Ταίρι για τα b&w 805 signature


Μηνύματα
7.655
Reaction score
2.644
Giorgo K.  αν θέλεις φέρνεις εσύ τα 805Ν

Η συνάντηση θα μπορούσε να γίνει σήμερα στις 9 το βράδι.
 


Μηνύματα
25
Reaction score
0
Δεν θα ήθελα να μπλέξω με custom made κατασκευές.....
(Δεν αμφισβητώ τον κο Τσακιρίδη). Μένω επαρχία και όλα αυτά μου είναι κοματάκι δύσκολα...

Εάν λοιπόν κατέληγα σε tact ή yamaha, έχουμε καμία άλλη πρόταση για προενισχυτή????

(Αλήθεια, δεν υπάρχει ένας ολοκληρωμένος να "βγάλει" τη δουλειά???)

Και κάτι ακόμα: Σε κάποιο από τα καταστήματα που έψαξα μου είπαν ότι τα 805 είναι δυσκολότερο φορτίο από τα 804. Ποια είναι η γνώμη σας?

Σας ευχαριστώ όλους και πάλι για την βοήθεια και την υπομονή σας.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
304
(Αλήθεια, δεν υπάρχει ένας ολοκληρωμένος να "βγάλει" τη δουλειά???).
Υπάρχει ο ίδιος ο Tact αλλά με στάδιο προενίσχυσης και ονομασία SDAI 2175. Επίσης καλή ισχύ έχουν και οι ολοκληρωμένοι AVI LSI (2x200W και 1950€) και M. Fidelity A5 (2x250W και 2400€) και ο Krell που προανέφερες. Αλλά η λύση προ-τελικός είναι πιο ευέλικτη αλλά και πιο "ανοικτή" σε μελλοντικές αναβαθμίσεις...

Όσο για τα 805 κι εγώ έχω ακούσει ότι είναι πολυ δύσκολο φορτίο...
 

Μηνύματα
1.468
Reaction score
1.252
Δεν θα ήθελα να μπλέξω με custom made κατασκευές.....
(Δεν αμφισβητώ τον κο Τσακιρίδη). Μένω επαρχία και όλα αυτά μου είναι κοματάκι δύσκολα...

Εάν λοιπόν κατέληγα σε tact ή yamaha, έχουμε καμία άλλη πρόταση για προενισχυτή????

(Αλήθεια, δεν υπάρχει ένας ολοκληρωμένος να "βγάλει" τη δουλειά???)
Οι αδ. Τσακιριδη εχουν standard μοντελα. Μπορουν ομως να δουν τα χαρακτηριστικα του τελικου σου και να κατασκευασουν για σενα, καποιο προ που θα ταιριαζει με τον τελικο σου. Αυτο μονο μπλεξιμο δεν ειναι...Ασε που θα εχεις service (εαν χρειαστει) παντα απο τον ιδιο τον κατασκευαστη και οχι απο καποιον αντιπροσωπο.

Υπαρχει TACT ολοκληρωμενος & προενισχυτης. Ο ολοκληρωμενος ομως εχει πανω απο 2000Ε (αν δεν κανω λαθος). Υπαρχουν ολοι στην εκθεση που γινεται αυτες τις μερες.

Εγω χρησιμοποιω τον Creek OBH-22 για προ. Ειναι παθητικος, τρεις εισοδοι, μια εξοδος tape, μια pro out, τηλεκοντρολ. Στα 350Ε ειναι απλα εκπληκτικος! Πρεπει ομως να σιγουρευτεις οτι θα οδηγησει τα ηχεια και τελικο σου.
 

Μηνύματα
973
Reaction score
1.144
Εχω τα 805Ν και θα σου πω ενα πραγμα το οποιο εχω παρατηρησει και στα δικα μου και στα δικα σου ηχεια.Θελουν πολλα watt.Τα εχω ακουσει με τον 301&300 Classe καθως και με αλλους δυνατους ενισχυτες και πραγματικα εμεινα με ανοιχτο το στομα.Το ηχειο μεταμορφωνεται με δυνατα και ποιοτικα watt.
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Re: Δημιουργικό Παρασκευόβραδο...

