Streaming vs CD...όλη η αλήθεια

Μηνύματα
45
Reaction score
46
Μπορούμε να μετονομάσουμε τον τίτλο του thread σε " Streaming vs CD vs LP vs DSD 64 128 256 512 / Hi resolution wave and flac files ??

movie-time-movie.gif
 

Μηνύματα
1.370
Reaction score
1.358

Αυτό το έχει κανείς ;

Παρατήρησα όμως ότι το ταιριαστό attessa transport βγάζει 1v στην ομοαξονική έξοδο ενώ το Rotel 0.5v
 
Last edited:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.830
Reaction score
27.885
Αυτό το λεξιλόγιο να το χρησιμοποιείς σ αυτούς που σε μεγάλωσαν κι όχι σε δημόσια φόρουμ.
Ποιό είναι το λεξιλόγιο που σε χάλασε ? Το ότι σε αποκάλεσα Νταή ? Από αυτά που έγραψες το έβγαλα ώς συμπέρασμα.
Συγνώμη αν προσεβλήθεις , μάλον είσαι πολύ ευαίσθητος .
 

Μηνύματα
2.005
Reaction score
2.348
Για δικάναλη ακρόαση είναι μαζοχισμός το CD/Δίσκος στην εποχή μας.

1) Πρέπει να σηκώνεσαι από τον καναπέ.
2) Δεν κάνει λίστες.
3) Δεν παίζει στο κινητό.
4) Θέλει χώρο να τα αποθηκεύεις.
5) Θέλει χρήμα να τα αγοράζεις.
6) Θέλει ειδική συσκευή για να τα παίζεις.
7) Πρέπει να τα προσέχεις μη χαλάσουν.
8) Φθείρονται πάραυτα προσέχεις δεν προσέχεις.
9) Όταν κάποιος "σύγχρονος" άνθρωπος δει τη συλλογή σου σε κάνει αμέσως για κωλόγερο.
10) Όσο μεγάλη συλλογή και αν έχεις, το Tidal/AM έχει μεγαλύτερη.

Καταλάβατε ή να κάνω και κακά?
Δεκα λόγοι υπέρ της πρακτικότητας όμως ούτε ένας υπέρ της ηχητικής υπεροχής.
 

kalitsouni

Ακουστικά
Μηνύματα
3.577
Reaction score
10.546
Δεκα λόγοι υπέρ της πρακτικότητας όμως ούτε ένας υπέρ της ηχητικής υπεροχής.
Αφού ακούς ότι σου κατεβάσει ο εγκέφαλος χωρίς να μετράς τίποτα. Εσύ θα βγάλεις και το γραμμόφωνο καλύτερο. Άρα δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ με το θέμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.283
Reaction score
137.940
Δεκα λόγοι υπέρ της πρακτικότητας όμως ούτε ένας υπέρ της ηχητικής υπεροχής.
Ένας και μοναδικός λόγος παίζει για ηχητική υπεροχή του στριμαρισμένου μέσω διαδικτύου ή μέσω οικιακού δικτύου αρχείων, έναντι τις επί τόπου ανάγνωσης του CD:

Η εξάλειψη του παράγοντα ανάγνωσης επί τόπου, η οποία εμπεριέχει την περίπτωση σφαλμάτων λόγω φθοράς του μέσου.

Ιδίως εάν δεν υφίσταται επαρκές μπάφερ, οι πιθανότητες σφαλμάτων πολλαπλασιάζονται, ενώ με την ύπαρξη μπάφερ δίνεται η δυνατότητα να ξαναπροσπαθήσει αρκετές φορές η κεφαλή να διαβάσει το ίδιο σημείο στον ασημένιο δίσκο.

Καλώς ή κακώς, το εν λόγω μέσο έχει ημερομηνία λήξεως, και η λήξη δεν έρχεται αιφνίδια μιαν ωραίαν πρωία, αλλά είναι μια μακρά διαδικασία, η οποία απλώς κάποια στιγμή φτάνει στο απροχώρητο, ενώ μέχρι τότε, οι αλγόριθμοι διόρθωσης είναι ικανοί για απρόσκοπτη λειτουργία και πλήρη κάλυψη των απωλεσθέντων δεδομένων.

Κατά τα υπόλοιπα, δεν υφίσταται λόγος ενασχόλησης, διότι δεν προβλέπεται διαφοροποίηση, εφόσον χρησιμοποιείται το ίδιο ντακ, με το δικό του ρολογάκι.
 

