Τα ακούσαμε!!! - The blind test...

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Re: Τα ακούσαμε!!!

Και ένα μοναδικό στιγμιότυπο, κάτι που θα κάνετε πολύ καιρό να ξαναδείτε...

Επιτέλους βρέθηκε κουτί που έκανε τον Κακαλιό να προσκυνήσει! :shock: :shock: :shock:


- Εντάξει ρε φιλαράκι κι εμένα μου άρεσαν τα ηχεία αλλά δεν άρχισα τις μετάνοιες… :lol: :lol: :lol:

 



Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Re: Τα ακούσαμε!!!

Μια απορία έχω. Τι ακριβώς λες και σκέφτεσαι για να έχεις έτσι τα χέρια σου; :lol: :lol:
 



Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.503
Reaction score
21.901
Re: Τα ακούσαμε!!!

Η αλήθεια είναι, ότι η όλη διαδικασία ήταν άρτια οργανωμένη, κάτι για το οποίο ο Ν. Τσαρουχάς και ο Σ. Κωστόπουλος είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Όλα ήταν στη θέση τους, οι στάθμες ήταν μετρημένες, δεν έλειψε ούτε ένα έντυπο, ούτε ένα στυλό, και τελικά δεν παραπονέθηκε κανένας.

Ως συνήθως, και όσον αφορά εμένα, ένιωσα για άλλη μια φορά αυτό το περίεργο συναίσθημα της ανασφάλειας και ανικανότητας, προσπαθώντας να αναγνωρίσω τα αδιόρατα και τις λεπτομέρειες. Πάντως, η όλη εμπειρία ήταν εξόχως χρήσιμη και ελπίζω να την επαναλάβουμε, με την ελπίδα ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη άνεση χρόνου.

Όσον αφορά τα δύο κομμάτια, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής. Η a cappella απόδοση της Φλέρυς Νταντωνάκη προέρχεται από αναλογική ηχογράφηση του 3ου προγράμματος που πραγματοποιήθηκε το 1980, και περιλαμβάνεται σε ένα δίσκο με τίτλο «Η αιώνια εφηβεία της φωνής» που κυκλοφόρησε η ΕΡΤ το έτος 2000. Χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες για την παραγωγή του CD, θα μπορούσα με αρκετή ασφάλεια να υποθέσω ότι το υλικό της αρχικής ταινίας υπέστη αποθυρυβοποίηση, (ο θόρυβος της ταινίας είναι αφύσικα χαμηλός), διακριτική μεν, αλλά και σχετικά ευδιάκριτη, από μερικά τεχνουργήματα, που δίνουν την αίσθηση του «μπουκαλιού». Εκτός αυτού, στη φωνή της τραγουδίστριας έχει προστεθεί και η σχετική αντήχηση, φαντάζομαι, σε μια προσπάθεια του παραγωγού να κάνει το υλικό πιο εντυπωσιακό, δίνοντας όμως και την αίσθηση του τεχνητού. Βέβαια, ενδέχεται η αντήχηση να προϋπάρχει και στην ταινία του αρχείου. Από την αρχή προτίμησα να επικεντρωθώ εκεί που συνήθως μια ψηφιακή παραγωγή πάσχει, στα χαμηλά συριστικά και τα υγρά («yesterday», «believe», «suddenly»), κάτι μάλλον εύκολο, δεδομένου ότι η ηχογράφηση δεν περιείχε άλλη ηχητική πηγή, εκτός από μια συγκεκριμένη φωνή.

