ενισχυτές τάξης ΑΒ και μερικώς Α


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.319
Reaction score
138.028
Και ποιος ειναι αυτός ο ενισχυτής που δεν ´ ακούγεται ´ ?
Άλλο τί αντιλαμβάνεσθε εσείς με τα «αυτάκια σας» και άλλο η πραγματικότητα.Perception is not reality, like it or not.

Κλοπιραιτ μπάι Κόγιας. Ψάξε να το βρεις.

Κι αφού ξεκίνησα Κόγια, ας τον συνεχίσω:

Οι καλύτερες λύσεις ενισχυτή που έχετε στη διάθεσή σας σήμερα, είναι οι γραμμικοί ενισχυτές τάξης Α με τρανζίστορ, οι ενισχυτές τύπου PWM - οι λεγόμενοι και «ψηφιακοί», καθώς επίσης και κάποιοι (όχι πολλοί) λαμπάτοι, που είναι σωστά σχεδιασμένοι.

Άαα, μάλιστα! Δηλαδή υπάρχουν κάποιοιενισχυτές τάξης Α που είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους, επίσης τάξης Α! Ωραία!, και πώς διάολο ξεχωρίζουμε τον καλό τάξης Α από τον καλύτερο; Τί να σας πω... Βασικά, ένας τελικός ενισχυτής δεν είναι ένας, αλλά δύο ενισχυτές. Ένας ενισχυτής τάσης, και ένας ενισχυτής ρεύματος (που αποτελείται από αυτά πουονομάζουμε «τρανζίστορ εξόδου»). Το να φτιάξει κάποιος ένα σωστό ενισχυτή ρεύματος είναι το εύκολο κομμάτι της υπόθεσης. Το δύσκολο είναι η ενίσχυση της τάσης, διότι πολύ απλά, είναικυρίως εκεί που εισάγονται οι παραμορφώσεις. Όχι αυτές που ανακοινώνονται στα φυλλάδια προδιαγραφών, άλλες παραμορφώσεις, όπως η παραμόρφωση κροσόβερ. Άρα, μην επαφίεσθε στην «τάξη Α», του ενισχυτή ρεύματος. Το μεγαλύτερο τμήμα της ποιότητας ήχου ενός τελικού ενισχυτή οφείλεται στη σχεδιαστική ορθότητα του ενισχυτή τάσης, κι αυτό δεν θα σας το πει κανένας, διότι πολύ απλά, ο ενισχυτήςτάσης είναι μικρός σε διαστάσεις, δεν «φαίνεται», δε «δείχνει», δεν εντυπωσιάζει, όπως δείχνουν οι τεράστιοι μετασχηματιστές, και τα τεράστια ψυγεία του ενισχυτή ρεύματος. Βέβαια, χρειάζονται κι αυτά – δεν είναι άχρηστα! Αλλά τη ζημιά που έχει προηγηθεί εξ αιτίας ενός όχι και τόσο καλού ενισχυτή τάσης είναι αδύνατο να τη διορθώσει ο ενισχυτής ρεύματος, ακόμα κι αν είναι ο καλύτερος του κόσμου.

Καλά ε; Να μη σας πω για τους «ψηφιακούς»ενισχυτές! Μεγάλη πλάκα! Είναι απίστευτο τί έκφραση μπορεί να πάρει κάποιος που ακούει για πρώτη φορά έναν ψηφιακό ενισχυτή. Για μένα μιλάω, όχι για κανέναν άλλον! Μιλάμε για ψυχολογικό πατατράκ, όχι αστεία! Διότι, έρχεται μια ωραία πρωία ένας τυπάς, σου φτιάχνει ένα τοσοδούλι πραγματάκι, με όγκο όσο τρία – τέσσερα CD μαζί με τα κουτιά τους, και σου λέει «πάρτο, είναι 500 βατ». Αμ το πώς παίζει; Ααα, το πώς παίζει! Μιλάμε για το γέλιο της αρκούδας. Καθόμουν σά χάνος και αναρωτιόμουνα, να πάω να ξεβουλώσω τα αυτιά μου, ή να πάω για ψάρεμα; Εδώ που τα λέμε τώρα, αυτά τα σατανικά μηχανάκια έχουν φέρει πολύ κόσμο σε δύσκολη θέση! Αν κάποιος είναι τελικός χρήστης, σου λέει «όχι ρε γαμώτο, εγώ πλήρωνα σα μαλάκας τόσα χρόνια για καλούς ενισχυτές, κι έρχεται τώρα τούτο ‘δώ το χαμίνι και τα ισιώνει όλα με τη μία»; Όμως, το χειρότερο είναι να είσαι μαγαζάτορας, και να αντιπροσωπεύεις λευκούς ελέφαντες.
 

