KRELL FPB 400 CX

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.782
Reaction score
133.255
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

BTW ωραίο το νεο σου avatar, καλύτερο απο το προηγούμενο.
λέω να το αλλάζω κάθε 3 και λίγο, ζήλεψα απ'τον άρτζι-μπούτζι...:137::138:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.782
Reaction score
133.255
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

και λουλά η άνευ?
τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται! με λουλά πάντα!:137:

Δλδ πιο είναι το δύσκολο φορτίο ? μόνο το magnepan με 1 Ohm ?
Το high end μου μέσα?
το high end σου έξω! :136:

τα μάγκ είναι εύκολα και σταθερότατα στο φάσμα φορτία, και μόνο το ρίμπον κατεβαίνει στα 3 ωμ, κάτι που ξεπερνιέται με μια εν σειρά αντίσταση του 1-1,5 ωμ που είναι δεδομένο ότι τη χρειάζεσαι για τα ρίμπον, οπότε το μόνο που θέλουν είναι μπόλικη ισχύ, μπόλικα βαττ, για να δείξουν τι έχουν να βγάλουν, καθώς η ευαισθησία των ηχείων αυτών είναι στα 82-83 db, οπότε καταλαβαίνεις τα αυτονόητα, τα υπόλοιπα είναι κολοκύθια....:137:

άλλωστε, στα πρίμα και να κατέβει λιγάκι παραπάνω, δε χάλασε ο κόσμος, εκεί δε παίζει κανένα ρεύμα της προκοπής, είναι τα πράγματα χα-λα-ρά-ουα....

δε με λες, στην παραλία "της γριας ο κώλος" έχεις πάει ποτέ, ή είσαι εντελώς αμόρφωτος?:143:
 



JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.490
Reaction score
27.226
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται! με λουλά πάντα!



το high end σου έξω!

τα μάγκ είναι εύκολα και σταθερότατα στο φάσμα φορτία, και μόνο το ρίμπον κατεβαίνει στα 3 ωμ, κάτι που ξεπερνιέται με μια εν σειρά αντίσταση του 1-1,5 ωμ που είναι δεδομένο ότι τη χρειάζεσαι για τα ρίμπον, οπότε το μόνο που θέλουν είναι μπόλικη ισχύ, μπόλικα βαττ, για να δείξουν τι έχουν να βγάλουν, καθώς η ευαισθησία των ηχείων αυτών είναι στα 82-83 db, οπότε καταλαβαίνεις τα αυτονόητα, τα υπόλοιπα είναι κολοκύθια....

άλλωστε, στα πρίμα και να κατέβει λιγάκι παραπάνω, δε χάλασε ο κόσμος, εκεί δε παίζει κανένα ρεύμα της προκοπής, είναι τα πράγματα χα-λα-ρά-ουα....

δε με λες, στην παραλία "της γριας ο κώλος" έχεις πάει ποτέ, ή είσαι εντελώς αμόρφωτος?

Κάτσε ρε , κάποιο απο δαύτα κατεβαίνει στο 1-1,5 ωμ , δεν θυμάμαι πιο είναι , και απο ευαισθησία , εχουν ανέβει , απο οτι διαβάζω, εχουν φτάσει αστρονομικά νούμερα, 85-86 db.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
πάντως ωραία η κουβέντα.πάντα είχα απορία στο θέμα της μέγιστης μεταβίβασης ισχύος αλλα και στο ματσάρισμα στις στάθμες.
κίπ γκόινγκ...

και το φέισμπουκ εδώ είναι...κατεβάζει υλικό...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

Καλα περιμενεις να σου απαντησει βρε Λεωνιδα?Κανα ακατανοητο θα πει παλι και μια απο τα ιδια.
βουτία σε συμπαθώ αλλα ρε γαμώτο ούτε εγώ σε καταλαβαίνω...:137::120:
Μερικές φορές ίσως αξίζει να δαπανήσουμε λίγο κόπο για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τα γραφόμενα κάποιου, ακόμα και αν βρίσκουμε αρκετά από όσα γράφει ακατανόητα.

