Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Βρε παιδες γιατι μπερδευομαστε με pal και ιστοριες.
Αμα βαλετε ενα pc με ενα συγκεκριμενο παιχνιδι που δινει παραπανω απο 60 frames να ειστε σιγουροι οτι αμα η οθονης σας ειναι στα 60hz θα δειξει 60 frames o κοσμος να χαλασει.
Εχουμε πεσει στην περιπτωση της αμερικης και της ευρωπης με τα 50 και 60 hz και τα εχουμε μπουρδουκλωσει εντελως.
Το θεμα ειναι απλο.
Αν η οθονη μας ειναι 1080p και ο player μας ειναι 1080p και φυσικα το υλικο μας ειναι 1080p τοτε θα εχουμε μια χαρα 1920χ1080 αναλυση με 60 frames ΕΚΤΟΣ και αμα ενα απο τους τρεις παραγοντες που ανεφερα μας κοροιδευει.
Αλλιως ολα μια χαρα.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Αν πάρουμε ένα CRT μόνιτορ, που τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, που είναι 100Hz και παίζει ένα βίντεο 50fps, τότε το κάθε frame "ανάβει" δύο φορές για να μην παρατηρείται flickering.
Το πυροβόλο ηλεκτρονίων ανάβει ένα συγκεκριμένο σημείο της οθόνης. Αυτό, ανάβει και μετά αρχίζει και σβήνει. Για να μην γίνει ορατό το σβήσιμο και φανέι τρεμόπαιγμα, το πυροβόλο το ανάβει και μία δεύτερη φορά. Στη συνέχεια ανανεώνει την εικόνα σχηματίζοντας το επόμενο frame πάλι δύο φορές κοκ... Θεωρητικά, θα μπορούσε να παίζει ένα video με 25fps. Τότε θα άναβε το κάθε διαφορετικό frame 4 φορές κοκ. Θεωρητικά μπορεί να δείξει μέχρι 100fps, οπότε κάθε frame θα ανάβει μία φορά και πριν προλάβει να σβήσει, θα ανάβει το επόμενο.
Ένα τέτοιο μόνιτορ δεν μας εξασφαλίζει ότι θα μπορούσε ο,τιδήποτε συνδεθεί επάνω του θα δείχνει 100fps, δηλαδή 100 διαφορετικές εικόνες το δευτερόλεπτο.
Θεωρητικά το σύστημα του καθοδικού σωλήνα μπορεί, πρακτικά ίσως το υπόλοιπο κύκλωμα δεν το υποστηρίζει. Αν δεν υπάρχει πρότυπο, όπως δεν υπάρχει στην περίπτωση που συζητάμε, γιατί να υποστηριχθεί; Οι crt τηλεοράσεις των 100Hz δεν δείχνουν 100fps (ή μάλλον πιο σωστά 100fields ps) γιατί δεν υπάρχει λόγος να το κάνουν.
Ας το σκεφτούμε αλλιώς:
Ο Blizard φωνάζει για το component του 360, γιατί δεν υπάρχουν οθόνες που να δέχονται 1080p/60fps μέσω component. Θεωρητικά γίνεται μια χαρά, πρακτικά όχι, γιατί δεν υπάρχει λόγος για να γίνει κάτι τέτοιο. Μήπως το ίδιο συμβαίνει με το 1080p/60fps; Θεωρητικά, ναι. Πρακτικά όμως;
1ον νομιζω πως το προβλημα μας πρεπει να τοποθετηθει αλλιως. Οχι αν δειχνουν οι tv 60fps, αλλα αν δεν δειχνουν, αφου θεωρητικα δειχνουν.

2ον ο zoglair δεν εχει δει 60fps αφου μονο παιχνιδια τα βγάζουν, τηλεοπτικα προγράμματα και ταινιες δεν μας ενδιαφερουν.

3ον γιατι οπου διαβαζω αναφερεται καθαρα οτι 1 fps = 1 HZ?

4ον εχω ενα προγραμματακι στο μαγαζι που νομιζω οτι μας δειχνει τα fps στην οθονη. Αυριο θα σας πω ποιο ειναι.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Εξακολουθούμε να τα μπερδεύουμε...
1080p δεν σημαίνει απαραίτητα 60fps, ακόμα και αν η τηλεόραση είναι 60Hz.

