- Μηνύματα
- 422
- Reaction score
- 1.258
Βεβαίως και μπορεί να επεκταθεί.Βέβαια το θέμα μιλάει για ενισχυτές κ ηχεία... αλλά μπορεί να επεκταθεί.
Καλή επιτυχία στην ολοκλήρωση της εγκατάστασης οθόνης στο DSP σου!
Βεβαίως και μπορεί να επεκταθεί.Βέβαια το θέμα μιλάει για ενισχυτές κ ηχεία... αλλά μπορεί να επεκταθεί.
thank you,thank you!Καλή επιτυχία στην ολοκλήρωση της εγκατάστασης οθόνης στο DSP σου!
Συμφωνώ. Πολλοί που διαθέτουν γνώσεις κι εμπειρία, επιθυμούν μηδενικούς συμβιβασμούς σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των συσκευών τους.Το DIY δε γίνεται απαραίτητα για να "τη βγάλουμε φτηνότερα" ή για τη "χαρά της κατασκευής".
Ενίοτε γίνεται και για να πάρουμε features που δεν έχει κάποια εμπορική έτοιμη κατασκευή...
Με αφορμή τον Αλέξανδρο από πάνω, που ως συνήθως τα γράφει εξαιρετικά.Να πάω σε κάποιο σχέδιο έτοιμο διότι η επιλογή μονάδων και καμπίνας δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση.
Συμφωνώ. Είναι το καλύτερο ξεκίνημα για τους λιγότερο έμπειρους.1. Να πάω σε κάποιο σχέδιο έτοιμο διότι η επιλογή μονάδων και καμπίνας δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση.
Αν δε διαθέτεις ήδη κάποιον αξιόλογο ενισχυτή, αυτή είναι μια καλή λύση.2. Σίγουρα ότι έφτιαχνα θα ήταν με hypex fusion για τον απλό λόγο ότι είναι επαρκής ενισχυτής με χαμηλό θόρυβο και ενεργό κρος. Μπορώ να βάλω peq φίλτρα όπου χρειάζεται πολύ πιο εύκολα από οποιοδήποτε παθητικό κρος μετά την δημιουργία του ηχείου. Γενικά δεν θα έμπλεκα ποτέ με παθητικό κρος σε diy κατασκευή.
Αν δεν υπάρχουν τα απαραίτητα ξυλουργικά εργαλεία ή κάποιος δεν είναι εξοικειωμένος στη χρήση τους ακόμα κι αν διαθέτει κάποια από αυτά, τότε ο ξυλουργός είναι μονόδρομος. Και φυσικά ο λουστραδόρος!3. Τις καμπίνες δεν θα τις έφτιαχνα μόνος μου αλλά θα πήγαινα σε επαγγελματία να τις φτιάξει ώστε να μην κάνω κάποιο λάθος που στο τέλος θα μου κοστίσει περισσότερο.
Δεν ανέφερες προηγουμένως πως θα παραμετροποιούσες το ηλεκτρονικό crossover για την "επιπεδοποίηση" της απόκρισης; Δεν αντιλαμβάνομαι πλήρως την ανάγκη χρήσης equalizer (ξέρω πως DSP το λέμε σήμεραΓια προενισχυτη πάλι δεν έχει νόημα για τις δικές μου ανάγκες καθώς προενισχυτη χωρίς σύστημα ισοστάθμισης δεν θα επερνα ποτέ...
αφού θα εχεις τα peq των hypex....τι τη θες δεύτερη ισοστάθμιση στον προενισχυτή;Για προενισχυτη πάλι δεν έχει νόημα για τις δικές μου ανάγκες καθώς προενισχυτη χωρίς σύστημα ισοστάθμισης δεν θα επερνα ποτέ...
Στο peq τα φίλτρα που βάζεις έχουν κυρίως μικρό q και σκοπό έχουν να μαζέψουν ξεσπάσματα που οφείλονται στις μονάδες και τα βάζεις στο στάδιο που κατασκευάζεις το ηχείο. Μπορείς βέβαια και να το χρησιμοποιήσεις και εντός του χώρου αν δεν έχεις κάποιο σοβαρό προγράμμα ισοστάθμισης κυρίως σε χαμηλές συχνότητες.αφού θα εχεις τα peq των hypex....τι τη θες δεύτερη ισοστάθμιση στον προενισχυτή;
Κι εσύ στο τραπέζι της κουζίνας;thank you,thank you!