Ειδικά όταν ο εν λόγω έχει καταβάλλει στο πρόσφατο παρελθόν φιλότιμες προσπάθειες να καταστήσει πολύπλοκα φαινόμενα πιο κατανοητά:

Ανατομία Ακουστικής Χώρων

Ή έχει προσφέρει και βοήθεια όταν του ζητήθηκε καλόπιστα:

...
Υ.Γ Που μπορώνα διαβάσω για crossover (παθητικά και ενεργά) σε κείμενο συνολικό και όχι να προσπαθώ να μάθω από τα μηνυματα ενός forum.Υπάρχει κάποιο βιβλίο ή κάποιο άρθρο στο internet??
Για ρίξε μια ματιά εδώ γι' αρχή και βλέπουμε.
Υπάρχει και αυτό.
Τώρα για κάτι αντίστοιχο στα Ελληνικά, ίσως ο Bhutiaς έχει να προτείνει κάτι...
Συνονόματε Alex και Αντώνη, τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να "σας την πω", αλλά επειδή πιστεύω πως τα γραφόμενά σας θα μπορούσαν ίσως να θεωρηθούν απαξιωτικά, ακόμα και αν εσείς δεν έχετε τέτοια πρόθεση.

Ειδικά εσύ Alex γνωρίζεις πόσο καλόπιστα έγραψα τα παραπάνω. Έτσι φίλε;
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

Προσπαθουσα πολυ καιρο να βρω τους κανονες της φυσικης βασει των οποιων λειτουργουν τα ηχοσυστηματα αλλα αντιμετωπιζα 2 προβληματα. το ενα της θεωριας που το λυσατε και σας ευχαριστω...
Απλά ξύσαμε την επιφάνεια...

...
το αλλο, της ευρεσης των τεχνικων στοιχειων των προς ματσαρισμα μηχανων κρυβεται πισω απο το πεπλο μυστηριου που απλωνει ο εκαστοτε κατασκευαστης...
Ίσως θα' πρεπε να αποτελέσει κι αυτό το θέμα ένα στοιχείο της τεχνικής αξιολόγησής μας, κι αυτό με την έννοια πως όσο πιο σοβαρός είναι ο κατασκευαστής τόσο λιγότερο "βαρύ" είναι και το πεπλο μυστηρίου που καλύπτει τις δημιουργίες του.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

...
φυσικα απο μονο τους το ηλεκτρικο ταιριασμα δεν αποτελει εγγυηση επιθυμητου αποτελεσματος αλλα με αυτον τον τροπο αποριπτεις εν ριπη οφθαλμου εκατονταδες συνδυασμους.
Με αφορμή το παραπάνω, αλλά και ένα thread που ανοίχτηκε δύο εβδομάδες πριν ας θυμηθούμε λίγο μερικά παλαιότερα ποστ του EAR:

Το παραπάνω που χρησιμοποίηση ως τίτλο (Δε παίζει καλά, κι έχω και δυνατό ενισχυτή, τι φταίει?) το έχω ακούσει και επιβεβαιώσει άπειρες φορές...

Τι πρόβλημα κι αυτό, ε?

Τι λέτε να φταίει?

Εγώ το μόνο χειροπιαστό - άρα τεχνικό δεδομένο - που μπορώ να σας πω είναι η ευαισθησία τους και το μέγιστο spl τους, οπότε να αντιστοιχήσουμε τι ενισχυτή χρειάζεται πχ το Magnepan 3.6 R.

Ευαισθησία 80 db (μετρημένο και από μένα και στο stereofile, άσε τι λένε στην μαμά μάγνεπαν... δυστυχώς)

max spl 116 db οδηγούμενο full range (κάποιοι λένε και παραπάνω αλλά μη δίνετε σημασία), >125db οδηγούμενο με αποκοπή στα 60Hz.