Το χτεσινό βράδυ ξεπέρασε κάθε προσδοκία...

Αρχικά να ευχαριστήσω τον (φίλο πλέον) Γιώργο για την φιλοξενεία και...τα υπέροχα σουβλάκια!!!

Επίσης ειδική αναφορά στο Νίκο, το μουσικό της παρέας του οποίου οι γνώσεις για τη μουσική αλλά και την παραγωγή της μας φάνηκαν τόσο ενδιαφέρουσες αλλά και απόλυτα χρήσιμες στην εξαγωγή πολύ-πολύ χρήσιμων συμπερασμάτων.

Θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω τη δική μου άποψη, όπως την σχημάτισα μέσα από την ακρόαση αλλά και τη συζήτηση που αργότερα "άναψε" κυριολεκτικά...

Ξεκινώ ανακοινώνοντας τον νικητή που δεν ήταν άλλος από τη μουσική και την ωραία παρέα.

Όσο για τα μηχανάκια, ο Νίκος και εγώ καταλήξαμε στο ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ συμπερασμα...η διαφορά μεταξύ των βαρέως τρποποιημένων Artemis (τόσο που θα μπορούσαν να λέγονται άνετα και Anna-Maria) και της...νέας τεχνολογίας (Tact SDA2175) ήταν ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΟΥΙΣΚΙ...

Ο ψηφιακός ενισχυτής παρουσίαζε μια εικόνα, ας πούμε ένα δάσος.
Η εικόνα ήταν διαυγής, ολοκληρωμένη και ισορροπημένη, ένα θαύμα της φύσης. Βλέποντας το ίδιο όμως τοπίο έχοντας πιεί ένα μπουκαλάκι εμφανιζόταν και μια μαγεία που πριν δεν έβλεπες. Χόρευες μαζί με τα φύλλα των δέντρων και χαλάρωνες όπως σε φύσαγε το αεράκι...

Κύριοι η διαφορά ήταν ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ...ακόμα πιο εντυπωσιακό το γεγονός πως και οι δύο απόψεις ήταν απόλυτα σωστές χωρίς εμφανή λάθη ή παραλείψεις...απλά ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.
Τόσο διαφορετικές που δεν υπήρχε αμφιβολία από κανέναν...συγκρίναμε ανόμοια πράγματα...άλλη δουλειά κάνει το ένα και άλλη το άλλο. Και τα δύο κάνουν τη δουλειά τους ΑΡΙΣΤΑ. Δεν παύουν όμως να κάνουν κάτι άλλο.

Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα...

Ακούσαμε κάποιες εξαιρετικές δουλειές του Νίκου σε επίπεδο παραγωγής, πάντα με φυσικά όργανα, χωρίς απολύτως καμία ψηφιακή επεξεργασία με κιθάρα solo και ορχηστρική μουσική ηχογραφημένη live που μας έδειξαν τι χάνουμε αγοράζοντας αυτά τα άθλια επεξεργασμένα εξαμβλώματα που μας μοσχοπουλάνε οι εταιρείες...

Μια όμορφη βραδυά που μας έφερε κοντά και μας δίδαξε νέα πράγματα...εύχομαι να είναι μόνο μια αρχή για ευρύτερες και συχνότερες παρεΐστικες βραδιές...
 



Μηνύματα
1.468
Reaction score
1.252
Λοιπον...

Θελω να μαθω για τις μετατροπες στα Αρτεμις και με τι setup κανατε την ακροαση. Επισης κομματια που ακουσατε.
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Για τις μετατροπές αν θέλει ας απαντήσει ο Γιώργος, που είναι και ο "θύτης"...

Τα κομμάτια απο τις ηχογραφήσεις του Νίκου με την κιθάρα δεν τα είχα ξανακούσει, ήταν δικές του συνθέσεις και δική του παραγωγή, επίσης δική του παραγωγή και το ορχηστρικό, το οποίο ήταν από κάποια συναυλία που είχε ηχογραφήσει ο ίδιος...

