Ποτέ Ξανά LG!!! Καταγγελία ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.Κατάληξη των παραπόνων(Διαβάστε πριν κρίνετε!)

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Αν τελικά δε στη φτιάξει η εταιρεία, για τους χι ψι λόγους, αν περνάει ο χρόνος με εκνευρισμούς, έχεις λύσεις. Μπορείς να αγοράσεις ένα κόμπακτ micro ηχοσύστημα, με είσοδο ήχου, ακόμα 2Χ15 rms ή 2Χ20rms και θα ακούς ευχάριστα τον ήχο της τηλεόρασης. Δεν ξέρω τ γίνεται με τις ηχομπάρες, είναι κάτι το καινούργιο για μένα.. αλλά τελοσπάντων λύσεις υπάρχουν.
Κοστίζει πολύ αυτό;;
 



Μηνύματα
89
Reaction score
25
φυσικά και ζήτησα, αλλα μου είπαν ότι εφόσον ο τεχνικός κρίνει ότι φτιάχνεται θα τη φτιάξουν απλά. και σε αυτό είναι καλυμμένοι αφου στην εγγύηση αναφέρουν οτι δενείναι υποχρεωμένοι να στην αλλάξουν ακόμα και αν το πρόβλημα οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα!! ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ!!
φυσικά και ζήτησα, αλλα μου είπαν ότι εφόσον ο τεχνικός κρίνει ότι φτιάχνεται θα τη φτιάξουν απλά. και σε αυτό είναι καλυμμένοι αφου στην εγγύηση αναφέρουν οτι δενείναι υποχρεωμένοι να στην αλλάξουν ακόμα και αν το πρόβλημα οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα!! ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ!!
Κοίτα να εξαντλήσεις όλα τα δικαιώματα σου πχ από εκεί που την αγόρασες βάλε και αυτόν στο "παιχνίδι" και την εταιρία και ότι άλλο σου είπαν τα παιδιά στείλε email στην εταιρία ευρώπη κτλ
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Κοίτα να εξαντλήσεις όλα τα δικαιώματα σου πχ από εκεί που την αγόρασες βάλε και αυτόν στο "παιχνίδι" και την εταιρία και ότι άλλο σου είπαν τα παιδιά στείλε email στην εταιρία ευρώπη κτλ
Καλημέρα :) Αυτό έχω σκοπό να κάνω. Τους πήρα και αυτούς στα media markt, αλλά μου είπαν ότι είναι ευθύνη της εταιρείας. Κι εγώ εν μέρει αυτής της άποψης είμαι. Αυτοί κουτιά με τηλεοράσεις παραλαμβάνουν. Έστειλα, ήδη, στην Ευρώπη. Μου είπαν να δώσω τα στοιχεία μου για να επικοινωνήσουν με Ελλάδα. Τους εξήγησα ότι εδώ δεν με βοηθάνε και μου ζητάνε και λεφτά σε περίπτωση που δεν έχει κάτι η τηλεόραση. Να δω τι θα μου πούνε. Θα στείλω και στην Κορέα που ότι μου λένε και εδώ είναι η μαμά εταιρεία. Στην συνέχεια σκοπεύω να κάνω μια καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή παραθέτοντας τα γεγονότα και όλα τα χαρτιά τα οποία έχω στα χέρια μου από τους τεχνικούς κλπ. Και στη τελική, έστω ότι η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα ας μου εξηγήσει η κυρία LG για ποιο λόγο η τηλεόρασή μου βουίζει. Αφού το ακούω. Δεν ξύπνησα μια μέρα και είπα " αχ, δεν έχω τι να κάνω, δε λέω ότι έχω πρόβλημα στην τηλεόραση?". Ξέρω τι ακούω. o_O
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
ότι πληρώσεις παίρνεις.
όταν έψαχνα κάποια εποχή για τέτοιο, τα lg ήταν αυτά που είχαν τον καλύτερο ήχο κι ήταν vfm!
:)
Μμμμμ. Και πόσο πήγε το μαλλί;; Έτσι να έχω μια ιδέα... Αλλά lg δεν ξαναπαίρνω τίποτα!! Θα κοιτάω για άλλες εταιρείες. :sneaky:
 

ika

News
Μηνύματα
16.480
Reaction score
15.173
Οχι. Δεν λειτουργει τίποτα αλλο στο σπιτι αυτη τη στιγμη. :dontmentionit:
Τι είδους φώτα είναι αναμμένα; Μήπως υπάρχουν CFL λαμπτήρες κοντά ή κάποιο dimmer στη γραμμή; Καμμιά φορά συμβαίνουν και τέτοια.
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Μα κοπελα μου είναι δυνατόν να εχεις φώτα αναμμένα όταν παιζει ή τηλεοραση δεν ξέρεις πως είναι ασυμβίβαστα;:gotcha:
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.667
Reaction score
4.290
Καλημέρα :) Αυτό έχω σκοπό να κάνω. Τους πήρα και αυτούς στα media markt, αλλά μου είπαν ότι είναι ευθύνη της εταιρείας.
Ώπα,την ευθύνη την έχει ο εκάστωτε πωλητής,δλδ στην συγκεκριμένη περίπτωση τα MM,για όλη την επικοινωνία με το service.
Κακώς έχετε εμπλακεί στην διαδικασία..
 