Για τα 118 db χρειάζεται μόλις 12 διπλασιασμούς ισχύος, δηλαδή μόλις κάτι ψιλά (96 βαττ) πάνω από τα 4 κιλοβάττ....

Και οι περισσότεροι προσπαθούν να ακούσουν μόνο με τα ψιλά (τα 96 βαττ)...

Τα συμπεράσματα δικά σας....

Σαφώς λόγω απόστασης μεμβράνης από μαγνήτες και χτυπήματος αυτής πάνω στους μαγνήτες δεν αντέχει τέτοια ισχύ σε πολύ χαμηλές συχνότητες, πχ στα 15 και 25Hz, αλλά στη φυσιολογική μουσική τέτοιες συχνότητες σχεδόν δεν υπάρχουν. Ταυτόχρονα ο κατασκευαστής το δίνει να έχει απόκριση από 34HZ και πάνω, αν του κάνεις μια τέτοια αποκοπή και παίζει από 35 κύκλους και άνω, δε θα πιστεύεις στα αυτάκια σου... Και τα βαττ θα τα ρουφάει όπως ο γιός μου το γάλα, εντελώς αχόρταγα και αδιαμαρτύρητα....

Αλήθεια, πόσοι τα έχουν ακούσει αυτά τα ηχεία με κιλοβαττικούς ενισχυτές? (εγώ εξαιρούμαι...)

Άρα, με ενεργή διενίσχυση με 2 κανάλια από 2 κιλοβάττ στο κανάλι είσαι εντελώς στα όρια, αν ο ενισχυτής έχει προστασία μπορεί και να κλείσει....

Με τριενίσχυση σε αυτό το βατάζ είσαι ΟΚ.....

Αυτές είναι οι αλήθειες της ζωής....

Αυτό θεωρείται από την πλειάδα των χρηστών προτέρημα του ηχείου, καθώς "βγάζει" αμέσως διαφορές σε αλλαγή οποιουδήποτε βύσματος ή σε αντικατάσταση οποιασδήποτε σύνδεσης.

Δε λέω πως δεν είναι αποκαλυπτικό και αναλυτικότατο το ηχείο, αλλά αυτό το θέμα, των βυσμάτων και των συνδέσεων, είναι άλλο ένα κατασκευαστικό πρόβλημα που χαρακτηρίζει τα ηχεία αυτά....


Διότι λόγω της χαμηλότατης Re των μεγαφώνων θα έπρεπε να είχαν χρησιμοποιήσει άλλες λύσεις.


Έχουμε να κάνουμε με μονάδες που έχουν μεν σταθερή - ωμικότατη αντίσταση, αλλά πολύ χαμηλή, το ρίμπον δε, σπανίως αγγίζει τα 3 ωμ! Εγώ ποτέ δε μέτρησα ρίμπον πάνω από 2,8 ωμ!

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ενδιάμεσες συνδέσεις να ακούγονται ευκρινώς, όταν η ωμική αντίσταση που προσθέτουν είναι πιά μετρήσιμη, έστω και 0,2-0,3ωμ.


Οι υπάρχουσες - πάσχουσες συνδέσεις είναι 3 τύπων:
1. οι εξωτερικές με τα συσφικτικά άλεν
2. οι εσωτερικές με απλά βύσματα
3. οι επαφές των μεγαφώνων

Τα εξωτερικά βύσματα σύνδεσης είναι συσφικτικά με άλεν. Εκεί, αν τοποθετήσεις βύσματα τύπου μπανάνας ή ακίδας ή δίχαλου ή οποιοδήποτε άλλο βύσμα, η επαφή δεν είναι άριστη, διότι είναι πολύ μικρού εμβαδού, εκεί που σφίγγει η βίδα. Εδώ η λύση είναι απλή, χρησιμοποιείς σκέτο καλώδιο, χωρίς βύσμα, και η σύσφιξη επιτυγχάνει άριστη επαφή.

Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι.

