Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Μηνύματα
122
Reaction score
18
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική

Μια ματιά έριξα στον Denon και χάθηκα - αυτός θέλει gps για πλοήγηση:116:
Γενικώς, σου κάνει μια οποιαδήποτε έξοδος line που μπορεί να ρυθμιστεί η στάθμη της, για να φέρεις τις στάθμες του soul σε σωστό επίπεδο εν σχέση με τον Denon

η πηγή σου τι είδους είναι;
Pc; Player;
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Oppo 95, ενίοτε κάνα βινύλιο, αλλά κυρίως pc (flac,dts.mp3) όπου απο την ASUS slim το σήμα πάει σε ένα DAC με Sabre32 (κινέζικη πατέντα)
 

Μηνύματα
122
Reaction score
18
Μάλιστα
Οπότε, με τόσες πηγές, σχεδόν αναγκαστικά, πρέπει να παρεμβάλεις το ενεργό crossover, μετά την προ ενίσχυση του Denon
Τα ηχεία σου ( τα Hyperion) χρησιμοποιούνται ως main και σε av multichannel ακρόαση;
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδ

Αρχικά είχα δοκιμάσει τον Soul στο συνολικό δορυφόρο με τους βραχυκυκλωτήρες (mid-high) και οι μεσαίες δεν΄έλεγαν να βγούν με τίποτα. Κι εγώ δεν μπορώ να υποθέσω κάτι άλλο απο δημιουργία αντίστασης που δεν τα έβγαλε πέρα ο Soul.
αυτο που συνεβη εδω ειναι οτι ο ενας απο τους δυο ενισχυτες αναστρεφη τη φαση οποτε εχεις μια
μεγαλη τρυπα γυρω απο τα 230hz.

δοκιμασε ξανα οπως σου εγραψα παραπανω και αν εχεις τρυπα αλλαξε τη φαση απο το nakamichi η

αν δεν εχει κουμπι αναστροφης φασης γυρνα τα καλωδια απο τα γουφερ αναποδα.

δηλαδη το κοκκινο στο - και το μαυρο στο+.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

@konkell ναι χρησιμοποιούνται σαν main μόνιμα, αναγκαστικά.

@back το φαινόμενο αυτό με τους Soul συνέβη όταν τους συνέδεσα με τους δορυφόρους όχι με το γούφερ. όταν μιλάς για τους 230 μάλλον στα γούφερ αναφέρεσαι έτσι?
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

@konkell ναι χρησιμοποιούνται σαν main μόνιμα, αναγκαστικά.

@back το φαινόμενο αυτό με τους Soul συνέβη όταν τους συνέδεσα με τους δορυφόρους όχι με το γούφερ. όταν μιλάς για τους 230 μάλλον στα γούφερ αναφέρεσαι έτσι?
επαιζες με τους soul τους δορυφορους και το yamaha τα γουφερ.
ο ενας απο τους δυο κανη αναστροφη φασης με αποτελεσμα στο σημειο κρος να χανης τις μεσαιες.

ξαναδοκιμασε και αλλαξε τα καλωδια στον ενα απο τους δυο στο yamaha π.χ.
 

Μηνύματα
122
Reaction score
18
Re: Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητα

Αναφέρεται(υποθέτω) σε αυτό, που είχε πει και ο Costas Coyias στην αρχή


Δεύτερον, πρέπει όλοι οι ενισχυτές να έχουν όμοια διαχείριση της φάσης του σήματος, δηλαδή να είναι όλοι αναστρέφοντες, ή όλοι μη αναστρέφοντες. Αν αυτό δεν συμβαίνει, τότε παρατηρούνται εξάρσεις ή βυθίσεις στην απόκριση συχνότητας γύρω από τα σημεία κρος, το μέτρο και η έκταση των οποίων εξαρτάται από το μήκος κύματος στη συγκεκριμένη συχνότητα και την κλίση του κροσόβερ, σε συνάρτηση με την εμπέδηση του μεγαφώνου. Αυτό το πρόβλημα λύνεται πολύ εύκολα και απλά, με αναστροφή της σύνδεσης σε κάποιον από τους ενισχυτές, ώστε η φάση του να συμπέσει με αυτή των υπολοίπων, δηλαδή είτε αναστροφή του μη αναστρέφοντος, ώστε να αυτός να "έρθει" σε φάση με τους υπολοίπους (που προφανώς θα είναι αναστρέφοντες), ώστε όλοι μαζί να παίζουν ως αναστρέφοντες, ή το αντίστροφο.


