Αυτή η σοφία μας έφαγε κρόκ , όταν έστησα το bmc τα είχα παραγγείλει όλα εκτός από το τιμόνι, δεν γνώριζα πως θα κουμπώσω πάνω σε αυτό το πλαίσιο και το άφησα τελευταίο.
Όταν ξεκίνησα να το δοκιμάζω στο δρόμο είχα βάλει ένα αλουμινένιο 42cm compact.
Χωρίς πλάκα, ένιωθα σαν παρτσακλό πάνω στο ποδήλατο, το ποδήλατο ήταν ευαίσθητο στο χειρισμό, δεν είχα σωστή πληροφορία με τις γραμμές στις κατηφόρες με μπόλικη ταχύτητα, στο ορθοπέταλο ένιωθα ότι τραβάω άλλου είδους ποδήλατο, κάτι από mtb, ακόμα και στα drops ήταν λάθος ή γωνία που έπιανα τις μανέτες στα φρένα, όλα αυτά για 2cm+
Μόλις κατέληξα σε τιμόνι και έβαλα πάν το 40cm ως διά μαγείας ήρθαν όλα εκεί που πρέπει.
Τώρα όσον αφορά το plt carbon Ergo, όπως ξανά έγραψα έχει σε όλα τα πιασίματα μεγάλες διαφορές σε σχέση με ένα κλασικό τιμόνι. Είναι από τα λίγα τιμόνια εκεί έξω που ευνοεί τον αναβάτη και στη χαλαρή αλλά και στη επιθετική οδήγηση.
Στη πρώτη επαφή Γιώργη θα σου φανεί λίγο περίεργο, μόλις όμως το ξεπεράσεις όλο αυτό θα καταλάβεις ότι δουλεύει για τον αναβάτη. Δεν είναι τόσο απορροφητικό στους κραδασμούς γιατί στη κατηγορία είναι από τα βαριά και άκαμπτα τιμόνια, έχει μπόλικο υλικό και γιαυτό δέχεται αλύπητα τράβηγμα χωρίς να φλεξάρει, αν όμως έρχεσαι από αλουμινένιο τιμόνι θα νιώσεις να απορροφά κραδασμούς λόγο ιδιότητας του υλικού κατασκευής.
Το επίσης γαματο pro vibe aero που έχω στο deda είναι καθαρά racing τιμόνι, έχει μεγάλο reach και χαμηλό drop, τοποθετεί τον αναβάτη σε επιθετική στάση και όποιον πάρει ο χάρος, είναι ελαφρύ, αντιγράφει απίστευτα τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να θυσιάζει τη ακαμψία.
Το κάθε τιμόνι έχει το χαρακτήρα του, αρκεί να μπορείς να το εντοπίσεις πριν τη αγορά. Το bmc roadmachine που έστησα δεν είναι Racing ποδήλατο, οπότε το vibe aero δεν ταιριάζει στη όλη φιλοσοφία