Ούτε έχω δει κάποιες να λένε "συμβατή με PS3". Και αν το λένε δεν σημαίνει κάτι. Και το USB1 παίρνει συσκευές USB2. δεν υποστηρίζει όμως όλη την ταχύτητά του.

Θεωρείς ότι αν μία τηλεόραση TFT είναι 60Hz (όλες νομίζω ότι είναι) και παίρνει 1080p τότε δείχνει και 60fps.
Θα στο θέσω αλλιώς: Μία CRT στα 100Hz που παίρνει σήμα 576 γραμμών, μπορεί να δείξει απαραίτητα 100fps; Η απάντηση είναι ένα ξερό ΟΧΙ.
Στις TFT γιατί να συμβαίνει; Γιατί δεν υπάρχουν τηλεοράσεις με 1080p/60fps μέσω component;
Αυτο που λες το καταλαβαινω αλλα επιμενω οτι προκειται για απατη ή για την μιση αληθεια.
Δεν νομιζω να υπαρχει παντως τετοιο προβλημα με τις σημερινες οθονες ωστε να μην μπορουν να βγαζουν αυτα που λενε.
Ετσι και αλλιως εχουν μια περουσια.
Αν βρουμε μια που λεει για 1080p και στην ουσια βγαζει 30 καρε θα ειναι εξαιρεση πιστευω αλλα μπορει και να κανω και λαθος.
Ολη η ιστορια ειναι οτι δεν μπορουμε με καποιο τροπο να μετρησουμε τα καρε.
Αν μπορουσαμε τωρα δεν θα το συζηταγαμε .
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Μπορούμε με το video που έβαλα στην αρχή και με pc ... ή όποιος έχει εμπειρία θα καταλάβει εύκολα με games σαν GTHD κλπ, σε σχέση με ένα 30fps , όσο καλό motion blur και να έχει.

Και το γράφουν κιόλας οι οθόνες, αλλά και τα pc γράφουν τι βγάζουν.
(το πιο απλό είναι να κοιτάξεις το GTHD που είναι 60, και μετά το replay του που είναι 30fps.)

ΥΓ
Το θέμα δεν είναι τι βλέπουμε, αλλά πως θα πείσουμε τον φίλο και πως θα του δείξουμε ότι το κάνουν οι περισσότερες tv.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Μπορούμε με το video που έβαλα στην αρχή και με pc ... ή όποιος έχει εμπειρία θα καταλάβει εύκολα με games σαν GTHD κλπ, σε σχέση με ένα 30fps , όσο καλό motion blur και να έχει.

Και το γράφουν κιόλας οι οθόνες, αλλά και τα pc γράφουν τι βγάζουν.
(το πιο απλό είναι να κοιτάξεις το GTHD που είναι 60, και μετά το replay του που είναι 30fps.)
Με pc τουλαχιστον σου δειχνει ποσα frames βγαζει το pc και δεν υπολογιζει καθολου την οθονη.
Και πως να το εκανε αλλωστε....
Σου δειχνει 200 frames και εσυ μπορει να παιρνεις 60 κολλημενα μονο οσα η οθονη σου.
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Τα HZ κοιτάς στο pc για το τι δίνει .... και μετά επιβεβαιώνεις με το video-game.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Δεν νομιζω να υπαρχει παντως τετοιο προβλημα με τις σημερινες οθονες ωστε να μην μπορουν να βγαζουν αυτα που λενε.
Το λένε; ΠΟΥ; Μόνο για refresh rate μιλάνε.
νομιζω πως το προβλημα μας πρεπει να τοποθετηθει αλλιως. Οχι αν δειχνουν οι tv 60fps, αλλα αν δεν δειχνουν, αφου θεωρητικα δειχνουν
Για να θεωρήσουμε ότι δείχνουν, θα πρέπει να υπάρχει κάποιο πρότυπο, κάποιος λόγος για να το κάνουν.Υπάρχει; Ποιός είναι αυτός; Ποιές συσκευές δίνουν 60fps; Ποιός ο λόγος να το υποστηρίξουν;
Αμα βαλετε ενα pc με ενα συγκεκριμενο παιχνιδι που δινει παραπανω απο 60 frames να ειστε σιγουροι οτι αμα η οθονης σας ειναι στα 60hz θα δειξει 60 frames o κοσμος να χαλασει.
Καλό παράδειγμα. Θεωρητικά γίνεται. Αλλά γιατί δεν γίνεται μέσω VGA; Μήπως απλά γιατί η VESA δεν το υποστηρίζει; Γιατί να υποστηρίζεται τότε 1080p/60fps αν δεν υπάρχει ως πρότυπο;
3ον γιατι οπου διαβαζω αναφερεται καθαρα οτι 1 fps = 1 HZ?
Πού; Θεωρητικά, σύμφωνα με τη φυσική του γυμνασίου, εφ' όσον στα 50fps πχ έχουμε 50 εναλλαγές frames, είναι 50Hz. Αλλά τα Hz που διαβάζουμε στις τεχνικές προδιαγραφές αναφέρονται σε refresh rate και όχι σε frame rate. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Σημαντικό: Αν συνδέσουμε μία PAL πηγή μέσω HDMI (πχ DVD recorder), οπότε βλέπουμε 25fps, το info στην οθόνη δείχνει 25hz ή 60Hz στις AMOI;
Αν δείχνει το πρώτο, σημαίνει ότι μετράει τα fps σε Hz. Αν δείχνει το δεύτερο σημαίνει ότι απλά δείχνει το refresh rate.
 


Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρισμενο οτι 1fps=1HZ. Μολις διαβασα στο site της m$ οτι:


When calculating the difference frequency, it is important to note that the relevant input rate is the rate at which the material was originated. Film material is normally originated at 24Hz. It is typically changed into 60Hz using the 3:2 pulldown technique.

Πηγη
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Τα HZ κοιτάς στο pc για το τι δίνει .... και μετά επιβεβαιώνεις με το video-game.
To PC μπορεί να δέιχνει όσα fps θέλει. Το τι δείχνει η οθόνη είναι δικό της καπέλο. Δες τις περιπτώσεις "αλυσίδας" που έδωσε ο Zoglair στην αρχή.
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Δηλαδη?
Το χασα για δωσε μου ενα παραδειγμα.
Απλά λέω βρε, από το properties στην οθόνη, βλέπεις πόσα hz είναι .... στις TFT αυτά είναι τα frames που στέλνει και το pc, μόνο progressive έχουμε εδώ και είναι απλά.
(βέβαια απλά για να βλέπεις το moυse να πάει καλύτερα , θές game για πράξη)

ΥΓ
Γενικά είναι πολύ απλά όλα , απόρω που ακόμα μας παλέυει ο φίλος.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρισμενο οτι 1fps=1HZ. Μολις διαβασα στο site της m$ οτι:


When calculating the difference frequency, it is important to note that the relevant input rate is the rate at which the material was originated. Film material is normally originated at 24Hz. It is typically changed into 60Hz using the 3:2 pulldown technique.

Πηγη
ΟΧΙ. :happy_8:
Είναι η περίπτωση που σου είπα, που μετράνε τα fps σε Hz.
Μην μπερδεύουμε το refresh rate που μετριέται σε Hz με το frame rate που μετριέται σε fps και αν θέλουμε να είμαστε επιστημονικά ακριβείς, σε Hz.
Φαίνεται και από το ότι μιλάει για film στα 24Hz=24fps.(το film δεν έχει refresh rate) Στη συνέχεια αναφέρεται στο 3:2 pulldown που μετατρέπει το φιλμ σε NTSC 30frames/60 fiels ps ή 60Hz. Αλλά πάλι μιλάει για framerate, όχι για refresh rate.
Έχω την εντύπωση ότι το 60Hz των TFT είναι refresh rate και όχι frame rate που μας ενδιαφέρει.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Μην μπερδεύουμε το refresh rate που μετριέται σε Hz με το frame rate που μετριέται σε fps και αν θέλουμε να είμαστε επιστημονικά ακριβείς, σε Hz.
Ξαναλεω ή εσυ εισαι μπερδεμενος ή εμας πας να μπερδεψεις!:happy_8:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Απλά λέω βρε, από το properties στην οθόνη, βλέπεις πόσα hz είναι .... στις TFT αυτά είναι τα frames που στέλνει και το pc, μόνο progressive έχουμε εδώ και είναι απλά.
(βέβαια απλά για να βλέπεις το moυse να πάει καλύτερα , θές game για πράξη)

ΥΓ
Γενικά είναι πολύ απλά όλα , απόρω που ακόμα μας παλέυει ο φίλος.
Δηλαδή, έστω ότι έχουμε μία οθόνη TFT στο PC, που τα properties δείχνουν πχ 75Hz. Αν στο PC παίξουμε ένα παιχνίδι στα 37fps, τα properties της οθόνης τι θα δείχνουν;
ΤΟ refresh rate είναι ανεξάρτητο από το frame rate, να ή όχι;
Γιατί τα πράγματα είναι απλά, αλλά όχι όπως τα φαντάζεσαι.
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