Βάζεις τον Yamaha πχ, να οδηγείται από ένα κανάλι σε ένα οπουδήποτε ηχείο- όπως ένα surround σου
Το άλλο κανάλι- άλλο ηχείο το οδηγείς με τον soul
Οι συνδέσεις στα ηχεία, είναι κανονικά και από τους 2 ενισχυτές, το + στο +και το- στο-
Αν ακούς την στερεοφωνική εικόνα, περίεργη και συκχεχημενη, ένας από τους 2 ενισχυτές είναι εκτός φάσεως
Για να ακούσεις σωστά, πρέπει να αναστρέψεις στο ένα κανάλι τους ακροδέκτες προς τα ηχεία το +στο- και το –στο +
Αυτό, το κάνεις στο ηχείο η στον ενισχυτή, όχι και στα 2

Για να βρεις ποιος είναι αναστρέφων

Δοκιμάζεις μετά Yamaha με Denon με σωστές συνδέσεις και βρίσκεις ότι είναι συμφασικοί –σωστή στερεοφωνική εικόνα
Άρα αναστρέφει ο soul

Αν και ο Yamaha με Denon ο ήχος ακούγεται αφασικά ,τότε δοκιμάζεις denon me soul και ο ήχος ακούγεται συμφασικά τότε αναστρέφει ο Yamaha



Όποτε πάμε σε αυτό που λέει ο back

Οδηγείς με Yamaha (υποθέτουμε ότι αυτός είναι ο συμφασικός-μη αναστρέφων ) κανονικά την καμπίνα χαμηλών
Συνδέεις τα καλώδια σου κανονικά στον soul(υποτίθεται ότι αυτός είναι ο αφασικός-αναστρέφων) αλλά βάζεις το + που φεύγει από τον ενισχυτή στο – του ηχείου και το – που φεύγει από τον ενισχυτή στο + του ηχείου προς τον δορυφόρο και αν όλα αυτά είναι σωστά ο ήχος έχει στρώσει και εσύ το παίζεις αφασία σφυρίζοντας αδιάφορα :105:


υγ1 ελπίζω, να μη σε μπέρδεψα περισσότερο και να μην έχω κάνει λάθος στους συνδυασμούς, αλλά σημασία έχει, η κατανόηση της διαδικασίας αναγνώρισης, του αναστρέφοντος –μη αναστρέφοντος ενισχυτή

η διαδικασία είναι περιττή, αν κάνεις κατευθείαν αυτό, που είπε ο back

υγ2
μέχρι να τα γράψω όλα αυτά και να καταλάβω τι έγραψα:116: , με πρόλαβε ο back
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδ

Αναφέρεται(υποθέτω) σε αυτό, που είχε πει και ο Costas Coyias στην αρχή


Δεύτερον, πρέπει όλοι οι ενισχυτές να έχουν όμοια διαχείριση της φάσης του σήματος, δηλαδή να είναι όλοι αναστρέφοντες, ή όλοι μη αναστρέφοντες. Αν αυτό δεν συμβαίνει, τότε παρατηρούνται εξάρσεις ή βυθίσεις στην απόκριση συχνότητας γύρω από τα σημεία κρος, το μέτρο και η έκταση των οποίων εξαρτάται από το μήκος κύματος στη συγκεκριμένη συχνότητα και την κλίση του κροσόβερ, σε συνάρτηση με την εμπέδηση του μεγαφώνου. Αυτό το πρόβλημα λύνεται πολύ εύκολα και απλά, με αναστροφή της σύνδεσης σε κάποιον από τους ενισχυτές, ώστε η φάση του να συμπέσει με αυτή των υπολοίπων, δηλαδή είτε αναστροφή του μη αναστρέφοντος, ώστε να αυτός να "έρθει" σε φάση με τους υπολοίπους (που προφανώς θα είναι αναστρέφοντες), ώστε όλοι μαζί να παίζουν ως αναστρέφοντες, ή το αντίστροφο.


