- Μηνύματα
- 42.941
- Reaction score
- 76.633
Γιατί δεν γνωρίζω τις διαστάσεις των λάστιχων. Και δεν είναι νίκελ νομίζω, είναι βαμμένες ασημί.Δεν είπες όμως … 18 μαύρη ή 19 νίκελ;
Γιατί δεν γνωρίζω τις διαστάσεις των λάστιχων. Και δεν είναι νίκελ νομίζω, είναι βαμμένες ασημί.Δεν είπες όμως … 18 μαύρη ή 19 νίκελ;
Αχ, συγγνώμη που δεν το παρατήρησα.Τις έχουμε γράψει: 235/40-19 ή 235/45-18.
Είμαι στο πέμπτο αυτοκίνητο με 225/40 (μόνο μπροστινά σε 3 απ' αυτά), χαμηλότερα απο 235/40 και ποτέ δεν είχα θέμα*.Όχιιιιιι
Ζάντες τις βάφουν και τις επιδιορθώνουν ειδικοί ζαντάδες, γίνονται μαμά.Αποκλείεται να κάνω κάτι τέτοιο. Ούτε ζάντες βάφω, ούτε σε τζάμια βάζω μεμβράνες, ούτε κεραμικές επιστρώσεις, τίποτα.
Σωστά διαβασες.Κάπου διάβασα πως ο σχεδιασμός τους έχει επίδραση στην συνολική αεροδυναμική του οχήματος. Λάθος;
Τίποτα λέμε. Τίποτα. Ποτέ δεν έχω κάνει τέτοια.Ζάντες τις βάφουν και τις επιδιορθώνουν ειδικοί ζαντάδες, γίνονται μαμά.
Στα πλαϊνά τζάμια και στο εμπρός παρμπρίζ, εάν δε βάλεις κεραμικές μεμβράνες, θα ψήνονται τα χέρια σου, πάρε αντηλιακό. Δεν έχει καμία προστασία, μηδέν.
Κεραμική επίστρωση (με detailing) στη βαφή αν δε κάνεις, σε κάθε χτυπηματακι από πετραδάκια και λοιπά στο δρόμο, θα φεύγουν κομμάτια.
Όπως θες.Τίποτα λέμε. Τίποτα. Ποτέ δεν έχω κάνει τέτοια.
έτσι. Αντρίκια. Ναι ρε ΠΑΟΚ. Να ούμε.Αποκλείεται να κάνω κάτι τέτοιο. Ούτε ζάντες βάφω, ούτε σε τζάμια βάζω μεμβράνες, ούτε κεραμικές επιστρώσεις, τίποτα.
Στα πλαϊνά τζάμια και στο εμπρός παρμπρίζ, εάν δε βάλεις κεραμικές μεμβράνες, θα ψήνονται τα χέρια σου, πάρε αντηλιακό. Δεν έχει καμία προστασία, μηδέν.
Για την ηλιοροφή, μόλις καεί η φαλάκρα σου, θα σου στείλω λινκ να ψωνίσεις από Κινέζο με κάνα 20-αρικο. Ειδάλλως από αντιπροσωπεία, με εκατονεικοσάρικο.
Έχει ρε, έχει.
Δεν υποφέρεται τόση τελειότητα.
Μήπως υπάρχει σε προσφορά κινέζος (βέρος, live, ζωντανός, πώστολένε) να σου μαζεύει χειροκίνητα το σκιάδιο; Ο Πρινς έχει εικόνα, μαζί με το πόσα θέλει το μήνα για εργατικά;
Τι πάει να πει ήταν κακοσχεδιασμένα; Δεν έστριβαν; Δεν πήγαιναν; Δεν φρέναραν; Ήταν όσο καλοσχεδιασμένα και καλοστημένα επέτρεπε η τεχνολογία και οι δρόμοι της εποχής. Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν σκουπίδια.Και βέβαια ήταν. Δεν υπήρχε η σημερινή τεχνολογία των αμορτισέρ ούτε των σάιλεντ μπλοκς και γι' αυτό βασίζονταν τόσο στα λάστιχα, τα οποία ήταν επίσης άθλια.
Turn in = χάλι μαύρο, ακρίβεια στην ευθεία = στον πάτο.
Η βελτίωση των δρόμων παγκοσμίως επέτρεψε κατά κύριο λόγο την αύξηση των ζαντών και τα χαμηλότερα προφίλ.
Η χρυσή τομή υπάρχει και είναι διαφορετική σε κάθε αυτοκίνητο.
Οι περισσότεροι, και εδώ μέσα, δεν αντιλαμβάνονται τι σημαίνει το προφίλ, ακόμα κι αν γνωρίζουν το θεωρητικό, οτι είναι δηλαδή ποσοστό του πλάτους. Το ίδιο ύψος έχει ένα 205/40 μ' ένα 265/40, και ποιό δεν θα έχει ποτέ πρόβλημα ό,τι μέγεθος κι αν έχει η ζάντα;
Όταν διαβάζω τα ποτέ πάνω απο 17" ή 18", μημπω τι θέλω να κάνω και αυτομπαναριστώ.