ΟΧΙ. :happy_8:
Είναι η περίπτωση που σου είπα, που μετράνε τα fps σε Hz.
Μην μπερδεύουμε το refresh rate που μετριέται σε Hz με το frame rate που μετριέται σε fps και αν θέλουμε να είμαστε επιστημονικά ακριβείς, σε Hz.
TFT’s can quite happily stay at 60Hz and still produce flicker free results.
(1Hz = 1 refresh = 1 frame)
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Ξαναλεω ή εσυ εισαι μπερδεμενος ή εμας πας να μπερδεψεις!:happy_8:
Καθόλου. 'Εχεις καταλάβει τη διαφορά του refresh rate μιας οθόνης με το frame rate; Είναι το ίδιο; Είναι διαφορετικό; Μην μπερδεύεις τις μονάδες μέτρησης, μπορεί να είναι Hz και τα δύο, δεν εκφράζουν το ίδιο όμως πράγμα.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

TFT’s can quite happily stay at 60Hz and still produce flicker free results.
(1Hz = 1 refresh = 1 frame)
"Ξέχασες" την υπόλοιπη φράση:
"TFT’s can quite happily stay at 60Hz and still produce flicker free results. However, this means that the maximum frame rate that the monitor can show is limited to 60 (1Hz = 1 refresh = 1 frame). "
Όταν βλέπουμε framerate ίσο με το refresh rate, τότε σε κάθε ανανέωση (σε κάθε Hz) αντιστοιχεί ένα frame. Αυτό λέει. Μην απομονώνεις φράσεις και μπερδεύεις τα ήδη μπερδεμένα πράγματα.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Έχω την εντύπωση ότι το 60Hz των TFT είναι refresh rate και όχι frame rate που μας ενδιαφέρει.
Σε αυτο εχεις απολυτο δικιο αλλα ουσιαστικα ειναι το ιδιο.
Φαντασου να εγραφαν 1080p και 60hz και 60 frames.
Πολυς κοσμος θα εχανε τον μπουσουλα.
Στην ουσια με μια φραση δηλωνουν ολα τα παραπανω.
Τωρα αμα καποιοι πουλανε και κρυβοντε πισω απο το 1080p με τα hertz και βγαζουν 30 καρε τοτε οπως ειπα και πιο πανω μιλαμε για απατη.
Οταν βγαζεις 60 frames στα 720p τοτε το πανελ σου εχει δυνατοτητα 60 frames apo 1280x720 και κατω.
Το ιδιο και στο 1080p 60 και κατω. Πιθανον ομως στα 720p, η ιδια 1080p να βγαζει και 72 στα 720p. Στα μονιτορς παντως ετσι συμβαινει.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Καθόλου. 'Εχεις καταλάβει τη διαφορά του refresh rate μιας οθόνης με το frame rate; Είναι το ίδιο; Είναι διαφορετικό; Μην μπερδεύεις τις μονάδες μέτρησης, μπορεί να είναι Hz και τα δύο, δεν εκφράζουν το ίδιο όμως πράγμα.
Δεν μπορει να ισχυει κατι τετοιο.
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Δηλαδή, έστω ότι έχουμε μία οθόνη TFT στο PC, που τα properties δείχνουν πχ 75Hz. Αν στο PC παίξουμε ένα παιχνίδι στα 37fps, τα properties της οθόνης τι θα δείχνουν;
ΤΟ refresh rate είναι ανεξάρτητο από το frame rate, να ή όχι;
Γιατί τα πράγματα είναι απλά, αλλά όχι όπως τα φαντάζεσαι.
Το pc δίνει 75ΗΖ, ή οθόνη ανανεώνετε 75 φορές, το mouse κουνιέται 75 φορές.
Αν πας στο παιχνίδι θα βλέπεις ότι βγάζει.... αν είναι 35 θα βλέπεις 35 από 2 φορές το καθένα... όταν πάει 75 θα τα βλέπεις όλα κανονικά.

Σίγουρα αυτό είναι πιο μπερδεμένο, αλλά όχι και τόσο τρομερό.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.131
Μηνύματα
3.002.243
Members
38.412
Νεότερο μέλος
FotisLam
Top