Βάζεις τον Yamaha πχ, να οδηγείται από ένα κανάλι σε ένα οπουδήποτε ηχείο- όπως ένα surround σου
Το άλλο κανάλι- άλλο ηχείο το οδηγείς με τον soul
Οι συνδέσεις στα ηχεία, είναι κανονικά και από τους 2 ενισχυτές, το + στο +και το- στο-
Αν ακούς την στερεοφωνική εικόνα, περίεργη και συκχεχημενη, ένας από τους 2 ενισχυτές είναι εκτός φάσεως
Για να ακούσεις σωστά, πρέπει να αναστρέψεις στο ένα κανάλι τους ακροδέκτες προς τα ηχεία το +στο- και το –στο +
Αυτό, το κάνεις στο ηχείο η στον ενισχυτή, όχι και στα 2

Για να βρεις ποιος είναι αναστρέφων

Δοκιμάζεις μετά Yamaha με Denon με σωστές συνδέσεις και βρίσκεις ότι είναι συμφασικοί –σωστή στερεοφωνική εικόνα
Άρα αναστρέφει ο soul

Αν και ο Yamaha με Denon ο ήχος ακούγεται αφασικά ,τότε δοκιμάζεις denon me soul και ο ήχος ακούγεται συμφασικά τότε αναστρέφει ο Yamaha



Όποτε πάμε σε αυτό που λέει ο back

Οδηγείς με Yamaha (υποθέτουμε ότι αυτός είναι ο συμφασικός-μη αναστρέφων ) κανονικά την καμπίνα χαμηλών
Συνδέεις τα καλώδια σου κανονικά στον soul(υποτίθεται ότι αυτός είναι ο αφασικός-αναστρέφων) αλλά βάζεις το + που φεύγει από τον ενισχυτή στο – του ηχείου και το – που φεύγει από τον ενισχυτή στο + του ηχείου προς τον δορυφόρο και αν όλα αυτά είναι σωστά ο ήχος έχει στρώσει και εσύ το παίζεις αφασία σφυρίζοντας αδιάφορα :105:


υγ1 ελπίζω, να μη σε μπέρδεψα περισσότερο και να μην έχω κάνει λάθος στους συνδυασμούς, αλλά σημασία έχει, η κατανόηση της διαδικασίας αναγνώρισης, του αναστρέφοντος –μη αναστρέφοντος ενισχυτή

η διαδικασία είναι περιττή, αν κάνεις κατευθείαν αυτό, που είπε ο back

υγ2
μέχρι να τα γράψω όλα αυτά και να καταλάβω τι έγραψα:116: , με πρόλαβε ο back
σωστα αν και πολλα:107:
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Ενημερώνω την ερευνητική ομάδα ότι ένας φίλος θα φέρει και έναν electocompaniet aw60 για να δοκιμασθεί συνδιαστικά στο set up. Νομίζω ότι ανοίγονται εντελώς νέοι ορίζοντες. Αν "κάτσει" υπάρχει πιθανότητα ο ενισχυτής να μείνει μόνιμα στο set up :)
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

για τα τουιτερ καλος ειναι.
 

Μηνύματα
122
Reaction score
18
Re: Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητα

Τι είδε ο Υπερίων στην Τάκλα Μακάν;:105:
ετυμ.
Τι είδε, αυτός που υπερίπταται της γης, εις τον τόπο από τον οποίο, δεν βγαίνεις ποτέ;
Μτφ.
Τι έγινε με τις δοκιμές και τους πειραματισμούς ,με το ενεργό xover;
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Θα ήθελα να βρώ χρόνο για να συντάξω μία εμπεριστατωμένη παρουσίαση, αλλά αφού το θέτεις konkell ας προβώ άμεσα σε μία λακωνική προς το παρόν.

Εγώ προσωπικά έχω μείνει άναυδος. Έχω τα ίδια μηχανήματα εδώ και 5 σχεδόν χρόνια (με μοναδική εξαίρεση το OPPO 95) και ΝΟΜΙΖΑ ότι τα είχα ξεζουμίσει... Η αλλαγή αυτή έχει ανανεώσει το ενδιαφέρον μου για αυτά τα ίδια μηχανήματα για άλλα τόσα χρόνια ίσως. Θέλω να ξανα ακούσω ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο την αρχή.. Αυτό νομίζω τα λέει όλα..

Έγιναν ακροάσεις με φίλους.. όχι αρκετές ακόμη για να κάνω μία ικανοποιητική σύνοψη.

