- Μηνύματα
- 16.756
- Reaction score
- 23.782
Μέχρι τον Απρίλιο έπαιζα και εγώ με sis , η αλήθεια όμως είναι ότι τα maurten μου κατσανε πολύ καλύτερα στο στομάχι στον τελευταίο μαραθώνιο (που πήρα και μεγάλη ποσότητα), με τα sis 2 στους 3 μου έκατσε mayday.
Μη με λες τέτοια τώρα, στο συμπέρασμα αυτό οδηγήθηκα μετά από αναζήτηση στο νέτ έχοντας το ίδιο πρόβλημα και κάποιοι άλλοι.Δεν νομίζω οτι το FTP επηρεάζει τον υπολογισμό του Normalized power στο connect ουτε το Weighted average power του Strava, η χειροκίνητη ρύθμιση ενός υψηλότερου FTP στις ρυθμίσεις δεν θα αλλάξει τo (NP) ειδικά στο Garmin Connect. Η NP υπολογίζεται αποκλειστικά βάσει των δεδομένων ισχύος από τη διαδρομή και δεν εξαρτάται από την τιμή FTP που έχει οριστεί. Ωστόσο, η αύξηση του FTP στις ρυθμίσεις θα επηρεάσει τις μετρήσεις που προκύπτουν από την NP, όπως:
Συντελεστής Έντασης (Intensity Factor - IF) Αν αυξηθεί το FTP, το IF θα μειωθεί, επειδή ο παρονομαστής (FTP) είναι μεγαλύτερος.
Βαθμολογία Προπονητικού Φορτίου (Training Stress Score - TSS):
Ένα υψηλότερο FTP μειώνει τόσο το IF όσο και το TSS, παρόλο που η NP παραμένει η ίδια.
Τέτοια πράματα δεν έχω φάει ποτέ, γενικότερα δεν τρώω πάνω στο ποδήλατοΣήμερα έφτασαν και οι προμήθειες…την κάναμε την προίκα μας για του πρώτους μήνες του 2025…. View attachment 354170
Τσάμπα η χαρά, σήμερα πάλι με πετσόκοψε... Δεν ασχολούμαι άλλο, βαρέθκα!Νομίζω έγινε δλειά, 270 το connect, 263 το στραβάδι.
Και γιατί ρε κ@υλιάρη δεν είχα με το 530 το ίδιο πρόβλημα?Η διαφορά είναι στις στάσεις που τυχόν κάνεις , στο ξαναπα.
Αλλιώς κάνει παύση το γαρμιν αλλιώς το στραβα.
Η άποψη για το BMC Teammachine του "Βασανιστή", γιατί εγώ δεν έχω την εμπειρία να κρίνω, είναι ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικά "στιβαρό" και "κοφτερό" πλαίσιο που όμως είναι απλά καλό σε ανηφόρες. Είναι το πλαίσιο με την καλύτερη ακαμψία από τα ποδήλατα που έχει πάρει, δοκιμάσει κλπ. Από αυτά που γνωρίζω έχει αλλάξει 7-8 και έχει δοκιμάσει καμιά 15αριά. Αυτά βέβαια μέχρι την εποχή που ασχολούνταν σοβαρά δηλ έως 6-7 χρόνια πριν. Τώρα αυτήν την εποχή τι παίζει σε αντίστοιχης κατηγορίας ποδήλατα όπως S-WORKS Tarmarc SL8, Scott Addict RC, Wilier Verticale SLR, Pinarello Dogma F, Cervelo R5 κλπ. δεν ξέρει...αλλά τα κοιτάει.Θα ήθελα να γράψω κάποιες εντυπώσεις μετά από αρκετό καιρό χρήσης του BMC, κυρίως για τη επιλογή εξαρτημάτων και το feedback που λαμβάνω ως αναβάτης.
Αρχικά το πλαίσιο, παρόλο που με ταλαιπώρησε αρκετά με τις αστοχίες (το νου σας με στις προσφορές) έχει αποδειχθεί απίστευτα άκαμπτο, κυρίως γύρω από τη μεσαία τριβή, δεν του φαίνεται με γυμνό μάτι έχει όμως τρελή ακαμψία και δέσιμο κατά το πάτημα σε αυτή τη περιοχή που εκτείνεται έως πίσω στο ψαλίδι.
Η επιλογή της βιδωτής μεσαίας τριβή της Wheels Manufacturing ήρθε και έδεσε, τρομερή μηχανική ως κατασκευή με τα κωνικά ρουλεμάν να μειώνουν τριβές και να παραμένουν σταθερά κατά το πάτημα χωρίς μηχανικό θόρυβο ή τριγμούς , τα ρουλεμάν χρειάστηκαν 2-3 φορές επιπλέον προφόρτιση μετά από κάποιο διάστημα χρήσης, τώρα είναι πλέον νταμάρι.
