- Μηνύματα
- 42.923
- Reaction score
- 76.582
++++Για μένα προσωπικά το Α και το Ω σε μια εταιρεία είναι η τεχνική υποστήριξη!
++++Για μένα προσωπικά το Α και το Ω σε μια εταιρεία είναι η τεχνική υποστήριξη!
Αν η μη (προηγούμενη) ομαλή λειτουργία ήταν θέμα update του firmware της συσκευής, αυτό δείχνει ότι υπήρξε bug στο firmware κι η εταιρεία διέθεσε μέσω ίντερνετ (επειγόντως ίσως) την ανανέωσή-διόρθωση το bug, που θα γινόταν αυτόματα με κάθε νέα σύνδεση στο δίκτυο (ίντερνετ)Ο έμπειρος, λοιπόν, τεχνικός που έχουν δεν θα έπρεπε να το γνωρίζει αυτό και να στο πει να αποφύγεις την ταλαιπωρία;; Φαντάσου πόσο σχετικοί είναι!! Και τι να την κάνεις την LG αν οι τεχνικοί που εξουσιοδοτούν δεν μπορούν να σε εξυπηρετήσει. Για μένα προσωπικά το Α και το Ω σε μια εταιρεία είναι η τεχνική υποστήριξη!
αχαχαχα... ε όχι είπαμε εντάξει.Εγώ προτείνω να προτιμήσεις το πιστωτικό και να αγοράσεις μαγειρικά σκεύη.
ποιο μοντέλο σου δίνουν;
πόσα χρήματα ζητάνε γι΄αυτό;
πόσα χρήματα είναι το πιστωτικό;
1) LG 42LA660Sποιο μοντέλο σου δίνουν;
πόσα χρήματα ζητάνε γι΄αυτό;
πόσα χρήματα είναι το πιστωτικό;
Μου είπαν σε περίπτωση που δυσκολευτώ θα μου στείλουν κανονικό τηλεκοντρόλ. Παίζει όμως να κάνει της προηγούμενης που είχα. δεν μου το ζήτησαν πίσω.μακάρι να έχεις δίκιο!αρκετή ταλαιπωρία!!Μια χαρά είναι η 42LA660S, την έχω δουλέψει πολύ σε έναν φίλο και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, απλά να ξέρεις ότι θα πρέπει να συνηθίσεις το magic remote
καλημέρα λέω να το δοκιμάσω κ αν δυσκολευτώ να ζητήσω.έχω της προηγούμενης που μου αλλαξαν.της 42lm615s.μπορεί να κάνει κι αυτό?Εγώ εχω ιδιο μοντέλο αλλά την 47αρα
είναι αρκετά καλή πάρτην και ζήτα απο την αρχή το κανονικό τηλεκοντρόλ
και οχι το magic
Θα σε παρακαλούσα να μας ενημερώσεις οταν την παραλάβεις
OK καμία αντίρρηση.Μπααα ο τίτλος δεν θα αλλάξει.
Εξ΄άλλου όποιος διαβάσει λίγο το νήμα θα δει ότι πάντα βρίσκεται λύση,όπως αναφέρεις και εσύ.
Υ.Γ.
Άσε τον κόσμο να τα πει λίγο να ξεσπάσει....
Διευκρίνηση:Δεν ζητήσαμε,ούτε απαιτούμε την εταιρία να είναι εδώ και να απαντά κάθε φορά που γίνεται κάποιο παράπονο.Αρκεί να βρίσκεται λύση μεταξύ των 2 πλευρών,κάτι το οποίο είναι λογικό να γίνεται off line καθότι δεν είμαστε το LG Support Forum.
Aναγκαία όχι,κατά την ταπεινή μου άποψη.OK καμία αντίρρηση.
Αφού ξεκαθάρισες ότι η ψυχοθεραπεία είναι αναγκαία και το AVsite δέχεται το ρόλο του "medical examination room" πάω πάσο...