Ακούστηκαν απο πολύ καλές γνώμες (δεν θέλω να σταθώ σε αυτές αφού με βρίσκουν σύμφωνο)

εώς επικρίσεις (αυτές με ενδιαφέρουν περισσότερο να λάβω υπ'όψιν... γιατί διαφωνώ!) που έχουν να κάνουν κυρίως όμως ΟΧΙ με το αντικειμενικό ή υποκειμενικό ακουστικό αποτέλεσμα όσο με τη παρέμβαση που σου επιτρέπει το setup π.χ. ας πούμε στον έλεγχο στις στάθμες των διαφόρων φασμάτων. Κάποιοι φίλοι θεωρούν ότι είναι ανεπίτρεπτο και ότι αντίκειται στις θεμελιώδεις αρχές μίας high end, αχρωμάτιστης ενίσχυσης σήματος. Δεν θα διαφωνήσω επι της αρχής. Το setup είναι πειραματικό και θα συνεχίσω να το ψάχνω.

Έχει σημασία όμως και η "προκατάληψη" πολλές φορές, θετική ή αρνητική. Π.χ. Ένας φίλος χαρακτήρισε πολύ πλούσιες εώς υπερβολικές τις χαμηλές. Τού είπα ότι μπορεί να τις κοντρολάρει άμεσα απο τη στάθμη του κρος αν θα ήθελε και τότε μου είπε ότι αυτό δεν επιτρέπεται (!). Δεν ξέρω όμως αν ίσως έβαζα το κουτί ενός KRELL ή ενός SOVEREIGN με αναμμένο το λαμπάκι να φαίνεται αν το ίδιο ακριβώς μπάσο θα γινόταν "απίστευτο και μοναδικό". Πιθανόν.
Πολλά πράγματα πηγαινοέρχονται απο τα αυτιά μας στο μυαλό και τη καρδιά μας και τούμπαλιν (και αυτό ισχύει πρωτίστως για μένα τον ίδιο βέβαια)...

Θα επανέλθω :)
 

Μηνύματα
122
Reaction score
18
Re: Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητα

Εν τάχει
Έχεις δίκιο, ένα άλλο κουτάκι και γνωστά λογότυπα high end ο ήχος θα ήταν υπεράνω κριτικής
Αν θέλεις να <<βελτιώσεις>> τον ήχο σου για να μην μπλέκεις, βαλε μια ήχο-διαπερατή κουρτίνα ,ανακοινώσε ότι πήρες κορυφαίες μάρκες και βάλτους τα ίδια κομμάτια
Να είσαι σίγουρος για τους διθυράμβους
Σίγουρα θα έχεις πολύ δρόμο ακόμα, με μικρό ρυθμίσεις αλλά να θυμάσαι
Ότι το συγκεκριμένο ηχείο, αλλά και άλλα παρόμοια που κοστίζουν αρκετά χρήματα
στον χώρο ενός ξενοδοχείου μιας έκθεσης, μπορεί να παίζουν xalia end, στο σπίτι το δικό μου, metria end,ενός άλλου etsi kai etsi end και ίσως μόνο, σε έναν ανηχοικο θάλαμο, να παίζουν high end για το μικρόφωνο και τις μετρήσεις αλλά σίγουρα όχι για τα αυτιά μας
Αναγκαστικά λοιπόν ο κατασκευαστης –σχεδιαστης, κάνει συμβιβάσιμους, που αλλού λειτουργούν και αλλού όχι

(Το ίδιο συμβαίνει και με τα φτηνά ηχεία, αλλά και εκεί δίνουμε μια δικαιολογία, ότι μπορεί να φταίει η σχεδίαση, τα μεγάφωνα, η καμπίνα και όχι ο χώρος και δεν δίνουμε σημασία γιατί έχουν ευτελή αξία)

Κλείνοντας να πω, ότι ο κάθε κατασκευαστής, βελτιστοποίησε το ηχείο του, βάσει του χώρου η των χώρων που το δοκίμασε και συμφώνα με τα δικά του αυτιά και δεδομένα προτιμήσεων
Το ηχείο στο σπίτι μας, συντονίζει τον δικό μας μοναδικό χώρο και τα δικά μας μοναδικά αυτιά
Αν θέλεις να βελτιώσεις ακόμα πιο σωστά τον ήχο σου, αγόρασε ένα 3 δρομο xover πλήρως παραμετροποιησιμο πχ http://www.behringer.com/EN/Products/DCX2496.aspx
(κάνει γύρω στα 300 ευρώ) και μετά αν θέλεις και μπορείς , κάλεσε έναν ειδικό, να σου κάνει μια ακουστική μελέτη και θεραπεία για τον χώρο σου
Αν και θα έπρεπε, να είναι η πρώτη προσέγγιση- ιεραρχικά- που επιβάλλεται να κάνουμε, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε αλλαγή του συστήματος μας, να είσαι σίγουρος, ότι θα είναι τα χρήματα, με την μεγαλύτερη ηχητική αξία, που θα έχεις δώσει ποτέ

