Ποδήλατο

Μηνύματα
16.749
Reaction score
23.765
Μέχρι τον Απρίλιο έπαιζα και εγώ με sis , η αλήθεια όμως είναι ότι τα maurten μου κατσανε πολύ καλύτερα στο στομάχι στον τελευταίο μαραθώνιο (που πήρα και μεγάλη ποσότητα), με τα sis 2 στους 3 μου έκατσε mayday.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.094
Reaction score
49.284
Δεν νομίζω οτι το FTP επηρεάζει τον υπολογισμό του Normalized power στο connect ουτε το Weighted average power του Strava, η χειροκίνητη ρύθμιση ενός υψηλότερου FTP στις ρυθμίσεις δεν θα αλλάξει τo (NP) ειδικά στο Garmin Connect. Η NP υπολογίζεται αποκλειστικά βάσει των δεδομένων ισχύος από τη διαδρομή και δεν εξαρτάται από την τιμή FTP που έχει οριστεί. Ωστόσο, η αύξηση του FTP στις ρυθμίσεις θα επηρεάσει τις μετρήσεις που προκύπτουν από την NP, όπως:
Συντελεστής Έντασης (Intensity Factor - IF) Αν αυξηθεί το FTP, το IF θα μειωθεί, επειδή ο παρονομαστής (FTP) είναι μεγαλύτερος.
Βαθμολογία Προπονητικού Φορτίου (Training Stress Score - TSS):
Ένα υψηλότερο FTP μειώνει τόσο το IF όσο και το TSS, παρόλο που η NP παραμένει η ίδια.
Μη με λες τέτοια τώρα, στο συμπέρασμα αυτό οδηγήθηκα μετά από αναζήτηση στο νέτ έχοντας το ίδιο πρόβλημα και κάποιοι άλλοι.

Σήμερα έφτασαν και οι προμήθειες…την κάναμε την προίκα μας για του πρώτους μήνες του 2025…. View attachment 354170
Τέτοια πράματα δεν έχω φάει ποτέ, γενικότερα δεν τρώω πάνω στο ποδήλατο
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.094
Reaction score
49.284
Θα ήθελα να γράψω κάποιες εντυπώσεις μετά από αρκετό καιρό χρήσης του BMC, κυρίως για τη επιλογή εξαρτημάτων και το feedback που λαμβάνω ως αναβάτης.
Αρχικά το πλαίσιο, παρόλο που με ταλαιπώρησε αρκετά με τις αστοχίες (το νου σας με στις προσφορές) έχει αποδειχθεί απίστευτα άκαμπτο, κυρίως γύρω από τη μεσαία τριβή, δεν του φαίνεται με γυμνό μάτι έχει όμως τρελή ακαμψία και δέσιμο κατά το πάτημα σε αυτή τη περιοχή που εκτείνεται έως πίσω στο ψαλίδι.
Η επιλογή της βιδωτής μεσαίας τριβή της Wheels Manufacturing ήρθε και έδεσε, τρομερή μηχανική ως κατασκευή με τα κωνικά ρουλεμάν να μειώνουν τριβές και να παραμένουν σταθερά κατά το πάτημα χωρίς μηχανικό θόρυβο ή τριγμούς , τα ρουλεμάν χρειάστηκαν 2-3 φορές επιπλέον προφόρτιση μετά από κάποιο διάστημα χρήσης, τώρα είναι πλέον νταμάρι.
Πάμε τώρα στο δισκοβραχίονα, θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για ένα λίφτινγκ του 8000, έχω τη αίσθηση (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος) ότι είναι και αυτός πιό άκαμπτος από τις προηγούμενες γενιές, τα μπράτσα είναι αρκετά πιο χοντρά και η shimano επιτέλους μείωσε από τη δεξιά μεριά το σημείο που εδράζει ο άξονας, έχοντας χαμηλότερο προφίλ υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από το παπούτσι κατά τη περιστροφή και έτσι δεν χτυπάει πάνω στο δισκοβραχίονα.
Σε συνέχεια της ακαμψίας έρχετε να προστεθεί η μονοκόμματη σέλα της Pro, απίστευτα ελαφριά, με ελάχιστο αφρώδες υλικό ώστε να παραμένει αποδοτική κατά το πάτημα χωρίς να φλεξάρει το σώμα ή τα rails. Προσωπικά τη βρήκα και πιό άνετη σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά της ίδιας εταιρίας, ο λόγος είναι επειδή είναι κατά 1cm κοντύτερη, άρα μπορείς να κάθεσαι με τις ώρες επιθετικά και χαμηλά στα drops δίχως τις ανεπιθύμητες τριβές από τη μύτη της σέλας.
Σειρά έχουν οι τροχοί , ότι και να γράψω θεωρώ ότι είναι λίγο, για μένα όλοι οι τροχοί θα έπρεπε να διαθέτουν κωνικά ρουλεμάν, μειώνουν δραματικά τις τριβές και έχεις καλύτερο έλεγχο του ποδηλάτου στις εγκάρσιες δυνάμεις διαγράφοντας μια γρήγορη στροφή του δρόμου. Τα carbon στεφάνια στα 33mm προφίλ είναι πολύ γεροδεμένα (όσο μεγαλώνει το προφίλ είναι λιγότερο ισχυρά) και με τη G3 γεωμετρία στη πλέξη των υψηλών σε τάση ακτίνων έχουμε και εδώ ένα δυνατό και άκαμπτο σέτ τροχών που συμβάλει σημαντικά στη ακαμψία όλου του συνόλου.
Τα υπόλοιπα λίγο πολύ είναι γνωστά, τιμόνι φρένα, ταχύτητες.
Για το τιμόνι έχω κάνει ήδη πλήρη ανάλυση, οι νέα di2 είναι για το π@υτσο, οι αλλαγές στο πίσω ντεραγιέ με φορτίο είναι τελείως κούκου, ευτυχώς το μπροστά ντεραγιέ λειτουργεί υποδειγματικά στη μετατόπιση της ανάπτυξης.
Τα φρένα δεν θα τα συνηθίσω ποτέ, τελεία και παύλα, ούτε αίσθηση έχουν, ούτε πληροφορία, μόνο δύναμη έχουν, τι να τη κάνεις τη δύναμη δίχως τις υπόλοιπες παραμέτρους? Εεεε?
Ασε που ο πίσω δίσκος μειώνει δραματικά τη απόδοση από πιτσιλιές λαδιού που μπορεί να προκύψουν από το υψηλό cadence.