Γιώργο τα φώτα σου...
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Οι προσωπικές μου επιλογές περιελάμβαναν:

Paul Weller - Wild Wood
Crowded House - Weather with you
The Collonels - 74-75
Crash Test Dummies - Mmm Mmm
The Beautiful South - Prettiest eyes
 

Μηνύματα
957
Reaction score
498
Καλά ρε, για μένα τίποτα? Δεν υπήρχα εκεί στην συνάντηση? :oops: :mrgreen:

Εντάξει, σας έφαγα όλα τα σουβλάκια αλλά όχι κι έτσι! :mrgreen: :mrgreen:

Λοιπόν, η ακρόαση ήτανε πάρα πολύ όμορφη με πάρα πολύ καλή παρέα. Χάρηκα

ιδιαιτέρως που γνωρίστηκα με τον Λευτέρη και τον Πέτρο. Τον Νίκο τον είχα γνωρίσει

παλαιότερα. Να σημειώσω πως ήτανε και η πρώτη μας επαφή με τον DIY προ του

G.KAR παρέα με το DAC του Berry ολοκληρωμένου πλέον και μου άφησε άριστες

εντυπώσεις ειδικά με τις λάμπες τις Philips που είναι η αδυναμία μου :D. Από

κομμάτια παίξαμε επίσης το ΄΄Famous Blue Raincoat΄΄ της Jennifer Warnes και

φυσικά τις Ιρλανδέζες του φίλου μας του Τσαρουχά. Θα ήθελα να τις γνωρίσω κάποτε

πάντως αυτές από κοντά ... :twisted:

Τα μηχανάκια ήτανε διαμετρικά αντίθετης φιλοσοφίας και το καθένα είχε την χάρη

του.Προσωπικά προτίμησα τις λάμπες. Ο ψηφιακός πάντως ακουγότανε σαν

τρανζίστορ χωρίς ίχνος ψηφιακίλας...Είχε περισσότερη καθαρότητα και διαχωρισμό

αλλά συνάμα ήτανε πιο λεπτόηχος και μου έδινε την αίσθηση πως έχανε σε αρμονικές.

Για τα χρήματα πάντως ληστεία...Σε laid back σύστημα θα κάνει παπάδες...
 

Μηνύματα
7.655
Reaction score
2.644
Πρώτον θα ήθελα να ευχαριστήσω το Χρήστο Νικήτα που έφαγε μόνο τρία σουβλάκια , γιατί κάποια στιγμή άρχισα να αγχώνομαι όταν είδα την πιατέλα με τα σουβλάκια σχεδόν άδεια. Οι άλλοι προσπαθούσαν να ακούσουν διαφορές μεταξύ λάμπας και semi-digιtal τελικού TACT και εγώ προσπαθούσα να μάθω που πήγαν τόσα σουβλάκια . Πάντως για τις 5 μερίδες πατάτες δεν έγραψε κανείς τους, οπότε την επόμενη φορά δεν έχει πατάτες.
Το καλύτερο παιδί ήταν ο Πέτρος, ο φίλος του Λευτέρη, που τον βοήθησε να μεταφέρουν τον TACT. Ζυγίζει περίπου 15 κιλά, οπότε χρειάζονται και οι δύο για να τον μεταφέρουν με ασφάλεια. O Πέτρος έχει και ένα καταπληκτικό ζευγάρι ηχείο της Quad που τόσο πολύ συμπαθώ. Ο Πέτρος είναι γνώστης του αντικειμένου, μουσικόφιλος και πολύ καλός και συμπαθητικός άνθρωπος. Ελπίζω να γίνει και μία συνάντηση στο σπίτι του.