υγ
Αν ερχόταν ο κατασκευαστής των Hyperion σπίτι σου, για να τα φέρει τα ηχεία του σωστά, θα ξήλωνε τα παθητικά crossover και θα έβαζε ενεργά, θα υπολόγιζε τους ρυθμούς του δωματίου, θα έκανε διόρθωση ψηφιακής ισοστάθμισης, θα σε ρωτούσε τι δεν σου αρέσει και τι σου αρέσει για να το διορθώσει μικρομετρικά και τέλος, θα σου πρότεινε ηχοαπορροφητικά και διαχυτικά υλικά σε κατάλληλα σημεία
Τα ηχεία–χωρος μόνο τότε, θα έπαιζαν <<flat και high end >>
Και τα ηχεία σου, θα τα ονόμαζε Hyperion for Stamatiski και θα τα χρυσοπλήρωνες
Ότι κάνεις (η θα έπρεπε να κάνεις) εσύ δηλαδή, χωρίς να χρυσοπληρώσεις την
καινούργια ταμπελίτσα :126:


edit Tαπεινή και προσωπική μου άποψη φυσικά
περιμένω –περιμένουμε και την εμπεριστατωμένη παρουσίαση
:619:
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Αναφορές βασισμένες σε:

Isao Suzuki: Blow up
Ian Anderson: In the pay of Spain
David Holmes: Don't die just yet

Λίγες για να μη χαθούμε... προσεχώς.. :)
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Διόρθωση: Απο το album Blow up το Aqua marine
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

τελικα πως ακους τωρα;
ενεργα μονο τα γουφερ;

τον soul τον εκανες να παιξη;

συνηθως οταν πας για πρωτη φορα σε ενεργο λογο του πολυ καθαρου χαμηλου

πολλοι ειναι αυτοι που ρυθμιζουν υπερβολικα τα χαμηλα.

οταν ακους διαφορα ειδη μουσικης ισως να χαμηλωσεις λιγο.

αυτοι που σου ειπαν οτι δεν επιτρεπεται δεν εχουν ιδεα.

μερικα εκατοστα μπρος πισω τα ηχεια η τη θεση ακροασης και αλλαζη δραματικα το μπασο

κανε τους αυτο το πειραμα και ρωτα τους που ειναι το σωστο.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Ναί, προς το παρών τουλάχιστον ενεργά μόνο τα γούφερ.
Έχω ήδη παίξει με τη θέση των ηχείων και έχω αντιληφθεί τη διαφορά που λες.
Προσπαθώντας να τηρήσω την αναλογία ισοσκελούς τριγώνου έχω αρκετούς περιορισμούς (ποιός δεν έχει άλλωστε). Ήδη διαβάζω για ακουστική χώρου και είχα ξεκινήσει πριν το μνμ του konkell, τηλεπάθεια... :)
Δεν έχω πολλές δυνατότητες, είναι σαλόνι και δεν θέλω να δοκιμάσω τις ήδη εξαντλημένες αντοχές της συμβίας, φοράει και μεγάλο νούμερο παντόφλα :)
Εξετάζω αγορά basstrap και έχω ανοίξει ήδη ανάλογο νήμα στην ακουστική
Αν υπάρχει άποψη η βοήθεια σας ΠΑΛΙ θα είναι πολύτιμη

Υ.Γ: ο Soul ως ο μοναδικός διαθέσιμος λαμπάτος οδηγεί μόνο τα tweeter με εκπληκτικά κατα τη ταπεινή μου άποψη αποτελέσματα. Τα μεσαία παίζουν απο τις front (Denon) με μία κρίσιμη ίσως διαφορά: χρησιμοποιώ το ψηφιακό κρος του και δίνω 200>.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
62
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

konkell. Ton Behringer τον είδα, ευχαριστώ.
Είμαι απο τους παλιούς φίλους της εν λόγω φίρμας και πειραματίστηκα με διάφορα κομμάτια της για άλλο λόγο όμως και σε άλλο χώρο (ραδιόφωνο στη δεκαετία του 90)
Με "ξενίζει" λίγο το διαδοχικό ADC - DAC που θα υποστεί το σήμα για να είμαι ειλικρινής. Βέβαια δεν αντιλέγω ότι πιθανόν τα ωφέλη να είναι μεγάλα. Απλά δε μου αρέσει (ψυχολογικά περισσότερο) και πολύ η ιδέα να πάρω σήμα απο DAC Sabre32 και να το υποβάλλω σε αυτή τη δοκιμασία.
Εξ'αλλου το παιχνίδι πέρασε ήδη στη σκακιέρα ακουστικής του χώρου όπως σωστά προέβλεψες.
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

