Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.531
Reaction score
138.495
Το θέμα είναι πως τη βλέπουν οι άλλοι.
Άμα σκύψεις, τέρμα κάτω πίσω γωνία της πόρτας, φαίνεται. Αλλιώς δε φαίνεται.

Ήρθε ο Παναγιώτης, το είδε από κοντά.
 

Μηνύματα
1.012
Reaction score
2.838
Άμα σκύψεις, τέρμα κάτω πίσω γωνία της πόρτας, φαίνεται. Αλλιώς δε φαίνεται.

Ήρθε ο Παναγιώτης, το είδε από κοντά.
Άλλο εννούσε μάλλον καλέ, αλλά εσύ το μυαλό σου στ' αμάξια :biggrin:

βλέπω να είναι πεσμένη.
Το θέμα είναι πως τη βλέπουν οι άλλοι οι άλλες.
 

Μηνύματα
16.820
Reaction score
23.878
Να πω την αμαρτία μου σε θέματα συναρμολόγησης εξωτερικά θέλει δουλίτσα άμα αρχίσεις να το ψάχνεις, η πόρτα πάντως διορθώνεται (αν και μεταξύ μας αντίστοιχο θέμα θα βρεις σε αρκετά αυτοκίνητα αν όχι καινούρια σίγουρα όσο περνάει ο καιρός) ίσως και το φτερο μπροστά (αυτό θα με ενοχλούσε περισσότερο) , απλά οι ΛΑμαριναδες στα κάθετα καταστήματα δεν μπαίνουν σε τέτοιο κόπο γιατί αν δεν είναι έμπειροι (που συνήθως δεν είναι) θα χάσουν δυσανάλογα πολύ ώρα που δεν θα την πληρωθεί κανένας.
Κατά τα άλλα πολύ ασπρίλα μάνα μ αλλά το προτιμώ με 1000 έναντι του μαύρου.
Η οθοναρα είναι εξαιρετικής ποιότητας, η μόνωση στις πόρτες τυπική εργοστασιακή (στο κλασσικό τοκ τοκ δεν πονάει το δάχτυλο) όχι τσίγκος αλλά ούτε κάτι το ιδιαίτερο.
(επίσης μεταξύ μας πόρτα ΓΚΛΑΝΓΚ εργοστασιακή δεν υπάρχει στο 99% των οχημάτων, μόνο με αφτερμαρκετρητμεντ)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.531
Reaction score
138.495
Που πήγε και πως χώρεσε, θεός και ψυχούλα του 🤪


1000010640.jpg


1000010647.jpg


1000010645.jpg


1000010646.jpg


Και σούπερ άνετο στη θέση φόρτισης 😁😜🤪
(Μπροστά είχα απόσταση μισό πόντο. Η πόρτα οδηγού άνοιγε μόνο με κατεβασμένο παράθυρο, αλλιώς έβρισκε το τζάμι στην κολώνα)

1000010637.jpg


ΥΓ. 1. Δεν το έχω "ακουμπήσει" πουθενά. 😎

ΥΓ. 2. Ανέβηκε τέρμα πάνω στο "στεφάνι της Μακρίνας", στη Μακρυνίτσα από πάνω ψηλά. 😁
(Πολύ μεγάλη κλίση, αρκετά ανώμαλος δρόμος)


1000010648.jpg


1000010656.jpg
 
Last edited:



Μηνύματα
1.012
Reaction score
2.838

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.531
Reaction score
138.495
Ξέρω πως με app στο κινητό η μέτρηση επιτάχυνσης δεν έχει τρομερή ακρίβεια, αλλά οκ, είχα κάνει και στα προηγούμενα αυτοκίνητα, να μια που είχα κάνει στο iD.3:

4753.jpg


Από το γράφημα φαίνεται πως το iD.3 είναι ευθεία, πολύ γρήγορο, μέχρι τα 80, μετά χαλαρώνει σιγά σιγά.

Έκανα λοιπόν και μια μέτρηση επιτάχυνσης σε chill mode, η οποία δείχνει πως σε chill mode το Tesla model Y LR έχει ίδια επιτάχυνση 0-100 με το iD.3 των 204 ίππων σε sport mode!