Μέσα στο ηχείο όμως, όπου βρίσκεται το εσωτερικό κρος, αλλά και μέσα στο εξωτερικό κρος, υπάρχουν ένα σωρό απλά βύσματα που δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Αυτά τα βύσματα αν τα κουνήσεις θα δεις ότι δεν έχουν σφιχτή επαφή, είναι χαλαρότατα, μπαινοβγαίνουν άνετα.

Η λύση εδώ απαιτεί πιο δραστικά μέτρα, αφαίρεση των βυσμάτων, σφιχτό στρίψιμο των 2 αγωγών μεταξύ τους, και κατά προτίμηση σφίξιμο του συνεστραμμένου ζεύγους αγωγών με απλά ηλεκτρολογικά συσφικτικά βύσματα ή αν επιθυμείτε κόλληση και περιφερική μόνωση.

Και πάμε στο δυσκολότερο κομμάτι, τα βύσματα των μεγαφώνων. Το ρίμπον, όπως και τα άκρα των συρμάτων του μιντ και του γούφερ, καταλήγουν σε μια λεία λάμα πάνω στην οποία δήθεν βυσματώνει ένα απλό ηλεκτρολογικό βύσμα. Δυστυχώς αυτή η επαφή μόνο σφιχτή δεν είναι, και παρεμβάλλει και το υλικό της λάμας, μη περιμένετε ρόδια κι ασήμια εδώ, φτώχεια καταραμένη στα υλικά....

Ευτυχώς, το ίδιο το άκρο του μεγαφώνου διαθέτει μια λάμα που με τη βοήθεια μιας βίδας σφίγγει επαρκώς τα σύρματα των μεγαφώνων ή την άκρη του ρίμπον. Η λύση λοιπόν είναι να σφίξει αυτή η λάμα τον αγωγό του μεγαφώνου μαζί με τον αγωγό του καλωδίου εσωτερικής καλωδίωσης. Φαίνεται σχετικά απλή, αλλά δυστυχώς δεν είναι, διότι απαιτεί εξαιρετικά λεπτούς χειρισμούς για να μη καταστρέψει κανείς (να μη κόψει κατά λάθος) τα σύρματα των μεγαφώνων και ιδιαίτερα το πολύ πολύ ευπαθές αλουμινένιο ριμπονάκι. κάπως έτσι πρέπει να γίνουν οι επαφές των μεγαφώνων:
(η κάτω επιφάνεια του απεικονιζόμενου αγωγού της Goertz έχει απαλλαγεί από την επιφανειακή στρώση βερνικιού, ενώ στην προβλεπόμενη θέση έγινε τρύπα για τη βίδα και λείανση της εσωτερικής επιφάνειας ώστε να μη φθείρει τον αγωγό του ρίμπον)



Με τέτοιες συνδέσεις, οι ηχητικές αλλαγές είναι εντυπωσιακές, ανεβαίνει κατά πολύ το χρήσιμο damping factor του ενισχυτή και παίζουν τα μεγάφωνα ως οφείλουν...
Δυστυχώς όμως, κατά τη διάρκεια της σύνδεσης, μέχρι και την αναπνοή σας πρέπει να κρατάτε, γιατί με ένα ελάχιστο ρεύμα αέρος μπορεί να σηκωθεί η άκρη του ρίμπον από τη θέση της και το άκρο αυτό να κοπεί άμεσα... ακόμα και στο στρίψιμο της βίδας, ή και στην επαφή του αγωγού του καλωδίου εσωτερικής καλωδίωσης με το ρίμπον, οι κινήσεις πρέπει να είναι ήπιες, σταθερές και σίγουρες.

Το αποτέλεσμα πάντως ανταμείβει.
Ίσως πολλοί θα νομίζετε πως αυτή η αναφορά σε συνδέσεις και υλικά είναι τραβηγμένη.

Φυσικά δε πρόκειται να προσπαθήσω να επιχειρήσω να σας αλλάξω άποψη με μόνο επιχείρημα τις ακουστικές μου εκτιμήσεις, διότι θα κριθούν ως υποκειμενικές και εξαρτόμενες από το υπόλοιπο σύστημά μου.