Η συνάντηση ήταν Alcohol Free. Πορτοκαλάδα , νερό άφθονο, λίγο ουίσκι και μία-δύο κρύες μπύρες για τον δάσκαλό μου τον Νίκο Πιπέρη που μας τίμησε με την παρουσία του. Ο Νίκος Πιπέρης είναι ο δάσκαλος που προσπαθεί να με μάθει κλασσική κιθάρα και παράλληλα με αυτή του την δραστηριότητα ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια με την σύνθεση, διεύθυνση ορχήστρας και τις ηχογραφήσεις κλασσικής και έντεχνής ελληνικής μουσικής. Οι ηχογραφήσεις του γράφονται συνήθως απευθείας σε DAT αλλά στην συνάντηση που έγινε ακούσαμε μόνο τα αντίγραφα σε PCM 44,1 KHz. Την επόμενη φορά θα φέρει το DAT μαζί του για να ακούσουμε τα masters. Αυτό το έχει κάνει για χάρη μου αρκετές φορές, ειδικά όταν χρειάζεται να κάνω fine tuning μιας κατασκευής μου π.χ. να ρυθμίσω το bias σε προενισχυτές λυχνίας, να αξιολογήσω τον ήχο διαφορετικών πυκνωτών, καλωδίων, αντιστάσεων κ.λ.π..
Σε κάθε κατασκευή συσκευής ήχου, το καλύτερο όργανο μέτρησης, πέρα από τα συνηθισμένα όργανα που χρησιμοποιούν οι ηλεκτρονικοί, είναι και το πρόγραμμα ακρόασης. Οι περισσότερες εμπορικές ηχογραφήσεις έχουν περάσει από το στάδιο του compression και της ισοστάθμισης. Είναι αδύνατον να ρυθμίσεις ένα σύστημα όταν κάθε εμπορική ηχογράφηση που έχουμε στην διάθεσή μας σήμερα είναι ήδη πειραγμένη από τον μηχανικό στο στούντιο ηχογράφησης ή/και αργόρερα κατά την φάση πριν την εκτύπωση του δίσκου, στο studio της δισκογραφικής εταιρείας.

Όλες οι εμπορικές ηχογραφήσεις που ακούσαμε εκείνο το βράδυ στο σπίτι μου ήταν επεξεργασμένες και συμπιεσμένες (compressed). Αυτή ήταν και η βασική παρατήρηση του Ν. Πιπέρη, ο οποίος απλά άκουγε , παρατηρούσε και σχολίαζε στο τέλος. Ο ίδιος δεν ασχολείται με το Hi-Fi ή το High-End αλλά του αρέσει πολύ η καλή παρέα και η συζήτηση για την μουσική και τον ήχο. Για αυτό το λόγο τα συμπεράσματα αξιολόγησης των δύο τελικών βγήκαν κυρίως από αυθεντικές ασυμπίεστες ηχογραφήσεις που είχε κάνει ο ίδιος.
Με τον Νίκο, αν και δάσκαλός μου, έχουμε γίνει κολλητοί και όχι τόσο για τις επιδόσεις μου στην κιθάρα αλλά για την καλή παρέα και για τις συζητήσεις που κάνουμε τα τελευταία 5 χρόνια της γνωριμίας μας.
Όλα τα πρωτότυπα των κατασκευών μου, πρώτα αξιολογούνται ηχητικά από τον Νίκο και μετά ολοκληρώνονται σαν κατασκευή. Ορισμένες φορές υπάρχει και έντονος αντίλογος αλλά πάντα έχει τον τρόπο του να με αντικρούσει. Δεν μασάει γενικώς με τα ακριβά συστήματα ήχου, τα υλικά που υλοποιούν μία κατασκευή. Απλά τον ενδιαφέρει μόνο το ηχητικό αποτέλεσμα και πάντα με ηχογραφήσεις που γνωρίζει πολύ καλά ο ίδιος.

Η συνέχεια σε λίγο.
 

Μηνύματα
7.655
Reaction score
2.644
Πάμε τώρα να σχολιάσουμε την ίδια τη συνάντηση της Παρασκευής.

