Tesla

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.941
Reaction score
76.633
Δεν είπες όμως … 18 μαύρη ή 19 νίκελ;
Γιατί δεν γνωρίζω τις διαστάσεις των λάστιχων. Και δεν είναι νίκελ νομίζω, είναι βαμμένες ασημί.
 




Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.941
Reaction score
76.633
Όχιιιιιι
Είμαι στο πέμπτο αυτοκίνητο με 225/40 (μόνο μπροστινά σε 3 απ' αυτά), χαμηλότερα απο 235/40 και ποτέ δεν είχα θέμα*.
Και ξέρετε πώς πάω και πόσο απρόσεκτος είμαι. :biggrin:




*Με την γνωστή εξαίρεση των run flat που στην πρώτη ευκαιρία πετάγονταν στα σκουπίδια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Αποκλείεται να κάνω κάτι τέτοιο. Ούτε ζάντες βάφω, ούτε σε τζάμια βάζω μεμβράνες, ούτε κεραμικές επιστρώσεις, τίποτα.
Ζάντες τις βάφουν και τις επιδιορθώνουν ειδικοί ζαντάδες, γίνονται μαμά.

Στα πλαϊνά τζάμια και στο εμπρός παρμπρίζ, εάν δε βάλεις κεραμικές μεμβράνες, θα ψήνονται τα χέρια σου, πάρε αντηλιακό. Δεν έχει καμία προστασία, μηδέν.

Κεραμική επίστρωση (με detailing) στη βαφή αν δε κάνεις, σε κάθε χτυπηματακι από πετραδάκια και λοιπά στο δρόμο, θα φεύγουν κομμάτια.

Για την ηλιοροφή, μόλις καεί η φαλάκρα σου, θα σου στείλω λινκ να ψωνίσεις από Κινέζο με κάνα 20-αρικο. Ειδάλλως από αντιπροσωπεία, με εκατονεικοσάρικο.

Κάπου διάβασα πως ο σχεδιασμός τους έχει επίδραση στην συνολική αεροδυναμική του οχήματος. Λάθος;
Σωστά διαβασες.

Το τάσι έχει αεροδυναμική σχεδίαση, και πάνω στην 18-αρα ζάντα, προσφέρει χαμηλότερη αντίσταση στον αέρα, και κατ'επεκτασιν χαμηλότερο θόρυβο και χαμηλότερη κατανάλωση.

Το 235/40-19" έχει 40% του 235 προφίλ ελαστικού, δηλαδή 9,4 cm.

Αντίστοιχα, το 235/45-18" έχει 10,57 cm.

Πολύ καλύτερα τα ~10,6cm από τα 9,4cm..
1,175 cm είναι επακριβώς η διαφορά.

Γενικά εγώ θεωρώ σωστή τη σχέση ΧΧΧ/45-Χ έως ΧΧΧ/50/Χ.
Παραπάνω, αρχίζει μετά και χάνει σε αίσθηση.
Οτιδήποτε σε 60-αρι, δεν μου αρέσει οδηγικά. 65-αρι δε το συζητάμε καν...


ΥΓ. Προσωπικά, αν τυχόν βγάλει η Τέσλα 18-αρα ζάντα για το Υ, την πήρα χθες, και θα φύγουν αέρα πατέρα οι 19-αρες. Θα προτιμήσω Τέσλα, για το αεροδυναμικό τάσι που φτιάχνουν. Αυτοί, ξέρουν από αεροδυναμική, το έχουν αποδείξει. 😎
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.057
Reaction score
85.457
Ζάντες τις βάφουν και τις επιδιορθώνουν ειδικοί ζαντάδες, γίνονται μαμά.

Στα πλαϊνά τζάμια και στο εμπρός παρμπρίζ, εάν δε βάλεις κεραμικές μεμβράνες, θα ψήνονται τα χέρια σου, πάρε αντηλιακό. Δεν έχει καμία προστασία, μηδέν.

Κεραμική επίστρωση (με detailing) στη βαφή αν δε κάνεις, σε κάθε χτυπηματακι από πετραδάκια και λοιπά στο δρόμο, θα φεύγουν κομμάτια.
Τίποτα λέμε. Τίποτα. Ποτέ δεν έχω κάνει τέτοια.

Μάλλον θα πάρω το πρόσθετο της Tesla για την φαλάκρα για το καλοκαίρι.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Δεν έχει σιδερένιες ζάντες η Τέσλα.

Οι 18-αρες και 19-αρες που φοράνε αεροδυναμικά τάσια, είναι αλουμινίου.

