Ποτέ Ξανά LG!!! Καταγγελία ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.Κατάληξη των παραπόνων(Διαβάστε πριν κρίνετε!)


Μηνύματα
200
Reaction score
16
Ο έμπειρος, λοιπόν, τεχνικός που έχουν δεν θα έπρεπε να το γνωρίζει αυτό και να στο πει να αποφύγεις την ταλαιπωρία;; Φαντάσου πόσο σχετικοί είναι!! Και τι να την κάνεις την LG αν οι τεχνικοί που εξουσιοδοτούν δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσει. Για μένα προσωπικά το Α και το Ω σε μια εταιρεία είναι η τεχνική υποστήριξη!
Αν η μη (προηγούμενη) ομαλή λειτουργία ήταν θέμα update του firmware της συσκευής, αυτό δείχνει ότι υπήρξε bug στο firmware κι η εταιρεία διέθεσε μέσω ίντερνετ (επειγόντως ίσως) την ανανέωσή-διόρθωση το bug, που θα γινόταν αυτόματα με κάθε νέα σύνδεση στο δίκτυο (ίντερνετ)

Αν η εταιρεία δεν είχε τα mails των πελατών της συγκεκριμένης συσκευής ώστε να τους ειδοποιήσει για την ανάγκη του update, όφειλαν να το είχαν μάθει ήδη τα τοπικά κεντρικά σέρβις. Αφού τους κάνουν εσωτερικά σεμινάρια, προβλέπονται αυτά.

Πιθανά αμέλεια κι ανευθυνότητα. Αν ήταν θέμα update firmware
 

Μηνύματα
8
Reaction score
0
Γι' αυτό και εγώ πήρα Samsung...;Έχω 2 TV με τελευταία αυτήν Samsung led-ue42f5000. Η παλιά μου είναι μία T220HD (με TV tuner που δεν υποστήριζε κανάλια Digea στην αρχή) και η οποία αρχισε να ανοιγοκλείνει στιγμιαία.
Σε επικοινωνία με την Samsung, την επόμενη μέρα ήρθε courier, την πήρε και σε μια εβδομάδα την επισκεύασαν. Έκαναν εβδομάδα γιατί περίμεναν νέα πλακέτα από το εξωτερικό. Μόλις την παρέλαβα, είχαν αναβαθμίσει στην νέα πλακέτα το Hardware και έπαιζε και τα κανάλια της Digea χωρίς να χρειάζετε extra κάρτα στο πλάι.
Μάλιστα ο τεχνικός δεν είχε ενημερωθεί ότι υπάρχουν 2 εκδόσεις hardware στην συγκεκριμένη TV, και έτσι όταν την παρέλαβα λόγω πρόσθετων ρυθμίσεων στο μενου, το παλιό τηλεκοντρόλ δεν είχε το κουμπί του μενου για να ρυθμίσεις τα κανάλια.
Επικοινώνησα και τους ενημέρωσα σχετικά και εντελώς δωρεάν μου έστειλαν και νέο καινούργιο τηλεκοντρόλ χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση!!! Οι άνθρωποι δεν υπάρχουν!!!
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
56
Reaction score
19
Παιδιά έχω νέα... Την Τρίτη ήρθαν και πήραν την τηλεόραση. Την Παρασκευή πήρα την LG να μάθω τι γίνεται και μου είπαν ότι είναι σε αναμονή ακόμα. Το απόγευμα της ίδιας μέρας μου τηλεφώνησαν από το εξουσιοδοτημένο service που είχαν την τηλεόραση και μου ζήτησαν να τους στείλω με fax την εγγύηση(την απόδειξη δλδ) για να προχωρήσει την διαδικασία για να πάρω καινούρια τηλεόραση!!! :lol:
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ LG. MOY ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ 1) ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ SMART(ΠΟΥ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ) Ή ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ. ΚΟΙΤΑΩ ΣΤΟ MEDIA MARKT ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ. ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ;; ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ CHECK ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ MEDIA ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ;; TEΛΙΚΑ Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΝΙΚΑ!! :D
 



gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
ποιο μοντέλο σου δίνουν;
πόσα χρήματα ζητάνε γι΄αυτό;
πόσα χρήματα είναι το πιστωτικό;
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
http://www.lg.com/gr/televisions/lg-42LA660S-smart-tv
Αυτή μου δίνουν!! Δωρεάν φυσικά. Στο media είναι 50 ευρώ πιο ακριβή! Το θετικό είναι ότι είναι 400Hz. Τελικά πήρα αυτή! Εύχομαι να ήταν μια άτυχη στιγμή η προηγούμενη φορά!! Εγγύηση από την αρχή εννοείται!!
 