D

Deleted member 23222

Guest
Ώπα,την ευθύνη την έχει ο εκάστωτε πωλητής,δλδ στην συγκεκριμένη περίπτωση τα MM,για όλη την επικοινωνία με το service.
Κακώς έχετε εμπλακεί στην διαδικασία..
Αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ...μα ποτέ!!!
Το πολύ να δώσουν κανα τηλέφωνο...
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Ώπα,την ευθύνη την έχει ο εκάστωτε πωλητής,δλδ στην συγκεκριμένη περίπτωση τα MM,για όλη την επικοινωνία με το service.
Κακώς έχετε εμπλακεί στην διαδικασία..
Ότι δηλαδή έπρεπε να μιλάει η MM?? Σώθηκα τώρα!! Εδώ δε βγάζω άκρη εγώ, θα βγάλουν αυτοί; Να κάνω κι εκεί καμιά κρούση;; Να στείλω κι εκεί email?? Έχω γίνει expert στα email :prankster:
 


Μηνύματα
56
Reaction score
19
Μα κοπελα μου είναι δυνατόν να εχεις φώτα αναμμένα όταν παιζει ή τηλεοραση δεν ξέρεις πως είναι ασυμβίβαστα;:gotcha:
Μην ανάβεις φώτα, μην ανάβεις air codition... Μήπως να φύγω κι εγώ από το σπίτι να παίζει καλύτερα;;; :focus:
 


gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.667
Reaction score
4.290
Αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ...μα ποτέ!!!
Το πολύ να δώσουν κανα τηλέφωνο...
Kακώς.
Κανονικά θέλει καταγγελία εαν αρνηθούν την παραλαβή και αποστολή του προϊόντος στο εκάστωτε service.
Βάσει Ευρωπαϊκής οδηγίας και κατ΄επέκταση Ελληνικής νομοθεσίας,την ευθύνη την έχει ο πωλητής.
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Περίπτωση πρώτη. Αγοράζω LCD 32" όταν ακόμα είχαν 2.000...ναι τόσα έσκασα. Μια χαρά η τηλεόραση όλα τέλεια. Εκεί λοιπόν που έχει το σηματάκι της LG έχει ένα προστατευτικό φιλμάκι διάφανο το οποίο δεξιά και αριστερά είναι κίτρινο και δεν είναι κολλημένο για να μπορέσεις να το τραβήξεις να βγεί. Πάω να το βγάλω και μου μένει το μισό σηματάκι στο χέρι μαζί με το φιλμάκι wall_1. Καινούρια TV λοιπόν των 2.000 που φαίνεται λες και την έχω χρόνια. Μετά από 2-3 τηλέφωνα στο call center καταλήξαμε στο οτι εγώ φταίω και αν ήθελα θα έπρεπε να μου αλλάξουν όλο το πλαίσιο με δική μου επιβάρυνση καμιά 200αρα τουλάχιστον. Ενα μαμημένο αυτοκόλλητο σηματάκι δε μπορούσαν να μου στείλουν οι γελίοι. Παιδιά έστειλα γράμμα στην Κορέα δεν κάνω πλάκα και ήμουν σίγουρος οτι μια μέρα θα μου σκάσει γράμμα και θα έχει ένα αυτοκόλλητο μέσα....δεν ήρθε ποτέ. Την έχω την TV και την καμαρώνω με το μισό σηματάκι πρώτη μούρη.

Αγοράζω 2 TFT 19αρες για το pc μου για να τις έχω τη μια δίπλα στην άλλη. Κανένα καμένο pixel αλλά με τις ίδιες ρυθμίσεις η μια με την άλλη δεν έχουν επαφή το πως δείχνουν. Και καλά τα χρώματα πες έρχονται με ρυθμίσεις, αλλά υπήρχε σοβαρή διαφορά και στη φωτεινότητα (τόσο σοβαρή που να φαίνεται σε φωτογραφία από κινητό...) Στο τηλέφωνο φυσικά ποτέ δε δέχτηκαν κάτι τέτοιο για ελάττωμα με συμπέρασμα να τις τρώω και αυτές στη μάπα κάθε μέρα. Ε λοιπόν εγώ LG ποτέ ξανά.
Μπορείς να μου πεις που έστειλες το γράμμα;; Με email?? Γιατί μπαίνω στην lg Κορέας και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Γιατί θέλω κι εγώ να επικοινωνήσω μαζί τους.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Kακώς.
Κανονικά θέλει καταγγελία εαν αρνηθούν την παραλαβή και αποστολή του προϊόντος στο εκάστωτε service.
Βάσει Ευρωπαϊκής οδηγίας και κατ΄επέκταση Ελληνικής νομοθεσίας,την ευθύνη την έχει ο πωλητής.
Α εννοείς να την πάω στο κατάστημα και να την στείλουν αυτοί. Τους είχα πάρει, μίλησα και μου είπαν ότι την ευθύνη έχει η αντιπροσωπεία. Τι να πω... Και σε αυτούς να την πήγαινα, να την έστελναν αυτοί τι θα άλλαζε;;
 

