Open Baffle tang band 1808

Μηνύματα
25
Reaction score
69
Θα σου λύσει τα χέρια, IMHO είναι μονόδρομος
Ευχαριστω πολυ, θα το βαλω στα αμεσα σχεδια μου..
προφανως και αναφερεσαι στο 2Χ4

Προτρεχει να κανω μια λεπτομερη μετρηση με τα ηχεια σε αποσταση κοντα στο 1,5μ απο τον πισω τοιχο
οπως μου προτειναν πιο πριν καθως και να μεταβαλω το σημειο cross πιο ψηλα για να δω αν θα με ευχαριστησει το αποτελεσμα.
Ιδωμεν..
Μπράβο! Αφτό δεν το σκέφτηκα! :oops::p
Και οι 2 ενισχυτες εχουν cross οποτε δεν υπαρχει προβλημα...
 

Μηνύματα
25
Reaction score
69
Κροσαρισμα στα 200...η στα 70
Πρασσινη καμπυλη κρος 200hz
Ροζ καμπυλη κρος στα 70hz
Smoothing στο 1/12

Τα ηχεια στην ιδια θεση( 70 cm αποσταση πισω τοιχου)

Εδω φαινεται και η επιλογη μου να κροσαρω χαμηλα...


Κατεβαινωντας χαμηλα αποκοπτω απο τα woofer τις εξαιρετικα υπερτονισμενες 80-150
αφηνωντας βεβαια μια τρυπα κοντα στα 200

Η αποψη μου ειναι οτι, eq θα χρησιμοποιηθει ετσι και αλλιως με τον ενα η τον αλλο τροπο
δηλ. η θα πουσαρω τα full range στα 200 για να ερθουν η θα αποκοψω στα beyma ολες τις αυξησεις που ενοχλουν..

Κρατωντας το κρος χαμηλα αναγκαζω τα 1808 να αναπαραγουν μεγαλυτερο μερος αλλα αυτο μου αρεσει αφου τα θεωρω πληρστερα ηχητικα απο τα Beyma σε αυτη την περιοχη...(200hz)
Ακομα εχω την (πολυτελεια) ανεβαζωντας την ενταση μονο του ενισχυτη των woofer να παιρνω ατοφιο χαμηλο μπασο για να βλεπω και καμια ταινια με εντονα εφε, χωρις βεβαια να μου λερωνει τα μεσοχαμηλα...

Τι λετε?
 

Attachments


Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.428
Reaction score
8.237
Χωρις να εχω τις τεχνικες γνωσεις, νομιζω ότι το να προσπαθεις να ρυθμισεις το crossover ενός ηχείου, ανοιχτης μπαφλας μαλιστα, με μετρήσεις μεσα σε ένα δωματιο, είναι σαν να εισαι μεσα σε μια βαρκα στη θαλασσα, με εξι μποφωρ και να προσπαθεις να οριζοντιώσεις μια δοκο, με χρηση αλφαδιού.
Μηπως εχεις καμμια ησυχη αυλη πουθενα ή καποιον ανοιχτο χωρο να κανεις τις μετρήσεις?
 