Γι' αυτό θα προσπαθήσω να αναλύσω λίγο παραπάνω πόση σημασία έχουν αυτά από καθαρά - επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη, χρησιμοποιώντας ...απλή φυσική!

Από τι πάσχουν ηλεκτρικά τα συγκεκριμένα ηχεία? Από απόδοση. Και εννοώ απόδοση με την έννοια της ευαισθησίας, όχι της ποιότητας. Διότι έχουν χαμηλότατο συντελεστή απόδοσης, με ευαισθησία της τάξης των 80 έως 84 db/watt/m.

Αυτό μεταφράζεται εν ολίγοις σε χαμηλό efficiency.

Ταυτόχρονα πάσχουν από χαμηλή αντίσταση μεγαφώνων, χαμηλό Re. Μια μέση τιμή είναι 3,3 ωμ, με λίγο χαμηλότερα τα ηχεία με γνήσιο ρίμπον ( Re=2.9 ωμ).

Αν θεωρήσουμε ότι τα μεγάφωνα είναι άριστες αντιστάσεις στο ηχητικό φάσμα, με τα zobel τους και τα ούλα τους, τότε η αντίσταση του μεγαφώνου, γνωστή ως Re, είναι αυτή που θα έπρεπε να "βλέπει" ο ενισχυτής μας.

Ο ενισχυτής μας όμως βλέπει και μια άλλη αντίσταση σε σειρά με το ηχείο μας, που αντιπροσωπεύει τα καλώδια, τις συνδέσεις, τις πλακέτες, τα πηνεία, κλπ κλπ κλπ, οτιδήποτε δηλαδή παρεμβάλλεται μεταξύ του ενισχυτή μας και του μεγαφώνου μας. Αυτή η αντίσταση είναι η γνωστή Rg, και σαφώς περιλαμβάνει και την αντίσταση εξόδου του τελικού σταδίου του ενισχυτή μας, γνωστή ως Zo.

Στην Rg τη μεγαλύτερη ζημιά προκαλούν τα πηνεία, με την DCR τους που εισάγουν.

Πόση είναι η πτώση του efficiency του μεγαφώνου μας από την Rg? Μετριέται σε db και μας δείχνει την πτώση του spl του ηχείου μας. Τη βρίσκουμε με τον παρακάτω τύπο:

SPL = 20 Χ Log[Re/(Rg+Re)]

Πάμε παρακάτω...

Το Qes του ηχείου μας (τμήμα του Qts) βγαίνει από το Re/BL².
Στην πεζή πραγματικότητα όμως, κι όχι στη θεωρία, το Re σαφώς περιλαμβάνει και το Rg.
Οπότε το πράμα γίνεται ως εξής: Qes = ί Χ( Re + Rg )/ BL²
(εδώ, για όποιον ενδιαφέρεται, το ί = Sqrt[Mms/Cms] )

Τώρα αν ρίξουμε το Qes μέσα στο Qts (συνολικό Q του ηχείου που είναι ανάλογο του ακουστού Qh), το οποίο Qts περιλαμβάνει και το μηχανικό Qms, έχουμε τον εξής συνολικό τύπο:

Qts = Qms Χ Qes /( Qes + Qms ) = Qms /( 1 + Qms/Qes )

Έτσι, αν για παράδειγμα χρησιμοποιήσουμε ένα τυπικό μεγάφωνο με Theile Small τιμές BL=10, Qes=0.5, Re=5 Ohm, Qms=10, για δυό διαφορετικά πηνεία πχ 1,5mH με αντιστάσεις 0,114 και 0,75 ωμ, η διαφορά που προκύπτει σε Qts και efficiency είναι η εξής:

coil DCR=0.114 ωμ / αύξηση Qts=2% / πτώση efficiency=0,2db
coil DCR=0.75 ωμ / αύξηση Qts=13% / πτώση efficiency=1,2db

Τραγική διαφοροποίηση, ε? Με μόνη διαφορά 0,636 ωμ αντίστασης ενός πηνίου!

