Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Θέλω να δω πόσο ρεαλιστικά προσομοιώνει τις κλίσεις του δρόμου, αν και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτή τη πλατφόρμα, εδώ θα φανεί ακριβώς πως τα πάει.
Μέχρι στιγμής είμαι ο μοναδικός από Ελλάδα ως συμμετοχή, θα προσπαθήσω να τιμήσω τη χώρα μου με μία πρωτιά :biggrin:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Εκκίνηση από το ribas στις 19:00 και τερματισμό στο Λαύριο, προλαβαίνεις :lolsign:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Εξαιρετική δουλειά από το Rouvy, η προσομοίωση της διαδρομής αγγίζει τη τελειότητα θα έλεγα, το βίντεο είναι πρόσφατο, πρόσεξα έργα στο δρόμο που έχουν γίνει τελευταία.
Όσο για τις επιδόσεις μου, απογοήτευση... Από τη μανία μου να βγω πρώτος, έκανα sprint να τους φύγω στις ανηφόρες του άνω Σουνίου, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χωρίσω το γκρουπ και να μείνουμε 4 άτομα στο πρώτο γκρουπ, έπειτα στο κάτω Σούνιο με πάτησαν στο κεφάλι οι 2 πρώτοι και έχασα το draft, τερμάτισα τρίτος . Πάντως εκπληκτική δλειά από τη πλατφόρμα, μπράβο στο rouvy!!
1000002078.jpg
1000002080.jpg
1000002083.jpg

Ναι είναι απογοητευτικό...
Γενικά οι άνθρωποι που ασχολούμαστε με το αθλητισμό είμαστε κομπλεξάρες, άμα ειδικά είσαι και καλός σε αυτό, το κόμπλεξ παίρνει διαστάσεις αρρώστιας...
Γιαυτό μόνος χόρευε και όσο θέλεις πήδα!! :biggrin:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Μλκ ο karel ήταν θεριό, το κατάλαβα από τη παλαιά φώκια, έκανε ένα τρελό μπράφ και είδα και έπαθα να τον ξανά φτάσω, εν ολιγης μύρισε τσούνα από νωρίς :biggrin:
Χρειάζομαι rocker plate, με έχει σκοτώσει η σταθερότητα πάνω στο ποδήλατο
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Το tradeinn το έχετε δοκιμάσει; Αξιόπιστο;
Έχει απίστευτη τιμή το Direto XR-T.

ναι σε ολα!!
μεγεια το νεο trainer!!
σε αυτες τις παραδες παρε ενα και για μενα :biggrin:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Ακολουθεί tip για λίγους και καλούς!!

Όσο καλή εξαέρωση να κάνεις στα φρένα της shimano δεν θα καταφέρεις ποτέ να βγάλεις όλο τον αέρα μέσα από το κύκλωμα. Δεν ξέρω που οφείλεται το πρόβλημα, είναι όμως γεγονός.
Εγώ τώρα επειδή είμαι λίγο ψυχάκιας στο θέμα φρένου (αλλά και γενικότερα) ψάχνω εδώ και καιρό λύση.
Θα με πεις τώρα, δεν λειτουργούν τα φρένα?
Λειτουργούν κανονικά, αλλά πάντα στα πρώτα πατήματα η διαδρομή των μανετώνε έχουν πολύ αυξημένη διαδρομή, κάποιες φορές αν το ποδήλατο μείνει καιρό στάσιμο στα πρώτα πατήματα οι μανέτες πλησιάζουν το τιμόνι.
Το εναρκτήριο λάκτισμα για όλο αυτό ήρθε ένα πρωινό που κατέβαινα το βουνό για να πάω στη δλειά, κατεβαίνω ένα τσιμεντόδρομο με αρνητική κλίση 16% και στο πρώτο stop βγαίνω πάνω σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, βλέπω έρχετε λεωφορείο, έρχομαι με ταχύτητα, τσιμπάω αρχικά τα φρένα και περνάει η πρώτη μαχαιριά, τα πατάω τέρμα και ενώ το λεωφορείο έρχετε τα φρένα δεν έχουν ακόμα πίεση, οι μανέτες έχουν φτάσει στο τιμόνι και εγώ έχω ξεκινήσει το πάτερ υμών.
Ο οδηγός (μέγα γάτα) με βλέπει, πέφτει στα φρένα και στρίβει λίγο τη πορεία του λεωφορείου ώστε να μου δώσει χώρο να χωθώ και εγώ στη πορεία, ετσι και έγινε. Αφού με γαμωστάυρισε, συνεχίσαμε όλοι τη πορεία μας, εγώ βέβαια με μια ικανοποιητική ποσότητα κακάκια στο pad...
Η λύση εντέλει είναι πολύ απλή, για ένα ολόκληρο βράδυ θα πρέπει να μείνουν οι μανέτες καλά πατημένες, βάλε φαντασία πως θα το κάνεις, εγώ έκανα αυτό
IMG_20241116_210022.jpg


