- Μηνύματα
- 4.046
- Reaction score
- 1.788
Απάντηση: AVMentor reviews.... Metric Halo LIO-8!
υπομονη παιδι μου!!
υπομονη παιδι μου!!
απλα η χρηση της [υποκειμενικο] πρεπει να περιοριστει στις επαγγελματικες της δυνατοτητες και μεχρι εκει!!!
την στοφα hi end μηχανηματος δεν προκειται ποτε να την αποκτησει,[και ουτε τη θελει!]παιζει τα παντα!!! πραγματι!!!!! τα παντα!!!!!!!
εκτος ομως απο μουσικη!!!!!
το σταματαω εδω!!!!!!
Είσαι αgλήτης!!!γιατι απλα, ειναι η ιδια μουσικη!!!
Ε είσαι μεγάλη...καποια στιγμη ενιωθα οτι ολοι κρεμοντουσαν απο τα ............:105:
Είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ ΑGΛΗΤΗΣ!!!τρομαξατε παλιοπαιδα!!!!!!!!!!!!!
καποια στιγμη ενιωθα οτι ολοι κρεμοντουσαν απο τα ............:105:
απλα η χρηση της [υποκειμενικο] πρεπει να περιοριστει στις επαγγελματικες της δυνατοτητες και μεχρι εκει!!!
την στοφα hi end μηχανηματος δεν προκειται ποτε να την αποκτησει,[και ουτε τη θελει!]παιζει τα παντα!!! πραγματι!!!!! τα παντα!!!!!!!
εκτος ομως απο μουσικη!!!!!
το σταματαω εδω!!!!!!
και1. Ο όρος μουσική πρέπει να γράφεται ως "ΜΟΥΣΙΚΗ".
2. Εσύ με τι το έκρινες ως αναφορά;
Υ.Γ.
Η υποκειμενική σου άποψή είναι φυσικά σεβαστή (τουλάχιστον εσύ την "άκουσες" ως μέρος ενός συστήματος) και καλά έκανες που την κατέθεσες.
...
Η κουβέντα περί "αναφοράς" όμως είναι πολύ μεγάλη, και εκεί, μας αρέσει δε μας αρέσει, ακόμα και οι υποκειμενικές ή "υποκειμενικές" γνώμες διαφόρων έχουν κάθε άλλο παρά το ίδιο ειδικό βάρος...
Προφανώς και δεν έχω καταλάβει τι θέλεις να πεις ούτε που βρίσκεται η διαφωνία σου...Το θετικό είναι πως ξεκινάς με το... <<Άρα για να καταλάβω>>. Που σημαίνει πως δεν είσαι σίγουρος αν έχεις καταλάβει.
Στο μακροσκελές post μου (το οποίο αγνόησες εκτός από μία πρόταση/γεγονός στην οποία μάλιστα απάντησες με τσιτάτο από ένα βιβλίο - το οποίο ουσιαστικά δεν λέει τίποτα για το θέμα μας, ούτε για το βιβλίο, ούτε για τον συγγραφέα του), κλείνω με τα παραπάτω:Από τη άλλη σου δίνω χειροπιαστό το παράδειγμα του Κυρίου Σταματάκου, που δεν αρέσκεται σε σκέτες μετρήσεις σε ένα καθαρά τεχνοκρατικό θέμα, όπως είναι μια γραμμή μεταφοράς, αλλά προχωράει σε ακουστικές εντυπώσεις.
[Bold + υπογράμμιση για να σε βοηθήσω]Τα πραγματικά ανοικτά θέματα είναι άλλα...
Με δεδομένο ότι:
Α) τα σύγχρονα μετρητικά όργανα είναι πολύ πιο ευαίσθητα από τα αυτάκια μας και
Β) σε μία ρεαλιστική εφαρμογή υπάρχουν σημαντικότατοι περιορισμοί (με τα προβλήματα στα συνοδά, στα ηχεία, στον χώρο, τον θόρυβο περιβάλλοντος κλπ.)