Όλα τα reviews που διαβάζω (έκατσα και είδα και το βιντεάκι που έβαλες πριν 3 σελίδες) λένε τα ίδια με όσα έγραψα μετά το test drive:Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση του νέου Tesla Model 3: Χωρίς ανταγωνισμό
Η Tesla δεν εφησυχάστηκε από την παγκόσμια επιτυχία του Model 3 και στην ανανέωσή του το βελτίωσε δραματικά πολύ. Ασυναγώνιστο πλέον!www.autotypos.gr
1. Τέλος, το έφτιαξαν, δεν ακούγεται τίποτα.Τα έχω ήδη αναφέρει, δεν κρατάω "κρυφά" τα προβλήματα που έχω.
Ως τώρα, στους 7,5 μήνες που το έχω, έχουν έρθει 3 ή 4 φορές (μπερδεύομαι) στο σπίτι μου mobile service για αυτά τα θέματα, το πρώτο σχεδόν (όχι πλήρως) το έλυσαν, τα υπόλοιπα δεν μπορούν, χρειάζεται να πάει στο τμήμα σέρβις.
Τα προβλήματα είναι τα εξής (και τα έχω από τότε που παρέλαβα το αυτοκίνητο, από την πρώτη στιγμή):
1. Το πρώτο που διαπίστωσα μόλις έφυγα από την αντιπροσωπεία, ήταν αεροδυναμικός θόρυβος από τον καθρέφτη του οδηγού. Σταμάτησα στα διόδια, έβγαλα φωτογραφία, είχε ένα μικρό κενό μεταξύ ελαστικής πλαστικής τσιμουχας ο καθρέπτης με τη λαμαρίνα, και περνούσε από κει αέρας. Πήρα τηλέφωνο, μου είπε σημείωσέ τα, θα έρθει mobile service σε λίγες μέρες Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς ήταν Σάββατο, οπότε ήταν κλειστά το τμήμα σέρβις, ειδάλλως θα γυρνούσα πίσω να το φτιάξουν επιτόπου.
Έκανε αρκετή φασαρία, με ενοχλούσε. Όντως, το διόρθωσε το mobile service, και έμεινε ένα ανεπαίσθητο μόνο αεροδυναμικό θορυβάκι, που δεν είναι ενοχλητικό, αλλά γιατί να μη το φτιάξουν πλήρως; Δεν εξόφλησα πλήρως το αυτοκίνητο;
Παρατηρώ εξωτερικά ότι ο καθρέφτης κάθεται λίγο πιο μέσα σε σχέση με αυτόν του συνοδηγού. Πιθανώς να είναι στραβή η βάση του, δε ξέρω. Ας βάλουν καινούριο καθρέφτη, αυτό είπαμε τώρα.
Προληπτικά, στο προτελευταίο mobile service, μου άλλαξαν τσιμουχα σε όλη την πόρτα, αλλά δε βοήθησε. Ας την ξαναλλάξουν. Εξόφλησα λέμε.
2. Οι πλάτες από τα πίσω καθίσματα έχουν ενοχλητικούς τριγμούς. Το mobile service κάπως το ησύχασε, αλλά πλήρως δεν έχει ηρεμήσει. Ας αλλάξουν καθίσματα, δε με ενδιαφέρει, τρίζει. Όπως είπα, το εξόφλησα πλήρως, όχι το μισό.
Στο προτελευταίο mobile service είχε ψάξει ο άνθρωπος και βρήκε αναφορά για ανταλλακτικά δερμάτινα καλύμματα των καθισμάτων που έλυναν αυτό το αναγνωρισμένο θέμα τριγμών από την Τέσλα. Τα παρήγγειλε, αλλά όταν ήρθε τελευταία φορά ο mobile service, είδε λάθος κωδικούς. Συμβαίνουν αυτά, αλλά βαρέθηκα. Το εξόφλησα πλήρως λέμε. Να βάλουν καινούρια καθίσματα, δε με νοιάζει, ήσυχο να γίνει. Απαιτώ, δε ζητώ.
3. Η πόρτα του συνοδηγού είναι κατά μισό χιλιοστό (μετρήθηκε) πεσμένη. Δε το είχα δει στην παραλαβή. Δε μπορεί να το διορθώσει mobile service, θέλει το λαμαρινά στο τμήμα σέρβις, ο οποίος με διαβεβαίωσε πως θα διορθωθεί 100%.
4. Στην εμπρός δεξιά ανάρτηση, ή από κάπου εκεί, ακούω ένα θόρυβο σα τριγμό σε εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, τον διαπίστωσε και το mobile service, μου είπε θέλει σήκωμα το αυτοκίνητο, να βγουν τα πλαστικά από κάτω, να διορθωθεί. Μάλλον κάνα πλαστικό είναι, έτσι είπε. Θα διορθωθεί, βαρέθηκα να το ακούω.
Το θέμα είναι πως τη βλέπουνΕγώ ακόμα βλέπω να είναι πεσμένη. Νοτ Γκουντ.