Το Qts είναι 0.314 για 0.114 αντίσταση πηνίου και 0.35 για 0.75 ωμ πηνίο. Αυτό το παράδειγμα, αν το αντιστοιχήσουμε σε ένα κουτί μπας ριφλέξ, εφόσον ο όγκος του κουτιού (για συγκεκριμένη απόκριση συχνότητας) εξαρτάται από το τετράγωνο του Qts, σημαίνει μια αύξηση 25% του όγκου του κουτιού για ίδια απόκριση συχνότητας!

Μέσα στα ίδια πλαίσια, και από τα ίδια παραδείγματα, δηλαδή ακολουθώντας την ηλεκτρική διαφοροποίηση που επιφέρει η αύξηση της ωμικής αντίστασης στο δρόμο του σήματος μέχρι το μεγάφωνο, μπορούμε να κατανοήσουμε και το πόσο σημαντική είναι η τοπολογία των ενισχυτικών, αφού φαίνεται ξεκάθαρα η συμμετοχή τους στο Rg μέσω της αντίστασης εξόδου των τελικών σταδίων τους, την Zo.

***** Το Ζο τυπικά μπορεί να έχει τις εξής τιμές: *****
***** 0,0001 ωμ (ψηφιακός ενισχυτής) *****
***** 0,05 ωμ (Solid State AB ενισχυτής) *****
***** 0,6 ωμ (λαμπάτη πέντοδος) *****
***** 1,2 ωμ (λαμπάτη τρίοδος, γνωστή ως SET) *****

Τα συμπεράσματα δικά σας.....

Ταυτόχρονα δείτε πόσο η Rg μπορεί να επηρεάσει το DF (Damping Factor) του ενισχυτή μας:

Το DF ισούται με το λόγο της αντίστασης ηχείου προς την αντίσταση του σταδίου εξόδου του τελικού μας, θεωρείται δε στάνταρ σε αυτή τη μέτρηση ότι η αντίσταση του ηχείου είναι 8 ωμ.
Δηλαδή DF=8/Zo,
οπότε αν ένας ενισχυτής έχει DF= 100 τότε η αντίσταση εξόδου του είναι Ζο=8/100=0,08 ωμ.

Τώρα, επειδή έχουμε πραγματικά ηχεία και δε σταματούμε στη θεωρία, αναπροσαρμόζουμε τον τύπο στην πραγματική ωμική αντίσταση του ηχείου μας, η οποία ας υποθέσουμε ότι είναι 5 ωμ, οπότε DF=5/Zo=5/0.08=62,5.
Άρα στα ηχεία μας ο ενισχυτής μας δεν έχει DF 100, αλλά 62,5.

Ως εδώ δε προσθέσαμε το Rg. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα πηνίο με DCR=0.4 ωμ και καλωδιώσεις, βύσματα και λοιπά παρελκόμενα 0,12 ωμ, τότε φίλοι μου ο DF από το αρχικό 100 έχει πάει περίπατο στο:
DF=5/(0.08+0.12+0.4)=5/0.6=8.33

Damping Factor = 8.33 ...... Είπε κανείς τίποτα?

Και βάζοντας μια αντίσταση σε σειρά με ο ρίμπον, που πάει ο DF του ενισχυτή μας? Τα πηνεία του μιντ και του γούφερ των μάγκνεπαν θέλετε να μάθετε τι τιμές DCR έχουν? Δε φαντάζομαι... θα πέσει πολύ κλάμα...

Πολλοί υποστηρίζουν πως ένας ενισχυτής με DF της τάξης του 10 ότι αρκεί.

Βλέπουμε όμως στην πράξη ότι τα υλικά και οι συνδέσεις, σε ένα ηχείο με μεγάφωνα χαμηλής ωμικής αντίστασης (βλέπε μεμβράνες και ρίμπον) μπορούν πανεύκολα να εξολοθρεύσουν το 1500 Damping Factor του ενισχυτή μας για το οποίο είμαστε και πολύ υπερήφανοι.... και να το ρίξουν στα τάρταρα του 7 και 8....