Στο κομμάτι με το Ρούλη τον Clapton τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα, καθώς το αρχικό υλικό είναι αμιγώς ψηφιακό, και το άκουσμα σύνθετο και τεχνητό, με ένα πιάνο τελείως σκόρπιο από τη μια άκρη ως την άλλη, (αυτό μερικοί το λένε «μεγάλη εικόνα»). Συγκρίνοντας το στήσιμο αυτής της πολυμικροφωνικής ηχογράφησης με τα πιατίνια και το πιάνο στο Caravan, από το δίσκο του Harry James, για άλλη μια φορά ένιωσα ανάγλυφα γιατί ο Doug Sax έχει τη φήμη που έχει, και μάλιστα σε υλικό που συνυπάρχουν τρομπέτα και πιάνο, και ένα μικρόφωνο, (εντάξει, τρία μικρόφωνα· με τρομπέτες στο προσκήνιο, το πιάνο και το κοντραμπάσο δεν «βγαίνουν»). Θεωρώ ότι ήμουν τυχερός που καθόμουν κοντά στο δεξί ηχείο, όπου οι αρμονικές της ρυθμικής κιθάρας με έβγαλαν από τον κόπο να ψάχνω πού ήταν οι διαφορές, αλλά όχι πάντα με επιτυχία, συνεπικουρούσης της κόπωσης που ερχόταν σιγά - σιγά.

Στη δεύτερη συνεδρία τα πράγματα ήταν για μένα μοιρασμένα, όσον αφορά την προτίμηση της πηγής, αναλόγως του ακούσματος. Πάντως, διέκρινα κάτι που αξίζει να το ερευνήσει κανείς. Ή οι ηχογραφήσεις που χρησιμοποιήσαμε είναι σηκωμένες χαμηλά, (για να είναι εντυπωσιακές), ή ήμουν σε ακατάλληλη θέση, μιας και τα ηχεία μάλλον δεν ευθύνονται, εάν υποθέσουμε ότι έλκουν επιτυχώς την καταγωγή από τα 800 Signature. Όσον αφορά την επιλογή των ακουσμάτων, γενικά συμφωνώ, αλλά θα ήθελα την προβληματική του Νίκου, όταν βρει το χρόνο.

Τελικά, και ως επίγευση όλων, ένα μηχανάκι των 700 ευρώ με (μάλλον) διακοπτικό τροφοδοτικό, δεν αποτελεί ξένο σώμα προς την υπόλοιπη –πανάκριβη, μέσα στην τεχνική της αρτιότητα- αλυσίδα.

Θερμές ευχαριστίες στο Νίκο και το Σπύρο και το Βασίλη δια το οργανωτικόν, και το τεχνικόν και το ξένιον του όλου εγχειρήματος. (Ωραίος χαλβάς ρε παιδιά)...

Πότε λέτε για την επόμενη συγκέντρωση;
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Re: Τα ακούσαμε!!!

Κώστας Κόγιας said:
Η a cappella απόδοση της Φλέρυς Νταντωνάκη προέρχεται από αναλογική ηχογράφηση του 3ου προγράμματος που πραγματοποιήθηκε το 1980, και περιλαμβάνεται σε ένα δίσκο με τίτλο «Η αιώνια εφηβεία της φωνής» που κυκλοφόρησε η ΕΡΤ το έτος 2000.
Προσπάθησα να καθοδηγήσω τον κ. Global κάπως, αλλά πού να φανταστώ ότι όταν έγραψε "Νταντωνάκη", εννοούσε μία μάλλον ατυχή ραδιοφωνική ηχογράφηση, που δεν ήταν αξιοποιήσιμη παρά μόνο μετά το θάνατό της. Αυτά παθαίνει κανείς όταν έχει να κάνει με ποιμενικής καταγωγής άτομα :p
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.503
Reaction score
21.901
Re: Τα ακούσαμε!!!

Κάποτε ο EMI κυκλοφορούσε ένα δίσκο - συλλογή με ερμηνείες του Στέλιου Μπέλλου. Μήπως τον έχει κανείς; (Δεν κάνω πλάκα)...
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Re: Τα ακούσαμε!!!

Νίκος Τσαρουχάς said:
Γελάει ο αναίσθητος. Ευτυχώς πάντως που δεν επέλεξε την προταθείσα Έμμα Κέρκμπυ. Η φωνή της είναι τόσο αιθέρια, που η παρουσία της ξυνής στο πανέλ θα την έκοβε. Όπως όταν ρίχνουμε λεμόνι στο γάλα 8)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.503
Reaction score
21.901
Re: Τα ακούσαμε!!!