D

Deleted member 23222

Guest
Kακώς.
Κανονικά θέλει καταγγελία εαν αρνηθούν την παραλαβή και αποστολή του προϊόντος στο εκάστωτε service.
Βάσει Ευρωπαϊκής οδηγίας και κατ΄επέκταση Ελληνικής νομοθεσίας,την ευθύνη την έχει ο πωλητής.
Το χα γράψει κι αλλού.
Σε μεγάλη αλυσίδα,σε μικοσυσκευές,σε χρεώνουν προαιρετικά 9 ευρώ,ώστε αν πάθει κάτι,να σου το αλλάξουν...
Η πωλήτρια μου είπε ότι είχαν κατακλυστεί από τέτοιες μικροσυσκευές για service κι έτσι το αποφάσισαν...

Θέλω να πώ ότι το after market, όλοι το μισούν...
Απλά εδώ η κοπέλα έχει δώσει πολλά λεφτά...και τελικά,ακόμα και αν τελεί εν αδίκω,κανείς δεν την έχει ενημερώσει υπέυθυνα και τελεσίδικα για το θέμα της...

Προσωπικά πάντως από την LG (2 τηλεοράσεις 4 ετίας και ένα laptop) έμεινα πολύ ευχαριστημένος,χωρίς να χρειαστώ όμως ποτέ τίποτα από service...
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Το χα γράψει κι αλλού.
Σε μεγάλη αλυσίδα,σε μικοσυσκευές,σε χρεώνουν προαιρετικά 9 ευρώ,ώστε αν πάθει κάτι,να σου το αλλάξουν...
Η πωλήτρια μου είπε ότι είχαν κατακλυστεί από τέτοιες μικροσυσκευές για service κι έτσι το αποφάσισαν...

Θέλω να πώ ότι το after market, όλοι το μισούν...
Απλά εδώ η κοπέλα έχει δώσει πολλά λεφτά...και τελικά,ακόμα και αν τελεί εν αδίκω,κανείς δεν την έχει ενημερώσει υπέυθυνα και τελεσίδικα για το θέμα της...

Προσωπικά πάντως από την LG (2 τηλεοράσεις 4 ετίας και ένα laptop) έμεινα πολύ ευχαριστημένος,χωρίς να χρειαστώ όμως ποτέ τίποτα από service...
Και μένα εκ των υστέρων μου είπαν από το πολυκατάστημα πως αν πλήρωνα θα μου την είχαν, ήδη, αλλάξει. Τώρα αλήθεια ή ψέμματα δεν ξέρω. Και η μητέρα μου έχει μια μικρή και είναι μια χαρά. Εγώ δεν αντιλέγω ότι μπορούν να συμβούν και αυτά. Κι εγώ εταιρεία έχω και γνωρίζω πως είναι να παραπονιέται ο πελάτης για το μηχάνημα που του πουλάω. Είμαι όμως εκεί και προσπαθώ να βρω λύση. Και αν δε βρω είμαι αναγκασμένος να του φέρω καινούριο μηχάνημα. Κι εγώ αντιπρόσωπος είμαι, δεν είμαι ο κατασκευαστής και είμαστε εκεί. Γιατί ο πελάτης ξέρει εμάς και από εμάς αγόρασε. Εκτός αυτού φυσικά έχουμε και την υποστήριξη του εργοστασίου που αναγνωρίζει το ελάττωμα. Και ok να δεχτώ ότι δεν έχει πρόβλημα η τηλεόραση, ας μου πει κάποιος από εκεί για ποιο λόγο βουίζει ο ήχος. Αφού η τηλεόραση είχε πρόβλημα, εφόσον στο αρχικό σέρβις μέσα σε 6 μήνες από την αγορά έκαναν επισκευή. Άρα το πρόβλημα αυτό προφανώς συνεχίζει. Τώρα αυτοί γιατί δε το βλέπουν. Να δω τι θα μου πουν όταν τους βάλω να ακούσουν το βίντεο που τράβηξα!!
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.842
Μπορείς να μου πεις που έστειλες το γράμμα;; Με email?? Γιατί μπαίνω στην lg Κορέας και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Γιατί θέλω κι εγώ να επικοινωνήσω μαζί τους.
Δεν διάβασες προσεκτικά όλα τα σχόλια. :(
... Νομίζω ότι ένα μήνυμα στη μαμά LG μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα ...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.013
Μηνύματα
2.959.090
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top