DF=7 κυρίες και κύριοι στα περισσότερα σετάπ που δουλεύουν μάγκνεπαν χωρίς αλλαγές στα υλικά, αυτή είναι η πραγματικότητα.

Γι'αυτό είναι προτιμότερο να σφίξετε τις επαφές και ίσως και να αλλάξετε κανένα πηνίο, παρά να αλλάξετε ενισχυτή, καλύτερο αποτέλεσμα θα έχετε! (προϋπόθεση βέβαια να μην έχετε ενισχυτή με υψηλή αντίσταση εξόδου, διότι και πάλι μόνο με κόρνες σώζεται η κατάσταση...)

Φυσικά, η βέλτιστη και πάλι λύση είναι η κατάργηση όλων των παθητικών υλικών στην πορεία των μεγαφώνων, η χρήση ελάχιστου μήκους καλωδίων ηχείων και οι σφιχτές επαφές σε συνδυασμό με ενισχυτικά υψηλότατου DF.

Για άλλη μια φορά... περί ορέξεως και πάλι λοιπόν....
(που θα πάει, θα σας πείσω τελικά για ενεργή πολυενίσχυση....)
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

Από τα προηγούμενα αλλά και μετά τα παρακάτω, ελπίζω να γίνει ευκολότερα κατανοητό το γιατί μερικές φορές η ικανότητα οδήγησης του ηχείου-χώρου μπορεί να καταστεί πολύ σπουδαιότερη παράμετρος από αυτήν καθεαυτήν την "ποιότητα ήχου" ή τις "χροιές" ενός ενισχυτή:

Το εν συντομία συμπέρασμα (για όσους δικαίως δε θα ασχοληθούν με το αναλυτικό κείμενο) είναι το εξής:

επειδή τα Magnepan έχουν:

1. μεγάφωνα πολύ χαμηλής ωμικής αντίστασης
2. χαμηλή ευαισθησία
3. ανάγκη για πολλά watt (ενισχυτή με ....)

έχει πραγματικά μεγάλη σημασία και ακούγεται και εξηγείται εύκολα γιατί είναι τόσο ακουστό:

1. Να είναι πολύ σφιχτές όλες οι επαφές
2. Να χρησιμοποιούνται πολύ μικρού μήκους καλώδια και πολύ χαμηλής εμπέδησης
3. να αλλαχτούν αν είναι δυνατό οι εσωτερικές επαφές μεγαφώνων - καλωδίων και καλωδίων - υλικών κρος
4. να αλλαχτούν αν είναι δυνατό τα πηνία με άλλα χαμηλότερης ωμικής αντίστασης
5. να χρησιμοποιείται ενισχυτής υψηλότατου DF

Το κέρδος είναι και ευαισθησίας (περισσότερα db με τα ίδια βατ ενισχυτή) αλλά και ποιότητας.

Το βέλτιστο αποτέλεσμα έρχεται αναμφισβήτητα με ενεργή πολυενίσχυση, χωρίς καθόλου υλικά στο παθητικό κρος.

Αυτά τα ολίγα....
Οπότε ή παίρνεις Magnepan και ψάχνεις για κιλοβαττικά ενισχυτικά, ή πάρε κόρνες καλύτερα και κάνε την 911 να νιώθει άνετα σε τοπολογία SET....

Τώρα για κιλοβαττικά ενισχυτικά τι να προτιμήσουμε?

Με ελάχιστη σκέψη θα έλεγα λαμπάτο ενισχυτή, αν μπορείς να τον βρείς, να τον αγοράσεις και να αντέχεις τη ζέστη που θα βγάζει.

Με λίγη παραπάνω σκέψη εύκολα θα έλεγα "ψηφιακό" ενισχυτή, με υψηλή απόδοση και φτηνά πολλά πολλά βαττ.