Μηνύματα
2.005
Reaction score
2.348
Αφού ακούς ότι σου κατεβάσει ο εγκέφαλος χωρίς να μετράς τίποτα. Εσύ θα βγάλεις και το γραμμόφωνο καλύτερο. Άρα δεν χρειάστηκε να ασχοληθώ με το θέμα.
Άσε με εμένα.Διαβαζουν κι άλλοι.Αυτους πρέπει να πείσεις.Εγω έχω πειστεί περί του αντιθέτου.
 


Μηνύματα
208
Reaction score
134
Εμενα το ερωτημα μου ειναι το εξης. Αυτη τη στιγμη δεν εχω συλλογη cd. Αλλα θα ηθελα να συλλεγω cd ωστε να μου ανηκει η μουσικη που ακουω. Εχει νοημα η αγορα cd player τωρα η θα καταργηθει το μεσο μετα απο 5 χρονια πχ? Ποσο αντεχει ενα cd player πριν χαλασει κατα μεσο ορο?
Μη δίνεις πολλά λεφτά σε πηγή, πάρε καλό dac.
 

Μηνύματα
2.595
Reaction score
3.959
Ένας και μοναδικός λόγος παίζει για ηχητική υπεροχή του στριμαρισμένου μέσω διαδικτύου ή μέσω οικιακού δικτύου αρχείων, έναντι τις επί τόπου ανάγνωσης του CD:

Η εξάλειψη του παράγοντα ανάγνωσης επί τόπου, η οποία εμπεριέχει την περίπτωση σφαλμάτων λόγω φθοράς του μέσου.

Ιδίως εάν δεν υφίσταται επαρκές μπάφερ, οι πιθανότητες σφαλμάτων πολλαπλασιάζονται, ενώ με την ύπαρξη μπάφερ δίνεται η δυνατότητα να ξαναπροσπαθήσει αρκετές φορές η κεφαλή να διαβάσει το ίδιο σημείο στον ασημένιο δίσκο.

Καλώς ή κακώς, το εν λόγω μέσο έχει ημερομηνία λήξεως, και η λήξη δεν έρχεται αιφνίδια μιαν ωραίαν πρωία, αλλά είναι μια μακρά διαδικασία, η οποία απλώς κάποια στιγμή φτάνει στο απροχώρητο, ενώ μέχρι τότε, οι αλγόριθμοι διόρθωσης είναι ικανοί για απρόσκοπτη λειτουργία και πλήρη κάλυψη των απωλεσθέντων δεδομένων.

Κατά τα υπόλοιπα, δεν υφίσταται λόγος ενασχόλησης, διότι δεν προβλέπεται διαφοροποίηση, εφόσον χρησιμοποιείται το ίδιο ντακ, με το δικό του ρολογάκι.
Στην "δια αλληλογραφίας" αναπαραγωγή εμπλέκονονται πολλαπλοι αστάθμητοι παράγοντες, πολλαπλές μετατροπές του σήματος κοκ. Δεν ακούς το προτώτυπο, αντίγραφο ακούς. Και το αντίγραφο ως γνωστόν είναι υποδεέστερο πάντα. Το αν ακούγεται η διαφορά με την επί τόπου αναπαραγωγή από φυσικό μέσο είναι άλλο θέμα. Με καλό εξοπλισμό πετυχαίνεται εύκολα πάντως.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.080
Reaction score
79.754
Στην "δια αλληλογραφίας" αναπαραγωγή εμπλέκονονται πολλαπλοι αστάθμητοι παράγοντες, πολλαπλές μετατροπές του σήματος κοκ.
ποιοι κ ποιες είναι αυτές?
 

