμαξα " να βρω ένα ζευγάρι αντρικά πόδια που να μην είναι ξυρισμένα! :roflmao: Αφήστε δε τα ποδήλατα - πρέπει να ήμουν ο μόνος με αλουμινένιο σκελετό! Πολύ ρωσικό στοιχείο (λογικό, αφού ο διοργανωτής ήταν ένα cafe ρωσικής ιδιοκτησίας) και παρόλο που δεν ήταν αγωνιστικού χαρακτήρα το event, διέκρινα πολύ "ανταγωνισμό" (σφήνες κτλ) για να πάρει ο καθένας καλύτερη θέση, "κατέβηκαν" αθλητές με τα διακριτικά των ομάδων τους κτλ. Στα @@ μου βέβαια, πήγα να περάσω καλά και πέρασα! Πήρα και τα αναμνηστικά μου, όλα καλά! Και του χρόνου!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.002
Reaction score
49.016
Μοναδικό "μελανό" σημείο είναι αυτή η εμμονή να βάζουν το σημείο τερματισμού σε ανηφόρα! Δηλαδή, ρε καριόληδες, έχουμε 64χλμ στα πόδια μας, γιατί πρέπει να ανέβουμε τα τελευταία 500 μέτρα σε κλίση 10% με 13%; Δηλαδή, "την βρίσκεται" έτσι;;; Τέλος πάντων...
Αυτό παίζει σχεδόν πάντα στους αγώνες, γίνεται επίτηδες γιατί υπό αυτές τις συνθήκες θα κριθεί ο πχιο ικανός ;)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.886
Μηνύματα
2.955.015
Members
38.254
Νεότερο μέλος
PanosLouis
Top