Σιδερένιες έχει η VW για το iD.3, τις οποίες πήρα ως δεύτερες, και έχω βάλει εκεί τα χειμωνιάτικα. Με σωστό αεροδυναμικό τάσι.
Γαμάνε. Πολύ ωραίες ζάντες.

Οι αλουμινίου ζάντες του iD.3 είναι επίσης καλές, με αεροδυναμική σχεδίαση. Πιο βαριές από τις σιδερένιες (στην ίδια διάσταση), αλλά ωραίες είναι.

Οι αλουμινίου της Τέσλα, χωρίς τα τάσια, δεν έχουν καμία αεροδυναμική σχεδίαση.

Επίσης: Το χαμηλότερο βάρος της ζάντας (μικρότερο φερόμενο) σε συνδυασμό με ελαφρύτερο ελαστικό (αρχίζουν και δίνουν σημασία και σε αυτό το θέμα τα ελαστικά, πχ enlighten της Bridgestone, αλλά κι άλλες μάρκες έβγαλαν τεχνολογία ελαφρύτερου ελαστικού), μειώνει την αδράνεια της ρόδας στο φρενάρισμα, με αποτέλεσμα να έχεις πιο άμεσο και καλύτερο φρένο, εκτός από καλύτερη επιτάχυνση και χαμηλότερη κατανάλωση. 😎

Τίποτα λέμε. Τίποτα. Ποτέ δεν έχω κάνει τέτοια.
Όπως θες.

Εγώ τις 3-4 μέρες που οδηγούσα χωρίς μεμβράνες στο Τέσλα, καθότι καλοκαίρι το πήρα, ψήθηκε το αριστερό μου αντιβράχιο. Ψήθηκε λέμε, κανονικά.

Μόλις τις έβαλα, ηρέμησε η μλκια. Δεν αντέχω λέμε βασανιστήρια. 😜😁🤪

Ευτυχώς που τις έβαλα, γιατί μες στο καλοκαίρι 15.000 χιλιόμετρα road trip θα είχε φτάσει το έγκαυμα στο κόκκαλο. 😜😁🤪

ΥΓ. Ομοίως με το iD 3, κι αυτό με έκαιγε το χέρι, αλλά τουλάχιστον αυτό δεν ήθελε στο παρμπρίζ. Το Τέσλα θέλει και στο παρμπρίζ.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.451
Reaction score
11.452
Αποκλείεται να κάνω κάτι τέτοιο. Ούτε ζάντες βάφω, ούτε σε τζάμια βάζω μεμβράνες, ούτε κεραμικές επιστρώσεις, τίποτα.
έτσι. Αντρίκια. Ναι ρε ΠΑΟΚ. Να ούμε. :biggrin: :party:
Και για τον ήλιο στη φαλάκρα, ίσως κανένα ψαθάκι ή κοπερτον νο2 με άρωμα καρύδα
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.750
Reaction score
99.289
Στα πλαϊνά τζάμια και στο εμπρός παρμπρίζ, εάν δε βάλεις κεραμικές μεμβράνες, θα ψήνονται τα χέρια σου, πάρε αντηλιακό. Δεν έχει καμία προστασία, μηδέν.

Για την ηλιοροφή, μόλις καεί η φαλάκρα σου, θα σου στείλω λινκ να ψωνίσεις από Κινέζο με κάνα 20-αρικο. Ειδάλλως από αντιπροσωπεία, με εκατονεικοσάρικο.
:rolleyes:

Δεν υποφέρεται τόση τελειότητα. :tongue:

Μήπως υπάρχει σε προσφορά κινέζος (βέρος, live, ζωντανός, πώστολένε) να σου μαζεύει χειροκίνητα το σκιάδιο; Ο Πρινς έχει εικόνα, μαζί με το πόσα θέλει το μήνα για εργατικά; :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
:rolleyes:

Δεν υποφέρεται τόση τελειότητα. :tongue:

Μήπως υπάρχει σε προσφορά κινέζος (βέρος, live, ζωντανός, πώστολένε) να σου μαζεύει χειροκίνητα το σκιάδιο; Ο Πρινς έχει εικόνα, μαζί με το πόσα θέλει το μήνα για εργατικά; :roflmao:
Έχει ρε, έχει.
Ο Κινέζος κάνει τα πάντα.
Και ηλεκτρικά και ότι θες.
Απ'όλα έχει ο μπαχτσές! 🤪😜😁
 


Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Και βέβαια ήταν. Δεν υπήρχε η σημερινή τεχνολογία των αμορτισέρ ούτε των σάιλεντ μπλοκς και γι' αυτό βασίζονταν τόσο στα λάστιχα, τα οποία ήταν επίσης άθλια. :tongue:
Turn in = χάλι μαύρο, ακρίβεια στην ευθεία = στον πάτο. :p

