- Μηνύματα
- 2.791
- Reaction score
- 1
Αν βγάλουμε εκτός τους DLP, τότε πιθανώς αναφέρεσαι στον D-ILA. Και όσον αφορά την τιμή αλλά και την ποιότητα κατασκευής και εικόνας....αλλά ίσως και 1-2 γραμμούλες τι γίνεται ως προς τους ανταγωνιστές τους στην ίδια κατηγορία τιμής να ήταν χρήσιμη για μερικούς από εμάς. Εγώ π.χ. δεν πρόκειται να πάρω ποτέ DLP γιατί με ενοχλεί υπερβολικά το Rainbow. Αν δεν σαν κάνει κόπο με λίγα λόγια να πείτε και 2 λογάκια σαν να τους εξετάζατε μεμονομένα.
Αν και πάει καιρός από τότε που είδα για τελευταία φορά D-ILA, μπορώ να πω τα εξής:
- Ο Sony έχει μικρότερη χρωματική ανομοιομορφία, καλύτερη σύγκλιση και διαχείριση χρωμάτων.
- Ο D-ILA έχει native κοντράστ που σκοτώνει. Δεν πιάνεται, και ας (παρα)μιλάει η Sony για 35000:1
Αθήνα - ΟρεστιάδαΠόση είναι η απόσταση που χωρίζει τον νέο σονυ από τον 50 (θυμάμαι εκείνος δεν είχε πάρει και τόσο καλές κριτικές). Είναι σημαντική;
120"Το πιο βασικό για μένα, είναι πιο φωτεινός; Σε πόσες ίντσες νομίζετε οτι μπορεί να παίξει ικανοποιητικά;
Πριν αρχίσουμε την προβολή, ο MaxHeadroom μέτρησε με φωτόμετρο την καρτέλα των 50IRE, καθώς ήταν σημαντικός παράγοντας της μεθοδολογίας του. Τους βρήκε σχεδόν ίσους.Η απορια μου ειναι ιδια με του thomas. Πως πηγε απο φωτεινοτητα ο 60 διπλα στον 82, δεδομενου του οτι ο 82 ειναι ενας απο τους φωτεινοτερους προβολεις στην αγορα?
Αυτό, όμως, όσον αφορά το συγκριτικό. Από κει και πέρα ο Infocus ήταν βαστάτε τα άλογα. Έπαιζε με μειωμένη ίριδα και φωτεινότητα σε σχέση με το προηγούμενο τεστ.
Δεν μπορεί να φτάσει ο Sony τον Infocus, και στα χαρτιά (1000 lumens έναντι 1500), και στην πράξη. Μάλιστα, ο Sony δείχνει πιο ευαίσθητος στην αύξηση της φωτεινότητας απ' ότι ο Infocus.
Το punch του μονότσιπου DLP δεν την έχω δει ποτέ σε τρίτσιπο, οποιασδήποτε τεχνολογίας. Με μόνη εξαίρεση τον D-ILA, αλλά μόνο στις σκηνές για τις οποίες είναι φτιαγμένος.Ο Sony βγαζει την "γυαλαδα" που βγαζει ενας DLP κατι σημαντικοτατο για τα σημερινα παιχνιδια και τα γραφικα τους ή εχει αυτην την μουνταδα των LCD που χαντακωνει τις κονσολες?
Από κει και πέρα, τη συγκεκριμένη γυαλάδα στην οποία αναφέρεσαι, την έχει δώσει ο πρώτος διδάξας (Sharp) και ακολουθεί ο Infocus. Από κανέναν άλλο δεν έχω πάρει αυτήν την αίσθηση που προκαλεί ο συνδυασμός φωτεινότητας και υψηλού Ansi κοντράστ.