Μηνύματα
25
Reaction score
69
Χωρις να εχω τις τεχνικες γνωσεις, νομιζω ότι το να προσπαθεις να ρυθμισεις το crossover ενός ηχείου, ανοιχτης μπαφλας μαλιστα, με μετρήσεις μεσα σε ένα δωματιο, είναι σαν να εισαι μεσα σε μια βαρκα στη θαλασσα, με εξι μποφωρ και να προσπαθεις να οριζοντιώσεις μια δοκο, με χρηση αλφαδιού.
Μηπως εχεις καμμια ησυχη αυλη πουθενα ή καποιον ανοιχτο χωρο να κανεις τις μετρήσεις?
Σωστά ναι, αυτο κάνω στην τελική και πιθανότατα λαθος....
Αλλά αν το σκεφτείς ανάποδα προσπαθώ να ρυθμισω αυτό που ακουω στο δεδομενο χωρο και μεχρι εκεί που γνωριζω
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.029
Reaction score
11.513
Θεωρητικά μιλώντας, δε βλεπω το λογο να γινονται δυο διαδοχικες ρυθμισεις / βελτιστοποιησεις ηχειων. Μια σε ανηχοικο και μια στο δωματιο. Αντιθετα βλεπω μειονεκτηματα που προκυπτουν απο τις αυξημενες απαιτησεις dsp οπως μεγαλυτερο latency, dsp artifacts κλπ.
Ειδικα οταν υπαρχουν εργαλεια οπως το deqx που μπορουν να κανουν ταυτοχρονα και τις δυο ρυθμισεις / βελτιστοποιησεις.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.428
Reaction score
8.237
Θεωρητικά μιλώντας, δε βλεπω το λογο να γινονται δυο διαδοχικες ρυθμισεις / βελτιστοποιησεις ηχειων. Μια σε ανηχοικο και μια στο δωματιο. Αντιθετα βλεπω μειονεκτηματα που προκυπτουν απο τις αυξημενες απαιτησεις dsp οπως μεγαλυτερο latency, dsp artifacts κλπ.
Ειδικα οταν υπαρχουν εργαλεια οπως το deqx που μπορουν να κανουν ταυτοχρονα και τις δυο ρυθμισεις / βελτιστοποιησεις.
Δηλαδη λες οτι αν κατασκευασουμε δυο οτιναναι ηχεια, τα στησουμε σε ενα δωματιο και καταφερουμε με τη χρηση διαφορων ρυθμισεων (με οποιοδηποτε software ή hardware), να εχουν την επιθυμητη αποκριση συχνοτητας σε ενα σημειο μετρησης μεσα στο δωματιο( τη θεση ακροασης), τοτε θα εχουμε φτιαξει ενα σωστο συστημα?

Μμμμμ......δεν νομιζω!
 

Μηνύματα
5.440
Reaction score
6.597
:rolleyes: ενω οταν φτιαξουμε οτι ναναι εξω μεσα θα ειναι ενταξυ :D:p? ειδικα τα ανοιχτης μπαφλας που χρησιμοποιουν ως κουτι το χωρο θεωρω οτι πρεπει μεσα....
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.428
Reaction score
8.237
:rolleyes: ενω οταν φτιαξουμε οτι ναναι εξω μεσα θα ειναι ενταξυ :D:p? ειδικα τα ανοιχτης μπαφλας που χρησιμοποιουν ως κουτι το χωρο θεωρω οτι πρεπει μεσα....
Αν φταξεις ενα ηχειο οτιναναι και πας εξω ή σε ανηχοϊκο θαλαμο να παρεις το πακετο των μετρησεων που πρεπει να παρεις, δεν θα μπορεσεις ποτε να το φερεις σωστα.
Αν μεσα σε ενα δωματιο ριξεις καμποσα χυμα μεγαφωνα οπου να ´ναι και προσπαθησεις με χρηση software να φτιαξεις την αποκριση συχνοτητας (μονο), σε ενα σημειο (μονο), θα τα καταφερεις. Αλλα δεν θα εχεις σωστο ηχο.
Κανω λαθος?
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.029
Reaction score
11.513
Προφανως δεν εννοω αυτο. Εδω δεν ειναι τοσο ευκολη οσο φαινεται η ισοσταθμιση με dirac, θα ειναι ευκολη η βελτιστη ρυθμισξ του ηχειου/ δωματιου;

Αλλο λεω, βαριεμαι να το ξαναγραψω.
 

Μηνύματα
25
Reaction score
69
Αν φταξεις ενα ηχειο οτιναναι και πας εξω ή σε ανηχοϊκο θαλαμο να παρεις το πακετο των μετρησεων που πρεπει να παρεις, δεν θα μπορεσεις ποτε να το φερεις σωστα.
Αν μεσα σε ενα δωματιο ριξεις καμποσα χυμα μεγαφωνα οπου να ´ναι και προσπαθησεις με χρηση software να φτιαξεις την αποκριση συχνοτητας (μονο), σε ενα σημειο (μονο), θα τα καταφερεις. Αλλα δεν θα εχεις σωστο ηχο.
Κανω λαθος?
Να ρωτησω τωρα εγω...
Αν φτιαξεις ενα ηχειο που μετραει καλα στο χωρο σου και δεν μετραει καλα στον ανηχοϊκο θαλαμο μας ενδιαφερει?
Και γιατι?
Για να εχουμε ενα σημειο start των μετρησεων?

Το ηχειο στην προκειμενη περιπτωση ειναι diy και θα παιξει σε συγκεκριμενο χωρο
δεν απευθυνεται σε ευρυ κοινο για να παιζει καλα παντου...
Αρα γιατι να μην το ρυθμισω κατευθειαν για το χωρο μου?
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.099
Reaction score
11.248
Για να ρυθμίσεις χρειάζεται ενεργό κρος.
Πάει αυτό.