Η βελτίωση των δρόμων παγκοσμίως επέτρεψε κατά κύριο λόγο την αύξηση των ζαντών και τα χαμηλότερα προφίλ.
Η χρυσή τομή υπάρχει και είναι διαφορετική σε κάθε αυτοκίνητο.
Οι περισσότεροι, και εδώ μέσα, δεν αντιλαμβάνονται τι σημαίνει το προφίλ, ακόμα κι αν γνωρίζουν το θεωρητικό, οτι είναι δηλαδή ποσοστό του πλάτους. Το ίδιο ύψος έχει ένα 205/40 μ' ένα 265/40, και ποιό δεν θα έχει ποτέ πρόβλημα ό,τι μέγεθος κι αν έχει η ζάντα; 🙄

Όταν διαβάζω τα ποτέ πάνω απο 17" ή 18", μημπω τι θέλω να κάνω και αυτομπαναριστώ.
Τι πάει να πει ήταν κακοσχεδιασμένα; Δεν έστριβαν; Δεν πήγαιναν; Δεν φρέναραν; Ήταν όσο καλοσχεδιασμένα και καλοστημένα επέτρεπε η τεχνολογία και οι δρόμοι της εποχής. Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν σκουπίδια.

Η βελτίωση των δρόμων παγκοσμίως λες επέτρεψε την αύξηση των ζαντών = αύξηση 5-6 ίντσες στη διάμετρο της ζάντας σε 30 χρόνια (από τις 16άρες τη δεκαετία του 90 στις γερμανικές ναυαρχίδες στα τέρατα των 21-22 ιντσών σήμερα). Θεωρείς ότι οι ελληνικοί δρόμοι έχουν ακολουθήσει αυτήν την παγκόσμια βελτίωση, ώστε να είναι δόκιμη η χρήση τόσο μεγάλων ζαντών σε αυτοκίνητα που θα κινούνται σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο;

Και στο κάτω κάτω της γραφής η σύγκριση και η αναφορά στο turn in και την ακρίβεια στην ευθεία με ποιον τρόπο αφορά τον οδηγό ενός ηλεκτρικού;

Η σύγκριση παραπάνω για τις διαστάσεις έγινε με δεδομένο ότι για περίπου ίδια διάμετρο τροχού η 18άρα θα έχει μεγαλύτερο προφίλ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.057
Reaction score
85.457
Όλα τα reviews που διαβάζω (έκατσα και είδα και το βιντεάκι που έβαλες πριν 3 σελίδες) λένε τα ίδια με όσα έγραψα μετά το test drive:
Εξαιρετική ηχομόνωση, αναβαθμισμένη ανάρτηση, πολύ ποιοτικότερο εσωτερικό αν και παραμένει στην ίδια κεντρική ιδέα.
Αλλά δεν γίνεται αντιληπτό πόσο μεγάλο ποιοτικό άλμα προσφέρει ο συνδυασμός αυτών, ούτε μπορούν να το εκφράσουν οι reviewers όσο του αξίζει.
Η διαφορά με την προηγούμενη έκδοση είναι χαώδης. Πάτε κάντε το μια βόλτα.
Μπορεί να μην είναι ακόμα Luxury όπως το Mercedes του @rose.athens αλλά είναι θαυμάσιο.
Πιστεύω πως θα πουλήσει φέτος πολύ περισσότερο από όσο το περσινό model 3, με μια επιφύλαξη για το τι θα γίνει με τις επιδοτήσεις και εδώ και στην Ευρώπη.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Λοιπόν, παρέλαβα το αυτοκίνητο από το τμήμα σέρβις.

Πιο αθόρυβο ταξίδι δεν έχω κάνει!

Πάμε ένα ένα

Τα έχω ήδη αναφέρει, δεν κρατάω "κρυφά" τα προβλήματα που έχω. 😎

Ως τώρα, στους 7,5 μήνες που το έχω, έχουν έρθει 3 ή 4 φορές (μπερδεύομαι) στο σπίτι μου mobile service για αυτά τα θέματα, το πρώτο σχεδόν (όχι πλήρως) το έλυσαν, τα υπόλοιπα δεν μπορούν, χρειάζεται να πάει στο τμήμα σέρβις.

