- Μηνύματα
- 409
- Reaction score
- 1.368
Οπότε Κώστα να υποθέσω, οτι σε κατάλληλα περιποιημένο χώρο ώστε να αναδειχτούν τα προτερήματα του Dirac, αξίζει τα παραπάνω χρήματα ο NAD?Ναι.
Όχι.
Κατα την γνώμη σου πάντα...
Οπότε Κώστα να υποθέσω, οτι σε κατάλληλα περιποιημένο χώρο ώστε να αναδειχτούν τα προτερήματα του Dirac, αξίζει τα παραπάνω χρήματα ο NAD?Ναι.
Όχι.
Εννοείται πως ναι.
Και ακριβώς με την ίδια λογική, αξίζει ο τρίνοβ.
Βασικά, ισοσταθμιση πληρώνεις.
Τώρα αν ανήκεις στην κατηγορία των αγοραστών καλωδίων και του αγνού παρθένου σήματος που απαγορεύεται το σαμπ και το εκουαλαιζερ, μόνο τότε, όλα αυτά είναι πεταμένα λεφτά.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, εκεί τα χώνεις, αυτό μετράει (με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις ηχεία ντουλάπια, που δε σώζονται με τίποτα, και χώρο ακατάλληλο για ακροάσεις.. είπαμε, ηχόμπαρα, ή έστω λαμπάτο και μονόδρομο. Φαντάζεσαι ντιρακ με λαμπάτο; Θα ανατιναχτούν αναμεταξύ τους).
Συμφωνώ 100%Όχι.
Έχω τοποθετηθεί.
Ηχόμπαρα.
Μη πετάτε λεφτά. Υπάρχουν κι άλλα χόμπι.
Παίζουν πολύ ωραία οι ηχόμπαρες, έχει κι ακριβές και προσεγμένες. Δε το λέω υποτιμητικά.
Οι περισσότεροι θέλουμε να βλέπουμε ταινίες σε μεγάλη οθόνη με μεγάλο ήχο, κι ας έχουν ελαττώματα. Δεν θέλουμε να βλέπουμε κούτες.Άμα δεν δουλεύει σωστά ο χώρος, ηχείο δε λειτουργώ.
Γιατι τωρα δεν αξιζει τα λεφτα του....ενα σαμπ πλακα μας κανουν; οσο εγκρινω τον 758 τοσο με αποθαρρυνει μια τετοια αγορα.Για μενα το μεγαλο πλεονεκτημα του nad θα ειναι (αν γινει) αυτο που εχει ανακοινωσει η dirac για multi sub integration.
Ο nad λογω modular construction ειναι απο τους λιγους που μπορει να υποστηριξει αυτη την αναβαθμιση.
Αν και οταν γινει αυτο τοτε θα ανεβει επιπεδο .
Η φράση κλειδί Δημήτρη είναι αυτή που έχω υπογραμίσει. Εσύ χρησιμοποιείς το σύστημα μόνο για ταινίες. Άλλες οι απαιτήσεις όταν ακούς μουσική από το πολυκάναλο. Εκεί χωρίς τον κατάλληλο χώρο δεν παλεύεται και δεν αξίζει να χώνεις πολλά λεφτά.Οι περισσότεροι θέλουμε να βλέπουμε ταινίες σε μεγάλη οθόνη με μεγάλο ήχο, κι ας έχουν ελαττώματα. Δεν θέλουμε να βλέπουμε κούτες.
Οι ηχομπάρες αφορούν όποιον παρακολουθεί ταινίες με χαμηλή/μεσαία ένταση σε μικρούς χώρους. Όχι τους θαμώνες ενός AV forum.
Συμφωνώ απόλυτα.Η φράση κλειδί Δημήτρη είναι αυτή που έχω υπογραμίσει. Εσύ χρησιμοποιείς το σύστημα μόνο για ταινίες. Άλλες οι απαιτήσεις όταν ακούς μουσική από το πολυκάναλο. Εκεί χωρίς τον κατάλληλο χώρο δεν παλεύεται και δεν αξίζει να χώνεις πολλά λεφτά.
και στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσω Κουτσούμπα
Συμφωνω οσον αφορα μηχανηματα μεσαιας τιμης οπως τον 758 αλλα για τον m17 και αντιστοιχης κατηγοριας οχι.Γιατι τωρα δεν αξιζει τα λεφτα του....ενα σαμπ πλακα μας κανουν; οσο εγκρινω τον 758 τοσο με αποθαρρυνει μια τετοια αγορα.