Αρχικά μετράς τον κάθε κλάδο χωριστά.
Πρώτα τα γούφερ και μετά τα φουλ.
Θα κάνεις σουηπ μόνο τα γούφερ πχ 20 - 400Ηζ
Μετά μόνο τα φουλ ρέιντζ 20 - 20000Ηζ

Αυτές οι αρχικές - θεμελιώδεις μετρήσεις πρέπει να γίνουν χωρίς ντουβάρια και με το μικρόφωνο στο 1μ από το ακουστικό κέντρο των μεγαφώνων. Προφανώς και στα χαμηλά θα μετρήσεις και πάτωμα αλλά δεν πειράζει.
Τώρα νομίζω ότι επειδή είναι δίπολο θα πρέπει να κάνεις και δεύτερο σετ μετρήσεων αλλά μόνο με τοίχο από πίσω και σε διαφορετικές αποστάσεις από το ντουβάρι.
Πχ στο μαγαζί που έφτιαξες τα ηχεία, φαίνεται μεγάλος και ψηλός χώρος.

Μετά θα κροσάρεις το ηχείο και θα το πας σπίτι.
Φυσικά θα παίζει στο γάμα του καραγκιόζη αλλά τότε είναι που θα βάλεις το δεύτερο χέρι eq για να το στρώσεις.

Στο σπίτι κατευθείαν δεν μπορείς να καταλάβεις αν φταίει το ηχείο ή ο χώρος. Αν το παρακάνεις με το eq θα πάρεις τα μεγάφωνα στα χέρια .
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.426
Κατεβαινωντας χαμηλα αποκοπτω απο τα woofer τις εξαιρετικα υπερτονισμενες 80-150
αφηνωντας βεβαια μια τρυπα κοντα στα 200

Η αποψη μου ειναι οτι, eq θα χρησιμοποιηθει ετσι και αλλιως με τον ενα η τον αλλο τροπο
δηλ. η θα πουσαρω τα full range στα 200 για να ερθουν η θα αποκοψω στα beyma ολες τις αυξησεις που ενοχλουν..

Κρατωντας το κρος χαμηλα αναγκαζω τα 1808 να αναπαραγουν μεγαλυτερο μερος αλλα αυτο μου αρεσει αφου τα θεωρω πληρστερα ηχητικα απο τα Beyma σε αυτη την περιοχη...(200hz)
Ακομα εχω την (πολυτελεια) ανεβαζωντας την ενταση μονο του ενισχυτη των woofer να παιρνω ατοφιο χαμηλο μπασο για να βλεπω και καμια ταινια με εντονα εφε, χωρις βεβαια να μου λερωνει τα μεσοχαμηλα...

Τι λετε?
Δεν είναι υπερτονισμένη η περιοχή 80-150 Hz, αλλά είναι η στάθμη των woofers, που από εκεί και κάτω πέφτει μέχρι και την αποκοπή τους.
Θα το δεις καλύτερα αν πάρεις μέτρηση μόνο των woofers, χωρίς καθόλου κροσάρισμα.
Ουσιαστικά, με τους 70 κύκλους που τα κροσάρεις πέφτεις πάνω στην πτώση τους και επειδή είναι μεγαλύτερης ευαισθησίας από το πλήρους φάσματος έρχεται και δένει.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.099
Reaction score
11.248
Βρε συ @Akis_G βάλε κανα λινκ για δίπολα από τον παππού για να δει ο άνθρωπος που έμπλεξε !!
 

Μηνύματα
25
Reaction score
69
Για να ρυθμίσεις χρειάζεται ενεργό κρος.
Πάει αυτό.

Αρχικά μετράς τον κάθε κλάδο χωριστά.
Πρώτα τα γούφερ και μετά τα φουλ.
Θα κάνεις σουηπ μόνο τα γούφερ πχ 20 - 400Ηζ
Μετά μόνο τα φουλ ρέιντζ 20 - 20000Ηζ

Αυτές οι αρχικές - θεμελιώδεις μετρήσεις πρέπει να γίνουν χωρίς ντουβάρια και με το μικρόφωνο στο 1μ από το ακουστικό κέντρο των μεγαφώνων. Προφανώς και στα χαμηλά θα μετρήσεις και πάτωμα αλλά δεν πειράζει.
Τώρα νομίζω ότι επειδή είναι δίπολο θα πρέπει να κάνεις και δεύτερο σετ μετρήσεων αλλά μόνο με τοίχο από πίσω και σε διαφορετικές αποστάσεις από το ντουβάρι.
Πχ στο μαγαζί που έφτιαξες τα ηχεία, φαίνεται μεγάλος και ψηλός χώρος.