Mufasa

Top teaser
Μηνύματα
675
Reaction score
2.158
άποψη δική μου: όταν μία γυναίκα γκρινιάζει, κατά πάσα πιθανότητα πεινάει

άποψη δική μου, βάσει των εμπειριών μου: εάν ένας καλός Class D δεν ακούγεται καλά, δεν φταίει ο ίδιος αλλά κατι άλλο στη αλυσίδα

Όπως είχε πει και εκείνο το βουτυράκι στο American History Χ καλό είναι να χρησιμοποιείς quotes γιατί καποιος έχει ήδη πει αυτό που θέλεις να πεις καλύτερα από σένα. Οπότε:

copyright από ep4nder, ΜΗΝ ψάξεις να το βρεις, δεν σας τυραννάω με ψάξιμο όπως ο από πάνω:
Πάντως μου κάνει εντύπωση...έχουν γραφτεί τόσα εδώ...και από μένα και πολύ περισσότερο από άλλους και δεν λένε να περάσουν τα facts στο κεφάλι κάποιων...και όχι μόνο εδώ.
Διαβάζοντας διάφορα φόρουμ και θέματα κατά καιρούς, υπάρχουν πολύ συχνά προβλήματα με λεπτά σώματα, με κουραστικά ψηλά, με μικρό μέγεθος σκηνής, με πλαδαρό μπάσσο, με το ένα, το άλλο κλπ....οκ! Για το σώμα...η λύση: λυχνίες αντί να προσεχθεί η περιοχή από τα 150-300hz που υπάρχουν ακυρώσεις 10-15db και να γίνει προσπάθεια εξομάλυνσής της όσο γίνεται...για τα ενοχλητικά ψηλά... αλλαγές επί αλλαγών καλωδίων και επιλογή πάλι λυχνιών, αντί να προσεχθούν οι ανακλάσεις...για να έρθει η σκηνή μπαίνουμε στο βασίλειο με τα ματζούνια και τα καλώδια ρεύματος αντί να στηθούν τα ηχεία και η θέση ακρόασης σωστά στον χώρο, για τα χαμηλά δεν γίνεται καταρχάς ούτε κατάλληλη επιλογή ενισχυτικών που να ελέγχουν τουλάχιστον σωστά, ούτε φυσικά κατάλληλων ηχείων γενικώς κλπ.
Και δίνεται η ευκαιρία με τα νκορ και τα ουσιντι, σε τιμή αστεία σε σχέση με πραγματικά καλούς εκπροσώπους άλλων σχολών (κι εδώ είναι το βασικό πλεονέκτημά τους), να εξαιρεθούν τουλάχιστον από τις πιθανές αιτίες των προβλημάτων σας τα ενισχυτικά, με το "μειονέκτημα" βέβαια ότι πιθανότατα θα σας εκθέσουν τα προβλήματα όλου του συστήματος στη μάπα... Και κάποιοι, αντί να το δουν αυτό σαν ευκαιρία να ασχοληθούν και να μάθουν τί παίζει και να το λύσουν αν θέλουν και να ανέβουν επίπεδο και γνώσης και ευχαρίστησης από το σύστημά τους, κοιτάνε τα προβλήματα και λένε ότι φταίνε οι ενισχυτές, είναι σκληροί ψηλά, έχουν ξηρές μεσσαίες, υπερελέγχουν χαμηλά κλπ...και αυτό χρόνια τώρα! Και μετά περιμένουν να δείχνουν κάποιοι άνθρωποι υπομονή και κατανόηση αντί να σκεφτούν οι ίδιοι για μία φορά σοβαρά πώς μπορεί να έχουν και άδικο.
Προσωπικά όταν έβαλα χάυπεξ στην αρχή προβληματίστηκα...γραμμένα είναι στο φόρουμ...γιατί? γιατί φανέρωσε αδυναμίες που οι προηγούμενοι ενισχυτές μου έκρυβαν ή τουλάχιστον στρογγύλευαν....μετά έψαξα λίγο, κατάλαβα τι χρειάζεται, ανέβασα το κέρδος στην πηγή, ωπ μεγάλη βελτίωση, μετά μέτρησα, άλλαξα λίγο θέσεις στα ηχεία, ωπ κι άλλη βελτίωση, ρύθμισα λίγο το κρος, λίγο το ένα λίγο το άλλο....ωπ κι άλλη βελτίωση!! Αν είναι να τους πάρει κάποιος να τους πετάξει πάνω και τέλος,άστο καλύτερα...είναι σίγουρο ότι θα φανερώσουν προβλήματα...δεν είναι δικά τους όμως!!
Παρόλο που τα χουμε πει όμως...εκεί...στο κόλλημα...
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
[QUOTE="costas EAR, post: 2089773, member: 4109"]Το να φτιάξει κάποιος ένα σωστό ενισχυτή ρεύματος είναι το εύκολο κομμάτι της υπόθεσης. Το δύσκολο είναι η ενίσχυση της τάσης, διότι πολύ απλά, είναικυρίως εκεί που εισάγονται οι παραμορφώσεις. Όχι αυτές που ανακοινώνονται στα φυλλάδια προδιαγραφών, άλλες παραμορφώσεις, όπως η παραμόρφωση κροσόβερ.[/QUOTE]