Τη επόμενη μέρα κάνε εξαέρωση and the problem solved.

50€ :biggrin:
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
23.321
Έχω ψωνίσει κάποια στιγμή, δεν είχα κάποιο πρόβλημα
Ακολουθεί tip για λίγους και καλούς!!

Όσο καλή εξαέρωση να κάνεις στα φρένα της shimano δεν θα καταφέρεις ποτέ να βγάλεις όλο τον αέρα μέσα από το κύκλωμα. Δεν ξέρω που οφείλεται το πρόβλημα, είναι όμως γεγονός.
Εγώ τώρα επειδή είμαι λίγο ψυχάκιας στο θέμα φρένου (αλλά και γενικότερα) ψάχνω εδώ και καιρό λύση.
Θα με πεις τώρα, δεν λειτουργούν τα φρένα?
Λειτουργούν κανονικά, αλλά πάντα στα πρώτα πατήματα η διαδρομή των μανετώνε έχουν πολύ αυξημένη διαδρομή, κάποιες φορές αν το ποδήλατο μείνει καιρό στάσιμο στα πρώτα πατήματα οι μανέτες πλησιάζουν το τιμόνι.
Το εναρκτήριο λάκτισμα για όλο αυτό ήρθε ένα πρωινό που κατέβαινα το βουνό για να πάω στη δλειά, κατεβαίνω ένα τσιμεντόδρομο με αρνητική κλίση 16% και στο πρώτο stop βγαίνω πάνω σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, βλέπω έρχετε λεωφορείο, έρχομαι με ταχύτητα, τσιμπάω αρχικά τα φρένα και περνάει η πρώτη μαχαιριά, τα πατάω τέρμα και ενώ το λεωφορείο έρχετε τα φρένα δεν έχουν ακόμα πίεση, οι μανέτες έχουν φτάσει στο τιμόνι και εγώ έχω ξεκινήσει το πάτερ υμών.
Ο οδηγός (μέγα γάτα) με βλέπει, πέφτει στα φρένα και στρίβει λίγο τη πορεία του λεωφορείου ώστε να μου δώσει χώρο να χωθώ και εγώ στη πορεία, ετσι και έγινε. Αφού με γαμωστάυρισε, συνεχίσαμε όλοι τη πορεία μας, εγώ βέβαια με μια ικανοποιητική ποσότητα κακάκια στο pad...
Η λύση εντέλει είναι πολύ απλή, για ένα ολόκληρο βράδυ θα πρέπει να μείνουν οι μανέτες καλά πατημένες, βάλε φαντασία πως θα το κάνεις, εγώ έκανα αυτό View attachment 349588

Τη επόμενη μέρα κάνε εξαέρωση and the problem solved.