Αυτό που ήθελα να τονίσω περισσότερο πίνοντας τον καφέ μου και γράφοντας το κείμενο αυτό είναι η απίστευτη ακαμψία που έχω από τις παραπάνω επιλογές περιφερειακων εξαρτημάτων, η επιλογή 36/52 ανάπτυξης ήταν εντέλει πολύ σοφή κίνηση θα έλεγα, διαθέτοντας ένα ftp 300+ μένω με δίσκο στις γρήγορες ανηφορικές διαδρομές και διαθέτοντας ένα άκαμπτο σύνολο σηκώνομαι και του γ@μω τα ματάκια για ποδήλατο, χωρίς να τρίζει ή να παραπονιέται με μηχανικούς θορύβους από τα κινητά μέρη που πιέζω. Το καημένο το deda, καλό χρυσό και άγιο, διαθέτοντας όμως πιο ελαφρύ και εύκαμπτο πλαίσιο έκανε σαν λατέρνα κάτω από τα πόδια όταν άρχιζα να το κανιβαλίζω με απανωτά βάτ, πολλές φορές σταματούσα και επέστρεφα στη σέλα γιατί το λυπόμουν έτσι που διαμαρτύρονταν... :roflmao:
 
Last edited:


Μηνύματα
16.749
Reaction score
23.765
Η διαφορά είναι στις στάσεις που τυχόν κάνεις , στο ξαναπα.
Αλλιώς κάνει παύση το γαρμιν αλλιώς το στραβα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.094
Reaction score
49.284
Η διαφορά είναι στις στάσεις που τυχόν κάνεις , στο ξαναπα.
Αλλιώς κάνει παύση το γαρμιν αλλιώς το στραβα.
Και γιατί ρε κ@υλιάρη δεν είχα με το 530 το ίδιο πρόβλημα?
Και με το 530 στάσεις έκανα, και όταν σταματούσα έμπαινε το auto pause αλλά στο τέλος ανέβαζε τα πραγματικά βάτ.

Σήμερα που λέτε για να αποφύγω κάτι μαντριά με σκλιά σε μέγεθος αρκούδας άλλαξα τη διαδρομή και πέρασα μέσα από ένα ποτάμι, ήταν γύρω στα 50 μέτρα μέχρι να περάσω απέναντι και το νερό ήταν από 10-40cm ύψος.
Όλα καλά, στη συνέχεια ένιωθα το πετάλι βαρύ και όταν έπιανα ρυθμό πάνω από 40km/h ένιωθα το ποδήλατο να βγάζει κάτι σαν κραδασμούς. Επιστρέφω σπίτι και με το που σταματώ βλέπω νερά κάτω, λέω τι διάολο έγινε... Γέμισαν τα στεφάνια νερό και έτρεχαν μόλις σταμάτησα από κάτι τρύπες που έχει στο πλάι το κάθε στεφάνι, δεν μου είχε ξανά τύχει κάτι τέτοιο στο παρελθόν
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.094
Reaction score
49.284
Λοιπόν, επειδή τα εχω πάρει στο κρανίο, έκατσα και συγκρίνα όλο το ιστορικό με τις προπονήσεις, εντέλει τη μ@λακια τη κάνει το connect και όχι το στράβα.
Σήμερα έκανα μια παραπλήσια προπόνηση που είχα κάνει πριν από 2 μήνες με το 530, τα δεδομένα ήταν σωστά και τα ίδια με το στράβα. Άρα τη μ@λακια τη κάνει το 1040 με το νέο firmware update.
 

Μηνύματα
22.424
Reaction score
16.476
Σε επόμενη έξοδο, βάλε και τα δύο, και το 1040 και το 530 (αν το έχεις ακόμα) να γράφουν την ίδια διαδρομή, και δες μετά τι γίνεται στο ένα και τι στο άλλο όταν τα ανεβάσεις στο strava.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.094
Reaction score
49.284
Αυτό είναι μια πολύ καλή σκέψη Σώτο. Αν το είχα μαζίμ το 530 θα το δοκίμαζα αύριο κιόλας, θα το κάνω όμως κάποια στιγμή στη Αθήνα όταν επιστρέψω
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.946
Μηνύματα
2.956.955
Members
38.268
Νεότερο μέλος
kostas vak
Top