Πάμε τώρα στο δισκοβραχίονα, θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για ένα λίφτινγκ του 8000, έχω τη αίσθηση (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος) ότι είναι και αυτός πιό άκαμπτος από τις προηγούμενες γενιές, τα μπράτσα είναι αρκετά πιο χοντρά και η shimano επιτέλους μείωσε από τη δεξιά μεριά το σημείο που εδράζει ο άξονας, έχοντας χαμηλότερο προφίλ υπάρχει μεγαλύτερη απόσταση από το παπούτσι κατά τη περιστροφή και έτσι δεν χτυπάει πάνω στο δισκοβραχίονα.
Σε συνέχεια της ακαμψίας έρχετε να προστεθεί η μονοκόμματη σέλα της Pro, απίστευτα ελαφριά, με ελάχιστο αφρώδες υλικό ώστε να παραμένει αποδοτική κατά το πάτημα χωρίς να φλεξάρει το σώμα ή τα rails. Προσωπικά τη βρήκα και πιό άνετη σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά της ίδιας εταιρίας, ο λόγος είναι επειδή είναι κατά 1cm κοντύτερη, άρα μπορείς να κάθεσαι με τις ώρες επιθετικά και χαμηλά στα drops δίχως τις ανεπιθύμητες τριβές από τη μύτη της σέλας.
Σειρά έχουν οι τροχοί , ότι και να γράψω θεωρώ ότι είναι λίγο, για μένα όλοι οι τροχοί θα έπρεπε να διαθέτουν κωνικά ρουλεμάν, μειώνουν δραματικά τις τριβές και έχεις καλύτερο έλεγχο του ποδηλάτου στις εγκάρσιες δυνάμεις διαγράφοντας μια γρήγορη στροφή του δρόμου. Τα carbon στεφάνια στα 33mm προφίλ είναι πολύ γεροδεμένα (όσο μεγαλώνει το προφίλ είναι λιγότερο ισχυρά) και με τη G3 γεωμετρία στη πλέξη των υψηλών σε τάση ακτίνων έχουμε και εδώ ένα δυνατό και άκαμπτο σέτ τροχών που συμβάλει σημαντικά στη ακαμψία όλου του συνόλου.
Τα υπόλοιπα λίγο πολύ είναι γνωστά, τιμόνι φρένα, ταχύτητες.
Για το τιμόνι έχω κάνει ήδη πλήρη ανάλυση, οι νέα di2 είναι για το π@υτσο, οι αλλαγές στο πίσω ντεραγιέ με φορτίο είναι τελείως κούκου, ευτυχώς το μπροστά ντεραγιέ λειτουργεί υποδειγματικά στη μετατόπιση της ανάπτυξης.
Τα φρένα δεν θα τα συνηθίσω ποτέ, τελεία και παύλα, ούτε αίσθηση έχουν, ούτε πληροφορία, μόνο δύναμη έχουν, τι να τη κάνεις τη δύναμη δίχως τις υπόλοιπες παραμέτρους? Εεεε?
Ασε που ο πίσω δίσκος μειώνει δραματικά τη απόδοση από πιτσιλιές λαδιού που μπορεί να προκύψουν από το υψηλό cadence.
Αυτό που ήθελα να τονίσω περισσότερο πίνοντας τον καφέ μου και γράφοντας το κείμενο αυτό είναι η απίστευτη ακαμψία που έχω από τις παραπάνω επιλογές περιφερειακων εξαρτημάτων, η επιλογή 36/52 ανάπτυξης ήταν εντέλει πολύ σοφή κίνηση θα έλεγα, διαθέτοντας ένα ftp 300+ μένω με δίσκο στις γρήγορες ανηφορικές διαδρομές και διαθέτοντας ένα άκαμπτο σύνολο σηκώνομαι και του γ@μω τα ματάκια για ποδήλατο, χωρίς να τρίζει ή να παραπονιέται με μηχανικούς θορύβους από τα κινητά μέρη που πιέζω. Το καημένο το deda, καλό χρυσό και άγιο, διαθέτοντας όμως πιο ελαφρύ και εύκαμπτο πλαίσιο έκανε σαν λατέρνα κάτω από τα πόδια όταν άρχιζα να το κανιβαλίζω με απανωτά βάτ, πολλές φορές σταματούσα και επέστρεφα στη σέλα γιατί το λυπόμουν έτσι που διαμαρτύρονταν...