Λαθος , Δεν ειναι καθολου ευκολο αυτο ! , πολλες παραμορφωσεις οφειλονται στο σταδιο εξοδου , ειδικα οταν αυτο καλειται να οδηγησει δυσκολα φορτια , επισης η παραμορφωση crossover ειναι καθαρα θεμα του σταδιου εξοδου στους ενισχυτες AB , για το σταδιο ενισχυσης τασης , ναι και εκει χρειαζεται μεγαλη προσοχη ωστε να διατηρηθουν χαμηλα οι παραμορφωσεις ακομα και σε υψηλα επιπεδα εντασης ! .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.319
Reaction score
138.028
Οι πιο μεγάλοι κατασκευαστικά συμβιβασμοί γίνονται στις λάμπες. Βάζεις τέρας μετασχηματιστή εξόδου να αντέξει το ντισι και να μην έρθει κορεσμός πριν τα ..12 βατ! Νταξ, όλα έχουν το ενδιαφέρον τους και αντικειμενικά μπορούν να παίξουν σωστά, όπως έχει γράψει ο Κόγιας και είναι στικι και διαβάστε τα, αλλά προσωπικά δε θα ασχολούμαι με τεχνολογίες του '50, ούτε θα ψάχνω απόκριση στην περιοχή της σιγής (ο Κόγιας φταίει), ούτε θα κατακρινω το ΝΕ5532 για το σλιου ρειτ και το ρυθμό ανύψωσης, τα έχουμε κάνει μπίλιες αυτά τα θέματα, με Μπλάτσιο, Κόγια, κουφου, και άλλους..
Κατάντησε βαρετή η επανάληψη.

Προκαλώ όμως να μου βρείτε έστω ένα ενισχυτικό που να παρουσιάσει ίδια ή καλύτερη την αντίσταση εξόδου απο αυτή του ενκορ, στο φάσμα. Και δεδομένου του μεταβλητού μεγέθους της εμπέδησης των ηχείων στο φάσμα, να κατανοήσουμε κάποτε το γιατί. Οχι ότι χρειάζεται, για ακαδημαϊκούς λόγους. Για να καταλαβαίνουμε τι λέει ο σταμ όταν κάνει ριβιου σε λαμπατο, να, για να μη νιώθουμε ηλίθιοι.
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Οι πιο μεγάλοι κατασκευαστικά συμβιβασμοί γίνονται στις λάμπες. Βάζεις τέρας μετασχηματιστή εξόδου να αντέξει το ντισι και να μην έρθει κορεσμός πριν τα ..12 βατ! Νταξ, όλα έχουν το ενδιαφέρον τους και αντικειμενικά μπορούν να παίξουν σωστά, όπως έχει γράψει ο Κόγιας και είναι στικι και διαβάστε τα, αλλά προσωπικά δε θα ασχολούμαι με τεχνολογίες του '50, ούτε θα ψάχνω απόκριση στην περιοχή της σιγής (ο Κόγιας φταίει), ούτε θα κατακρινω το ΝΕ5532 για το σλιου ρειτ και το ρυθμό ανύψωσης, τα έχουμε κάνει μπίλιες αυτά τα θέματα, με Μπλάτσιο, Κόγια, κουφου, και άλλους..
Κατάντησε βαρετή η επανάληψη.

Προκαλώ όμως να μου βρείτε έστω ένα ενισχυτικό που να παρουσιάσει ίδια ή καλύτερη την αντίσταση εξόδου απο αυτή του ενκορ, στο φάσμα. Και δεδομένου του μεταβλητού μεγέθους της εμπέδησης των ηχείων στο φάσμα, να κατανοήσουμε κάποτε το γιατί. Οχι ότι χρειάζεται, για ακαδημαϊκούς λόγους. Για να καταλαβαίνουμε τι λέει ο σταμ όταν κάνει ριβιου σε λαμπατο, να, για να μη νιώθουμε ηλίθιοι.
Μιας και μιλησες για απολυτα κρητηρια """""" Ποιοι ενισχυτές με απόλυτα κριτήρια είναι οι καλύτεροι του γκοσμου όλου; Ε, οι ncore.""""" δεν μπορεις να λες οτι δεν σε ενδιαφερει η απόκριση στην περιοχή της σιγής , διοτι ολα μετρανε και ολα ακουγονται , η εκτεταμενη αποκριση συχνοτητας εχει αμεση σχεση με το υψηλο Slew Rate και ακουγεται και εχει συζητηθει αυτο στο παρελθον πολλες φορες , να μην λεμε τα ιδια , συνεπως οταν συζηταμε για ενισχυτες πρεπει να τα λεμε ολα και οχι τα μισα ! .

Υπαρχουν πολλοι αναλογικοι ενισχυτες ταξης ΑΒ με πολυ πιο εκτεταμενη αποκριση συχνοτητας και υψηλοτερο Slew Rate απο τους Ncore , καθως και υψηλο Dampimg Factor συνεπως πολυ χαμηλη εμπεδηση εξοδου , να εισαι σιγουρος γιαυτο , ενα παραδειγμα ειναι οι ενισχυτες με Αναδραση Ρευματος ! .
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.319
Reaction score
138.028
Οι μετρήσεις λεν ότι πάνω από 20 χιλιοκυκλους δεν ακούει άνθρωπος σε οποιαδήποτε ηλικία, και από κει και πάνω ορίζονται οι υπέρηχοι, είναι περιοχή σιγής για εμάς.

Μιλάω για ενισχυτές ακουστού φάσματος, για αναπαραγωγή μουσικής, γραμμένης σε αυτό το φάσμα. Είτε μιλάμε για βινύλιο για τους νοσταλγούς του παρελθόντος, είτε μιλάμε για ρεντ μπουκ οντιο, είτε για χάι ρεζολουσιον υψηλής δειγματοληψίας ψηφιακά αρχεία, αν αναλύσεις φασματικα το περιεχόμενο, δεν εμπεριέχουν υπερήχους.

Αν μιλάμε για ενισχυτές υπερήχων, πάει αλλού ή κουβέντα και διαφορετικά τα χρήσιμα τεχνικά στοιχεία.

Οσο για την χαμηλή εμπέδηση εξόδου των ενισχυτών που λες, καλό είναι να προσέξεις λίγο παραπάνω αυτό που έγραψα, πέραν της ονομαστικής τιμής της εμπέδησης, το σχεδιάγραμμα αυτής στον άξονα του συχνοτικου φάσματος, αυτό σχολιασα.

Επί της ουσίας βέβαια, το άνωθεν σχόλιο του Κόγια είναι αποτελειωτικο και με καλύπτει πλήρως.
 
Last edited:

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Και εγω γιαυτους μιλαω ! , εχει παρατηρηθει , μετρηθει και επιβεβαιωθει απο την θεωρια οτι , ενισχυτες που εχουν πιο εκτεταμενο ευρως συχνοτητων , αναπαραγουν πιο ευκολα και πιο απαραμορφωτα τις υψηλες ( ακουστες απο το ανθρωπινο αυτι βεβαια :D ) οκταβες ! .