Στο τελος θα συμφερει να αγοραζεις 758,759,760,761 ολοκληρα τα επομενα μοντελα να τα μεταπωλεις απο το να αγοραζεις αναβαθμισεις,εαν δουλεψουν σωστα και δεν εχουν θεματα ,οπου οταν θα φτασεις να μην αλλο proof με τα ιδια λεφτα να εχεις καλυτερο μηχανακι με τον 761 τοσο ισοσταθμικα οσο και μεσα στα νεα φορματ κλπ πρωτοκολλα hdmi,usb,et cetera et cetera....λεω τωρα...
+1 σε αυτο. Η αληθεια παντως ειναι οτι οταν εχεις σκοπο να ριξεις κανα 40αρι, που πιστευω τοσο σου εχει παει ανετα το δικο σου συστημα ειναι αμαρτια να μη φροντισεις το χωρο εστω και ελαχιστα. Νομιζω το εκανες και εσυ και ειδες διαφορα. Επισης αμαρτια ειναι να μη δωσεις και κατι να στο καλιμπραρει καποιος επαγγελματιας. Το εχω ξαναπει και δεν αρεσε σε ορισμενους: Εμεις ειμαστε τελικοι καταναλωτες. Δεν υπαρχει λογος να εχουμε γνωση να στησουμε ενα συστημα by the book. Ρωταει πιο πανω ο φιλοςΣυμφωνώ απόλυτα.
Οι γενικεύσεις όμως με ενοχλούσαν ανέκαθεν, ιδίως λαμβάνοντας υπ' όψιν την κατηγορία, subforum, του AVsite που βρισκόμαστε. Δεν ακούμε όλοι μουσική απο τα AV συστήματά μας και ελάχιστοι κάνουν critical ακρόαση μουσικής μέσω των AV amps τους.
Γι' αυτό και θεωρώ ελιτίστικη την πρόταση "πάρε ηχομπάρα" αφού είναι βέβαιο οτι θα παίξει πολύ καλύτερα ένα κανονικό σύστημα χαμηλής τιμής με 1 (ολογράφως, ένα ) αξιοπρεπές sub τις ταινίες και τις σειρές των χρηστών.
Διατηρώ επίσης αμφιβολίες για την αντιληψιμότητα των διαφορών σε ταινίες μεταξύ, για παράδειγμα, miniDSP (με REW), Yamaha με manual eq, Audyssey και Dirac* αφού ρυθμιστούν να παίζουν παρόμοια με έλεγχο εξωτερικού μικροφώνου, στον ίδιο προφανώς χώρο.
Κι αν αφαιρέσουμε απο τη σύγκριση τα subs όπως αρκετοί κάνουν...
*δεν βάζω στη σύγκριση τα Trinnov γιατί είναι μηχανήματα άλλης κατηγορίας.
Βασικά η ερώτηση μου αφορούσε τον NAD M17 αν αξίζει. Για τον Trinnov δεν θα τολμούσα να ρωτούσα, θα ήταν εντελώς άκυρο.Ρωταει πιο πανω ο φιλος
@nikos7 αν αξιξει να αγορασεις trinnov για σαλονι. Εγω φιλε Νικο θα σου πω σιγουρα οτι ειναι πολυ καλυτερος ο trinnov για σαλονι απο οτιδήποτε άλλο. Θα κανει θαυματα που δε τα κανει κανενα αλλο μηχάνημα. Το θεμα ομως ειναι οτι δε θα παρεις ουτε τα μισα απο αυτα που πληρωνεις διοτι ο χωρος καλως η κακως ειναι ανικητος παραγοντας ειδικα σε μεγαλες εντασεις. Οποτε θα κανεις μια κακη αγορα με γνώμονα το vfm. Αν τωρα τα λεφτα δεν ειναι θεμα για εσενα και ο παραγοντας vfm ειναι αδιαφορος προχωρα αφοβα. Εγω παντως θα κοιταγα για πιο γήινα πραγματα για το σαλονι μου και βασικα ουτε για dedicated δε νομιζω να εδινα τα λεφτα που θελει ο trinnov γιατι δε μου περισσεύουν.
Οπως είδες συγκρινα ολοκληρωμένους με προ της ίδιας εταιριας, ενώ οι ολοκληρωμένοι της μεσαίας κατηγορίας στέκονται ως αγορά σε προ, θα πήγαινα σε denon, marantz,yamaha.Συμφωνω οσον αφορα μηχανηματα μεσαιας τιμης οπως τον 758 αλλα για τον m17 και αντιστοιχης κατηγοριας οχι.
Κυκλοφορει απο το 2014 και με 1300 ευρω που εχουν οι δυο καρτες εγινε dirac , 4k και atmos dts x.