πρόβλημα έλλειψης χώρου για μαστορέματα... που θα πάει όμως![]()
Όταν λέμε αντιγραφή προϊόντος, τότε μιλάμε κάτι κολάσιμο διότι καταπατούμε εμπορικά δικαιώματα. Κι αν αυτή η αντιγραφή, πετυχημένη ή αποτυχημένη είναι αδιάφορο, προορίζεται γι αποκλειστικά προσωπική χρήση έχει καλώς, αν όμως βρει το δρόμο προς στο εμπόριο τότε υπάρχουν και νομικές συνέπειες.Πρέπει να θεωρούμε ως ιδιοκατασκευές τις αντιγραφές; Γιατί να μην τις θεωρούμε δηλαδή μια λίγο περισσότερο σύνθετη συναρμολόγηση; Τι πρωτότυπο φέρουν τα σχέδια αυτά εκτός του σίγουρα μειωμένου κόστους, σε σχέση με κάποια επώνυμη εφάμιλλη λύση;
Η εξασφάλιση των αυθεντικών υλικών που προδιαγράφονται και προέρχονται από έναν καταξιωμένο κατασκευαστή, καθώς και η "πιστή" εφαρμογή των οδηγιών εφαρμογής, υπεραρκούν για την εξασφάλιση της τελικής ποιότητας.με πιο κριτήριο περνάει μια τέτοια λύση από τη διαδικασία του ποιοτικού ελέγχου που θα πέρναγε μια αντίστοιχου επιπέδου εμπορική λύση; Πιο συγκεκριμένα μπορεί κάποιος να βρει οικονομικά υποδομες με τις οποίες θα διασφαλίσει ότι το παραγωμενο αποτέλεσμα είναι εντός προδιαγραφών;
Το μειωμένο κόστος αν συνοδεύεται κι από υψηλή απόδοση είναι, κατά τη γνώμη μου, δέλεαρ!Δεν ευαγγελίζω υπέρ των έτοιμων λύσεων, αλλά έχω την εντύπωση ότι για το 90% καθοριστικός παράγοντας είναι αυστηρά και μόνο, το μειωμένο κόστος.
Ας το εξηγήσω περισσότερο και ας φέρουμε ως παράδειγμα ένα διδρομο ηχείο:Δεν ανέφερες προηγουμένως πως θα παραμετροποιούσες το ηλεκτρονικό crossover για την "επιπεδοποίηση" της απόκρισης; Δεν αντιλαμβάνομαι πλήρως την ανάγκη χρήσης equalizer (ξέρω πως DSP το λέμε σήμερα).
Καθρέπτης, ολόϊδιο.Για τους αρχάριους κάθε ηχείο τριών μεγαφώνων, είναι το ένα αντιγραφή του άλλου. Η πραγματικότητα βεβαίως, είναι εντελώς διαφορετική. Είναι σαν να λέμε πως όλα τα αυτοκίνητα είναι το ίδιο πράγμα, μόνο και μόνο επειδή μοιράζονται το κοινό χαρακτηριστικό να διαθέτουν τέσσερις ρόδες!
Αν διατίθεται MLSSA ή LEAP ή MLS ή CLIO ή το ταπεινό OmniMic δεν αρκεί για να προχωρήσουμε με "ασφάλεια" στην κατασκευή ηχείου; Έχω παρατηρήσει πως οι περισσότεροι κατασκευαστές μεγαφώνων μετρούν κυρίως με τα τέσσερα πρώτα συστήματα.Χωρίς Klippel δεν έχει νόημα να κατασκευάζονται ηχεία το 2022.
Πρόσεξα καλύτερα τι ακριβώς έγραψες και μάλλον έχεις δίκιο. Δεν αναφέρθηκες σε κατασκευή με τα ίδια ακριβώς μεγάφωνα, αλλά γι αντίστοιχα της ίδιας εταιρίας σε παρόμοια διάταξη και καμπίνα και κόστος στο 1000ρικο. Προφανώς με φθηνότερα μεγάφωνα η τιμή ανταποκρίνεται σ' αυτή ανέφερες.Καθρέπτης, ολόϊδιο.
Στην προκειμένη περίπτωση ποιοι είναι οι αρχάριοι;
Αν έγινε σαν εφαρμογή ή όχι όπως γράφεις αλλού δεν το γνωρίζω.
Και το κάνει έστω αυτό ο Έλληνας μικροκατασκευαστής DIYer?Ολοι οι άλλοι σχεδιάζουν-μετρούν με φθηνότερες μεθόδους και όταν πλησιάζουν στο τελικό προϊόν αγοράζουν (μερικοί) ώρες σε κάποια υψηλών προδιαγραφών εγκατάσταση.
Προς ενημέρωση, κι επειδή δεν έχω πρόχειρες τις σημειώσεις μου, σας δίνω στα γρήγορα δύο επιλογές πρόσβασης σε ανηχοϊκό θάλαμο στην πατρίδα μας.Και το κάνει έστω αυτό ο Έλληνας μικροκατασκευαστής DIYer?
Έχουμε ανηχοικούς θαλάμους προς ενοικίαση;