RDoherty said:
Κώστας Κόγιας said:
Η a cappella απόδοση της Φλέρυς Νταντωνάκη προέρχεται από αναλογική ηχογράφηση του 3ου προγράμματος που πραγματοποιήθηκε το 1980, και περιλαμβάνεται σε ένα δίσκο με τίτλο «Η αιώνια εφηβεία της φωνής» που κυκλοφόρησε η ΕΡΤ το έτος 2000.
Προσπάθησα να καθοδηγήσω τον κ. Global κάπως, αλλά πού να φανταστώ ότι όταν έγραψε "Νταντωνάκη", εννοούσε μία μάλλον ατυχή ραδιοφωνική ηχογράφηση, που δεν ήταν αξιοποιήσιμη παρά μόνο μετά το θάνατό της. Αυτά παθαίνει κανείς όταν έχει να κάνει με ποιμενικής καταγωγής άτομα :p
Δηλαδής, δεν φταις εσύ δια την περί ης ο λόγος επιλογήν; Καθ’ ότι ο Τσαρουχάς θα διάλεγε κάτι πιο μαγκιόρο και αβανταδόρικο. Pet Shop Boys, ας πούμε... :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Re: Τα ακούσαμε!!!

Όχι βέβαια 8) Δική του ιδέα ήταν η Φλέρυ, αλλά δεν είπε κομμάτι. Πού να φανταστεί κανείς τι είχε κατά νουν ... :shock: Όχι τίποτ' άλλο, αλλά του έκανα και μία δωρεάν διάλεξη για το τι σημαίνει αληθινός τενόρος και τι γιαλαντζί, η οποία μάλλον πήγε άδικα 8)
 

Μηνύματα
227
Reaction score
3
Re: Τα ακούσαμε!!!

Σα να μη πέρασε μια μέρα: ο ίδιος -αν και καταφανώς βελτιωμένος- χώρος, τα ίδια, οικεία -συν κάποια νέα, άγνωστα σε μένα- πρόσωπα, το ίδιο κέφι, ο ίδιος χαβαλές, εν τέλει η ίδια γλυκιά επίγευση της παρέας. Αυτή ήταν η ουσία της προχτεσινής βραδιάς και δεν την αλλάζω με τίποτε, έστω κι αν γκρινιάζει ο "λεπτεπίλεπτος" στα μακρινά ταξίδια Sir Andrew...

Υποκλίνομαι στον "Kill Bill" Χουρμουζιάδη για μια ακόμα φορά, όχι μόνο γιατί υπέστη στωϊκά όλες μας τις παραξενιές, αλλά γιατί άσχετα από επαγγελματικές προτεραιότητες και συμφέροντα, ήταν ο πρώτος που μάς έβαζε στα γούστα (βέρα σαλονικιά έκφραση) με όποιο μηχάνημα ή σύστημα βρισκόταν εύκαιρο. Bill, θα το ξανακάνουμε με την πρώτη ευκαιρία, να είσαι βέβαιος και, btw, έσο έτοιμος για κάτι ανάλογο ( ; ) όταν κατέβεις για την έκθεση High End...

Όλα τα λεφτά -το εννοώ, δεν τον χαϊδεύω- της βεγγέρας, ο Νικόλας (Τσαρουχάς ο Ποιμενικός, κατά RD). Αυτά που γράφει ότι μαζί τα κάναμε όλα, είναι παραμύθια.
Μόνος του -πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει, με 500+ χλμ. απόσταση μεταξύ μας;- έστησε, οργάνωσε, μέτρησε, έγραψε -και ξανάγραψε, όταν οι πρώτες μουσικές επιλογές αποδείχτηκαν "λίγες" για τo σκοπό του τεστ- τα CD που χρησιμοποιήθηκαν για την ανίχνευση των ηχητικών διαφορών και τις κριτικές ακροάσεις των πηγών, μόνος του έκανε τις αλλαγές, μόνος του την συλλογή και την στατιστική επεξεργασία, ακόμα και τη φωτογράφιση της βραδιάς.
Μόνος του έφαγε και όλα τα κοψίδια, βεβαίως...