Αν στην θεση του το 2014 επαιρνες αντιστοιχο pro χωρις modules πχ arcam , anthem κτλ ποσο θα μπορουσαμε να τον πουλησουμε τωρα για να παρουμε το καινουριο μοντελο?
Δηλαδή π.χ. στον παρακάτω χώροΣυμφωνώ απόλυτα.
Οι γενικεύσεις όμως με ενοχλούσαν ανέκαθεν, ιδίως λαμβάνοντας υπ' όψιν την κατηγορία, subforum, του AVsite που βρισκόμαστε. Δεν ακούμε όλοι μουσική απο τα AV συστήματά μας και ελάχιστοι κάνουν critical ακρόαση μουσικής μέσω των AV amps τους.
Γι' αυτό και θεωρώ ελιτίστικη την πρόταση "πάρε ηχομπάρα" αφού είναι βέβαιο οτι θα παίξει πολύ καλύτερα ένα κανονικό σύστημα χαμηλής τιμής με 1 (ολογράφως, ένα ) αξιοπρεπές sub τις ταινίες και τις σειρές των χρηστών.
Διατηρώ επίσης αμφιβολίες για την αντιληψιμότητα των διαφορών σε ταινίες μεταξύ, για παράδειγμα, miniDSP (με REW), Yamaha με manual eq, Audyssey και Dirac* αφού ρυθμιστούν να παίζουν παρόμοια με έλεγχο εξωτερικού μικροφώνου, στον ίδιο προφανώς χώρο.
Κι αν αφαιρέσουμε απο τη σύγκριση τα subs όπως αρκετοί κάνουν...
*δεν βάζω στη σύγκριση τα Trinnov γιατί είναι μηχανήματα άλλης κατηγορίας.
... είναι βέβαιο οτι θα παίξει πολύ καλύτερα ένα κανονικό σύστημα χαμηλής τιμής με 1 (ολογράφως, ένα ) αξιοπρεπές sub τις ταινίες και τις σειρές των χρηστών.
....
...
Οι γενικεύσεις όμως με ενοχλούσαν ανέκαθεν....
Εγώ πάλι τη θεωρώ πολλές φορές έως και σωτήρια, αν επιλεγεί η κατάλληλη ηχόμπαρα με τα κατάλληλα χαρακτηριστικά εκπομπής....
Γι' αυτό και θεωρώ ελιτίστικη την πρόταση "πάρε ηχομπάρα" αφού είναι βέβαιο οτι θα παίξει πολύ καλύτερα ένα κανονικό σύστημα χαμηλής τιμής με 1 (ολογράφως, ένα ) αξιοπρεπές sub τις ταινίες και τις σειρές των χρηστών.
...
Μόνο που αυτό είναι αδύνατον....
Διατηρώ επίσης αμφιβολίες για την αντιληψιμότητα των διαφορών σε ταινίες μεταξύ, για παράδειγμα, miniDSP (με REW), Yamaha με manual eq, Audyssey και Dirac* αφού ρυθμιστούν να παίζουν παρόμοια με έλεγχο εξωτερικού μικροφώνου, στον ίδιο προφανώς χώρο.
Κι αν αφαιρέσουμε απο τη σύγκριση τα subs όπως αρκετοί κάνουν...
*δεν βάζω στη σύγκριση τα Trinnov γιατί είναι μηχανήματα άλλης κατηγορίας.
Κανένας ενισχυτής αυτής της κατηγορίας τιμής δεν διαχειρίζεται αξιόπιστα περισσότερα από ένα σαμπ, και ας έχουν περισσότερες σαμπ-εξόδους. Δεν τα καταφέρνουν.να διαχειριστεί παραπάνω από ένα σαμπ;
Ουσιαστικα και τα ακριβα μηχανηματα datasat - storm audio δουλευουν την μεθοδο του mini dsp για την διαχειρηση πολλαπλων sub.Κανένας ενισχυτής αυτής της κατηγορίας τιμής δεν διαχειρίζεται αξιόπιστα περισσότερα από ένα σαμπ, και ας έχουν περισσότερες σαμπ-εξόδους. Δεν τα καταφέρνουν.
Η μόνη αξιόπιστη διαχείριση πολλαπλών σαμπ σε αυτήν την κατηγορία τιμής, σήμερα, είναι μέσω minidsp, απο μία έξοδο.
Δεν το γνώριζαΟυσιαστικα και τα ακριβα μηχανηματα datasat - storm audio δουλευουν την μεθοδο του mini dsp για την διαχειρηση πολλαπλων sub.