Ναί, προς το παρών τουλάχιστον ενεργά μόνο τα γούφερ.
Έχω ήδη παίξει με τη θέση των ηχείων και έχω αντιληφθεί τη διαφορά που λες.
Προσπαθώντας να τηρήσω την αναλογία ισοσκελούς τριγώνου έχω αρκετούς περιορισμούς (ποιός δεν έχει άλλωστε). Ήδη διαβάζω για ακουστική χώρου και είχα ξεκινήσει πριν το μνμ του konkell, τηλεπάθεια... :)
Δεν έχω πολλές δυνατότητες, είναι σαλόνι και δεν θέλω να δοκιμάσω τις ήδη εξαντλημένες αντοχές της συμβίας, φοράει και μεγάλο νούμερο παντόφλα :)
Εξετάζω αγορά basstrap και έχω ανοίξει ήδη ανάλογο νήμα στην ακουστική
Αν υπάρχει άποψη η βοήθεια σας ΠΑΛΙ θα είναι πολύτιμη

Υ.Γ: ο Soul ως ο μοναδικός διαθέσιμος λαμπάτος οδηγεί μόνο τα tweeter με εκπληκτικά κατα τη ταπεινή μου άποψη αποτελέσματα. Τα μεσαία παίζουν απο τις front (Denon) με μία κρίσιμη ίσως διαφορά: χρησιμοποιώ το ψηφιακό κρος του και δίνω 200>.
κακως δοκιμασε ξανα τον soul.

αν υπαρχη καποια αναστροφη φασης θα εχεις καποιο προβλημα στο σημειο κρος αλλα λογω

μεγαλυτερης συχνοτητας δεν ειναι τοσο ακουστο οσο στα 230hz.

επισης κακως εχει βαλη το denon στα 200.

ειναι πολυ κοντα στα 230 του παθητικου και αλληλεπιδρουν.

στη θεση σου θα το εκλεινα αφου δεν υπαρχη λογος να παιρνα το σημα απο δυο κρος.

ξερω νομιζεις οτι γλυτωνη ισχυ ο ενισχυτης αλλα δεν ειναι αληθεια αφου το ηχειο δεν τραβαη

ρευμα κατω απο τα 230 hz.
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Απάντηση: Τρι-ενίσχυση: "Βρώμικη" Υπερβολή ή δρόμος για οικονομική άνοδο ποιότητας?

konkell. Ton Behringer τον είδα, ευχαριστώ.
Είμαι απο τους παλιούς φίλους της εν λόγω φίρμας και πειραματίστηκα με διάφορα κομμάτια της για άλλο λόγο όμως και σε άλλο χώρο (ραδιόφωνο στη δεκαετία του 90)
Με "ξενίζει" λίγο το διαδοχικό ADC - DAC που θα υποστεί το σήμα για να είμαι ειλικρινής. Βέβαια δεν αντιλέγω ότι πιθανόν τα ωφέλη να είναι μεγάλα. Απλά δε μου αρέσει (ψυχολογικά περισσότερο) και πολύ η ιδέα να πάρω σήμα απο DAC Sabre32 και να το υποβάλλω σε αυτή τη δοκιμασία.
Εξ'αλλου το παιχνίδι πέρασε ήδη στη σκακιέρα ακουστικής του χώρου όπως σωστά προέβλεψες.
το ξερω οτι θα τα ακουσω απο διαφορους εδω μεσα αλλα το μπερυ ενω απο ευκολιες ειναι απαιχτο

απο ηχο ειναι πατατα αν και υπαρχη τροπος να μην κανης ad/da αλλα παλη ειναι πατατα.

μπασοπαγιδες μπορεις να φτιαξεις και μονος σου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.446
Μηνύματα
2.976.880
Members
38.317
Νεότερο μέλος
gap
Top