Μηνύματα
56
Reaction score
19
ποιο μοντέλο σου δίνουν;
πόσα χρήματα ζητάνε γι΄αυτό;
πόσα χρήματα είναι το πιστωτικό;
ποιο μοντέλο σου δίνουν;
πόσα χρήματα ζητάνε γι΄αυτό;
πόσα χρήματα είναι το πιστωτικό;
1) LG 42LA660S
2) Δωρεάν
3) 559,00 ευρώ
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
Μια χαρά είναι η 42LA660S, την έχω δουλέψει πολύ σε έναν φίλο και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, απλά να ξέρεις ότι θα πρέπει να συνηθίσεις το magic remote
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Μια χαρά είναι η 42LA660S, την έχω δουλέψει πολύ σε έναν φίλο και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, απλά να ξέρεις ότι θα πρέπει να συνηθίσεις το magic remote
Μου είπαν σε περίπτωση που δυσκολευτώ θα μου στείλουν κανονικό τηλεκοντρόλ. Παίζει όμως να κάνει της προηγούμενης που είχα. δεν μου το ζήτησαν πίσω.μακάρι να έχεις δίκιο!αρκετή ταλαιπωρία!!
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Εγώ εχω ιδιο μοντέλο αλλά την 47αρα
είναι αρκετά καλή πάρτην και ζήτα απο την αρχή το κανονικό τηλεκοντρόλ
και οχι το magic
Θα σε παρακαλούσα να μας ενημερώσεις οταν την παραλάβεις
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Εγώ εχω ιδιο μοντέλο αλλά την 47αρα
είναι αρκετά καλή πάρτην και ζήτα απο την αρχή το κανονικό τηλεκοντρόλ
και οχι το magic
Θα σε παρακαλούσα να μας ενημερώσεις οταν την παραλάβεις
καλημέρα :) λέω να το δοκιμάσω κ αν δυσκολευτώ να ζητήσω.έχω της προηγούμενης που μου αλλαξαν.της 42lm615s.μπορεί να κάνει κι αυτό?
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Θα παρακαλέσω τη διαχείριση να διαφοροποιήσει το θέμα, καθώς τα αποτελέσματα όλων ανεξαιρέτως των γραφόμενων, δε συνάδουν με τον τίτλο του.

Εκτός αν συνεχίσει να γίνεται πελατοκεντρική ψυχοθεραπεία, αλλά θα πρέπει να έχουμε μαζί μας και ..."τον ειδικό" δε νομίζετε?
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.666
Reaction score
4.285
Μπααα ο τίτλος δεν θα αλλάξει.
Εξ΄άλλου όποιος διαβάσει λίγο το νήμα θα δει ότι πάντα βρίσκεται λύση,όπως αναφέρεις και εσύ.


Υ.Γ.
Άσε τον κόσμο να τα πει λίγο να ξεσπάσει.Δεν ζητήσαμε,ούτε απαιτούμε την εταιρία να είναι εδώ και να απαντά κάθε φορά που γίνεται κάποιο παράπονο.Αρκεί να βρίσκεται λύση μεταξύ των 2 πλευρών,κάτι το οποίο είναι λογικό να γίνεται off line καθότι δεν είμαστε το LG Support Forum.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Μπααα ο τίτλος δεν θα αλλάξει.
Εξ΄άλλου όποιος διαβάσει λίγο το νήμα θα δει ότι πάντα βρίσκεται λύση,όπως αναφέρεις και εσύ.


Υ.Γ.
Άσε τον κόσμο να τα πει λίγο να ξεσπάσει....
OK καμία αντίρρηση.
Αφού ξεκαθάρισες ότι η ψυχοθεραπεία είναι αναγκαία και το AVsite δέχεται το ρόλο του "medical examination room" με τέτοιο τίτλο πάω πάσο...:hi:

Δεν ζητήσαμε,ούτε απαιτούμε την εταιρία να είναι εδώ και να απαντά κάθε φορά που γίνεται κάποιο παράπονο.Αρκεί να βρίσκεται λύση μεταξύ των 2 πλευρών,κάτι το οποίο είναι λογικό να γίνεται off line καθότι δεν είμαστε το LG Support Forum.
Διευκρίνηση:
Οι εταιρία έχει το δικό της support και σε καμία περίπτωση δε χρησιμοποιεί τα forum για να δώσει λύσεις στους πελάτες της.
Αυτό ως γνωστόν γίνεται με τρεις τρόπους:

1) Live chat
2) E-mail
3) Τηλεφωνική υποστήριξη

Χρόνια τώρα....
 
Last edited:

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.666
Reaction score
4.285
OK καμία αντίρρηση.
Αφού ξεκαθάρισες ότι η ψυχοθεραπεία είναι αναγκαία και το AVsite δέχεται το ρόλο του "medical examination room" πάω πάσο...:hi:
Aναγκαία όχι,κατά την ταπεινή μου άποψη.
Αλλά δεν μου πάει η καρδία για ''φίμωση''(όχι φυσικά ότι ζητήθηκε από την LG κάτι τέτοιο) ή αδιαφορία(ούτε αυτό ζητήθηκε).




Υ.Γ.Ασε ρε φίλε να ανέβουν λίγο τα hits :p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.007
Μηνύματα
2.958.766
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top