Μηνύματα
2.595
Reaction score
3.959
Εδώ ακούγονται διαφορές μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών, με την ίδια ανάλυση εννοείται..
Το προτότυπο που χρήσιμοποιούν οι πλαυφόρμες είναι φυσικά μέσο βασικά αλλά και ψηφιακά αρχεία που στέλνουν οι νέοι συνήθως καλλιτέχνες. Κατόπιν κάποιες φορές πειράζουν το αρχείο πριν το ανεβάσουν. Αν το ανεβάζουν από φγσικό μέσο υπάρχουν και εκεί απώλειες. Δεν χρησιμοποιούν τα καλύτετρα. Ψηφιακή extra ή όχι επεξεργασία, μετάδοση σήματος προς πάροχο και μετά αλλού πριν φτάσει σε εμάς, d to a, a to d, πάμπολλες φορές. Ασύρματη μετάδοση, διαφορετικές τάσεις ρεύματος σε όλα τα παραπανω, κλπ κλπ.
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.778
Reaction score
16.507
Εδώ ακούγονται διαφορές μεταξύ διαφορετικών πλατφορμών, με την ίδια ανάλυση εννοείται..
Το προτότυπο που χρήσιμοποιούν οι πλαυφόρμες είναι φυσικά μέσο βασικά αλλά και ψηφιακά αρχεία που στέλνουν οι νέοι συνήθως καλλιτέχνες. Κατόπιν κάποιες φορές πειράζουν το αρχείο πριν το ανεβάσουν. Αν το ανεβάζουν από φγσικό μέσο υπάρχουν και εκεί απώλειες. Δεν χρησιμοποιούν τα καλύτετρα. Ψηφιακή extra ή όχι επεξεργασία, μετάδοση σήματος προς πάροχο και μετά αλλού πριν φτάσει σε εμάς, d to a, a to d, πάμπολλες φορές. Ασύρματη μετάδοση, διαφορετικές τάσεις ρεύματος σε όλα τα παραπανω, κλπ κλπ.
Οι πλατφόρμες απαιτούν ψηφιακό αρχείο που έχεις φτιάξει για αυτές...με τις προδιαγραφές που θέλουν.
Μια από τις προδιαγραφές (όχι απαραίτητη αλλά καλά είναι να την ακολουθείς εφόσον δημοσιεύεις μουσική σ΄αυτές) είναι το επίπεδο ακουστότητας. Ο λόγος αυτής της προδιαγραφής είναι για να ακούγονται όλα τα κομμάτια περίπου στην ίδια ένταση ΧΩΡΙΣ να το πειράξουν αυτοί. Αν στείλεις το αρχείο σου με το επίπεδο ακουστότητας που πρέπει, απλά δε στο πειράζουν (αλλά και αν στο πειράξουν θα είναι σε ένταση)
Έχω κάνει δοκιμή με το TIDAL (βαριέμαι να βρω τη δημοσίευση εδώ στο avsite) όπου τεστάρω master που ανέβασα και το αρχείο του streaming και δε βρήκα καμιά διαφορά.

Όσο για αυτά που λες για μετατροπες A to D, D to A, ασύρματες μεταδόσεις, μεταδόσεις σήματος προς πάροχο.... δε βγάζουν κανένα νόημα.... μετά το ανέβασμα του αρχείου και εφόσον δε στο πειράξουν σε ένταση... μεσολαβεί μόνο το πρωτόκολλο TCP/IP γινα να φτάσει στο streamer σου, και φτάνει χωρίς ΚΑΝΕΝΑ λάθος, το πρωτόκολλο έχει άριστη διόρθωση λαθών, πάνω του στηρίζεται όλος ο κόσμος σήμερα και όχι απλά οι μουσικούλες μας...
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.849
Reaction score
84.943
μεσολαβεί μόνο το πρωτόκολλο TCP/IP γινα να φτάσει στο streamer σου, και φτάνει χωρίς ΚΑΝΕΝΑ λάθος, το πρωτόκολλο έχει άριστη διόρθωση λαθών, πάνω του στηρίζεται όλος ο κόσμος σήμερα και όχι απλά οι μουσικούλες μας...
Ναι αλλά η μουσική έχει μια μαγεία μέσα της, κρυφή, μόνο οι λίγοι εκλεκτοί μυημένοι μπορούν να την εκτιμήσουν, και αυτή επηρεάζεται από τα πάντα. Όλα ακούγονται.
Εσείς δεν ξέρετε, δεν έχετε ούτε εμπειρία, ούτε αρκετά αναλυτικό σύστημα.
Τα έχουμε πει αυτά.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
535
Reaction score
703
Οι οδηγίες για την εκπομπή (ραδιόφωνο, τηλεόραση) είναι ξεκάθαρη, έχουμε το πρότυπο έντασης ήχου -23LUFS*, που έχει υιοθετηθεί σταδιακά παντού.

* LUFS= Μονάδες έντασης ήχου σε σχέση με την πλήρη κλίμακα (Loudness Units relative to Full Scale) ή διαφορετικά, η οδηγία από το European Broadcasting Union ως πρότυπο έντασης σχεδιασμένο για να επιτρέπει την ομαλοποίηση των επιπέδων ήχου για ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές εκπομπές.

Ωστόσο, για streaming και προγράμματα αναπαραγωγής για κινητές συσκευές υπάρχουν μόνο κατευθυντήριες γραμμές που δεν ακολουθούνται ακόμα… αλλά και αυτές οι προτάσεις** αποτελούν προσωρινή γραμμή / στόχο και διαφοροποιούνται συνεχώς στο χρόνο!