Τα προβλήματα είναι τα εξής (και τα έχω από τότε που παρέλαβα το αυτοκίνητο, από την πρώτη στιγμή):

1. Το πρώτο που διαπίστωσα μόλις έφυγα από την αντιπροσωπεία, ήταν αεροδυναμικός θόρυβος από τον καθρέφτη του οδηγού. Σταμάτησα στα διόδια, έβγαλα φωτογραφία, είχε ένα μικρό κενό μεταξύ ελαστικής πλαστικής τσιμουχας ο καθρέπτης με τη λαμαρίνα, και περνούσε από κει αέρας. Πήρα τηλέφωνο, μου είπε σημείωσέ τα, θα έρθει mobile service σε λίγες μέρες Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς ήταν Σάββατο, οπότε ήταν κλειστά το τμήμα σέρβις, ειδάλλως θα γυρνούσα πίσω να το φτιάξουν επιτόπου.
Έκανε αρκετή φασαρία, με ενοχλούσε. Όντως, το διόρθωσε το mobile service, και έμεινε ένα ανεπαίσθητο μόνο αεροδυναμικό θορυβάκι, που δεν είναι ενοχλητικό, αλλά γιατί να μη το φτιάξουν πλήρως; Δεν εξόφλησα πλήρως το αυτοκίνητο; 😎
Παρατηρώ εξωτερικά ότι ο καθρέφτης κάθεται λίγο πιο μέσα σε σχέση με αυτόν του συνοδηγού. Πιθανώς να είναι στραβή η βάση του, δε ξέρω. Ας βάλουν καινούριο καθρέφτη, αυτό είπαμε τώρα.

Προληπτικά, στο προτελευταίο mobile service, μου άλλαξαν τσιμουχα σε όλη την πόρτα, αλλά δε βοήθησε. Ας την ξαναλλάξουν. Εξόφλησα λέμε. 😁

2. Οι πλάτες από τα πίσω καθίσματα έχουν ενοχλητικούς τριγμούς. Το mobile service κάπως το ησύχασε, αλλά πλήρως δεν έχει ηρεμήσει. Ας αλλάξουν καθίσματα, δε με ενδιαφέρει, τρίζει. Όπως είπα, το εξόφλησα πλήρως, όχι το μισό. 😁😜🤪

Στο προτελευταίο mobile service είχε ψάξει ο άνθρωπος και βρήκε αναφορά για ανταλλακτικά δερμάτινα καλύμματα των καθισμάτων που έλυναν αυτό το αναγνωρισμένο θέμα τριγμών από την Τέσλα. Τα παρήγγειλε, αλλά όταν ήρθε τελευταία φορά ο mobile service, είδε λάθος κωδικούς. Συμβαίνουν αυτά, αλλά βαρέθηκα. Το εξόφλησα πλήρως λέμε. Να βάλουν καινούρια καθίσματα, δε με νοιάζει, ήσυχο να γίνει. Απαιτώ, δε ζητώ. 😎

3. Η πόρτα του συνοδηγού είναι κατά μισό χιλιοστό (μετρήθηκε) πεσμένη. Δε το είχα δει στην παραλαβή. Δε μπορεί να το διορθώσει mobile service, θέλει το λαμαρινά στο τμήμα σέρβις, ο οποίος με διαβεβαίωσε πως θα διορθωθεί 100%.

4. Στην εμπρός δεξιά ανάρτηση, ή από κάπου εκεί, ακούω ένα θόρυβο σα τριγμό σε εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, τον διαπίστωσε και το mobile service, μου είπε θέλει σήκωμα το αυτοκίνητο, να βγουν τα πλαστικά από κάτω, να διορθωθεί. Μάλλον κάνα πλαστικό είναι, έτσι είπε. Θα διορθωθεί, βαρέθηκα να το ακούω.
1. Τέλος, το έφτιαξαν, δεν ακούγεται τίποτα.

2. Έφτιαξαν περισσότερα από όσα ζήτησα. Ξηλωσαν όλα τα πλαστικά, έβγαλαν πλήρως τα καθίσματα, ξηλωσαν όλο το πορτμπαγκάζ και την πίσω πόρτα, έβαλαν υλικά μόνωσης ολόβε. Τεράστια διαφορά, πολύ πιο ήσυχο από παντού, αλλά μου φάνηκε πως ξανάκουσα κάτι. 😜😁

3. Λεν πως έκαναν ότι μπορούσαν. Λεν πως άμα το διορθώσουν περισσότερο, θα φανεί αλλού ασυμμετρία. Εγώ ακόμα βλέπω να είναι πεσμένη. Νοτ Γκουντ.
Ή θα πάρω απόφαση πως έχει πάνελ γκαπς, ή θα τους σπάσω τα νεύρα στη Θεσσαλονίκη μόλις ανοίξει το σέρβις. Μάλλον το δεύτερο.

4. Fixed 200%.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.319
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top