- Μηνύματα
- 29.259
- Reaction score
- 86.094
Ενα σύντομο update:
Μετά την τοποθέτηση της πόρτας, αλλά και των μικρορυθμίσεων στις θέσεις των ηχείων, έγινε νέα ισοστάθμιση.
Αρχικά προσπάθησα να συνδέσω ως ξεχωριστά subs και τα ενσωματωμένα των GoldenEar, ώστε να έχω τέσσερα. Η διαφορά μεγέθους τους όμως με τα 16αρια svs δημιουργούσε ανεπάρκεια στάθμης μπάσου και προβλήματα στην ισοστάθμιση τα οποία δεν ήξερα αν αντιμετωπίζονται και αν ναι, με ποιόν τρόπο. Οπότε τα ξαναγύρισα στην προηγούμενή τους χρήση, δηλαδή την αναπαραγωγή της τρίτης οκτάβας κυρίως (80-160Hz). Ισως αγοραστεί κάποια στιγμή άλλο ένα sb16.
Στην καταγραφή των θέσεων στον χώρο, παίρνοντας ως αναφορά ένα απο τα 7.1 που έχει ως προεπιλογές ο trinnov, μου έβγαλε τις εξής θέσεις (με πράσινο οι προτεινόμενες, γαλαζοπορτοκαλί οι μετρημένες+remapping)
Οι επόμενη ισοστάθμιση θα γίνει με τα Atmos στο ταβάνι, και περαιτέρω προσέγγισης των προτεινόμενων θέσεων κατά Atmos 7.1.4, με αλλαγές στις θέσεις των Ls, Rs και στα δύο επίπεδα. Δυστυχώς το Ls δεν μπορει να πάει πιο μακρυά, εκτός και αν γκρεμίσω τον τοίχο. Θα αφεθώ στην δύναμη του Trinnov Remapping.
Το RT60 όπως βλέπετε πάνω αριστερά στην πρώτη εικόνα ανέβηκε στο 0.24 s, και ταιριάζει αρκετά στον χώρο και στην πολυκάναλη κλασική μουσική.
Ακολούθησε η εφαρμογή της κατηφορικής Target Curve, η οποία δεν ήταν πολύ απλή διαδικασία.
Σαφώς αναγράφεται στο manual πως δεν είναι για τα δόντια μας και πως "we strongly recommend you request the services of a Certified Trinnov Installer to setup and fine tune your Altitude in your home theater system".
Δεν είναι audyssey, δεν είναι για απλούς θνητούς. Θέλει γνώση σε βάθος.
Διαβάζω πως στην Αμερική οι Installers σου ρυθμίζουν το σύστημα για δυο εργάσιμες για να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες του, και αυτό αφού έχουν εκπαιδευτεί απο την Trinnov σε σεμινάρια. Δυο εργάσιμες. Και πάω εγώ ο άσχετος να το φτιάξω σε ένα απόγευμα. Εντάξει, τα πολύ βασικά ρύθμισα, δεν τολμώ να μπω σε βάθος.
Τέλος πάντων, με την βασική αρχή του KISS (και μαζεμένη γνώση ετών απο το Dirac) τα κατάφερα και το έφερα, παίρνοντας και γνώση/εμπειρία για την επόμενη φορά με τα ηχεία οροφής.
Εφτιαξα ένα προφίλ για ακρόαση σε μια περίπου θέση και ένα για τρεις ακροατές(Family/Friends), με διαφορετικό weighting στην ισοστάθμιση.
Περιτό να πω πως παίζει εξαιρετικά.
Μετά την τοποθέτηση της πόρτας, αλλά και των μικρορυθμίσεων στις θέσεις των ηχείων, έγινε νέα ισοστάθμιση.
Αρχικά προσπάθησα να συνδέσω ως ξεχωριστά subs και τα ενσωματωμένα των GoldenEar, ώστε να έχω τέσσερα. Η διαφορά μεγέθους τους όμως με τα 16αρια svs δημιουργούσε ανεπάρκεια στάθμης μπάσου και προβλήματα στην ισοστάθμιση τα οποία δεν ήξερα αν αντιμετωπίζονται και αν ναι, με ποιόν τρόπο. Οπότε τα ξαναγύρισα στην προηγούμενή τους χρήση, δηλαδή την αναπαραγωγή της τρίτης οκτάβας κυρίως (80-160Hz). Ισως αγοραστεί κάποια στιγμή άλλο ένα sb16.
Στην καταγραφή των θέσεων στον χώρο, παίρνοντας ως αναφορά ένα απο τα 7.1 που έχει ως προεπιλογές ο trinnov, μου έβγαλε τις εξής θέσεις (με πράσινο οι προτεινόμενες, γαλαζοπορτοκαλί οι μετρημένες+remapping)
Οι επόμενη ισοστάθμιση θα γίνει με τα Atmos στο ταβάνι, και περαιτέρω προσέγγισης των προτεινόμενων θέσεων κατά Atmos 7.1.4, με αλλαγές στις θέσεις των Ls, Rs και στα δύο επίπεδα. Δυστυχώς το Ls δεν μπορει να πάει πιο μακρυά, εκτός και αν γκρεμίσω τον τοίχο. Θα αφεθώ στην δύναμη του Trinnov Remapping.
Το RT60 όπως βλέπετε πάνω αριστερά στην πρώτη εικόνα ανέβηκε στο 0.24 s, και ταιριάζει αρκετά στον χώρο και στην πολυκάναλη κλασική μουσική.
Ακολούθησε η εφαρμογή της κατηφορικής Target Curve, η οποία δεν ήταν πολύ απλή διαδικασία.
Σαφώς αναγράφεται στο manual πως δεν είναι για τα δόντια μας και πως "we strongly recommend you request the services of a Certified Trinnov Installer to setup and fine tune your Altitude in your home theater system".
Δεν είναι audyssey, δεν είναι για απλούς θνητούς. Θέλει γνώση σε βάθος.
Διαβάζω πως στην Αμερική οι Installers σου ρυθμίζουν το σύστημα για δυο εργάσιμες για να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες του, και αυτό αφού έχουν εκπαιδευτεί απο την Trinnov σε σεμινάρια. Δυο εργάσιμες. Και πάω εγώ ο άσχετος να το φτιάξω σε ένα απόγευμα. Εντάξει, τα πολύ βασικά ρύθμισα, δεν τολμώ να μπω σε βάθος.
Τέλος πάντων, με την βασική αρχή του KISS (και μαζεμένη γνώση ετών απο το Dirac) τα κατάφερα και το έφερα, παίρνοντας και γνώση/εμπειρία για την επόμενη φορά με τα ηχεία οροφής.
Εφτιαξα ένα προφίλ για ακρόαση σε μια περίπου θέση και ένα για τρεις ακροατές(Family/Friends), με διαφορετικό weighting στην ισοστάθμιση.
Περιτό να πω πως παίζει εξαιρετικά.