Οσο για την χαμηλη εμπεδηση εννοειται οτι πρεπει να ειναι χαμηλη και ιδια η εστω με τις λιγοτερες χαμηλες διακυμανσεις σε ολο το συχνοτικο φασμα ! .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.319
Reaction score
138.028
Για να κάνουμε κι ένα δροσερό μπανακι εδώ μέσα όσοι έχουν κάποια στερεότυπα κολλημένα στο μυαλό, ψυχρολουσία κανονική δηλαδή, να σας πω ότι οι διακοπτικοί ενισχυτές λειτουργούν σε τάξη Α όλοι ανεξαιρέτως. Όσο είναι ανοιχτό το φετ ή τρανζίστορ εξόδου, είναι εντελώς ανοιχτό, είναι ένας απλός αγωγός που συνδέει τροφοδοσία με ηχείο, κι όποτε κλείνει, αποσυνδέεται το ηχείο. Δύσκολο να το χωνεψουμε;
[DOUBLEPOST=1470499239][/DOUBLEPOST]
Και εγω γιαυτους μιλαω ! , εχει παρατηρηθει , μετρηθει και επιβεβαιωθει απο την θεωρια οτι , ενισχυτες που εχουν πιο εκτεταμενο ευρως συχνοτητων , αναπαραγουν πιο ευκολα και πιο απαραμορφωτα τις υψηλες ( ακουστες απο το ανθρωπινο αυτι βεβαια :D ) οκταβες ! .

Οσο για την χαμηλη εμπεδηση εννοειται οτι πρεπει να ειναι χαμηλη και ιδια η εστω με τις λιγοτερες χαμηλες διακυμανσεις σε ολο το συχνοτικο φασμα ! .
Για την πρώτη παράγραφο, η THD είναι μετρήσιμη. Η ευκολία δεν με απασχολεί.

Για τη δεύτερη παράγραφο, αφού συμφωνούμε, δες αν μπορείς να βρεις μέτρηση καλύτερη των ενκορ.
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Kάποια στερεότυπα κολλημένα στο μυαλό εχουν οσοι δεν εχουν κατανοησει καλα την λειτουργεια των διακοπτικων ενισχυτων , καμια σχεση με ταξη Α :D ! .
να σας πω ότι οι διακοπτικοί ενισχυτές λειτουργούν σε τάξη Α
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.859
Reaction score
84.979
Ζαπάντης παρών-απών.
Μπες και συ να γίνει γλέντι.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.646
Reaction score
58.165
Χωρίς να τυγχάνω ο ίδιος φανατικός των ncore,μπορούν να επισημανθούν τα εξής:

-Η υλοποίηση ενός διακοπτικού ενισχυτικού κυκλώματος όπου οι αποκλίσεις οφειλόμενες σε διαστήματα αδράνειας παρεμβαλλόμενα στη διακοπτική εναλλαγή θα κρατιούνται σε χαμηλά επίπεδα αρμονικής παραμόρφωσης απαιτεί μεγαλύτερη τεχνογνωσία σε σύγκριση με τις υλοποιήσεις λυχνιακών κυκλωμάτων.Με άλλα λόγια όσα μαστόρια τα βρίσκουν μπαστούνια στα διακοπτικά,μπορεί κάλλιστα να το ρίχνουν στα λυχνιακά.;)

-Ο ρυθμός ανόδου δεν αποτελεί ικανή και αναγκαία συνθήκη για τη δυναμική συμπεριφορά δεδομένης ενισχυτικής διάταξης.Μπορεί να αναφέρεται υπό μονάδες τάσης προς χρόνο,αλλά στον ορισμό και υπολογισμό του υπεισέρχεται η παράμετρος της συχνότητας.Μια μέτρια τιμή Slew Rate φανερώνει ότι η έξοδος του ενισχυτή ανταποκρίνεται με αργότερο ρυθμό στις αντίστοιχες εναλλαγές τάσης της εισόδου καθώς το αναπαραγόμενο σήμα θα προσεγγίζει το άνω όριο της συχνοτικής του απόκρισης- όπως λ.χ. στην παρούσα περίπτωση το ύψος των 50KHz.Μια τέτοια συμπεριφορά όμως μπορεί να υπερκεραστεί και να καταστεί δευτερεύον στοιχείο,εάν η σχεδίαση και υλοποίηση του ενισχυτή εξασφαλίζουν λ.χ. χαμηλές παραμορφώσεις στις ανώτατες οκτάβες του ακουστού φάσματος και απουσία κωδωνισμών κατά την αναπαραγωγή των αντίστοιχων τετραγωνικών παλμών.Εάν λ.χ. ένας ενισχυτής εμφανίζει απλώς υψηλό ρυθμό ανόδου,υστερώντας όμως στις δύο τελευταίες συνθήκες,τότε η ΄΄γρηγοράδα΄΄ του θα οδηγεί σε αντίληψη αφύσικου κι ενδεχομένως ακουστική κόπωση σε βάθος χρόνου.