Στο iD.3 είχα 100% τη μπαταρία, γιατί πέφτουν οι επιδόσεις με χαμηλότερο SOC. 😜🤪

Στο Τέσλα ήταν στο 44% η μπαταρία, αλλά αυτό είναι εντελώς άσχετο, διότι στο LR δε πέφτουν οι επιδόσεις του standard mode σχεδόν μέχρι το 30% του SOC (ιδίως στο chill πιθανώς μέχρι 10%). Δεν ισχύει όμως το ίδιο για το performance. 😎

Πάτησα λοιπόν μια "γκαζιά" μέχρι σχεδόν τα 145 (τέλειωσε ο δρόμος). Σε 12,6" είχε πιάσει 140:

1000010696.png


Σε 6,6" λέει πως πιάνει τα 100. Σε chill mode.😎

Κατά τη γνώμη μου, δε χρειάζεται παραπάνω, για κανένα λόγο, ούτε για προσπεράσεις ούτε ποτέ. Γι'αυτό και γω, πρακτικά πάντα σε chill mode οδηγώ, και στα φανάρια περνάει όλα τα μηχανάκια. 🛵🏍🛵🏍

ΥΓ. Κάτι μικρές "ανωμαλίες" στο γράφημα, είναι γιατί ..έστριβα λίγο, άλλαζα λωρίδα..😁😜🤪
 




Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.057
Reaction score
85.449
Δεν γουστάρισα chill mode στο test drive, είναι αργό.
Στο κανονικό, να κολλάς πίσω στο κάθισμα.

(Υπόψιν ο Έαρ οδηγάει ξαπλωμένος, με καφέδες δίπλα, ατμοτσίγαρα, μόνο καμία μπριζόλα δεν έχει κομμένη να τρώει)
 



Μηνύματα
988
Reaction score
1.028
Που πήγε και πως χώρεσε, θεός και ψυχούλα του 🤪


View attachment 323344

View attachment 323345

View attachment 323347

View attachment 323348

Και σούπερ άνετο στη θέση φόρτισης 😁😜🤪
(Μπροστά είχα απόσταση μισό πόντο. Η πόρτα οδηγού άνοιγε μόνο με κατεβασμένο παράθυρο, αλλιώς έβρισκε το τζάμι στην κολώνα)

View attachment 323346

ΥΓ. 1. Δεν το έχω "ακουμπήσει" πουθενά. 😎

ΥΓ. 2. Ανέβηκε τέρμα πάνω στο "στεφάνι της Μακρίνας", στη Μακρυνίτσα από πάνω ψηλά. 😁
(Πολύ μεγάλη κλίση, αρκετά ανώμαλος δρόμος)


View attachment 323349

View attachment 323351
Προφανώς το τσούλισες πάνω σε καρούλια για να μπει έτσι τσίμα τσίμα! :oΓιατι εμένα δε με αφήνει να πλησιάσω τόσο ούτε με απενεργοποίηση του 360 πάρκ. Πιάνει φρένο.

Α, προσεχε οπισθεν με καθρέφτη! Αν σου πω κόστος θα πάθεις. Απλά σου λέω οτι εχει πάνω το gps, radio antena, procimity control (το κοκκινο τριγωνάκι), είναι θερμαινόμενος, αντιθαμβωτικός, με ενσωματωμένο φλας, κίνηση προς τα κάτω στην όπισθεν, κόβει καφέ, φτιάχνει παγάκια, αφρόγαλο και σούπερ εσπρεσάκι. Πιο φθηνά μου κόστισε η επαγγελματική μηχανή για τα 4 τελευταία!! Τα έβγαλαν όλα απο την κεντρική κεραία που είχαν στην οροφη εως το 2020 και τα πέρασαν στον καθρέπτη για να σε σκίζουν!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.531
Reaction score
138.495
Εγώ το διαβάζω ότι δεν χρειάζεται καν το chill mode. Οι επιδόσεις του id3 αρκούν.
Εννοείται αυτό.

Υπεραρκούν.

Δε χρειάζεται επιδόσεις Φεράρι για να κάνεις προσπέραση...

1000004341.png
 


Μηνύματα
14
Reaction score
20
Drag Racer

Το συγκεκριμένο μου λέει οτι δεν μπορεί να το περάσει διότι έχω νεότερη έκδοση android??
Σε iPhone δεν το βρήκα υπάρχει κάποιο άλλο αντίστοιχο;
 

Μηνύματα
16.820
Reaction score
23.878
δες και αυτό
δεν το έχω δοκιμάσει, παλιά χρησιμοποιούσα ένα αντίστοιχο αλλά έπαιρνε logs από την εφαρμογή του προγραμματισμού ecu και έβγαζε καμπύλη ισχύος.
υποθέτω οτι μπορεί να βγάλει κάτι αντίστοιχο, στην χειρότερη να γράψει τα 0-100 κλπ
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.286
Members
38.285
Νεότερο μέλος
Dulappy
Top