Προσωπικά, με κέρδισε απόλυτα με τον σταράτο και ίσιο τρόπο του, και με αιφνιδίασε ευχάριστα με το βάθος των γνώσεων για την ηλικία του. "Λίρα 100", λοιπόν, ο Global για το AVSite και όχι μόνο, και αυτό εκτιμώ πως εισέπραξαν και οι αγαπητοί φίλοι του AVClub που συμμετείχαν.

Εξαιρετική και η διαγωγή του πάνελ, που δεν βαρυγκόμησε σε κανένα σημείο της κουραστικής διαδικασίας (εντάξει, πλην του γνωστού "ρεμαλιού" -διάβαζε Κ.Κ.), γεγονός που ομολογώ ότι δεν περίμενα και είμαι βέβαιος ότι αποκλείεται να επαναληφθεί στην εν Αθήναις αντίστοιχη εκδήλωση... 8)

Επί της ουσίας, θεωρώ ότι η προσπάθεια κρίνεται επιτυχής, για πρώτη απόπειρα βεβαίως, ενώ παράλληλα βάζει μια καλή υποθήκη για ακόμα πιο οργανωμένες και επιστημονικά τεκμηριωμένες ακροάσεις στο μέλλον.
Το ποσοστό επιτυχίας ήταν ικανοποιητικό για άτομα ουσιαστικά απαίδευτα στην εν λόγω ταλαιπωρία, ενώ κρατάμε το μεράκι και την καλή διάθεση που διέκρινε όλους τους συμμετέχοντες, ακόμα και αυτούς που προέρχονται από το HomeCinemaδικο κομμάτι του φόρουμ.

Τις γκρίνιες για την επιλογή των μουσικών κομματιών, τα χρονικά διαστήματα και πάει λέγοντας τις κατανοώ, αλλά θα έλεγα να τις προσπεράσουμε προσώρας, αφού το ζητούμενο αυτή την ώρα δεν είναι το "ψείρισμα της μαϊμούς", αλλά η κοινή διαπίστωση ότι κάτι καλό πάει να γίνει σε τούτη τη ρημάδα την κατηγορία.

Και σε ανώτερα, λοιπόν...//;-)
 

Μηνύματα
227
Reaction score
3
Re: Τα ακούσαμε!!!

Α, να μη ξεχάσω αυτόν τον ψεύτη τον Παναγιωτίδη: πότε σε έβρισα, ρε κάθαρμα; Απλώς "συντόνιζα" τη διαδικασία...
Και όσο για την κασέτα που σού έδωσα, όταν εμείς παίζαμε fusion εσύ ακόμα μάθαινες τα ακκόρντα στην κιθάρα, παλιόγερε...//;-)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Re: Τα ακούσαμε!!!

Για δείτε και τώρα και τα αποτελέσματα:


1. Blind test
Τα αποτελέσματα του 1ου session μπορώ να πω ότι με άφησαν απόλυτα ικανοποιημένο. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα τέτοια επιτυχία και αρχικά φοβήθηκα μήπως και δεν ξεπεράσουμε το απαιτούμενο 50%. Γι αυτό και προσπάθησα να κάνω το test όσο πιο εύκολο γίνεται, τόσο με τις επιλογές των μουσικών θεμάτων, όσο και με τις επιλογές των ίδιων των συσκευών που ακούσαμε. Το συνολικό ποσοστό επιτυχίας ήταν 63,75%, ήτοι οι ακροατές είχαν μέσο όρο 10,2 σωστές απαντήσεις στις 16. Προσωπικά βρίσκω την εν λόγω επίδοση πάρα πολύ υψηλή. Αυτό δείχνει ότι το ακροατήριο μπόρεσε να διακρίνει εύκολα τις διαφορές μεταξύ των δύο player. Το νούμερο από μόνο του είναι αρκετά ενθαρρυντικό αλλά μια προσεκτική ματιά στα αποτελέσματα δίνει και ένα ακόμη ποιοτικό κριτήριο. Πρέπει να λάβει κάποιος υπόψη του, ότι όταν οι περισσότεροι ακροατές έκαναν λάθος εκτίμηση του Α ή του Β, υπήρχε όντως εναλλαγή των player, απλά αυτή έγινε με άλλη σειρά. Αυτό πολύ απλά αποδεικνύει ότι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, οι ηχητικές διαφορές των δύο cd players ήταν εμφανείς και αντιληπτές από όλους τους ακροατές, ασχέτως εάν έγιναν λάθη στην ροή, κάτι που προφανώς είναι και θέμα εκπαίδευσης σε τέτοιου είδους test. Ας μην ξεχνάμε ότι για τους περισσότερους ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, η οποία μάλιστα δεν συγχωρεί ούτε δευτερόλεπτο απροσεξίας. Νομίζω ότι πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους παρευρισκομένους για τις επιδόσεις τους.

- Να σημειώσω ότι το καλύτερο επιτευχθέν σκορ ήταν 12 σωστές απαντήσεις στις 16 ενώ το χειρότερο 6 σωστές απαντήσεις στις 16, που ήταν και το μοναδικό ποσοστό κάτω του 50%.



2. ΑΒ αξιολόγηση
Εδώ το αποτέλεσμα που βγήκε, για εμένα ήταν κάπως απρόσμενο, όχι λόγω της προτίμησης των ακροατών αλλά από στατιστικής απόψεως. Η επιλογή 5 (μονός αριθμός) διαφορετικών τραγουδιών, στην πραγματικότητα έγινε για να εξωθήσει στην ύπαρξη κάποιου ξεκάθαρου αποτελέσματος. Το συνολικό ποσοστό των προτιμήσεων που απέσπασαν τα δύο player, ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ 50%. Εκείνη τη στιγμή είχα δει ότι είναι εκεί κοντά το ποσοστό αλλά δεν περίμενα να είναι ακριβώς 50%. :shock:

Για την ακρίβεια, σε κάθε μουσικό θέμα είχαμε τις παρακάτω προτιμήσεις:
- Στο 1ο τραγούδι, (Wasserman κοντραμπάσο και γυναικεία φωνή), 5 ακροατές επέλεξαν το Α και 5 το Β player.
- Στο 2ο τραγούδι, (Harry James, πνευστά κλπ), 8 ακροατές επέλεξαν το Α και 2 το Β player.
- Στο 3ο τραγούδι, (πιάνο), 6 ακροατές επέλεξαν το Β και 4 το Α player.
- Στο 4ο τραγούδι, (πολυμελής ανδρική χορωδία), 6 ακροατές επέλεξαν το Β και 4 το Α player.
- Στο 5ο τραγούδι (polka), 6 ακροατές επέλεξαν το Β και 4 το Α player.


Τρεις παρατηρήσεις από πλευράς μου:
1. Εκ πρώτης όψεως οι επιλογές του 1ου και του 2ου session από τους ακροατές, δεν δείχνουν να συνδέονται με κάποιον τρόπο με την θέση κάθε ακροατή. Δυστυχώς δεν είχαμε τον χρόνο να κάνουμε μετρήσεις σε κάθε θέση ακρόασης.
2. Υπήρξε ακροατής που είναι κάτοχος ενός από τα προς ακρόαση player και παρόμοιου λοιπού εξοπλισμού με αυτόν του test, ο οποίος σχεδόν σε κάθε ΑΒ ερώτημα στα 5 μουσικά θέματα του 2ου session, επέλεξε το άλλο player.
3. Απαντώντας στον φίλο μου τον Κώστα Κόγια για την επιλογή των τραγουδιών της ακρόασης, θα πω ότι αυτή έγινε με βάση μερικά πολύ απλά κριτήρια τα οποία ως κύριο στόχο είχαν την έντονη ανάδειξη διαφορών μεταξύ των δύο συσκευών, μέσα από λίγα γνωστά και περισσότερα μη γνωστά, όσο το δυνατόν απλούστερα αλλά και με μεγάλη γκάμα φυσικών οργάνων και φωνητικών, μουσικά θέματα. Είναι νομίζω σαφές ότι αν θέλει κάποιος να μπερδέψει τους ακροατές με δύσκολα ακούσματα, μπορεί πολύ εύκολα να το κάνει. Θα ήταν όμως unfair να ανεβάζαμε τον βαθμό δυσκολίας του test, αφού η εμπειρία μας σε αντίστοιχα test είναι πάρα πολύ μικρή. Συνεπώς και η επιλογή της κυρίας που συζητάμε σε μια, κατά γενική ομολογία, σχετικά κακή a cappella ηχογράφηση, έγινε για να τονισθούν αυτά τα μειονεκτήματα και να επικεντρωθεί ο ακροατής εκεί ακριβώς που κι εσύ επικεντρώθηκες. Η επιλογή σχετικώς άγνωστων κομματιών (πέραν των λίγων γνωστών), έγινε για να αποφευχθεί η σύγκριση του ήχου με αυτό που έχει ο καθένας στο σπίτι του. Η απόφαση έτσι ήταν περισσότερο αντικειμενική, μιας και στηρίχθηκε μόνον στα ακούσματα εκείνης της στιγμής. Μεγάλη συμφωνική δεν μπήκε διότι το θεώρησα πολύπλοκο θέμα και δύσκολο για εξαγωγή γρήγορων συμπερασμάτων. Σε μια πλήρη εκδοχή ενός blind test, τα προς ακρόαση αποσπάσματα θα μπορούσαν να είναι ακριβώς τα διπλάσια, αλλά καταλαβαίνεις ότι έτσι θα έπρεπε να φάμε ακριβώς τον διπλάσιο χρόνο. Η πικρή αλήθεια είναι ότι πολύ ήθελα να βάλω Callas αλλά εκεί θα ήταν η φάση που ο μεγάλος Τσαρουχάς θα αποχωρούσε από την αίθουσα. :lol: :lol:

- Χαίρομαι που όπως είπες, σε γενικές γραμμές, συμφώνησες με τις επιλογές μου.

Εφόσον υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χρόνος προ της επόμενης τέτοιου είδους εκδήλωσης (που δεν σκοπεύω να είναι και πολύ αργότερα), υπόσχομαι να δοθεί η ευκαιρία και στους συμμετέχοντες να επιλέξουν τα δικά τους κομάτια, πάντα όμως με βάση το παραπάνω σκεπτικό. Στα επόμενα test φυσικά που θα κάνουμε, ο βαθμός δυσκολίας, τόσο από πλευράς συγκρινόμενων συσκευών όσο και ακουσμάτων, συνεχώς θα αυξάνεται. :wink:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Re: Τα ακούσαμε!!!

Νίκος Τσαρουχάς said:
Το συνολικό ποσοστό επιτυχίας ήταν 63,75%, ήτοι οι ακροατές είχαν μέσο όρο 10,2 σωστές απαντήσεις στις 16.[/b] Προσωπικά βρίσκω την εν λόγω επίδοση πάρα πολύ υψηλή.
Δεν είναι έτσι. Η επίδοση 50% θα μπορούσε να επιτευχθεί αν κάποιος ακροατής έστριβε κορόνα-γράμματα για να αποφασίσει. Συνεπώς το 50% (8 σωστές στις 16 απαντήσεις) είναι η απόλυτη τυχαιότητα, άρα η βάση εκκίνησης. Περισσότερη στατιστική ανάλυση δεν είμαι εξοπλισμένος να κάνω. Αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί, είναι ευπρόσδεκτος.
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Re: Τα ακούσαμε!!!

RDoherty said:
...θα μπορούσε να επιτευχθεί...
Ξέρεις τι λένε για την γιαγιά μου κλπ ε? :lol: :lol:
Εγώ είμαι 100% σίγουρος ότι με άλλο ακροατήριο δεν θα πιάναμε ούτε 50%.

Τέλος πάντων η διαδικασία προϋποθέτει 51% ή διακοπή του test. Δηλαδή διαφορετικά δεν θα είχαμε 2ο session.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Re: Τα ακούσαμε!!!

RD,μην ξεχνάς οτι δεν υπήρχε "εκπαιδευμένο" ακροατήριο.

Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες,αλλά ιδιαιτέρως στον Global, στον Βασίλη Χουρμουζιάδη και στο Σ.Κωστόπουλο.

Καλά για τον Κ.Κ.,δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω το ζουλού μαλλί... :lol: :lol: :lol:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.898
Μηνύματα
2.955.441
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top