Μετά θα κροσάρεις το ηχείο και θα το πας σπίτι.
Φυσικά θα παίζει στο γάμα του καραγκιόζη αλλά τότε είναι που θα βάλεις το δεύτερο χέρι eq για να το στρώσεις.

Στο σπίτι κατευθείαν δεν μπορείς να καταλάβεις αν φταίει το ηχείο ή ο χώρος. Αν το παρακάνεις με το eq θα πάρεις τα μεγάφωνα στα χέρια .
Αυτο ακριβως εκανα...μετρησα woofer - fullrange ξεχωριστα και προσπαθησα να τα δεσω μονο με το ενεργο cross των ενισχυτων...
Αλλα χωρις minidsp και στο χωρο μου οχι σε εξωτερικο χωρο

Μετα προσπαθησα με Rew και apo να φερω οσο γινεται και χωρις υπερβολες τις αδυναμιες τους..

Αν χρειαζονται δοκιμες και μετρησεις σε αυλη.. φυσικα και θα το κανω
[DOUBLEPOST=1522341161][/DOUBLEPOST]
Δεν είναι υπερτονισμένη η περιοχή 80-150 Hz, αλλά είναι η στάθμη των woofers, που από εκεί και κάτω πέφτει μέχρι και την αποκοπή τους.
Θα το δεις καλύτερα αν πάρεις μέτρηση μόνο των woofers, χωρίς καθόλου κροσάρισμα.
Ουσιαστικά, με τους 70 κύκλους που τα κροσάρεις πέφτεις πάνω στην πτώση τους και επειδή είναι μεγαλύτερης ευαισθησίας από το πλήρους φάσματος έρχεται και δένει.
Συμφωνουμε....αυτο ακριβως νομιζω και γω
Δεν δενει ομως πιο αρμονικα εκει χαμηλα που το κοβω?
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.428
Reaction score
8.237
Μαλλον λεμε ολοι διαφορετικα πραγματα, αλλα για να τα διασαφηνισουμε πρεπει να γραψουμε πολλα και βαριομαστε.:)
Εγω ας πουμε σκεφτομαι την πολικη αποκριση.
Για να φορτιστει ομαλα και συμμετρικα ενας χωρος πρεπει το ηχειο να εχει ομαλα μεταβαλομενη πολικη αποκριση. Ειτε ειναι μονοπολο, ειτε διπολο, ειτε παντοκατευθυντικο, ειτε καρδιοειδες.
Πως θα το εξασφαλισεις αυτο, μονο με μετρησεις εντος δωματιου?
Δεν πρεπει να μετρησεις σε πολλες διαφορετικες γωνιες σε οριζοντιο και κατακορυφο επιπεδο?
Πως θα γινει αυτο οταν σε αποσταση ενος μετρου εχεις τοιχους?
Θα μετρας μονο ασχετες ανακλασεις.
Πως θα βελτιστοποιησεις λοιπον τη σχεδιαση της καμπινας/μπαφλας, αλλα και το κροσοβερ?
Φυσικα, το να σχεδιασεις-ρυθμισεις-βελτιστοποιησεις ενα ηχειο για τον χωρο που θα παιξει, ειναι το ιδανικο. Αυτο δε σημαινει οτι μπορει να γινει αυτο μονο με μετρησεις εντος αυτου του χωρου. Το καθε ηχειο θα πρεπει καταρχην να ανταποκρινεται σωστα στις προδιαγραφες λειτουργιας της αρχης με βαση την οποια σχεδιαστηκε. Και αυτο μπορει να ελεγχθει μονο με μεγαλο σετ μετρησεων σε ανοιχτο ή ελεγχομενο χωρο.
Μια μετρηση αποκρισης συχνοτητας στη θεση ακροασης, δεν αντικατοπτριζει την αποδοση του ηχειου.
Εχουμε συνηθισει ολοι να παιρνουμε τετοιες μετρησεις για να βελτιστοποιησουμε την ενσωματωση των ηχειων στο χωρο μας. Αλλα αυτο γινεται, εχοντας να κανουμε κατα κανονα με ηδη μελετημενα και «σωστα» κατα βαση ηχεια.
[DOUBLEPOST=1522341693][/DOUBLEPOST]
Βρε συ @Akis_G βάλε κανα λινκ για δίπολα από τον παππού για να δει ο άνθρωπος που έμπλεξε !!
Ειμαι σιγουρος οτι θα γνωριζει.
Αλλα θα βαλω αυτες τις φωτο, που εχουν πλακα:
Ενας μπαρμπουλης που προσπαθει να φτιαξει ενα ηχειο της προκοπης στον κηπο του:
76DE533B-B122-4769-A513-CCBC11D7F926.png
60165830-C055-4085-8E2A-D78B7591B216.png