Ο Λευτέρης είναι άψογος. Καλό αυτί και αναλυτικό. Ακούει καθαρά τις ηχητικές διαφορές άσχετα αν το μηχάνημα που ακούει κάθε φορά είναι δικό του ή κάποιου φίλου του. Αναφέρει και τα θετικά και τα αρνητικά σημεία για το μηχάνημα που ακούει.
Στην αρχή ακούσαμε αρκετά επιλεγμένα κομμάτια που γνώριζε ο ίδιος πολύ καλά και πάντα με το δικό μου setup.  Κατόπιν βάλαμε τον τελικό της TACT στην θέση των τελικών του Τσακιρίδη χωρίς να κάνουμε άλλες αλλαγές σε καλώδια κ.λ.π.  Σε κάθε αλλαγή τα καλώδια interconnect ήταν τα Van Den Hul  The 1st Ultimate και οι τελικοί ήταν μονίμως στο ρεύμα, είτε όταν έπαιξαν είτε όταν δεν έπαιζαν.

Μετά από μία ώρα ακρόασης (με τους λαμπάτους τελικούς), συνδέθηκε ο TACT.
Ομολογουμένως υπήρξε μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο σχολών, λάμπας και ψηφιακής ενίσχυσης
Η πρώτη εντύπωση με τον TACT ήταν για μένα μία μικρή μεν αλλά φανερή απώλεια του σώματος της ορχήστρας, μία λέπτυνση στις γυναικείες φωνές και μια γενικώς πιο λεπτή χροιά αλλά  με μία πιο καθαρή αναπαραγωγή του πρωτοτύπου  κατά την κρίση όλων των παρευρισκόμενων

Ο δάσκαλος συγκεκριμένα είπε τα εξής:  
O ΤACT ξεχωρίζει τις διαφορετικές φωνές στο πεντάγραμμο πιο διακριτά. Επομένως μπορεί κάποιος πιο εύκολα να ξεχωρίσει αυτές τις φωνές μεταξύ τους. Είναι δηλαδή σαν ένα εργαλείο δουλειάς όπου μπορείς απλά  με ένα τσιμπιδάκι να πάρεις μία φωνή που είναι γραμμένη στο πεντάγραμμο και να την ακούσεις από μόνη της.  Ο λαμπάτος  ακούστηκε στο δάσκαλο πιο ερωτικός. Συγκεκριμένα είπε ότι αν είχε την αγαπημένη  του δίπλα του θα του/ της άρεσε καλύτερα η ατμόσφαιρα που έφτιαχνε ο λαμπάτος του Τσακιρίδη.  Βέβαια, σαν εργαλείο δουλειάς θα προτιμούσε τον TACT, κυρίως για την ακρίβεια της αναπαραγωγής του.
Σε κάθε ακρόαση που κάναμε, είχαμε σαν προενισχυτή το λαμπάτο στάδιο που έφτιαξα πρόσφατα για το Behringer με λάμπες δύο ταιριασμένες Mullard ECC82.  To ταίριασμα μεταξύ των δύο συσκευών θεωρώ δεδομένο ότι είναι άψογο.   Αυτό που δεν γνωρίζω είναι πως θα ακουγόντουσαν οι τελικοί με έναν τρανσιστοράτο προενισχυτή . Λόγω έλλειψης χρόνου δεν μπόρεσα να δοκιμάσω έναν άλλο  προενισχυτή ιδιοκατασκευής μου με OPA627 και μπαταρίες.  Αν και πιστεύω ότι ο προενισχυτής αυτός με τους τελεστικούς θα έδινε στον λαμπάτο τελικό μεγαλύτερη ανάλυση και καθαρότητα αλλά θα έχανε ένα μέρος της ατμόσφαιρας και των αρμονικών  που χαρακτηρίζουν το συγκεκριμένο λαμπάτο συνδιασμό προ και τείκού.

Στον TACT δεν γνωρίζω επίσης τι αποτέλεσμα θα πέρναμε χωρίς τη λαμπάτη προενίσχυση.  Στην επόμενη συνάντηση που θα γίνει στο σπίτι του Λευτέρη ή του  Πέτρου  θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και ένα προ με άριστους τελεστικούς.

Στην ακρόαση που έγινε, αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν η συμπεριφορά του τροποποιημένου Behringer SRC9624  σε συνδυασμό με το λαμπάτο προενισχυτικό στάδιο.