50€ :biggrin:
Έχω καταφέρει να εξαερώσω πλήρως το πίσω σύστημα, θα δοκιμάσω το σύστημα αυτό για μπροστά. Γιατί ομως;
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Ακολουθεί tip για λίγους και καλούς!!

Όσο καλή εξαέρωση να κάνεις στα φρένα της shimano δεν θα καταφέρεις ποτέ να βγάλεις όλο τον αέρα μέσα από το κύκλωμα. Δεν ξέρω που οφείλεται το πρόβλημα, είναι όμως γεγονός.
Εγώ τώρα επειδή είμαι λίγο ψυχάκιας στο θέμα φρένου (αλλά και γενικότερα) ψάχνω εδώ και καιρό λύση.
Θα με πεις τώρα, δεν λειτουργούν τα φρένα?
Λειτουργούν κανονικά, αλλά πάντα στα πρώτα πατήματα η διαδρομή των μανετώνε έχουν πολύ αυξημένη διαδρομή, κάποιες φορές αν το ποδήλατο μείνει καιρό στάσιμο στα πρώτα πατήματα οι μανέτες πλησιάζουν το τιμόνι.
Το εναρκτήριο λάκτισμα για όλο αυτό ήρθε ένα πρωινό που κατέβαινα το βουνό για να πάω στη δλειά, κατεβαίνω ένα τσιμεντόδρομο με αρνητική κλίση 16% και στο πρώτο stop βγαίνω πάνω σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, βλέπω έρχετε λεωφορείο, έρχομαι με ταχύτητα, τσιμπάω αρχικά τα φρένα και περνάει η πρώτη μαχαιριά, τα πατάω τέρμα και ενώ το λεωφορείο έρχετε τα φρένα δεν έχουν ακόμα πίεση, οι μανέτες έχουν φτάσει στο τιμόνι και εγώ έχω ξεκινήσει το πάτερ υμών.
Ο οδηγός (μέγα γάτα) με βλέπει, πέφτει στα φρένα και στρίβει λίγο τη πορεία του λεωφορείου ώστε να μου δώσει χώρο να χωθώ και εγώ στη πορεία, ετσι και έγινε. Αφού με γαμωστάυρισε, συνεχίσαμε όλοι τη πορεία μας, εγώ βέβαια με μια ικανοποιητική ποσότητα κακάκια στο pad...
Η λύση εντέλει είναι πολύ απλή, για ένα ολόκληρο βράδυ θα πρέπει να μείνουν οι μανέτες καλά πατημένες, βάλε φαντασία πως θα το κάνεις, εγώ έκανα αυτό View attachment 349588

Τη επόμενη μέρα κάνε εξαέρωση and the problem solved.

50€ :biggrin:
Edit.
Ξέχασα να αναφέρω το τρόπο εξαέρωσης.
Θα πρέπει να γίνει βιδώνοντας το ποτηράκι πάνω στη μανέτα, μετά από αυτό το κόλπο μαζεύεται όλος ο αέρας πάνω στη αντλία της μανέτας, βάζεις υγρό στο ποτηράκι, πατάς, πατάς και ξανά πατάς μανέτα και βγαίνουν μπουρμπουλήθρες, μόλις σταματήσει είσαι έτοιμος.
Γιατί να δουλεύει το λάστιχο λεω;
Κόψε και ξανά ρίξε, συνεχίζω να μη καταλαβαίνω τι εννοείς :biggrin:
Έχω ψωνίσει κάποια στιγμή, δεν είχα κάποιο πρόβλημα

Έχω καταφέρει να εξαερώσω πλήρως το πίσω σύστημα, θα δοκιμάσω το σύστημα αυτό για μπροστά. Γιατί ομως;
Γιατί κλάνει το γατί, δουλεύει λέμε... Ωχουυυυ!!
 