-Ιλιγγιώδεις διαφορές ανάμεσα σε δεδομένες τιμές αντίστασης εξόδου -και τους συνεπαγόμενους συντελεστές απόσβεσης- για διαφορετικούς τελικούς ενισχυτές τείνουν να αμβλύνονται μερικώς στην πράξη από αξιοσημείωτες μεταβολές στην αντίσταση εξόδου και ηχείου αντίστοιχα σε διαφορετικές συχνοτικές ζώνες (συνήθης η χαρακτηριστική μείωση συντελεστή απόσβεσης σε υψηλές οκτάβες) και βεβαίως όταν προστίθεται στην εξίσωση το αναπόφευκτο φορτίο από τα καλώδια διασύνδεσης με τα (παθητικά) ηχεία.Όπως θα μπορούσε να σημειώσει και ο φίλτατος Ear : ΄΄Life sucks,active speakers...don't-as far as damping factor is concerned΄΄.:D

 


Μηνύματα
569
Reaction score
488
Ναι με PL36 παιζω και με υβριδικο μερικες φορες ! .
Παντως αυτος ο ενισχυτης με την PL36 ειναι εξ ολοκληρου DIY απο το Α εως το Ω , δλδ μελετη , σχεδιασμος και κατασκευη και δεν το λεω για να καυχιεμαι , απλα λεω τα πραγματα με το ονομα τους , ειμαι ενας DIYer που το ψαχνω λιγο παραπανω και δεν αρκουμαι στο να τοποθετω ετοιμες πλακετες μεσα σε κουτια με εξωτικη εμφανιση δουλευοντας τα με CNC κ.τ.λ , οχι οτι ειναι κακο αυτο βεβαια , αλλα εχω μαθει να ψαχνω καποια πραγματα λιγο παραπανω , ουτε ειμαι κανενας " δημοσιογραφος " που μετακινω τραπεζακια και επιπλα και μετα ξανα μανα να παιρνω συνεντευξη απο τον χωρο :p και για να μην παρεξηγηθω , σε καμια περιπτωση δεν μιλαω για αυτους που ασχολουνται σοβαρα με τον χωρο ! .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.319
Reaction score
138.028
Ναι ρε, καλα θυμάμαι τελικά, ξέρω και την αγάπη σου για την pl36, όπως και για τις λάμπες των ear, τις 509, θυμάμαι και το πάθος σου με την αρνητική ανάδραση, κι όχι αδικαιολόγητα. Εγώ το προσπέρασα γρήγορα αυτό το παιχνίδι, ομολογουμένως δε το ευχαριστήθηκα πλήρως, αν και τα είχα σκάσει για κάτι μετασχηματιστές από οντιο νοουτ και τσοκ και τα συναφή, κι ακόμα έχω βάσεις για 300β κ 211-845, τις τελευταίες λάμπες τις χαρισα, τελικά είχα κλίση στα παλιοψηφιακά! Χαχαχαχα!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.319
Reaction score
138.028
Μπουτια, τα'χω κάνει τα σεντόνια μου και για το damping factor, και με τις αναλύσεις στα μαγκνεπαν. Θυμάμαι κι εκείνους τους otl του λεξοτανιλ στεντον με αντίσταση εξόδου 10 ωμ, τρέλα!

Και τα περί νταμπινγκ φακτορ, για αρχάριους:

http://www.avsite.gr/forum/threads/magnepan-και-επιδιορθώσεις-προβλημάτων.58606/page-2#post-770766
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.646
Reaction score
58.165
Μπουτια, τα'χω κάνει τα σεντόνια μου και για το damping factor, και με τις αναλύσεις στα μαγκνεπαν. Θυμάμαι κι εκείνους τους otl του λεξοτανιλ στεντον με αντίσταση εξόδου 10 ωμ, τρέλα!
Και τα περί νταμπινγκ φακτορ, για αρχάριους:
http://www.avsite.gr/forum/threads/magnepan-και-επιδιορθώσεις-προβλημάτων.58606/page-2#post-770766
Σε αυτόν τον τομέα και αν ισχύει η γνωστή παροιμία...΄΄Όπως έστρωσες,θα κοιμηθείς΄΄.:sneaky:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.425
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top