Συμπερασματικά θα ήθελα να πω πως οι νικητές αυτής της βραδιάς είμαστε εμείς, οι λάτρεις της μουσικής και του ήχου. Τα μηχανήματα όλα είναι για πέταμα αν δεν υπάρχει καλή παρέα.

Τι να το κάνεις το High-End το σύστημα των 100.000 Ευρώ όταν το ακούς μόνος σου σαν μαγκούφης.


Με το Χρήστο Νικήτα, που ήταν άλλωστε και στη συνάντηση της Παρασκευής ταιριάζουμε σε ακουστικές προτιμήσεις αλλά και στο χιούμορ. Ο Χρήστος είναι λάτρης της μεσαίας περιοχής και ανήκει στην ατμοσφαιρική και sexy σχολή του ήχου.
O Χρήστος είναι ο καλύτερος σύμβουλος σε ότι αφορά το δύσκολο έργο του πως πρέπει να φτιάξεις τελικά την ατμόσφαιρα στον χώρο σου για να έχεις περισσότερες πιθανότητες να σου κάτσει.   :oops:
 
Εννοώ τα interconnect και τα λοιπά καλώδια..   Και ποτέ δεν ξεχνάμε σε αυτές τις περιπτώσεις και τα ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΑ που τελευταία όλο και περισσότερο μπαίνουν στη ζωή μας με το έναν ή με τον άλλο τύπο όπως π.χ. το Shake it - Shake it,  του Σάκη, ή του άλλου του τύπου που παρουσιάστηκε στην έκθεση High-End, πάλι του Σάκη.

:shock:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Γιώργο,Χρήστο,Νικήτα,μπράβο,πάντα τέτοια. :D

Ακόμη η περιγραφές σας,ήταν κατι το διαφορετικό,καθαρά χομπίστικες,ανθρώπων που προσπαθούν να δουν την σωστή πλευρά των πραγμάτων και δεν παρασύρονται απο ψευδαισθήσεις αλλά προσπαθούν να καταλάβουν την αλήθεια της μουσικής και μόνον αυτής.

Πολύτιμη βοήθεια φυσικά θα ήταν και ο δάσκαλος της μουσικής,και όπως κάθε μουσικός φυσικό είναι να μην μπορεί να παρασυρθεί απο το εντυπωσιακό,το ψεύτικο,το γλυκανάλατο.

Εμένα γιατί ρε δεν με καλέσατε?!!! :lol:
 

Μηνύματα
483
Reaction score
0
Γιώργο (G.Kar) συγχαρητήρια για την περιγραφή σου...μπροστά της η δική μου προσπάθεια μοιάζει με...έκθεση νηπιαγωγείου. Μαθαίνω όμως από τους καλύτερους και ελπίζω να σας φτάσω...
Να αναφέρω κάτι που παρατήρησα τις επόμενες μέρες στο σπίτι μου...

Στο σύστημα λοιπόν του Γιώργου ο Tact ακούστηκε διαφορετικά απ' ότι στο σπίτι μου. Για παράδειγμα η στερεοφωνική εικόνα που παίρνω στο συστημά μου είναι άριστη, αλλά στο Γιώργο δεν με έπειθε...επαναλαμβάνοντας τις ακροάσεις σπίτι μου ξαναβρήκα αυτό που έλειπε.
Ο λόγος φυσικά έχει να κάνει με το κάθε setup και όχι τόσο με τα υπόλοιπα συνοδά που πιστεύω πως δεν είναι στο επίπεδο του Γιώργου.

Το ίδιο παρατηρώ και όποτε αλλάζω κάτι στην αλυσίδα (ακόμα κι αν είναι καλώδιο). Πάντα αλλάζω λίγο τη θέση των ηχείων ή το ύψος τους και πάντα καταλήγω σε ακόμα καλυτερο αποτέλεσμα.