Μηνύματα
21.792
Reaction score
15.800
Περίεργο αυτό να χρειάζεσαι διπλο, τριπλό πάτημα για να δουλέψουν τα φρένα. Μάλλον δεν γινόταν σωστά η εξαέρωση, γιατί προσωπικά δεν θυμάμαι να έχω τέτοιο θέμα με φρένα, να χρειάζεται δηλαδή διπλο, τριπλό πάτημα, μετά από εξαέρωση (πράγμα που κάνω σπάνια έτσι κι αλλιώς, δεν είναι κάτι που βλέπω να χρειάζεται συχνά). Και τώρα δηλαδή που τα πατάω για δοκιμή μέσα στο σπίτι, είναι απολύτως 'σκληρά', μετά το 'μπόσικο' που έχει η μανέτα στην αρχή του πατήματος.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
23.321
Εγώ γαι εξαερωση πίσω είχα βάλει συρριγα κάτω και κεσεδακι πάνω. Τραβα ρουφα πολλές φορές και αλλαγή κλίσης στο σκελετό να φεύγει ο αέρας από παντού. Με το μπροστά αν και το κάνα αυτό και δείχνει πιο εύκολο δεν έκατσε το ίδιο καλά.
 

Μηνύματα
21.792
Reaction score
15.800
Ναι, με σύριγγα κάτω, το δοχείο πάνω, κλπ. Αλλά και πολλαπλό σφίξιμο στα φρένα την ώρα της εξαέρωσης (αφού κλείσεις την βαλβίδα που συνδέεις την σύριγγα - προσωρινά), με το πλαστικό εννοείται ανάμεσα στα τακάκια για να μην κλείσουν. Να το αφήσω πολλές ώρες πατημένο - όπως το δείχνει ο Χρήστος - δεν το έκανα ποτέ ως τώρα, αρκεί το σφίξιμο στα φρένα την ώρα της εξαέρωσης.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.606
Reaction score
47.968
Περίεργο αυτό να χρειάζεσαι διπλο, τριπλό πάτημα για να δουλέψουν τα φρένα. Μάλλον δεν γινόταν σωστά η εξαέρωση, γιατί προσωπικά δεν θυμάμαι να έχω τέτοιο θέμα με φρένα, να χρειάζεται δηλαδή διπλο, τριπλό πάτημα, μετά από εξαέρωση (πράγμα που κάνω σπάνια έτσι κι αλλιώς, δεν είναι κάτι που βλέπω να χρειάζεται συχνά). Και τώρα δηλαδή που τα πατάω για δοκιμή μέσα στο σπίτι, είναι απολύτως 'σκληρά', μετά το 'μπόσικο' που έχει η μανέτα στην αρχή του πατήματος.

Δεν ξέρω ρε Σώτο, δγιό ποδήλατα που μοντάρισα είχα το ίδγιο πρόβλημα. Βαρέθκα να τους κάνω εξαέρωση και το πρόβλημα παρέμενε. Αυτό το tip έδωσε λύση.
Απο το νετ το βρήκα, σιγά μη το ανακάλυπτα μαναχός, άμα ήμαν τόσο έξυπνος δεν θα ψήφιζα πασόκ :lolsign:
 

Μηνύματα
21.792
Reaction score
15.800
Έχω πετύχει κι εγώ κάτι παρόμοιο σε βίντεο στο yt, δεν ξέρω αν είναι το ίδιο, απλά δεν μου έχει χρειαστεί κάτι τέτοιο. Ούτε στο road, ούτε στο MTB, ούτε στο hybrid (που είμαι περίεργος τώρα σε τι κατάσταση είναι, έχω να το δω από τοτε που το είχα δώσει στον ανηψιό) . 8-) :geek:

ΥΓ. Κι εγώ έτσι στο yt έχω δει τις διαδικασίες εξαέρωσης, που να τα ξέρω πιο μπροστά! Από τα συρματόσκοινα στα παλιά ποδήλατα; :roflmao: :lolsign:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.426
Μηνύματα
2.940.532
Members
38.183
Νεότερο μέλος
tzimarou
Top