Όσο για ποιότητα στο ενισχυτικό, η άποψή μου είναι σαφής: ζήτω τα "ψηφιακά"!

Αυτό μου αρέσει πολύ περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο έχω ακούσει, στην έκφρασή του από την tripath, τάξης δηλαδή "Τ".

Αυτό μου αρέσει, αυτό προτείνω. Αλλά τα γούστα γούστα, κι εγώ ένα λαμπάτο κιλοβαττικό θα τον έπαιρνα, αν ήταν σε χαμηλή τιμή (κι αν η γιαγιά μου είχε πα@ρια, παππού θα τη φώναζα)....
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

Αν ο φίλος μας ο back θέλει, θα μπορούσε ίσως να μας κάνει μια σύγκριση των Hypex UCD700 και των 1000αριών ICE που έχει.
Αν τα Hypex ήταν π.χ 350 Watt, ποιά θα προτιμούσε άραγε;
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: KRELL FPB 400 CX

πάντως ωραία η κουβέντα.πάντα είχα απορία στο θέμα της μέγιστης μεταβίβασης ισχύος αλλα και στο ματσάρισμα στις στάθμες.
κίπ γκόινγκ...
ΚΛΙΚ!
Σελίδες 421-424.
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.740
Reaction score
7.534
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

Kαλημερες σας κυριοι........κοιμηθηκατε καλα????:116::116:
 


Μηνύματα
2.500
Reaction score
1.791
Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

Κάτσε ρε , κάποιο απο δαύτα κατεβαίνει στο 1-1,5 ωμ , δεν θυμάμαι πιο είναι , και απο ευαισθησία , εχουν ανέβει , απο οτι διαβάζω, εχουν φτάσει αστρονομικά νούμερα, 85-86 db.
για το apogee scintilla θα λες.


http://www.apogeespeakers.com/scintilla.htm




χαχαχα! 1Ohm! δεν έχουν το Θεό τους ρε!
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.039
Reaction score
35.265
Καλημερα Βλαση , καλημερα σε ολους...

Ρε συ Βλαση να σε ρωτησω...

σκεφτηκες κατι που δεν προτεινε κανενας??
μια καλη λυση??

Ν αλλαξεις ηχεια?????:144::144::144:

Μπας κ στρωσει η κατασταση...:139:
 

Μηνύματα
4.928
Reaction score
4.082
Απάντηση: Re: KRELL FPB 400 CX

Καλημερα Βλαση , καλημερα σε ολους...

Ρε συ Βλαση να σε ρωτησω...

σκεφτηκες κατι που δεν προτεινε κανενας??
μια καλη λυση??

Ν αλλαξεις ηχεια?????

Μπας κ στρωσει η κατασταση...
Γιατι ρε Γιαννη, πουλας τα δικα σου?
 


Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Απάντηση: KRELL FPB 400 CX

Φυσικά και γνωρίζω από το ΄΄τίποτα΄΄.Γι αυτό και σου απαντώ δίχως να θυμώνω και σε παρακαλώ να μην ξεχνάς να μου γράφεις,όπως κι εγώ δεν αμελώ να σε...γράφω(κατά το καρντάσικο ιδίωμα)
Παλιομοδίτικη βρίσκω την προσφορά σου.Πρόσεξε τις παρενέργειες των μπλε χαπιών...Μιά από αυτές είναι ότι σε κάνουν να νομίζεις πως υποβάλλεις έξυπνες ερωτήσεις...

Όταν φτάσω στην ηλικία σου θα λάβω υπ' όψη την εμπειρία που έχεις για τα μπλε χάπια.... :142:


Από κει και πέρα συνεχίζεις να μην απαντάς, αλλά ακόμα χειρότερα έχεις χάσει το χιούμορ σου. Σημαδι γηρατειών κι αυτό να ξέρεις. :144:

Άμα δεν το 'χεις μην προσπαθείς άδικα. Με φιλικούς χαιρετισμούς και από τους δυο μας.... :136::116:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.982
Μηνύματα
2.924.692
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top