** Recommendation for Loudness of Audio streaming and Network File Playback από AES: TD1004.1.15-10

Παράδειγμα:

Τα επίπεδα ήχου*** στις υπηρεσίες streaming διαφοροποιούνται από -16LUFS έως -11LUFS.
Οι πλατφόρμες διαφοροποιούν προς τα κάτω τα επίπεδα ήχου για τα pop/rock μουσικά θέματα και ανεβάζουν τα επίπεδα ήχου για τα ήσυχα, αργά, τραγούδια (εκτός αν δημιουργείται παραμόρφωση της κυματομορφής – clipping) ΕΚΤΟΣ του TIDAL που δε διορθώνει και του Spotify που χρησιμοποιεί "κόφτη" για να αποτρέψει την παραμόρφωση, ΑΝ και όποτε παρατηρηθεί.

*** Για να μη μπερδευτούμε, όταν αναφέρομαι στα "επίπεδα ήχου", δε μιλώ για τη συνολική ένταση αλλά για την αντιστάθμιση έντασης συχνοτήτων που έχει ως στόχο να καταστήσει το εγγεγραμμένο μουσικό ήχο "συχνοτικά ισορροπημένο" όταν παίζεται σε μικρότερου κέρδους επίπεδα αυξάνοντας τις χαμηλές συχνότητες στις οποίες το αυτί μας είναι λιγότερο ευαίσθητο.
Πρόκειται για το γνωστό μας Loudness και το λιγότερο γνωστό Loudness Normalization (το κέρδος αλλάζει για να φέρει το μέσο εύρος σε ένα επίπεδο που έχουμε θέσει ως στόχο)

Current state of play for platforms AV site.jpg
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.778
Reaction score
16.507
*** Για να μη μπερδευτούμε, όταν αναφέρομαι στα "επίπεδα ήχου", δε μιλώ για τη συνολική ένταση αλλά για την αντιστάθμιση έντασης συχνοτήτων που έχει ως στόχο να καταστήσει το εγγεγραμμένο μουσικό ήχο "συχνοτικά ισορροπημένο" όταν παίζεται σε μικρότερου κέρδους επίπεδα αυξάνοντας τις χαμηλές συχνότητες στις οποίες το αυτί μας είναι λιγότερο ευαίσθητο.
Πρόκειται για το γνωστό μας Loudness και το λιγότερο γνωστό Loudness Normalization (το κέρδος αλλάζει για να φέρει το μέσο εύρος σε ένα επίπεδο που έχουμε θέσει ως στόχο)
Απ' ότι έχω διαβάσει, χωρίς να βάζω και το χέρι στη φωτιά γιατί οι πλατφόρμες δεν είναι πολύ ξεκάθαρες στο πως το κάνουν, δε νομίζω να ανακατεύουν loudness όταν χρειάζεται να κατεβάσουν ένα πολύ δυνατό κομμάτι ή να ανεβάσουν ένα χαμηλό.
 

Μηνύματα
409
Reaction score
300
Όσο για αυτά που λες για μετατροπες A to D, D to A, ασύρματες μεταδόσεις, μεταδόσεις σήματος προς πάροχο.... δε βγάζουν κανένα νόημα.... μετά το ανέβασμα του αρχείου και εφόσον δε στο πειράξουν σε ένταση... μεσολαβεί μόνο το πρωτόκολλο TCP/IP γινα να φτάσει στο streamer σου, και φτάνει χωρίς ΚΑΝΕΝΑ λάθος, το πρωτόκολλο έχει άριστη διόρθωση λαθών, πάνω του στηρίζεται όλος ο κόσμος σήμερα και όχι απλά οι μουσικούλες μας...
Ακριβως το TCP/IP θα παραδοσει τα πακετα ολα και οπως εφυγαν, αλλα μαζι με αυτα κουβαλει και ενα σωρο σκουπιδια απο οπου περναει θα οποια καπου καποια θα φιλτραριστουν αλλακαι καποια θα σου τα φερει μαζι στο router σου . μετα απο εκει το δικτυο σου και γενικα το περιβαλλον σου θα προσθεσει και τα δικα σου . Αν αυτα δεν φιλτραριστουν και φτασουν στο dac θα δημιουρησουν προβληματα στην μετατροπη και αυτα θα ειναι ακουστα. Μετα δεν σου φταει κανενα streamingn οταν δεν μπορεις να πιασεις την ποιοτητα του CD . Με τα σωστα μηχανηματα θα επρεπε το streaming να ειναι και καλυτερο απο το cd.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.840
Μηνύματα
2.953.887
Members
38.248
Νεότερο μέλος
Alexx
Top