Tι μέρος των ακουστικών διαφορών που εντοπίζει κάποιος από την Χ αλλαγή μπορεί να οφείλεται στις μετρήσιμες (όπως αναλύσαμε παραπάνω) διαφορές και τι μέρος σε ψυχοακουστικά φαινόμενα;
Από ποιό σημείο και μετά η όποια βελτίωση στην Χ παράμετρο των μετρήσεων παύει να έχει ουσιαστική επίδραση σε αυτό που ακούμε και άρα παύει να έχει νόημα εκτός εργαστηρίου;
Υπάρχει τρόπος να συσχετίσουμε ντετερμινιστικά τις διάφορες παραμέτρους που καταγράφουν τα μετρητικά όργανα με την ποιότητα του ήχου όπως την αντιλαμβάνεται ο ακροατής (μέσα από τη σύνθετη διαδικασία που περιέγραψε ο Κος Μπούτιας μας);
Και άλλα...
Θα ήταν ίσως ενδιαφέρον να μας μιλήσεις κάποια στιγμή για τις δοκιμές μεταξύ DSD και PCM που είχατε κάνει εσύ, ο Θέμης, και ο Δημήτρης Σταματάκος μεταξύ άλλων, πριν από αρκετά χρόνια...Το DSD είναι μια ενδιαφέρουσα τεχνολογία που μας τέλειωσε για λόγους εμπορικούς αλλά και τεχνικούς ( δεν επιδέχεται επεξεργασία). Η Metric είναι κλασσική PCM τεχνολογία.
Σαν ένα εγγραφέα DSD τα Tascam και Korg είναι τα μόνα σε παραγωγή αυτή τη στιγμή.
η αναφορα μου ηταν το προηγουμενο σεταπ του Βλαση, και ενα μουσικο θεμα που το εχω και εγω.1. Ο όρος μουσική πρέπει να γράφεται ως "ΜΟΥΣΙΚΗ".
2. Εσύ με τι το έκρινες ως αναφορά;
Υ.Γ.
Η υποκειμενική σου άποψή είναι φυσικά σεβαστή (τουλάχιστον εσύ την "άκουσες" ως μέρος ενός συστήματος) και καλά έκανες που την κατέθεσες.
Ένοχος.:120::116:Ξέχασα και τον Dimusique που την κατέχει κιόλας...
Το ''στέκι'' μου...!
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?106557-%D4%EF-%F3%F4%DD%EA%E9-%EC%EF%F5...!
θα στην φερω βρε να κανουμε κολπα......μια βολτα στην Αθηνα για να ξεσκασει λιγο και αυτη!!!!:143::143:η αναφορα μου ηταν το προηγουμενο σεταπ του Βλαση, και ενα μουσικο θεμα που το εχω και εγω.
Οταν με φωναζουν να κρινω ,ακουσω κατι , προσπαθω και εστιαζω πρωτα στο ποιο σκοτνο οργανο που παιζει !! Σε δευτερη φαση κοιταω ακρα, και μετα συνολο!!!
Υπηρχαν καποια σημεια που ολα ηταν ποιο ζωντανα [εως και υπερβολικα για μενα] ισως αυτο να ειναι η αληθεια! Κατι που μονο ο μηχανικος ηχου το γνωριζει!!!
Υπηρχαν και καποια σημεια που ηταν του ματσ!!
Θα ηθελα παντως να την ακουγα στο δικο μου συστημα που το γνωριζω πολυ καλα!!
Σε καποια σημεια μου ερχοταν στο μυαλο οτι εχω μπει σε ενα πολυκαταστημα που πουλαει τηλεορασεις πλασμα[ξερεις που νομιζεις οτι ολλα ειναι πανω σε λαδι!!και οταν κοιτας διπλα τα βλεπεις ολα ματ!!]σε αυτα τα σημεια εννοω του ματσ!!!
Έχω μείνει έκπληκτος!:111: Κατονομάζεις ως "καθαρά τεχνοκρατικό θέμα" μια "γραμμή μεταφοράς", δηλαδή ένα ...καλώδιο! ΜΠΡΑΒΟ! Ειλικρινά ΜΠΡΑΒΟ!Από τη άλλη σου δίνω χειροπιαστό το παράδειγμα του Κυρίου Σταματάκου, που δεν αρέσκεται σε σκέτες μετρήσεις σε ένα καθαρά τεχνοκρατικό θέμα, όπως είναι μια γραμμή μεταφοράς, αλλά προχωράει σε ακουστικές εντυπώσεις.
Eννοώ κάτι τέτοιο:Ερώτηση: ένα PC, με το κατάλληλο software και μία κάρτα ήχου, θα μπορούσε να κάνει ότι και η M.H.;
Έστω και με συμβιβασμούς ως προς το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα;
(Εννοείται για τα υπάρχοντα δύο κανάλια ήχου).
:111: