Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.012

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Και στο model Y το ηχοσύστημα έχει "μαμά" τονισμένο μπάσο, αλλά μόνον στο φάσμα του σαμπ, τα ηχεία είναι αρκετά ισορροπημένα στην απόκριση.

Κατεβάζοντας στις ρυθμίσεις του infotainment το σαμπ στο -2, έρχεται πολύ σωστά το αποτέλεσμα.

Θα σου δείξω τις ρυθμίσεις μου στο EQ του Τέσλα, μαζί με τις ρυθμίσεις του upmixing που έχω κάνει, και παίζει θαυμάσια.

Επίσης, πάει στα χιόνια:

1000014619.jpg


👋
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.461
Reaction score
36.018
Μόνο χιόνια; Για να βρεις παγωμένο μαμούθ θα έφτασες Σιβηρία


Results showed that Psychoticism, gender, and Extraversion are all positively related to preference for enhanced bass.

δεν τολμώ συνεπώς να φανταστώ πόσο νταπα ντούπα θα ακούει μια ψυχωτική ντραγκ κουΐν
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Επί της ευκαιρίας, πάρτε το φανταστικό μπουφάν της Τέσλα, είναι απίθανο!

Και δεν είναι ακριβό, φανταστικό μπουφάν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.771
Είναι το νέο Tesla. Μετά το Κουμπερτράκ φτιάχνουν το Mammoth για Καναδά, Αλάσκα, Σιβηρία. :biggrin:
 



Μηνύματα
22.327
Reaction score
16.370
Και στο model Y το ηχοσύστημα έχει "μαμά" τονισμένο μπάσο, αλλά μόνον στο φάσμα του σαμπ, τα ηχεία είναι αρκετά ισορροπημένα στην απόκριση.

Κατεβάζοντας στις ρυθμίσεις του infotainment το σαμπ στο -2, έρχεται πολύ σωστά το αποτέλεσμα.

Θα σου δείξω τις ρυθμίσεις μου στο EQ του Τέσλα, μαζί με τις ρυθμίσεις του upmixing που έχω κάνει, και παίζει θαυμάσια.

Επίσης, πάει στα χιόνια:

View attachment 353454

👋
Μίνι μαμούθ είναι αυτό, ή νεογέννητο; :geek: :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Ο αναλυτής της Wedbush, Dan Ives, αύξησε για δεύτερη φορά την τιμή-στόχο της μετοχής της Tesla το περασμένο Σαββατοκύριακο, εκτιμώντας ότι η νίκη του Trump θα ωφελήσει την εταιρεία στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της πλήρους αυτόνομης οδήγησης, λόγω της επιτάχυνσης της αλλαγής του νομικού πλαισίου, πρόβλημα που η Tesla αντιμετώπιζε χρόνια.

Ο Ives ανέφερε σε σημείωμα προς τους επενδυτές:

"Εκτιμούμε ότι η ευκαιρία στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και της αυτόνομης οδήγησης είναι τουλάχιστον 1 τρισεκατομμύριο ευρώ για την Tesla και αναμένουμε ότι υπό την Προεδρία Trump αυτές οι βασικές πρωτοβουλίες θα επιταχυνθούν, καθώς το θολό ομοσπονδιακό ρυθμιστικό πλαίσιο που η Tesla αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια στον τομέα της FSD/αυτόνομης οδήγησης, θα καθαρίσει σημαντικά στη νέα εποχή Trump. Πιστεύουμε ότι η Tesla μπορεί να φτάσει σε κεφαλαιοποίηση $2 τρισεκατομμυρίων έως το τέλος του 2025".
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.771
Standard range Model Y can now charge much faster when cold as Tesla brings direct LFP battery heating to Superchargers

Model Y RWD with LFP cells can now charge much faster in the winter (Image source: Geir Olsen/Motor)

Model Y RWD with LFP cells can now charge much faster in the winter.

Tesla has found a way to deal with the disadvantages that LFP batteries in its RWD Model Y and Model 3 bring when charging in cold weather.

Tesla is introducing a battery heating option at its V3 and V4 Supercharger stations that will allow the standard range Model 3 and Model Y RWD versions with LFP batteries to charge up to four times faster than before in the winter.
In general, LFP cells like the ones in portable power stations perform slightly worse when charging in the cold, which might explain why Tesla is providing the Supercharger battery heating option first for the standard range Model Y or Model 3.

The new heating service is different from the typical preconditioning routine that Tesla vehicle batteries are subjected to when navigating to a Supercharger station. Instead of gradually warming the battery pack, the Supercharger sends ripple AC current through the individual LFP battery cells to heat them up directly in cold weather.
"This is possible through Tesla's vertical integration and some of our incredible engineers," tips Tesla's Max de Zegher, indicating that this innovation may stay exclusive to its vehicles with CATL LFP batteries.
Still, the Supercharger battery heating option can send a standard range Model Y back on the road up to 4x faster than before, he advises, dealing with the Achilles heel of LFP batteries. Here is how Elon Musk once explained the charging speed disadvantages of Teslas with LFP batteries in extreme circumstances:
LFP batteries charge more slowly in cold weather than NCA batteries and their range decreases somewhat more than NCA batteries in cold weather. Keep in mind that both NCA and LFP do worse in cold weather. It's just that LFP batteries get more of a cold weather effect than NCA batteries. When you're on a road trip and navigating to a Supercharger, your car will prewarm its batteries. That will alleviate the slower charging problem to some extent, but you'll be at the Supercharger six or seven minutes longer in winter with LFP batteries. That will be a problem if you plan to use your car in such a way as to need to do lots of cold weather supercharging. It won't matter at all if you're just going to charge your car overnight in your garage.
Tesla's LFP battery supplier CATL now has new LFP cells whose charging doesn't slow in cold weather, but those are not the ones that Tesla has installed in the standard range Model 3 or Model Y. In the US, it currently sells only long range options anyway, as its vehicles with Chinese LFP cells don't qualify for federal tax credits.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Τα Model Y/3 έχουν άνω του 85% efficiency μέχρι τα 75 km/h:


1000014634.jpg
 



Μηνύματα
22.327
Reaction score
16.370
Σκέψου να είχε και μηχανή εσωτερικής καύσεως δηλαδή, πιο πολύ λάδι και από ελαιοτριβείο θα έβγαζε... :geek:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Μάζευε το λάδι, είναι θησαυρός. Θα βγουν κι αυτοκίνητα που θα κινούνται με λάδι λέει.

Μάζευε μάζευε.
 

Μηνύματα
1.108
Reaction score
2.325

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
1735222167624.jpeg


Tesla Model Q - rumors:

Λένε για πρώτο εξάμηνο του '25 (πες κατά Ιούλη), με δύο επιλογές μπαταρίας (53 kWh & 75 kWh), με 1 ή 2 μοτέρ (AWD & RWD), και με μήκος 3.99m.

Σαφώς πιο φτηνό από model 3, τώρα πόσο πιο φτηνό, θα δείξει (the Model Q’s starting price will be around $30,000 USD. For comparison, the Model 3 currently starts at $42,490 in the U.S.)



Φαίνεται να είναι το ιδανικό ΙΧ πόλης, με μήκος σχεδόν όσο ένα γιάρις!
Για να δούμε..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.327
Reaction score
138.064
Έχω πάει (προφανώς) στα "χιόνια" πολλές φορές με το Τέσλα, έχω κοιμηθεί σε ξενοδοχείο εκεί στα "χιόνια" και το πρωί έχω βρει σκεπασμένο με χιόνια το Τέσλα, σε θερμοκρασίες έως -15 °C, και τόσο η θέρμανση της καμπίνας όσο και η λειτουργία γενικώς του αυτοκινήτου, ήταν εντελώς απροβλημάτιστη, σα να μη τρέχει κάστανο, σε αντίθεση με αρκετά ice, που σε τέτοιες συνθήκες δεν είναι διόλου ασυνήθιστο να τα βρίσκουν μπαστούνια (πχ να πέφτει η 12-βολτη μπαταρία και να μη ξεκινάει, κλπ).

Η κατανάλωση ήταν (εννοείται) αυξημένη, αλλά αυτά είναι αναμενόμενα και δεν προβληματίζουν κανέναν, εφόσον δεν κάνει βλακείες και κυριαρχεί απλή κοινή λογική.

Σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες είναι συνετό να μην αφήνεις παρκαρισμένο για τη νύχτα το αυτοκίνητο με λιγότερο από 40% μπαταρία, ώστε να έχεις άνεση για θέρμανση των στοιχείων της μπαταρίας και θέρμανση της καμπίνας, όταν είναι να ξεκινήσεις, και να έχεις κάποια σημαντική αυτονομία στην εκκίνηση.

Η αυτονομία σε τέτοιες συνθήκες μειώνεται έως 25% θα έλεγα, αλλά τέτοια μείωση αυτονομίας μπορείς εύκολα να επιτύχεις και σε ιδανικές συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας, απλώς πατώντας πιο επιθετικά το γκάζι, δηλαδή δεν πρόκειται για κάνα σπουδαίο νέο, και με λίγο πιο χαλαρή οδήγηση από ότι συνήθως (που έτσι κι αλλιώς επιβάλλεται σε τέτοιες συνθήκες) δεν θα δεις τόσο μεγάλη διαφορά στην πραγματική αυτονομία. Κοινή λογική, κάνε οικονομική οδήγηση.

Σημαντική απώλεια στην αυτονομία (της τάξης του 20-25% - ναι, χωρίς υπερβολή) προκαλούν από μόνα τους τα χειμερινά ελαστικά (όπως και οι οποιουδήποτε τύπου αλυσίδες σε καλοκαιρινά), εάν τα χειμερινά δεν είναι εξειδικευμένα για EV και με Α στην κατανάλωση (τυπικά είναι D), οπότε θέλει να ξέρεις και να προσέξεις τις λεπτομέρειες στα χειμερινά ή 4-εποχων ελαστικά που θα διαλέξεις, και αν βάλεις αλυσίδες να ξέρεις τι ακολουθεί στην κατανάλωση.

Για τις συνθήκες της Ελλάδας, λίγη χρησιμότητα έχουν τα καθαρόαιμα χειμωνιάτικα ελαστικά. Κατά την εκτίμησή μου και σύμφωνα με την αρκετά "πλούσια" εμπειρία μου σε χιόνια και τέτοιες συνθήκες δρόμου, τα σύγχρονα 4-εποχών ελαστικά με σήμανση 3pmsf (για χιόνι) είναι αρκετά για το 99,9% των περιστάσεων. Υπάρχουν επιλογές τέτοιων ελαστικών με σήμανση Α/Α/Α στην καρτέλα τους, και με ένδειξη για EV. Μόνον αυτά θα διατηρήσουν σημαντική αυτονομία σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας, και πάντα με τις σωστές πιέσεις (σε μαμά ζάντα και εννοείται πακέτο με τα αεροδυναμικά τάσια τους).

Κοινή λογική: η πολύ υψηλή ρύθμιση θερμοκρασίας της καμπίνας του αυτοκινήτου (πχ πάνω από 22°C) σε πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες (<0°C) είναι πολύ ενεργοβόρα, και θα πρέπει να κυριαρχεί απλή κοινή λογική και στη χρήση του κλιματισμού, ώστε να κρατάει την καμπίνα στη μικρότερη το δυνατόν διαφορά θερμοκρασίας με την εξωτερική.

Τώρα αν είσαι εντελώς ηλίθιος, και έχεις βάλει μεγάλη ζάντα για ομορφιά (κακής αεροδυναμικής και αυξημένου βάρους, που έτσι κι αλλιώς μειώνει σημαντικά την αυτονομία) με χειμωνιάτικα ελαστικά χωρίς ένδειξη για EV και με δείκτη κατανάλωσης D (και λίγο ξεφούσκωτα γιατί έτσι σου είπε ο Μήτσος ο μπαρμπέρης ότι πχιάνουν καλύτερα στο χιόνι), κι αν έχεις στους 35°C τη θερμοκρασία καμπίνας (γιατί πάγωσες πριν που ήσουν έξω στον ψόφο) κι ανοίγεις κάθε λίγο τα παράθυρα να μπει φρέσκος δροσερός αέρας, και ξεκίνησες με 50-60% SOC για να πας εκδρομή για σκι (τα οποία έχεις πάνω στην οροφή σε σχάρα, χαιρέτα μας την αεροδυναμική), Ε, περίμενε να μείνεις σε λίγο από μπαταρία. 😁😂🤣

Άμα σταματήσεις για να βάλεις αλυσίδες γιατί σου'φυγε κιόλας εκεί στην ανηφόρα, άστο κει και πάρε ταξί να τελειώνεις, ειδάλλως εκεί θα τη βγάλεις. 😁😂🤣

Στα ταξίδια έχω ξαναπεί πως το efficiency είναι η σημαντικότερη παράμετρος, και στα ταξίδια σε χαμηλές θερμοκρασίες, ακόμα περισσότερη σημασία έχει το efficiency, το octavalve της Τέσλα με την εξαιρετική αντλία θερμότητας, η αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου, τα σωστά ελαστικά στη μικρότερη το δυνατόν ζάντα, κλπ.

Efficiency λέμε. Τέσλα ρουλζ.

Στη Νορβηγία δεν έχουν προβλήματα οι άνθρωποι, γιατί αλυσίδες δε βάζουν, σωστά ελαστικά έχουν στα EV τους (μαμά πωλούνται με σωστά ελαστικά και ξέρουν οι άνθρωποι από ελαστικά για τέτοια χρήση), δεν κρυώνουν σα τους μεσογειακούς λαούς να θέλουν 35°C μέσα στην καμπίνα (συνηθισμένοι στα κρύα) και ξέρουν τι εστί πρόβλημα του ΙΧ στα κρύα (και στα ice). Είναι συνηθισμένοι σε τέτοιες συνθήκες. Λειτουργούν τα σχολεία στους -20 και στους -30 βαθμούς, πάνε μόνα τους τα παιδιά στη στάση να πάρουν λεωφορείο, όχι όπως εδώ που άμα έχει λίγη πούδρα χιόνι κάτω, σα την άχνη ζάχαρης σε κουραμπιέδες, κλείνουν όλα. 😂😁🤣


ΥΓ. Για σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι και φόρτιση κατ'οικον κάθε μέρα σα το κινητό, πάρτε οτιδήποτε, όλα καλά είναι.
Για ταξίδια και δη για ακραίες θερμοκρασίες, η πιο ασφαλής επιλογή ανεξαρτήτως χρημάτων είναι Τέσλα model 3/Y LR.
Δεν υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Ούτε καν πλησιάζουν.
Top efficiency. Octavalve, αεροδυναμική, σοφτγουερ μπαταρίας, κλπ κλπ κλπ

Τέσλα ρουλζ.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.866
Reaction score
85.012
View attachment 353773

Tesla Model Q - rumors:

Λένε για πρώτο εξάμηνο του '25 (πες κατά Ιούλη), με δύο επιλογές μπαταρίας (53 kWh & 75 kWh), με 1 ή 2 μοτέρ (AWD & RWD), και με μήκος 3.99m.

Σαφώς πιο φτηνό από model 3, τώρα πόσο πιο φτηνό, θα δείξει (the Model Q’s starting price will be around $30,000 USD. For comparison, the Model 3 currently starts at $42,490 in the U.S.)



Φαίνεται να είναι το ιδανικό ΙΧ πόλης, με μήκος σχεδόν όσο ένα γιάρις!
Για να δούμε..
O Musk τελικά είναι πρόεδρος της Τέσλα ή του Εδεσσαϊκού;
Γιατί με το πολύπαθο μικρό κάπως έτσι πάει το πράγμα:
Ντάξει θέλουμε να φτιάξουμε μικρό εεε... δέν θέλουμε και μείς και αυτοί ύστερα, μετα εμείς αφού είπαμε θα φτιάξουμε , είπαμε ναι αυτό θέλουμε, είπαν.. δέν θέλουμε και εμεις το αλλάξαμε και λέμε εντάξει λέμε ούτε και μείς θέλουμε και μετά είπανε αυτοί πάλι ότι: Ξέρετε εμείς θέλουμε να γίνει,. εμείς μετά δεν δεχτήκαμε, λέμε θα φτιάξουμε ρομποτάξι και εγώ κει είναι το μέλλον, μετά από όλα αυτά και είπαμε να, να γίνει μετά το μικρό όποτε το κάνει, το ζητήσει η αγορά. Αυτό ακριβώς. Τίποτα άλλο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.884
Μηνύματα
2.954.987
Members
38.254
Νεότερο μέλος
PanosLouis
Top