Με τον Tact (μην ξεχνάμε πως έπαιζα με λάμπες πρίν) οι αλλαγή της θέσης των ηχείων ήταν επιτακτική...και με παίδεψε και λίγο. Μόλις πρόσφατα κατέληξα σε θέση-ύψος και πιστεύω πως το αποτέλεσμα πλέον είναι άριστο.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.972
Reaction score
2.827
Δεν ξέρω τι ακούσατε, πάντως δεν θα μπορούσατε να τα γράψετε καλύτερα από ότι τα γράψατε. Σας ευχαριστούμε πολύ γι αυτό.

Με την ευκαιρία, σε κάποια φάση θα ήθελα να κάνουμε μια κουβεντούλα για τις "σχολές" ήχου, τον ρεαλισμό, την ευφωνία, τα σορόπια, τις ξυνίλες, το monitor άκουσμα κλπ. Όχι ότι μπορούμε εδώ μέσα να αλλάξουμε γούστα στους ακροατές, απλά θα ήταν καλό να προσδιορίσουμε τελικά τι είναι αυτό που ψάχνουμε από τα μηχανάκια μας και φυσικά να συνειδητοποιήσουμε το γιατί, κάνοντάς το όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένο. :wink:
 

Μηνύματα
7.655
Reaction score
2.644
Λευτέρη, κάθε setup είναι μοναδικό στον κόσμο και αυτό έχει να κάνει κυρίως με τον χώρο ακρόασης και την θέση που βρίσκεται κάθε φορά  ο ακροατής σε σχέση  με τα ηχεία.
 Η στερεοφωνία είναι ένα ηχητικό εφέ και τίποτα παραπάνω. Στο studio ηχογράφησης το εφέ αυτό ρυθμίζεται από τον ηχολήπτη ή τον μηχανικό ήχου κάνοντας κάθε φορά τις ανάλογες  ρυθμίσεις στην κονσόλα ήχου .

Στο σπίτι σου κάθεσε σχεδον πάντα στην ιδανική θέση ακρόασης οπότε απολαμβάνεις και μια πιο πλατιά στερεοφωνική εικόνα. Εύκολα αλλάζεις τον ήχο σου γιατί γνωρίζεις πολύ καλά και τα μηχανήματα και το χώρο ακρόασης.

Ο TACT είναι για μένα ένας άριστος τελικός ενισχυτής. Εμένα, έναν μέσο ακροατή  με έπεισε με την απόδοσή του και με την δυνατότητα οδήγησης που έχει.  Οι λάμπες όπως έχω ξαναγράψει είναι πολύ δύσκολες στο ταίριασμά τους με τα υπόλοιπα μηχανήματα και θέλουν πολύ περισσότερο ψάξιμο και tweaking για να παίξουν όπως μας αρέσει. Η αγορά ενός ψηφιακού ενισχυτή TACT ή του αντίστοιχου  της YAMAHA είναι η καλύτερη λύση για κάποιον που επιζητεί άριστη δυνατότητα οδήγησης  και πολύ καλό ήχο out of the box.
Το άκουσμα τύπου monitor ανήκει στην φαντασία μας και μόνο. Monitor είναι κάτι που νομίζουμε ότι είναι monitor, με τα δικά μας πάντα υποκειμενικά κριτήρια γιατί στην πραγατικότητα κανείς δεν έχει ακούσει το ηλεκτρικό σήμα που έφυγε από το μικρόφωνο πριν ενισχυθεί από τον προενισχυτή του. Ουτε ο ηχολήπτης  έχει ποτέ του ακούσει αυτό το σήμα ούτε ο καλλιτέχνης που έπαιξε.

Κανείς δεν γνωρίζει τι υπάρχει μετά θάνατον γιατί απλά ποτέ δεν επέστεψε κανείς από εκεί για να μας το πεί.  Οσοι πιστεύουν ότι το  γνωρίζουν, απλά εκματαλλεύονται τα υποψήφια θύματά τους,  για το δικό τους οικονομικά συμφέροντα.
Προσοχή λοιπόν σε αυτά που διαβάζετε και ακουτε με τα αυτιά των άλλων.

Λευτέρη μου θα τα ξαναπούμε πιστεύω σύντομα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.289
Μηνύματα
2.970.460
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top