Και μια μεγαλη εταιρεια που κανει R&D:
DFE81962-DF56-4EF8-8DE4-156503B79104.jpeg
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.099
Reaction score
11.248
@gelas Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει ο κράουν.
Το minidsp θα σε βοηθήσει να φέρεις σωστά τις ευαισθησίες των μεγαφώνων, να πάιζουν στην ίδια ένταση. θα σε βοηθήσει στην χρονική ευθυγράμμιση και στο eq των ηχείων.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.426
Συμφωνουμε....αυτο ακριβως νομιζω και γω
Δεν δενει ομως πιο αρμονικα εκει χαμηλα που το κοβω?
Το tang band έχει συχνότητα συντονισμού 45 και αντέχει 30 watts.
Αν το κόψεις στους 70 και του δώσεις λίγο γκάζι από τους Crown, εκτός των άλλων θεμάτων, θα το πάρεις στο χέρι στο tsak bam!
 

Μηνύματα
5.440
Reaction score
6.597
Μαλλον λεμε ολοι διαφορετικα πραγματα, αλλα για να τα διασαφηνισουμε πρεπει να γραψουμε πολλα και βαριομαστε.:)
Εγω ας πουμε σκεφτομαι την πολικη αποκριση.
Για να φορτιστει ομαλα και συμμετρικα ενας χωρος πρεπει το ηχειο να εχει ομαλα μεταβαλομενη πολικη αποκριση. Ειτε ειναι μονοπολο, ειτε διπολο, ειτε παντοκατευθυντικο, ειτε καρδιοειδες.
Πως θα το εξασφαλισεις αυτο, μονο με μετρησεις εντος δωματιου?
Δεν πρεπει να μετρησεις σε πολλες διαφορετικες γωνιες σε οριζοντιο και κατακορυφο επιπεδο?
Πως θα γινει αυτο οταν σε αποσταση ενος μετρου εχεις τοιχους?
Θα μετρας μονο ασχετες ανακλασεις.
Πως θα βελτιστοποιησεις λοιπον τη σχεδιαση της καμπινας/μπαφλας, αλλα και το κροσοβερ?
Φυσικα, το να σχεδιασεις-ρυθμισεις-βελτιστοποιησεις ενα ηχειο για τον χωρο που θα παιξει, ειναι το ιδανικο. Αυτο δε σημαινει οτι μπορει να γινει αυτο μονο με μετρησεις εντος αυτου του χωρου. Το καθε ηχειο θα πρεπει καταρχην να ανταποκρινεται σωστα στις προδιαγραφες λειτουργιας της αρχης με βαση την οποια σχεδιαστηκε. Και αυτο μπορει να ελεγχθει μονο με μεγαλο σετ μετρησεων σε ανοιχτο ή ελεγχομενο χωρο.
Μια μετρηση αποκρισης συχνοτητας στη θεση ακροασης, δεν αντικατοπτριζει την αποδοση του ηχειου.
Εχουμε συνηθισει ολοι να παιρνουμε τετοιες μετρησεις για να βελτιστοποιησουμε την ενσωματωση των ηχειων στο χωρο μας. Αλλα αυτο γινεται, εχοντας να κανουμε κατα κανονα με ηδη μελετημενα και «σωστα» κατα βαση ηχεια.
[DOUBLEPOST=1522341693][/DOUBLEPOST]
Ειμαι σιγουρος οτι θα γνωριζει.
Αλλα θα βαλω αυτες τις φωτο, που εχουν πλακα:
Ενας μπαρμπουλης που προσπαθει να φτιαξει ενα ηχειο της προκοπης στον κηπο του:
View attachment 93265 View attachment 93266

Και μια μεγαλη εταιρεια που κανει R&D:
View attachment 93267
Αντιλαμβανομαι τι λες, ομως,
Πολικη αποκριση...υπαρχει ηδη δε μπορει να αλλαξει ουτε και στην ταρατσα να το πας:D υπαρχει ηδη σχημα μπαφλας και οχι π.χ. παππους που το εψαχνε και με τους τοσους δρομους....
και ενα μεγαφωνο φρ με την πολυ συγκεκριμενη πολικη αποκριση ...
Ενα ηχειο στη μεση του δωματιου μετρηση στο μετρο ειναι αρκετα ασφαλη οδος για σημεια κρος και χρονικες ευθυγραμμισεις πιστευω...eq μετα σε ενα μεσο ορο 3-4 θεσεων ακροασης...λαμβανομενων και ιδιοσυντονισμων του χωρου...αυτα :)
[DOUBLEPOST=1522356487][/DOUBLEPOST]
Μπορεις να το εξηγησεις πως?
Δεν κανει το dsp αυτων ειμαι σιγουρος :) κανεις δε γλιτωνει τελικα απο το minidspaki :)
Κανενας τελικος ενισχυτης δεν τα κανει αυτα που μπορει το minaki λεω τωρα...μπορει και να κανω λαθος....:cautious:
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.428
Reaction score
8.237
Βρε συ @Akis_G βάλε κανα λινκ για δίπολα από τον παππού για να δει ο άνθρωπος που έμπλεξε !!
Q24 - What is your process for designing an open baffle speaker?

A24 - I start with a set of drivers that I have extensively tested and measured. I listen to test signals, music and voice without baffle. The close-up frequency response, harmonic distortion, multi-tone distortion, burst distortion and volume displacement have been measured.

1 - Decide on a 2-way, 3-way or 4-way system depending upon output volume requirements, allowable size or intended application.
2 - Design and build a proto cabinet(s) with dimensions based on estimates of necessary baffle size, diffraction and aesthetics.
3 - Mount the drivers in the cabinet(s) and measure the free-space frequency response on-axis, off-axis, horizontally and vertically.
4 - If the response is not uniform, then change the cabinet dimensions. Repeat steps 3 and 4 until the response meets the target.
5 - Design and build prototype line level filters to equalize the drivers for flat on-axis response.
6 - Measure on-axis response and repeat steps 5 and 6 until target is met.
7 - Design and build prototype crossover line level filters.
8 - Measure on-axis response and repeat steps 5, 7 and 8 until targets for in-phase and out-of-phase response are met.
9 - Measure the free-space frequency response on-axis, off-axis, horizontally and vertically. If the result is not adequate, then go back to step 4.
10 - Listen to the speaker in mono using a wide range of program material and test tones.
11 - If the results in step 10 are acceptable, then build a second cabinet(s), otherwise go back to step 2 or 5.
12 - Assemble a second speaker.
13 - Measure the second speaker as in step 9.
14 - Build line level electronics for second speaker.
15 - Compare both channels of electronics to each other for identical measured performance.
16 - Set up both speakers in the intended listening space.
17 - Listen to the system with pink noise in single channel, dual mono and stereo for symmetry of sound.
18 - Listen to a wide range of program material.
19 - Pause, rest your hearing, relax for a day or more.
20 - Listen to material which you have recorded with omni-directional microphones and with which you are very familiar.
21 - Pause, ask yourself how realistic the speakers sound.
22 - Make small adjustments to the frequency response if deemed necessary.
23 - Listen to a wide range of program material over an extended time period. Note if you get tired or want to hear more.
24 - Go to a concert. Listen to non-amplified sound, a symphony orchestra, jazz group, chorus, people talking, singing.
25 - Listen to your new speaker system and assess its capability.
26 - Sit back and enjoy or go back and start over again.

http://www.linkwitzlab.com/faq.htm#Q24


@gelas : Πολύ ωραιο το ηχειο. Ωραια κατασκευή. Και οπτικα, ταιριαζει πολύ στο χωρο. Ένα minidsp θα σου δωσει τοσες πολες δυνατότητες παιχνιδιού με τις ρυθμισεις, με πολύ ευκολο τροπο και με δυνατοτητα αμεσης σύγκρισης μεταξυ των πακετων ρυθμισεων. Αρα είναι must σε ένα τετοιο project. Καλη συνεχεια. :thumbsup:
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.867
Μηνύματα
3.031.403
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top